Wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 wraz z zabezpieczeniem skarpy oraz ul. Wyspiańskiego 22A i Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-05-19
Informuję, że w dniu 19.05.2015 r. zostały podpisane umowy:na zadaniu 1 z firmą ZWAR - BUD Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4.
na zadaniu 2 z firmą ZWAR - BUD Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-05-13
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
na zadaniu 1 ? ofertę nr 7 firmy ?ZWAR - BUD? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4 z ceną brutto 147 600,00 zł i terminem wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
na zadaniu 2 - ofertę nr 7 firmy ?ZWAR - BUD? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4 z ceną brutto 35 670,00 zł oraz terminami wykonania robót przy ul. Gen. De Gaullea 2A ? 40 dni od dnia podpisania umowy i ul. Wyspiańskiego 22A ? 35 dni od dnia wprowadzenia na budowę.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena, termin wykonania |
1 |
?VMG POLSKA? Sp. z o.o. 02-830 Warszawa, ul. Mazura 18A |
Zadanie 2 Cena brutto ? 48 831,00 zł. Termin wykonania: - ul. Gen. De Gaullea 2A ? 60 dni od dnia podpisania umowy - ul. Wyspiańskiego 22A ? 60 dni od dnia wprowadzenia na budowę |
2 |
Wytwórnia Prefabrykatów Budowlanych TRANSPORT S.C. E. J. Zarembscy 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Pocztowa 6 |
Zadanie 1 Cena brutto ? 282 900,00 zł. Termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 2 Cena brutto ? 55 350,00 zł. Termin wykonania: - ul. Gen. De Gaullea 2A ? 40 dni od dnia podpisania umowy - ul. Wyspiańskiego 22A ? 40 dni od dnia wprowadzenia na budowę |
3 |
OKRÓJ Zdzisław Okrój 83-305 Pomieczyno, Barwik ul. Słoneczna 8 |
Zadanie 2 Cena brutto ? 47 842,74 zł. Termin wykonania: - ul. Gen. De Gaullea 2A ? 40 dni od dnia podpisania umowy - ul. Wyspiańskiego 22A ? 40 dni od dnia wprowadzenia na budowę |
4 |
80-408 Gdańsk ul. Grzegorza z Sanoka 4 |
Zadanie 1 Cena brutto ? 204 180,00 zł. Termin wykonania 60 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 2 Cena brutto ? 119 925,00 zł. Termin wykonania: - ul. Gen. De Gaullea 2A ? 30 dni od dnia podpisania umowy - ul. Wyspiańskiego 22A ? 30 dni od dnia wprowadzenia na budowę |
5 |
Marian Guziński 83-135 Kolonia Ostrowicka, Kolonia Ostrowicka 52 |
Zadanie 2 Cena brutto ? 94 894,50 zł. Termin wykonania: - ul. Gen. De Gaullea 2A ? 60 dni od dnia podpisania umowy - ul. Wyspiańskiego 22A ? 60 dni od dnia wprowadzenia na budowę |
6 |
Tadeusz i Tomasz Dominiecki 84-300 Lębork, ul. Staszica 21 |
Zadanie 1 Cena brutto ? 174 483,00 zł. Termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy |
7 |
?ZWAR ? BUD? Sp. z o.o. 80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4 |
Zadanie 1 Cena brutto ? 147 600,00 zł. Termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy Zadanie 2 Cena brutto ? 35 670,00 zł. Termin wykonania: - ul. Gen. De Gaullea 2A ? 40 dni od dnia podpisania umowy - ul. Wyspiańskiego 22A ? 35 dni od dnia wprowadzenia na budowę |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Zadanie 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 90% |
Liczba pkt w kryterium termin wykonania 10% |
Razem |
6 |
76,13 |
10,00 |
86,13 |
7 |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
Zadanie 2
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 90% |
Liczba pkt w kryterium termin wykonania 10% |
Razem |
1 |
65,74 |
0,00 |
65,74 |
2 |
58,00 |
10,00 |
68,00 |
3 |
67,10 |
10,00 |
77,10 |
7 |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 18.05.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót rozbiórkowych budynków przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 wraz z zabezpieczeniem skarpy oraz ul. Wyspiańskiego 22A i Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
- budynków mieszkalnego i gospodarczego należących do Skarbu Państwa położonych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku na terenie działki nr 11 obręb 309 wraz z zabezpieczeniem skarpy,
- budynku mieszkalnego, garażu i komórek gospodarczych położonych przy ul. Wyspiańskiego 22A w Gdańsku na terenie działki nr 614/8, obręb 42,
- budynku po byłej piekarni wraz z kominem murowanym położonego przy ul. Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku na terenie działki nr 118/45, obręb 041.
Łączna kubatura budynków do rozbiórki ? 1 625,00 m3.
Łączna kubatura budynków gospodarczych do rozbiórki ? 262,00 m3.
Łączna kubatura garażu i komórek gospodarczych do rozbiórki ? 9,60 m3.
- Charakterystyka obiektów do rozbiórki:
- ul. Trakt Św. Wojciecha 358
budynek mieszkalny
kubatura budynku (pierwotna) - 450,00 m3,
powierzchnia zabudowy - 130,00 m2,
rodzaj zabudowy - wolnostojąca,
ilość kondygnacji - 1 kondygnacja,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - drewniany (częściowo rozebrany), pozostała część dachu pokryta eternitem.
budynek gospodarczy (częściowo rozebrany)
kubatura budynku (pierwotna) - 165,00 m3,
powierzchnia zabudowy (pierwotna) - 54,00 m2,
rodzaj zabudowy - wolnostojąca,
ilość kondygnacji - parterowy,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - drewniany (rozebrany).
Pozostałe elementy przeznaczone do rozbiórki znajdujące się na terenie działki to schody terenowe betonowe pełne, murki, piwniczka gospodarcza usytuowana w skarpie.
W celu zabezpieczenia terenu przed osunięciem należy wykonać mur oporowy.
- ul. Wyspiańskiego 22A
budynek mieszkalny
kubatura budynku - 525,00 m3,
rodzaj zabudowy - szeregowa,
ilość kondygnacji - 2 kondygnacyjny, podpiwniczony,
konstrukcja - ściany murowane, strop nad piwnicą stalowo ? ceramiczny, nad parterem i piętrem drewniany,
dach - drewniany kryty papą,
Garaż, komórki gospodarcze
kubatura budynku - 97,00 m3, (garaż) 9,6 m3 komórki,
rodzaj zabudowy - szeregowa
ilość kondygnacji - 1 kondygnacyjny
konstrukcja - ściany murowane (garaż), ściany drewniane (komórki)
dach - drewniany kryty papą
- ul. Gen. De Gaullea 2A
kubatura budynku wraz z kominem - 650,00 m3,,
powierzchnia zabudowy - 116,80 m2,
powierzchnia użytkowa - 148,90 m2
wysokość zróżnicowana - 3,20 m - max. 7,00 m od poziomu terenu
rodzaj zabudowy - szeregowa,
ilość kondygnacji - 2 kondygnacyjny, częściowo jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony,
stropy ceramiczny na belkach stalowych nad piwnicą, gęstożebrowy, na fragmentach monolityczny nad parterem,
konstrukcja - ściany murowane,
dach - drewniany jednospadowy kryty papą na deskowaniu.
Komin murowany o wymiarach w przekroju 0,90 x 0,90 m i wysokości 6,80 m ponad połać dachu.
- Zakres robót obejmuje:
- rozbiórkę konstrukcji drewnianej dachu,
- rozbiórkę pokrycia dachów z papy i eternitu,
- rozbiórkę konstrukcji murowanej budynku,
- rozbiórkę konstrukcji drewnianej budynku,
- rozbiórkę ścian z cegły i drewna,
- rozbiórkę konstrukcji stropów,
- rozbiórkę podłóg i posadzek,
- rozbiórkę ścian piwnic,
- rozbiórkę fundamentów i ław fundamentowych,
- rozbiórkę komórek drewnianych i murowanych przynależnych do budynku,
- rozbiórkę komina murowanego,
- rozbiórkę elementów zabudowy działki np. schody, murki, piwniczki gospodarcze itp.,
- wycinkę krzewów i drzew,
- zasypanie wykopów gruzem drobnym i piaskiem,
- wywóz gruzu i innych odpadów np. papy, eternitu, śmieci, w tym znajdujących się w rozbieranych obiektach itp. na miejskie wysypisko Szadółki,
- uporządkowanie terenu po rozbiórce,
- wykonanie zabezpieczenia skarpy w zakresie stabilizacji gruntu i wykonanie muru oporowego.
- Zakres robót związanych z wykonaniem zabezpieczenia skarpy w zakresie stabilizacji gruntu i wykonania muru oporowego:
- wykonanie muru oporowego,
- umocowanie skarpy poprzez wykonanie płotków faszynowych,
- zasypanie skarpy piaskiem z uwzględnieniem tzw. ?filtru odwrotnego?,
- rozścielenie ziemi urodzajnej,
- posianie trawy.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
5.1. ul. Trakt Św. Wojciecha 358
- Projekt budowlano ? wykonawczy rozbiórki budynków mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku wraz z projektem zabezpieczenia skarpy - załącznik nr 1.1. do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Inwentaryzacja (stan istn.) Rzut w poziomie terenu ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut w poziomie terenu po rozbiórce ? stan projektowany ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Mur oporowy Przekrój 1-1 ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Mur oporowy Przekrój 2-2 ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Zabezpieczenie skarpy ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Zdjęcia obiektu ? dokumentacja foto nr 1, 2 i 3 ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Karta terenu ? załącznik nr 1.1.8 do siwz.
- Specyfikacja techniczna ? Rozbiórka budynków: mieszkalnego i gospodarczego wraz z projektem zabezpieczenia skarpy - Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku - załącznik nr 1.2 do siwz.
- Przedmiar (o charakterze informacyjnym) ? Rozbiórka budynku mieszkalnego i gospodarczego wraz z zabezpieczeniem skarpy Gdańsk ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - załącznik nr 1.3 do siwz.
5.2. ul. Wyspiańskiego 22a
- Projekt rozbiórki istniejącego budynku mieszkalnego i obiektów gospodarczych 80-434 Gdańsk, ul. Wyspiańskiego 22a, dz. nr 614/8, ob. 42 - załącznik nr 2.1 do siwz.
- Specyfikacja techniczna (ST) rozbiórek budynków i budowli Gdańsk ul. Wyspiańskiego 22A budynek mieszkalny wraz z garażem i komórkami znajdującymi się na działce nr 614/8, obręb 042 - załącznik nr 2.2 do siwz.
5.3. ul. Gen. De Gaullea 2A
- Projekt budowlany - Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana. Orzeczenie o stanie technicznym. Projekt rozbiórki budynku wraz z murowanym kominem ? budynek gminny po byłej piekarni Gdańsk, ul. Gen. De Gaullea 2A ? obręb 041, dz. 118/45 - załącznik nr 3.1 do siwz.
- Aneks do projektu rozbiórki budynku przy ul. Gen. De Gaullea 2A w zakresie zagospodarowania i wydzielenia placu budowy - załącznik nr 3.2 do siwz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - budynek gminny po byłej piekarni wraz z kominem ? rozbiórka - Gdańsk, ul. Gen. De Gaullea 2A - załącznik nr 3.3 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111220-6, 45111230-9, 45262522-6, 45320000-6, 45410000-4, 45453000-7.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 60
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł w tym :
Zadanie 1 ? 3 400,00 zł,
Zadanie 2 - 600,00 zł,
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
w przypadku składania oferty na zadanie 1
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
-1 robotę związaną z usuwaniem materiałów zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,
w przypadku składania oferty na zadanie 2
-2 roboty polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
-1 robotę związaną z usuwaniem materiałów zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,
-2 roboty polegającą na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.
-1 robotę polegającą na wykonaniu robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:
-1 samochodem samowyładowawczym o ładowności powyżej 5 ton.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-1 osobą na stanowisku kierowcy.
Kierowca pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony musi spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 200 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 35 000,00 zł;
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu
w przypadku składania ofert:
na zadanie 1
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
-robót związanych z usuwaniem materiałów zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,
-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,
na zadanie 2
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,
na zadanie 1 i 2
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wartości minimum 30 000,00 zł brutto,
-robót związanych z usuwaniem materiałów zawierających azbest o wartości minimum 7 000,00 zł brutto,
-robót rozbiórkowych obiektów budowlanych o wysokości co najmniej 2 kondygnacji naziemnych o wartości minimum 15 000,00 zł brutto
-robót budowlano-konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat dla robót polegających na zabezpieczeniu skarpy przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w przypadku składania oferty na zadanie 1.
- Podać w ofercie termin wykonania robót (maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy - ul. Trakt Św. Wojciecha 358, ul. Gen. De Gaullea 2A, maksymalnie 60 dni od dnia wprowadzenia na budowę - ul. Wyspiańskiego 22A). Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 60 dni to oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
- Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,90
- kryterium termin wykonania robót waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 20.04.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 19.05.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 20.04.2015 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.04.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków położonych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 wraz z zabezpieczeniem skarpy.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych budynków mieszkalnego i gospodarczego należących do Skarbu Państwa położonych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 358 w Gdańsku na terenie działki nr 11 obręb 309 wraz z zabezpieczeniem skarpy.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111220-6, 45111230-9, 45262522-6, 45320000-6, 45410000-4, 45453000-7.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 60
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,90
- kryterium termin wykonania robót waga 0,10
Część nr 2
nazwa: wykonanie robót rozbiórkowych budynków mieszkalnych i gospodarczych przy ul. Wyspiańskiego 22A i ul. Gen. De Gaullea 2A.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych:
- budynku mieszkalnego, garażu i komórek gospodarczych położonych przy ul. Wyspiańskiego 22A w Gdańsku na terenie działki nr 614/8, obręb 42,
- budynku po byłej piekarni wraz z kominem murowanym położonego przy ul. Gen. De Gaullea 2A w Gdańsku na terenie działki nr 118/45, obręb 041.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45111220-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 60
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,90
- kryterium termin wykonania robót waga 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 2.1. - Projekt rozbiórki ul. Wyspiańskiego 22a.pdf | 10,73 MB | 2015-04-03 11:39 | pobierz |
2 | załącznik nr 3.1. - Projekt budowlany ul. Gen. De Gaullea 2a.pdf | 5,71 MB | 2015-04-03 11:39 | pobierz |
3 | załącznik nr 1.1.7. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - zdjęcia fot. 1,2,3.pdf | 2,94 MB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
4 | zalącznik nr 3.3 - Specyfikacja techniczna ul. Gen. De Gaullea 2a.pdf | 1,64 MB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
5 | SIWZ.pdf | 1,24 MB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
6 | załącznik nr 1.1.1. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 -sytuacja rys. nr 1.pdf | 1,07 MB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
7 | załącznik nr 1.1. - Projekt budowlano-wykonawczy ul. Trakt Św. Wojciecha 358.pdf | 641,97 KB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
8 | wzór umowy zadanie 1.pdf | 594,11 KB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
9 | załącznik nr 1.1.3. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - rzut rys. nr 3.pdf | 527,04 KB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
10 | wzór umowy zadanie 2.pdf | 482,76 KB | 2015-04-03 11:38 | pobierz |
11 | zalącznik nr 1.2 - Specyfikacja techniczna ul. Trakt Św. Wojciecha 358.pdf | 328,33 KB | 2015-04-03 11:37 | pobierz |
12 | załącznik nr 1.1.4. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - mur oporowy rys. nr 4.pdf | 282,26 KB | 2015-04-03 11:37 | pobierz |
13 | załącznik nr 1.1.2. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - inwentaryzacja rys. nr 2.pdf | 274,8 KB | 2015-04-03 11:37 | pobierz |
14 | załącznik nr 1.1.5. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - mur oporowy rys. nr 5.pdf | 253,57 KB | 2015-04-03 11:37 | pobierz |
15 | załącznik nr 1.1.6. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - zabezpieczenie skarpy rys. nr 6.pdf | 237,01 KB | 2015-04-03 11:37 | pobierz |
16 | zalącznik nr 2.2 - Specyfikacja techniczna ul. Wyspiańskiego 22a.pdf | 233,23 KB | 2015-04-03 11:37 | pobierz |
17 | załącznik nr 3.2 - Aneks do projektu rozbiórki ul. Gen. De Gaullea 2a.pdf | 116,16 KB | 2015-04-03 11:36 | pobierz |
18 | załącznik nr 1.1.8. Projekt ul. Trakt Św. Wojciecha 358 - karta terenu.pdf | 67,73 KB | 2015-04-03 11:36 | pobierz |
19 | załącznik nr 1.3. - Przedmiar.pdf | 57,49 KB | 2015-04-03 11:36 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-04-03 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-04-03 11:35 |