Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2020 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2019-12-31
Dnia 31.12.2019r. Zamawiający podpisał umowę z firmą TELMAL Malec Krzysztof z siedzibą w Gdyni przy ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7 z sumą cen jednostkowych netto dostawy tonerów - 2170,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej - 1737,00 zł, z sumą cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem - 5365,00 zł, z sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1380,00 zł, z ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 60,00 zł, z ceną za administrowanie centralą telefoniczną - 1705,00 zł, z czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia do 1 godziny oraz z 372 miesięcami pracy osoby na stanowisku serwisanta.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2019-12-27
ZP/102/19/A Gdańsk,27.12.2019r.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania przetargowego na naprawę i konserwację urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2020 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy TELMAL Malec Krzysztof z siedzibą w Gdyni przy ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7 z sumą cen jednostkowych netto dostawy tonerów - 2170,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej - 1737,00 zł, z sumą cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem - 5365,00 zł, z sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1380,00 zł, z ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 60,00 zł, z ceną za administrowanie centralą telefoniczną - 1705,00 zł, z czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia do 1 godziny oraz z 372 miesięcami pracy osoby na stanowisku serwisanta.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca wykluczeniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
1. Nr oferty
2. Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, czas przyjazdu, średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta
3.
1
TELMAL
Krzysztof Malec
81-175 Gdynia
kmdr. Mieszkowskiego 8B/7
1. suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów - 2 170,00 zł,
2. suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej – 1 737,00 zł,
3. suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem – 5 365,00zł,
4. suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1380,00 zł,
5. cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 60,00 zł,
6. cena- administrowanie centralą telefoniczną - 1 705,00 zł,
7. czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia 1 godzina,
8. ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta- 372 miesiące.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Kryterium
Oferta nr 1
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostko wyje netto dostawy tonerów) 30%
30
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) 10%
10
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem) 10%
10
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych) 5%
5
Liczba pkt w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej 3%
3
Liczba pkt w Kryterium administrowanie centralą telefoniczną 2%
2
Liczba pkt w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta 35%
35
Liczba pkt w Kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia 5%
5
Razem
100
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
2. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
3. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
4. Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
5. Punkty w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
6. Punkty w kryterium cena - administrowanie centralą telefoniczną zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
7. Punkty w kryterium ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla doświadczenia 372 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 35 punktów.
8. Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla czasu przyjazdu 1 godzina Zamawiający przyznał Wykonawcy 5 punktów.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.12.2019 r.
Informacja z otwarcia ofert:
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | informacja z otwarcia ofert 27.12 | 680,2 KB | 2019-12-27 12:26:57 | pobierz |
Treść postępowania:
pobierz 579,52 KB
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ102 | 845,13 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
2 | Wzór umowy 102 | 458,22 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
3 | zał nr 1 Formularz | 120,6 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
4 | zał nr 2 Formularz | 194,44 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
5 | zał nr 3 Formularz | 195,26 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
6 | zał nr 4 Formularz | 182,55 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
7 | zał nr 5 Formularz | 184,5 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
8 | zał nr 6 oswiadczenie podst. wykluczenia | 429,66 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
9 | zał nr 7 oswiadczenie warunki udzialu | 674,17 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
10 | zał nr 8 oswiadczenie grupa kapitałowa | 372,69 KB | 2019-12-17 14:24 | pobierz |
Metryka
Publikacja:
- Podmiot wytwarzający:
- Gdańskie Nieruchomości
- Wytworzył:
- Joanna Rybicka
- Data wytworzenia:
- 2019-12-17
- Podmiot publikujący:
- Gdańskie Nieruchomości
- Opublikował w BIP:
- Joanna Rybicka
- Data publikacji:
- 2019-12-17 14:25
- Ostatnia aktualizacja:
- 2020-01-02 08:19