BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawa tonerów w 2019 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-01-09

Informuję, że w dniu 09.01.2019 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą TELMAL Malec  Krzysztof z siedzibą w Gdyni przy ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7 z sumą cen jednostkowych netto dostawy tonerów - 2920,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej - 2092,00 zł, z sumą cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem - 5250,00 zł, z sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1565,00 zł, z ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 80,00 zł, z ceną za administrowanie centralą telefoniczną - 1840,00 zł, z czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia do 1 godziny, z 324 miesięcami pracy osoby na stanowisku serwisanta.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-01-07

ZP/97/18/A

                                                                                                                                                                     

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania przetargowego na naprawę i konserwację urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2019 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy TELMAL Malec  Krzysztof z siedzibą w Gdyni przy ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7 z sumą cen jednostkowych netto dostawy tonerów - 2920,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej - 2092,00 zł, z sumą cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem - 5250,00 zł, z sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1565,00 zł, z ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 80,00 zł, z ceną za administrowanie centralą telefoniczną - 1840,00 zł, z czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia do 1 godziny, z 324 miesięcami pracy osoby na stanowisku serwisanta.
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca wykluczeniu.
 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

1.      Nr oferty
2.      Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, czas przyjazdu, średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta

3.       
1
TELMAL

Krzysztof Malec

81-175 Gdynia

kmdr. Mieszkowskiego 8B/7
 

1) suma cen jednostkowych  netto dostawy tonerów– 2920,00 zł  

 

2) suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci   telefonicznej–2092,00 zł

 

3) suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z    faxem- 5250,00 zł

 

4) suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1565,00 zł

 

5) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 80,00 zł

 

6) cena- administrowanie centralą telefoniczną- 1840,00 zł

 

7) ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta- 324 miesiące

 

8) czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia- 1 godzina
 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające punktację przyznaną ofercie  w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

 

Kryterium
Oferta nr 1
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostko wyje netto dostawy tonerów)

                    30%
30
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej)    

                                                                   10%
10
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem)     

                                                                   10%
10
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych)

                                                                     5%
5
Liczba pkt w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej                                                                                                

          3%
3
Liczba pkt w  Kryterium administrowanie centralą telefoniczną

                                                                     2%
2
Liczba pkt w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osoby na

 stanowisku serwisanta

                                                                    35%
35
Liczba pkt w Kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia 

                                                                     5%
5
Razem
100
 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostko wyje netto dostawy tonerów) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

3.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

4.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

5.   Punkty w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej zostały                                                                                                 przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

6.   Punkty w kryterium cena - administrowanie centralą telefoniczną zostały przyznane według zasady                                                                                              określonej w punkcie 19 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

7.   Punkty w kryterium ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla doświadczenia  324 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 35 punktów.

8.   Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla czasu przyjazdu 1 godzina  Zamawiający przyznał Wykonawcy 5 punktów.

                                                                                            

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 7.01.2019 r.

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

na naprawę i konserwację urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2019 r.

 

Numer referencyjny: 97/18/A

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:    

1)       Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa                    i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych  na potrzeby Gdańskich Nieruchomości Samorządowego Zakładu Budżetowego w 2019 r.

 

 

Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć:

-        centrale telefoniczne  Simens Hi Path 3800, Simens  Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190.

-       aparaty telefoniczne,

-        urządzenia wielofunkcyjne z faksem.

Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:

-       przeglądy okresowe,

-       regulacje,

-       naprawy urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych.

                Aparaty telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.

2)       Zakres czynności zarządzania i administrowania centralami telefonicznymi obejmuje:

-       Wewnętrzny system taryfikacyjny.

-       Zestawienie połączeń konferencyjnych.

-       Połączenia oczekujące.

-       Połączenie trójstronne.

-       Układ sekretarsko-dyrektorski.

-       Przekazywanie połączeń (transfer).

-       Zawieszenie połączenia.

-       Przejęcie wywołania z innego aparatu.

-       Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy).

-       DISA (system kierowania ruchem przychodzącym).

-       System poczty głosowej.

-       Zapowiedź słowną.

-       Usługę „nie przeszkadzać”.

-       Wejście „na trzeciego” z powiadomieniem.

-       Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna).

-       Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) – CFU.

-       Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) – CFNR.

-       Przenoszenie wywołań przy zajętości – CFB.

-       Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego.

-       Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji.

-       Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów

      wewnętrznych do portów wewnętrznych.

-       Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii).

-       CLIP – identyfikację numeru dzwoniącego.

-       CLIR – blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego.

3)        Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej:

-       Programowanie NT1 plus.

-       Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD.

-       Instalację aparatów telefonicznych.

-       Wymianę przewodu aparat telefoniczny – słuchawka.

-       Wymianę przewodu aparat telefoniczny – gniazdko.

-       Wymianę końcówki RJ.

-       Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych.

-       Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie Gdańskich Nieruchomości.

-       Układanie przewodu YTKSY.

-       Układanie przewodu UTP4 kat 5.

-       Montaż łączówek typu krone.

-       Pomiar kabla.

-       Montaż i demontaż gniazda telefonicznego.

-       Krosowanie obwodów.

-       Demontaż końcówek krone LSA.

-       Montaż przełącznicy telefonicznej.

-       Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej.

-       Demontaż i montaż instalacji telefonicznej.

-      Instalację faksu.

-      Programowanie centrali.

4)       Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej:

-       Wymianę układu zasilania.

-       Wymianę wałków pobierających papier.

-       Wymianę baterii litowej.

-       Wymianę lampy grzewczej/fusera.

-       Wymianę czujnika papieru.

-       Wymianę tonera.

-       Wymianę zespołu utrwalacza lasera.

5)       Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem:

-       Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru.

-       Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru.

-       Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru.

-       Oczyszczenie wnętrza urządzenia.

-       Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego.

-       Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski, itp).

-       Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp).

-       Smarowanie mechaniki.

-       Sprawdzenie i testowanie.

6)       W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w  ppkt  3) i 4)  pkt 1 SIWZ (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).

7)       Miejsce zainstalowania telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem:

          Dział Techniczny                                                                                              ul. Cygańska Góra 1,

          Zarząd, Archiwum, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji,                    ul. Partyzantów 74                                       

          Dział Nieruchomości                                                                                      ul. Dyrekcyjna 6A,

BOM   nr  1                                                                                                        ul. Sienna 6,

BOM   nr  2                                                                                                        ul. Dyrekcyjna 7,

BOM   nr  4                                                                                                        ul. Gościnna 17,

BOM   nr  7                                                                                                        ul. Mściwoja II 44,

BOM   nr  8                                                                                                        ul. Śniadeckich 12,

BOM   nr  9                                                                                                        ul. Na Zaspę 31,

Dział Utrzymania Porządku i Czystości                                                      ul. Wronki 7,

Dział Utrzymania Technicznego i Remontów                                            ul. Floriańska 2.

8)       Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery.

Ilość telefaksów będących w użytkowaniu Gdańskich Nieruchomości oraz ilość tonerów planowanych na rok 2019:

Nazwa i typ faksu
Ilość

[szt.]
Ilość tonerów

[szt.]
HP – 1319
6
60
HP – 1522
3
36
HP – 1536
5
60
HP – 2025
1
12 cz/b i 24 szt. kolorowe (36 szt.)
HP CM – 2320
1
12 cz/b i 36 szt. kolorowe (48 szt.)
HP – 3050
4
48
HP – 3015
4
48
HP – 3200
1
12
Samsung SCX4833 fr
1
12
RAZEM
360
 

 

 

 

 

9)       Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące wymagania:

a)     być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,

b)     posiadać oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta,  nr produktu, oraz termin ważności,

c)     posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony,

d)     posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,

e)      spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,

f)      praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie  może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia,

g)      zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia.

10)   W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług:

-          Przeglądy instalacji telefonicznych,

-          Ekspertyz technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali,

-          Porady techniczne na telefon,

-          Kontakt z operatorem w sprawie awarii linii miejskich.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 32500000-8,              

Dodatkowe kody: 30125110-5, 32429000-6, 32551000-0, 32551100-1, 50314000-9, 50330000-7,  50334110-9, 50334140-8.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:  nie dotyczy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1)         Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)         wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 1 usługę polegającą na obsłudze systemu połączeń pomiędzy jednostkami w skróconej numeracji typu CENTREX lub równoważnej obejmujące:

-           konfigurację oraz obsługę terminali ISDN,  

-           programowanie zakończeń sieciowych NT,

-           obsługę systemu CENTREX lub równoważnej: numeracja skrócona, kody komunikacji wewnętrznej, kody dostępu do sieci publicznej, kody dostępu do usług dodatkowych, bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego, dzwonienie specjalne, specjalne wskazanie wywołania numeru oczekującego, ograniczenie  wywołań, grupy operatorskie, usługa nocna, przyjmowanie wywołań przez operatora,

b)         wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 1 dostawę tonerów do urządzeń telekomunikacyjnych o wartości brutto minimum  10 000,00 zł  w ciągu 12 miesięcy,

c)         skieruje do realizacji zamówienia 1 osobę  na stanowisku serwisanta.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

     Informacje dodatkowe :

  ad a) i b)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu, co oznacza, że realizacją wymaganej usługi i dostawy powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał wymaganą usługę, a drugi dostawę, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad c)

W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.  w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad a), b), c)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.       Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.       Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: nie dotyczy

 

IX. WYKAZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.       Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.       Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.       Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.       Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia 

        Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

5.       Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta.            

6.       Złożyć “Formularze cenowe”,  które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.

7.       Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części.

8.       Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14  ppkt. 2-5 SIWZ

9.       Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

10.    Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1) cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów)                                                                       waga 0,3

2) cena (suma cen jednostkowych montażu, demontażu  i modernizacji sieci telefonicznej)                   waga 0,1                   

3) cena (suma cen jednostkowych netto naprawy telefaksów i  urządzeń wielofunkcyjnych z faxem)    waga 0,1                         

4) cena (suma cen jednostkowych konserwacji  urządzeń wielofunkcyjnych)                                          waga 0,05                         

5) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej                                                                       waga 0,03                         

6) cena - administrowanie centralą telefoniczną                                                                                         waga 0,02                         

7) ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta                                                                           waga 0,35                         

8) czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia                                        waga 0,05                                          
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: Tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)         Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-        zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-        zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-        wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w  umowie,

b)         Zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-        konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-        wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)          Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-        w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-        w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)         Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust.2,

e)          Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)          Zmianie może ulec  ilości urządzeń telekomunikacyjnych w przypadku  likwidacji eksploatowanego sprzętu.

g)         Zmianie może ulec  przewidywana ilość dostawy tonerów w przypadku wyłączenia sprzętu z eksploatacji lub wprowadzenia do eksploatacji nowego rodzaju sprzętu, w którym są stosowane te same rodzaje tonerów.

h)         Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

i)           Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.       Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)         Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)         Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-        zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-        zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-        zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-        polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
28.12.2018 r. o godz. 10:45.

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 26.01.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

 

Informacje dodatkowe:
Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:

1)    Kryterium: cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów)       

  

                 cena
 
cena (suma cen jednostkowych dostawy netto tonerów)  minimalna
 
=
------------------------------------------------------------------
100 pkt  x 30 %  (0,3)
 
cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów)  badanej oferty
 
 

                2) Kryterium: cena (suma cen jednostkowych montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej)                      

                 cena
 
 

cena (suma cen jednostkowych montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) minimalna                       
 
=
---------------------------------------------------------------------
100 pkt  x 10 % (0,1)
 
cena (suma cen jednostkowych montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej badanej oferty                   
 
 

 

                3) Kryterium: cena  (suma cen jednostkowych netto naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem)             

                cena
 
 

cena  (suma cen jednostkowych netto naprawy telefaksów i   urządzeń wielofunkcyjnych z faxem)  minimalna
 
=
---------------------------------------------------------------------
100 pkt  x 10% (0,1)
 
cena  (suma cen jednostkowych netto naprawy telefaksów i   urządzeń wielofunkcyjnych z faxem)  badanej oferty
 
 

                4) Kryterium: cena  (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych)             

                cena
 
 

cena  (suma cen jednostkowych netto konserwacji  urządzeń wielofunkcyjnych) minimalna
 
=
---------------------------------------------------------------------
100 pkt  x 5% (0,05)
 
cena  (suma cen jednostkowych netto konserwacji  urządzeń wielofunkcyjnych)  badanej oferty
 
 

                5) Kryterium: cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej

                cena
 
 

cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej minimalna                       
 
=
---------------------------------------------------------------------
100 pkt  x 3 % (0,03)
 
cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej badanej oferty                   
 
                6) Kryterium: cena - administrowanie centralą telefoniczną            

                  cena
 
 

cena -  administrowanie centralą telefoniczną  minimalna
 
=
---------------------------------------------------------------------
100 pkt  x 2 % (0,02)
 
cena- administrowanie centralą telefoniczną badanej oferty
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

           7) Kryterium: ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta          

             Wykonawca określi: w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku  serwisanta (w pełnych miesiącach).

 

·         0 do 36 m-cy                                 -  0 pkt

·         powyżej 36 m-cy do 48 m-cy        -  1 pkt.

·         powyżej 48 m-cy do 60 m-cy        -  3 pkt.

·         powyżej 60 m-cy do 72 m-cy        -  6 pkt.

·         powyżej 72 m-cy do 84 m-cy        - 10 pkt.

·         powyżej 84 m-cy do 96 m-cy        - 16 pkt.

·         powyżej 96 m-cy do 108 m-cy      - 24 pkt.

·         powyżej 108 m-cy                         - 35 pkt.

 

 

8)  Kryterium - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia   

·         do 1  godziny                                    -    5 pkt

·         powyżej 1 godziny do 2 godzin     -    3 pkt

·  powyżej 2 godzin  do 3 godzin      -    1 pkt

·         powyżej 3 godzin  do 4 godzin      -    0 pkt

Powyżej 4 godzin – Wykonawca nie spełni warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona.

 

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

 

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 28.12.2018 r. godzina 11:00,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ ZP 97 885,46 KB 2018-12-20 14:39 pobierz
2 Wzór umowy 97 456,14 KB 2018-12-20 13:26 pobierz
3 zał nr 1 Formularz 120,6 KB 2018-12-20 13:25 pobierz
4 zał nr 2 Formularz 202,26 KB 2018-12-20 13:25 pobierz
5 zał nr 3 Formularz 195,26 KB 2018-12-20 13:25 pobierz
6 zał nr 4 Formularz 182,55 KB 2018-12-20 13:25 pobierz
7 zał nr 5 Formularz 184,5 KB 2018-12-20 13:25 pobierz
8 zał nr 6 oswiadczenie podst. wykluczenia 532,18 KB 2018-12-20 13:24 pobierz
9 zał nr 7 oswiadczenie warunki udzialu 678,28 KB 2018-12-20 13:24 pobierz
10 zał nr 8 oswiadczenie grupa kapitałowa 373,09 KB 2018-12-20 13:24 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2018-12-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2018-12-20 15:02
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-28 13:43