Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2019-07-12
W dniu 12.07.2019r. Zamawiający podpisał umowę z firmą NETZ SP. Z O.O. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Nad Stawem 7 z ceną 105287,55 zł, terminem wykonania zamówienia: komputery stacjonarne i laptopy 10 dni od dnia podpisania umowy, skanery dokumentów, czytniki kodów kreskowych, drukarki etykiet 21 dni od dnia podpisania umowy oraz gwarancją na: skanery dokumentów 36 miesięcy, czytniki kodów kreskowych 60 miesięcy, drukarki etykiet 36 miesięcy, komputery stacjonarne z monitorem 36 miesięcy, laptopy 36 miesięcy.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2019-07-10
ZP/37/19/A Gdańsk, dnia 10.07.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania przetargowego na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy NETZ SP. Z O.O. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Nad Stawem 7 z ceną 336 106,59 zł, terminem wykonania zamówienia: komputery stacjonarne i laptopy 10 dni od dnia podpisania umowy, skanery dokumentów, czytniki kodów kreskowych, drukarki etykiet 21 dni od dnia podpisania umowy oraz gwarancją na: skanery dokumentów 36 miesięcy, czytniki kodów kreskowych 60 miesięcy, drukarki etykiet 36 miesięcy, komputery stacjonarne z monitorem 36 miesięcy, laptopy 36 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta, a także spełniająca warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
Termin wykonania zamówienia
Gwarancja
1
NETZ SP. Z O.O.
ul. Nad Stawem 7
80-454 Gdańsk
Cena oferty: 336 106,59 zł
Termin wykonania zamówienia:
- komputery stacjonarne i laptopy 10 dni od dnia podpisania umowy.
- skanery dokumentów, czytniki kodów kreskowych, drukarki etykiet 21 dni od dnia podpisania umowy.
Gwarancja:
- skanery dokumentów 36 miesięcy.
- czytniki kodów kreskowych 60 miesięcy.
- drukarki etykiet 36 miesięcy.
- komputery stacjonarne z monitorem 36 miesięcy.
- laptopy 36 miesięcy.
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Kryteria
Oferta nr 1
Liczba pkt w kryterium cena - waga 60%
60,00
Liczba pkt w kryterium okres udzielonej gwarancji -waga 10%
0,44
Liczba pkt w kryterium rozdzielczość ekranu monitora komputera - waga 5%
0,00
Liczba pkt w kryterium pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze - waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze - waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium rodzaj obudowy laptopa -waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna) -waga 5%
5,00
Liczba pkt w kryterium pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie - waga 5%
0,00
RAZEM
80,44
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium okres udzielonej gwarancji zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
3. Punkty w kryterium rozdzielczość ekranu monitora komputera zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla rozdzielczość ekranu monitora komputera 1920 x 1080 Zamawiający przyznał Wykonawcy 0,00 pkt.
4. Punkty w kryterium pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pojemność 256 GB zainstalowanego dysku SSD w komputerze Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.
5. Punkty w kryterium pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pojemności 8 GB zainstalowanej pamięci RAM w komputerze Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.
6. Punkty w kryterium rodzaj obudowy laptopa zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla obudowy laptopa wzmacnianej włóknem szklanym Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.
7. Punkty w kryterium możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla laptopa z możliwością wymiany baterii bez przerywania pracy (dodatkowa bateria wewnętrzna) Zamawiający przyznał Wykonawcy 5,00 pkt.
8. Punkty w kryterium pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla pojemność 8 GB zainstalowanej pamięci RAM w laptopie Zamawiający przyznał Wykonawcy 0,00 pkt.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.07.2019 r.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieruchomoscigda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 221 000 EURO
na dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Gdańskich Nieruchomości
Numer referencyjny : 37/19/A
Rodzaj zamówienia: dostawy
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) Skanera dokumentów:
- w ramach zamówienia podstawowego: 2 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 10 szt.
b) Czytnika kodów kreskowych
- w ramach zamówienia podstawowego: 12 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 60 szt.
c) Drukarki etykiet
- w ramach zamówienia podstawowego: 3 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 22 szt.
d) Komputera stacjonarnego z monitorem
- w ramach zamówienia podstawowego: 12 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 30 szt.
e) Laptopa
- w ramach zamówienia podstawowego: 15 szt.
- w przypadku skorzystania z prawa opcji: 10 szt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Specyfikacja techniczna - skaner dokumentów - załącznik nr 1A do siwz.
b) Specyfikacja techniczna - czytnik kodów kreskowych - załącznik nr 1B do siwz.
c) Specyfikacja techniczna - drukarka etykiet - załącznik nr 1C do siwz.
d) Specyfikacja techniczna - komputer stacjonarny z monitorem - załącznik nr 1D do siwz.
e) Specyfikacja techniczna - laptop - załącznik nr 1E do siwz.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 30213000-5,
Dodatkowe kody: 30213100-6, 48000000-8, 30216110-0, 30216130-6, 30232100-5.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: w dniach : 21
Informację dodatkowe:
1) 21 dni od dnia podpisania umowy dotyczy sprzętów wykazanych w pkt 1 ppkt 1 a, b, c SIWZ.
2) 10 dni od dnia podpisania umowy dotyczy sprzętów wykazanych w pkt 1 ppkt 1 d, e SIWZ.
3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie do 31.12.2019r.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: Nie dotyczy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa :
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego każda z nich obejmująca komputery stacjonarne i/lub laptopy i każda z nich o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informację dodatkowe:
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą dostawę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał dostawy w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.
Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie dostaw potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 dostaw w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPW ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU w zakresie zdolności zawodowej - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
- referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
- Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji (na każde urządzenie oddzielnie) zgodnie z zapisami wzoru karty gwarancyjnej (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
Minimalny okres gwarancji na poszczególne urządzenia nie może być krótszy 36 miesięcy.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5. Podać w złożonej ofercie:
- rozdzielczość ekranu monitora komputera,
- pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze,
- pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze,
- rodzaj obudowy laptopa (czy jest wzmacniana włóknem szklanym),
- czy w laptopie jest dodatkowa bateria wewnętrzna (czy możliwa jest wymiana baterii bez przerywania pracy laptopa),
- pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie.
6. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
7. Podać w Formularzu cenowy nazwę producenta, model oraz symbol sprzętu.
8. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
9. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ.
10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. cena waga 0,60
2. okres udzielonej gwarancji waga 0,10
3. rozdzielczość ekranu monitora komputera waga 0,05
4. pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze waga 0,05
5. pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze waga 0,05
6. rodzaj obudowy laptopa waga 0,05
7. możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa waga 0,05
(dodatkowa bateria wewnętrzna)
8. pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie waga 0,05
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2.
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych dostaw powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający,
g) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt f) termin może ulec odpowiedniemu przesunięciu o ilość dni występowania okoliczności, określonych w pkt f).
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
j) zmianie mogą ulec parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na sprzęt o lepszych parametrach w przypadku gdy:
- zaoferowany w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku,
- cena nie ulegnie podwyższeniu.
k) zmianie może ulec cena sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na niższą w przypadku gdy:
- cena rynkowa sprzętów o tych samych parametrach co wskazane w ofercie ulegnie obniżeniu.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
02.07.2019 r. godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 31.07.2019 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
1. KRYTERIUM - Cena- waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt.
Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
(Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%.
2) KRYTERIUM - okres udzielonej gwarancji –ilość punktów zostanie określona na podstawie następującego wzoru.
Og = [(Ob – Omin) / (Omax – Omin)] x 10 pkt, gdzie:
Og – przyznane punkty w kryterium okres gwarancji;
Ob – średni ważony okres udzielonej gwarancji badanej oferty;
Omin – minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego;
Omax – maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego.
Zamawiający przyjmie do obliczenia średniej ważonej okresu gwarancji następujące wagi dla:
a) skanera dokumentów - waga 3,
b) czytnika kodów kreskowych - waga 1,
c) drukarki etykiet - waga 2,
d) komputera stacjonarnego z monitorem - waga 4,
e) laptopa - waga 5.
Średni ważony okres gwarancji = (okres gwarancji skanera dokumentów x 3 + okres gwarancji czytnika kodów kreskowych x 1 + okres gwarancji drukarki etykiet x 2 + okres gwarancji komputera stacjonarnego z monitorem x 4 + okres gwarancji laptopa x 5) / (3+1+2+4+5).
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny 72 miesiące dla poszczególnych urządzeń.
Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach na każde urządzenie oddzielnie. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych.
W przypadku, gdy Wykonawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy dla jakiegokolwiek z urządzeń - jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca poda dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji dla jakiegokolwiek z urządzeń ocenie będzie podlegał okres 72 miesięczny.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu gwarancji na którykolwiek ze sprzętów, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 36 miesięcy, który zostanie wpisany do umowy i przyzna Wykonawcy punkty zgodnie ze wzorem.
3) KRYTERIUM - rozdzielczość ekranu monitora komputera
- powyżej 1920 x 1080 pikseli - 5 pkt.
- 1920 x 1080 pikseli - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi rozdzielczość ekranu monitora komputera poniżej 1920 x 1080 - jego oferta zostanie odrzucona.
4) KRYTERIUM - pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze
- powyżej 250 GB - 5 pkt.
- 250 GB - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi pojemność zainstalowanego dysku SSD w komputerze poniżej 250 GB - jego oferta zostanie odrzucona.
5) KRYTERIUM - pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze
- powyżej 4 GB - 5 pkt.
- 4 GB - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi pojemności zainstalowanej pamięci RAM w komputerze poniżej 4 GB - jego oferta zostanie odrzucona.
6) KRYTERIUM - rodzaj obudowy laptopa (wzmacniana włóknem szklanym)
- wzmacniana włóknem szklanym - 5 pkt.
- zwykła - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czy obudowa laptopa jest wzmacniana włóknem szklanym, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował obudowę laptopa bez wzmocnienia włóknem szklanym i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
7) KRYTERIUM - możliwość wymiany baterii bez przerywania pracy laptopa (dodatkowa bateria wewnętrzna)
- tak - 5 pkt.
- nie - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czy możliwa jest wymiana baterii bez przerywania pracy laptopa, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował laptopa, który nie posiada możliwości wymiany baterii bez przerywania pracy i przyzna Wykonawcy 0 pkt.
8) KRYTERIUM - pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie
≥ 12 GB - 5 pkt.
≥ 8 < 12 GB - 0 pkt.
Jeżeli Wykonawca określi pojemność zainstalowanej pamięci RAM w laptopie poniżej 8 GB - jego oferta zostanie odrzucona.
Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 02.07.2019 r. godzina 11:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie 28.06.2018 | 3,91 MB | 2019-06-28 10:29 | pobierz |
2 | modyfikacja siwz 28.06.2018 | 546,33 KB | 2019-06-28 10:29 | pobierz |
3 | zał. zmodyfikowana specyfikacja 1 D | 472,49 KB | 2019-06-28 10:29 | pobierz |
4 | zmodyfiowany wzór umowy 37 | 426,15 KB | 2019-06-28 10:29 | pobierz |
5 | odpowiedź na pytania 28.06.2019r.pdf | 491,11 KB | 2019-06-28 10:28 | pobierz |
6 | siwz 37 | 905,67 KB | 2019-06-21 15:02 | pobierz |
7 | Wzór umowy 37 | 425,29 KB | 2019-06-21 14:21 | pobierz |
8 | zał. 1 A | 447,04 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
9 | zał. 1 B | 510,92 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
10 | zał. 1 C | 360,38 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
11 | zał. 1 D | 472,63 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
12 | zał. 1 E | 430,01 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
13 | zał. 2 oswiadczenie wykluczenia | 428,77 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
14 | zał. 3 oswiadczenie warunki udzialu | 520,3 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
15 | zał. 4 oswiadczenie grupa kapitałowa | 269,45 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
16 | formularz cenowy | 7,33 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
17 | Karta gwarancyjna | 264,41 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
18 | zał. do umowy zamówienie szczegółowe | 260,16 KB | 2019-06-21 14:09 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Joanna Rybicka |
Data wytworzenia: | 2019-06-21 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Joanna Rybicka |
Data publikacji: | 2019-06-21 15:07 |
Ostatnia aktualizacja: | 2019-07-12 11:55 |