Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w roku 2014
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-01-08
Umowa zosała podpisana z Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym PORTAL Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Strzelców Karpackich 6A/15.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-12-30
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?PORTAL? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Strzelców Karpackich 6A/15, z ceną brutto 93 498,90 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?PORTAL? Sp. z o.o. 80-041 Gdańsk ul. Strzelców Karpackich 6A/15
|
93 498,90 |
2 |
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?SAMFIX-PAPIER? Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. j. 80-416 Gdańsk, ul. Hallera 132
|
114 138,05 |
3
|
Firma Handlowa ?KOMAX 9? Krzysztof Siembida 10-418 Olsztyn, ul. Przemysłowa 2 Oddział Gdańsk, 80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 71 |
99 818,90 |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 % |
Razem |
1 |
100,00 |
100,00 |
2 |
81,92 |
81,92 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.01.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na dostawę materiałów biurowych i papierniczych w roku 2014
Rodzaj zamówienia: dostawy
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
2) Miejsca dostawy materiałów biurowych
- Zarząd ? bud. A ul. Partyzantów 74
- Zarząd ? bud. B ul. Partyzantów 74
- Pion Techniczny ul. Cygańska Góra 1
- Dział Nieruchomości Komunalnych ul. Dyrekcyjna 6
- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 ul. Sienna 4
- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 ul. Zielona 8-9
- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167 b
- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 ul. Mściwoja II 44
- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 8 ul. Śniadeckich 12
- Biuro Obsługi Mieszkańców nr 9 ul. Na Zaspę 31
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr
1 do siwz.
Dla produktów opisanych za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą mogą być zastosowane
produkty równoważne, spełniające wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu.
4) Wymagania dotyczące dostawy:
- dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz być wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy,
- dostawy realizowane będą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, określonych w
zapotrzebowaniach,
- dostawy do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych realizowane będą raz na kwartał, zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego,
- dostawy do siedziby Zamawiającego (Zarząd ? bud. A) realizowane będą zgodnie z zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu Administracyjnego,
- dostawy realizowane będą w godz. 8:00 ? 14:00,
- dostawa musi nastąpić w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową.
5) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym
załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30190000-7
Dodatkowe przedmioty: 30192000-1, 30197630-1, 30197644-2, 30199230-1, 30199330-2, 30199500-5.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2014 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 2 000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda w okresie maksymalnym 12 miesięcy jedna dostawa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne dostawy Zamawiający rozumie dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy.
Zamawiający nie żąda informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
W Formularzu cenowym oprócz wypełnienia pozycji cenowych należy wpisać nazwy producentów poszczególnych pozycji asortymentu.
4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
- nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 17.12.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 15.01.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 17.12.2013 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.12.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Formularz cenowy - załącznik nr 1.xls | 64 KB | 2013-12-16 12:18 | pobierz |
2 | odpowiedź na pytania 13.12.2013 r.pdf | 20,92 KB | 2013-12-13 10:05 | pobierz |
3 | Wzór umowy.pdf | 136,48 KB | 2013-12-09 11:21 | pobierz |
4 | SIWZ.pdf | 588,6 KB | 2013-12-09 11:20 | pobierz |
5 | Formularz cenowy.pdf | 149,76 KB | 2013-12-09 11:20 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2013-12-09 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2013-12-09 11:18 |