BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-05-10

Informuję, iż w dniu 10.05.2019 r. Zamawiający podpisał umowy:

- nr 36/2019/NZ na ZADANIU 2 z firmą „PRZEDSIĘBIORSTWO EL12” SP. Z O.O. z ceną 68 467,29 zł z VAT,  czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia: 17 godz., lokalizacją punktu odbioru materiałów: Gdynia, ul. Chwaszczyńska 170d,  ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74: 13 km.

- nr 37/2019/NZ na ZADANIU 3 z firmą MISAN HPK SIERGIEJ SPÓŁKA JAWNA z ceną 139 552,35 zł z VAT,  czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia: 12 godz., lokalizacją punktu odbioru materiałów: Gdańsk, ul. Kościuszki 27,  ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74: 2 km

Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione

Data rozstrzygnięcia: 2019-05-08

ZP/19/19/A                                                                                                      Gdańsk, dnia 08.05.2019 r.
 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu:

-         ZADANIE 1 zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE

Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. 

-         na ZADANIU 2 Zamawiający wybrał ofertę nr 2 „PRZEDSIĘBIORSTWO EL12” SP. Z O.O. z ceną 68 467,29 zł z VAT,  czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia: 17 godz., lokalizacją punktu odbioru materiałów: Gdynia, ul. Chwaszczyńska 170d,  ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74: 13 km.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

-         na ZADANIU 3 Zamawiający wybrał ofertę nr 3 MISAN HPK SIERGIEJ SPÓŁKA JAWNA z ceną 139 552,35 zł z VAT,  czasem realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia: 12 godz., lokalizacją punktu odbioru materiałów: Gdańsk, ul. Kościuszki 27,  ilością kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Partyzantów 74: 2 km.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
                       Cena/Czas realizacji dostawy materiałów/

Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego

 
 

1
„METALZBYT- HURT"  SP. Z O.O.

ul. Bardowskiego 2

43-300 Bielsko -Biała
 

Zadanie 1

Cena oferty: 270 432,59 zł.

Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia

zamówienia: 18 godz.

Lokalizacja punktu odbioru materiałów:

Gdańsk, ul. Floriańska 2.

Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego,

tj. od ul. Partyzantów 74: 8 km.

 
2
„PRZEDSIĘBIORSTWO EL12” SP. Z O.O.

ul. Św. Anny 5

45-117 Opole
  Zadanie 2

Cena oferty: 68 467,29 zł.

Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia

zamówienia: 17 godz.

Lokalizacja punktu odbioru materiałów:

Gdynia, ul. Chwaszczyńska 170d.

Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego,

tj. od ul. Partyzantów 74: 13 km.

 
3
MISAN HPK SIERGIEJ SPÓŁKA JAWNA

ul. Tadeusza Kościuszki 27

80-445 Gdańsk
  Zadanie 3

Cena oferty: 139 552,35 zł.

Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia

zamówienia: 12 godz.

Lokalizacja punktu odbioru materiałów:

Gdańsk, ul. Kościuszki 27.

Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego,

tj. od ul. Partyzantów 74: 2 km.

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

ZADANIE 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 50%
Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia

Waga 30%
Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego

Waga 20%
 

Razem
2
50,00
30,00
20,00
100,00
 

ZADANIE 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena

Waga 50%
Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia

Waga 30%
Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego

Waga 20%
 

Razem
3
50,00
30,00
20,00
100,00
 

Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.     Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.     Punkty w kryterium czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia:  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia –dla czasu do 18 godzin Zamawiający przyznał Wykonawcy 30 pkt.

3.       Punkty w kryterium ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla odległości do 15 km Zamawiający przyznał Wykonawcy 20 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 08.05.2019 r.

Treść postępowania:

 
 
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych.

 

Numer referencyjny : 19/19/A

Rodzaj zamówienia: dostawy

 

 

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części..

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)     Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych,                     hydraulicznych i sanitarnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie  Gdańska w 2019r.

2)     Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż  50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych.

3)    Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzach cenowych po cenach określonych w tych formularzach z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.

4)     Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ tj.:

       - Formularz cenowy na dostawę materiałów budowlanych - załącznik nr 1 do siwz;

       - Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do siwz;

       - Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 3 do siwz.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 44111000-1,

Dodatkowe kody : 31210000-1, 31200000-8, 31300000-9, 31500000-1, 44000000-0, 44100000-1 , 44160000-9, 44170000-2, 44190000-8, 44410000-7, 44620000-2, 44800000-8.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna :

Określenie warunków:

a)    Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego  ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

·       w przypadku składania oferty na:

-         zadanie 1 – 150 000,00 zł;

-         zadanie 2 – 80 000,00 zł;

-         zadanie 2 – 140 000,00 zł;

Informację dodatkowe:

Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolności innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów,  za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa :

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:

a)       w przypadku składania oferty na zadanie 1:

-       2 dostawy materiałów budowlanych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda,

b)      w przypadku składania oferty na zadanie 2:

-       2 dostawy materiałów elektrycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda,

c)       w przypadku składania oferty na zadanie 3:

-       2 dostawy materiałów hydraulicznych i sanitarnych o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda,

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

Informację dodatkowe:

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w/w warunek  powinien być spełniony łącznie.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą dostawę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał dostawy w ramach konsorcjum, powinno być tylko i wyłącznie związane z faktycznie realizowanym zakresem zadania, tzn., że posiada on doświadczenie tylko i wyłącznie wynikające ze zrealizowanych dostaw.

 

Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie dostaw potwierdzić, jaki zakres prac i o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 dostaw w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)       w zakresie sytuacji ekonomicznej: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

·         w przypadku składania oferty na jedno zadanie:

- zadanie 1 - 150 000,00 zł;

- zadanie 2 - 80 000,00 zł;

- zadanie 3 - 140 000,00 zł;

Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach.

 

b) w zakresie zdolności zawodowej: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-          referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,

-          oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.

W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności ekonomicznej i /lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

-          Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej i/lub zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

-          Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty sytuacji ekonomicznej i/lub zdolności zawodowej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.     Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.

2.     Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.     Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,  zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.     Podać w złożonej ofercie  czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia.

     Maksymalny czas realizacji dostawy winien wynosić 72 godziny. Nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

5.     Podać w złożonej ofercie  lokalizację punktu do odbioru materiałów przez Zamawiającego oraz jego odległość od siedziby Zamawiającego. Siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74.

6.     Wykonawca zobowiązany jest do określenia w formularzu cenowym nazw Producentów oferowanych materiałów.

7.     Złożyć Formularz cenowy, odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

 

8.     Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

9.     Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.

10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

11.  Udzielić gwarancji na dostawę materiałów zgodnie z warunkami producenta. Wzór gwarancji stanowi załącznik nr 2 do umowy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

Zadanie 1 –    2.400,00 zł,

Zadanie 2 –    1.300,00 zł,

Zadanie 3 –    2.200,00 zł,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna 

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.     cena                                                                                                                                      waga   0,50

2.     czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia                      waga   0,30

3.     odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego  od jego siedziby    waga   0,20
 
      (siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74)
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: Tak

 
 
 Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy 

 

 Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie :

1.         Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)       zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-          zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-          zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-          wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w  umowie.

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-          konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-          wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

c)     wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-          w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-          w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.

d)      zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2.

e)       łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)        zmianie może ulec producent oferowanych materiałów w przypadku, gdy materiały zamienne będą miały nie gorsze parametry użytkowe, natomiast ceny jednostkowe nie będą wyższe niż określone w ofercie.

g)       zmniejszeniu  może ulec ilość zamawianych materiałów jednak nie mniej niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych.

h)      zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzach cenowych po cenach określonych w tych formularzach z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.

i)         zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-          proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

j)         realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-          w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

            wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2.       Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)       Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)      Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-          zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-          zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-          zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-          polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
16.04.2019 r. godzina: 10:45,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 15.05.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

 

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

1.    KRYTERIUM  - Cena- waga 50% (0,50) - odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt.

     Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

    (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 50%.

 

2) KRYTERIUM  - czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia    

-       do 18 godzin                                                   - 30 pkt.

-       powyżej 18 godzin  do 26 godzin                -  23 pkt.

-       powyżej 26 godzin  do 34 godzin                -  17 pkt.

-       powyżej 34 godzin  do 42 godzin                -  12 pkt.

-       powyżej 42 godzin  do 50 godzin                -    8 pkt.

-       powyżej 50 godzin do  58 godzin                -    5 pkt.

-       powyżej 58 godzin do 66 godzin                 -    3 pkt.

-       powyżej 66 godzin do 72 godzin                 -    1 pkt.

Czas dostawy liczony jest w dni robocze przy założeniu, że zamówienie zostanie złożone do godz. 1500.

W przypadku określenia innych godzin niż wskazane przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający przyjmie, że dostawa będzie realizowana w następnym najbliższym czasie przyjętym przez Zamawiającego i punktacja zostanie przyznana zgodnie z niniejszymi zapisami.

W przypadku określenia czasu realizacji dostawy powyżej 72 godzin – Wykonawca nie spełnienia warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona.

 

3) KRYTERIUM  - odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego  od jego siedziby

-       do 15 km                                      -  20 pkt.

-       powyżej 15 km do 30 km         -  14 pkt.

-       powyżej 30 km do 45 km          -   9 pkt.

-       powyżej 45 km do 60 km          -   5 pkt.

-       powyżej 60 km do 75 km          -   2 pkt.

-       powyżej 75 km                           -   0 pkt.

Za brak posiadania punktu umożliwiającego odbiór towaru przez Zamawiającego Zamawiający przyzna 0 pkt.

Wykonawca ma obowiązek określić odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby z dokładnością do jednego kilometra.

 

Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.04.2019 r. godzina 11:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

1)       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie  Gdańska w 2019r.

2)       Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż  50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym.

3)       Zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.

4)       Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod:  44111000-1,

Dodatkowe kody: 44000000-0, 44100000-1, 44170000-2, 44190000-8, 44800000-8.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.  cena                                                                                                                                    waga 0,50

2.  czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia                    waga 0,30

3.  odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby   waga 0,20
     (siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74)

Część nr 2

Nazwa: Dostawa materiałów elektrycznych.

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

1)       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie  Gdańska w 2019r.

2)       Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż  50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym.

3)       Zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.

4)       Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod:  31200000-8,

Dodatkowe kody: 31210000-1, 31300000-9, 31500000-1.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.  cena                                                                                                                                      waga 0,50

2.  czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia                      waga 0,30

3.  odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego od jego siedziby     waga 0,20
     (siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74)

 

Część nr 3

Nazwa: Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

1)       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do miejsca remontowanych lokali mieszkalnych lub do miejsc przechowywania materiałów mieszczących się na terenie  Gdańska w 2019r.

2)       Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż  50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym.

3)       Zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.

4)       Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod:  44160000-9,

Dodatkowe kody: 44410000-7, 44620000-2.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.  cena                                                                                                                                      waga 0,50

2.  czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia                      waga 0,30

3.  odległość punktu do odbioru towarów przez Zamawiającego  od jego siedziby    waga 0,20

     (siedziba Zamawiającego: Gdańsk ul. Partyzantów 74)

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 19 1,02 MB 2019-04-05 14:44 pobierz
2 Umowa wzór 19 334,88 KB 2019-04-05 14:44 pobierz
3 zał. 1 -FORMULARZ CENOWY - BUDOWLANKA 36,58 KB 2019-04-05 14:48 pobierz
4 zał. 2 - FORMULARZ CENOWY -ELEKTRYKA 19,22 KB 2019-04-05 14:48 pobierz
5 zał. 3 - FORMULARZ CENOWY- SANITARKA 77,54 KB 2019-04-05 14:48 pobierz
6 zał. 4 oswiadczenie wykluczenia 427,92 KB 2019-04-05 14:44 pobierz
7 zał. 5 oswiadczenie warunki udzialu 673,96 KB 2019-04-05 14:44 pobierz
8 zał. 6 oswiadczenie grupa kapitałowa 269,67 KB 2019-04-05 14:44 pobierz
9 Gwarancja zał nr 2 do umowy 259,61 KB 2019-04-05 14:44 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2019-04-05
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2019-04-05 14:46
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-14 08:21