Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2019-04-04
INFORMACJA
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania przetargowego na Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
Numer referencyjny:11/19/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu schodów zewnętrznych terenowych do przychodni przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku.
Zakres robót obejmuje między innymi:
demontaż chodnika i wykonanie nowego,
demontaż betonowych schodów i wykonanie nowych wraz z poręczami,
korytowanie,
wykonanie podbudowy.
Sposób realizacji robót budowlanych określony został w projektach.
Powyższy zakres robót budowlanych należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami:
Projekt budowlany zagospodarowania działki dla zadania pn.: „Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” - załącznik nr 1 do SIWZ.
- Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny - stan istniejący - załącznik nr 1a do SIWZ.
- Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- rzut - załącznik nr 1b do SIWZ.
- Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1- przekrój A – A - załącznik nr 1c do SIWZ.
- Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1d do SIWZ.
- Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1e do SIWZ.
- Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 1f do SIWZ.
- Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 1g do SIWZ.
- Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1; Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 1h do SIWZ.
- Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. - Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 1i do SIWZ (zakres robót wskazany w załączniku nr 2i).
- Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 1j do SIWZ.
- Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 1k do SIWZ.
- Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 1l do SIWZ.
- Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 1m do SIWZ
- Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 1n do SIWZ
- Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 1o do SIWZ.
- Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 1p do SIWZ.
- Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - ścianka podporowa - załącznik nr 1r do SIWZ
- Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 1s do SIWZ .
Projekt wykonawczy zagospodarowania działki dla zadania pn.: „Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” – załącznik nr 2 do SIWZ.
- Rysunek nr 1 - Szkic sytuacyjny – stan istniejący - załącznik nr 2a do SIWZ.
- Rysunek nr 2 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - rzut - załącznik nr 2b do SIWZ.
- Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja WEJŚCIA NR 1 - przekrój A – A- załącznik nr 2c do SIWZ.
- Rysunek nr 4 - WEJŚCIE NR 1 - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2d do SIWZ.
- Rysunek nr 5 - Szkic sytuacyjny – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2e do SIWZ.
- Rysunek nr 6 - Projekt zagospodarowania działki - załącznik nr 2f do SIWZ.
- Rysunek nr 7 - WEJŚCIE NR 1 – Rzut - załącznik nr 2g do SIWZ.
- Rysunek nr 8 - WEJŚCIE NR 1: Przekrój I – I; Ścianka S-1- załącznik nr 2h do SIWZ.
- Rysunek nr 9 - Dojścia do bud. – Rzut nawierzchni utwardzonej - załącznik nr 2i do SIWZ (gdzie zaznaczony jest zakres robót),
- Rysunek nr 10 - Przekrój c-c, montaż stojaka rowerowego - załącznik nr 2j do SIWZ.
- Rysunek nr 11 - SCHODY ZEWNĘTRZNE – Rzut - załącznik nr 2k do SIWZ.
- Rysunek nr 12 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój a – a - załącznik nr 2l do SIWZ.
- Rysunek nr 13 - SCHODY ZEWNĘTRZNE; przekrój b – b - załącznik nr 2m do SIWZ.
- Rysunek nr 1K - Schody zewnętrzne - Rzut, przekrój c – c - załącznik nr 2n do SIWZ.
- Rysunek nr 2K - Schody zewnętrzne - przekrój a – a - załącznik nr 2o do SIWZ.
- Rysunek nr 3K - Schody zewnętrzne - Ścianka oporowa - załącznik nr 2p do SIWZ.
- Rysunek nr 4K - Schody zewnętrzne - Ścianka podporowa - załącznik nr 2r do SIWZ
- Rysunek nr 5K - Schody zewnętrzne - Płyta biegowa i spocznikowa - załącznik nr 2s do SIWZ.
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Roboty budowlane. Obiekt Przychodni Lekarskiej Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 3 do SIWZ
Przedmiar - Likwidacja zagrożeń/schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku; Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 105 – załącznik nr 4 do SIWZ.
Uwaga.
Przedmiot zamówienia określony w Projektach: budowlanym i wykonawczym zagospodarowania działki dla zadania pn.: „Likwidacja zagrożeń (schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku) w Przychodni Lekarskiej przy ul. Jaśkowa Dolina 105 w Gdańsku” (załączniki nr 1 i 2 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze załącznik nr 4 do SIWZ oraz rysunkiem nr 9 „Dojścia do bud. – Rzut nawierzchni utwardzonej” (z zaznaczonym zakresem robót, załącznik nr 2i do SIWZ).
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. roboty drogowe, zbrojeniowe, murarskie, brukarskie.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111200-0, 45223500-1, 45233222-1, 45112710-5
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: NIE
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
75 dni od dnia podpisania umowy.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlano - konstrukcyjnych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:
1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
Ad.a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
ad 1a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia zawodowego i osób, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 3 lat – jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji.
Podać w złożonej ofercie doświadczenie kierownika budowy, którego Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 75 dni od dnia podpisania umowy.
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania powyżej 75 dni jego oferta zostanie odrzucona.
Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
- cena waga 0,60
- termin wykonania zamówienia waga 0,20
- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane waga 0,10
- doświadczenie kierownika budowy waga 0,10
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne:
Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :
Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres, co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a doświadczenie nie będzie mniejsze niż wskazane w ofercie.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
2.04.2019 r. godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 1.05.2019 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - cena
Cena = (Cena oferowana minimalna brutto)/( Cena badanej oferty brutto)x100 pkt. x 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
KRYTERIUM – termin wykonania zamówienia – waga 20% (0,20) odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt
45 dni i mniej od dnia podpisania umowy - 20 pkt.
od 46 do 52 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 14 pkt.
od 53 do 59 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 9 pkt.
od 60 do 66 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 5 pkt.
od 67 do 74 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 2 pkt.
od 75 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt.
KRYTERIUM - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane waga 10% (0,10) odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt
36 miesięcy – spełnienie warunku - 0 pkt.
powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy - 2 pkt.
powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy - 5 pkt.
powyżej 60 miesięcy - 10 pkt.
KRYTERIUM - doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) - waga 10% (0,10) odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt
do 60 miesięcy - 0 pkt.
powyżej 60 miesięcy do 75 miesięcy - 2 pkt.
powyżej 75 miesięcy do 90 miesięcy - 4 pkt.
powyżej 90 miesięcy do 105 miesięcy - 6 pkt.
powyżej 105 miesięcy do 120 miesięcy - 8 pkt.
ponad 120 miesięcy - 10 pkt.
Punkty z w/w kryteriów oddzielnie zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 2.04.2019 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe starszy inspektor ds. zamówień publicznych,
80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | sprostowanie ogłoszenia 29.03.2019 | 336,47 KB | 2019-03-29 12:41 | pobierz |
2 | Zmodyfikowany Przedmiar - Likwidacja zagrożeń schody, podjazd dla niepełnosprawnych, wejście do budynku; Gdańsk ul. Jaśkowa Dolina 105 | 51,86 KB | 2019-03-29 12:42 | pobierz |
3 | zmiana SIWZ 29.03 | 385,69 KB | 2019-03-29 12:42 | pobierz |
4 | Odpowiedzi na pytania 29.03 | 248,42 KB | 2019-03-29 12:47 | pobierz |
5 | SIWZ | 639,66 KB | 2019-03-18 15:03 | pobierz |
6 | Wzór umowy | 265,27 KB | 2019-03-18 15:03 | pobierz |
7 | zał. 1 opis do PB - ul. Jaśkowa Dolina 105 | 3,82 MB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
8 | zał. 1a Rys. nr 1 - szkic sytuacyjny-stan istniejący | 478,24 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
9 | zał. 1b Rys. nr 2 - Inwentaryzacja - wejście nr 1-rzut | 234,1 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
10 | zał. 1c Rys. nr 3 - inwentaryzacja - przekrój A-A | 207,06 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
11 | zał. 1d Rys. nr 4 - wejście nr 1- roboty rozbiórkowe | 249,6 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
12 | zał. 1e Rys. nr 5 - szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe | 693,77 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
13 | zał. 1f Rys. nr 6 - projekt zagospodarowania działki | 744,94 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
14 | zał. 1g Rys. nr 7- wejście nr 1-rzut | 296,44 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
15 | zał. 1h Rys. nr 8 - wejście nr 1 - przekrój I-I_ ścianka S-1 | 398,89 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
16 | zał. 1i Rys. nr 9 - dojścia do budynku - Rzut nawierzchni utwardzone | 852,2 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
17 | zał. 1j Rys. nr 10 - przekrój c-c_ montaż stojaka rowerowego | 409,86 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
18 | zał. 1k Rys. nr 11 - schody zewnętrzne - rzut | 342,72 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
19 | zał. 1l Rys. nr 12 - przekrój a-a | 608,79 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
20 | zał. 1m Rys. nr 13 - przekrój b- b | 351,08 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
21 | zał. 1n Rys. nr 1K Przekrój c-c | 128,85 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
22 | zał. 1o Rys. nr 2K Przekrój a - a | 121,33 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
23 | zał. 1p Rys. nr 3K Ścianka oporowa przekrój 1-1 | 247,64 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
24 | zał. 1r Rys. nr 4K Ścianka podpor. przekrój 2-2 | 233,32 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
25 | zał. 1s Rys. nr 5K Płyta bieg. -przekr 3-3 i 4-4 | 251,22 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
26 | zał. 2 opis do PW - ul. Jaśkowa Dolina 105 | 3,82 MB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
27 | zał. 2a Rys. nr 1 - szkic sytuacyjny-stan istniejący | 478,24 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
28 | zał. 2b Rys. nr 2 - Inwentaryzacja - wejście nr 1-rzut | 234,1 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
29 | zał. 2c Rys. nr 3 - inwentaryzacja - przekrój A-A | 207,06 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
30 | zał. 2d Rys. nr 4 - wejście nr 1- roboty rozbiórkowe | 249,6 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
31 | zał. 2e Rys. nr 5 - szkic sytuacyjny - roboty rozbiórkowe | 693,77 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
32 | zał. 2f Rys. nr 6 - projekt zagospodarowania działki | 744,94 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
33 | zał. 2g Rys. nr 7- wejście nr 1-rzut | 296,44 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
34 | zał. 2h Rys. nr 8 - wejście nr 1 - przekrój I-I_ ścianka S-1 | 398,89 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
35 | zał. 2i Rys. nr 9 - dojścia do budynku - Rzut nawierzchni utwardzone | 1,42 MB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
36 | zał. 2j Rys. nr 10 - przekrój c-c_ montaż stojaka rowerowego | 409,86 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
37 | zał. 2k Rys. nr 11 - schody zewnętrzne - rzut | 342,72 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
38 | zał. 2l Rys. nr 12 - przekrój a-a | 608,79 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
39 | zał. 2m Rys. nr 13 - przekrój b- b | 351,08 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
40 | zał. 2n Rys. nr 1K Przekrój c-c | 128,85 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
41 | zał. 2o Rys. nr 2K Przekrój a - a | 121,33 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
42 | zał. 2p Rys. nr 3K Ścianka oporowa przekrój 1-1 | 247,64 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
43 | zał. 2r Rys. nr 4K Ścianka podpor. przekrój 2-2 | 233,32 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
44 | zał. 2s Rys. nr 5K Płyta bieg. -przekr 3-3 i 4-4 | 251,22 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
45 | zał. 3 STWiORB | 451,67 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
46 | zał. 4 przedmiar | 56,5 KB | 2019-03-18 14:57 | pobierz |
47 | zał. 5 oświadczenie wykluczenia | 264,12 KB | 2019-03-18 15:02 | pobierz |
48 | zał. 6 oswiadczenie warunki udzialu | 265,81 KB | 2019-03-18 15:02 | pobierz |
49 | zał. 7 oswiadczenie grupa kapitałowa | 171,91 KB | 2019-03-18 15:02 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Daria Paprocka |
Data wytworzenia: | 2019-03-18 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Daria Paprocka-Fabisiak |
Data publikacji: | 2019-03-18 15:33 |
Ostatnia aktualizacja: | 2019-04-04 12:35 |