Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2019 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-12-18
Informuję, że w dniu 18.12.2018 r Zamawiający podpisał umowy:
- na ZADANIU 1 ofertę firmy Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7, z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2 dachu 9,00 zł i czasem przyjazdu 23 godz. od zgłoszenia.
- na ZADANIU 3 ofertę firmy Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7, z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2 dachu 9,00 zł i czasem przyjazdu 23 godz. od zgłoszenia.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2018-12-12
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. Zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:
- Zamawiający wybrał na ZADANIU 1 ofertę firmy Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7, z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2 dachu 9,00 zł i czasem przyjazdu 23 godz. od zgłoszenia,
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
- ZADANIE 2 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W w/w postępowaniu na zadaniu 2 nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający wybrał na ZADANIU 3 ofertę firmy Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jana Husa 18/7, z ceną jednostkową netto za odśnieżanie 1 m2 dachu 9,00 zł i czasem przyjazdu 23 godz. od zgłoszenia.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
- ZADANIE 4 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W w/w postępowaniu na zadaniu 4 nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena/
Czas przyjazdu od zgłoszenia
1 Zakład Budowlany „ALTON”
Jan Cejnóg
ul. Jana Husa 18/7
80-315 Gdańsk
Zadanie 1
Cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2 dachu – 9,00 zł.
Czas przyjazdu 23 godz.
Zadanie 3
Cena jednostkowa netto za odśnieżanie 1 m2 dachu – 9,00 zł.
Czas przyjazdu 23 godz.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena – 60% Liczba pkt w kryterium
Czas przyjazdu na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia - 40% Razem
1 60,00 1,00 61,00
ZADANIE 3
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena – 60% Liczba pkt w kryterium
Czas przyjazdu od zgłoszenia - 40% Razem
1 60,00 1,00 61,00
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium czas przyjazdu na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia– dla Zadania 1 i 3 – do 23 godzin Zamawiający przyznał Wykonawcy 1 punkt.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.12.2018 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO
Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych i budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2019 r.
Numer referencyjny: 83/18/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie:
a) Odśnieżania dachów budynków gminnych w 2019 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 25 500,00 m2
b) usuwania sopli z okapów budynków gminnych w 2019 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 300.
c) odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa w 2019 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 5 468,00 m2
d) usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa w 2019 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 20.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9.
Dodatkowe kody: 90630000-2.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Od 01.01.2019 r. Do 31.12.2019r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4:
- co najmniej 1 samochodem z podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej podnośnika minimum 15m.
2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
I.wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3:
- co najmniej 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4:
- co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków,
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3 i zadanie 2 i/lub 4:
- co najmniej 2 usługi polegające na odśnieżaniu dachów,
- co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu sopli z okapów budynków.
II.skieruje do realizacji zamówienia minimum:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3:
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 4 osoby na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 :
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 1 osobę na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.),
- 1 osobę na stanowisku kierowcy.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 3 i na zadanie 2 i/lub zadanie 4:
- 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 5 osób na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (np. samojezdnych montowanych na pojeździe – podnośniki koszowe) wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.),
- 1 osobę na stanowisku kierowcy.
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 osobą na stanowisku kierowcy oraz posiadającą uprawnienia do obsługi podestów ruchomych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
ad 1)
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
ad 2I)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu w zakresie odśnieżania dachów i/lub w zakresie usuwania sopli z okapów budynków. Realizacją wymaganych usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub usuwania sopli z okapów budynków winien wykazać się co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch usług, o których mowa w punkcie a) i/lub dwóch usług, o których mowa punkcie b), ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze wymienionej w punkcie a) i/lub po 1 usłudze wymienionej w punkcie b), warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie odśnieżania dachów i/lub 2 usług usuwaniu sopli z okapów budynków.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Ad 2II)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad 1, 2I i 2II)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ ppkt. 2-5 SIWZ.
5. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
6. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia (zadanie 1 i zadanie 3) lub na miejsce usuwania sopli (zadanie 2 i zadanie 4).
Maksymalny czas reakcji winien wynosić 24 godziny dla zadania 1 i 3 oraz 4 godziny dla zadania 2 i 4.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 430,00 zł, w tym::
ZADANIE 1 – 2 500,00 zł;
ZADANIE 2 – 400,00 zł
ZADANIE 3 – 500,00 zł
ZADANIE 4 – 30,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Zadanie 1 i Zadanie 3
- cena waga 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
- czas przyjazdu waga 40 % - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
Zadanie 2 i Zadanie 4
- cena waga 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
- czas przyjazdu waga 40 % - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec powierzchnia dachów do odśnieżania oraz ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów w przypadku:
- przekazania obiektów innemu zarządcy,
- przejęcia w zarząd nowych obiektów z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalna powierzchnia dachów do odśnieżania oraz maksymalna ilość budynków, na których będą świadczone usługi usuwania sopli z okapów dla danej części.
g) zmianie może ulec osoba na stanowisku kierowniczym oraz inna osoba wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
-zmiana osoby na stanowisku kierowniczym oraz innej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobą na stanowisku kierowniczym oraz inną osobą wykonującą czynności w zakresie realizacji zamówienia.
-Zamawiający zaakceptuje zmianę osoby na stanowisku kierowniczym oraz innej osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
27.11.2018 r. o godz. 10:45.
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 26.12.2018 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
I. Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:
Zadanie 1 i zadanie 3
KRYTERIUM – cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu
cena oferowana minimalna netto
Cena = ----------------------------------------- 100 pkt x 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
cena badanej oferty netto
KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce odśnieżania dachów od zgłoszenia
· do 4 godzin 40 pkt
· powyżej 4 godzin do 6 godzin 30 pkt
· powyżej 6 godzin do 9 godzin 22 pkt
· powyżej 9 godzin do 12 godzin 15 pkt
· powyżej 12 godzin do 15 godzin 10 pkt
· powyżej 15 godzin do 18 godzin 6 pkt
· powyżej 18 godzin do 21 godzin 3 pkt
· powyżej 21 godzin do 23 godzin 1 pkt
· powyżej 23 godzin do 24 godzin 0 pkt
Jeżeli Wykonawca określi czas przyjazdu powyżej 24 godzin – jego oferta zostanie odrzucona.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.
Zadanie 2 i zadanie 4
KRYTERIUM – cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu
cena oferowana minimalna netto
Cena = ----------------------------------------- 100 pkt x 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
cena badanej oferty netto
KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania sopli od zgłoszenia
· do 90 minut 40 pkt
· powyżej 90 minut do 120 minut 28 pkt
· powyżej 120 minut do 150 minut 18 pkt
· powyżej 150 minut do 180 minut 10 pkt
· powyżej 180 minut do 210 minut 4 pkt
· powyżej 210 minut do 240 minut 0 pkt
Jeżeli Wykonawca określi czas przyjazdu powyżej 240 minut – jego oferta zostanie odrzucona.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.11.2018 r. godzina 11:00,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
Nazwa: Usługa odśnieżania dachów budynków gminnych administrowanych przez Zamawiającego w 2019 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów budynków gminnych w 2019 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 25 500,00 m2
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
- cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu waga 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce waga 40 % - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
odśnieżania dachów od zgłoszenia
Część nr 2
Nazwa: Usługa usuwania sopli z okapów budynków gminnych administrowanych przez Zamawiającego w 2019 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków gminnych w 2019 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 300.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90630000-2.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
- cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu waga 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu
- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania waga 40 % - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
sopli od zgłoszenia
Część nr 3
Nazwa: Usługa odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2019 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów budynków Skarbu Państwa w 2019 r.
Szacunkowa powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania – 5 468,00 m2
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90620000-9.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
- cena jednostkowa za odśnieżanie 1 m2 dachu waga 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce waga 40 % - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
odśnieżania dachów od zgłoszenia
Część nr 4
Nazwa: Usługa usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2019 r.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa w 2019 r.
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów – 20.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90630000-2.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.
Kryteria oceny ofert:
- cena jednostkowa netto za 1 godzinę pracy sprzętu waga 60 % - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
wraz z obsługą przy usuwaniu sopli z okapów dachu
- czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce usuwania waga 40 % - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
sopli od zgłoszenia
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ 83 | 848,69 KB | 2018-11-16 14:04 | pobierz |
2 | Wzór umowy. | 521,02 KB | 2018-11-16 13:47 | pobierz |
3 | zał. 1 oswiadczenie podst. wykluczenia | 532,22 KB | 2018-11-16 13:47 | pobierz |
4 | zał. 2 oswiadczenie warunki udzialu | 739,88 KB | 2018-11-16 13:47 | pobierz |
5 | zał. 3 oswiadczenie grupa kapitałowa | 373,95 KB | 2018-11-16 13:47 | pobierz |
6 | zlecenie - zał. nr 1 do umowy | 200,38 KB | 2018-11-16 13:46 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2018-11-16 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-11-16 15:05 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-12-12 13:22 |