BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu w 2019 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-03-19

W dniu 13.03.2019 r podpisano umowę z firmą  „ZWAR-BUD” Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jabłoniowej 4 z wartością robót rozbiórkowych 84,00 zł, likwidacji szamba 35,00 zł, wywozu śmieci i odpadów 40,00 zł, kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 500,00 zł, ze średnim czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę 18 dni oraz z doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym 214 miesięcy.

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-03-18

ZP/9/19/A                                                                                          Gdańsk, dnia 18.03.2019 r.
 

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu w 2019 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał  firmy „ZWAR-BUD” Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Jabłoniowej 4 z wartością robót rozbiórkowych 84,00 zł, likwidacji szamba 35,00 zł, wywozu śmieci i odpadów 40,00 zł, kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej 500,00 zł, ze średnim czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę 18 dni oraz z doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym 214 miesięcy.

 UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena:

wartość robót rozbiórkowych/

wartość likwidacji szamba/

wartość wywozu śmieci i odpadów/

wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej/

średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę/

doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym

 
1
„ZWAR-BUD” Sp. z o.o.

ul. Jabłoniowa 4

80-180 Gdańsk
 

1.     wartość robót rozbiórkowych                       84,00 zł

2.     wartość likwidacji szamba                             35,00 zł                                                                

3.     wartość wywozu śmieci i odpadów             40,00 zł                                                     

4.     wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej    500,00 zł 

5.   średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę                     18 dni

6.   doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym 214 miesięcy

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Kryteria
Oferta nr 1
Liczba pkt w kryterium cena wartość robót rozbiórkowych waga 40%
40,00
Liczba pkt w kryterium cena wartość likwidacja szamba waga 10%
10,00
Liczba pkt w kryterium cena wartość wywozu śmieci i odpadów waga 7
7,00
Liczba pkt w kryterium cena wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej waga 3%
3,00
Liczba pkt w kryterium średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę waga 20%
20,00
Liczba pkt w kryterium doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium średni wiek samochodów i maszyn roboczych waga 15%
0,00
RAZEM
85,00
 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Punkty w kryterium cena wartość robót rozbiórkowych zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:

Cena =  wartość robót rozbiórkowych (suma cen jednostkowych netto wiersz 7 Formularza cenowego poz. a) minimalna netto/ wartość robót rozbiórkowych (suma cen jednostkowych netto wiersz 7 Formularza cenowego poz. a) badanej oferty netto x 100 pkt  x 40 %
Punkty w kryterium cena wartość likwidacja szamba zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:

Cena =  wartość likwidacji szamba (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. b) minimalna netto/wartość likwidacji szamba (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. b) badanej oferty netto x 100 pkt  x 10%
Punkty w kryterium cena wartość wywozu śmieci i odpadów zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:
Cena =    wartość wywozu śmieci i odpadów (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. c) minimalna netto/ wartość wywozu śmieci i odpadów (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. c) badanej oferty netto x 100 pkt  x 7 %

Punkty w kryterium cena wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:
     Cena =    wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. d) minimalna netto/wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. d) netto badanej oferty x 100 pkt  x 3 %
Punkty w kryterium średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dla średniego czasu realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę wynoszącego 18 dni Zamawiający przyznał Wykonawcy 20,00 pkt.
Punkty w kryterium doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla doświadczenia 214 miesięcy Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.
Punkty w kryterium średni wiek samochodów i maszyn roboczych zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem:

Wśr =  (2019 - n1) + (2019- n2) + …. + (2019 - ni)/i

dla średniego wieku samochodów i maszyn roboczych wynoszącego 13,2 Zamawiający przyznał Wykonawcy 0,00 pkt.
 

 

       

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 18.03.2019 r.

 

 

Treść postępowania:

 
 
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO

 

Wykonywanie robót rozbiórkowych budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu w 2019 r.

 

Numer referencyjny: 9/19/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót rozbiórkowych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców

nr 1, 2, 4, 7, 8, 9:

a)      budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni do 25 m2,

b)      budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą typu: garaże, pawilony handlowe, komórki lokatorskie, baraki, altanki o konstrukcji ścian mieszanej murowano-drewnianej, drewnianej lub murowanej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej krytej papą lub blachą wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu o powierzchni powyżej 25 m2,

c)    budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą do 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,

d)    budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą do 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,

e)    budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, niepodpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu,

f)     budynków wolnostojących lub stykających się z innym obiektem jedną ścianą powyżej 4 kondygnacji, podpiwniczonych o konstrukcji ścian murowanej lub mur pruski, konstrukcji stropów drewnianej lub ceramicznej, konstrukcji dachu drewnianej lub betonowej z pokryciem dachu papą lub pokryciem ceramicznym wraz z wywozem gruzu i innych odpadów na wysypisko miejskie i ich utylizacją oraz uporządkowaniem terenu, zasypaniem piwnic pospółką warstwami co 20-30 cm zagęszczonymi do ID=0,7,

oraz

g)      likwidacja szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna, zasypaniem piaskiem z zagęszczeniem do ID=0,7 oraz wywozem gruzu na wysypisko wraz z utylizacją,

h)      wywóz śmieci i odpadów po wyprowadzce lokatorów oraz odpadów wielkogabarytowych (meble, sprzęt gospodarstwa domowego, butelki, puszki, materace itp.) nie obejmujących gruzu oraz innych odpadów powstających w wyniku rozbiórek,

i)       wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wprowadzenie zmian na mapę zasadniczą do ewidencji budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz. U. Nr 25 poz. 133).

2.   Zakres robót obejmuje:

-       rozbiórkę  konstrukcji drewnianej lub betonowej dachu,

-       rozbiórkę pokrycia dachów z papy lub ceramicznych,

-       rozbiórkę  konstrukcji murowanej budynku,

-       rozbiórkę  konstrukcji drewnianej budynku,

-       rozbiórkę  ścian z cegły i drewna,

-       rozbiórkę stropów,

-       rozbiórkę podłóg i posadzek,

-       rozbiórkę kominów,

-       rozbiórkę ścian piwnicznych

-       rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,

-       rozbiórkę  komórek drewnianych i murowanych,

-       rozbiórkę ścian żelbetowych,

-      likwidację szamb polegająca na demontażu nakrywy szamb oraz ścian powyżej terenu, dezynfekcji przy użyciu wapna,

-       zasypanie wykopów pospółką i zagęszczenie,

-      wywóz gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach,

-      uporządkowanie terenu po rozbiórce,

-      wykonanie kompletu dokumentacji geodezyjno-kartograficznej.

3.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

-      Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 1 do SIWZ,

-       Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli – załącznik nr 2 do SIWZ.

 

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV : 45111000-8; 45111220-6; 45111213-4

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: TAK

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków, na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót rozbiórkowych w zakresie określonym w pkt 1 SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, których wartość nie będzie przekraczała kwoty 500 000,00 zł bez podatku od towarów i usług.

 

Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:

-      po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.

-      w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Zakończenie: 31.12.2019 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1.   Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli dysponują co najmniej :

-      1 pojazdem samowyładowczym kategorii N2 - pojazdy do przewozu ładunków i mające maksymalną masę całkowitą  przekraczającą 3,5 t, ale nieprzekraczającą 12 t,

-      2 pojazdami kategorii N1 - pojazdy do przewozu ładunków o masie maksymalnej całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t,

-      2 maszynami roboczymi służącymi do mechanicznego wyburzania i rozbiórek obiektów oraz załadunku zgromadzonych odpadów po rozbiórce.

 

Uwaga:

Przez maszynę roboczą zamawiający rozumie urządzenie techniczne konstrukcją dostosowane do mechanicznego wyburzania i rozbiórek obiektów oraz załadunku zgromadzonych odpadów po rozbiórce, tj. koparki, koparko- ładowarki, ładowarki, itp.

 

2.   Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

a)   wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości, co najmniej 2 kondygnacji naziemnych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda.

b)   skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:

-      1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

-      3 osoby na stanowisku kierowcy,

-      2 osoby na stanowisku operatora maszyny roboczej.

 

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).

                                            

Operatorzy maszyn roboczych muszą mieć ukończone szkolenie na operatora tego sprzętu, zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz. 1263 z późn. zm.).

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

     Informacje dodatkowe:

ad 1), 2a) i 2b)

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

ad 2a) i 2b)

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

ad 1) i 2b)

     Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

ad 2a)

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się Wykonawca albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 

Warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, polegającej na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości, co najmniej 2 kondygnacji naziemnych, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

 

 

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)   wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

     Dowodami, o których mowa powyżej są:

-       referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,

-       oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.

b)   wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:

-            Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

-            Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2-4.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.   Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

2.   Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.

3.   Podać w ofercie czas realizacji rozbiórek na poszczególnych obiektach (zgodnie z poszczególnymi pozycjami formularza cenowego) oraz średni czas wykonania robót rozbiórkowych obiektu, który należy określić zgodnie z Formularzem cenowym.

Czas realizacji rozbiórek w poszczególnych pozycjach musi być określony w pełnych dniach.

Średni termin realizacji robót rozbiórkowych musi być, zaokrąglony do pełnych dni zgodnie z zasadami matematycznymi.

Średni termin realizacji robót rozbiórkowych nie może być dłuższy niż 35 dni.

Jeżeli średni termin realizacji rozbiórek będzie dłuższy niż 35 dni - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.

4.   Podać w druku oferta doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy w miesiącach.

5.   Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

Podać w wykazie „Zdolność techniczna” rok pierwszej rejestracji samochodów i maszyn roboczych lub rok produkcji w przypadku samochodów i maszyn roboczych niepodlegających rejestracji.

6.   Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

7.   Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.

8.   Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

9.   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Cena - wartość robót rozbiórkowych (suma cen jednostkowych netto

            wiersz 7  Formularza cenowego  poz.a)                                           -  waga 0,40

Cena - wartość likwidacji szamba (cena  jednostkowa netto

            wiersz 1 Formularza cenowego  poz.b)                                            -  waga 0,10

Cena - wartość wywozu śmieci i odpadów (cena jednostkowa netto
            wiersz 1 Formularza cenowego poz. c)                                          -  waga 0,07

Cena - wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej
            (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. d)    -  waga 0,03                                                                                                                  
średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę                                             
           (zgodny z Formularzem cenowym poz. a) wiersz 8)                          - waga 0,20                    
doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy                             - waga 0,05
średni wiek samochodów i maszyn roboczych                                             - waga 0,15
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
 

Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

 

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1.   Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:

a)      zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-      zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-      wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

b)      zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-      konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-      wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

c)      Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-      w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-      w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;

d)      zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,

e)      łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,

f)       zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:

-      zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,

-      zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba Kierownika budowy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.

g)      zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:

-      proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

h)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:

-      w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.   Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)      zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)      nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-      zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-      zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-      zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-      polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
7.03.2019 r. godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 5.04.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

1.   KRYTERIUM – cena – wartość robót rozbiórkowych
     Cena =  wartość robót rozbiórkowych (suma cen jednostkowych netto wiersz 7 Formularza cenowego poz. a) minimalna netto/ wartość robót rozbiórkowych (suma cen jednostkowych netto wiersz 7 Formularza cenowego poz. a) badanej oferty netto x 100 pkt  x 40 % (0,40) - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt
 

2.   KRYTERIUM - cena – wartość likwidacja szamba               
Cena =  wartość likwidacji szamba (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. b) minimalna netto/wartość likwidacji szamba (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. b) badanej oferty netto x 100 pkt  x 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt
 

3.    KRYTERIUM - cena – wartość wywozu śmieci i odpadów           
Cena =    wartość wywozu śmieci i odpadów (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. c) minimalna netto/ wartość wywozu śmieci i odpadów (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. c) badanej oferty netto x 100 pkt  x 7 % (0,07) - odpowiada maksymalnej wartości 7 pkt
                    
4.   KRYTERIUM - cena – wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej    
     Cena =    wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (cena jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. d) minimalna netto/wartość kompletu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (cena
     jednostkowa netto wiersz 1 Formularza cenowego poz. d) netto badanej oferty x 100 pkt  x 3 % (0,03) - odpowiada maksymalnej wartości 3 pkt
 

5.   KRYTERIUM – średni czas realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę
-      20 i mniej dni kalendarzowych realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę                              20 pkt

-      od 21 do 23 dni włącznie kalendarzowych realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę            14 pkt

-      od 24 do 26 dni włącznie kalendarzowych realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę              9 pkt

-      od 27 do 29 dni włącznie kalendarzowych realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę              5 pkt

-      od 30 do 32 dni włącznie kalendarzowych realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę              2 pkt     

-      od 33 do 35 dni włącznie kalendarzowych realizacji rozbiórki od wprowadzenia na budowę              0 pkt

 

6.   KRYTERIUM – doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy
≤   60 miesięcy                                 -    0 pkt

>   60 miesięcy do  ≤   84 miesięcy   -    1 pkt 

>   84 miesięcy do  ≤  108 miesięcy  -    3 pkt 

>  108 miesięcy                               -    5 pkt

 

7.   KRYTERIUM – Średni wiek samochodów i maszyn roboczych
Średni wiek samochodów i maszyn roboczych

≤  5 lat                                 - 15 pkt

>  5 lat ≤  8 lat                     -  9 pkt

>  8 lat ≤  11 lat                   -  4 pkt

>  11 lat                              -  0 pkt

 

    Średni wiek samochodów i maszyn roboczych liczony będzie zgodnie z poniższym wzorem:

    Wśr =  (2019 - n1) + (2019- n2) + …. + (2019 - ni)/i

 

gdzie:

Wśr  - średni wiek samochodów i maszyn roboczych,

ni - rok pierwszej rejestracji poszczególnych samochodów i maszyn roboczych (wykazany w druku potencjał techniczny) lub rok produkcji w przypadku samochodów i maszyn roboczych nie podlegających rejestracji

i   -  ilość samochodów i maszyn roboczych

          

Punkty z w/w kryteriów oddzielnie zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 7.03.2019 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe starszy inspektor ds. zamówień publicznych,

80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 696,75 KB 2019-02-20 14:42 pobierz
2 Wzór umowy 256,23 KB 2019-02-20 13:22 pobierz
3 zał. 1 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne 135,03 KB 2019-02-20 13:22 pobierz
4 zał. 2 Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli 64,64 KB 2019-02-20 13:22 pobierz
5 zał. 3 Oświadczenie dotyczące braku przesłanek do wykluczenia 268,39 KB 2019-02-20 13:22 pobierz
6 zał. 4 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu 268,65 KB 2019-02-20 13:22 pobierz
7 zał. 5 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 172,6 KB 2019-02-20 13:21 pobierz
8 załącznik nr 4 do umowy Zlecenie-wzór 129,84 KB 2019-02-20 13:21 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Daria Paprocka
Data wytworzenia: 2019-02-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji: 2019-02-20 14:43
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-19 14:35