BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych w latach 2013-2014 zainstalowanych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-12-31

Informuję, że dnia 31.12.2012 r. zostały podpisane przez Zamawiajacego umowy:
- na zadaniu 1 z firmą TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralska 25 C na kwotę rok 2013 - 21 992,40 zł brutto i rok 2014 - 21 992,40 zł brutto.
- na zadaniu 2 z firmą TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralska 25 C na kwotę rok 2013 - 21 844,80 zł brutto i rok 2014 - 21 844,80 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-12-21

 

 
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralska 25 C   z ceną oferty rok 2013 - 21 992,40 zł brutto i rok 2014 - 21 992,40 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralska 25 C   z ceną oferty rok 2013 - 21 844,80 zł brutto i rok 2014 - 21 844,80 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy TechWind Jan Rutkowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Góralska 25 C   z ceną oferty rok 2013 ? 13 726,80 zł brutto i rok 2014 ? 13 726,80 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena
 
 
1
KONE Sp z o.o.
 02-822 Warszawa ul. Poleczki 35      
 
 
       Zadanie 1 2013 r. ? 38 376,00 zł
       Zadanie 1 2014 r. ? 38 376,00 zł
       Zadanie 2 2013 r. ? 40 442,40 zł
       Zadanie 2 2014 r. ? 40 442,40 zł
       Zadanie 3 2013 r. ? 22 140,00 zł
       Zadanie 3 2014 r. ? 22 140,00 zł
2
TechWind Jan Rutkowski
80-292 Gdańsk ul. Góralska 25 C      
       
       Zadanie 1 2013 r. ? 21 992,40 zł
       Zadanie 1 2014 r. ? 21 992,40 zł
       Zadanie 2 2013 r. ? 21 844,80 zł
       Zadanie 2 2014 r. ? 21 844,80 zł
       Zadanie 3 2013 r. ? 13 726,80 zł
       Zadanie 3 2014 r. ? 13 726,80 zł
 
 
3
Przedsiębiorstwo Usługowo ? Handlowe ELWIG s.c. Benedykt Gackowski & Ryszard Miller
80-340 Gdańsk, ul. Gdańska 5c/1A
 
 
       Zadanie 1 2013 r. ? 15 719,40 zł
       Zadanie 1 2014 r. ? 15 719,40 zł
       Zadanie 2 2013 r. ? 16 162,20 zł
       Zadanie 2 2014 r. ? 16 162,20 zł
       Zadanie 3 2013 r. ?   9 741,60 zł
       Zadanie 3 2014 r. ?   9 741,60 zł
 
 
4
 
OTIS Sp z o.o.
           02-676 Warszawa ul. Postępu 14
 oddział Gdańsk 80-309, Al. Grunwaldzka 345
 
 
       Zadanie 1 2013 r. ? 49 682,16 zł
       Zadanie 1 2014 r. ? 49 682,16 zł
       Zadanie 2 2013 r. ? 49 682,16 zł
       Zadanie 2 2014 r. ? 49 682,16 zł
       Zadanie 3 2013 r. ? 30 139,92 zł
       Zadanie 3 2014 r. ? 30 139,92 zł
 
 
5
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo-Handlowe ELSZYK Kazimierz Szyszkowski
80-340 Gdańsk, ul. Gdyńska 5e/27     
 
 
       Zadanie 1 2013 r. ? 27 010,80 zł
       Zadanie 1 2014 r. ? 27 010,80 zł
       Zadanie 2 2013 r. ? 25 756,20 zł
       Zadanie 2 2014 r. ? 25 756,20 zł
       Zadanie 3 2013 r. ? 14 317,20 zł
       Zadanie 3 2014 r. ? 14 317,20 zł
 

 
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1

Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Rok 2013 cena 40 %
Liczba pkt w kryterium
Rok 2014 cena 60 %
 
Razem
1
22,92
34,38
57,30
2
40,00
60,00
100,00
4
17,71
26,56
44,27

 
ZADANIE 2

Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Rok 2013 cena 40 %
Liczba pkt w kryterium
Rok 2014 cena 60 %
 
Razem
1
21,61
32,41
54,02
2
40,00
60,00
100,00
4
17,59
26,38
43,97

 
 
ZADANIE 3

Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Rok 2013 cena 40 %
Liczba pkt w kryterium
Rok 2014 cena 60 %
 
Razem
1
24,80
37,20
62,00
2
40,00
60,00
100,00
4
18,22
27,33
45,55

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.12.2012 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
 
nawykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych w latach 2013-2014 zainstalowanych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego.
 
Rodzaj zamówienia: usługa
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
 
1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych zainstalowanych w     budynkach Gminy Gdańsk.
      Ogółem ilość urządzeń dźwigowych - 32 szt.
      Wykaz lokalizacji dźwigów stanowi załącznik nr 1 do siwz
2.      Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)      Konserwację dźwigów w sposób ustalony dokumentacją techniczno - ruchową, instrukcją obsługi i konserwacji oraz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego w następującym zakresie:
-         naprawa lub wymiana styczników, przekaźników, prostowników, transformatorów, styków cewek,     żarówek, baterii i dzwonków oraz kloszy lamp,
-         naprawa lub wymiana okładzin ciernych,
-         wymiana łożysk   tocznych lub panewek,
-         wymiana cewek luzowników, krzywek ruchomych, wyłączników krańcowych oraz innych elementów sterowniczych,
-         wymiana prowadników kabinowych i przeciwwagowych,
-         wymiana kontaktów drzwi szybowych i kabinowych,
-         wymiana lub naprawa amortyzatorów drzwiowych,
-         wymiana impulsatorów fotoelektrycznych lub magnetycznych,
-         wymiana linek i pasków drzwi szybowych,
-         wymiana liny ogranicznika prędkości,
-         wymiana końcówek linowych,
-         naprawa ograniczników prędkości,
-         naprawa aparatu chwytnego,
-         wymiana elementów sprzęgła elastycznego,
-         uzupełnienie lub wymiana oleju przekładniowego,
-         utrzymanie w gotowości sprzętu p. pożarowego znajdującego się na wyposażeniu maszynowni,
-         utrzymanie w ruchu zleconych do konserwacji dźwigów w okresie pomiędzy naprawami głównymi,
-         sprawdzanie (wykonanie pomiarów) skuteczności działania instalacji przeciwporażeniowej dźwigów,
-         sprawdzanie (wykonanie pomiarów) oporności izolacji obwodów siłowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetleniowych.
 
Wykonawca w ramach umownego wynagrodzenia za konserwację dźwigów zabezpiecza następujące materiały konserwacyjne: oleje, smary, żarówki, bezpieczniki, diody, oporniki, baterie, dzwonki, kontakty drzwiowe, klosze, lampy, drobne materiały itp.
 
b)        Pełnienie usługi pogotowia dźwigowego.
 
3.      Wykaz dźwigów przedstawiony jest w załączniku nr 1 do siwz pn. ?Wykaz lokalizacji dźwigów?        zawierającym:
-         adresy budynków, w których odbywać się będzie konserwacja urządzeń dźwigowych,
-         dane techniczne urządzeń dźwigowych takie jak: rok produkcji, producent, rodzaj dźwigu, napęd i                sterowanie.
     
      Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
 
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: - 50750000-7; 
 
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
Ilość części: 3
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
Informacja  na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 1 450,00 zł w tym:
ZADANIE 1 ?      600,00 zł;
ZADANIE 2 ?      550,00 zł
ZADANIE 3 ?      300,00 zł
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na świadczeniu usług konserwacji dźwigów osobowych.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
             
   3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
-         1 osoby posiadającej uprawnienia w zakresie konserwacji dźwigów osobowych wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.) na każde wyodrębnione zadanie tzn, że w przypadku składania oferty np. na 3 zadania wymagane jest wykazanie 3 osób posiadających w/w uprawnienia.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z  przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
-               zadanie 1 - 40 000,00 zł,
-               zadanie 2 - 35 000,00 zł,
-               zadanie 3 - 20 000,00 zł,
 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
b)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
d)       opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
 
INNE DOKUMENTY
1.      Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.      Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3.      Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
4.      Złożyć Formularz cenowy ? zadanie 1, 2,3 który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
5.      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
1. cena                                                                               waga                   0,40
2. cena 2014 r.                                                                       waga                0,60
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 


ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1.      Wykaz obiektów, w których wykonywane będą usługi konserwacji dźwigów, określony w załączniku nr 1 do siwz pn. ?Wykaz lokalizacji dźwigów?.
2.      Stawka podatku od towarów i usług.
 
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1.      Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy,
2.      Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
 
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT06.12.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 04.01.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  06.12.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
 
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych,80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.11.2012 r.
 
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych w latach 2013-2014 zainstalowanych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego przy ul. Gościnnej 8, Aksamitnej 1, Kaletniczej 3/7,Jaskółczej 7/15, Wałowej 27, Dyrekcyjnej 5, Długi Targ 39/40, Porębskiego 76.
 
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Ilość urządzeń dźwigowych - 12 szt.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: - 50750000-7; 
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014
 
Kryteria oceny ofert
1. cena                                                                               waga                   0,40
2. cena 2014 r.                                                                       waga                0,60


 
Część nr 2
nazwa: wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych w latach 2013-2014 zainstalowanych w
budynkach administrowanych przez Zamawiającego przy ul. Kartuskiej 63/65, Cygańska Góra 1, Stryjewskiego 29,
Oliwskiej 62, Kolonijnej 2A, Gałczyńskiego 6, Mickiewicza 28/30, Otwartej 4, Łowickiej 11, Uczniowskiej 22
 
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
ilość urządzeń dźwigowych - 12 szt,   
 
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: - 50750000-7; 
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014
 
Kryteria oceny ofert
1. cena                                                                               waga                   0,40
2. cena 2014 r.                                                           waga                0,60
 
Część nr 3
nazwa: wykonanie usługi stałej konserwacji dźwigów osobowych w latach 2013-2014 zainstalowanych w budynkach
administrowanych przez Zamawiającego przy ul. Kilińskiego 34, Biwakowej 3, Partyzantów 74, Podkarpackiej 1, Wassowskiego 2.
 
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
ilość urządzeń dźwigowych ? 8 szt.   
 
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: - 50750000-7; 
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014
 
Kryteria oceny ofert
1. cena                                                                               waga                   0,40
2. cena 2014 r.                                                           waga                0,60
 
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 264,03 KB 2012-11-26 13:17 pobierz
2 siwz.pdf 938,76 KB 2012-11-26 13:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2012-11-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2012-11-26 13:15