Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wielobranżowej na przebudowę elementów 17 budynków gminnych przy ul. Łąkowej 7, 13, 14, 15, 18, 20, 28, 35-38, 45, 50, 51, Dolnej 3, 10A, Toruńskiej 23, 25 i ul. Wróbla 13/14, 15 w Gdańsku znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie remontowanych pasów drogowych w ramach projektu pn. Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2013-04-19
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Zakład Usług Technicznych architekt Wanda Grodzka 80-541 Gdańsk ul. Bliska 1B/5
|
Cena: 239 481,00 zł - termin wykonania projektów ? 60 dni
|
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wielobranżowej na przebudowę elementów 17 budynków gminnych przy ul. Łąkowej 7, 13, 14, 15, 18, 20, 28, 35-38, 45, 50, 51, Dolnej 3, 10A, Toruńskiej 23, 25 i ul. Wróbla 13/14, 15 w Gdańsku znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie remontowanych pasów drogowych w ramach projektu pn. Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
I. Wykonanie dokumentacji na przebudowę elementów 17 budynków gminnych przy ul. Łąkowej 7, 13, 14, 15, 18, 20, 28, 35-38, 45, 50, 51, Dolnej 3, 10A, Toruńskiej 23, 25 i ul. Wróbla 13/14, 15 w Gdańsku znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie remontowanych pasów drogowych obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej:
1.1. Izolacji i przebudowy elementów partii fundamentowych wraz z cokołem dla 17 budynków gminnych przy ul. Łąkowej 7, 13, 14, 15, 18, 20, 28, 35-38, 45, 50, 51, Dolnej 3, 10A, Toruńskiej 23, 25 i ul. Wróbla 13/14, 15 w Gdańsku w następującym zakresie:
a) Inwentaryzacja elewacji frontowej wraz z inwentaryzacją stolarki piwnicznej,
b) Inwentaryzacja szkicowa wewnętrznej instalacji wod-kan i gazowej w pomieszczeniach piwnic,
c) Uzyskanie koniecznych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów mediów i sieci uzbrojenia
podziemnego niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
d) Uzyskanie wszelkich materiałów, takich jak mapy do celów projektowych, badania geotechniczne,
uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
e) Dokumentacja projektowa, tj. projekty budowlane, projekty wykonawcze, projekty
architektoniczno - konstrukcyjne i niezbędne projekty branżowe remontów miedzy innymi
wewnętrznej instalacji wod-kan., gaz i instalacji odgromowej.
1.2 Na dostosowanie wewnętrznych instalacji wod-kan, gaz dla nowo projektowanych przyłączy dla budynku
przy ul. Toruńskiej 27 w następującym zakresie:
a) Inwentaryzacja szkicowa wewnętrznych instalacji wod-kan i gazowej w pomieszczeniach piwnic,
b) Uzyskanie koniecznych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów mediów i sieci uzbrojenia
podziemnego niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
c) Uzyskanie wszelkich materiałów, takich jak mapy do celów projektowych, badania geotechniczne,
uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
e) Dokumentacja projektowa branżowa, tj. projekty budowlane, projekty wykonawcze.
2. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Wykonanie przedmiarów robót.
4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
5. Wykonania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
6. Uzgodnienie dokumentacji między innymi z:
- dostawcami mediów (gestorami sieci) ? energii elektrycznej, gazu, wody, itp. (o ile wynikają wymagania z zakresu prac projektowych),
- Referatem Rewitalizacji ? Urzędu Miejskiego Wydział Architektury i Ochrony Zabytków w przedmiocie uzyskania pisemnej akceptacji zakresów opracowania,
- projektantem, który na zlecenie Wspólnot Mieszkaniowych budynków sąsiadujących z budynkami gminnymi opracował dokumentacje remontów w obrębie cokołów (dotyczy budynków sąsiadujących z budynkami gminnymi) w zakresie co do stosowanych materiałów, sposobu wykończenia oraz koloru elewacji na styku sąsiadujących nieruchomości,
- Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku w zakresie rzędnych nowej nawierzchni w pasach drogowych przy remontowanych budynkach,
- Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie uzyskania pozytywnej opinii zastosowanych rozwiązań,
- wszystkie uzgodnienia musza być objęte klauzulą; ? Uzgodnienie jest ważne także w przypadku zmiany Inwestora przedmiotowej inwestycji.?
7. Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
8. Opis zakresu projektu stanowią:
- założenia wyjściowe - załącznik nr 1 do siwz;
- dane o budynkach ? załącznik nr 2 do siwz;
- wyciąg z dokumentacji projektowej ZDiZ pn. ?Przebudowa ul. Łąkowej, Wróbla w Gdańsku oraz ulic przyległych wraz z infrastrukturą podziemną? - plansza zbiorcza uzbrojenia ? załącznik nr 3 do siwz;
- założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 4 do siwz;
II. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
1. Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:
- stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
- uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych,
- czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,
- uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp.,
- ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
- udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowych zdolności użytkowych poszczególnych obiektów budowlanych i całej inwestycji.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowy przedmiot: 71320000-7, 71321000-4.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 3 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu budynków zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków podlegających nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- płaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w
formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
3. INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego z określeniem terminu wykonania całości prac objętych zamówieniem (w dniach).
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na
rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
1. cena waga 0,80
2. termin wykonania projektów waga 0,20
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
- stawka podatku od towarów i usług,
- Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Jednostkę Projektowania,
- Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1. ? 2.3. termin wykonania umowy w zakresie prac projektowych może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
- Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.04.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 14.05.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
Zamówienie realizowane w ramach Programu Rewitalizacji Dolnego Miasta w Gdańsku.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 15.04.2013 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.03.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odp. na pytania 11.04.2013.pdf | 78,92 KB | 2013-04-11 10:53 | pobierz |
2 | Plansza zbiorcza uzbrojenia - załącznik nr 3.pdf | 38,02 MB | 2013-03-29 09:36 | pobierz |
3 | Założenia wyjściowe - załącznik nr 1.pdf | 111,9 KB | 2013-03-29 09:32 | pobierz |
4 | Załozenia wyjściowe do kosztorysów inwestoprskich- załącznik nr 4.pdf | 119,27 KB | 2013-03-29 09:32 | pobierz |
5 | Wzór umowy.pdf | 711,08 KB | 2013-03-29 09:32 | pobierz |
6 | SIWZ.pdf | 1,26 MB | 2013-03-29 09:31 | pobierz |
7 | Dane o budynkach - załącznik nr 2.pdf | 8,32 MB | 2013-03-29 09:30 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2013-03-29 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2013-03-29 09:24 |