BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-07-12

W dniu 12.07.2019r. Zamawiający podpisał umowę z firmą  NETZ SP. Z O.O. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Nad Stawem 7 z ceną 105287,55 zł, terminem wykonania zamówienia: komputery stacjonarne i laptopy 10 dni od dnia podpisania umowy, skanery dokumentów, czytniki kodów kreskowych, drukarki etykiet 21 dni od dnia podpisania umowy oraz gwarancją na: skanery dokumentów 36 miesięcy, czytniki kodów kreskowych 60 miesięcy, drukarki etykiet 36 miesięcy,   komputery stacjonarne z monitorem 36 miesięcy, laptopy 36 miesięcy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-07-10

ZP/37/19/A                                                                                                      Gdańsk, dnia 10.07.2019 r.
 
 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania przetargowego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy  NETZ SP. Z O.O. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Nad Stawem 7 z ceną 336 106,59 zł, terminem wykonania zamówienia: komputery stacjonarne i laptopy 10 dni od dnia podpisania umowy, skanery dokumentów, czytniki kodów kreskowych, drukarki etykiet 21 dni od dnia podpisania umowy oraz gwarancją na: skanery dokumentów 36 miesięcy, czytniki kodów kreskowych 60 miesięcy, drukarki etykiet 36 miesięcy,   komputery stacjonarne z monitorem 36 miesięcy, laptopy 36 miesięcy.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
 

Cena/

Termin wykonania zamówienia

 
Gwarancja
1
NETZ SP. Z O.O.

ul. Nad Stawem 7

80-454 Gdańsk

 
Cena oferty: 336 106,59 zł

 

Termin wykonania zamówienia:

-          komputery stacjonarne i laptopy 10 dni od dnia podpisania umowy.

-          skanery dokumentów, czytniki kodów kreskowych, drukarki etykiet 21 dni od dnia podpisania umowy.         

 

 

 

 
Gwarancja:

-          skanery dokumentów 36 miesięcy. 

-          czytniki kodów kreskowych  60 miesięcy. 

-          drukarki etykiet 36 miesięcy. 

-          komputery stacjonarne z monitorem 36 miesięcy. 

-          laptopy 36 miesięcy.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Kryteria
Oferta nr 1
Liczba pkt w kryterium cena - waga 60%
60,00
Liczba pkt w kryterium okres udzielonej gwarancji -waga 10%
0,44
Liczba pkt w kryterium rozdzielczość ekranu monitora komputera - waga 5%
0,00
Liczba pkt w kryterium pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze - waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze - waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium rodzaj obudowy laptopa -waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna) -waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie - waga 5%
0,00
RAZEM
80,44
 

Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.         Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.         Punkty w kryterium okres udzielonej gwarancji zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

3.         Punkty w kryterium rozdzielczość ekranu monitora komputera zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla rozdzielczość ekranu monitora komputera 1920 x 1080 Zamawiający przyznał Wykonawcy 0,00 pkt.

4.         Punkty w kryterium pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pojemność  256 GB zainstalowanego dysku SSD w komputerze Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.

5.         Punkty w kryterium pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pojemności 8 GB zainstalowanej pamięci RAM w komputerze Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.

6.         Punkty w kryterium rodzaj obudowy laptopa zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla obudowy laptopa wzmacnianej włóknem szklanym Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.

7.         Punkty w kryterium możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla laptopa z możliwością wymiany baterii bez przerywania pracy (dodatkowa bateria wewnętrzna) Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.

 

 

8.         Punkty w kryterium pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pojemność 8 GB zainstalowanej pamięci RAM w laptopie Zamawiający przyznał Wykonawcy 0,00 pkt.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.07.2019 r.

 

Treść postępowania:

 
 
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

e-mail nz@nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO

 

na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości

 

Numer referencyjny : 37/19/A

Rodzaj zamówienia: dostawy

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)       Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

a)       Skanera dokumentów:

-          w ramach zamówienia podstawowego: 2 szt.

-          w przypadku skorzystania z prawa opcji: 10 szt.

b)      Czytnika kodów kreskowych

-          w ramach zamówienia podstawowego: 12 szt.

-          w przypadku skorzystania z prawa opcji: 60 szt.

c)       Drukarki etykiet

-          w ramach zamówienia podstawowego: 3 szt.

-          w przypadku skorzystania z prawa opcji: 22 szt.

d)      Komputera stacjonarnego z monitorem

-          w ramach zamówienia podstawowego: 12 szt.

-          w przypadku skorzystania z prawa opcji: 30 szt.

e)       Laptopa

-          w ramach zamówienia podstawowego: 15 szt.

-          w przypadku skorzystania z prawa opcji: 10 szt.

2)       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

a)       Specyfikacja techniczna   - skaner dokumentów  - załącznik nr 1A do siwz.

b)      Specyfikacja techniczna   - czytnik kodów kreskowych  - załącznik nr 1B do siwz.

c)       Specyfikacja techniczna   - drukarka etykiet  - załącznik nr 1C do siwz.

d)      Specyfikacja techniczna   - komputer stacjonarny z monitorem  - załącznik nr 1D do siwz.

e)       Specyfikacja techniczna   - laptop - załącznik nr 1E do siwz.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 30213000-5,

Dodatkowe kody: 30213100-6, 48000000-8, 30216110-0, 30216130-6, 30232100-5.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: w dniach : 21

Informację dodatkowe:

1)       21 dni od dnia podpisania umowy dotyczy sprzętów wykazanych w pkt 1 ppkt 1 a, b, c SIWZ.

2)       10 dni od dnia podpisania umowy dotyczy sprzętów wykazanych w pkt 1 ppkt 1 d, e SIWZ.

3)       Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 31.12.2019r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Nie dotyczy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa :

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego każda z nich obejmująca komputery stacjonarne i/lub laptopy i każda z nich o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.

 

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

 

Informację dodatkowe:

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą dostawę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał dostawy w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.

 

Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie dostaw potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 dostaw w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

 

 

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPW ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w  zakresie zdolności zawodowej - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

-          referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,

-          oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.

 

W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

-          Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

-          Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1.       Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.

2.       Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.       Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,  zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.

4.       Podać w złożonej ofercie okres gwarancji (na każde urządzenie oddzielnie) zgodnie z zapisami wzoru karty gwarancyjnej (załącznik nr 3 do wzoru umowy).

    Minimalny okres gwarancji na poszczególne urządzenia nie może być krótszy 36 miesięcy.

    Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.

 

5.       Podać w złożonej ofercie:

-          rozdzielczość ekranu monitora komputera,

-          pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze,

-          pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze,

-          rodzaj obudowy laptopa (czy jest wzmacniana włóknem szklanym),

-          czy w laptopie jest dodatkowa bateria wewnętrzna (czy możliwa jest wymiana baterii bez przerywania pracy laptopa),

-          pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie.

6.       Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

7.       Podać w Formularzu cenowy nazwę producenta, model oraz symbol sprzętu.

8.       Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.

9.       Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ.

10.    Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak

Informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

 

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna 

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.     cena                                                                                                                                           waga   0,60

2.     okres udzielonej gwarancji                                                                                                    waga   0,10

3.     rozdzielczość ekranu monitora komputera                                                                        waga   0,05

4.     pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze                                                   waga   0,05

5.     pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze                                                 waga   0,05

6.     rodzaj obudowy laptopa                                                                                                         waga   0,05

7.     możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa                                             waga   0,05

(dodatkowa bateria wewnętrzna)   

8.     pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie                                                         waga   0,05
 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: Tak

 
 
 Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy 

 

 Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
 
 
 
 

XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1.         Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

a)    zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych

      zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-   zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,

-   zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,

-   wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w  umowie.

b)    zostały spełnione łącznie następujące warunki:

-   konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,

-   wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

c)     wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:

-   w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,

-   w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.

d)    zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2.

e)    łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

f)      zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:

-      wstrzymania realizacji  prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu  tych dostaw powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,

g)    w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt f) termin może ulec odpowiedniemu przesunięciu  o ilość dni występowania  okoliczności, określonych  w pkt f).

h)    zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:

-   proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

i)      realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:

-   w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

            wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

j)      zmianie mogą ulec parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na sprzęt o lepszych parametrach w przypadku gdy:

-   zaoferowany w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku,

-   cena nie ulegnie podwyższeniu. 

k)    zmianie może ulec cena sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na niższą w przypadku gdy:

-    cena rynkowa sprzętów o tych samych parametrach co wskazane w ofercie ulegnie obniżeniu.

2.     Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:

a)    Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,

b)    Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:

-   zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,

-   zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,

-   zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,

-   polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.

 

 

 

 

 

 

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
02.07.2019 r. godzina: 10:45,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

 

Termin związania ofertą: do 31.07.2019 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:

Punkty będą przyznawane według następujących zasad:

 

1.     KRYTERIUM  - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.

   Cena  zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

   (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%.

 

2)    KRYTERIUM  -  okres udzielonej gwarancji –ilość punktów zostanie określona na podstawie następującego wzoru.

 

Og = [(Ob – Omin) / (Omax – Omin)] x 10 pkt, gdzie:

Og – przyznane punkty w kryterium okres gwarancji;

Ob – średni ważony okres udzielonej gwarancji badanej oferty;

Omin – minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego;

Omax – maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego.

 

Zamawiający przyjmie do obliczenia średniej ważonej okresu gwarancji następujące wagi dla:

a)       skanera dokumentów  - waga 3,

b)      czytnika kodów kreskowych  - waga 1,

c)       drukarki etykiet  - waga 2,

d)      komputera stacjonarnego z monitorem  - waga 4,

e)       laptopa  - waga 5.

             

Średni ważony okres gwarancji =  (okres gwarancji skanera dokumentów  x 3 + okres gwarancji czytnika kodów kreskowych  x 1 + okres gwarancji drukarki etykiet x 2 + okres gwarancji komputera stacjonarnego z monitorem  x 4 + okres gwarancji laptopa  x 5) / (3+1+2+4+5).

Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 72 miesiące dla poszczególnych urządzeń.

Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach na każde urządzenie oddzielnie. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych.

 

W przypadku, gdy Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy dla jakiegokolwiek z urządzeń - jego oferta zostanie odrzucona.

W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji dla jakiegokolwiek z urządzeń ocenie będzie podlegał okres 72 miesięczny.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu gwarancji na którykolwiek ze sprzętów, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 36 miesięcy, który zostanie wpisany do umowy i przyzna Wykonawcy punkty zgodnie ze wzorem.

 

3)    KRYTERIUM  - rozdzielczość ekranu monitora komputera

-      powyżej 1920 x 1080 pikseli     -  5 pkt.

-      1920 x 1080 pikseli                    - 0 pkt.

 

Jeżeli Wykonawca określi rozdzielczość ekranu monitora komputera poniżej 1920 x 1080 - jego oferta zostanie odrzucona.

 

4)    KRYTERIUM  - pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze

-         powyżej 250 GB          -  5 pkt.

-         250 GB                          - 0 pkt.

 

Jeżeli Wykonawca określi pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze poniżej 250 GB - jego oferta zostanie odrzucona.

 

5)    KRYTERIUM  - pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze

-      powyżej 4 GB - 5 pkt.

-      4 GB                - 0 pkt.

 

Jeżeli Wykonawca określi pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze poniżej 4 GB - jego oferta zostanie odrzucona.

 

6)    KRYTERIUM  - rodzaj obudowy laptopa (wzmacniana włóknem szklanym)

-         wzmacniana włóknem szklanym -  5 pkt.

-         zwykła     - 0 pkt.

 

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czy obudowa laptopa jest wzmacniana włóknem szklanym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował obudowę laptopa bez wzmocnienia włóknem szklanym i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

 

7)    KRYTERIUM  - możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna)

-         tak     -  5 pkt.

-         nie     - 0 pkt.

Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czy możliwa jest wymiana baterii bez przerywania pracy laptopa, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował laptopa, który nie posiada możliwości wymiany baterii bez przerywania pracy i przyzna Wykonawcy 0 pkt.

 

8)    KRYTERIUM  - pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie

≥           12 GB              - 5 pkt.

≥           8    < 12 GB     - 0 pkt.

 

Jeżeli Wykonawca określi pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie poniżej 8 GB - jego oferta zostanie odrzucona.

 

  Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.


DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.07.2019 r. godzina 11:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,

80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie 28.06.2018 3,91 MB 2019-06-28 10:29 pobierz
2 modyfikacja siwz 28.06.2018 546,33 KB 2019-06-28 10:29 pobierz
3 zał. zmodyfikowana specyfikacja 1 D 472,49 KB 2019-06-28 10:29 pobierz
4 zmodyfiowany wzór umowy 37 426,15 KB 2019-06-28 10:29 pobierz
5 odpowiedź na pytania 28.06.2019r.pdf 491,11 KB 2019-06-28 10:28 pobierz
6 siwz 37 905,67 KB 2019-06-21 15:02 pobierz
7 Wzór umowy 37 425,29 KB 2019-06-21 14:21 pobierz
8 zał. 1 A 447,04 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
9 zał. 1 B 510,92 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
10 zał. 1 C 360,38 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
11 zał. 1 D 472,63 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
12 zał. 1 E 430,01 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
13 zał. 2 oswiadczenie wykluczenia 428,77 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
14 zał. 3 oswiadczenie warunki udzialu 520,3 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
15 zał. 4 oswiadczenie grupa kapitałowa 269,45 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
16 formularz cenowy 7,33 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
17 Karta gwarancyjna 264,41 KB 2019-06-21 14:09 pobierz
18 zał. do umowy zamówienie szczegółowe 260,16 KB 2019-06-21 14:09 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Joanna Rybicka
Data wytworzenia: 2019-06-21
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Joanna Rybicka
Data publikacji: 2019-06-21 15:07
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-12 11:55