Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2020 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2019-12-30
Dnia 30.12.2019 podpisano umowy:
I. na zadaniu 1 ofertę nr 1 firmy „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp. j.z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 5 860,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 7 994,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 860,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 40,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 145,33 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – 2 godziny.
II. na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko.z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 8 530,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 60 500,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 670,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 50,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 300 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – do 1 godziny.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2019-12-20
ZP/93/19/A
Gdańsk,20.12.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania przetargowego na dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawę i konserwację w 2020 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
I. na zadaniu 1 ofertę nr 1 firmy „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp. j.z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 5 860,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 7 994,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 860,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 40,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 145,33 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – 2 godziny.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
II. na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko.z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 8 530,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 60 500,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 670,00 zł, ceną roboczogodziny naprzwy usterki nieprzewidzianej – 50,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 300 miesięcy oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – do 1 godziny.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
1. Nr oferty
2. Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, czas przyjazdu, średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta
3.
1
4. „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski Sp. j.
5. ul. Heweliusza 23/25
6. 80-890 Gdańsk
7. Zadanie 1
1) suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm, tuszy - 5 860,00 zł
8. 2) suma cen jednostkowych netto napraw – 7 994,00 zł
9. 3) suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 860,00 zł
10. 4) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 40,00 zł
11. 5) średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 145,33 miesięcy
12. 6) Czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia: 2 godziny.
2
14. „BIMIT – MITA”
15. Jerzy Bielonko
16. ul. Wały Jagiellońskie 24
17. 80-853 Gdańsk
Zadanie 2
1) suma cen jednostkowych netto tonerów– 8 530,00 zł
18. 2) suma cen jednostkowych netto napraw –60 500,00 zł
19. 3) suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 670,00 zł
20. 4) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 50,00 zł
21. 5) średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 300 miesięcy
22. 6) Czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia: do 1 godziny
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Kryterium
Oferta nr 1
[zadanie 1]
Oferta nr 2
[zadanie 2]
Liczba pkt w kryterium cena
(suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów, taśm i tuszy)
30%
30
30
Liczba pkt w kryterium cena
(suma cen jednostkowych netto napraw)
20%
20
20
Liczba pkt w kryterium cena
(suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację)
5%
5
5
Liczba pkt w kryterium cena naprawy usterki nieprzewidzianej
5%
5
5
Liczba pkt w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów
35%
35
35
Liczba pkt w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia
5%
3
5
Razem
98
100
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów taśm, i tuszy) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto napraw) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
3. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
4. Punkty w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
5. Punkty w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla średniego doświadczenia 145,33 [zadanie 1) i 300 miesięcy (zadanie 2) Zamawiający przyznał po 35 punktów.
6. Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla czasu przyjazdu 2 godziny Zamawiający przyznał Wykonawcy 3 punkty [zadanie 1], dla czasu przyjazdu do 1 godziny Zamawiający przyznał Wykonawcy 5 punktów.
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 20.12.2019 r.
Informacja z otwarcia ofert:
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | informacja z otwarcia ofert 18.12 | 198,71 KB | 2019-12-18 16:26:36 | pobierz |
Treść postępowania:
pobierz 492,01 KB
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz 93 | 749,53 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
2 | wzór umowy | 501,13 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
3 | zał. 1 formularze cenowe Zadanie 1 | 22,65 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
4 | zał. 2 formularze cenowe Zadanie 2 | 20,64 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
5 | zał. 3 oswiadczenie podst. wykluczenia | 266,32 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
6 | za. 4 oswiadczenie warunki udzialu | 317,64 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
7 | zał. 5 oświadczenie grupa kapitałowa | 172,06 KB | 2019-12-10 15:20 | pobierz |
Metryka
Publikacja:
- Podmiot wytwarzający:
- Gdańskie Nieruchomości
- Wytworzył:
- Daria Paprocka-Fabisiak
- Data wytworzenia:
- 2019-12-10
- Podmiot publikujący:
- Gdańskie Nieruchomości
- Opublikował w BIP:
- Daria Paprocka-Fabisiak
- Data publikacji:
- 2019-12-10 15:22
- Ostatnia aktualizacja:
- 2019-12-20 15:02