wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pastoriusza 14 m 3 i 13, Siennickiej 19 m 2, Leczkowa 26 m 1, Swojskiej 16 m 1 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-05-13
Informuję, że w dniu 13.05.2015 r. została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz na kwotę 167 842,08 zł z VAT - em.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-05-05
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 167 842,08 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe ?BUDEX? S.C. Bogdan Jędraszewski, Andrzej Jędraszewski 83-110 Tczew, ul. Hanny Hass 5 |
172 721,41 |
2 |
F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł 80-171 Gdańsk, ul. Mozarta 32 |
179 782,87 |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ?REGO? Zenon Skupny 81-877 Sopot, ul. Smolna 3 d |
228 800,52
|
4 |
WIP Spółka z o.o. 80-367 Gdańsk, ul. Jagiellońska 32 G/8
|
210 109,38 |
5 |
KONSORCJUM FIRM: Zakład Remontowo - Budowlany Marian Pieniążkiewicz 80-180 Gdańsk, ul. Piotrkowska 15/14 ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier 80-747 Gdańsk, ul. Toruńska 18B/35
|
166 725,12 |
6 |
?Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32
|
167 842,08 |
7 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK? Wiesław Gulgowski 80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83 |
176 103,01
|
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
2 |
93,36 |
93,36 |
6 |
100,00 |
100,00 |
7 |
95,31 |
95,31 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.05.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pastoriusza 14 m 3 i 13, Siennickiej 19 m 2, Leczkowa 26 m 1, Swojskiej 16 m 1 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Pastoriusza 14 m 3 i 13, Siennickiej 19 m 2, Leczkowa 26 m 1, Swojskiej 16 m 1 w Gdańsku.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- remont pieców kaflowych,
- naprawa stropów,
- przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
- wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
- wymiana/remont instalacji elektrycznej,
- montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z PCV określone są w punkcie 2.4 Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz, natomiast stolarki okiennej drewnianej w punkcie 2.4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie - załącznik nr 2 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe ?
załącznik nr 1.1. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne ?
załącznik nr 1.2. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K ?
załącznik nr 1.3. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe ?
załącznik nr 1.4. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna ?
załącznik nr 1.7. do siwz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie. Stolarka drewniana - załącznik nr 2 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe ?
załącznik nr 3 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.-
załącznik nr 4 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Pasteriusza 14? załącznik nr 6 do siwz.
- Rysunek ? Dokumentacja techniczna wielobranżowa inwentaryzacji budynków mieszkalnych przy ul. Pastoriusza 14 ? lokal mieszkalny nr 3 ? rzut piętra - załącznik nr 6.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Pastoriusza 14 m 3 ? branża ogólnobudowlana ?
załącznik nr 6.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Pastoriusza 14 m 3 ? branża sanitarna ?
załącznik nr 6.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3, Gdańsk ul. Pastoriusza 14 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 13 przy ul. Pasteriusza 14 ? załącznik nr 7 do siwz.
- Rysunek ? Dokumentacja techniczna wielobranżowa inwentaryzacji budynków mieszkalnych przy ul. Pastoriusza 14 ? lokal mieszkalny nr 13 ? rzut parteru - załącznik nr 7.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Pastoriusza 14 m 13 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Pastoriusza 14 m 13 ? branża sanitarna ?
załącznik nr 7.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 13, Gdańsk ul. Pastoriusza 14 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Siennickiej 19 ? załącznik nr 8 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja uproszczona budynku mieszkalnego wielorodzinnego ? Gdańsk, ul Siennicka 19- lokal mieszkalny nr 2 - rzut parteru ? załącznik nr 8.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, Siennicka 19 m 2 ? branża ogólnobudowlana ?
załącznik nr 8.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Siennicka 19 m 2 ? branża sanitarna ?
załącznik nr 8.3. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2, Gdańsk ul. Siennicka 19 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4. do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Leczkowa 26 ? załącznik nr 9 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 1 przy ul. Leczkowa 26 - załącznik nr 9.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Leczkowa 26 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?
załącznik nr 9.2. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Leczkowa 26 m 1 ? branża sanitarna ?
załącznik nr 9.3. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu ul. Leczkowa 26 m 1 BOM 8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.4. do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 1 przy ul. Swojskiej 16 - załącznik nr 10 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Swojska 16 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?
załącznik nr 10.1. do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Swojska 16 m 1 ? branża sanitarna ?
załącznik nr 10.2. do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Swojska 16 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.3. do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
90 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 5 500,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej: 250 000,00 zł
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
- Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
- Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
- Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
- Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
- Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.04.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 01.05.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 02.04.2014 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.03.2014 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 31.03.2014.pdf | 188,56 KB | 2014-03-31 12:41 | pobierz |
2 | przedmiar-zmodyfikowany -zał. nr 8.3.pdf | 127,36 KB | 2014-03-31 12:41 | pobierz |
3 | modyfikacja siwz -31.03.2014.pdf | 46,42 KB | 2014-03-31 12:40 | pobierz |
4 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 21.03.2014.pdf | 205,18 KB | 2014-03-21 13:43 | pobierz |
5 | zmodyfikowany wzór umowy.pdf | 573,13 KB | 2014-03-21 13:42 | pobierz |
6 | zmodyfikowane zestawienie kosztorysów.pdf | 23,28 KB | 2014-03-21 13:41 | pobierz |
7 | modyfikacja siwz 21.03.2014.pdf | 162,17 KB | 2014-03-21 13:41 | pobierz |
8 | przedmiar -zał.nr 10.3.pdf | 85,91 KB | 2014-03-18 13:43 | pobierz |
9 | przedmiar -zał.nr 10.2.pdf | 188,56 KB | 2014-03-18 13:43 | pobierz |
10 | przedmiar -zał.nr 10.1.pdf | 58,21 KB | 2014-03-18 13:42 | pobierz |
11 | rysunek -zał nr 10.pdf | 55,51 KB | 2014-03-18 13:42 | pobierz |
12 | przedmiar -zał.nr 9.4.pdf | 105,11 KB | 2014-03-18 13:42 | pobierz |
13 | przedmiar -zał.nr 9.3.pdf | 121,02 KB | 2014-03-18 13:41 | pobierz |
14 | przedmiar -zał.nr 9.2.pdf | 116,17 KB | 2014-03-18 13:41 | pobierz |
15 | rysunek-zał.nr 9.1..pdf | 54,15 KB | 2014-03-18 13:41 | pobierz |
16 | arkusz inwent. -zał nr 9.pdf | 61,39 KB | 2014-03-18 13:41 | pobierz |
17 | przedmiar -zał.nr 8.4.pdf | 97,81 KB | 2014-03-18 13:41 | pobierz |
18 | przedmiar -zał.nr 8.3.pdf | 102,76 KB | 2014-03-18 13:40 | pobierz |
19 | przedmiar -zał.nr 8.2.pdf | 230,29 KB | 2014-03-18 13:40 | pobierz |
20 | przedmiar -zał.nr 8.2.pdf | 230,29 KB | 2014-03-18 13:38 | pobierz |
21 | rysunek -zał nr 8.1.pdf | 89,35 KB | 2014-03-18 13:37 | pobierz |
22 | arkusz inwent. -zał nr 8.pdf | 672,18 KB | 2014-03-18 13:37 | pobierz |
23 | przedmiar -zał.nr 7.4.pdf | 83,4 KB | 2014-03-18 13:36 | pobierz |
24 | przedmiar -zał.nr 7.3.pdf | 123,58 KB | 2014-03-18 13:36 | pobierz |
25 | przedmiar -zał.nr 7.2.pdf | 196,67 KB | 2014-03-18 13:36 | pobierz |
26 | rysunek-zał.nr 7.1..pdf | 148,46 KB | 2014-03-18 13:36 | pobierz |
27 | arkusz inwent. -zał nr 7.pdf | 64,08 KB | 2014-03-18 13:35 | pobierz |
28 | przedmiar -zał.nr 6.4.pdf | 96,37 KB | 2014-03-18 13:34 | pobierz |
29 | przedmiar -zał.nr 6.3.pdf | 102,26 KB | 2014-03-18 13:34 | pobierz |
30 | przedmiar -zał.nr 6.2.pdf | 131,65 KB | 2014-03-18 13:34 | pobierz |
31 | rysunek-zał.nr 6.1..pdf | 147,52 KB | 2014-03-18 13:33 | pobierz |
32 | arkusz inwent. -zał nr 6.pdf | 56,1 KB | 2014-03-18 13:33 | pobierz |
33 | specyfikacja techniczna -zał. nr 5.pdf | 869,24 KB | 2014-03-18 13:33 | pobierz |
34 | specyfikacja techniczna -zał. nr 4.pdf | 573,46 KB | 2014-03-18 13:32 | pobierz |
35 | specyfikacja techniczna -zał. nr 3.pdf | 496,89 KB | 2014-03-18 13:31 | pobierz |
36 | specyfikacja techniczna -zał. nr 2.pdf | 190,04 KB | 2014-03-18 13:31 | pobierz |
37 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.7.pdf | 191,87 KB | 2014-03-18 13:30 | pobierz |
38 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.6.pdf | 300,52 KB | 2014-03-18 13:30 | pobierz |
39 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.5.pdf | 396,99 KB | 2014-03-18 13:29 | pobierz |
40 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.4.pdf | 204,71 KB | 2014-03-18 13:29 | pobierz |
41 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.3.pdf | 311,81 KB | 2014-03-18 13:29 | pobierz |
42 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.2.pdf | 508,35 KB | 2014-03-18 13:28 | pobierz |
43 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.1.pdf | 119,62 KB | 2014-03-18 13:28 | pobierz |
44 | specyfikacja techniczna -zał. nr 1.pdf | 652,29 KB | 2014-03-18 13:27 | pobierz |
45 | wzór umowy.pdf | 571,38 KB | 2014-03-18 13:27 | pobierz |
46 | siwz.pdf | 1,09 MB | 2014-03-18 13:26 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-03-18 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-03-18 13:25 |