BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2020 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2019-12-30

Dnia 30.12.2019 podpisano umowy:

I. na zadaniu 1 ofertę nr 1 firmy „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski  Sp. j.z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 5 860,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 7 994,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 860,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 40,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 145,33 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – 2 godziny.  

II. na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko.z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Wały Jagiellońskie  24 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 8 530,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 60 500,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 670,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 50,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 300 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – do 1 godziny. 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2019-12-20

    ZP/93/19/A
                                               Gdańsk,20.12.2019 r.
                                                                                                                                                                     

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania przetargowego na dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawę i konserwację w 2020 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
I.           na zadaniu 1 ofertę nr 1 firmy „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski  Sp. j.z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 5 860,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 7 994,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 860,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 40,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 145,33 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – 2 godziny. 
UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
 

II.         na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko.z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Wały Jagiellońskie  24 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 8 530,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 60 500,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 670,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 50,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 300 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – do 1 godziny. 
UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

1.         Nr oferty
2.         Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, czas przyjazdu, średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta

3.          
1
4.         „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski  Sp. j.

5.         ul. Heweliusza 23/25

6.         80-890 Gdańsk
7.         Zadanie 1

1) suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm, tuszy - 5 860,00 zł  

8.         2) suma cen jednostkowych netto napraw – 7 994,00 zł

9.         3) suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 860,00 zł

10.      4) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 40,00 zł

11.      5) średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 145,33 miesięcy

12.      6) Czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia: 2 godziny.
2
14.      „BIMIT – MITA”

15.      Jerzy Bielonko

16.      ul. Wały Jagiellońskie 24

17.      80-853 Gdańsk

 
Zadanie 2

1) suma cen jednostkowych netto tonerów– 8 530,00 zł  

18.      2) suma cen jednostkowych netto napraw –60 500,00 zł

19.      3) suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 670,00 zł

20.      4) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 50,00 zł

21.      5) średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 300 miesięcy

22.      6) Czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia: do 1 godziny
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające punktację przyznaną ofercie  w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

Kryterium
Oferta nr 1

[zadanie 1]
Oferta nr 2

[zadanie 2]
Liczba pkt w kryterium cena

(suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów, taśm i tuszy)

30%
30
30
Liczba pkt w kryterium cena

(suma cen jednostkowych netto napraw)

20%
20
20
Liczba pkt w kryterium cena

(suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację)

5%
5
5
Liczba pkt w kryterium cena naprawy usterki nieprzewidzianej

5%
5
5
Liczba pkt w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów

35%
35
35
Liczba pkt w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia

5%
3
5
Razem
98
100
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.     Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów taśm, i tuszy) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.     Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto napraw) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

3.     Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

4.     Punkty w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

5.     Punkty w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla średniego doświadczenia 145,33 [zadanie 1) i 300 miesięcy (zadanie 2) Zamawiający przyznał po 35 punktów.

6.     Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla czasu przyjazdu 2 godziny Zamawiający przyznał Wykonawcy 3 punkty [zadanie 1], dla czasu przyjazdu do 1 godziny Zamawiający przyznał Wykonawcy 5 punktów.

                                                                                            

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 20.12.2019 r.

Informacja z otwarcia ofert:

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 informacja z otwarcia ofert 18.12 198,71 KB 2019-12-18 16:26:36 pobierz

Treść postępowania:

Treść ogłoszenia lub opis przedmiotu zamówienia

pobierz 492,01 KB
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 93 749,53 KB 2019-12-10 15:20 pobierz
2 wzór umowy 501,13 KB 2019-12-10 15:20 pobierz
3 zał. 1 formularze cenowe Zadanie 1 22,65 KB 2019-12-10 15:20 pobierz
4 zał. 2 formularze cenowe Zadanie 2 20,64 KB 2019-12-10 15:20 pobierz
5 zał. 3 oswiadczenie podst. wykluczenia 266,32 KB 2019-12-10 15:20 pobierz
6 za. 4 oswiadczenie warunki udzialu 317,64 KB 2019-12-10 15:20 pobierz
7 zał. 5 oświadczenie grupa kapitałowa 172,06 KB 2019-12-10 15:20 pobierz

Metryka

Publikacja:

Podmiot wytwarzający:
Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył:
Daria Paprocka-Fabisiak
Data wytworzenia:
2019-12-10
Podmiot publikujący:
Gdańskie Nieruchomości
Opublikował w BIP:
Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji:
2019-12-10 15:22
Ostatnia aktualizacja:
2019-12-20 15:02