BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własności Gminy Miasta Gdańska oraz budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2019.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-12-20

Informuję, że w dniu 20.12.2018 r Zamawiający podpisał umowy:

- na ZADANIU 1 ofertę firmy „BŁYSK” s.c. Jan Frąc i Renata Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7 lok.114 z ceną oferty 190 738,35 zł brutto.

- na ZADANIU 2 ofertę Spółdzielni Pracy Usług Kominiarskich w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Obr. Westerplatte 25/27 z ceną oferty 180 893,94 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione

Data rozstrzygnięcia: 2018-12-17

Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. Zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:

-      Zamawiający wybrał na ZADANIU 1 ofertę firmy „BŁYSK” s.c. Jan Frąc i Renata Frąc z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7 lok.114 z ceną oferty 190 738,35 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji  istotnych warunków zamówienia  i niepodlegająca wykluczeniu.

-      Zamawiający wybrał na ZADANIU 2 ofertę Spółdzielni Pracy Usług Kominiarskich w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Obr. Westerplatte 25/27 z ceną oferty 180 893,94 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji  istotnych warunków zamówienia  i niepodlegająca wykluczeniu.

-       ZADANIE 3 zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

W w/w postępowaniu na zadaniu 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
 

Cena

 
1
 

Spółdzielnia Pracy

Usług Kominiarskich w Gdańsku

80-317 Gdańsk

ul. Obr. Westerplatte 25/27

 

 

 

 

 

 

 
 

ZADANIE 2 BOM 7, 8, 9

Cena oferty:   180 893,94 zł.

 

 

 

 

 
2
BŁYSK s.c. Jan Frąc i Renata Frąc

Usługi Kominiarskie

80-116 Gdańsk

ul. Szara 7 lok. 114
ZADANIE 1 BOM 1, 2, 4

Cena oferty:   190 738,35 zł.

 

ZADANIE 3 Budynki Skarbu Państwa

Cena oferty : 12 098,34 zł.
 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

ZADANIE 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia- 40%
RAZEM

Pkt.
2
60
40
100
 

 

 

 

 

 

 

ZADANIE 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia- 40%
RAZEM

Pkt.
1
60
40
100
 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.   Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.   Punkty w kryterium - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia– zgodnie ze wzorem - dla doświadczenia  ponad 60 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 40 punktów

 

       

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 17.12.2018 r.

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35 

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:           zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własności Gminy Miasta Gdańska oraz budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2019.

 

Numer referencyjny: 82/18/A

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.        Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  oraz w budynkach Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2019.

a)       ilość przewodów do czyszczenia:

-           dymowe  5 492 (4 krotne czyszczenie),

-         spalinowe   1 208 (2 krotne czyszczenie),

-         wentylacyjne      12 413 (1 krotne czyszczenie),

-             nieczynne  771 (1 krotne czyszczenie),

b)       ilość przewodów do przeglądu   -  19 884.

c)       ilość opinii  kominiarskich – dla 65 lokali mieszkalnych.

Przedmiot zamówienia  obejmuje:
1)          Usługi czyszczenia przewodów kominowych w zakresie:

­        czyszczenie zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,

­        czyszczenie przewodów dymowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym 4 razy w roku (nie rzadziej niż raz na trzy miesiące) wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków itp.),

­        czyszczenie przewodów spalinowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych  paliwem płynnym i gazowym 2 razy w roku (nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy)  wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków itp.),

­        czyszczenie przewodów wentylacyjnych oraz przewodów nieczynnych co najmniej 1 raz w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków itp.),

Czyszczenie musi być realizowane zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca  2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.

2)         Kontrolę okresową przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych z wykonaniem opinii z   wyników przeprowadzonych oględzin co najmniej 1 raz w roku w zakresie:

a)      badania drożności przewodów kominowych.

b)      badanie prawidłowości podłączeń, w tym:

-        ilości i rodzaju podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego,

-        technicznych drzwiczek rewizyjnych,

-        technicznych łączników, rur zapiecowych,

-        pieców, przyborów gazowych,

-        zainstalowanych kratek wentylacyjnych,

c)     zapewnienie dostępu powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowego obiegu, cyrkulacji powietrza w lokalu, normowych ilości wymiany powietrza, wentylacji pomieszczeń, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.),  tj. czy posiadają  sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne,

d)    sprawdzenie urządzeń wymuszających ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwanie ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej,

e)     badanie prawidłowości ciągu kominowego, tj. czy siła ciągu gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń,

f)      badanie stanu technicznego kominów, w tym: głowic kominowych, ścian kominowych nad dachem i na strychu, nasad kominowych, poprawności wylotów kominowych oraz innych elementów urządzeń kominowych,

g)    badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych, w tym: stanu technicznego włazów, drabin, ław kominiarskich,

a ponadto obejmować powinna sprawdzanie czy:

­         nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych, spalinowych i          wentylacyjnych,

­         są pobielone kominy na strychach,

­         są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody  kominowe,

­         ilość przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca,

­         zachowana jest wymagana odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od            wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i               otworów do czyszczenia,

­         powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone zawieszonymi urządzeniami jak np. przybory sanitarne i gazowe jeśli nie wykonano na nich specjalnego             wzmocnienia,

­          występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia.

Przeprowadzenie okresowych kontroli przewodów kominowych musi być realizowane zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.),

3)         Sporządzenie protokołu z przeprowadzonych przeglądów, w którym zostanie określony zakres kontroli, zostanie podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz potwierdzone zostanie wykonanie przeglądu przez lokatora lub użytkownika lokalu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości określenie sposobu ich usunięcia.

Do protokołu winne być dołączone inwentaryzacje przewodów kominowych (usytuowanie, długość, przekrój i szkic).

4)         Wydanie opinii kominiarskiej dla lokali do zasiedlenia na pisemne zlecenie Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca  2010 r. ( t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 późn. zm.) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.

 

5)         Kontrolę czujników  tlenku węgla pod względem prawidłowego zainstalowania w pomieszczeniach

oraz określenia sprawności ich działania [źródła zasilania (bateria, akumulator)].

6)         Wskazanie lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie są  zainstalowane czujniki tlenku węgla, a z uwagi na możliwość wystąpienia  zagrożeń powstania czadu, powinny być zamontowane.

7)          Przekazanie pisemnej informacji do odpowiednich BOM-ów o stwierdzeniu nieprawidłowości i określeniu sposobu ich usunięcia, w tym niesprawnych czujnikach, a także informacji o braku zainstalowanych czujek.

8)          Uwarunkowania prawne w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), obligują Wykonawcę do wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, sadzy, ptasie gniazda itp.) zgodnie z przepisami Ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r o odpadach ( t.j. Dz.U. 2018r. poz. 992 z późn. zm.) oraz  Ustawy o Ochronie  Przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1614) oraz udokumentowania wywozu i utylizacji tych odpadów na żądanie Zamawiającego.

Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
-      wykaz przewodów kominowych na 2019r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe – Załącznik nr 1 do siwz- Zadanie  1 – BOM-1, BOM-2, BOM-4  i  Załącznik nr 1 do siwz- Zadanie 2 – BOM-7, BOM-8, BOM-9,

-      wykaz przewodów kominowych na 2019 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi – Załącznik

nr 2  do siwz - Zadanie  1 - BOM-1, BOM-2, BOM-4  i Załącznik nr 2 do siwz- Zadanie 2– BOM-7, BOM-8, BOM-9,

-      budynki Skarbu Państwa - wykaz przewodów kominowych na 2019 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe - Załącznik  nr 1 do siwz- Zadanie 3,

-      budynki Skarbu Państwa -wykaz przewodów kominowych na 2018 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi - Załącznik  nr 2 do siwz - Zadanie  3,

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4,

Dodatkowe kody: 71317000-3, 71317100-4.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Od 01.01.2019 r. Do 31.12.2019r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

-            w przypadku składania oferty na zadanie 1                 – 150 000,00 zł

-            w przypadku składania oferty na zadanie 2                 – 150 000,00 zł

-            w przypadku składania oferty na zadanie 3                   –   10 000,00 zł

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia  poszczególnych zadań.

 

Informacje dodatkowe:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,    w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.          Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)     wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum  2 usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich

b)    skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:

-      1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim do przeprowadzania  kontroli stanu technicznego  przewodów kominowych,

-      1 osobę posiadającą kwalifikacje kominiarskie, która będzie wykonywała zamówienie lub uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia

na każde wyodrębnione zadanie, tzn. że w przypadku składania oferty na 3 zadania wymagane jest dysponowanie   3 osobami   posiadającymi   kwalifikacje   mistrza   w   rzemiośle   kominiarskim   oraz

3 osobami posiadającymi kwalifikacje kominiarskie.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

Informacje dodatkowe:

ad a) W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien  wykazać się  wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

 

ad b) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać  łącznie.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad a i b) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.          Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.          Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.          Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.          Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ.

5.          Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

6.          Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie,  który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.

7.          Podać w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie w pełnych miesiącach pracy, osób skierowanych do realizacji zamówienia tj. doświadczenia osoby posiadającej kwalifikacje mistrza w rzemiośle  kominiarskim oraz osoby posiadającej kwalifikacje kominiarskie.

8.          Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 600,00 zł w tym

ZADANIE 1  –    3 300,00  zł

ZADANIE 2  –    3 100,00  zł

ZADANIE 3  –       200,00  zł

W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                                     - waga    60% - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

doświadczenie osób skierowanych                           - waga   40% - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt

do realizacji zamówienia      
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1.      Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)     zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)      zmianie może ulec ilość przewodów kominowych  do przeglądu i czyszczenia w przypadku przekazania budynku innemu zarządcy oraz w przypadku likwidacji obiektu lub  przejęcia nowych nieruchomości,

g)    zmianie może ulec lokalizacja budynków oraz ilość przewodów kominowych określona w wykazach  przewodów kominowych na 2019 r  stanowiących załącznik nr 1, 2 i 3 z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu ilość przewodów kominowych dla danego zadania w przypadku przejęcia nowych nieruchomości,

h)    zmianie może ulec osoba posiadająca  kwalifikacje mistrza  w rzemiośle  kominiarskim lub osoba posiadająca kwalifikacje kominiarskie, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-      zmiana osoby posiadającej  kwalifikacje mistrza  w rzemiośle  kominiarskim lub osoby posiadającej kwalifikacje kominiarskie, nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą posiadającą kwalifikacje mistrza  w rzemiośle  kominiarskim lub osobą posiadającą kwalifikacje kominiarskie,

-      Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby posiadającej kwalifikacje mistrza  w rzemiośle  kominiarskim lub osoby posiadającej kwalifikacje kominiarskie, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie.

i)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

j)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.      Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)     zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)    nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
26.11.2018 r. o godz. 10:45.

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 25.12.2018 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

 

Informacje dodatkowe:

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 26.11.2018 r. godzina 11:00,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr 1

Nazwa: Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własności Gminy Miasta Gdańska w roku 2019- BOM 1, 2 i 4.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  w roku 2019.

a)          ilość przewodów do czyszczenia:

-        dymowe               3505 (4 krotne czyszczenie),

-        spalinowe             393  (2 krotne czyszczenie),

-        wentylacyjne      5188  (1 krotne czyszczenie),

-        nieczynne               44  (1 krotne czyszczenie),

b)         ilość przewodów do przeglądu   9130

c)          ilość opinii  kominiarskich – dla 30 lokali mieszkalnych.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4,

Dodatkowe kody: 71317000-3, 71317100-4.                                         

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                                     - waga    60% - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

doświadczenie osób skierowanych                           - waga   40% - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt

do realizacji zamówienia      

 

Część nr 2

Nazwa: Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własności Gminy Miasta Gdańska w roku 2019- BOM 7, 8 i 9.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  w roku 2019.

a)         ilość przewodów do czyszczenia:

-   dymowe               1960 (4 krotne czyszczenie),

-   spalinowe              797  (2 krotne czyszczenie),

-   wentylacyjne       6961  (1 krotne czyszczenie),

-   nieczynne              727  (1 krotne czyszczenie),

b)         ilość przewodów do przeglądu   10245

c)         ilość opinii  kominiarskich – dla 30 lokali mieszkalnych.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4,

Dodatkowe kody: 71317000-3, 71317100-4.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                                     - waga    60% - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

doświadczenie osób skierowanych                           - waga   40% - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt

do realizacji zamówienia      

 

Część nr 3

Nazwa: Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własności Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2019.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  w roku 2019.

a)       ilość przewodów do czyszczenia:

-        dymowe               27 (4 krotne czyszczenie),

-        spalinowe             18 (2 krotne czyszczenie),

-        wentylacyjne      464 (1 krotne czyszczenie),

b)       ilość przewodów do przeglądu   509

c)       ilość opinii  kominiarskich – dla 5 lokali mieszkalnych.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 90915000-4,

Dodatkowe kody: 71317000-3, 71317100-4.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

 

Kryteria oceny ofert:

cena                                                                                     - waga    60% - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt

doświadczenie osób skierowanych                           - waga   40% - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt

   

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 82 1,07 MB 2018-11-13 14:11 pobierz
2 Wzór umowy 467,27 KB 2018-11-13 13:27 pobierz
3 załącznik nr 3 do umowy Protokół z kontroli 212,09 KB 2018-11-13 13:27 pobierz
4 zał nr 1 -kominy 2019 BOM-1 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zad. 1 465,33 KB 2018-11-13 13:27 pobierz
5 zał nr 1 -kominy 2019 BOM-2 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zad. 1 336,21 KB 2018-11-13 13:27 pobierz
6 zał nr 1 -kominy 2019 BOM-4 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zad. 1 374,61 KB 2018-11-13 13:27 pobierz
7 zał nr 1 -kominy 2019 BOM-7 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zad. 2 543,51 KB 2018-11-13 13:27 pobierz
8 zał nr 1 -kominy 2019 BOM-8 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zad. 2 495,18 KB 2018-11-13 13:26 pobierz
9 zał nr 1 -kominy 2019 BOM-9 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe zad. 2 387,96 KB 2018-11-13 13:26 pobierz
10 zał nr 1 -kominy 2019 Skarb Państwa zad. 3 269,89 KB 2018-11-13 13:26 pobierz
11 zał nr 2 -kominy 2019 BOM-1 wolnostojące budynki z lokalami uzytkowymi zad. 1 288,75 KB 2018-11-13 13:26 pobierz
12 zał nr 2 -kominy 2019 BOM-2 wolnostojące budynki z lokalami uzytkowymi zad. 1 215,14 KB 2018-11-13 13:26 pobierz
13 zał nr 2 -kominy 2019 BOM-4 wolnostojące budynki z lokalami uzytkowymi zad. 1 194,78 KB 2018-11-13 13:25 pobierz
14 zał nr 2 -kominy 2019 BOM-7 wolnostojące budynki z lokalami uzytkowymi zad. 2 416,04 KB 2018-11-13 13:25 pobierz
15 zał nr 2 -kominy 2019 BOM-8 wolnostojące budynki z lokalami uzytkowymi zad. 2 295,03 KB 2018-11-13 13:25 pobierz
16 zał nr 2 -kominy 2019 BOM-9 wolnostojące budynki z lokalami uzytkowymi zad. 2 286,85 KB 2018-11-13 13:24 pobierz
17 zał nr 2 -kominy 2019 Skarb Państwa zad. 3 197,36 KB 2018-11-13 13:24 pobierz
18 zał nr 3 -oswiadczenie podst. wykluczenia 532,31 KB 2018-11-13 13:24 pobierz
19 zał nr 4 -oswiadczenie warunki udzialu 532,72 KB 2018-11-13 13:24 pobierz
20 zał nr 5 -oswiadczenie grupa kapitałowa 373,97 KB 2018-11-13 13:24 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2018-11-13
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-11-13 14:43
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-17 13:33