Usuwanie awarii sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gdańska
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2019-06-11
ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania przetargowego na Usuwanie awarii sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gdańska, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO
Usuwanie awarii sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gdańska
Numer referencyjny: 33/19/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie zatorów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji wodociągowej na terenie Gdańska w 2019 r. wraz z ich naprawami oraz wymianą elementów nienadających się do dalszej eksploatacji.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) wykonanie wcinek do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej lub jej wymiany,
b) usuwanie zatorów sieci kanalizacyjnej, a w szczególności:
- monitoring TV kanalizacji sanitarnej,
- czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami,
- przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej,
- naprawę lub wymianę studni kanalizacyjnych,
- usunięcie awarii kanalizacji sanitarnej,
- usunięcie zatoru kanalizacji sanitarnej,
- wymianę pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej,
- zaślepienie kanału,
- naprawę lub wymianę instalacji wodociągowej na posesjach,
- wymianę pionów i poziomów instalacji wodociągowej,
- wymianę lub naprawę studzienek wodomierzowych.
3. Warunki realizacji zamówienia.
a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
b) Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
d) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) i Ustawy o Ochronie Przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614 z późn. zm.) oraz udokumentowania wywozu i utylizacji tych odpadów na żądanie Zamawiającego.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót instalatorskich w zakresie instalacji sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45232460-4
Dodatkowe kody: 45232100-3, 45232410-9, 45255600-5, 45330000-9.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) aktualne na dzień składania oferty.
Informacje dodatkowe :
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykażą, że dysponują co najmniej:
- 1 samochodem specjalnym do czyszczenia kanalizacji, spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617),
W przypadku nie posiadania samochodu specjalnego do czyszczenia kanalizacji dopuszcza się posiadanie jednego samochodu do mycia i udrażniania instalacji kanalizacyjnych i jednego samochodu do odsysania zanieczyszczeń i osadów
- 1 koparką o szerokości łyżki minimum 50 cm.
2. Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
a) wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na usuwaniu zatorów kanalizacji sanitarnej oraz awarii instalacji wodociągowej wraz z ich naprawami oraz wymianą elementów nienadających się do dalszej eksploatacji.
b) skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:
- 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobę na stanowisku kierowcy.
Kierowca pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony musi spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe :
ad 1)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
ad 2a)
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych usług, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych usług powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą usługę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał usługi w ramach konsorcjum, powinno być tylko i wyłącznie związane z faktycznie realizowanym zakresem zadania, tzn., że posiada on doświadczenie tylko i wyłącznie wynikające ze zrealizowanych usług.
Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie usług potwierdzić, jaki zakres prac faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
ad 2b)
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
ad 1), 2 a) i b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, (dotyczy kierownika budowy) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
2. Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” dla wykazanej osoby ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy, skierowanego do realizacji zamówienia (w pełnych miesiącach).
3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
4. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
5. Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane usługi.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji.
Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 12 miesięcy – jego oferta zostanie odrzucona.
6. Podać w złożonej ofercie ceny netto za:
· Udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb,
· Udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji,
· Naprawę odcinka kanalizacji 1 mb,
· Wymianę odcinka kanalizacji 1 mb,
· Monitoring TV do 20 mb,
· Naprawę odcinka wodociągu 1 mb,
· Wymianę odcinka wodociągu 1 mb
7. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia.
Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 5 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ.
10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : Nie dotyczy
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb -waga 10% (0,10)
Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji -waga 5% (0,05)
Cena netto za naprawę odcinka kanalizacji 1 mb -waga 10% (0,10)
Cena netto za wymianę odcinka kanalizacji 1 mb -waga 10% (0,10)
Cena netto za monitoring TV do 20 mb -waga 10% (0,10)
Cena netto za naprawę odcinka wodociągu 1 mb -waga 5% (0,05)
Cena netto za wymianę odcinka wodociągu 1 mb -waga 10% (0,10)
Doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia -waga 20% (0,20)
Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia -waga 20% (0,20)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:
- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy.
- Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie,
g) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
h) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
10.06.2019 r. godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 9.07.2019 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM – Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb (minimalna)/Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
2. KRYTERIUM – Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji (minimalna)/Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji (badanej oferty) x 100 pkt x 5 % - odpowiada maksymalnej wartości 5 pkt.
3. KRYTERIUM – cena netto za naprawę odcinka kanalizacji 1 mb.
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za naprawę odcinka kanalizacji 1 mb (minimalna)/Cena netto za naprawę odcinka kanalizacji 1 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
4. KRYTERIUM – cena netto za wymianę odcinka kanalizacji 1 mb.
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za wymianę odcinka kanalizacji 1 mb (minimalna)/Cena netto za wymianę odcinka kanalizacji 1 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
5. KRYTERIUM – Cena netto za monitoring TV do 20 mb.
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za monitoring TV do 20 mb (minimalna)/Cena netto za monitoring TV do 20 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
6. KRYTERIUM – Cena netto za naprawę odcinka wodociągu 1 mb
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za naprawę odcinka wodociągu 1 mb (minimalna)/Cena netto za naprawę odcinka wodociągu 1 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 5 % - odpowiada maksymalnej wartości 5 pkt.
7. KRYTERIUM – Cena netto za wymianę odcinka wodociągu 1 mb
Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena netto za wymianę odcinka wodociągu 1 mb (minimalna)/Cena netto za wymianę odcinka wodociągu 1 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.
8. KRYTERIUM – doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia.
Wykonawca określi: w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” dla wykazanej osoby ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy, skierowanego do realizacji zamówienia (w pełnych miesiącach).
- 0 do 36 m-cy - 0 pkt
- powyżej 36 m-cy do 48 m-cy - 1 pkt.
- powyżej 48 m-cy do 60 m-cy - 2 pkt.
- powyżej 60 m-cy do 72 m-cy - 4 pkt.
- powyżej 72 m-cy do 84 m-cy - 7 pkt.
- powyżej 84 m-cy do 96 m-cy - 10 pkt.
- powyżej 96 m-cy do 108 m-cy - 15 pkt.
- powyżej 108 m-cy - 20 pkt.
Doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Osoba na stanowisku kierownika budowy to osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenia kierownika budowy (czas wyrażony w miesiącach związany z kierowaniem robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał minimalne doświadczenie kierownika budowy i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
9. KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia.
- do 1 godziny - 20 pkt
- powyżej 1 godziny do 2 godzin - 12 pkt
- powyżej 2 godzin do 3 godzin - 6 pkt
- powyżej 3 godzin do 4 godzin - 2 pkt
- powyżej 4 godzin do 5 godzin - 0 pkt
Powyżej 5 godzin – Wykonawca nie spełni warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
10.06.2019 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe starszy inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | zmiana SIWZ 7.06 | 325,58 KB | 2019-06-07 15:31 | pobierz |
2 | Zmodyfikowany Druk Oferta | 196,18 KB | 2019-06-07 15:31 | pobierz |
3 | sprostowanie ogłoszenia 7.06 | 278,78 KB | 2019-06-07 15:30 | pobierz |
4 | SIWZ | 639,26 KB | 2019-05-31 08:32 | pobierz |
5 | wzór umowy | 242,84 KB | 2019-05-31 07:53 | pobierz |
6 | zał. 1 do umowy Zlecenie-wzór | 183,71 KB | 2019-05-31 07:53 | pobierz |
7 | zał. 2 do umowy Protokół odbioru robót -wzór | 160,3 KB | 2019-05-31 07:53 | pobierz |
8 | zał. 1 oświadczenie wykluczenia | 263,82 KB | 2019-05-31 07:53 | pobierz |
9 | zał. 2 oświadczenie warunki udzialu | 274,39 KB | 2019-05-31 07:53 | pobierz |
10 | zał. 3 Oświadczenie grupa kapitałowa | 171,06 KB | 2019-05-31 07:53 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Daria Paprocka |
Data wytworzenia: | 2019-05-31 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Daria Paprocka-Fabisiak |
Data publikacji: | 2019-05-31 09:04 |
Ostatnia aktualizacja: | 2019-06-11 13:43 |