BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2021 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2021-01-18

W dniu 18.01.2021r podpisanow umowę z firmą:

Zad. 1 

„ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski  Sp. j.
z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 6 800,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 7 625,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 520,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej – 40,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 157,33 miesiące oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – 2 godziny. 

 

Zad. 2

Na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko.z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Wały Jagiellońskie  24 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 10 310,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 71 700,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 920,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej – 50,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 324 miesiące oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – do 1 godziny. 

 

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2021-01-14

    NZ.261.92.2020.MW121A
                                       Gdańsk, dnia 14.01.2021 r.
                                                          

 

                                                                                                                                                 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek
i kserokopiarek oraz ich naprawę i konserwację w 2021 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
 

I.          Na zadaniu 1 ofertę nr 1 firmy „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski  Sp. j.
z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 6 800,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 7 625,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 520,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej – 40,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 157,33 miesiące oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – 2 godziny. 
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
 

II.        Na zadaniu 2 ofertę nr 2 firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko.z siedzibą w Gdańsku przy ul.  Wały Jagiellońskie  24 z sumą cen jednostkowych netto tonerów, taśm i tuszy – 10 310,00 zł, sumą cen jednostkowych netto napraw – 71 700,00 zł, sumą cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 920,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej – 50,00 zł, średnią ilością miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 324 miesiące oraz czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od złoszenia – do 1 godziny. 
 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymogi określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu
 

 

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

1.        Nr oferty
2.        Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena, czas przyjazdu, średnia ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta

3.         
1
4.        „ComplexBiuro” G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski  Sp. j.

5.        ul. Heweliusza 23/25

6.        80-890 Gdańsk
7.        Zadanie 1

1) suma cen jednostkowych netto tonerów, taśm, tuszy - 6 800,00 zł  

2) suma cen jednostkowych netto napraw – 7 625,00 zł

8.        3) suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 520,00 zł

9.        4) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 40,00 zł

10.     5) średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 157,33 miesięcy

11.     6) Czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia: 2 godziny.
2
12.     „BIMIT – MITA”

13.     Jerzy Bielonko

14.     ul. Wały Jagiellońskie 24

15.     80-853 Gdańsk

 
Zadanie 2

1) suma cen jednostkowych netto tonerów – 10 310,00 zł  

16.     2) suma cen jednostkowych netto napraw –71 700,00 zł

17.     3) suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację – 1 920,00 zł

18.     4) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 50,00 zł

19.     5) średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów – 324 miesiące

20.     6) Czas przyjazdu wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia: do 1 godziny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny oferty zawierające punktację przyznaną ofercie  w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

Kryterium
Oferta nr 1

[zadanie 1]
Oferta nr 2

[zadanie 2]
Liczba pkt w kryterium cena

(suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów, taśm i tuszy)

30%
30
30
Liczba pkt w kryterium cena

(suma cen jednostkowych netto napraw)

20%
20
20
Liczba pkt w kryterium cena

(suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację)

5%
5
5
Liczba pkt w kryterium cena naprawy usterki nieprzewidzianej

5%
5
5
Liczba pkt w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów

35%
35
35
Liczba pkt w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia

5%
5
5
Razem
100
100
Zamawiający ocenił oferty oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1.    Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto dostawy tonerów taśm, i tuszy) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

2.    Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto napraw) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

3.    Punkty w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto za przegląd i konserwację) zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

4.    Punkty w kryterium cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.

5.    Punkty w kryterium średnia ilość miesięcy pracy osób na stanowisku serwisantów zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla średniego doświadczenia 157,33 [zadanie 1) i 324 miesięcy (zadanie 2) Zamawiający przyznał po 35 punktów.

6.    Punkty w kryterium czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 21 podpunkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.                                                                                            

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 14.01.2021 r.

Informacja z otwarcia ofert:

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 informacja z otwarcia ofert 86 KB 2021-01-11 11:36:26 pobierz

Treść postępowania:

Treść ogłoszenia lub opis przedmiotu zamówienia

pobierz 294,78 KB
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Modyfikacja SIWZ 270,7 KB 2021-01-08 14:33 pobierz
2 zmodyfikowany wzór umowy 450,88 KB 2021-01-08 14:34 pobierz
3 siwz 121 597,19 KB 2020-12-31 16:54 pobierz
4 wzór umowy 392,13 KB 2020-12-31 16:54 pobierz
5 zał. nr 1 - formularz cenowy Zadanie 1 22,61 KB 2020-12-31 16:54 pobierz
6 zał. nr 2 - formularz cenowy Zadanie 2 21,01 KB 2020-12-31 16:53 pobierz
7 zał. nr 3 - Oświadczenie podst. wykluczenia 176,01 KB 2020-12-31 16:53 pobierz
8 zał. nr 4 - Oświadczenie warunki udziału 197,71 KB 2020-12-31 16:52 pobierz
9 zał. nr 5 - Oświadczenie grupa kapitałowa 132,6 KB 2020-12-31 16:53 pobierz

Metryka

Publikacja:

Podmiot wytwarzający:
Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył:
Magdalena Wojciechowska
Data wytworzenia:
2020-12-31
Podmiot publikujący:
Gdańskie Nieruchomości
Opublikował w BIP:
Magdalena Wojciechowska
Data publikacji:
2020-12-31 16:55
Ostatnia aktualizacja:
2021-02-05 08:51