BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawę tonerów w 2021 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2021-01-25

W dniu 25.01.2021 r. Zamawiający podpisał umowę z firmą TELMAL Malec Krzysztof z siedzibą w Gdyni przy ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7 z sumą cen jednostkowych netto dostawy tonerów – 2 219,40 zł, z sumą cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej - 1 744,00 zł, z sumą cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem - 5 369,10 zł, z sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1 369,80 zł, z ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 60,00 zł, z ceną za administrowanie centralą telefoniczną - 1 679,20, z czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia do 1 godziny oraz z 348 miesięcami pracy osoby na stanowisku serwisanta.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2021-01-19

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy TELMAL Malec  Krzysztof z siedzibą w Gdyni przy ul. kmdr. Mieszkowskiego 8B/7 z sumą cen jednostkowych netto dostawy tonerów – 2 219,40 zł, z sumą cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej - 1 744,00 zł, z sumą cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem - 5 369,10 zł, z sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 1 369,80 zł, z ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 60,00 zł, z ceną za administrowanie centralą telefoniczną - 1 679,20, z czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia do 1 godziny oraz z 348 miesięcami pracy osoby na stanowisku serwisanta.
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca wykluczeniu.
 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

1.      Nr oferty
2.      Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, czas przyjazdu, średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta

3.       
1
TELMAL

Krzysztof Malec

81-268 Gdynia

kmdr. Mieszkowskiego 8B/7
 

1.    suma cen jednostkowych  netto dostawy tonerów  - 2 219,40 zł  

 

2.    suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej – 1 744,00 zł  

 

3.    suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i    urządzeń wielofunkcyjnych z faxem – 5 369,10 zł

 

4.    suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń   wielofunkcyjnych – 1 369,80 zł

 

5.    cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 60,00 zł

 

6.    cena- administrowanie centralą telefoniczną  -          1 679,20 zł

 

7.    czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia 1 godzina,

 

8.    ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta- 348 miesiące.
 

 

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające punktację przyznaną ofercie  w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

Kryterium
Oferta nr 1
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostko wyje netto dostawy tonerów)  30%
30
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej)           10%
10
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem) 10%
10
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych)  5%
5
Liczba pkt w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej    3%
3
Liczba pkt w  Kryterium administrowanie centralą telefoniczną  2%
2
Liczba pkt w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta  35%
35
Liczba pkt w Kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia  5%
5
Razem
100
 

Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem: cena (suma cen jednostkowych dostawy netto tonerów) minimalna/cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów)  badanej oferty  x 100 pkt  x 30 %.

2.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem: cena (suma cen jednostkowych montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) minimalna/ cena (suma cen jednostkowych montażu, demontażu i modernizacji sieci telefonicznej) badanej oferty  x 100 pkt  x 10 %.

3.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem: cena  (suma cen jednostkowych netto naprawy telefaksów i   urządzeń wielofunkcyjnych z faxem) minimalna/ cena  (suma cen jednostkowych netto naprawy telefaksów i   urządzeń wielofunkcyjnych z faxem)  badanej oferty x 100 pkt  x 10 %.

4.   Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem: cena  (suma cen jednostkowych netto konserwacji  urządzeń wielofunkcyjnych) minimalna/ cena  (suma cen jednostkowych netto konserwacji  urządzeń wielofunkcyjnych)  badanej oferty x 100 pkt  x 5 %.

5.   Punkty w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej zostały                                                                                                 przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem: cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej minimalna/cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej badanej oferty x 100 pkt  x 3 %.

6.   Punkty w kryterium cena - administrowanie centralą telefoniczną zostały przyznane według zasady                                                                                              określonej w punkcie 20 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem: cena -  administrowanie centralą telefoniczną  minimalna/ cena- administrowanie centralą telefoniczną badanej oferty x 100 pkt  x 2 %.

7.   Punkty w kryterium ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla doświadczenia  348 m-cy Zamawiający przyznał Wykonawcy 35 punktów.

8.   Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia  zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 20 podpunkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla czasu przyjazdu 1 godzina  Zamawiający przyznał Wykonawcy 5 punktów.

                                                                                            

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 19.01.2021 r.

Informacja z otwarcia ofert:

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 informacja z otwarcia 8.01 260,3 KB 2021-01-08 14:22:19 pobierz

Treść postępowania:

Treść ogłoszenia lub opis przedmiotu zamówienia

pobierz 630,9 KB
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ126. 881,14 KB 2020-12-31 15:59 pobierz
2 Wzór umowy 126 455,94 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
3 zał nr 1 Formularz 120,6 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
4 zał nr 2 Formularz 194,44 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
5 zał nr 3 Formularz 195,26 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
6 zał nr 4 Formularz 182,55 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
7 zał nr 5 Formularz 184,5 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
8 oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 6 466,8 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
9 oswiadczenie warunki udzialu zał. 7 709,45 KB 2020-12-31 14:48 pobierz
10 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 8 272,68 KB 2020-12-31 14:48 pobierz

Metryka

Publikacja:

Podmiot wytwarzający:
Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył:
Joanna Rybicka
Data wytworzenia:
2020-12-31
Podmiot publikujący:
Gdańskie Nieruchomości
Opublikował w BIP:
Daria Paprocka-Fabisiak
Data publikacji:
2020-12-31 15:59
Ostatnia aktualizacja:
2021-01-08 14:22