BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 oraz wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-08-04

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr

3 firmy „KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński z siedzibą 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18  z ceną oferty 78.060,00 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.

 

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

 

Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke

83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45    

 

 

89 873,94

 

2

 

.Budownictwo Ogólne Jan Szmurło

 80-170 Gdańsk, ul. Paderewskiego 4/174    

 

 

69 243,00

 

3

 

„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

 

78 060,00

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

86,85

86,85

3

100,00

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 09.08.2014 r.

 

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 oraz wykonaniem podłączenia budynku do  miejskiej sieci  kanalizacji sanitarnej

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 oraz wykonanie podłączenia budynku do  miejskiej sieci  kanalizacji sanitarnej.

      Budynek w zabudowie wolnostojącej pełni funkcje zamieszkania zbiorowego, posiada pięć lokali mieszkalnych, w tym lokale mieszkalne na parterze nr 2 i 4 oraz na poddaszu nr 3 i 5 nie posiadają sanitariatów, natomiast na parterze w lokalu mieszkalnym nr 1 lokatorzy we własnym zakresie wydzielili z części przybudówki indywidualną łazienkę.

      Budynek składa się z 1,5 kondygnacji nadziemnych (parter, poddasze użytkowe) i nie jest podpiwniczony.           

Konstrukcja budynku:

  • układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny, 
  • ściany konstrukcyjne oraz ścianki wewnętrzne działowe wykonane z cegły ceramicznej pełnej i otynkowane,
  • ścianki wewnętrzne działowe na poddaszu wykonane w konstrukcji szkieletu drewnianego wykończone         tynkiem na trzcinie,
  • stropy międzykondygnacyjne wykonane na belkach drewnianych z wsuwką i otynkowaną   podsufitką,
  • w polach belek stropowych wykonana jest polepa gliniana ułożona na deskach i łatach,
  • posadzka parteru wykonana z desek podłogowych mocowanych do legarów/belek stopowych,
  • schody międzykondygnacyjne drewniane jednobiegowe,
  • dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną,
  • instalacje wewnętrzne:

      elektryczna,

      woda- sieć miejska,

      kanalizacja - odprowadzenie do szamba,

      ogrzewanie - piece kaflowe, etażowe na paliwo stałe.

 

  1. Zakres robót obejmuje:
  1. wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych (na parterze z części parterowej przybudówki, na poddaszu z części pokoju, natomiast w lokalu mieszkalnym nr 1 wykonanie podłączenia instalacji kanalizacji sanitarnej do nowego przyłącza):
  • wykonanie otworów w polach między belkami stropowymi oraz między elementami więźby dachowej do przeprowadzenia kanałów wentylacyjnych,
  • wykonanie kanałów wentylacyjnych,
  • wykonanie nadproży w ścianach,
  • wykonanie zamurowań otworów drzwiowych,
  • wykonanie ścianek działowych w lekkiej konstrukcji z płyt gipsowo-włóknowych,
  • wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie w parterowych przybudówkach,
  • wykonanie nowych warstw podłogi stropie,
  • montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach WC,
  • przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
  1. wykonanie wewnętrznej instalacji wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla pomieszczeń sanitarnych:
  • przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody,
  • przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji,
  • przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
  • wykonanie przyłącza kanalizacyjnego,
  • likwidacja istniejącej instalacji kanalizacji z budynku do zbiornika bezodpływowego wraz ze zbiornikiem.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. Projekt budowlany wielobranżowy przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych,          instalacji wewnętrznej wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanych pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz:

a)  projekt budowlany przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 1.1 do siwz:

  • rysunek 9 - projekt budowlany przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 269 - rzut parteru - załącznik nr 1.1a do siwz,
  • rysunek 10 - projekt budowlany przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 269 - rzut poddasza - załącznik nr 1.1b do siwz,

b)  orzeczenie techniczne budynek mieszkalny wielorodzinny Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 269 - załącznik nr 1.2 do siwz,

c)  projekt budowlany instalacji wewnętrznej wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanych pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 1.3 do siwz:

  • rysunek 1 - projekt budowlany wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 269 ? projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.3a do siwz.
    1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych do projektu budowlanego wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz.
    2. Szczegółowa specyfikacja techniczna instalacji wewnętrznej wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanych pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 3 do siwz.
    3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych. Instalacje elektryczne wewnętrzne -  załącznik nr 4 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45111000-8, 45231300-8, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45421152-4, 45431000-7, 45432110-8, 45442100-8.

          

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w miesiącach:  3 miesiące

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  2 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

 

 

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:

  • minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  brutto, obejmująca roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
  • minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto,

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.

 

 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:

- roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,

  • roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    2. podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    3. udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    5. wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz    Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 28.07.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  26.08.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  28.07.2014 r. godzina 10:30

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.07.2014 r.

 

 

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 553,71 KB 2014-07-10 11:23 pobierz
2 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 4.pdf 50,4 KB 2014-07-10 11:22 pobierz
3 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 3.pdf 902,28 KB 2014-07-10 11:22 pobierz
4 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 -roboty stolarkie.pdf 52,52 KB 2014-07-10 11:21 pobierz
5 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - wymagania ogolne.pdf 124,02 KB 2014-07-10 11:21 pobierz
6 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - strona tytułowa.pdf 18,62 KB 2014-07-10 11:21 pobierz
7 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - roboty w zakresie burzenia. roboty ziemne.pdf 59,6 KB 2014-07-10 11:20 pobierz
8 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - roboty murowe.pdf 50,35 KB 2014-07-10 11:20 pobierz
9 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - roboty malarskie.pdf 90,68 KB 2014-07-10 11:20 pobierz
10 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - okladziny z GK i GW.pdf 79,66 KB 2014-07-10 11:20 pobierz
11 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - kładzenie płytek, podłóg.pdf 103,25 KB 2014-07-10 11:20 pobierz
12 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - betonowanie, zbrojenie.pdf 124,84 KB 2014-07-10 11:19 pobierz
13 SIWZ.pdf 998,69 KB 2014-07-10 11:19 pobierz
14 Projekt budowlany- załącznik nr 1.strona tytułowa.pdf 39,08 KB 2014-07-10 11:18 pobierz
15 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 8.pdf 388,62 KB 2014-07-10 11:18 pobierz
16 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 7.pdf 358,48 KB 2014-07-10 11:17 pobierz
17 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 6.pdf 405,22 KB 2014-07-10 11:17 pobierz
18 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 5.pdf 381,37 KB 2014-07-10 11:17 pobierz
19 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 4.pdf 378,18 KB 2014-07-10 11:16 pobierz
20 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 3.pdf 478,84 KB 2014-07-10 11:16 pobierz
21 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 2.pdf 454,57 KB 2014-07-10 11:15 pobierz
22 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 1 - załącznik nr 1.3a.pdf 615,54 KB 2014-07-10 11:15 pobierz
23 Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. opis techniczny.pdf 882,73 KB 2014-07-10 11:14 pobierz
24 Projekt budowlany- załącznik nr 1.2.orzeczenie techniczne rysunki.pdf 10,28 MB 2014-07-10 11:13 pobierz
25 Projekt budowlany- załącznik nr 1.2.orzeczenie techniczne opis.pdf 476,65 KB 2014-07-10 11:07 pobierz
26 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 14.pdf 419,1 KB 2014-07-10 11:06 pobierz
27 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 13.pdf 211,47 KB 2014-07-10 11:06 pobierz
28 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 12.pdf 594,59 KB 2014-07-10 11:05 pobierz
29 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 11.pdf 156,52 KB 2014-07-10 11:05 pobierz
30 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 10 - załącznik nr 1.1b.pdf 302,22 KB 2014-07-10 11:05 pobierz
31 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 9 - załącznik nr 1.1a.pdf 377,34 KB 2014-07-10 11:04 pobierz
32 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 8.pdf 153,9 KB 2014-07-10 11:04 pobierz
33 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 7.pdf 159,63 KB 2014-07-10 11:04 pobierz
34 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 6.pdf 194,15 KB 2014-07-10 11:04 pobierz
35 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 5.pdf 169,41 KB 2014-07-10 11:03 pobierz
36 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 4.pdf 166,94 KB 2014-07-10 11:03 pobierz
37 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 3.pdf 177,05 KB 2014-07-10 11:03 pobierz
38 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 2.pdf 271,91 KB 2014-07-10 11:03 pobierz
39 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 1.pdf 303,97 KB 2014-07-10 11:02 pobierz
40 Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. opis techniczny.pdf 2,87 MB 2014-07-10 11:02 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2014-07-10
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2014-07-10 10:59