BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-12-31

Informuję, że w dniu 31.12.2012 r została podpisana umowa z Przedsiębiorstwem Budowlanym PBK Wiesław Gulgowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Słowackiego 83, z ceną brutto 588 626,29 zł.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-12-24

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 11 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?PBK? Wiesław Gulgowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Słowackiego 83, z ceną brutto 588 626,29 zł.
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
 

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena 
 
1
MSP ?SMOK? Keister, Klepka ? Sp. j.
83-200 Starogard Gdański ul. Kanałowa 13
 
 
799 711,09
 
2
MAKO Sp. z o.o.
81-538 Gdynia ul. Olimpijska 2       
 
682 833,97
 
3
FIRMA BUDOWLANA ?EFAK??spółka jawna
Edmund Figórski & Andrzej Kotecki
80-557 Gdańsk, ul. Narwicka 1
 
1 233 087,32
 
4
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo
Usługowe ?DACHBUD? Marian Formella
81-601 Gdynia ul. Afrodyty 11       
 
 
                657 940,01
 
5
Przedsiębiorstwo Handlowo ? Usługowo Produkcyjne
?AGROPLON? Kazimierz Richert
Puc 10, 83-400 Kościerzyna       
 
859 181,18
 
6
KONSORCJUM FIRM:
Firma Prywatna ?TOMPOL? Tomasz Blomberg
80-172 Gdańsk ul. Volty 11
TEKTONIKA Anna Latowska
80-180 Gdańsk ul. Łódzka 38D/11
 
1 035 030,91
 
7
FIRMA MAJSTER BUD Oskar Wasilewski
83-031 Łęgowo ul. Krótka 9
 
734 391,06
 
8
PHU ?LABAR? Lech Labudda
80-292 Gdańsk ul. Niedźwiednik 20      
 
 
743 851,15
 
9
Przedsiębiorstwo ?ECOZET? Mirosław Zblewski
83-400 Kościerzyna ul. Marchewicza 18        
 
 
722 156,48
 
10
KONSORCJUM FIRM:
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A.
00-382 Warszawa ul. Solec 103
Oddział Gdańsk
80-717 Gdańsk ul. Miałki Szlak 59
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Konserwacji Zabytków
Krzysztof Osuchowski, Alicja Babik Sp. j.
82-200 Malbork ul. Starościńska 1
 
 
 
 
1 061 910,99
 
11
Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK?
 Wiesław Gulgowski
 80-257 Gdańsk   ul. Słowackiego 83       
 
 
588 626,29
 
12
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?LEMA? Sp.j.
 Tysler Leszek & Pomierski Mariusz
 80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 32       
 
598 697,53
 
13
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
 
678 259,47

 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr
oferty
Liczba pkt w kryterium
cena    - 100
Razem
4
89,47
89,47
7
80,15
80,15
8
79,13
79,13
9
81,51
81,51
11
100,00
100,00
12
98,32
98,32
13
86,78
86,78

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.12.2012 r.
 

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
 
na wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku
 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku. 
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, wykonanym w technologii tradycyjnej z dwoma wysuniętymi, usytuowanymi przy elewacji frontowej ryzalitami w formie trójkondygnacyjnej werandy.Mury piwnic i kondygnacji nadziemnych wykonano z cegły ceramicznej pełnej, strop nad piwnicą wykonano jako sklepienie ceramiczne odcinkowe oparte na belkach stalowych, stropy międzykondygnacyjne wykonano jako drewniane belkowe ze ślepym pułapem. Więźba dachowa drewniana. Schody wewnętrzne drewniane dwubiegowe proste. Pokrycie dachu papa na deskowaniu.  
Obszar planu zagospodarowania terenu ? Oliwa Górna Rejon Katedry Oliwskiej w Mieście Gdańsku karta nr 0231 wpisany jest do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny Starej Oliwy wraz z zespołem Potoku Oliwskiego ? teren objęty strefą ochrony konserwatorskiej - archeologicznej.
     
Powierzchnia zabudowy budynku - 263,59 m2
Powierzchnia użytkowa budynku ? 616,18 m2
Kubatura budynku 3 180 m3
 
1.      Zakres robót obejmuje:
      - naprawę wraz z wymianą elementów konstrukcji drewnianej werandy i elementów drewnianych (wymianę rygli i słupków, wzmocnienie żywicami epoksydowymi rygli i słupków, renowację   wszystkich okien krosnowych z wymianą szyb),
      - wykonanie usztywnienia poziomego budynku (wykonanie ściągów w poziomie stropu II piętra oraz  dodatkowych ław żelbetowych),
      - naprawienie stropu nad piwnicą poprzez dospawanie do stopek belek stropowych ceownika 140 na płask;
      - naprawienie spękań i zarysowań ścian budynku;
      - wymianę nadproży na kondygnacji piwnic i parteru;
      - wykonanie nowych schodów zewnętrznych przy wyjściu w elewacji tylnej wraz z balustradą stalową,
      - wykonanie drewnianych podestów schodowych umożliwiających na czas wykonania robót dostęp do mieszkań
         budynku,
      -  naprawienie izolacji poziomej wszystkich istniejących murów wykonanej metodą iniekcji w poziomie stropu   piwnicy,
      -  wyrównanie nierówności muru zaprawą cementową,
      -  wykonanie izolacji pionowej zewnętrznych ścian budynku grubopowłokową masą bitumiczną,
      -  ocieplenie ścian zewnętrznych budynku do wysokości istniejącego cokołu,
      -  odtworzenie studzienek przy oknach piwnicznych z bloczków betonowych;
      -  wykonanie opaski żwirowej wokół budynku;
      -  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w posadzce piwnic z papy termozgrzewalnej,
      -  wykonanie warstw posadzkowych na gruncie w piwnicy,
      -  odtworzenie schodów drewnianych, wewnętrznych do piwnicy;
      -  wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i stropach - na poziomie kondygnacji piwnic i parteru
         (korytarz, klatka schodowa);
      -  wykonanie tynków na klatce schodowej wyższych kondygnacji budynku oraz pasów na ościeżach przy    
          wymianie stolarki drzwiowej i okiennej,
      -  naprawienie posadzki z płytek w korytarzu na parterze przy głównym wejściu do budynku;
        -  wymianę desek na posadzkach klatki schodowej ? piętra i spoczniki z desek dębowych,
        -  flekowanie lub wymiana stopni schodowych,
        -  docieplenie stropu drewnianego nad kondygnacją poddasza wełną mineralną dachową z paraizolacją,
        -  restauracja okien skrzynkowych i drzwi wejściowych w fasadzie budynku;
        -  montaż wyłazu na dach,
        -  montaż okien zespolonych drewnianych na wzór istniejących starych w pozostałych elewacjach,
        -  montaż nowych drzwi i renowacja starych,
        -  wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami i uszczelnieniem przy kominach
           oraz obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi,
        - wykonanie robót wykończeniowych pomieszczeń,
        - wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku w elewacji tylnej,
        - montaż przewodów wentylacyjnych,
        - wykonanie malowania na ścianach i sufitach, w mieszkaniach z likwidacją pleśni i grzybów na ścianach.
        - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,
2.            Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1.      Projekt budowlano ? wykonawczy. Remont budynku gminnego. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 1 do siwz. 
         a) branża architektura - załącznik nr 1.1 do siwz:
                 - rysunek 2 ? inwentaryzacja ? rzut piwnic ? załącznik nr 1.1a do siwz,
                 - rysunek 3 ? inwentaryzacja ? rzut parteru ? załącznik nr 1.1b do siwz,
                 - rysunek 4 ? inwentaryzacja ? rzut I piętra ? załącznik nr 1.1c do siwz,
                 - rysunek 5 ? inwentaryzacja ? rzut II piętra ? załącznik nr 1.1d do siwz,
                 - rysunek 6 ? inwentaryzacja ? rzut poddasza ? załącznik nr 1.1e do siwz,
                 - rysunek 7 ? inwentaryzacja ? rzut dachu ? załącznik nr 1.1f do siwz,
                 - rysunek 8 ? inwentaryzacja ? przekrój A-A ? załącznik nr 1.1g do siwz,
                 - rysunek 9 ? inwentaryzacja ? przekrój B-B ? załącznik nr 1.1h do siwz,
                 - rysunek 13 ? projekt remontu ? rzut piwnic ? załącznik nr 1.1i do siwz,
                 - rysunek 14 ? projekt remontu ? rzut piwnic ? załącznik nr 1.1j do siwz,
                 - rysunek 15 ? projekt remontu ? rzut parteru ? załącznik nr 1.1k do siwz,
                 - rysunek 16 ? projekt remontu ? rzut parteru ? załącznik nr 1.1l do siwz,
                 - rysunek 17 ? projekt remontu ? rzut I piętra ? załącznik nr 1.1ł do siwz,
                 - rysunek 18 ? projekt remontu ? rzut II piętra ? załącznik nr 1.1m do siwz,
                 - rysunek 19 ? projekt remontu ? rzut poddasza ? załącznik nr 1.1n do siwz ,
                 - rysunek 20 ? projekt remontu ? rzut dachu ? załącznik nr 1.1o do siwz,
                 - rysunek 21 ? projekt remontu ? przekrój A-A ? załącznik nr 1.1p do siwz,
                 - rysunek 22 ? projekt remontu ? przekrój B-B ? załącznik nr 1.1r do siwz,
                 - rysunek 23 ? projekt remontu ? elewacja frontowa ? załącznik nr 1.1s do siwz,
                 - rysunek 24 ? projekt remontu ? elewacja boczna ? płn. ? załącznik nr 1.1t do siwz,
                 - rysunek 25 ? projekt remontu ? elewacja boczna ? płd. ? załącznik nr 1.1u do siwz,
                 - rysunek 26 ? projekt remontu ? elewacja tylnia zach.? załącznik nr 1.1v do siwz,
                 - rysunek 27 ? zestawienie okien ? załącznik nr 1.1w do siwz,
                 - rysunek 28 ? zestawienie drzwi ? załącznik nr 1.1y do siwz,
                 - rysunek 29 ? detal - okno ? załącznik nr 1.1z do siwz,
                 - rysunek 30 ? detal, daszek, balustrada ? załącznik nr 1.1ż do siwz,
         b) branża konstrukcja - załącznik nr 1.2 do siwz:
                 - rysunek 1 ? rzut piwnic ? zakres prac ? załącznik nr 1.2a do siwz,
                 - rysunek 2 ? schody zewnętrzne ? załącznik nr 1.2b do siwz,
                 - rysunek 4 ? ściągi stalowe ? załącznik nr 1.2c do siwz,
                 - rysunek 6 ? elewacje ? szczegóły naprawy ? załącznik nr 1.2d do siwz,
        c) orzeczenie techniczne z programem prac konserwatorskich - załącznik nr 1.3 do siwz:
         d) instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4:
                 - rysunek 2 ? rzut piwnic ? instalacja wod ? kan. ? załącznik nr 1.4a do siwz,
                 - rysunek 3 ? rzut parteru ? instalacja wod ? kan. ? załącznik nr 1.4b do siwz,
                 - rysunek 4 ? rzut I piętra ? instalacja wod ? kan. ? załącznik nr 1.4c do siwz,
                 - rysunek 5 ? rzut II piętra ? instalacja wod ? kan. ? załącznik nr 1.4d do siwz,
                 - rysunek 6 ? rozwinięcie instalacji kanalizacji ? załącznik nr 1.4e do siwz,
                 - rysunek 7 ? schemat instalacji wodociagowych ? załącznik nr 1.4f do siwz.
2.2.      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Remont budynku gminnego. Gdańsk ul. Cystersów 6. Roboty budowlane - załącznik nr 2 do siwz: 
a)   Wymagania ogólne ? załącznik nr 2.1 do siwz.
b)Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2.2 do siwz.
c)    Roboty w zakresie wykonania renowacji elewacji - załącznik nr 2.3 do siwz.
d)   Betonowanie konstrukcji. Betonowanie bez zbrojenia - załącznik nr 2.4 do siwz.
e)Zbrojenie konstrukcji. Przygotowanie i montaż zbrojenia - załącznik nr 2.5 do siwz.
f)     Roboty związane ze scaleniem ścian zewnętrznych w miejscach zarysowań z zastosowaniem kotew 
                   ze stali nierdzewnej ? załącznik nr 2.6 do siwz.
g)    Roboty hydroizolacyjne. Wykonanie iniekcji przeciw wilgoci podciąganej kapilarnie ? załącznik nr   
       2.7 do siwz.
h)       Roboty hydroizolacyjne. Izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi
             budynków z zastosowaniem masy bitumiczno- polimerowej ? załącznik nr 2.8 do siwz.
i)         Konstrukcje stalowe ? załącznik nr 2.9 do siwz.
j)         Roboty murarskie ? załącznik nr 2.10 do siwz.
k)       Tynkowanie ? załącznik nr 2.11 do siwz.
l)         Tynkowanie. Ścianki i okładziny z płyt gipsowo - włókowych ? załącznik nr 2.12 do siwz.
m)     Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków ? załącznik nr 2.13 do siwz.
n)       Wykonywanie pokryć dachowych. Krycie dachu papą wraz z obróbkami blacharskimi ? załącznik  
           nr 2.14 do siwz.
o)       Roboty malarskie (na elementach drewnianych) ? załącznik nr 2.15 do siwz.
p)       Roboty malarskie (na farby emulsyjne) ? załącznik nr 2.16 do siwz.
q)       Stolarka okienna drewniana ? załącznik nr 2.17 do siwz.
2.3.      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Cystersów 6. Roboty instalacyjne. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna - załącznik nr 3 do siwz; 
         a) Wymagania ogólne ? załącznik nr 3.1 do siwz.
   b) Instalacje wodno ? kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych ? załącznik nr 3.2 do siwz
   c) Instalacja wody zimnej ? załącznik nr 3.3 do siwz
2.4.            Przedmiar ? Remont budynku etap I. Usztywnienie poziome budynku. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 4 do siwz;
2.5.      Przedmiar ? Etap II. Remont pokrycia dachu i wymiana podłóg strychowych. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 5 do siwz;
2.6.      Przedmiar ? Remont budynku etap III. Renowacja okien, werandy i elewacji. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 6 do siwz;
2.7.      Przedmiar robót ? Etap IV. Remont klatki schodowej Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 7 do siwz;
2.8.      Przedmiar robót ? Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Gdańsk ul. Cystersów 6 ? Instalacje sanitarne - załącznik nr 8 do siwz;
 
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111100-8, 45453100-4, 45262300-0, 45262311-0, 45262350-0, 45262310-0,   45260000-7, 45262000-1, 45410000-0, 45410000-4, 45450000-6, 45260000-0, 45442100-8, 45332300-6,
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
23.09.2013 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
Informacja  na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł.
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do gospodarowania odpadami zgodnie z art. 17 ust 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)
 
 
 
 
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub wykonania pod klucz nowych budynków, obejmujące roboty ogólnobudowlane i sanitarne.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Potencjał techniczny
 
4.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
-         1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
-         1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając     pisemne 
zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800.000,00 zł
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy,   
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)      koncesję, zezwolenie lub licencję,
b)      wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
c)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e)      opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
 
 
III   INNE DOKUMENTY
-         Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
-         Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców,       zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
-         Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
-         Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
-         Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
-         Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
-         Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1.      Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2.   Stawka podatku od towarów i usług,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1.      Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2.      Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
3.      W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4.      Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT11.12.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 09.01.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  11.12.2012 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
 
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
 
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.11.2012 r.
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Wzór umowy.pdf 527,67 KB 2012-11-26 13:24 pobierz
2 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2.pdf 976,14 KB 2012-11-26 13:23 pobierz
3 Specyfikacja sanitarna.pdf 281,78 KB 2012-11-26 13:22 pobierz
4 SIWZ.pdf 984,03 KB 2012-11-26 13:21 pobierz
5 rysunek 30 - załącznik nr 1.1ż.pdf 148,24 KB 2012-11-26 13:20 pobierz
6 rysunek 29 - załącznik nr 1.1z.pdf 188,26 KB 2012-11-26 13:20 pobierz
7 rysunek 28 - załącznik nr 1.1y.pdf 303,83 KB 2012-11-26 13:20 pobierz
8 rysunek 27 - załącznik nr 1.1w.pdf 296,54 KB 2012-11-26 13:19 pobierz
9 rysunek 26 - załącznik nr 1.1v.pdf 172,44 KB 2012-11-26 13:19 pobierz
10 rysunek 25 - załącznik nr 1.1u.pdf 175,75 KB 2012-11-26 13:19 pobierz
11 rysunek 24 - załącznik nr 1.1t.pdf 175,71 KB 2012-11-26 13:19 pobierz
12 rysunek 23 - załącznik nr 1.1s.pdf 306,54 KB 2012-11-26 13:18 pobierz
13 rysunek 22 - załącznik nr 1.1r.pdf 356,74 KB 2012-11-26 13:18 pobierz
14 rysunek 21 - załącznik nr 1.1p.pdf 459,14 KB 2012-11-26 13:18 pobierz
15 rysunek 20 - załącznik nr 1.1o.pdf 156,33 KB 2012-11-26 13:17 pobierz
16 rysunek 19 - załącznik nr 1.1n.pdf 251,03 KB 2012-11-26 13:17 pobierz
17 rysunek 18 - załącznik nr 1.1m.pdf 357,96 KB 2012-11-26 13:16 pobierz
18 rysunek 17 - załącznik nr 1.1ł.pdf 338,97 KB 2012-11-26 13:16 pobierz
19 rysunek 16 - załącznik nr 1.1l.pdf 356,02 KB 2012-11-26 13:15 pobierz
20 rysunek 15 - załącznik nr 1.1k.pdf 308,64 KB 2012-11-26 13:15 pobierz
21 rysunek 14 - załącznik nr 1.1j.pdf 300,13 KB 2012-11-26 13:15 pobierz
22 rysunek 13 - załącznik nr 1.1i.pdf 432,79 KB 2012-11-26 13:14 pobierz
23 rysunek 9 - załącznik nr 1.1h.pdf 103,38 KB 2012-11-26 13:14 pobierz
24 rysunek 8 - załącznik nr 1.1g.pdf 191,72 KB 2012-11-26 13:14 pobierz
25 rysunek 7 - załącznik nr 1.4f.pdf 63,55 KB 2012-11-26 13:13 pobierz
26 rysunek 7 - załącznik nr 1.1f.pdf 114,16 KB 2012-11-26 13:10 pobierz
27 rysunek 6 - załącznik nr 1.4e.pdf 71,35 KB 2012-11-26 13:10 pobierz
28 rysunek 6 - załącznik nr 1.2d.pdf 128,18 KB 2012-11-26 13:10 pobierz
29 rysunek 6 - załącznik nr 1.1e.pdf 220,19 KB 2012-11-26 13:09 pobierz
30 rysunek 5 - załącznik nr 1.4d.pdf 92,83 KB 2012-11-26 13:09 pobierz
31 rysunek 5 - załącznik nr 1.1d.pdf 325,13 KB 2012-11-26 13:09 pobierz
32 rysunek 4 - załącznik nr 1.4c.pdf 98,3 KB 2012-11-26 13:08 pobierz
33 rysunek 4 - załącznik nr 1.2c.pdf 153,13 KB 2012-11-26 13:08 pobierz
34 rysunek 4 - załącznik nr 1.1c.pdf 325,3 KB 2012-11-26 13:08 pobierz
35 rysunek 3 - załącznik nr 1.4b.pdf 107,25 KB 2012-11-26 13:07 pobierz
36 rysunek 3 - załącznik nr 1.1b.pdf 351,47 KB 2012-11-26 13:06 pobierz
37 rysunek 2 - załącznik nr 1.4a.pdf 83,09 KB 2012-11-26 13:06 pobierz
38 rysunek 2 - załącznik nr 1.2b.pdf 152,15 KB 2012-11-26 13:06 pobierz
39 rysunek 2 - załącznik nr 1.1a.pdf 202,74 KB 2012-11-26 13:05 pobierz
40 rysunek 1 - załącznik nr 1.2a.pdf 113,48 KB 2012-11-26 13:05 pobierz
41 Przedmiar instalacje sanitarne - załącznik nr 8.pdf 174,48 KB 2012-11-26 13:05 pobierz
42 Przedmiar etap IV - załącznik nr 7.pdf 90,27 KB 2012-11-26 13:04 pobierz
43 Przedmiar etap III - załącznik nr 6.pdf 100,14 KB 2012-11-26 13:04 pobierz
44 Przedmiar etap II - zalącznik nr 5.pdf 56,74 KB 2012-11-26 13:04 pobierz
45 Przedmiar etap I - załącznik nr 4.pdf 123,07 KB 2012-11-26 13:04 pobierz
46 Projekt - konstrukcja - załącznik nr 1.2.pdf 267,65 KB 2012-11-26 13:03 pobierz
47 Projekt - instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4.pdf 316,91 KB 2012-11-26 13:03 pobierz
48 Projekt - architektura - załącznik nr 1 i 1.1.pdf 963,23 KB 2012-11-26 13:03 pobierz
49 Orzeczenie techniczne - załącznik nr 1.3.pdf 3,64 MB 2012-11-26 13:01 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2012-11-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2012-11-26 12:58