Wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, klatki schodowej oraz wykonanie izolacji Baszty Jacek przy ul. Pańskiej w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-06-09
Informuję, że w dniu 09.06.2015 r. została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy z siedzibą w Stężycy przy ulicy Stolema 4 z ceną brutto 381 300,00 zł oraz gwarancją za wady 61 miesięcy.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-06-03
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 2 firmy Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy z siedzibą w Stężycy przy ulicy Stolema 4 z ceną brutto 381 300,00 zł oraz gwarancją za wady 61 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena, gwarancja za wady |
1 |
KONSORCJUM FIRM: REMONTOBUDOWA Sp. z o.o. 80-180 Gdańsk, ul. Wielkopolska 5A Przedsiębiorstwo Budowlane EKOINBUD Sp. z o.o. 80-180 Gdańsk, ul. Wielkopolska 5A
|
cena oferty: - 478 470,00 zł gwarancja za wady - 37 miesięcy |
2 |
Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy 83-322 Stężyca, ul. Stolema 4
|
cena oferty: - 381 300,00 zł gwarancja za wady - 61 miesięcy |
3 |
KAMARO Sp. z o.o. Sp. k. 81-817 Sopot, ul. Malczewskiego 4 |
cena oferty: - 594 951,00 zł gwarancja za wady - 61 miesięcy |
4 |
Arkadiusz Lewicki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ?BUDCHEM? 82-300 Elbląg, ul. Gen. K. Pułaskiego 1G
|
cena oferty: - 730 000,01 zł gwarancja za wady - 61 miesięcy |
5 |
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MOPIK S.C. Arkadiusz Kiełb, Stanisław Kiełb 80-875 Gdańsk, ul. Biskupia 24 B
|
cena oferty: - 831 618,78 zł gwarancja za wady - 61 miesięcy |
6 |
Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMEX Ryszard Ankiewicz 80-392 Gdańsk, ul. Szczecińska 65 |
cena oferty: - 425 580,00 zł gwarancja za wady - 60 miesięcy |
7 |
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW S.A. 00-382 Warszawa, ul. Solec 103 ODDZIAŁ GDAŃSK 80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59
|
cena oferty: - 504 079,98 zł gwarancja za wady - 61 miesięcy |
8 |
Przedsiębiorstwo Budowlane EKOBUD Kazimierz Kisiel 80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
|
cena oferty: - 698 640,00 zł gwarancja za wady - 60 miesięcy |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 70% |
Liczba pkt w kryterium gwarancja za wady 10% |
Razem |
2 |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
4 |
47,01 |
10,00 |
57,01 |
6 |
80,63 |
8,00 |
88,63 |
7 |
68,08 |
10,00 |
78,08 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 08.06.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, klatki schodowej oraz wykonanie izolacji Baszty Jacek przy ul. Pańskiej w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, klatki schodowej oraz wykonanie izolacji Baszty Jacek przy ul. Pańskiej w Gdańsku.
Baszta Jacek leży na terenie wpisanym decyzją nr 8 (aktualny 15) z dnia 11.10.1947 r. do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny Miasta Gdańsk, należący do terenu uznanego za pomnik historii decyzją Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. objętym strefą ochrony archeologicznej, wpisana również do rejestru zabytków nieruchomych województwa pomorskiego pod nr 294 (nowy nr 420) decyzją z dnia 24.02.1967 r.
Baszta Jacek wybudowana została na przełomie XIV-XV wieku w północno-zachodnim narożniku murów obronnych Głównego Miasta, położona u zbiegu ulicy Pańskiej i Podwale Staromiejskie.
Aktualne obiekt jest częściowo użytkowany - studio fotograficzne.
Budynek posiada 5 kondygnacji nadziemnych i 1 kondygnację podziemną.
Do kondygnacji podziemnej brak jest dostępu, ze względu na wykonanie współczesnej warstwy posadzkowej bez możliwości wykonania zejścia do piwnicy.
Wieża jest na planie ośmioboku wpisanego w okrąg o średnicy 8,70 m.
Charakterystyczne parametry techniczne:
Powierzchnia zabudowy - 59,14 m2,
Powierzchnia parteru (punkt obsługi klienta) - 17,63 m2,
Powierzchnia I piętra (zaplecze) - 17,69 m2,
Powierzchnia II piętra (zaplecze) - 18,36 m2,
Powierzchnia III piętra (pomieszczenie pomocnicze) - 23,42 m2,
Poddasze (poddasze nieużytkowe trzypoziomowe) - 23,42 m2,
Kubatura obiektu - 1 300,00 m3,
Wysokość - 36,00 m.
Konstrukcja budynku:
- główna konstrukcja nośna - ściana kondygnacji nadziemnej wykonana jest z cegły ceramicznej pełnej o zróżnicowanych grubościach 1,2 ? 2,5 m
- stropy nad parterem i piętrami I i II są jako ceglane sklepienia, nad III piętrem drewniany,
- ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych wykonane są z cegły ceramicznej pełnej o zróżnicowanych grubościach 1,2 ? 2,5 m,
- dach drewniany kryty dachówka ceramiczną ? mnich-mniszka.
- Zakres robót obejmuje:
- wykonanie remontu elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz remont klatki schodowej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt architektoniczno-budowlany - Projekt remontu elewacji oraz stolarki okiennej i drzwiowej Baszty Jacek ul. Pańska, 80-834 Gdańsk dz. nr 3, obręb 89 - załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr PZT-1 ? Projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr A-1 ? Widok elewacji E1 E2 ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr A-2 ? Widok elewacji E3 E4 ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr A-3 ? Widok elewacji E5 E6 ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr A-4 ? Widok elewacji E7 E8 ? załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr A-5 ? Okno Typ 01 ? załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr A-6 ? Okno Typ 02 ? załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr A-7 ? Okno Typ 03 ? załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr A-8 ? Okno Typ 04 ? załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr A-9 ? Okiennica Typ 05 ? załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr A-10 ? Okiennica Typ 06 ? załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr A-11 ? Drzwi drewniane ? załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr A-12 ? Drzwi stalowe ? załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr A-13 ? Drzwiczki skrzynki elektrycznej ? załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr A-14 ? Zestawienie stolarki ? załącznik nr 1.15 do siwz.
- Program prac konserwatorskich dla remontu elewacji Baszta Jacek w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz.
- Projekt architektoniczno-budowlany - Projekt izolacji budowli oraz projekt remontu klatki schodowej ul. Pańska, 80-834 Gdańsk dz. nr 3, obręb 89 - załącznik nr 3 do siwz.
- Rysunek nr PZT-1 ? Projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr K-1 ? Izolacja budynku ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr K-2 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr K-3 ? Schody SC-6 ? załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr K-4 ? Przekrój B-B ? załącznik nr 3.5 do siwz,
- Projekt izolacji budowli oraz projekt remontu klatki schodowej ul. Pańska, 80-834 Gdańsk dz. nr 3, obręb 89 ? Specyfikacje techniczne - załącznik nr 4 do siwz.
- Projekt remontu elewacji oraz stolarki okiennej i drzwiowej Baszty Jacek ul. Pańska, 80-834 Gdańsk dz. nr 3, obręb 89 - Specyfikacje techniczne - załącznik nr 5 do siwz.
- Projekt remontu elewacji oraz stolarki okiennej i drzwiowej Baszty Jacek ul. Pańska, 80-834 Gdańsk ? Przedmiar - załącznik nr 6 do siwz (o charakterze informacyjnym).
- Izolacja budowli oraz remontu klatki schodowej ul. Pańska, 80-834 Gdańsk dz. nr 3, obręb 89 ? Przedmiar - załącznik nr 7 do siwz (o charakterze informacyjnym).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1 , 45111200-0, 45261100-5, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262500-6, 45320000-6, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45442120-4, 45452000-0, 45452100-1, 45453000-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
zakończenie 30.10.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1 osobą do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków posiadającą przygotowanie zawodowe określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz 1623, z póź. zm.) tj. upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych tj:
- posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych określonej w dyplomie ukończenia studiów i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
lub
- w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 900 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
- podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
- podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
- załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
- wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-kryterium cena waga 0,90
- kryterium okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
- nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na remont elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, klatki schodowej oraz wykonanie izolacji budynku wraz z remontem klatki schodowej Baszty Jacek przy ul. Pańskiej w terminie do 30 czerwca 2015 r.
- zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów, spadku temperatury poniżej + 5?C, uniemożliwiających wykonywanie prac konserwatorskich i robót budowlanych,
c) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia okoliczności:
- wymienionych w pkt 1a, termin może ulec przesunięciu o ilość dni zwłoki w przekazaniu prawomocnego pozwolenia na budowę,
- wymienionych w pkt 1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 04.05.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 02.06.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 04.05.2014 r. godzina 10:30
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 16.04.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedź na pytania -28.04 2015 r.pdf | 41,85 KB | 2015-04-28 12:16 | pobierz |
2 | Program prac konserwatorskich dla remontu elewacji Baszta Jacek w Gdańsku - załącznik nr 2.pdf | 9,88 MB | 2015-04-16 13:39 | pobierz |
3 | Rysunek nr A-4 ? Widok elewacji E7 E8 ? załącznik nr 1.5.pdf | 6,51 MB | 2015-04-16 13:39 | pobierz |
4 | Rysunek nr A-2 ? Widok elewacji E3 E4 ? załącznik nr 1.3.pdf | 6,09 MB | 2015-04-16 13:39 | pobierz |
5 | Rysunek nr A-1 ? Widok elewacji E1 E2 ? załącznik nr 1.2.pdf | 4,6 MB | 2015-04-16 13:39 | pobierz |
6 | Rysunek nr A-3 ? Widok elewacji E5 E6 ? załącznik nr 1.4.pdf | 4,28 MB | 2015-04-16 13:39 | pobierz |
7 | Projekt izolacji budowli oraz projekt remontu klatki schodowej ul. Pańska ? Specyfikacje techniczne | 2,21 MB | 2015-04-16 13:38 | pobierz |
8 | Projekt remontu elewacji oraz stolarki okiennej i drzwiowej Baszty Jacek ul. Pańska - Specyfikacje t | 1,45 MB | 2015-04-16 13:38 | pobierz |
9 | SIWZ.pdf | 1,16 MB | 2015-04-16 13:38 | pobierz |
10 | Wzór umowy.pdf | 677,46 KB | 2015-04-16 13:38 | pobierz |
11 | Projekt izolacji budowli oraz projekt remontu klatki schodowej ul. Pańska - załącznik nr 3.pdf | 564,21 KB | 2015-04-16 13:38 | pobierz |
12 | Projekt remontu elewacji oraz stolarki okiennej i drzwiowej Baszty Jacek ul. Pańska - załącznik nr 1 | 560,82 KB | 2015-04-16 13:37 | pobierz |
13 | Rysunek nr PZT-1 ? Projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 3.1.pdf | 414,3 KB | 2015-04-16 13:37 | pobierz |
14 | Rysunek nr PZT-1 ? Projekt zagospodarowania terenu ? załącznik nr 1.1.pdf | 396,35 KB | 2015-04-16 13:37 | pobierz |
15 | Przedmiar - załącznik nr 7 (o charakterze informacyjnym).pdf | 221,43 KB | 2015-04-16 13:37 | pobierz |
16 | Rysunek nr K-4 ? Przekrój B-B ? załącznik nr 3.5.pdf | 184,6 KB | 2015-04-16 13:37 | pobierz |
17 | Przedmiar - załącznik nr 6 (o charakterze informacyjnym).pdf | 176,87 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
18 | Rysunek nr K-1 ? Izolacja budynku ? załącznik nr 3.2.pdf | 151,8 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
19 | Rysunek nr K-2 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 3.3.pdf | 146,48 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
20 | Rysunek nr K-3 ? Schody SC- 6 ? załącznik nr 3.4.pdf | 139,96 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
21 | Rysunek nr A-11 ? Drzwi drewniane ? załącznik nr 1.12.pdf | 108,84 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
22 | Rysunek nr A-12 ? Drzwi stalowe ? załącznik nr 1.13.pdf | 97,55 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
23 | Rysunek nr A-10 ? Okiennica Typ 06 ? załącznik nr 1.11.pdf | 81,21 KB | 2015-04-16 13:36 | pobierz |
24 | Rysunek nr A-5 ? Okno Typ 01 ? załącznik nr 1.6.pdf | 81,05 KB | 2015-04-16 13:35 | pobierz |
25 | Rysunek nr A-6 ? Okno Typ 02 ? załącznik nr 1.7.pdf | 81,03 KB | 2015-04-16 13:35 | pobierz |
26 | Rysunek nr A-9 ? Okiennica Typ 05 ? załącznik nr 1.10.pdf | 80,14 KB | 2015-04-16 13:35 | pobierz |
27 | Rysunek nr A-8 ? Okno Typ 04 ? załącznik nr 1.9.pdf | 79,94 KB | 2015-04-16 13:35 | pobierz |
28 | Rysunek nr A-7 ? Okno Typ 03 ? załącznik nr 1.8.pdf | 79,91 KB | 2015-04-16 13:35 | pobierz |
29 | Rysunek nr A-13 ? Drzwiczki skrzynki elektrycznej ? załącznik nr 1.14.pdf | 74,55 KB | 2015-04-16 13:35 | pobierz |
30 | Rysunek nr A-14 ? Zestawienie stolarki ? załącznik nr 1.15.pdf | 43,7 KB | 2015-04-16 13:34 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-04-16 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-04-16 13:33 |