wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej przyłączenia budynków przy: <br> - ul. Zagroble 8 do bezodpływowego zbiornika ścieków,<br> - ul. Zagroble 18 do bezodpływowego zbiornika ścieków oraz przebudowy przyłącza wodociągowego,<br> - ul. Trakt Św. Wociecha 169 A do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja dwóch istniejących bezodpływowych zbiorników ścieków,<br> - ul Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej<br> oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-03-24
Informuję, że w dniu 24.03.2014 r zostały podpisane przez Zamawiajacego umowy z Firmą Projektowo-Budowlaną Leszek Herstowski na kwoty brutto:zadanie 1 - 48 585,00 zł,
Zadanie 2 - 54 120,00 zł.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-03-20
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:- na części 1 ofertę FIRMY PROJEKTOWO-BUDOWLANEJ Leszek Herstowski z siedzibą w Gdańsku przy Jana Kochanowskiego 14 m.13 z ceną 48 585,00 zł
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w siwz
- na części 2 ofertę FIRMY PROJEKTOWO-BUDOWLANEJ Leszek Herstowski z siedzibą w Gdańsku przy Jana Kochanowskiego 14 m.13 z ceną 54 120,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w siwz
Umowy w sprawie zamówienia publicznego na części 1 i 2 mogą być zawarte po 20.03.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na
wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej przyłączenia budynków przy:
- ul. Zagroble 8 do bezodpływowego zbiornika ścieków,
- ul. Zagroble 18 do bezodpływowego zbiornika ścieków oraz przebudowy przyłącza wodociągowego,
- ul. Trakt Św. Wociecha 169 A do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja dwóch istniejących bezodpływowych zbiorników ścieków,
- ul Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej
oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- dokumentacji projektowo- kosztorysowej:
- przyłączenia budynku przy ul. Zagroble 8 do bezodpływowego zbiornika ścieków,
- przyłączenia budynku przy ul. Zagroble 18 do bezodpływowego zbiornika ścieków oraz przebudowy przyłącza wodociągowego,
- przyłączenia budynku przy ul. Trakt Św. Wociecha 169 A do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja dwóch istniejących zbiorników bezodpływowych ścieków,
- budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłącza oraz podłączenia budynku przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
- sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
- Charakterystyka obiektów, w których wydzielone zostaną pomieszczenia sanitarne.
- Zagroble 8 - budynek murowany, jednokondygnacyjny z poddaszem użytkowym o kubaturze 1.119 m?,
- Boguckiego 133 - budynek murowany (mur pruski), jednokondygnacyjny z poddaszem użytkowym o kubaturze 1.673 m?.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wykonanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej przyłączenia budynku przy ul. Zagroble 8 do bezodpływowego zbiornika ścieków w następującym zakresie:
- inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych,
- inwentaryzacji wewnętrznej instalacji wod-kan,
- orzeczenia technicznego budynku,
- projektu budowlanego i projektu wykonawczego:
- przyłączenia budynku do bezodpływowego zbiornika ścieków wraz z projektem zbiornika,
- wydzielenia pomieszczenia sanitarnego (w.c.) w lokalu nr 3,
- przebudowy wewnętrznych instalacji wod. ? kan. i elektrycznej (dostosowania trasy pionów i poziomów do projektowanych rozwiązań),
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiarów robót,
- kosztorysów inwestorskich,
- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przyłączenia budynku przy ul. Zagroble 18 do bezodpływowego zbiornika ścieków oraz przebudowy przyłącza wodociągowego w następującym zakresie:
- inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych,
- inwentaryzacji wewnętrznej instalacji wod-kan,
- projektu budowlanego i projektu wykonawczego:
- przyłączenia budynku do bezodpływowego zbiornika ścieków wraz z projektem zbiornika,
- przebudowy przyłącza wodociągowego ? wyniesienie wodomierza głównego z piwnicy budynku do studni wodomierzowej,
- przebudowy wewnętrznych instalacji wod.- kan. (dostosowania trasy poziomów do projektowanych rozwiązań),
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiarów robót,
- kosztorysów inwestorskich,
- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej przyłączenia budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 169 A do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacji 2 istniejących zbiorników bezodpływowych ścieków w następującym zakresie:
- mapy do celów projektowych,
- projektu budowlanego i projektu wykonawczego:
- przyłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
- likwidacji 2 istniejących zbiorników bezodpływowych ścieków,
- wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- wykonanie przedmiarów robót,
- wykonanie kosztorysów inwestorskich,
- wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłącza oraz podłączenia budynku przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej w następującym zakresie:
- inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych,
- inwentaryzacji wewnętrznej instalacji wod-kan,
- orzeczenia technicznego
- projektu budowlano i projektu wykonawczego:
- operatu wodno-prawnego,
- przyłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej,
- wydzielenia pomieszczenia sanitarnego w lokalu nr 6,
- przebudowy wewnętrznych instalacji wod. ? kan. (dostosowania trasy pionów i poziomów do projektowanych rozwiązań),
- przepompowni ścieków,
- instalacji elektrycznej dla potrzeb przepompowni,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiarów robót,
- kosztorysów inwestorskich,
- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Uzgodnienie dokumentacji poprzez pozyskanie pozytywnej opinii:
- Miejskiego Konserwatora Zabytków,
- Urzędu Morskiego w Gdyni.
o ile wymagania wynikają z zakresu prac projektowych.
- Uzyskanie uzgodnień od gestorów sieci o ile wymagania wynikają z zakresu prac projektowych.
- Na etapie projektowania występuje konieczność uwzględnienia zapisów określonych w karcie terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
- Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:
- stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
- uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych,
- czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,
- uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu itp.,
- ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami.
- Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- dla Zagroble 8
- protokół nr 238/2013 z okresowej kontroli przewodów kominowych z dnia 08.11.2013 r. ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- informacja uproszczona z rejestru gruntów oraz informację z mapy ewidencyjnej (działka nr 287, obręb 300S ) ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gdańsk Płonia ? karta terenu nr 012 ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- dla Zagroble 18
- wypis z rejestru gruntów + wyrys mapy ewidencyjnej (działka nr 307 i 308, obręb 300S) ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- karta terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gdańsk Płonia ? karta terenu nr 012 ? załącznik nr 2.2 do siwz,
- warunki techniczne przeniesienia wodomierza do studni wodomierzowej z dnia 21.06.2013 r. wydane przez SAUR NEPTUN GDAŃSK Spółka Akcyjna -załącznik nr 2.3 do siwz,
- pismo Gdańskiej Infrastruktury Wodociągowo ? Kanalizacyjnej Sp z o.o. z dnia 15.10.2013 r. w sprawie przebudowy przyłącza wodociągowego do posesji Nr 18 przy ul. Zagroble w Gdańsku ? załącznik nr 2.4 do siwz,
- dla Trakt Św. Wojciecha 169 A
- warunki techniczne przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej nr W ? T/20/2014/EŻ z dnia 20.01.2014 r. wydane przez Gdańską Infrastrukturę Wodociągowo ? Kanalizacyjną ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- informację z rejestru gruntów wraz z informacją z mapy ewidencyjnej ? załącznik 3.2 do siwz,
- dla Boguckiego 133
- protokół nr 6/2013 z okresowej kontroli przewodów kominowych z dnia 06.08.2013r. ? załącznik nr 4.1 do siwz,
- warunki techniczne przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej nr W ? T/354/2013/KN z dnia 17.09.2013 r. wydane przez Gdańską Infrastrukturę Wodociągowo ? Kanalizacyjną ? załącznik nr 4.2 do siwz,
- kartę terenu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Nr 2402 ? karta terenu nr 165 - załącznik nr 4.3 do siwz,
- wypis z rejestru gruntów + wyrys z mapy z dnia 25.06.2013 r. ?załącznik 4.4 do siwz.
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7; 71321000-4; 71322000-1; 71322200-3
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Liczba części: 2.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2014 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 200,00 zł w tym
ZADANIE 1 ? 1 100,00 zł
ZADANIE 2 ? 1 100,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
- 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
- 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe budynków w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać:
W przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
- 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku składania oferty na dwa zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci zewnętrznych uzbrojenia terenu o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
- opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej roboty remontowe budynków w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym o wartości minimum 15 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
- Podać w złożonej ofercie termin realizacji zamówienia na zadanie 1 i zadanie 2.
- Na zadanie 2 złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Kryteria:
1. cena waga 85 %
2. termin wykonania zamówienia waga 15 %
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
- gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad trzy tygodnie.
- Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 3) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT
17.03.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Termin związania ofertą:
Do dnia: 15.04.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT
17.03.2014 r. godzina 10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 05.03.2014
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa:
Wykonywanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przyłączenia budynków przy:
- ul. Zagroble 8 do bezodpływowego zbiornika ścieków,
- ul. Zagroble 18 do bezodpływowego zbiornika ścieków oraz przebudowy przyłącza wodociągowego,
- ul. Trakt Św. Wociecha 169 A do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja dwóch istniejących bezodpływowych zbiorników ścieków,
oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- dokumentacji projektowo- kosztorysowej:
- przyłączenia budynku przy ul. Zagroble 8 do bezodpływowego zbiornika ścieków,
- przyłączenia budynku przy ul. Zagroble 18 do bezodpływowego zbiornika ścieków oraz przebudowy przyłącza wodociągowego,
- przyłączenia budynku przy ul. Trakt Św. Wociecha 169 A do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej oraz likwidacja dwóch istniejących zbiorników bezodpływowych ścieków,
- sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7; 71321000-4; 71322000-1; 71322200-3
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2014 r.
Kryteria oceny ofert:
Kryteria:
1. cena waga 0,85
2. termin wykonania zamówienia waga 0,15
Część nr 2
nazwa:
Wykonywanie dokumentacji projektowo ? kosztorysowej przyłączenia budynku przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej i budowy sieci kanalizacji sanitarnej oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- dokumentacji projektowo- kosztorysowej:
- przyłączenia budynku przy ul. Boguckiego 133 do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej budowy sieci kanalizacji sanitarnej,
- sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7; 71321000-4; 71322000-1; 50711000 ? 2; 71322200-3
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2014 r.
Kryteria oceny ofert:
Kryteria:
1. cena waga 0,85
2. termin wykonania zamówienia waga 0,15
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7; 71321000-4; 71322000-1; 71322200-3
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | zmodyfikowany formularz cenowy.pdf | 28,54 KB | 2014-03-17 09:11 | pobierz |
2 | zmodyfikowany wzór umowy zadanie 2.pdf | 603,56 KB | 2014-03-17 09:09 | pobierz |
3 | zmodyfikowany wzór umowy zadanie 1.pdf | 644,19 KB | 2014-03-17 09:08 | pobierz |
4 | modyfikacja siwz z dnia 17.03.2013.pdf | 129,3 KB | 2014-03-17 09:08 | pobierz |
5 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 17.03.2013.pdf | 269,12 KB | 2014-03-17 09:07 | pobierz |
6 | wzór umowy zadanie 2.pdf | 602,6 KB | 2014-03-06 10:31 | pobierz |
7 | wzór umowy zadanie 1.pdf | 642,17 KB | 2014-03-06 10:30 | pobierz |
8 | załacznik nr 5.pdf | 34,7 KB | 2014-03-06 10:29 | pobierz |
9 | załącznik nr 4.pdf | 881,49 KB | 2014-03-06 10:29 | pobierz |
10 | załącznik nr 3.pdf | 140,57 KB | 2014-03-06 10:28 | pobierz |
11 | załacznik nr 2.pdf | 906,12 KB | 2014-03-06 10:27 | pobierz |
12 | załacznik nr 1.pdf | 376,77 KB | 2014-03-06 10:26 | pobierz |
13 | siwz.pdf | 1,18 MB | 2014-03-06 10:24 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-03-06 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-03-06 10:21 |