Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-11-30
Informuję, że w dniu 30.11.2018 r. Zamawiający podpisał umowy:
- na Zadaniu 1 , ofertę firmy TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 80 462,59 zł,
- na Zadaniu 2 , ofertę firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 135 095,04 zł,
- na Zadaniu 3 , ofertę firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 2 488,32 zł,
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-11-26
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał :
- na Zadaniu 1 , ofertę firmy TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 80 462,59 zł,
- na Zadaniu 2 , ofertę firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 135 095,04 zł,
- na Zadaniu 3 , ofertę firmy: TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 2 488,32 zł,
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
Termin realizacji zamówienia/
Doświadczenie projektantów
1
TOI TOI Polska Sp. z o.o.
03-044 Warszawa,
ul. Płochocińska 29
Zadanie 1
Cena oferty: 80 462,59 zł
Termin wykonania: 01.01.2019 - 31.12.2019r.
Zadanie 2
Cena oferty: 135 095,04 zł
Termin wykonania: 01.01.2019 - 31.12.2019r.
Zadanie 3
Cena oferty: 2 488,32 zł
Termin wykonania: 01.01.2019 - 31.12.2019r.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Zadanie 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
doświadczenie kierowców
Waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
Zadanie 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
doświadczenie kierowców
Waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
Zadanie 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
doświadczenie kierowców
Waga 15%
Razem
1
60,00
25,00
15,00
100,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium średni wiek samochodu zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
– dla Zadania 1, 2 i 3 – do 3 lat Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 punktów.
3. Punkty w kryterium doświadczenie kierowców zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
- dla Zadania 1, 2 i 3 – ponad 60 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 punktów.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 26.11.2018 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO
Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019.
Numer referencyjny: 76/18/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących znajdujących się na obszarze administrowanym przez Zamawiającego w roku 2019.
Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 6 641,80 m3.
W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.
1. Zakres usługi obejmuje:
a) wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
b) każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub wc wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni;
c) co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,
d) usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 25,1 tony, w tym na zadanie 1 ok. 10 ton, na zadanie 2 ok. ok. 15 ton oraz na zadanie 3 ok. 0,1 tony.
e) zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb;
f) usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego e-mail’em.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Wykazy szamb określone w załącznikach „Wykaz szamb 2019 r.”- Załącznik nr 1 do siwz- Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000 - 4
Dodatkowe kody: 90513500 - 1
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Od 01.01.2019 r. Do 31.12.2019r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) aktualne na dzień składania oferty.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
- 2 samochodami asenizacyjnymi,
· w przypadku składania oferty na zadanie 3
- 1 samochodem asenizacyjnym,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
- 4 samochodami asenizacyjnymi,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3
- 2 samochodami asenizacyjnymi,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
- 4 samochodami asenizacyjnymi,
spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617).
2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2:
- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
· w przypadku składania oferty na zadanie 3:
- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i /lub zadanie 2 i zadanie 3:
- 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 2 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.
b) skieruje do realizacji zamówienia minimum:
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
- 2 osoby na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 3
- 1 osobę na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
- 4 osoby na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3
- 2 osoby na stanowisku kierowcy,
· w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
- 4 osoby na stanowisku kierowcy
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe:
ad 1 i 2b.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
ad 1 i 2a i 2b.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
ad 2a.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
ad 2a i 2b.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności :
aktualne na dzień składania ofert zezwolenia w formie decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Gdańska na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.).
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć wykaz narzędzi, które należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
4. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
5. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
6. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
7. Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 19 ppkt. 2) SIWZ.
8. Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierowców zgodnie z pkt. 19 ppkt. 3) SIWZ.
9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 030,00 zł w tym
ZADANIE 1 – 1.200,00 zł
ZADANIE 2 – 1.800,00 zł
ZADANIE 3 – 30,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena waga 60%- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
ocena stanu technicznego waga 25%- odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt
doświadczenie kierowców waga 15%- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) zmianie może ulec ilość wywożonych nieczystości płynnych, w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
g) z tytułu zmniejszenia zakresu usługi Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie,
h) zmianie może ulec lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2019 r. stanowiącym załącznik nr 1 do poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości dla danego zadania tj:
na zadaniu 1 – 2 660,80 m3;
na zadaniu 2 – 3 909,00 m3
na zadaniu 3 – 72,00 m3
w przypadku przejęcia nowych nieruchomości,
i) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
j) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa,
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
14.11.2018 r godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 12.12.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14.11.2018 r. godzina 11:00,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019 z obiektów administrowanych przez BOM 1, 2 i 4
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
obejmujące wywóz 2 660,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2019 r. BOM 1, BOM 2 i BOM 4,
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
Część nr 2
Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019 z obiektów administrowanych przez BOM 7, 8 i 9
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
obejmujące wywóz 3 909,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2019 r. BOM 7, BOM 8 i BOM 9,
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
Część nr 3
Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2019 z obiektów Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
obejmujące wywóz 72,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 do siwz - Wykaz szamb 2019 r. – Skarb Państwa.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,25
3. doświadczenie kierowców znaczenie 0,15
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | modyfikacja siwz 9.11.2018 | 376,57 KB | 2018-11-09 10:42 | pobierz |
2 | siwz 76 | 910,78 KB | 2018-10-30 14:25 | pobierz |
3 | wzór umowy | 297,06 KB | 2018-10-30 12:44 | pobierz |
4 | BOM-1 wykaz szamb 2019 zad. 1 | 343,32 KB | 2018-10-30 09:14 | pobierz |
5 | BOM-2 wykaz szamb 2019 zad. 1 | 324,94 KB | 2018-10-30 09:14 | pobierz |
6 | BOM-4 wykaz szamb 2019 zad. 1 | 338,1 KB | 2018-10-30 09:14 | pobierz |
7 | BOM-7 wykaz szamb 2019 zad. 2 | 332,18 KB | 2018-10-30 09:15 | pobierz |
8 | BOM-8 wykaz szamb 2019 zad. 2 | 477 KB | 2018-10-30 09:15 | pobierz |
9 | BOM-9 wykaz szamb 2019 zad. 2 | 337,87 KB | 2018-10-30 09:15 | pobierz |
10 | Skarb Państwa wykaz szamb 2019 zad. 3 | 334,2 KB | 2018-10-30 09:14 | pobierz |
11 | zał. 2 oswiadczenie podst. wykluczenia | 532 KB | 2018-10-30 14:31 | pobierz |
12 | zał. 3 oswiadczenie warunki udzialu | 535,21 KB | 2018-10-30 14:31 | pobierz |
13 | zał. 4 oswiadczenie grupa kapitałowa | 374,38 KB | 2018-10-30 14:32 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2018-10-30 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-10-30 14:49 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-11-14 13:01 |