BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie remontu i przebudowy przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2013-07-26

 

Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione

UZASADNIENIE PRAWNE

Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zostały złożone 3 oferty w tym 2 podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy, natomiast oferta 3 na kwotę 198 526,97 zł. brutto przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 180 135,80 zł brutto.

 

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy prawo zam.publ.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

Zakład Wielobranżowy Jan Rekowski

    83-322 Stężyca, ul. Stolema 4    

 

 

              252 895,45

 

2

?LUPUS? Sp z o.o.

81-389 Gdynia, ul. Świętojańska 71/6    

     

 

 

 151 111, 28

 

3

POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A.

00-382 Warszawa, ul. Solec 103

ODDZIAŁ GDAŃSK

80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59

 

 

198 526,97

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO

 

wykonanie remontu i przebudowy przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku, które znajdują się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny miasta Gdańska decyzją WKZ nr 8 z dnia 11 października 1947 (nowy numer rejestru 15),  który ponadto zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta RP z dnia 8 września  1994 r. uznany został za pomnik historii  znajdujący się w strefie ochrony archeologicznej.

      Kamienica pod Żółwiem przy ul. Św. Ducha 111 została wpisana do rejestru zabytków województwa pomorskiego decyzją nr 546 z dnia 14 września 1972 r. (nowy numer rejestru 671)

  1. Zakres robót obejmuje:
    1. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
    2. roboty remontowo-budowlane,
    3. renowację zabytkowych elementów kamiennych,
    4. renowację i izolację przeciwwilgociową  murów ceglanych,
    5. renowację stropów żelbetowych od strony wnętrza,
    6. ocieplenie ścian zewnętrznych i stropów,
    7. renowację elementów metalowych (krat na okna, poręczy balustrad, belek stropowych) i  drewnianych,
    8. wykonanie warstw tarasów i montaż innych zakonserwowanych elementów kamiennych,
    9. renowację nawierzchni schodów i posadzek,
    10. przemurowanie uszkodzonych fragmentów murów, uzupełnienie spoinowania,
    11. wykonanie  wentylacji wywiewnej,
    12. wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej,
    13. zagospodarowanie terenu po wykonaniu prac remontowo-budowlanych w tym odtworzenie   chodnika w pasie drogowym.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Projekt budowlano - wykonawczy remontu i przebudowy przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113     w Gdańsku  ?  załącznik nr 1 do siwz;
    2. Program Prac Konserwatorskich. Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku?          załącznik nr 2 do siwz;
    3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Remont i przebudowa przedproży     kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku ?  załącznik nr 3 do siwz;
    4. Przedmiar robót. Remont i przebudowa przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku ?           załącznik nr 4 do siwz (o charakterze informacyjnym).

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45212350 - 4

Dodatkowe przedmioty: 45110000 - 1; 45223000 ? 6; 45262510 ? 9;  45262521 ? 9;  45410000 ? 4; 45421000 ? 4; 45442000 ? 7; 45453000 - 7

     

 

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 15.11.2013 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

informacja na temat wadium:

Kwota wadium: 3 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł  każda.

 

W celu sprawdzenia oceny zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zamawiający będzie weryfikował rzetelność wykonawcy. Zamawiający uzna, że wykonawca jest zdolny do należytego wykonania zamówienia, jeżeli spośród wykazanych robót budowlanych polegających na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł  każda, co najmniej 80%  zostało wykonanych należycie oraz zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

a) 1 osobą do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków posiadającą przygotowanie zawodowe określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz 1623, z póź. zm.) tj. upoważniające do kierowania   robotami  budowlanymi  w  specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń  i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych,  zgodnie z § 24  ust 1 i 2  Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków  oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987),

b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych tj:

-   posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych określonej  w dyplomie  ukończenia studiów i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.

lub

-  w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa  Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań  architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987).     

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
    1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

 

Wykaz winien zawierać wszystkie  wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert roboty  budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł  każda, w tym roboty niewykonane lub wykonane nienależycie.

 

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

          

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w

formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

  1. INNE DOKUMENTY
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
    5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na remont i przebudowę przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w terminie  do  1 września  2013 r.
  2. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu, silnych wiatrów uniemożliwiających wykonywanie prac konserwatorskich i robót budowlanych.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności:
    • wymienionych w pkt 1 termin może ulec przesunięciu o ilość dni zwłoki w przekazaniu prawomocnego pozwolenia na budowę,
    • wymienionych w pkt 2 a i b  termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności na podstawie pisemnego udokumentowania niekorzystnych warunków przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Gdyni.
  4. Zmiana osoby kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich  robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 49,20 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.07.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  13.08.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 15.07.2013 r. godzina  10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20.

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 27.06.2013 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 projekt-przekr podł.zał nr 1.pdf 563,42 KB 2013-06-28 08:02 pobierz
2 projekt -przekr poprz.-zał nr 1.pdf 958,88 KB 2013-06-28 08:00 pobierz
3 projekt _PAB_przebudowa_nadproże-zał nr 1.pdf 340,82 KB 2013-06-27 15:23 pobierz
4 projekt PAB_przebudowa_balustrada-zał nr 1.pdf 220,76 KB 2013-06-27 15:22 pobierz
5 projekt_PAB_przebudowa_schody-zał nr 1.pdf 234,75 KB 2013-06-27 15:21 pobierz
6 projekt-PAB_przebudowa_rzut-zał nr 1.pdf 289,67 KB 2013-06-27 15:20 pobierz
7 projekt-_PAB_przebudowa_opis-zał nr 1.pdf 162,16 KB 2013-06-27 15:19 pobierz
8 projektuprawnienia i zaświadczenia-zał nr 1.pdf 2,28 MB 2013-06-27 15:16 pobierz
9 projekt-zawartość_oświadczenie-zał nr 1.pdf 47,18 KB 2013-06-27 15:14 pobierz
10 projekt-PAB_BIOZ- zał nr 1.pdf 160,72 KB 2013-06-27 15:06 pobierz
11 projekt_zestawienie okien i drzwi-zał nr 1.pdf 323,86 KB 2013-06-27 15:06 pobierz
12 projekt_kolorystyka- zał nr 1.pdf 603,28 KB 2013-06-27 15:05 pobierz
13 projekt_widok -zał nr 1.pdf 818,25 KB 2013-06-27 15:04 pobierz
14 projekt przekr.podł -zał nr 1.pdf 652,92 KB 2013-06-27 15:02 pobierz
15 projekt przekr.poprz- zał nr 1.pdf 1,98 MB 2013-06-27 15:01 pobierz
16 projekt-rzut parteru zał nr 1.pdf 953,55 KB 2013-06-27 14:56 pobierz
17 projekt_rzut piwnic-zał nr 1.pdf 803,03 KB 2013-06-27 14:54 pobierz
18 projekt -remont_opis- zał nr 1.pdf 122,2 KB 2013-06-27 14:52 pobierz
19 dokumentacja fotograficzna-projekt zał nr 1.pdf 2,07 MB 2013-06-27 14:52 pobierz
20 projekt - widok- zał nr 1.pdf 816,18 KB 2013-06-27 14:48 pobierz
21 projekt -rzut parteru- zał nr 1.pdf 625,93 KB 2013-06-27 14:41 pobierz
22 projekt -rzut piwnic- zał nr 1.pdf 505,65 KB 2013-06-27 14:40 pobierz
23 projekt_- plan syt.-zał nr 1.pdf 899,52 KB 2013-06-27 14:39 pobierz
24 projekt -orzeczenie-zał nr 1.pdf 314,63 KB 2013-06-27 14:36 pobierz
25 program prac konserwatorskich-zał nr 2.pdf 1,11 MB 2013-06-27 14:29 pobierz
26 specyfikacja techniczna -zał. nr 3.pdf 1,65 MB 2013-06-27 14:16 pobierz
27 Przedmiar strona tytuowa- zał nr 4.pdf 53,17 KB 2013-06-27 14:14 pobierz
28 Przedmiar- zał. nr 4.pdf 143,35 KB 2013-06-27 14:14 pobierz
29 wzór umowy.pdf 479,2 KB 2013-06-27 14:13 pobierz
30 siwz.pdf 980,13 KB 2013-06-27 14:12 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-06-27
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-06-27 14:11