BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usług transportowych dotyczących wywozu odpadów w kontenerach dla potrzeb Zamawiającego w roku 2019

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-02-05

umowę nr 14/2019/NZ podpisano dnia 05.02.2019

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-01-29

Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał  ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowegego « CLEAN-BUD » Sp.j. Jarosłąw Romanowski, Hanna Romanowska z siedzibą w Gdyni przy ulicy Halickiej 10, z ceną brutto 478 440,00 zł, ze średnim wiekiem samochodów 4 lata, ze średnim doświadczeniem kierowców ponad 48 miesięcy.

 

 UZASADNIENIE WYBORU:

   Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia   oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena

 
 

1
Przedsiębiorstwo Usługowe

„CLEAN-BUD” Sp.j.

Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

81-506 Gdynia, ul. Halicka 10
 

Cena 478 440,00 zł.

Średni wiek samochodów: 4 lata.

Średnie doświadczenie kierowców: ponad 48 miesięcy

 

 
 

2
Zakład Remontowo – Budowlany „BROMIX” Spółka jawna

Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir

ul. Spokojna 33

83-010 Straszyn
Cena 439 020,00 zł.

Średni wiek samochodów: 7,5 roku.

Średnie doświadczenie kierowców: 132 miesiące

 
 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Ocena stanu technicznego - 30%
Liczba pkt w kryterium

doświadczenie kierowców – 10%
Razem
1
55,06
22
10
87,06
2
60,00
15
10
85,00
 

 

 

 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium ocena stanu technicznego zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem – średni wiek samochodów 4 lata [oferta nr 1] Zamawiający przyznał Wykonawcy 22 punkty oraz 7,5 roku [oferta nr 2] Zamawiający przyznał  Wykonawcy 15 pkt.
Punkty w kryterium doświadczenie kierowców zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem -  powyżej 48 m-cy i 132 m-ce Zamawiający przyznał Wykonawcom po 10 punktów.
 

       

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.02.2019 r.

 

Treść postępowania:

 
 
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

na wykonywanie usług transportowych dotyczących wywozu odpadów w kontenerach dla potrzeb Zamawiającego w roku 2019.

 

 

Numer referencyjny: 4/19/A

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.   Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie podstawienia kontenerów o pojemności od 3 do 7 m3 do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz wywóz kontenerów z odpadami.

Przewidziana ilość kontenerów do podstawienia:

-      o pojemności 7 m3 przeznaczonych odpady zielone (np. trawa, liście, gałęzie, krzaki, drewno itp.) - 300,

-      o pojemności od 3 do 7 m3 przeznaczonych na odpady budowlane, poremontowe, gruz (np. futryny, drzwi, okna, tynki, cegły itp.): 100,

-      o pojemności 7 m3 przeznaczonych na odpady nietypowe w tym wielkogabarytowe,  i inne odpady pozostawione w lokalach, piwnicach, komórkach gospodarczych, z pogorzelisk itp. (np. meble, dywany, odzież, sprzęt elektroniczny, złom itp.): 300.

 

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy, wynikające z realizacji  umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1 i 3.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 60100000-9

Dodatkowe kody: 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Zakończenie : 31.12.2019 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej 2 pojazdami umożliwiającym przewóz kontenerów.

 

2.   Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:

a)   wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 100 000,00 zł każda.

 

b)   skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osobami na stanowisku kierowcy.

 

Kierowcy pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst  jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

Informacje dodatkowe:

ad 1  i 2a i 2b.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

 

ad 1 i 2b.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

ad 2a i 2b.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad 2a.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług. Realizacją wymaganych usług powinien  wykazać się  wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze polegającej na wykonaniu usług transportowych, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług polegających na wykonaniu usług transportowych.

 

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP : Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.      Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.      Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.      Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.      Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ ppkt. 2-5 SIWZ.

5.      Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

6.      Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.

7.      Podać w wykazie „zdolność techniczna” daty pierwszych rejestracji samochodów zgodnie z pkt. 20 ppkt. 2 SIWZ.

8.      Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób” okres doświadczenia osób na stanowisku kierowców zgodnie z pkt. 20 ppkt. 3 SIWZ.

9.      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena                                               - waga 0,60

Ocena stanu technicznego             - waga 0,30

Doświadczenie kierowców              - waga 0,10     
 
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.   Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)     zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)     wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)     łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)     wystąpi konieczność zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego usługi spowodowanego  względami organizacyjnymi lub finansowymi.

Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość kontenerów na odpady do postawienia nie będzie mniejsza niż 200,

g)    zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

h)     realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)         Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)         Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-   zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-   zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-   zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-   polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
24.01.2019 r godzina: 10:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 22.02.2019 r.

 

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

I.    Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:

a)   Kryterium – Cena - waga 60% (0,60)- odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.

    Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/ Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60 %

 

b)   Kryterium – Ocena stanu technicznego  - waga 30% (0,30) - odpowiada maksymalnej wartości 30 pkt.

Średni wiek pojazdów liczony od  daty pierwszej rejestracji:

-         do 3 lat                                30 pkt.

-         powyżej 3 lat do 6 lat          22 pkt.

-         powyżej 6 lat do 9 lat          15 pkt.

-         powyżej 9 lat do 12 lat          9 pkt.

-         powyżej 12 lat do 15 lat        4 pkt.

-         powyżej 15 lat                       0 pkt.

 

Średni wiek pojazdów liczony będzie zgodnie z poniższym wzorem:

 

 Wśr = [(2019 - n1)  + (2019 - n2)] /2                                                       

 

gdzie:

Wśr  - średni wiek pojazdów,

 ni  -  rok pierwszych rejestracji poszczególnych pojazdów (wykazany w druku zdolność techniczna),

  

Zamawiający do oceny średniego wieku pojazdów będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość pojazdów, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. 2 szt.

 

W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości pojazdów niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brane pojazdy według następujących zasad:

1.   w pierwszej kolejności będące własnością wykonawcy,

2.   w drugiej kolejności pojazdy najmłodsze.

 

c)   Kryterium - doświadczenie kierowców - waga 10 % (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.   

Średni okres doświadczenia:

-         0 do 12 m-cy -                      0 pkt 

-         ponad 12 do 24 m-cy -         1 pkt 

-         ponad 24 do 36 m-cy -         3 pkt 

-         ponad 36 do 48 m-cy -         6 pkt 

-         ponad 48 do 60 m-cy -       10 pkt 

 

Wartość kryterium „doświadczenie kierowców” obliczona będzie zgodnie z poniższym wzorem:

 

D = (d1 + d2)/2

 

gdzie:

D - średnia wartość kryterium „doświadczenie kierowców”,

di - doświadczenie poszczególnych kierowców (wykazanych w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób”),

 

Zamawiający do oceny uprawnień i doświadczenia kierowców będzie brał tylko i wyłącznie tą ilość kierowców, która musi zostać wykazana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, tj. 2 kierowców.

 

 

W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości kierowców niż ilość wymagana w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do oceny będą brani kierowcy według następujących zasad:

1.   w pierwszej kolejności zatrudnieni na umowie o pracę,

2.   w drugiej kolejności kierowcy z większym doświadczeniem zawodowym.

 

II. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:

24.01.2019 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 777,17 KB 2019-01-16 13:25 pobierz
2 wzór umowy.pdf 332,22 KB 2019-01-16 13:21 pobierz
3 oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 1.pdf 330,87 KB 2019-01-16 13:21 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu zał. 2.pdf 315,77 KB 2019-01-16 13:21 pobierz
5 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 3.pdf 236,57 KB 2019-01-16 13:21 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2019-01-16
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2019-01-16 13:20
Ostatnia aktualizacja: 2019-01-24 11:58