wykonanie remontu i przebudowy przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku
Wynik postępowania: całkowicie unieważnione
Data unieważnienia: 2013-07-26
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione
UZASADNIENIE PRAWNE
Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zostały złożone 3 oferty w tym 2 podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy, natomiast oferta 3 na kwotę 198 526,97 zł. brutto przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 180 135,80 zł brutto.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy prawo zam.publ.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawca złożył ofertę:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Zakład Wielobranżowy Jan Rekowski 83-322 Stężyca, ul. Stolema 4 |
252 895,45 |
2 |
?LUPUS? Sp z o.o. 81-389 Gdynia, ul. Świętojańska 71/6 |
151 111, 28 |
3 |
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A. 00-382 Warszawa, ul. Solec 103 ODDZIAŁ GDAŃSK 80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59 |
198 526,97 |
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
wykonanie remontu i przebudowy przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku, które znajdują się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny miasta Gdańska decyzją WKZ nr 8 z dnia 11 października 1947 (nowy numer rejestru 15), który ponadto zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta RP z dnia 8 września 1994 r. uznany został za pomnik historii znajdujący się w strefie ochrony archeologicznej.
Kamienica pod Żółwiem przy ul. Św. Ducha 111 została wpisana do rejestru zabytków województwa pomorskiego decyzją nr 546 z dnia 14 września 1972 r. (nowy numer rejestru 671)
- Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
- roboty remontowo-budowlane,
- renowację zabytkowych elementów kamiennych,
- renowację i izolację przeciwwilgociową murów ceglanych,
- renowację stropów żelbetowych od strony wnętrza,
- ocieplenie ścian zewnętrznych i stropów,
- renowację elementów metalowych (krat na okna, poręczy balustrad, belek stropowych) i drewnianych,
- wykonanie warstw tarasów i montaż innych zakonserwowanych elementów kamiennych,
- renowację nawierzchni schodów i posadzek,
- przemurowanie uszkodzonych fragmentów murów, uzupełnienie spoinowania,
- wykonanie wentylacji wywiewnej,
- wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej,
- zagospodarowanie terenu po wykonaniu prac remontowo-budowlanych w tym odtworzenie chodnika w pasie drogowym.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlano - wykonawczy remontu i przebudowy przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku ? załącznik nr 1 do siwz;
- Program Prac Konserwatorskich. Remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku? załącznik nr 2 do siwz;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Remont i przebudowa przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku ? załącznik nr 3 do siwz;
- Przedmiar robót. Remont i przebudowa przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku ? załącznik nr 4 do siwz (o charakterze informacyjnym).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45212350 - 4
Dodatkowe przedmioty: 45110000 - 1; 45223000 ? 6; 45262510 ? 9; 45262521 ? 9; 45410000 ? 4; 45421000 ? 4; 45442000 ? 7; 45453000 - 7
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 15.11.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 3 000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda.
W celu sprawdzenia oceny zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zamawiający będzie weryfikował rzetelność wykonawcy. Zamawiający uzna, że wykonawca jest zdolny do należytego wykonania zamówienia, jeżeli spośród wykazanych robót budowlanych polegających na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda, co najmniej 80% zostało wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1 osobą do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków posiadającą przygotowanie zawodowe określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz 1623, z póź. zm.) tj. upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych tj:
- posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych określonej w dyplomie ukończenia studiów i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków.
lub
- w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987).
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz winien zawierać wszystkie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 100.000,00 zł każda, w tym roboty niewykonane lub wykonane nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w
formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
- INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na remont i przebudowę przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w terminie do 1 września 2013 r.
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu, silnych wiatrów uniemożliwiających wykonywanie prac konserwatorskich i robót budowlanych.
- W przypadku wystąpienia okoliczności:
- wymienionych w pkt 1 termin może ulec przesunięciu o ilość dni zwłoki w przekazaniu prawomocnego pozwolenia na budowę,
- wymienionych w pkt 2 a i b termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności na podstawie pisemnego udokumentowania niekorzystnych warunków przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Gdyni.
- Zmiana osoby kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 49,20 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 15.07.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 13.08.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 15.07.2013 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20.
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 27.06.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | projekt-przekr podł.zał nr 1.pdf | 563,42 KB | 2013-06-28 08:02 | pobierz |
2 | projekt -przekr poprz.-zał nr 1.pdf | 958,88 KB | 2013-06-28 08:00 | pobierz |
3 | projekt _PAB_przebudowa_nadproże-zał nr 1.pdf | 340,82 KB | 2013-06-27 15:23 | pobierz |
4 | projekt PAB_przebudowa_balustrada-zał nr 1.pdf | 220,76 KB | 2013-06-27 15:22 | pobierz |
5 | projekt_PAB_przebudowa_schody-zał nr 1.pdf | 234,75 KB | 2013-06-27 15:21 | pobierz |
6 | projekt-PAB_przebudowa_rzut-zał nr 1.pdf | 289,67 KB | 2013-06-27 15:20 | pobierz |
7 | projekt-_PAB_przebudowa_opis-zał nr 1.pdf | 162,16 KB | 2013-06-27 15:19 | pobierz |
8 | projektuprawnienia i zaświadczenia-zał nr 1.pdf | 2,28 MB | 2013-06-27 15:16 | pobierz |
9 | projekt-zawartość_oświadczenie-zał nr 1.pdf | 47,18 KB | 2013-06-27 15:14 | pobierz |
10 | projekt-PAB_BIOZ- zał nr 1.pdf | 160,72 KB | 2013-06-27 15:06 | pobierz |
11 | projekt_zestawienie okien i drzwi-zał nr 1.pdf | 323,86 KB | 2013-06-27 15:06 | pobierz |
12 | projekt_kolorystyka- zał nr 1.pdf | 603,28 KB | 2013-06-27 15:05 | pobierz |
13 | projekt_widok -zał nr 1.pdf | 818,25 KB | 2013-06-27 15:04 | pobierz |
14 | projekt przekr.podł -zał nr 1.pdf | 652,92 KB | 2013-06-27 15:02 | pobierz |
15 | projekt przekr.poprz- zał nr 1.pdf | 1,98 MB | 2013-06-27 15:01 | pobierz |
16 | projekt-rzut parteru zał nr 1.pdf | 953,55 KB | 2013-06-27 14:56 | pobierz |
17 | projekt_rzut piwnic-zał nr 1.pdf | 803,03 KB | 2013-06-27 14:54 | pobierz |
18 | projekt -remont_opis- zał nr 1.pdf | 122,2 KB | 2013-06-27 14:52 | pobierz |
19 | dokumentacja fotograficzna-projekt zał nr 1.pdf | 2,07 MB | 2013-06-27 14:52 | pobierz |
20 | projekt - widok- zał nr 1.pdf | 816,18 KB | 2013-06-27 14:48 | pobierz |
21 | projekt -rzut parteru- zał nr 1.pdf | 625,93 KB | 2013-06-27 14:41 | pobierz |
22 | projekt -rzut piwnic- zał nr 1.pdf | 505,65 KB | 2013-06-27 14:40 | pobierz |
23 | projekt_- plan syt.-zał nr 1.pdf | 899,52 KB | 2013-06-27 14:39 | pobierz |
24 | projekt -orzeczenie-zał nr 1.pdf | 314,63 KB | 2013-06-27 14:36 | pobierz |
25 | program prac konserwatorskich-zał nr 2.pdf | 1,11 MB | 2013-06-27 14:29 | pobierz |
26 | specyfikacja techniczna -zał. nr 3.pdf | 1,65 MB | 2013-06-27 14:16 | pobierz |
27 | Przedmiar strona tytuowa- zał nr 4.pdf | 53,17 KB | 2013-06-27 14:14 | pobierz |
28 | Przedmiar- zał. nr 4.pdf | 143,35 KB | 2013-06-27 14:14 | pobierz |
29 | wzór umowy.pdf | 479,2 KB | 2013-06-27 14:13 | pobierz |
30 | siwz.pdf | 980,13 KB | 2013-06-27 14:12 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2013-06-27 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2013-06-27 14:11 |