Wykonanie przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 oraz wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-08-04
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr
3 firmy „KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński z siedzibą 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 z ceną oferty 78.060,00 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke 83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45
|
89 873,94 |
2 |
.Budownictwo Ogólne Jan Szmurło 80-170 Gdańsk, ul. Paderewskiego 4/174
|
69 243,00 |
3 |
„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
|
78 060,00 |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
1 |
86,85 |
86,85 |
3 |
100,00 |
100,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 09.08.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 oraz wykonaniem podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 oraz wykonanie podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej.
Budynek w zabudowie wolnostojącej pełni funkcje zamieszkania zbiorowego, posiada pięć lokali mieszkalnych, w tym lokale mieszkalne na parterze nr 2 i 4 oraz na poddaszu nr 3 i 5 nie posiadają sanitariatów, natomiast na parterze w lokalu mieszkalnym nr 1 lokatorzy we własnym zakresie wydzielili z części przybudówki indywidualną łazienkę.
Budynek składa się z 1,5 kondygnacji nadziemnych (parter, poddasze użytkowe) i nie jest podpiwniczony.
Konstrukcja budynku:
- układ konstrukcyjny ścian nośnych jest podłużny,
- ściany konstrukcyjne oraz ścianki wewnętrzne działowe wykonane z cegły ceramicznej pełnej i otynkowane,
- ścianki wewnętrzne działowe na poddaszu wykonane w konstrukcji szkieletu drewnianego wykończone tynkiem na trzcinie,
- stropy międzykondygnacyjne wykonane na belkach drewnianych z wsuwką i otynkowaną podsufitką,
- w polach belek stropowych wykonana jest polepa gliniana ułożona na deskach i łatach,
- posadzka parteru wykonana z desek podłogowych mocowanych do legarów/belek stopowych,
- schody międzykondygnacyjne drewniane jednobiegowe,
- dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną,
- instalacje wewnętrzne:
elektryczna,
woda- sieć miejska,
kanalizacja - odprowadzenie do szamba,
ogrzewanie - piece kaflowe, etażowe na paliwo stałe.
- Zakres robót obejmuje:
- wydzielenie pomieszczeń sanitarnych w lokalach mieszkalnych (na parterze z części parterowej przybudówki, na poddaszu z części pokoju, natomiast w lokalu mieszkalnym nr 1 wykonanie podłączenia instalacji kanalizacji sanitarnej do nowego przyłącza):
- wykonanie otworów w polach między belkami stropowymi oraz między elementami więźby dachowej do przeprowadzenia kanałów wentylacyjnych,
- wykonanie kanałów wentylacyjnych,
- wykonanie nadproży w ścianach,
- wykonanie zamurowań otworów drzwiowych,
- wykonanie ścianek działowych w lekkiej konstrukcji z płyt gipsowo-włóknowych,
- wykonanie nowych warstw podłogi na gruncie w parterowych przybudówkach,
- wykonanie nowych warstw podłogi stropie,
- montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach WC,
- przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla pomieszczeń sanitarnych:
- przebudowa wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody,
- przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji,
- przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego,
- likwidacja istniejącej instalacji kanalizacji z budynku do zbiornika bezodpływowego wraz ze zbiornikiem.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany wielobranżowy przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych, instalacji wewnętrznej wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanych pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz:
a) projekt budowlany przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 9 - projekt budowlany przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 269 - rzut parteru - załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 10 - projekt budowlany przebudowy w zakresie wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 269 - rzut poddasza - załącznik nr 1.1b do siwz,
b) orzeczenie techniczne budynek mieszkalny wielorodzinny Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 269 - załącznik nr 1.2 do siwz,
c) projekt budowlany instalacji wewnętrznej wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanych pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 1.3 do siwz:
- rysunek 1 - projekt budowlany wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 269 ? projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.3a do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych do projektu budowlanego wydzielenia pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna instalacji wewnętrznej wody oraz instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanych pomieszczeń sanitarnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Trakt Św. Wojciecha 269 w Gdańsku - załącznik nr 3 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych. Instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 4 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45231300-8, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45421152-4, 45431000-7, 45432110-8, 45442100-8.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 3 miesiące
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, obejmująca roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
- minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto,
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne,
- roboty budowlane polegające na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
- podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
- udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
- wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 28.07.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 26.08.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 28.07.2014 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.07.2014 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 553,71 KB | 2014-07-10 11:23 | pobierz |
2 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 4.pdf | 50,4 KB | 2014-07-10 11:22 | pobierz |
3 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 3.pdf | 902,28 KB | 2014-07-10 11:22 | pobierz |
4 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 -roboty stolarkie.pdf | 52,52 KB | 2014-07-10 11:21 | pobierz |
5 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - wymagania ogolne.pdf | 124,02 KB | 2014-07-10 11:21 | pobierz |
6 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - strona tytułowa.pdf | 18,62 KB | 2014-07-10 11:21 | pobierz |
7 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - roboty w zakresie burzenia. roboty ziemne.pdf | 59,6 KB | 2014-07-10 11:20 | pobierz |
8 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - roboty murowe.pdf | 50,35 KB | 2014-07-10 11:20 | pobierz |
9 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - roboty malarskie.pdf | 90,68 KB | 2014-07-10 11:20 | pobierz |
10 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - okladziny z GK i GW.pdf | 79,66 KB | 2014-07-10 11:20 | pobierz |
11 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - kładzenie płytek, podłóg.pdf | 103,25 KB | 2014-07-10 11:20 | pobierz |
12 | Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2 - betonowanie, zbrojenie.pdf | 124,84 KB | 2014-07-10 11:19 | pobierz |
13 | SIWZ.pdf | 998,69 KB | 2014-07-10 11:19 | pobierz |
14 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.strona tytułowa.pdf | 39,08 KB | 2014-07-10 11:18 | pobierz |
15 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 8.pdf | 388,62 KB | 2014-07-10 11:18 | pobierz |
16 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 7.pdf | 358,48 KB | 2014-07-10 11:17 | pobierz |
17 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 6.pdf | 405,22 KB | 2014-07-10 11:17 | pobierz |
18 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 5.pdf | 381,37 KB | 2014-07-10 11:17 | pobierz |
19 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 4.pdf | 378,18 KB | 2014-07-10 11:16 | pobierz |
20 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 3.pdf | 478,84 KB | 2014-07-10 11:16 | pobierz |
21 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 2.pdf | 454,57 KB | 2014-07-10 11:15 | pobierz |
22 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. rysunek 1 - załącznik nr 1.3a.pdf | 615,54 KB | 2014-07-10 11:15 | pobierz |
23 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.3. opis techniczny.pdf | 882,73 KB | 2014-07-10 11:14 | pobierz |
24 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.2.orzeczenie techniczne rysunki.pdf | 10,28 MB | 2014-07-10 11:13 | pobierz |
25 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.2.orzeczenie techniczne opis.pdf | 476,65 KB | 2014-07-10 11:07 | pobierz |
26 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 14.pdf | 419,1 KB | 2014-07-10 11:06 | pobierz |
27 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 13.pdf | 211,47 KB | 2014-07-10 11:06 | pobierz |
28 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 12.pdf | 594,59 KB | 2014-07-10 11:05 | pobierz |
29 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 11.pdf | 156,52 KB | 2014-07-10 11:05 | pobierz |
30 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 10 - załącznik nr 1.1b.pdf | 302,22 KB | 2014-07-10 11:05 | pobierz |
31 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 9 - załącznik nr 1.1a.pdf | 377,34 KB | 2014-07-10 11:04 | pobierz |
32 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 8.pdf | 153,9 KB | 2014-07-10 11:04 | pobierz |
33 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 7.pdf | 159,63 KB | 2014-07-10 11:04 | pobierz |
34 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 6.pdf | 194,15 KB | 2014-07-10 11:04 | pobierz |
35 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 5.pdf | 169,41 KB | 2014-07-10 11:03 | pobierz |
36 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 4.pdf | 166,94 KB | 2014-07-10 11:03 | pobierz |
37 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 3.pdf | 177,05 KB | 2014-07-10 11:03 | pobierz |
38 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 2.pdf | 271,91 KB | 2014-07-10 11:03 | pobierz |
39 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. rysunek 1.pdf | 303,97 KB | 2014-07-10 11:02 | pobierz |
40 | Projekt budowlany- załącznik nr 1.1. opis techniczny.pdf | 2,87 MB | 2014-07-10 11:02 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2014-07-10 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2014-07-10 10:59 |