BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę i modernizację elementów 7 budynków gminnych mieszczących się przy ul. Gościnnej 14, 16, 18, Trakt Św. Wojciecha 101, 103A, 109, 111 oraz wykonanie ekspertyzy technicznej stanu budynku przy ul. Gościnnej 12, a także sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2018-12-28

Dnia 28.12.2018 r pod[isano umowe z firmą STUDIO KWADRAT BEATA I PAWEŁ JURAGO S.C. z ceną 333 330,00 zł z VAT, terminem wykonania prac projektowych 90 dni oraz doświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej 23 lata.

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2018-12-21

ZP/70/18/A                                                                                            Gdańsk, 21.12.2018 r.
                                                                                                                            

                           INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA                                      

Dotyczy: postępowania przetargowego pt.: „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę i modernizację elementów 11 budynków gminnych mieszczących się przy ul. Gościnnej 14, 16, 18, Rejtana 20, Trakt Św. Wojciecha 101, 103A, 109, 111, wykonanie ekspertyzy technicznej stanu budynku przy ul. Gościnnej 12, a także sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa, ofertę firmy STUDIO KWADRAT BEATA I PAWEŁ JURAGO S.C. z ceną 333 330,00 zł z VAT, terminem wykonania prac projektowych 90 dni oraz doświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej 23 lata.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

Termin wykonania prac projektowych/

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
 

1
„DIOGENES STUDIO” Sp. z o.o.

ul. Tysiąclecia 4

80-351 Gdańsk,

 
Cena oferty: 541 200,00 zł

  Termin wykonania prac projektowych: 150 dni

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 34 lata
 

2
 

BIURO INŻYNIERSKIE ANNA GONTARZ-BAGIŃSKA

Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13

80-299 Gdańsk
  Cena oferty: 207 255,00 zł

  Termin wykonania prac projektowych: 125 dni

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 21 lat

 
3
ARCHIBART BARTOSZ KRZYŻYŃSKI

ul. Bulońska 20 lok. 40

80-288 Gdańsk
  Cena oferty: 268 878,00 zł

  Termin wykonania prac projektowych: 125 dni

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 7 lat
4
 

GZOWSKI ARCHITEKCI MATEUSZ GZOWSKI

ul. Partyzantów 52

80-254 Gdańsk

 

 

 

 

 

 
   Cena oferty: 243 540,00 zł

  Termin wykonania prac projektowych: 149 dni

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 31 lat

 
5
STUDIO KWADRAT BEATA I PAWEŁ JURAGO S.C.

ul. Legnicka 15 lok. 6

80-150 Gdańsk

 
 

  Cena oferty: 333 330,00 zł

  Termin wykonania prac projektowych: 90 dni

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 23 lata  

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

termin wykonania prac projektowych

 Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej Waga 15%
Razem
1
27,00
0,00
15,00
42,00
3
54,35
10,00
1,00
65,35
4
60,00
3,00
15,00
78,00
5
43,84
25,00
15,00
83,84
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 18 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:

     (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej oferty brutto) x 100 x 60%
Punkty w kryterium termin wykonania prac projektowych przyznane według zasady określonej w punkcie 18 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
do 90 dni od dnia podpisania umowy               - 25 pkt
od 91 do 101 dni od dnia podpisania umowy   - 19 pkt    
od 102 do 113 dni od dnia podpisania umowy - 14 pkt
od 114 do 125 dni od dnia podpisania umowy - 10 pkt
od 126 do 137 dni od dnia podpisania umowy-   5 pkt
od 138 do 149 dni od dnia podpisania umowy-   3 pkt
150 dni od dnia podpisania umowy                 -   0 pkt
Punkty w kryterium doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 18 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
do 4 lat                         -  0 pkt
powyżej 4 do 8 lat       -  1 pkt 
powyżej 8 do 12 lat     -  3 pkt 
powyżej 12 do 16 lat   -  6 pkt
powyżej 16 do 20 lat   - 10 pkt
powyżej 20 lat             - 15 pkt

 

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.12.2018 r

 

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu
„Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”, RPPM.08.01.01-22-0002/17

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę i modernizację elementów 7 budynków gminnych mieszczących się przy ul. Gościnnej 14, 16, 18, Trakt Św. Wojciecha 101, 103A, 109, 111 oraz wykonanie ekspertyzy technicznej stanu budynku przy ul. Gościnnej 12, a także sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”.

 

Numer referencyjny: 70/18/A

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie

 

I.  Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej modernizacji i przebudowy elementów 7 budynków gminnych mieszkalnych lub mieszkalno-użytkowych, zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami, mieszczących się przy ulicach:
Gościnna 14 - działka nr 6; obręb: 109,
Gościnna 16 - działka nr 4; obręb: 109,
Gościnna 18 - działka nr 3; obręb: 109,
Trakt św. Wojciecha 101 - działka nr 88/3; obręb: 098,
Trakt św. Wojciecha 103A - działka nr 88/4; obręb: 098,
Trakt św. Wojciecha 109 - działka nr 90; obręb: 098,
Trakt św. Wojciecha 111 - działka nr 91/3; obręb: 098,
wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku przy ul. Gościnnej 12 - działka nr 10; obręb: 109,
sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla każdego obiektu osobno w następującym zakresie:
Inwentaryzacja elewacji wraz ze stolarką
Program prac konserwatorskich dla elewacji budynku, jako element projektu budowlanego,
Projekt budowlany obejmujący branżę architektoniczno – konstrukcyjną w zakresie wykonania:
izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych wraz z uzupełnieniem ubytków w murze,
drenażu zewnętrznego przy ścianach,
prac konserwatorskich elewacji budynku z wymianą całej stolarki okiennej oraz drzwiowej tylko w częściach wspólnych budynku,
przebudowy wejść do budynków,
zewnętrznego docieplenia ścian (w uzgodnieniu z właściwym Konserwatorem zabytków),
Projekt Wykonawczy obejmujący branżę architektoniczno – konstrukcyjną w zakresie wykonania:
izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych wraz z uzupełnieniem ubytków w murze,
drenażu zewnętrznego przy ścianach,
prac konserwatorskich elewacji budynku z wymianą całej stolarki okiennej oraz drzwiowej tylko w częściach wspólnych budynku,
przebudowy wejść do budynków,
zewnętrznego docieplenia ścian (w uzgodnieniu z właściwym Konserwatorem zabytków),
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
Przedmiary robót,
Kosztorysy inwestorskie,
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Charakterystyka energetyczna budynku,
Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, GZDiZ) oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.
Uzyskanie pozytywnej opinii właściwego Konserwatora Zabytków,
Przygotowania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji. 
Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku przy ul. Gościnnej 12:
Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego budynku oraz określenie niezbędnych prac remontowych.

          Zakres opracowania powinien zawierać, co najmniej:

inwentaryzację uszkodzeń (graficzną, na rzutach i przekrojach oraz opisową),
badanie stopnia zawilgocenia i stopnia zasolenia ścian i stropów,
obliczenia statyczno – wytrzymałościowe istniejących elementów konstrukcyjnych,
ekspertyzę stanu technicznego elementów konstrukcyjnych całego budynku (wszystkich jego elementów),
ekspertyzę stanu technicznego instalacji wewnętrznych i zewnętrznych,
zakres i sposób wykonania wzmocnienia elementów konstrukcyjnych,
zakres innych robót niezbędnych do wykonania, celem dalszego bezpiecznego użytkowania budynku.

 

 

 
Dokumenty przekazane przez Zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
Założenia projektu „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta – mechanizm ZIT – załącznik nr 1 do SIWZ, 
Wykaz budynków do wykonania dokumentacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ, 
Karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Orunia rejon ulicy Trakt św. Wojciecha i ulicy Gościnnej w mieście Gdańsku– nr ew. planu 1608; numer 009; powierzchnia 2,20 ha - załącznik nr 3 do SIWZ, 
Karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Orunia rejon ulicy Trakt św. Wojciecha i ulicy Gościnnej w mieście Gdańsku– nr ew. planu 1608; numer 014; powierzchnia 1,8 ha - załącznik nr 4 do SIWZ, 
Założenia wyjściowe do kosztorysu inwestorskiego – załącznik nr 5 do SIWZ, 
Mapka poglądowa – załącznik nr 6 do SIWZ, 
 

II.  Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 71220000-6

Dodatkowe kody: 71221000-3, 71247000-1, 71248000-8, 71314300-5.

 

III.  Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

IV.  Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

150 dni od dnia podpisania umowy.

 

IV.1 Informacje dodatkowe:

Okres, w którym realizowane będzie zamówienie.

wykonanie dokumentacji – maksymalny termin 150 dni od dnia podpisania umowy.
nadzory autorskie:
  Usługa na sprawowanie nadzoru autorskiego wykonywana będzie od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych.

   

Planowany okres, w którym będą pełnione nadzory autorskie to lata 2019 – 2022.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, każda z nich obejmująca branże architektoniczną i konstrukcyjną remontów lub przebudów obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych i każda z nich o wartości minimum 20 000 zł brutto.
skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE

 

  Informacje dodatkowe :

ad. a)

W przypadku podania wartości usług przez Wykonawcę w walucie zagranicznej, Zamawiający przeliczy wartość usług z waluty zagranicznej na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia ww. warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się Wykonawca składający ofertę albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch ww. usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po jednej usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

ad. b)

     Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65 z późn. zm).

ad a) i b)

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI.  PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX.  WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

     Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

  „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 2-4.

 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI.  INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 24 miesięcy.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania prac projektowych.

Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 150 dni od dnia podpisania umowy.

Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania prac projektowych powyżej 150 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej.
Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 13 ppkt 2-5 SIWZ.
Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
                                              

XII.  PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT

 
 
 
Cena                                                                           waga 0,60

Termin wykonania prac projektowych                         waga 0,25

Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia

do projektowania w specjalności architektonicznej   waga 0,15

 

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

XIV.  ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)   Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-        zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-        zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-        wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)   Zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-        konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-        wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)   Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-        w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-        w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)   Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)   Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)    Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych w przypadku:

-        nieprzewidzianych w SIWZ warunków, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,

-        działań organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

·       przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,

·       odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,

·       gdy uzgodnienia z właściwym Konserwatorem Zabytków oraz z gestorami sieci będą trwały ponad trzy tygodnie,

-        innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

-        wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.

g)   Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.

h)   W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) i g) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

i)    Zmianie może ulec osoba Kierownika prac projektowych lub pozostałych osób wykonujących prace projektowe, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-        zmiana osoby Kierownika prac projektowych lub osób wykonujących prace projektowe nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem prac projektowych lub osób wykonujących prace projektowe,

-        Zamawiający zaakceptuje zmianę projektantów, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba projektanta posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie.

j)    Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

-        proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

k)   Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-        w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)   zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)   nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-        zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-        zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-        zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-        polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 
 

 
 
 
 
 
XV.  INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:                                                                                                                                     

3.12.2018 r godzina: 10:00,

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 01.01.2019 r.

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

Kryterium - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.

    Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto)x100 pkt. x 60 %
Kryterium -  Termin wykonania prac projektowych - waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.
do 90 dni od dnia podpisania umowy                  - 25 pkt
od 91 do 101 dni od dnia podpisania umowy      - 19 pkt    
od 102 do 113 dni od dnia podpisania umowy    - 14 pkt
od 114 do 125 dni od dnia podpisania umowy    - 10 pkt
od 126 do 137 dni od dnia podpisania umowy    -   5 pkt
od 138 do 149 dni od dnia podpisania umowy    -   3 pkt
150 dni od dnia podpisania umowy                     -   0 pkt
KRYTERIUM  - Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.                         
do 4 lat                         -  0 pkt
powyżej 4 do 8 lat       -  1 pkt 
powyżej 8 do 12 lat     -  3 pkt 
powyżej 12 do 16 lat   -  6 pkt
powyżej 16 do 20 lat   - 10 pkt
powyżej 20 lat             - 15 pkt
Punkty w ww. kryterium zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 3.12.2018 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka-Fabisiak  stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 1,53 MB 2018-11-20 14:35 pobierz
2 Wzór umowy 607,6 KB 2018-11-20 14:21 pobierz
3 zał. 1 Wyciąg ze Studium Wykonalności dla Projektu „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 1,38 MB 2018-11-20 12:32 pobierz
4 zał. 2 Wykaz budynków do wykonania dokumentacji technicznej 464,67 KB 2018-11-20 12:32 pobierz
5 zał. 3 Karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Orunia rejon ulicy Trakt św. Wojciecha i ulicy Gościnnej w mieście Gdańsku 192,64 KB 2018-11-20 12:32 pobierz
6 zał. 4 Karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Orunia rejon ulicy Trakt św. Wojciecha i ulicy Gościnnej w mieście Gdańsku 191,05 KB 2018-11-20 12:31 pobierz
7 zał. 5 wytyczne do kosztorysu 146,01 KB 2018-11-20 12:31 pobierz
8 zał. 6 mapka poglądowa 504,04 KB 2018-11-20 12:31 pobierz
9 zał. 7 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 335 KB 2018-11-20 12:34 pobierz
10 zał. 8 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału 331,16 KB 2018-11-20 14:31 pobierz
11 zał. 9 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej 242,5 KB 2018-11-20 12:33 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2018-11-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji: 2018-11-20 14:41
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-28 11:01