BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy: Legionów 11A, Podmłyńskiej 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB i Sienkiewicza 9A w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-01-15

Informuję, że:

1. w dniu 15.01.2019 r. Zamawiający podpisał umowy:

- na ZADANIU 1 z firmą "JULIAN" Firma Handlowo ­ Usługowo ­ Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura z siedzibą w Małkowie 83-330, Ul. Pałacowa 46  z ceną oferty 111 807,00 zł brutto.

- na ZADANIU 3 z firmą Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy z siedzibą w Stężycy 83-322, Ul. Stolema 4 z ceną oferty 95 000,00 zł brutto.

2. w dniu 16.01.2019 r. Zamawiający podpisał umowę:

- na ZADANIU 2 z firmą INWEST-KOM w Gniewie Sp. z o.o. z siedzibą w Gniewie 83-140, Ul. Wiślana 6  z ceną oferty 84 986,49 zł brutto-

 

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-01-08

Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. Zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:

-      Zamawiający wybrał na ZADANIU 1 ofertę firmy "JULIAN" Firma Handlowo ­ Usługowo ­ Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura z siedzibą w Małkowie 83-330, Ul. Pałacowa 46  z ceną oferty 111 807,00 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

-      Zamawiający wybrał na ZADANIU 2 ofertę INWEST-KOM w Gniewie Sp. z o.o. z siedzibą w Gniewie 83-140, Ul. Wiślana 6  z ceną oferty 84 986,49 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

-         Zamawiający wybrał na ZADANIU 3 ofertę Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy z siedzibą w Stężycy 83-322, Ul. Stolema 4 z ceną oferty 95 000,00 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

Termin wykonania zamówienia /

Doświadczenie osoby z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń
1
BUILD Sp. z o.o.

83-424 Lipusz,

Ul. Szeroka 15 B
ZADANIE 1

Cena oferty:  160 185,84 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 24 miesiące

Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 20lat

ZADANIE 2

Cena oferty:  82 694,01 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 24 miesiące

Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 20 lat

ZADANIE 3

Cena oferty:  110 307,55 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 24 miesiące

Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 20 lat

 

 
2
„AN-BUD Roboty ziemne, drogowe, rozbiórkowe” Sp. z o.o.

80-180 Gdańsk,

ul. Przyrodników 30.
ZADANIE 1

Cena oferty:  129 150,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

ZADANIE 2

Cena oferty:  147 600,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

ZADANIE 3

Cena oferty:  172 200,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

 
3
"JULIAN" Firma Handlowo ­ Usługowo­Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

83-330 Małkowo,

Ul. Pałacowa 46.
ZADANIE 1

Cena oferty:  111 807,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 20 lat

ZADANIE 2

Cena oferty:  91 143,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 20 lat

 
4
Garden-Bruk S.C.

Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski

80-180 Borkowo,

Ul. Kolarska 24.

 
ZADANIE 3

Cena oferty:  153 750,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

 
5
INWEST-KOM w Gniewie Sp. z o.o.

83-140 Gniew,

Ul. Wiślana 6.
ZADANIE 1

Cena oferty:  120 231,97 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 25 lat

ZADANIE 2

Cena oferty:  84 986,49 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 25 lat

 
6
Jan Rekowski 

Zakład Wielobranżowy

83-322 Stężyca,

Ul. Stolema 4.
ZADANIE 1

Cena oferty:  125 000,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

ZADANIE 2

Cena oferty:  93 999,99 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

ZADANIE 3

Cena oferty:  95 000,00 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 21 lat

 
7
"RM i KA" Robert Gralak

83-000 Pruszcz Gdański,

Ul. Grunwaldzka 62.

 
ZADANIE 1

Cena oferty:  148 910,17 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 28 lat

ZADANIE 2

Cena oferty:  115 321,44 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 28 lat

ZADANIE 3

Cena oferty:  105 789,67 zł

Termin realizacji zamówienia: 50 dni.

Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 miesięcy

Doświadczenie kierownika budowy: 28 lat

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania zamówienia

Waga 15%
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

Waga 15%
Doświadczenie kierownik budowy

Waga 10%
 

Razem
2
51,94
15,00
15,00
10,00
91,24
3
60,00
15,00
15,00
10,00
100,00
5
55,80
15,00
15,00
10,00
95,80
6
53,68
15,00
15,00
10,00
93,68
7
45,05
15,00
15,00
10,00
85,05
 

 

ZADANIE 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania zamówienia

Waga 15%
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

Waga 15%
Doświadczenie kierownik budowy

Waga 10%
 

Razem
2
34,55
15,00
15,00
10,00
74,55
5
60,00
15,00
15,00
10,00
100,00
6
54,25
15,00
15,00
10,00
94,25
7
44,22
15,00
15,00
10,00
84,22
 

ZADANIE 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania zamówienia

Waga 15%
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

Waga 15%
Doświadczenie kierownik budowy

Waga 10%
 

Razem
2
33,10
15,00
15,00
10,00
73,10
4
37,07
15,00
15,00
10,00
77,07
6
60,00
15,00
15,00
10,00
100,00
7
53,88
15,00
15,00
10,00
93,88
 

Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.   Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.   Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla terminu 50 dni Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.

3.     Punkty w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla okresu  powyżej 24 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 15 pkt.

4.     Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla doświadczenia powyżej 20 lat Zamawiający przyznał Wykonawcy 10 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 14.01.2019 r.

 

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy: Legionów 11A, Podmłyńskiej 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB i Sienkiewicza 9A w Gdańsku.

 

Numer referencyjny: 90/18/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

I.     Krótki opis przedmiotu zamówienia.

1.     Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicy:

-      ul. Legionów 11a w Gdańsku; (działka nr 431/8, obręb 43),

-      ul. Podmłyńskiej 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB w Gdańsku; (działka nr 180/16, obręb 90),

-      ul. Sienkiewicza 9A  w Gdańsku; (działki nr 698/1, 698/2, 698/3 obręb 55).

2.     Zakres robót obejmuje między innymi:

a)       ul. Legionów 11A

-         prace rozbiórkowe,

-         wykonanie utwardzenia terenu,

-         wykonanie wiaty śmietnikowej stalowej,

-         zagospodarowanie terenów zielonych wraz z nasadzeniem zieleni wysokiej i niskiej.

b)       ul. Podmłyńskiej 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB

-         prace rozbiórkowe,

-         wykonanie utwardzenia terenu,

-         wykonanie ogrodzenia z bramami i furtkami,

-         wykonanie zieleni, wraz z nasadzenia form piennych.

Uwaga.

Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu zagospodarowania terenu wnętrza podwórzowego przy ul. Podmłyńska 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB w Gdańsku (załącznik nr 5 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 7 do SIWZ.

c)       ul. Sienkiewicza 9A

-         prace przygotowawcze i rozbiórkowe,

-         wykonanie nawierzchni utwardzonej,

-         wykonanie trawników,

-         zagospodarowanie terenów zielonych,

-         wykonanie ogrodzenia kutego,

-         wykonanie punktu gromadzenia odpadów,

-         wykonanie wyposażenia dekoracyjnego,

-         wykonanie elementów małej architektury.

Uwaga.

Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu zagospodarowania terenu wokół kamienicy w ramach programu „ Wspólne podwórko” ul. Henryka Sienkiewicza (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 11 do SIWZ.

3.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

-         Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy Al. Legionów 11A w Gdańsku, - załącznik nr 1 do siwz,

·         Rysunek nr 1 –lokalizacja – załącznik nr 1.1 do siwz,

·         Rysunek nr 2 – projektowane zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.2 do siwz,

·         Rysunek nr 3 – projektowane zagospodarowania terenu – załącznik nr 1.3 do siwz,

·         Rysunek nr 4 – wiata śmietnikowa – załącznik nr 1.4 do siwz,

-         Projekt zagospodarowania  terenu zieleni przy budynku mieszkalnym w Gdańsku - Aleja Legionów 11A, - załącznik nr 2 do siwz,

·         Rysunek nr 1 –projekt wykonawczy – załącznik nr 2.1 do siwz,

·         Rysunek nr 2 –roślinność – załącznik nr 2.2 do siwz,

·         Rysunek nr 3 –wizualizacje– załącznik nr 2.3 do siwz,

-         Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Projek zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy Al. Legionów 11A w Gdańsku, - załącznik nr 3 do siwz,

-         Książka przedmiarów – Legionów - I etap – załącznik nr 4 do siwz,

-         Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Podmłyńska 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB w Gdańsku - załącznik nr 5 do siwz,

·         Rysunek nr 1 –lokalizacja – załącznik nr 5.1 do siwz,

·         Rysunek nr 2 – projektowane zagospodarowanie terenu – załącznik nr 5.2 do siwz,

-         Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Projekt zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Podmłyńska 1/5ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB w Gdańsku - załącznik nr 6 do siwz,

-         Książka przedmiarów-Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Podmłyńska- I etap 2018  – załącznik nr 7 do siwz,

-       Projekt budowlany. Projekt zagospodarowania terenu wokół kamienicy w ramach programu „Wspólne podwórko” ul. Henryka Sienkiewicza 9A - załącznik nr 8 do siwz,

·         Tabela I - Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem -  załącznik nr 8.1 do siwz,

·         Rysunek nr 01- Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem -  załącznik nr 8.2 do siwz,

·         Rysunek nr 02- Projekt zagospodarowania terenu -  załącznik nr 8.3 do siwz,

·         Tabela II – Specyfikacja zaproponowanych w projekcie gatunków -  załącznik nr 8.4 do siwz,

·         Tabela III – Spis roślin -  załącznik nr 8.5 do siwz,

·         Tabela IV – Mała architektura – charakterystyka oraz ilustracje poglądowe -  załącznik nr 8.6 do siwz,

·         Rysunek nr 03- Koncepcja zagospodarowania terenu – plan ogólny- załącznik nr 8.7 do siwz,

·         Rysunek nr 04- Schemat rozmieszczenia roślin w tym mała architektura i wyposażenie- załącznik nr 8.8 do siwz,

-         Projekt wykonawczy. Projekt zagospodarowania terenu wokół kamienicy w ramach programu „Wspólne podwórko” ul. Henryka Sienkiewicza 9A- załącznik nr 9 do siwz,

·         Tabela I - Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem -  załącznik nr 9.1 do siwz,

·         Rysunek nr 01- Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem -  załącznik nr 9.2 do siwz,

·         Rysunek nr 02- Projekt zagospodarowania terenu -  załącznik nr 9.3 do siwz,

·         Tabela II – Specyfikacja zaproponowanych w projekcie gatunków -  załącznik nr 9.4 do siwz,

·         Tabela III – Spis roślin -  załącznik nr 9.5 do siwz,

·         Tabela IV – Mała architektura – charakterystyka oraz ilustracje poglądowe -  załącznik nr 9.6 do siwz,

·         Rysunek nr 03- Koncepcja zagospodarowania terenu – plan ogólny- załącznik nr 9.7 do siwz,

·         Rysunek nr 04- Schemat rozmieszczenia roślin w tym mała architektura i wyposażenie- załącznik nr 9.8 do siwz,

·         Rysunek nr 05- Projektowane nawierzchnie- załącznik nr 9.9 do siwz,

·         Rysunek nr 06- Projektowane nawierzchnie w tym siatka kwadratów- załącznik nr 9.10 do siwz,

·         Rysunek nr 07- Przekrój charakterystyczny. Nawierzchnia gliniasto-żwirowa- załącznik nr 9.11 do siwz,

·         Typowe elementy małej architektury- 1- załącznik nr 9.12 do siwz,

·         Typowe elementy małej architektury- 2- załącznik nr 9.13 do siwz,

·         Typowe elementy małej architektury- 3- załącznik nr 9.14 do siwz,

·         Typowe elementy małej architektury- 4 - załącznik nr 9.15 do siwz,

-         Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Projekt zagospodarowania terenu wokół kamienicy w ramach programu „Wspólne podwórko” ul. Henryka Sienkiewicza 9A - załącznik nr 10 do siwz,

-         Przedmiar robót– Projekt zagospodarowania terenu wokół kamienicy w ramach programu „Wspólne podwórko” ul. Henryka Sienkiewicza 9A - załącznik nr 11 do siwz.

4.       W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie  spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe.

Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

5.       Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: brukarskie i murarskie.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II.     Wspólny słownik zamówień (CPV):

     Główny kod: 45000000-7

     Dodatkowe kody:  45111000-8, 45233220-7, 45342000-6, 77314100-5.

             

III.     Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy    Pzp: Nie

 

IV.     Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

75 dni

   Informacje dodatkowe:

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Maksymalnie 75 dni od dnia przekazania placu budowy.

Przekazanie placu budowy nastąpi, w zależności od warunków pogodowych umożliwiających realizację robót budowlanych, jednak nie wcześniej niż 15.03.2019 r

 

 

V.     INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

a)    wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości, co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.

b)    skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: NIE

 

Informacje dodatkowe:

Ad. a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

 

Ad. b)

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Ad. a) i b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI.     PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII.     WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: tak.

VIII.     VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  Nie dotyczy

 

IX.     WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:  Nie dotyczy

 

X.     WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP :  Nie dotyczy

 

XI.     INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.     Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.     Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

3.     Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

4.     Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.

     Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

     Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.

     Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

5.     Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 75 dni od dnia przekazania placu budowy.

        Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 75 dni jego oferta zostanie odrzucona.

6.     Podać w złożonej ofercie doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy.

7.     Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ.

8.     Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

9.     Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 14 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

                                                              

 

XII.     PROCEDURA

 

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 200,00 zł.

-        w przypadku składania oferty na zadanie  1 -  1 800,00 zł,

-        w przypadku składania oferty na zadanie  2 -  1 200,00 zł,

-        w przypadku składania oferty na zadanie  3  - 1 200,00 zł.

W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII.                XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
 
 
- cena                                                                                       waga  0,60

- termin wykonania zamówienia                                   waga  0,15

- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane    waga  0,15

- doświadczenie kierownika budowy                            waga  0,10
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.     Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)     dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

- klęski żywiołowe,

- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,

- wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.

- innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,

- konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.

g)     w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

h)    zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy.

- Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nowa osoba będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie,

i)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

j)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została                     wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)    zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)    nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

 
 
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
17.12.2018 r godzina: 10:45

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 15.01.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

1.     KRYTERIUM  - Cena- waga 60% (0,60)

     Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%

2.     KRYTERIUM -  termin wykonania zamówienia - waga 15% (0,15).

-      50 i mniej dni od dnia wprowadzenia na budowę                    - 15 pkt

-      od 51 do 56 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę  - 10 pkt 

-      od 57 do 62 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę  -   6 pkt 

-      od 63 do 68 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę  -   3 pkt

-      od 69 do 74 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę  -   1 pkt   

-      75 dni włącznie od dnia wprowadzenia na budowę                 -   0 pkt

3.     KRYTERIUM -  okres gwarancji na wykonane roboty budowlane-waga 15% (0,15).

-      powyżej 24 miesięcy               - 15 pkt

-      powyżej 20 do 24 miesięcy      -  9 pkt 

-      powyżej 16 do 20 miesięcy      -  4 pkt 

-      powyżej 12 do 16 miesięcy      -  1 pkt 

-      12 miesięcy                                 -  0 pkt

4.     KRYTERIUM  - Doświadczenie kierownika budowy (w latach) waga 10% (0,10).

-      do 5 lat                         -  0 pkt

-      powyżej 5 do 10 lat     -  1 pkt 

-      powyżej 10 do 15 lat   -  3 pkt 

-      powyżej 15 do 20 lat   -  6 pkt

-      powyżej 20 lat            - 10 pkt

Punkty z w/w kryteriów oddzielnie zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 17.12.2018 r. godzina 11:00

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy: Legionów 11A w Gdańsku.

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Legionów 11a w Gdańsku; działka nr 431/8, obręb 43.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 Główny kod: 45000000-7

 Dodatkowe kody:  45111000-8, 45233220-7, 77314100-5.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

75 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                                       waga  0,60

-         termin wykonania zamówienia                                   waga  0,15

-         okres gwarancji na wykonane roboty budowlane    waga  0,15

-         doświadczenie kierownika budowy                            waga  0,10

Część nr 2

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul: Podmłyńskiej 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB w Gdańsku.

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Podmłyńskiej 1/5 ABC, Na Piaskach 7, Podwale Staromiejskie 102 AB; działka nr 180/16, obręb 90.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 Główny kod: 45000000-7

 Dodatkowe kody:  45111000-8, 45233220-7, 45342000-6, 77314100-5.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

75 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                                       waga  0,60

-         termin wykonania zamówienia                                   waga  0,15

-         okres gwarancji na wykonane roboty budowlane    waga  0,15

-         doświadczenie kierownika budowy                            waga  0,10

 

 

Część nr 3

Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy: Sienkiewicza 9A w Gdańsku.

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Sienkiewicza 9a A w Gdańsku; działki nr 698/1, 698/2, 698/3, obręb 55.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 Główny kod: 45000000-7

 Dodatkowe kody:  45111000-8, 45233220-7, 45342000-6, 77314100-5.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

75 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                                       waga  0,60

-         termin wykonania zamówienia                                   waga  0,15

-         okres gwarancji na wykonane roboty budowlane    waga  0,15

-         doświadczenie kierownika budowy                            waga  0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 modyfikacja siwz 04.12.2018 458,22 KB 2018-12-04 13:41 pobierz
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 04.12.2018 488,04 KB 2018-12-04 13:41 pobierz
3 zał nr 7 - Zmodyfikowany Przedmiar Podmłyńska 212,46 KB 2018-12-04 13:41 pobierz
4 siwz 90 960,73 KB 2018-11-30 15:10 pobierz
5 wzór umowy 90 352,24 KB 2018-11-30 15:10 pobierz
6 zał nr 1- projekt b. konstrukcyjno budowlana-Al.legionów 2,89 MB 2018-11-30 15:09 pobierz
7 zał nr 1.1 - rys.1 349 KB 2018-11-30 15:09 pobierz
8 zał nr 1.2 - rys.2 373,57 KB 2018-11-30 15:09 pobierz
9 zał nr 1.3 - rys.3 404,01 KB 2018-11-30 15:09 pobierz
10 zał nr 1.4 - rys.4 634,87 KB 2018-11-30 15:09 pobierz
11 zał nr 2 - DANE OGÓLNE I STAN ISTNIEJĄCY 416,94 KB 2018-11-30 15:09 pobierz
12 zał nr 2.1 - rysunek 1 - Projekt wykonawczy 5,18 MB 2018-11-30 15:08 pobierz
13 zał nr 2.2 - rysunek 2 - roślinność2 3,25 MB 2018-11-30 15:08 pobierz
14 zał nr 2.3 - rysunek 3 - Wizualizacja2-brak papierowej wersji-Al.legionów 2,07 MB 2018-11-30 15:08 pobierz
15 zał nr 3 -STWIORB-Legionów 2,42 MB 2018-11-30 15:08 pobierz
16 zał nr 4 - Przedmiar Legionów 330,34 KB 2018-11-30 15:08 pobierz
17 zał nr 5 -PZ b.konstrukcyjno- budowlana - Podmłyńska 2,35 MB 2018-11-30 15:08 pobierz
18 zał nr 5.1 - RYS. 1 Podmłyńska 218,89 KB 2018-11-30 15:07 pobierz
19 zał nr 5.2 - PZT - Podmłyńska 2017 v7 634,67 KB 2018-11-30 15:07 pobierz
20 zał nr 6 - STWIORB-Podmłyńska 2,37 MB 2018-11-30 15:07 pobierz
21 zał nr 8 - PB_OPIS_Wspolne_podworko_03_2018 3,28 MB 2018-11-30 15:07 pobierz
22 zał nr 8.1 - TABELA_I_Inwentaryzacja_i_gospodarka_drzewostanem 168,62 KB 2018-11-30 15:07 pobierz
23 zał nr 8.2- rysunek 01_PB_inwentaryzacja 1,89 MB 2018-11-30 15:06 pobierz
24 zał nr 8.3- rysunek 02_PB_Projekt_zagospodarowania_terenu 2,76 MB 2018-11-30 15:06 pobierz
25 zał nr 8.4 - TABELA_II_Specyfikacja_roslin (2). 1,07 MB 2018-11-30 15:06 pobierz
26 zał nr 8.5 - TABELA_III_Spis_roslin 322,52 KB 2018-11-30 15:06 pobierz
27 zał nr 8.6 - TABELA_IV_Charakterystyka_wyposazenia_03_2018 639,82 KB 2018-11-30 15:06 pobierz
28 zał nr 8.7- rysunek 03_PB_Koncepcja_zagospodarowania_ 11,21 MB 2018-11-30 15:06 pobierz
29 zał nr 8.8 - 04_PB_Schemat_rozmieszczenia_roslin 2,56 MB 2018-11-30 15:05 pobierz
30 zał nr 9 - PW_OPIS_Wspolne_podworko_03_2018 3,28 MB 2018-11-30 15:05 pobierz
31 zał nr 9.1 - TABELA_I_Inwentaryzacja_i_gospodarka_drzewostanem 168,62 KB 2018-11-30 15:05 pobierz
32 zał nr 9.2 - Inwentaryzacja_i_gospodarka_drzewostanem_03_2018 1,91 MB 2018-11-30 15:04 pobierz
33 zał nr 9.3 - 2_PW_Projekt_zagospodarowania_terenu 2,76 MB 2018-11-30 15:04 pobierz
34 zał nr 9.4 - TABELA_II_Specyfikacja_roslin 1,07 MB 2018-11-30 15:04 pobierz
35 zał nr 9.5 - TABELA_III_Spis_roslin. 322,52 KB 2018-11-30 15:04 pobierz
36 zał nr 9.6 - TABELA_IV_Charakterystyka_wyposazenia_03_2018 639,82 KB 2018-11-30 15:01 pobierz
37 zał nr 9.7 - 3_PW_Koncepcja_zagospodarowania_ 11,2 MB 2018-11-30 15:01 pobierz
38 zał nr 9.8 - 4_PW_Schemat_rozmieszczenia_roslin_100 2,56 MB 2018-11-30 15:01 pobierz
39 zał nr 9.9 - 5_PW_Projektowane_nawierzchnie 2,72 MB 2018-11-30 15:01 pobierz
40 zał nr 9.10 - 6_PW_Projektowane_nawierzchnie_100_SIATKA_KWADRATOW 2,83 MB 2018-11-30 15:01 pobierz
41 zał nr 9.11 - 7_Przekrój_charakterystyczny_nawierzchnia_gliniasto_zwirowa 1,72 MB 2018-11-30 15:00 pobierz
42 zał nr 9.12 - Krzeslo 1,93 MB 2018-11-30 15:00 pobierz
43 zał nr 9.13 - Siedzisko 2,03 MB 2018-11-30 15:00 pobierz
44 zał nr 9.14 - Stojak 1,63 MB 2018-11-30 14:58 pobierz
45 zał nr 9.15 - Kosz 145,39 KB 2018-11-30 14:58 pobierz
46 zał nr 10 - STWiORB_03_2018 1,73 MB 2018-11-30 14:57 pobierz
47 zał nr 11 - PRZEDMIAR ROBÓT_Zagospodarowanie terenu 156,42 KB 2018-11-30 14:57 pobierz
48 zał nr 12 - oswiadczenie wykluczenie 425,03 KB 2018-11-30 14:57 pobierz
49 zał nr 13 - oswiadczenie warunki udzialu postepowanie 592,13 KB 2018-11-30 14:57 pobierz
50 zał nr 14 - oswiadczenie grupa kapitałowa. 276,56 KB 2018-11-30 14:57 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2018-11-28
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-11-30 15:12
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-18 13:03