Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania 5 podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-12-28
Informuję, że w dniu 28.12.2018 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą Sikorski Maciej LS – Project z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. gen. L. Okulickiego 19A lok. 15. z ceną 164 451,00 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 30.05.2019 r. i doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 96 miesięcy.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-12-18
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póżn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 7 Firmy Sikorski Maciej LS – Project z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. gen. L. Okulickiego 19A lok. 15. z ceną 164 451,00 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 30.05.2019 r. i doświadczeniem osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 96 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena/
Termin wykonania zamówienia /
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
1 „Diogenes Studio” Sp. z o.o.
80-351 Gdańsk,
Ul. Tysiąclecia 4.
Cena oferty: 184 500,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 28.06.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 34 lata
2 „Arkon Studio” Sp. z o.o.
80-826 Gdańsk,
ul. Ogarna 44/45 lok.1. Cena oferty: 211 560,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 27.06.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania
w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 24 lata
3 Kublik Iwona
„Aramix”-Biuro Projektowe
08-300 Sokołów Podlaski,
Ul. Grunwaldzka 3 lok. 50. Cena oferty: 169 740,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 30.05.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 363 miesięce.
4 Grima Architektura i Krajobraz sp. z o.o.
01-445 Warszawa,
Ul. Ciołka 17 lok. 415.
Cena oferty: 332 100,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 30.05.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 34 lata
5 Biuro Inżynierskie
Anna Gontarz-Bagińska
80-299 Gdańsk,
Nowy Świat, Ul. Nad Jeziorem 13. Cena oferty: 321 030,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 13.06.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 21 lat
6 A Plus Projekt
Emilia Gwizdała
80-319 Gdańsk,
Ul. Artura Grottgera 40b lok. 2. Cena oferty: 165 000,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 30.05.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 96 miesięcy
7 Sikorski Maciej LS – Project
05-825 Grodzisk Mazowiecki,
Ul. gen. L. Okulickiego 19A lok. 15.
Cena oferty: 164 451,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 30.05.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 96 miesięcy
8 Konsorcjum firm:
AB Projekt
Aleksandra Bobkiewicz
80-336 Gdańsk,
Ul. Pawła Gdańca 6A lok. 8.
oraz
Magdalena Loose
Pracownia Projektowa
80-034 Gdańsk
Ul. Anny Jagiellonki 25 lok. 5
Cena oferty: 209 100,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 28.06.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 186 miesięcy
9 Szablowscy Architekci
Stanisław Szablowski
80-234 Gdańsk,
Ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1.
Cena oferty: 270 600,00 zł
Termin realizacji zamówienia: 30.05.2019 r.
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń: 360 miesięcy
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60% Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania zamówienia
Waga 25% Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
Waga 15% Razem
1 53,48 0,00 15,00 68,48
2 46,64 3,00 15,00 64,64
4 29,71 25,00 15,00 69,71
5 30,74 12,00 15,00 57,74
6 59,80 25,00 2,00 86,80
7 60,00 25,00 2,00 87,00
8 47,19 0,00 9,00 56,19
9 36,46 25,00 15,00 76,46
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla terminu 30.05.2019r. Zamawiający przyznał Wykonawcy 25 pkt, dla terminu 13.06.2019r. Zamawiający przyznał Wykonawcy 12 pkt, dla terminu 27.06.2019r. Zamawiający przyznał Wykonawcy 3 pkt, dla terminu 28.06.2019r. Zamawiający przyznał Wykonawcy 0 pkt,
3. Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla doświadczenia 240 miesięcy i więcej Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt, dla doświadczenia 186 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 9 pkt, dla doświadczenia 96 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 2 pkt,
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.12.2018 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO
wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania 5 podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Numer referencyjny: 85/18/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:nie
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
a) dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania podwórek na Głównym Mieście w Gdańsku wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi.
Podwórka objęte projektowaniem:
1) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Mydlarska – Mariacka 28/30, 31/33, 34/36, 37/39 – część działek geodezyjnych nr 374/9;374/10 oraz działki 374/12, 374/13, 374/14, 374/15, 374/16 obręb 89 - powierzchnia terenu 977 m2,
2) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Ogarna 20/30, 31/32, 33/34 – Słodowników 1- Za Murami - działka geodezyjna nr 501/5 obręb 89 - powierzchnia terenu 760 m2,
3) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Kozia – Szeroka 18/19, 20/21, 22/23, 24/26, 28 – Złotników 4/6, 7/8, 13/18 – Św. Ducha 37/39, 41/43, 49/51 - działka geodezyjna nr 176/16 obręb 89 - powierzchnia terenu 2 926 m2
4) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Przędzalnicza 6 – Bosmańska – Szeroka 56/57, 58/60, 61/63, 64/66 – Św. Ducha 109, 111/113, 115/117, 119/121, 123/125, 127/129 - działki geodezyjne nr 213/13, 217/3 obręb 89 - powierzchnia terenu 2696 m2,
5) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Grząska – Mariacka 16/17, 18/20, 21/22, 21a, 21b – Chlebnicka 27/28, 29 - działka geodezyjna 396/13 nr obręb 89 - powierzchnia terenu 1280 m2,
b) uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych przez Zamawiającego.
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
- stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
- uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej z podziałem na dwa etapy realizacyjne, w następującym zakresie:
1) Koncepcja programowo przestrzenna zagospodarowania poszczególnych podwórek.
Koncepcje będą uzgadniane z:
- Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych w poszczególnych kwartałach podwórek, wg harmonogramu spotkań konsultacyjnych. Zakłada się 2 spotkania na każde podwórko: pierwsze spotkanie konsultacyjne i drugie spotkanie akceptacyjne. Zamawiający przekaże dane kontaktowe do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i udostępni miejsce spotkań konsultacyjnych. Wykonawca musi zakładać dostosowanie zakresu projektu do wyartykułowanych potrzeb mieszkańców (poprzez Zarządy) na spotkaniu konsultacyjnym.
- Gdańskie Nieruchomości – po uzyskaniu akceptacji funkcjonalnego zagospodarowania podwórek przez Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych.
2) Uzyskania wszelkich materiałów, między innymi takich jak: mapy do celów projektowych, decyzje lokalizacyjne, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
3) Projekt budowlany zagospodarowania poszczególnych podwórek z podziałem na etapy zawierający:
3.1) I etap:
a) projekt domknięcia podwórka, w zależności od kontekstu sytuacyjnego i wytycznych miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego może to być: brama, furtka, przegroda trwała typu mur, ogrodzenie ażurowe, przegroda miękka typu żywopłot (do czasu odpowiedniego zagęszczenia zabezpieczony lekką konstrukcją systemową) lub adekwatne rozwiązania mieszane bądź alternatywne,
b) projekt nowej altany śmietnikowej, bądź projekt remontu istniejącej, wraz z utwardzeniem terenu pod altaną,
c) projekt dojazdu do altany śmietnikowej,
3.2) II etap-pozostałe elementy koncepcyjnego zagospodarowania terenu.
a) projekt zagospodarowania w rozdziale na części: utwardzone place postojowe oraz drogi wewnętrzne i tereny zielone wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze, place zabaw, itp.),
b) projekt branży sanitarnej z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
c) projekt branży elektrycznej.
4) Projekt wykonawczy zagospodarowania poszczególnych podwórek z podziałem na etapy zawierający:
4.1) I etap:
a) projekt domknięcia podwórka, w zależności od kontekstu sytuacyjnego i wytycznych miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego może to być: brama, furtka, przegroda trwała typu mur, ogrodzenie ażurowe, przegroda miękka typu żywopłot (do czasu odpowiedniego zagęszczenia zabezpieczony lekką konstrukcją systemową) lub adekwatne rozwiązania mieszane bądź alternatywne,
b) projekt nowej altany śmietnikowej, bądź projekt remontu istniejącej, wraz z utwardzeniem terenu pod altaną,
c) projekt dojazdu do altany śmietnikowej,
4.2) II etap-pozostałe elementy koncepcyjnego zagospodarowania terenu.
a) projekt zagospodarowania w rozdziale na części: utwardzone place postojowe oraz drogi wewnętrzne i tereny zielone wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze, place zabaw, itp.),
b) projekt branży sanitarnej z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
c) projekt branży elektrycznej.
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
6) Przedmiary robót.
7) Kosztorysy inwestorskie.
8) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
9) Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, GZDiZ,) oraz odwodnienia terenu (Gdańskie Melioracje) jak również Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
10) Uzgodnienie dokumentacji poprzez pozyskanie pozytywnej opinii Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
11) Złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
12) Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.
13) Uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku dla całej dokumentacji, umożliwiającej rozpoczęcie realizacji robót budowlanych przez Zamawiającego.
14) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
3. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- założenia wyjściowe do kosztorysu inwestorskiego – załącznik nr 1 do siwz.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 71221000-3,
Dodatkowe kody: 71320000-7
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Realizacja zamówienia - do 31-10-2022
V. Informacje dodatkowe:
Wykonania prac projektowych i złożenie wniosku do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku- maksymalnie do 28.06.2019 r.- ETAP I.
Uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku umożliwiająca rozpoczęcie realizacji robót budowlanych przez Zamawiającego - maksymalnie 180 dni od terminu określonego przez Wykonawcę w ofercie– ETAP II.
Nadzory autorskie.
Usługa na sprawowanie nadzoru autorskiego wykonywana będzie od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych.
Okres realizacji uzależniony będzie od realizacji prac budowlanych.
Przewidywany termin, do którego będą pełnione nadzory autorskie to 31.10.2022r. –ETAP III.
VI. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
VI.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
VI.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
VI.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
VI.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji obejmującej zagospodarowania terenów w tym przynajmniej jedną dokumentację na obszarze objętym ochroną konserwatorską o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
b) skieruje skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Informacje dodatkowe:
ad a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad b)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65).
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
ad a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: nie dotyczy
XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XII. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VIII DO XI
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 24 miesięcy.
5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania prac projektowych. Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 28.06.2019 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania prac projektowych późniejszy niż 28.06.2019 r. - jego oferta zostanie odrzucona.
6. Podać w ofercie doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.
7. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.
8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ.
9. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XIII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIV. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena znaczenie 0,60
Termin wykonania prac projektowych znaczenie 0,25
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności znaczenie 0,15
architektonicznej bez ograniczeń
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
a) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
b) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych w przypadku:
- nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,
- działania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
o przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
o odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
o gdy uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad trzy tygodnie,
- inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
- wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
g) Zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
h) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt f) i g) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
i) Zmianie mogą ulec osoby wykonujące prace projektowe, jako przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- Zmiana osób wykonujących prace projektowe nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z osobami wykonujących prace projektowe,
- Zamawiający zaakceptuje zmianę projektantów, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba projektanta posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie.
j) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
k) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
b) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
c)Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XVI. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
03.12.2018 r. o godz. 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: 30 dni tj. do 01.01.2019 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
I.Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:
a) Kryterium - Cena- waga 60% (0,6) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto)x100 pkt. x 60 %
b) Kryterium - Termin wykonania zamówienia- waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.
- do 30.05.2019 r. 25 pkt.
- od 31.05.2019 r. do 06.06.2019 r. 18 pkt.
- od 07.06.2019 r. do 13.06.2019 r. 12 pkt.
- od 14.06.2019 r. do 19.06.2019 r. 7 pkt.
- od 21.06.2019 r. do 27.06.2019 r. 3 pkt.
- 28.06.2019 r. spełnienie warunku 0 pkt.
-
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania prac projektowych późniejszy niż 28.06.2018 r. to oznacza nie spełnienie tego warunku, co spowoduje odrzucenie oferty.
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania prac projektowych na 20.06.2018r. to Zamawiający przyjmie za termin wykonania 21.06.2018 i zgodnie z powyższym przyzna punkty, a także ten termin wykonania prac projektowych zostanie wpisany w umowie.
c) Kryterium - Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń - waga 15 % (0,15)- odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.
Punkty w w/w kryterium zostaną przyznane według nw zasad:
- do 60 m-cy -0 pkt
- Powyżej 60 miesięcy do 120 miesięcy -2 pkt
- Powyżej 120 miesięcy do 180 miesięcy -5 pkt
- Powyżej 180 miesięcy do 240 miesięcy -9 pkt
- 240 miesięcy i więcej -15 pkt
Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z wykonywaniem lub udziałem w wykonywaniu dokumentacji technicznych.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 03.12.2018 r. o godz. 11:00
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedz na pytania 30.11.2018 | 454,7 KB | 2018-11-30 15:17 | pobierz |
2 | SIWZ 85 | 964,04 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
3 | formularz cenowy | 195,28 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
4 | wzór umowy - prace projektowe +nadzór | 374,15 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
5 | zał. 1 - założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich | 299,45 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
6 | zał. 2 oswiadczenie podst. wykluczenia | 531 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
7 | zał. 3 oswiadczenie warunki udzialu | 573,74 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
8 | zał. 4 oswiadczenie grupa kapitałowa | 371,58 KB | 2018-11-22 14:23 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2018-11-21 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2018-11-22 14:37 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-12-03 13:55 |