Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2013.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2012-11-26
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4z ceną brutto 182 118,35 zł.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 2 wybrał ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4z ceną brutto 176 641,56 zł.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 3 wybrał ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4z ceną brutto 367,20 zł.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
|
Nazwa (firma) i adres wykonawcy
|
Cena [zł]
|
1
|
Przedsiębiorstwo Usługowo - Transportowe MARKAN
Marek Kłysz - Pirski
80-778 Gdańsk ul. Mostowa 3/4
|
ZADANIE 1 - 182 118,35
ZADANIE 2 – 176 641,56
ZADANIE 3 – 367,20
|
2
|
EKOLEŚ Zakład Usługowo - Budowlany Leszek Płotka
83-320 Sulęczyno Al. Wojska Polskiego 5
|
ZADANIE 2 – 207 813,60
|
3
|
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych S.A.
80-044 Gdańsk Trakt Św. Wojciecha 43/45
|
ZADANIE 1 - 186 296,36
ZADANIE 2 – 192 227,58
ZADANIE 3 – 432,00
|
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Numer oferty
|
Liczba pkt w kryterium
cena 100 %
|
Razem
|
1
|
100,00
|
100,00
|
3
|
97,76
|
97,76
|
ZADANIE 2
Numer oferty
|
Liczba pkt w kryterium
cena 100 %
|
Razem
|
1
|
100,00
|
100,00
|
3
|
91,89
|
91,89
|
ZADANIE 3
Numer oferty
|
Liczba pkt w kryterium
cena 100 %
|
Razem
|
1
|
100,00
|
100,00
|
3
|
85,00
|
85,00
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
- zadanie 1 i zadanie 3 - po 26.11.2012 r.
- zadanie 2 - po 01.12.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
nausługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2013.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk na obszarze administrowanym przez Zamawiającego oraz z budynków Skarbu Państwa w 2013 r.
Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 19 560,30 m3.
W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.
2) Każdorazowo szambo lub WC wolnostojące winno być całkowicie opróżnione z nieczystości płynnych i wywóz tych nieczystości winien odbywać się tylko do zlewni.
3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest usuwać śmieci nietypowe z szamb np. kamienie, złom, gruz, gałęzie, liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 20 ton na zadanie 1, 20 ton na zadanie 2 i 0,1 tony na zadanie 3.
5) Wykonawca zobowiązany jest usuwać awarie, takie jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem.
6) Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Adresowy wykaz szamb określony w załączniku ?WYKAZ SZAMB NA 2013 r.?- Załącznik nr 1 do siwz -
Zadanie 1, Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 i Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Liczba części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 7 310,00 zł w tym:
Zadanie 1 ? 3 700,00 zł,
Zadanie 2 ? 3 600,00 zł
Zadanie 3 ? 10,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391), aktualne na dzień składania oferty.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1i/lub zadanie 2 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 5 000 m3 każda nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy i poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 10 m3 każda nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy i poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 5 000 m3 każda nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy i poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
3. Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 - 2 samochodami asenizacyjnymi
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 1 samochodem asenizacyjnym
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 - 4 samochodami asenizacyjnymi
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 - 4 samochodami asenizacyjnymi, spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 - 2 osobami na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 1 osobą na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 - 4 osobami na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 - 4 osobami na stanowisku kierowcy,
spełniających wymagania określone art. 39 a ustawy z dnia 6 czerwca 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz.U. z 2004 r. poz. 204 poz. 2088 z póź. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 100 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 1 000,00 zł,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
f) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
d) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
a) nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a) zmniejszenie zakresu świadczenia usługi,
b) stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących
przepisów prawnych.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamba, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
b) zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.10.2012 r. godzina 10:30.
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 23.11.2012 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 25.10.2012 r. godzina 10:45.
Miejsce: siedzibia zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
Marek Skuhrastanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. (58) 302 32 82.
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.10.2012 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2013 - BOM 1, BOM 2, BOM 6, BOM 7, BOM 8, BOM 9
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Część 1 obejmuje wywóz 9 919,30 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 1 BOM 1, BOM 2, BOM 6, BOM 7, BOM 8, BOM 9.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2013 - BOM 4
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Część 2 obejmuje wywóz 9 621,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 4
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 3
nazwa: Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2013 - obiekty Skarbu Państwa
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Część 3 obejmuje wywóz 20,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 3 (obiekty Skarbu Państwa).
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wykaz szamb zadanie 3 Skarb Państwa.pdf | 5,48 KB | 2012-10-10 14:15 | pobierz |
2 | wykaz szamb zadanie 2 BOM 4.pdf | 47,97 KB | 2012-10-10 14:15 | pobierz |
3 | wykaz szamb zadanie 1 BOM 1,2,6,7,8,9.pdf | 133,52 KB | 2012-10-10 14:15 | pobierz |
4 | wzór umowy.pdf | 286,03 KB | 2012-10-10 14:15 | pobierz |
5 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 869,29 KB | 2012-10-10 14:14 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2012-10-10 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2012-10-10 14:12 |