BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pastoriusza 14 m 3 i 13, Siennickiej 19 m 2, Leczkowa 26 m 1, Swojskiej 16 m 1 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-05-13

Informuję, że w dniu 13.05.2015 r. została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz na kwotę 167 842,08 zł z VAT - em.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-05-05

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6  Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna  Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z  siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 167 842,08 zł z VAT - em.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe ?BUDEX? S.C.

Bogdan Jędraszewski, Andrzej Jędraszewski

  83-110 Tczew, ul. Hanny Hass 5

 

172 721,41

 

2

  F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł

  80-171 Gdańsk, ul. Mozarta 32

 

179 782,87

 

3

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ?REGO? Zenon Skupny

  81-877 Sopot, ul. Smolna 3 d

 

228 800,52

 

 

4

WIP Spółka z o.o.

80-367 Gdańsk, ul. Jagiellońska 32 G/8

 

 

210 109,38

 

5

  KONSORCJUM FIRM:

  Zakład Remontowo - Budowlany  Marian Pieniążkiewicz

  80-180 Gdańsk,   ul. Piotrkowska  15/14

  ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier

  80-747 Gdańsk, ul. Toruńska 18B/35

 

 

 

166 725,12

 

6

 ?Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?LEMA? Spółka jawna

  Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

  80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32

 

 

167 842,08

 

7

  Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK?  Wiesław Gulgowski

  80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83    

 

176 103,01

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

93,36

93,36

6

100,00

100,00

7

95,31

95,31

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.05.2014 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pastoriusza 14 m 3 i 13, Siennickiej 19 m 2, Leczkowa 26 m 1,  Swojskiej 16 m 1 w Gdańsku.

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pastoriusza 14 m 3 i 13, Siennickiej 19 m 2, Leczkowa 26 m 1,  Swojskiej 16 m 1 w Gdańsku.
  2. Zakres robót obejmuje między innymi:

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

  • roboty rozbiórkowe,
  • wykonanie ścianek działowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • roboty tynkarskie,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
  • wymiana stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
  • remont pieców kaflowych,
  • naprawa stropów,
  • przebudowa instalacji wentylacyjnej,

b)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • remont instalacji centralnego ogrzewania,
  • montaż/przebudowa instalacji gazowej,

c)  roboty elektryczne tj.

  • wymiana/remont instalacji elektrycznej,
  • montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z PCV określone są w punkcie 2.4 Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz, natomiast stolarki okiennej drewnianej w punkcie 2.4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie - załącznik nr 2 do siwz.

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
    2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe ?

         załącznik nr 1.1. do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne ?

         załącznik nr         1.2. do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K ?

         załącznik nr         1.3. do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe ?

         załącznik nr         1.4. do siwz.

  1. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ?    załącznik nr 1.5. do siwz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6. do    siwz.
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna ?

         załącznik nr         1.7. do siwz.   

  1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie. Stolarka drewniana -     załącznik nr 2 do siwz.   
  2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe ?

         załącznik nr 3 do siwz.

  1. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.-

         załącznik nr 4 do siwz.

  1. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji   elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie      montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.
  2. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Pasteriusza 14? załącznik nr 6 do siwz.
  3. Rysunek ? Dokumentacja techniczna wielobranżowa inwentaryzacji budynków mieszkalnych przy ul.            Pastoriusza 14   ? lokal mieszkalny nr 3  ? rzut piętra - załącznik nr 6.1 do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Pastoriusza 14 m 3 ? branża ogólnobudowlana ?

         załącznik nr 6.2 do siwz.

  1. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Pastoriusza 14 m 3 ? branża sanitarna ?

         załącznik nr 6.3 do siwz.

  1. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3, Gdańsk ul. Pastoriusza 14 ? branża elektryczna ?    załącznik nr 6.4 do siwz.
  2. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 13 przy ul. Pasteriusza 14 ? załącznik nr 7 do siwz.
  3. Rysunek ? Dokumentacja techniczna wielobranżowa inwentaryzacji budynków mieszkalnych przy ul.            Pastoriusza 14   ? lokal mieszkalny nr 13 ? rzut parteru - załącznik nr 7.1. do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Pastoriusza 14 m 13 ? branża ogólnobudowlana ?       załącznik nr 7.2. do siwz.
  5. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Pastoriusza 14 m 13 ? branża sanitarna ?

         załącznik nr 7.3. do siwz.

  1. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 13, Gdańsk ul. Pastoriusza 14 ? branża elektryczna ?    załącznik nr 7.4. do siwz.
  2. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Siennickiej 19 ? załącznik nr 8 do siwz.
  3. Rysunek ? inwentaryzacja uproszczona  budynku mieszkalnego wielorodzinnego ? Gdańsk, ul Siennicka 19-   lokal mieszkalny nr 2 - rzut parteru ? załącznik nr 8.1 do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, Siennicka 19 m 2 ? branża ogólnobudowlana ?

         załącznik nr 8.2. do siwz.

  1. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Siennicka 19 m 2 ? branża sanitarna ?

         załącznik nr 8.3. do siwz.

  1. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2, Gdańsk ul. Siennicka 19 ? branża elektryczna ?   załącznik nr 8.4. do siwz.
  2. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Leczkowa 26  ? załącznik nr 9 do siwz.
  3. Rysunek ? szkic lokalu nr 1  przy ul. Leczkowa 26 - załącznik nr 9.1. do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Leczkowa 26 m 1  ? branża ogólnobudowlana ?

         załącznik nr 9.2. do siwz.

  1. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Leczkowa 26 m 1  ? branża sanitarna ?

         załącznik nr 9.3. do siwz.

  1. Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu ul. Leczkowa 26 m 1 BOM 8 ? branża elektryczna ?    załącznik nr 9.4. do siwz.
  2. Rysunek  ? szkic lokalu nr 1  przy ul. Swojskiej 16 - załącznik nr 10 do siwz.
  3. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Swojska 16 m 1  ? branża ogólnobudowlana ?

         załącznik nr 10.1. do siwz.

  1. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Swojska 16 m 1  ? branża sanitarna ?

         załącznik nr 10.2. do siwz.

  1. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Swojska 16  ? branża elektryczna ?     załącznik nr 10.3. do siwz.

 

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

90 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 5 500,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.)
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: 250 000,00 zł

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
    5. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
    6. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
    8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
  4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
  5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
  6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
  9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.04.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  01.05.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  02.04.2014 r. godzina 10:15

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.03.2014 r.

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 31.03.2014.pdf 188,56 KB 2014-03-31 12:41 pobierz
2 przedmiar-zmodyfikowany -zał. nr 8.3.pdf 127,36 KB 2014-03-31 12:41 pobierz
3 modyfikacja siwz -31.03.2014.pdf 46,42 KB 2014-03-31 12:40 pobierz
4 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 21.03.2014.pdf 205,18 KB 2014-03-21 13:43 pobierz
5 zmodyfikowany wzór umowy.pdf 573,13 KB 2014-03-21 13:42 pobierz
6 zmodyfikowane zestawienie kosztorysów.pdf 23,28 KB 2014-03-21 13:41 pobierz
7 modyfikacja siwz 21.03.2014.pdf 162,17 KB 2014-03-21 13:41 pobierz
8 przedmiar -zał.nr 10.3.pdf 85,91 KB 2014-03-18 13:43 pobierz
9 przedmiar -zał.nr 10.2.pdf 188,56 KB 2014-03-18 13:43 pobierz
10 przedmiar -zał.nr 10.1.pdf 58,21 KB 2014-03-18 13:42 pobierz
11 rysunek -zał nr 10.pdf 55,51 KB 2014-03-18 13:42 pobierz
12 przedmiar -zał.nr 9.4.pdf 105,11 KB 2014-03-18 13:42 pobierz
13 przedmiar -zał.nr 9.3.pdf 121,02 KB 2014-03-18 13:41 pobierz
14 przedmiar -zał.nr 9.2.pdf 116,17 KB 2014-03-18 13:41 pobierz
15 rysunek-zał.nr 9.1..pdf 54,15 KB 2014-03-18 13:41 pobierz
16 arkusz inwent. -zał nr 9.pdf 61,39 KB 2014-03-18 13:41 pobierz
17 przedmiar -zał.nr 8.4.pdf 97,81 KB 2014-03-18 13:41 pobierz
18 przedmiar -zał.nr 8.3.pdf 102,76 KB 2014-03-18 13:40 pobierz
19 przedmiar -zał.nr 8.2.pdf 230,29 KB 2014-03-18 13:40 pobierz
20 przedmiar -zał.nr 8.2.pdf 230,29 KB 2014-03-18 13:38 pobierz
21 rysunek -zał nr 8.1.pdf 89,35 KB 2014-03-18 13:37 pobierz
22 arkusz inwent. -zał nr 8.pdf 672,18 KB 2014-03-18 13:37 pobierz
23 przedmiar -zał.nr 7.4.pdf 83,4 KB 2014-03-18 13:36 pobierz
24 przedmiar -zał.nr 7.3.pdf 123,58 KB 2014-03-18 13:36 pobierz
25 przedmiar -zał.nr 7.2.pdf 196,67 KB 2014-03-18 13:36 pobierz
26 rysunek-zał.nr 7.1..pdf 148,46 KB 2014-03-18 13:36 pobierz
27 arkusz inwent. -zał nr 7.pdf 64,08 KB 2014-03-18 13:35 pobierz
28 przedmiar -zał.nr 6.4.pdf 96,37 KB 2014-03-18 13:34 pobierz
29 przedmiar -zał.nr 6.3.pdf 102,26 KB 2014-03-18 13:34 pobierz
30 przedmiar -zał.nr 6.2.pdf 131,65 KB 2014-03-18 13:34 pobierz
31 rysunek-zał.nr 6.1..pdf 147,52 KB 2014-03-18 13:33 pobierz
32 arkusz inwent. -zał nr 6.pdf 56,1 KB 2014-03-18 13:33 pobierz
33 specyfikacja techniczna -zał. nr 5.pdf 869,24 KB 2014-03-18 13:33 pobierz
34 specyfikacja techniczna -zał. nr 4.pdf 573,46 KB 2014-03-18 13:32 pobierz
35 specyfikacja techniczna -zał. nr 3.pdf 496,89 KB 2014-03-18 13:31 pobierz
36 specyfikacja techniczna -zał. nr 2.pdf 190,04 KB 2014-03-18 13:31 pobierz
37 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.7.pdf 191,87 KB 2014-03-18 13:30 pobierz
38 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.6.pdf 300,52 KB 2014-03-18 13:30 pobierz
39 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.5.pdf 396,99 KB 2014-03-18 13:29 pobierz
40 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.4.pdf 204,71 KB 2014-03-18 13:29 pobierz
41 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.3.pdf 311,81 KB 2014-03-18 13:29 pobierz
42 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.2.pdf 508,35 KB 2014-03-18 13:28 pobierz
43 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.1.pdf 119,62 KB 2014-03-18 13:28 pobierz
44 specyfikacja techniczna -zał. nr 1.pdf 652,29 KB 2014-03-18 13:27 pobierz
45 wzór umowy.pdf 571,38 KB 2014-03-18 13:27 pobierz
46 siwz.pdf 1,09 MB 2014-03-18 13:26 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-03-18
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-03-18 13:25