BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-11-30

Informuję, że w dniu 30.11.2018 r. Zamawiający podpisał umowy: 

-         na Zadaniu 1 , ofertę  firmy TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 80 462,59  zł,

-         na Zadaniu 2 , ofertę  firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 135 095,04  zł,

-         na Zadaniu 3 , ofertę  firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 2 488,32  zł,

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-11-26

Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał :

-         na Zadaniu 1 , ofertę  firmy TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 80 462,59  zł,

-         na Zadaniu 2 , ofertę  firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 135 095,04  zł,

-         na Zadaniu 3 , ofertę  firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 2 488,32  zł,

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

Termin realizacji zamówienia/

Doświadczenie projektantów

 
 

1
TOI TOI Polska Sp. z o.o.

03-044 Warszawa,

ul. Płochocińska 29
Zadanie 1

Cena oferty:  80 462,59 zł

Termin wykonania: 01.01.2019 - 31.12.2019r.

 

Zadanie 2

Cena oferty:  135 095,04 zł

Termin wykonania: 01.01.2019 - 31.12.2019r.

 

Zadanie 3

Cena oferty:  2 488,32 zł

Termin wykonania: 01.01.2019 - 31.12.2019r.
 

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Zadanie 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie kierowców

Waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
 

Zadanie 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie kierowców

Waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
 

Zadanie 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

Średni wiek samochodów

Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie kierowców

Waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.   Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.   Punkty w kryterium średni wiek samochodu zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

 – dla Zadania 1, 2 i 3 – do 3 lat Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 punktów.

3.   Punkty w kryterium doświadczenie kierowców zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

- dla Zadania 1, 2 i 3 – ponad 60 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 punktów.

 

       

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 26.11.2018 r.

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:          zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019.

 

Numer referencyjny: 76/18/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w roku 2019.

Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi  6 641,80 m3.

W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.

1. Zakres usługi obejmuje:

a) wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury  z dnia  12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych  (Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),

b) każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub wc wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni;

c) co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,

d) usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 25,1 tony, w tym  na zadanie 1 ok. 10 ton, na zadanie 2 ok. ok. 15 ton oraz na zadanie 3 ok. 0,1 tony.

e) zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb;

f) usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego e-mail’em.

2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:

Wykazy szamb określone w załącznikach „Wykaz szamb 2019 r.”- Załącznik nr 1 do siwz- Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9;  Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000 - 4

Dodatkowe kody: 90513500 - 1

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Od 01.01.2019 r. Do 31.12.2019r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych  na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) aktualne na dzień składania oferty.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.     Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:

·         w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2

 - 2 samochodami asenizacyjnymi,

·         w przypadku składania oferty na zadanie 3 

- 1  samochodem asenizacyjnym,

·         w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 

- 4  samochodami asenizacyjnymi,

·         w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3

 - 2 samochodami asenizacyjnymi,

·         w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3

 - 4 samochodami asenizacyjnymi,

spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193  poz. 1617).

 

 

 

 

 

 

2.         Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)    wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2:

- 2 usługi polegające na  wywozie co najmniej 2 000 m3  nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 3:

- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i /lub zadanie 2 i zadanie 3:

- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.

 

b)    skieruje do realizacji zamówienia minimum:

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2

-  2 osoby na stanowisku kierowcy,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 3

-  1 osobę na stanowisku kierowcy,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i  zadanie 2

-  4 osoby na stanowisku kierowcy,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3

-  2 osoby na stanowisku   kierowcy,

·  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3

-  4 osoby na stanowisku   kierowcy

         Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).

 

Informacje dodatkowe:

ad 1 i 2b.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

ad 1  i 2a i 2b.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

 

ad 2a.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

 

ad 2a i 2b.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

 

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

 

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności :

aktualne na dzień składania ofert zezwolenia w formie decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Gdańska na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych  i transportu nieczystości ciekłych  na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.).

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.          Złożyć wykaz narzędzi, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 

2.          Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

3.          Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

4.          Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

5.          Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.

6.          Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

7.          Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 19  ppkt. 2) SIWZ.

8.          Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierowców zgodnie z pkt. 19 ppkt. 3) SIWZ.

9.          Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

 

 

 

                                                              

 

 

 

 

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 030,00 zł w tym

ZADANIE 1  –    1.200,00  zł

ZADANIE 2  –    1.800,00  zł

ZADANIE 3  –         30,00  zł

W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                              waga 60%- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

ocena stanu technicznego                                              waga 25%- odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt

doświadczenie kierowców                               waga 15%- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)     zmianie może ulec ilość wywożonych nieczystości płynnych, w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,

g)     z tytułu zmniejszenia zakresu usługi Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie,

h)    zmianie może ulec lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2019 r. stanowiącym załącznik nr 1 do poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości  dla danego zadania tj:

       na zadaniu 1 – 2 660,80 m3;

       na zadaniu 2 – 3 909,00  m3

      na zadaniu 3 –      72,00 m3

     w przypadku przejęcia nowych nieruchomości,

i)      Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

j)      Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-       w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

         wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa,

2.       Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)              Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)              Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-   zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-   zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-   zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-   polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
14.11.2018 r godzina: 10:45,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 12.12.2018 r.

 

 

 


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

 

Informacje dodatkowe:

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14.11.2018 r. godzina 11:00,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr 1

Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019 z obiektów administrowanych przez BOM 1, 2 i 4

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

obejmujące wywóz  2 660,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w  załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2019 r. BOM 1, BOM 2  i  BOM 4, 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-4.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                         znaczenie   0,60

2.     ocena stanu technicznego                                        znaczenie   0,25                                                         

3.     doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15

 

Część nr 2

Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019 z obiektów administrowanych przez BOM 7, 8 i 9

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

obejmujące wywóz  3 909,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w  załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2019 r. BOM 7, BOM 8  i  BOM 9, 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-4.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                         znaczenie   0,60

2.     ocena stanu technicznego                                        znaczenie   0,25                                                         

3.     doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15

 

Część nr 3

Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019 z obiektów  Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

obejmujące wywóz  72,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w  załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2019 r. – Skarb Państwa. 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90410000-4.

Dodatkowe kody: 90513500-1. 

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.     cena                                                                        znaczenie   0,60

2.     ocena stanu technicznego                                      znaczenie   0,25                                                         

3.     doświadczenie kierowców                                     znaczenie   0,15

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 modyfikacja siwz 9.11.2018 376,57 KB 2018-11-09 10:42 pobierz
2 siwz 76 910,78 KB 2018-10-30 14:25 pobierz
3 wzór umowy 297,06 KB 2018-10-30 12:44 pobierz
4 BOM-1 wykaz szamb 2019 zad. 1 343,32 KB 2018-10-30 09:14 pobierz
5 BOM-2 wykaz szamb 2019 zad. 1 324,94 KB 2018-10-30 09:14 pobierz
6 BOM-4 wykaz szamb 2019 zad. 1 338,1 KB 2018-10-30 09:14 pobierz
7 BOM-7 wykaz szamb 2019 zad. 2 332,18 KB 2018-10-30 09:15 pobierz
8 BOM-8 wykaz szamb 2019 zad. 2 477 KB 2018-10-30 09:15 pobierz
9 BOM-9 wykaz szamb 2019 zad. 2 337,87 KB 2018-10-30 09:15 pobierz
10 Skarb Państwa wykaz szamb 2019 zad. 3 334,2 KB 2018-10-30 09:14 pobierz
11 zał. 2 oswiadczenie podst. wykluczenia 532 KB 2018-10-30 14:31 pobierz
12 zał. 3 oswiadczenie warunki udzialu 535,21 KB 2018-10-30 14:31 pobierz
13 zał. 4 oswiadczenie grupa kapitałowa 374,38 KB 2018-10-30 14:32 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2018-10-30
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-10-30 14:49
Ostatnia aktualizacja: 2018-11-14 13:01