wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Korzeniowskiego 5 lok. 1 i Zaroślak 22 lok. 9 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2019-06-05
umowę podpisano z firmą EL TIME Sp. z o.o.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2019-05-30
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 3 firmy EL TIME Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Słupskiej 66 z ceną 167 729,52 zł, terminem wykonania zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy i doświadczeniem kierownika budowy: 12 robót remontowych.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/ termin wykonania zamówienia/
doświadczenie kierownika budowy/
1
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „LEMA” Sp.j.
Tysler Leszek &
Pomierski Mariusz
80-309 Gdańsk,
ul. Bażyńskiego 32
Cena oferty: 212 764,78 zł.
Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Doświadczenie kierownika budowy: > 12 robót remontowych.
2
„JULIAN” Firma Handlowo – Usługowo – Ogólnobudowlana
Krzysztof Dymura
Małkowo, ul. Pałacowa 46
83-330 Żukowo
Cena oferty: 188 350,38 zł.
Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Doświadczenie kierownika budowy: powyżej 20 robót remontowych.
3
EL TIME Sp. z o.o.
80-392 Gdańsk,
ul. Słupska 66
Cena oferty: 167 729,52 zł.
Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Doświadczenie kierownika budowy: 12 robót remontowych.
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Doświadczenie kierownika budowy
Waga 15%
Razem
1
47,30
25
15
87,30
2
53,43
25
15
93,43
3
60,00
25
15
100,00
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dla terminu do 60 dni Zamawiający przyznał Wykonawcom po 25 pkt.
Punkty w kryterium doświadczenie kierownika budowy: zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla doświadczenia 12 i więcej robót remontowych Zamawiający przyznał Wykonawcom po 15 pkt.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.06.2019 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 548 000 EURO
na wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Korzeniowskiego 5 lok. 1 i Zaroślak 22 lok. 9 w Gdańsku.
Numer referencyjny: 26/19/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Korzeniowskiego 5 lok. 1 i Zaroślak 22 lok. 9 w Gdańsku.
Zakres robót obejmuje między innymi:
roboty ogólnobudowlane tj.
roboty rozbiórkowe,
roboty tynkarskie,
roboty posadzkarskie,
wykonanie ścianek działowych,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg,
wykonanie posadzek,
roboty malarskie,
montaż stolarki okiennej,
montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
roboty sanitarne tj.
wymianę/ remont instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
wykonanie/ remont instalacji gazowej wraz z montażem kuchni gazowej,
roboty elektryczne tj.
remont instalacji elektrycznej,
wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla każdego wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac,
wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla każdego wyremontowanego mieszkania.
ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.
Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej i drzwiowej z drewna oraz stolarki okiennej z PCV określone są w Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części VII punkt 2.4 i 2.4.1. pt. „Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna”- załącznik nr 13 do SIWZ.
Stolarka drzwiowa z PCV winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. ul. Korzeniowskiego 5 lok. 1
Projekt budowlany – projekt instalacji gazowej i ogrzewania lokalowego; Gdańsk, ul. Korzeniowskiego 5 lokal nr 1, działka nr 277/1, obr. 0034 – załącznik nr 1 do siwz.
rysunek nr 1 – plan sytuacyjny załącznik nr 1.1 do siwz,
rysunek nr 2 – rzut parteru (fragment) – instalacja gazowa dla lokalu nr 1 – załącznik nr 1.2 do siwz,
rysunek nr 3 – schemat instalacji gazowej – lokal nr 1 – załącznik nr 1.3 do siwz,
rysunek nr 4 – szczegół wyprowadzenia kanału powietrzno – spalinowego – załącznik nr 1.4 do siwz,
rysunek nr 5 – szczegół przejścia przewodu wentylacyjnego przez strop – załącznik nr 1.5 do siwz,
rysunek nr 6– szczegół wyprowadzenia przewodu wentylacyjnego kuchni lokalu nr 3 – załącznik nr 1.6 do siwz,
rysunek nr 7 – rzut parteru (fragment) – instalacja ogrzewania dla lokalu nr 1 – załącznik nr 1.7 do siwz,
rysunek nr 8 – schemat instalacji ogrzewania – załącznik nr 1.8 do siwz.
Przedmiar robót budowlanych; ul. Korzeniowskiego 5 m 1 - załącznik nr 2 do siwz.
Przedmiar – remont mieszkania – instalacja sanitarna; Gdańsk, ul. Korzeniowskiego 5/1 - załącznik nr 3 do siwz.
Przedmiar robót – budowa instalacji gazowej oraz ogrzewania lokalowego; Gdańsk, ul. Korzeniowskiego 5 lokal nr 1 - załącznik nr 4 do siwz.
Przedmiar robót – instalacje elektryczne; Korzeniowskiego 5 m 1 – załącznik nr 5 do siwz
3.2. ul. Zaroślak 22 lok. 9
Projekt architektoniczno – budowlany – przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 9 na III piętrze w budynku mieszkalnym nr 22 – załącznik nr 6 do siwz.
rysunek nr 01 – sytuacja – załącznik nr 6.1 do siwz,
rysunek nr 02 – rzut mieszkania; inwentaryzacja – załącznik nr 6.2 do siwz,
rysunek nr 03 – rzut mieszkania; instalacja gazu – załącznik nr 6.3 do siwz,
rysunek nr 04 – aksonometria gazu – załącznik nr 6.4 do siwz.
Projekt wykonawczy – przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 9 na III piętrze w budynku mieszkalnym nr 22 – załącznik nr 7 do siwz.
rysunek nr 01 – sytuacja – załącznik nr 7.1 do siwz,
rysunek nr 02 – rzut mieszkania; inwentaryzacja – załącznik nr 7.2 do siwz,
rysunek nr 03 – rzut mieszkania; instalacja gazu – załącznik nr 7.3 do siwz,
rysunek nr 04 – aksonometria gazu – załącznik nr 7.4 do siwz,
rysunek nr 05 – rzut mieszkania; instalacja c.o. – załącznik nr 7.5 do siwz.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych– przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 9 na III piętrze w budynku mieszkalnym nr 22 – załącznik nr 8 do siwz.
Przedmiar robót budowlanych; Gdańsk, ul. Zaroślak 22 m 9 - załącznik nr 9 do siwz.
Przedmiar robót budowlanych – instalacje sanitarne; Zaroślak 22 m 9 - załącznik nr 10 do siwz.
Przedmiar robót – przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 9 na III piętrze w budynku mieszkalnym nr 22 – załącznik nr 11 do siwz.
Przedmiar robót – wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 9; Gdańsk, ul. Zaroślak 22 – załącznik nr 12 do siwz
3.3 Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 13 do siwz.
3.4 Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. -
załącznik nr 14 do siwz.
3.5 Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 15 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 16 do siwz.
3.7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji
elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 17 do siwz.
Zgodnie z art. 649 k.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem stanowiącym część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany i projekty wykonawcze, a nie przedmiar robót budowlanych lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, instalatorskie w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych i elektrycznych.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45310000-3, 45331100-7, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45421132-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
90 dni od dnia podpisania umowy
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków, każda z nich obejmująca roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne, o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto każda.
skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:
1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe :
ad a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być tylko i wyłącznie związane z faktycznie realizowanym zakresem zadania, tzn., że posiada on doświadczenie tylko i wyłącznie wynikające ze zrealizowanych robót budowlanych.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
ad b)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: Nie dotyczy
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP : Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 3 lat – jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji.
Podać w złożonej ofercie doświadczenie kierownika budowy, którego Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 90 dni od dnia podpisania umowy.
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania powyżej 90 dni jego oferta zostanie odrzucona.
Złożyć formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 20 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : Nie dotyczy
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena waga 0,60
termin wykonania zamówienia waga 0,25
doświadczenie kierownika budowy waga 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,
wystąpienie zmian w przepisach prawa,
wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy prawo budowlane,
wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych,
konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej,
konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia,
konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali,
konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót.
Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku kierownika budowy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
27.05.2019 r. godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 25.06.2019 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%
KRYTERIUM - termin wykonania zamówienia - waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt
60 dni i mniej od dnia podpisania umowy - 25 pkt.
od 61 do 67 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 18 pkt.
od 68 do 74 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 12 pkt.
od 75 do 81 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 7 pkt.
od 82 do 89 dni włącznie od dnia podpisania umowy - 3 pkt.
90 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt.
Jeżeli wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 90 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona.
KRYTERIUM - Doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt
Przez doświadczenie kierownika budowy rozumie się kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
do 2 robót remontowych 0 pkt
od 3 do 5 robót remontowych 1 pkt
od 6 do 7 robót remontowych 3 pkt
od 8 do 9 robót remontowych 6 pkt
od 10 do 11robót remontowych 10 pkt
12 i więcej robót remontowych 15 pkt
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.05.2019 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 638,99 KB | 2019-05-09 13:34 | pobierz |
2 | wzór umowy .pdf | 280,53 KB | 2019-05-09 13:34 | pobierz |
3 | 1, 1.1 - projekt Korzeniowskiego 5 lok. 1.pdf | 8,6 MB | 2019-05-09 13:33 | pobierz |
4 | 1.2, 1.3, 1.7, 1.8 - rysunki do PW cz. I.pdf | 2,16 MB | 2019-05-09 13:33 | pobierz |
5 | 1.4, 1.5, 1.6 - rysunki do PW cz. II Korzeniowskiego 5 lok. 1.pdf | 97,83 KB | 2019-05-09 13:33 | pobierz |
6 | 2,3,4,5 - przedmiary robót Korzeniowskiego 5 lok. 1.pdf | 935,89 KB | 2019-05-09 13:32 | pobierz |
7 | 6. Projekt budowlany Zaroślak 22 lok. 9.pdf | 168,87 KB | 2019-05-09 13:32 | pobierz |
8 | 6. Projekt budowlany - dokumenty.pdf | 637,59 KB | 2019-05-09 13:32 | pobierz |
9 | 6.1 - rysunek 01 PB.pdf | 187,19 KB | 2019-05-09 13:32 | pobierz |
10 | 6.2 - rysunek 02 PB.pdf | 122,07 KB | 2019-05-09 13:31 | pobierz |
11 | 6.3 - rysunek 03 PB.pdf | 115,5 KB | 2019-05-09 13:31 | pobierz |
12 | 6.4 - rysunek 04 PB.pdf | 47,93 KB | 2019-05-09 13:31 | pobierz |
13 | 7. Projekt wykonawczy Zaroślak 22 lok. 9.pdf | 167,31 KB | 2019-05-09 13:30 | pobierz |
14 | 7. Projekt wykonawczy - dokumenty.pdf | 637,59 KB | 2019-05-09 13:30 | pobierz |
15 | 7.1 - rysunek 01 PW.pdf | 205,2 KB | 2019-05-09 13:30 | pobierz |
16 | 7.2 - rysunek 02 PW.pdf | 121,86 KB | 2019-05-09 13:29 | pobierz |
17 | 7.3 - rysunek 03 PW.pdf | 115,29 KB | 2019-05-09 13:29 | pobierz |
18 | 7.4 - rysunek 04 PW.pdf | 47,37 KB | 2019-05-09 13:29 | pobierz |
19 | 7.5 - rysunek 05 PW.pdf | 110,45 KB | 2019-05-09 13:28 | pobierz |
20 | 8. ST - inst. gaz. - Zaroślak 22 lok. 9.pdf | 193,4 KB | 2019-05-09 13:28 | pobierz |
21 | 9,10,11,12 - przedmiary Zaroślak 22 lok. 9.pdf | 891,21 KB | 2019-05-09 13:28 | pobierz |
22 | 13. ST ogólna.pdf | 3,23 MB | 2019-05-09 13:28 | pobierz |
23 | 14. ST inst. c.o..pdf | 1 MB | 2019-05-09 13:27 | pobierz |
24 | 15. ST inst. wod. - kan..pdf | 693,91 KB | 2019-05-09 13:27 | pobierz |
25 | 16. ST inst. gaz..pdf | 571,2 KB | 2019-05-09 13:26 | pobierz |
26 | 17. ST inst. elektryczne.pdf | 1,04 MB | 2019-05-09 13:26 | pobierz |
27 | 18. oświadczenie wykluczenia.pdf | 265,59 KB | 2019-05-09 13:26 | pobierz |
28 | 19. oswiadczenie warunki udzialu.pdf | 258,12 KB | 2019-05-09 13:26 | pobierz |
29 | 20. oswiadczenie grupa kapitałowa.pdf | 172,32 KB | 2019-05-09 13:25 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2019-05-09 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2019-05-09 13:24 |
Ostatnia aktualizacja: | 2019-05-27 12:30 |