BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Na Stoku 14 m 2, Sieroca 8 m 10, Sukiennicza 4 m 1 i 7 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-06-17

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Zakładu Produkcyjno - Handlowo - Usługowego „KALERO” Lesław Kapecki  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Narwickiej 21B  z ceną oferty 164 536,07 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.

 

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

Przedsiębiorstwo Budowlano - Instalacyjne PC Paweł Cejnóg

 80-315 Gdańsk, ul. Jana Husa 18/7     

 

196 146,54

 

2

3..Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy „KALERO” Lesław Kapecki 

80-557 Gdańsk, ul. Narwicka 21B

 

 

164 536,07

 

3

AJM Sp. z o.o.

80-299 Gdańsk, ul. Astronomów 9

 

 

211 295,80

 

4

KONSORCJUM

     Zakład Remontowo - Budowlany Marian Pieniążkiewicz

     80-180 Gdańsk, ul. Piotrkowska 15/14

ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier

80-747 Gdańsk, ul. Toruńska 18B/35

 

 

 

161 073,18

 

 

5

.KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18     

 

 

171 703,36

 

6

Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe

„ DACHBUD” Marian Formella

81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11

 

 

186 954,24

 

7

„Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „LEMA” Spółka jawna

 Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32

 

 

181 774,00

 

8

BEDAR” Dariusz Tucholski

83-020 Kiezmark, ul. Wałowa 14

 

 

197 697,08

 

 

 

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

83,88

83,88

2

100,00

100,00

5

95,83

95,83

6

88,01

88,01

7

90,52

90,52

8

83,23

83,23

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 23.06.2014 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

 

na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Na Stoku 14 m 2, Sieroca 8 m 10, Sukiennicza 4 m 1 i 7 w Gdańsku.

 

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:

Na Stoku 14 m 2, Sieroca 8 m  10, Sukiennicza 4 m 1 i  7 w Gdańsku.

  1. Zakres robót obejmuje między innymi:
    1. roboty ogólnobudowlane tj.
  • roboty rozbiórkowe,
  • wykonanie ścianek działowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • roboty tynkarskie,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
  • wymiana stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
  • remont pieców kaflowych,
  • naprawa stropów,
  • przebudowa instalacji wentylacyjnej,
    1. roboty sanitarne tj.
    2. wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
    3. montaż/przebudowa instalacji gazowej,
    4. roboty elektryczne tj.
  • wymiana/remont instalacji elektrycznej.
  • montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

 

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.

             Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ?      załącznik nr 1 do siwz.
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe -         załącznik nr 1.1 do siwz.
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne -   załącznik nr 1.2 do siwz.
  4. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K -      załącznik nr 1.3 do siwz.
  5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe -      załącznik nr 1.4 do siwz.
  6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny     podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
  8. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna -     załącznik nr 1.7 do siwz.   
  9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe -     załącznik nr 2 do siwz.
  10. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna ? załącznik nr 3 do siwz.
  11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych.    Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej ?     załącznik nr 4 do siwz.
  12. Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 2 w budynku przy ul. Na Stoku 14 w Gdańsku- załącznik                  nr 5 do siwz.
  13. Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Na Stoku 14 w Gdańsku ?załącznik nr 5.1 do siwz.
  14. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Na Stoku 14 m 2 ? branża ogólnobudowlana ?         załącznik nr 5.2 do siwz.
  15. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk ul. Na Stoku 14 m 2 ? branża sanitarna -  załącznik nr 5.3 do siwz.
  16. Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Na Stoku 14 m 2 ? branża    elektryczna ? załącznik nr 5.4 do siwz.
  17. Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 10 w budynku przy ul. Sierocej 8 w Gdańsku - załącznik                 nr 6 do siwz.
  18. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul.  Sierocej 8 w Gdańsku ?  załącznik nr 6.1 do siwz.
  19. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Sieroca 8 m 10 ? branża ogólnobudowlana ?             załącznik nr 6.2 do siwz.
  20. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu Gdańsk ul. Sieroca 8 m 10 ? branża         sanitarna  ?             załącznik nr 6.3 do siwz.
  21. Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sieroca 8 m 10  ? branża                elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
  22. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Sukienniczej 4 w Gdańsku ? załącznik nr 7 do siwz.
  23. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Sukiennicza 4 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?       załącznik nr 7.1 do siwz.
  24. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Sukiennicza 4 m 1 ? branża sanitarna ?            załącznik nr 7.2 do siwz.
  25. Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sukiennicza 4 m 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
  26. Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 7 w budynku przy ul. Sukienniczej 4 w Gdańsku - załącznik nr 8 do siwz.
  27. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku przy ul. Sukienniczej 4 w Gdańsku ? załącznik nr                 8.1 do siwz.
  28. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Sukiennicza 4 m 7 ? branża ogólnobudowlana ?       załącznik nr 8.2 do siwz.
  29. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Sukiennicza 4 m 7 ? branża sanitarna ?            załącznik nr 8.3 do siwz.
  30. Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu Gdańsk, ul. Sukiennicza 4 m 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0,  45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach:  120 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł  brutto każda,  obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków  o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat.
    4. Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
    5. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak  zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
    6. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
    8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz      Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
  4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
  5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
  6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 8 tygodni  od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
  9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.05.2014 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  21.06.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  23.05.2014 r. godzina 10:45

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 06.05.2014 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ul. Sukiennicza 4 m 7 - ark. inwentar., szkic lokalu, przedmiary.pdf 442,02 KB 2014-05-06 14:40 pobierz
2 ul. Sukiennicza 4 m 1 - szkic lokalu, przedmiary.pdf 422,18 KB 2014-05-06 14:39 pobierz
3 ul. Sieroca 8 m 10 - ark. inwentar., szkic lokalu, przedmiary.pdf 380,32 KB 2014-05-06 14:39 pobierz
4 ul. Na Stku 14 m 2 - ark. inwntar., szkic lokalu, przedmiary.pdf 449,03 KB 2014-05-06 14:38 pobierz
5 specyfikacje techniczne - inst. elektr..pdf 874,8 KB 2014-05-06 14:37 pobierz
6 specyfikacje techniczne - inst. wod. - kan..pdf 579,08 KB 2014-05-06 14:36 pobierz
7 specyfikacja techniczna - inst. gaz..pdf 501,31 KB 2014-05-06 14:32 pobierz
8 specyfikacje techniczne - rob. budowl..pdf 2,66 MB 2014-05-06 14:31 pobierz
9 wzór umowy.pdf 626,79 KB 2014-05-06 14:29 pobierz
10 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,06 MB 2014-05-06 14:28 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2014-05-06
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2014-05-06 14:27