Zagospodarowanie 3 wnętrz podwórzowych w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-08-26
Umowy podpisano: - umowa 62/2015/NZ i 63/2015/NZ dnia 21.08.2015 z Zakładem Robót Drogowych i Architektonicznych RONDO Sp. z o.o. - umowa 61/2015/NZ dnia 26.08.2015 z Firmą Budowlano - Drogową TAR-BUD Przemysław TaraszkiewiczWynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-08-17
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że:
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Firmy Budowlano ? Drogowej TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy Al. Jana Pawła II 3d/12 z ceną oferty 56 331,93 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Zakładu Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Olszyńskiej 3 z ceną oferty 42 769,72 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Zakładu Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Olszyńskiej 3 z ceną oferty 39 956,49 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
GARDEN ? BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
Zadanie 1
- cena: 65 190,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3
- cena: 61 500,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
2 Sylwester Formela
Firma Handlowo ? Usługowa SFOR
83-314 Somonino, Sławki 124
Zadanie 1
- cena: 55 350,00 zł,
- termin wykonania 60 dni od dnia podpisania umowy
3
Zakład Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o.
80-734 Gdańsk, ul. Olszyńska 3
Zadanie 1
- cena: 69 345,60 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2
- cena: 42 769,72 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 39 956,49 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
4 Firma Budowlano ? Drogowa TAR ? BUD Przemysław Taraszkiewicz
80-462 Gdańsk, Al. Jana Pawła II 3d/12.
Zadanie 1
- cena: 56 331,93 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
5
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 Zadanie 1
- cena: 83 640,00 zł,
- termin wykonania 59 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2
- cena: 52 890,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3
- cena: 49 200,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 77,77 10 87,77
3 73,11 10 83,11
4 90,00 10 100,00
5 60,62 2 62,62
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 2
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
3 90,00 10 100,00
5 72,78 10 82,78
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 3
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 58,47 10 68,47
3 90,00 10 100,00
5 73,09 10 83,09
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
- zadanie 1 - po 24.08.2015 r.
- zadanie 2 i 3 ? po 17.08.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na zagospodarowanie 3 wnętrz podwórzowych w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B,
- ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10,
- ul. Jaskółcza 4 i 5.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
- ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie chodnika i drogi z kostki brukowej betonowej płukanej (płyty betonowe szare płukane o fakturze kamiennej),
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej,
- regulacja pionowa studzienek.
- ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
- wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy i furtki,
- ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy pod warstwę ziemi,
- rozrzucenie ziemi żyznej,
- montaż siłowni zewnętrznej wraz z montażem orbitreka i jeźdźca,
- montaż kiwaczek,
- montaż pergoli podwójnej wraz z ławeczką kątową,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż dwóch tablic z koszami do koszykówki,
- malowanie lini na boisku do koszykówki,
- uporządkowanie terenu.
- ul. Jaskółcza 4 i 5
- wykonanie bramy dwuskrzydłowej,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni betonowej,
- montaż stołu do ping-ponga,
- rozrzucenie ziemi żyznej,
- wykonanie trawników,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż stolika metalowego czteroosobowego,
- montaż ławki bujanej drewnianej - huśtawki,
- ułożenie płyt typu Yomb,
- uporządkowanie terenu.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B
- Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - załącznik nr 1.1 do siwz.
- Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 26.05.2015 r. załącznik nr 1.2 do siwz.
- Przedmiar - ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B - załącznik nr 1.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
- Mapka - Koncepcja zagospodarowania kwartału Dmowskiego/Klonowa - załącznik nr 2.1 do siwz.
- Rysunek ? jeździec - załącznik nr 2.2 do siwz.
- Rysunek ? pergola z podwójną ławką - załącznik nr 2.3 do siwz.
- Zdjęcie ? pergola Milton-podwójna ławka - załącznik nr 2.4 do siwz.
- Rysunek ? orbitrek - załącznik nr 2.5 do siwz.
- Zdjęcie ? bramy - załącznik nr 2.6 do siwz.
- Przedmiar ? urządzenie podwórza ul. Dmowskiego / Klonowa - załącznik nr 2.7 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- ul. Jaskółcza 4 i 5
- Mapka - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 3.1 do siwz.
- Rysunek stołu do ping-ponga, pergoli, ławki bujanej drewnianej, stolika metalowego czteroosobowego, płyty mini ? yomb - załącznik nr 3.2 do siwz.
- Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Jaskółcz 4 i 5 - załącznik nr 3.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników ? załącznik nr 4 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 500,00 zł,
- w przypadku składania oferty na dwa zadania - 1 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na trzy zadania - 1 500,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
W przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 2 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na dwa zadania:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 4 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na trzy zadania:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 6 osobami do wykonywania robót.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
- Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
- Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.
- Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
- Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
- Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie, który należy sporządzić według wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
§Cena waga 0,90
§Termin wykonania zamówienia waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
- Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 29.07.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 27.08.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 29.07.2015 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.07.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie chodnika i drogi z kostki brukowej betonowej płukanej (płyty betonowe szare płukane o fakturze kamiennej),
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej,
- regulacja pionowa studzienek.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
Część nr 2
nazwa
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy i furtki,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni,
- roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy pod warstwę ziemi,
- rozrzucenie ziemi żyznej,
- montaż siłowni zewnętrznej wraz z montażem orbitreka i jeźdźca,
- montaż kiwaczek,
- montaż pergoli podwójnej wraz z ławeczką kątową,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż dwóch tablic z koszami do koszykówki,
- malowanie lini na boisku do koszykówki,
- uporządkowanie terenu.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
Część nr 3
nazwa
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Jaskółcza 4 i 5
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- wykonanie bramy dwuskrzydłowej,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni betonowej,
- montaż stołu do ping-ponga,
- rozrzucenie ziemi żyznej,
- wykonanie trawników,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- montaż stolika metalowego czteroosobowego,
- montaż ławki bujanej drewnianej - huśtawki,
- ułożenie płyt typu Yomb,
- uporządkowanie terenu.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 27 07 2015.pdf | 147,42 KB | 2015-07-27 14:23 | pobierz |
2 | zmodyfikowany przedmiar Dmowskiego - Klonowa.pdf | 64,33 KB | 2015-07-27 14:23 | pobierz |
3 | zmodyfikowany przedmiar Targ Rybny, Tobiasza.pdf | 48,37 KB | 2015-07-27 14:22 | pobierz |
4 | modyfikacja siwz 27 07 2015.pdf | 49,01 KB | 2015-07-27 14:22 | pobierz |
5 | odpowiedzi na pytania 27 07 2015.pdf | 59,1 KB | 2015-07-27 14:21 | pobierz |
6 | Specyfikacje techniczne - załącznik nr 4.pdf | 3,97 MB | 2015-07-14 14:24 | pobierz |
7 | Zdjęcie ? bramy - załącznik nr 2.6.pdf | 1,97 MB | 2015-07-14 14:24 | pobierz |
8 | Mapka - Koncepcja zagospodarowania kwartału Dmowskiego Klonowa - załącznik nr 2.1.pdf | 1,58 MB | 2015-07-14 14:24 | pobierz |
9 | Mapka - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 3.1.pdf | 1,42 MB | 2015-07-14 14:24 | pobierz |
10 | Zdjęcie ? pergola Milton-podwójna ławka - załącznik nr 2.4.pdf | 1,27 MB | 2015-07-14 14:24 | pobierz |
11 | SIWZ.pdf | 1,02 MB | 2015-07-14 14:23 | pobierz |
12 | Rysunek stołu do ping-ponga, pergoli, ławki bujanej, stolika metalowego, płyty yomb - załącznik nr 3 | 826,39 KB | 2015-07-14 14:23 | pobierz |
13 | Wzór umowy.pdf | 632,83 KB | 2015-07-14 14:23 | pobierz |
14 | Rysunek ? pergola z podwójną ławką - załącznik nr 2.3.pdf | 617,88 KB | 2015-07-14 14:23 | pobierz |
15 | Rysunek ? orbitrek - załącznik nr 2.5.pdf | 477,94 KB | 2015-07-14 14:22 | pobierz |
16 | Rysunek ? jeździec - załącznik nr 2.2.pdf | 466 KB | 2015-07-14 14:22 | pobierz |
17 | Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - załącznik nr 1.1.pdf | 150,64 KB | 2015-07-14 14:22 | pobierz |
18 | Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - załącznik nr 1.2.pdf | 118,49 KB | 2015-07-14 14:22 | pobierz |
19 | Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Jaskółcz 4 i 5 - załącznik nr 3.3.pdf | 78,98 KB | 2015-07-14 14:22 | pobierz |
20 | Przedmiar ? urządzenie podwórza ul. Dmowskiego Klonowa - załącznik nr 2.7.pdf | 75,55 KB | 2015-07-14 14:22 | pobierz |
21 | Przedmiar - ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B - załącznik nr 1.3.pdf | 60,69 KB | 2015-07-14 14:21 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2015-07-14 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-07-14 14:20 |