BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie w roku 2019 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-02-25

Informuję, że w dniu 25.02.2019 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą ZAKŁAD BUDOWLANY „ALTON” JAN CEJNÓG z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7, ze stawką 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez Vat) – 22,17 zł, kosztami pośrednimi na poziomie 55%, czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia ≤ 30 minut, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym – 121 miesięcy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-02-13

                                                                                                           Gdańsk, 13.02.2019 r.
 
                                                                  

 

WYNIK POSTĘPOWANIA

 

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonywanie w roku 2019 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa, ofertę nr 2, firmy ZAKŁAD BUDOWLANY „ALTON” JAN CEJNÓG z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7, ze stawką 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez Vat) – 22,17 zł, kosztami pośrednimi na poziomie 55%, czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia ≤ 30 minut, ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym – 121 miesięcy.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/

Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi  od zgłoszenia/

Koszty pośrednie/

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym/

 
 

1
AGIS MANAGEMENT GROUP SP. Z O.O.

84-230 Rumia

ul. Starowiejska 49
 

1)  stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez   Vat) – 89,91

1.      2)  koszty pośrednie – 8%

3)  czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi  od zgłoszenia – 29 minut

4)  ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym – 180 miesięcy

 
 

2
ZAKŁAD BUDOWLANY „ALTON” JAN CEJNÓG

80-315 Gdańsk

ul. Jana Husa 18/7
 

1)  stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez   Vat) – 22,17

2.      2)  koszty pośrednie – 55%

3)  czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi  od zgłoszenia - ≤ 30 minut

4)  ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym – 121 miesięcy

3.       
3
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE „EKOBUD”

Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk

ul. Władysława Biegańskiego 10/9
 

1)  stawka 1 roboczogodziny brutto z narzutami (bez   Vat) – 32,63

4.      2)  koszty pośrednie – 75%

3)  czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi  od zgłoszenia – 30 minut

4)  ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym – 215 miesięcy

5.       
 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium Cena

Waga 50%
Liczba pkt w kryterium Czas przyjazdu wykonawcy

Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

Koszty pośrednie

 Waga 25%
Liczba pkt w kryterium

Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym

Waga 15%
Razem
1
12,33
25,00
10,00
15,00
62,33
2
50,00
25,00
10,00
15,00
100,00
3
33,97
25,00
2,00
15,00
75,97
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:

Cena (stawka rbg oferowana minimalna brutto/ Cena (stawka rbg badanej oferty brutto) x 100 x 50%
Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
≤  30 minut                                          -   25 pkt
>  30 minut do ≤    60 minut                  -   16 pkt
>  60 minut do ≤    90 minut                  -     9 pkt
>  90 minut do ≤  120 minut                  -     3 pkt
Punkty w kryterium Koszty pośrednie zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
≤   55%                                                    - 10 pkt
 >  55% do ≤ 65%                                -   5 pkt
 >  65% do ≤ 75%                                -   2 pkt    
             >  75%                                                   -   0 pkt
Punkty w kryterium Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 19 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
≤  60 miesięcy                                     -    0 pkt
>  60 miesięcy do  ≤   84 miesięcy        -    2 pkt 
>  84 miesięcy do  ≤  96 miesięcy         -    5 pkt 
>  96 miesięcy do ≤ 108 miesięcy         -    9 pkt
> 108 miesięcy do ≤120 miesięcy         -  15 pkt

 

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 18.02.2019 r.

 

Treść postępowania:

Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

Wykonywanie w roku 2019 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości.

 

Numer referencyjny : 7/19/A

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia : 

a)       Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2019 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości z wyłączeniem  części obiektów oddanych w trwały zarząd niektórym użytkownikom (dotyczy lokali użytkowych).

b)       Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Skarbu Państwa:

-    ilość  budynków mieszkalnych                                                                                                      -          18                   

-    całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi                      -      3.724,36  m2

-  Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa                                                

-     ilość budynków użytkowych                                                                                                           -         42

-     całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi                          -   42.873,51 m2

 

1.     Szczegółowy zakres rzeczowy robót:

      I   Konserwacje ogólnobudowlane

1)    Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i  pomieszczenia schronowe) oraz  w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

Zakres robót obejmuje w szczególności:

-        miejscową likwidację przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat na powierzchni dachu,

-     uszczelnienie pokrycia dachowego,

-     czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych,

-     konieczną wymianę rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich,

-      naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków,  pasów nadrynnowych  i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z    zabezpieczeniem antykorozyjnym,  

-     uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,

-      reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich,  itp,

-      miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,

-      uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,

-      usunięcie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe),

-     naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji),

-     naprawa ściany na klatce schodowej,

-     naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach      wejściowych i w okolicach strychu,

-    zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,

-     dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja                   baskwili, zamków, itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,

-    wymianę,  naprawę drzwi wejściowych i wiatrołapów,

-     naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek, słupków schodowych, stopni i podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,

-    odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania,                    

-    reperację czap kominowych,

-    przemurowanie główek kominowych,

-     uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na      kominie,

-    przemurowanie pęknięć komina,

-    wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych,

-    uzupełnienie kratek wentylacyjnych,

-    wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,

-     zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń wspólnych, skrzynek listowych,

-    osadzenie wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabinek kominiarskich,

-    zabezpieczenie naderwanego lub zerwanego pokrycia dachowego,

-    udrożnienie rynien i rur spustowych,

-    uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,

-    zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie,       zadaszenia),

-    zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu,

-    zabezpieczenie uszkodzonego komina,

-    zabezpieczenie lokali użytkowych,

-    inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

2)    Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Skarbu Państwa, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego  obejmuje:

-         wymianę, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej,

-         wymianę i naprawę  podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych,

-         wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe,

-         odnowienie ścian i sufitów

-         wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych.

3)     Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych.

 

      II    Konserwacje sanitarne

1)     Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach  mieszkalnych Skarbu Państwa, w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych Skarbu Państwa, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących – obejmują między innymi roboty w zakresie:

a)     Instalacja wodno-kanalizacyjna:

-      sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego, kontrola plomb,

-      sprawdzenie stanu instalacji wodnej wraz z usunięciem nieszczelności, poprzez uszczelnienie połączeń bądź wymianę odcinka przewodów,

-      uszczelnienie, wymiana i montaż zaworów odcinających mieszkaniowych i innych na wewnętrznej        instalacji,

-      montaż wodomierzy mieszkaniowych,

-      czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów,

-      odpompowanie fekaliów i wody z piwnic – z zalania powstałego w czasie likwidacji awarii,

-        naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na  pionach kanalizacyjnych,

-      okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w piwnicach budynków,

-        czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy    budynkach Skarbu Państwa na sieciach będących w eksploatacji Zamawiajacego,

-      naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z ich zamontowaniem,

-      uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz budynków,

-      naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,

-      wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,

-      zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,

-      przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem łącznie,

-      uszczelnienie złącza i kielichów instalacji kanalizacyjnej,

-        wymiana skorodowanych kształtek na instalacji wodnej od wodomierza głównego na budynku do                punktu  odbiorczego, który należy do lokatora,

-        usunięcie ewentualnych przecieków instalacji wodociągowej wymiany uszczelnień od wodomierza    głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,

-      wymiana głowic w zaworach na pionach,

-      w przypadku powstania innych awarii  należy odciąć dopływ wody  do  mieszkania, pionu lub budynku,

-      zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach, klatkach schodowych  i piwnicach opróżnionych budynków,

-         odmrażanie instalacji wodno – kanalizacyjnej,

-         inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji  wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach.

 

 

 

b)     Instalacja gazowa:

-      usunięcie nieszczelności instalacji w budynku,

-      kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz,

-      przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność,

-      okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z  oceną             stanu zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji,

-      konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną,

-      zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,

-        w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez najemcę bez zgody wynajmującego,

-      awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków,

-      wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,

-      kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia,

-      zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie,

-     usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z                wykonaniem próby szczelności,

-         w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej.

-         inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach Skarbu Państwa.

 

c)       Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:

-   w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji,

-   kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków,

-   uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o.

-   wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji,

-   przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym,

-   regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych,

-   sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i  c.w.u.,

-   zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,

-   uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o.,

-   okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w pomieszczeniach rozdzielaczy,

-   odmrażanie instalacji c. o.  i  c. w. u.  w budynkach,

-   uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c. o. (dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),

-   odpowietrzenie instalacji c. o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),

-   usuwanie przecieków zaworów grzejnikowych,

-   usuwanie przecieków na złączach grzejnikowych,

-   usuwanie przecieków dławic zaworów,

-   usuwanie przecieków odpowietrzników,

-   usuwanie przecieków na korkach grzejnikowych,

-   w przypadku powstania przecieków na złączach grzejnikowych należy zdemontować grzejnik i zabezpieczyć gałązki korkami,

-   inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej w budynkach mieszkalnych i użytkowych od:

-         zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego,

-         rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC.

 

 

 

 

2)        Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia i lokalach  użytkowych do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Skarbu Państwa, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:

-       uszczelnienie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. (bez urządzeń odbiorczych),

-       naprawę i wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zaworów grzejnikowych wraz  z grzejnikami.

 

     III    Konserwacje elektryczne

1)       Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków mieszkalnych Skarbu Państwa, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach, w.c. wspólnych oraz w budynkach użytkowych Skarbu Państwa wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących obejmują  roboty  miedzy innymi w zakresie:

-      wymiany lub uzupełnienia żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach itp.,

-      uzupełnienia brakujących kloszy,

-      wymiany lub naprawy lamp, wyłączników, przycisków,

-      naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych,

-      naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu,

-      wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku, wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych,

-      utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,

-      sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych,

-        wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku,

-      usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku,

-      w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie instalacji,

-      wymiany elementów tablic licznikowych z wymianą bezpieczników zalicznikowych obwodów          mieszkaniowych,

-      wymiany  i sprawdzenia połączeń w pierścieniach rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych,

-      wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich,

-      wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich       wymiana,

-      wymiany zabezpieczeń głównych pionów,

-      podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną,

-      konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej,

-      inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

2)       Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych w budynkach  Skarbu Państwa obejmuje:

-         wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez    osprzętu),   

-         wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.

3)       Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia oraz lokalach użytkowych i garażach do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Skarbu Państwa  którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:

-         naprawę i wymianę uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej z wyjątkiem osprzętu,

-         wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej,

-         sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z pomiarami celem założenia licznika energii elektrycznej dla lokali mieszkalnych pod zasiedlenie,

 

Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach Skarbu Państwa.

 

IV.    Zapewnienie sprawności działania czujników tlenku węgla (czadu).

W przypadku zgłoszenia przez najemcę sygnalizacji przez czujnik przekroczenia stężenia tlenku węgla (czadu) zapewnienie w ciągu 30 min. przyjazdu na miejsce zgłoszenia i ustalenie źródła emisji gazu. Wyłączenie z eksploatacji źródła powstania czadu, np.: pieca etażowego ogrzewania, piecyka gazowego do c.w.u., pieca kaflowego, westfalki, piecyka typu koza, kominka, kuchni gazowej, itp. Sprawdzenie szczelności i sprawności przewodów dymowych i wentylacyjnych.

 

V.        Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zamawiającego stanowiących własność Skarbu Państwa przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do siwz pn. Wykaz adresowy budynków Skarbu Państwa.

 

VI.       Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót konserwacyjnych, takich jak: dekarskie, murarsko-tynkarskie, elektryczne i sanitarne.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę  lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45210000-2, 

Dodatkowe kody: 50700000-2, 50710000-5, 50711000-2, 50712000-9, 50720000-8. 

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót konserwacyjnych w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 7 % wartości zamówienia, tj. do kwoty 19 635,00 zł brutto, w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1)    Wykonawca  spełni warunek w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej

1 samochodem.

2)    Wykonawca spełni warunek  w zakresie zdolności zawodowej,  jeżeli skieruje do realizacji zamówienia  co najmniej:

-        1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-          1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

-          1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

-        1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad

stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

-        1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)

-        1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

-        1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65).

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

Informacje dodatkowe:

ad 1)

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

ad 2)

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach  zawodowych, innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

 

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad 1 i 2)

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP : nie dotyczy

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.       Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.       Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i   nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.       Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.       Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia.  

Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 120 minut. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

5.        Podać w złożonej ofercie  ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

6.       Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy.

7.       Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14  ppkt. 2-5 SIWZ.

8.       Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

9.       Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 5.000,00 zł

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.     cena                                                                                         waga  0,50
 
2.     czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce                                 waga  0,25

wykonania usługi od zgłoszenia
 
3.     koszty pośrednie KP                                                                    waga  0,10

4.     ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym     waga  0,15
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: tak
 
 
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)       Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych

  zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-          zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-          zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,

-          wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w  umowie,

b)       Zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-          konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-          wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)       Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:

-          w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-          w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)       Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)       Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)        Zmianie może ulec Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do SIWZ – „Wykaz adresowy budynków Skarbu Państwa gdy:

-           zostaną przekazane obiekty w zarząd innemu zarządcy,

-           zostaną przejęte  w zarząd nowe obiekty.

g)       Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:

-          zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót  nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp.

-          Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku kierownika budowy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.

h)       Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-          proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

i)         Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-          w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie zostaławyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.       Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)       Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)       Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-          zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-          zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-          zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-          polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
05.02.2019 r. o godz. 10:45.

 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 06.03.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

I.      Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:

 

1.       KRYTERIUM  - Cena- waga 50% (0,50)

        Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

        Cena ((stawka rbg oferowana minimalna brutto)/Cena (stawka rbg badanej oferty brutto)) x 100 pkt. x 50%

 

2.       KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia - waga 25% (0,25).         

≤  30 minut                                                          -   25 pkt

                >  30 minut do ≤    60 minut                            -   16 pkt

             >  60 minut do ≤    90 minut                               -     9 pkt

             >  90 minut do ≤  120 minut                               -     3 pkt

Powyżej 120 minut – Wykonawca nie spełni warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona.

 

3.       KRYTERIUM - koszty pośrednie KP  - waga 10% (0,10).

             Koszty pośrednie do rbg:

             ≤   55%                                                - 10 pkt

             >  55% do ≤ 65%                                  -   5 pkt

             >  65% do ≤ 75%                  -   2 pkt    

             >  75%                                                   -   0 pkt

 

4.       KRYTERIUM - ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym - waga 15% (0,15).

     ≤  60 miesięcy                                     -    0 pkt

>  60 miesięcy do  ≤   84 miesięcy                   -    2 pkt 

>  84 miesięcy do  ≤  96 miesięcy                    -    5 pkt 

>  96 miesięcy do ≤ 108 miesięcy                    -    9 pkt

> 108 miesięcy do ≤120 miesięcy                    -  15 pkt

 

W przypadku pracy osoby na stanowisku kierowniczym ponad 120 m-cy Zamawiający przyzna Wykonawcy 15 pkt.

 

Osoba na stanowisku kierowniczym to osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadająca uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

 Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.

 

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 05.02.2019 r. godzina 11:00,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 7 966,92 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
2 umowa wzór 7 360,05 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
3 zał 1 Skarb Państwa- wykaz 515,48 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
4 zał 2 oswiadczenie wykluczenie 425,21 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
5 zał 3 oswiadczenie warunki udzialu postepowanie 421,54 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
6 zał 4 oswiadczenie grupa kapitałowa 275,76 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
7 zał 2 do umowy - ZLECENIE SP 194,09 KB 2019-01-28 11:47 pobierz
8 zał 3 do umowy ZGŁOSZENIE 178,12 KB 2019-01-28 11:47 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2019-01-28
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2019-01-28 11:52
Ostatnia aktualizacja: 2019-02-05 14:44