BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Zagospodarowanie 3 wnętrz podwórzowych w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-08-26

Umowy podpisano: - umowa 62/2015/NZ i 63/2015/NZ dnia 21.08.2015 z Zakładem Robót Drogowych i Architektonicznych RONDO Sp. z o.o. - umowa 61/2015/NZ dnia 26.08.2015 z Firmą Budowlano - Drogową TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-08-17

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że:
 
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Firmy Budowlano ? Drogowej TAR-BUD Przemysław Taraszkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy Al. Jana Pawła II 3d/12 z ceną oferty  56 331,93 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
- na zadaniu 2 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Zakładu Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Olszyńskiej 3 z ceną oferty  42 769,72 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- na zadaniu 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Zakładu Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Olszyńskiej 3 z ceną oferty  39 956,49 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 40 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
  Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 


GARDEN ? BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
 Zadanie 1     
 - cena: 65 190,00 zł,
 - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3     
 - cena: 61 500,00 zł,
 - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.

2 Sylwester Formela
Firma Handlowo ? Usługowa SFOR
83-314 Somonino, Sławki 124
 Zadanie 1     
 - cena: 55 350,00 zł,
  - termin wykonania 60 dni od dnia podpisania umowy

 



Zakład Robót Drogowych i Architektonicznych ?RONDO? Sp. z o.o.
       80-734 Gdańsk, ul. Olszyńska 3
 Zadanie 1     
 - cena: 69 345,60 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2     
 - cena: 42 769,72 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3     
 - cena: 39 956,49 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy

4 Firma Budowlano ? Drogowa TAR ? BUD Przemysław Taraszkiewicz
80-462 Gdańsk, Al. Jana Pawła II 3d/12.
 Zadanie 1     
 - cena: 56 331,93 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy.

 

 


?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 Zadanie 1     
 - cena: 83 640,00 zł,
- termin wykonania 59 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2     
 - cena: 52 890,00 zł,
  - termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 3     
 - cena: 49 200,00 zł,
- termin wykonania 40 dni od dnia podpisania umowy

 
      Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 1
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
1 77,77 10 87,77
3 73,11 10 83,11
4 90,00 10 100,00
5 60,62 2 62,62
  
       Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 2
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
3 90,00 10 100,00
5 72,78 10 82,78

       Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 3
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
1 58,47 10 68,47
3 90,00 10 100,00
5 73,09 10 83,09

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
- zadanie 1 - po 24.08.2015 r.
- zadanie 2 i 3 ? po 17.08.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na zagospodarowanie 3 wnętrz podwórzowych w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
  • ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B,
  • ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10,
  • ul. Jaskółcza 4 i 5.
  1. Zakres robót obejmuje między innymi:
    1.   ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B
  • roboty rozbiórkowe nawierzchni,
  • roboty ziemne
    • wykonanie podbudowy
  • wykonanie obrzeży betonowych,
  • wykonanie chodnika i drogi z kostki brukowej betonowej płukanej (płyty betonowe szare płukane o fakturze kamiennej),
  • wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej,
  • regulacja pionowa studzienek.
    1. ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
      • wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy i furtki,
  • roboty rozbiórkowe nawierzchni,
    • roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
    • roboty ziemne,
    • wykonanie podbudowy pod warstwę ziemi,
    • rozrzucenie ziemi żyznej,
  • montaż siłowni zewnętrznej wraz z montażem orbitreka i jeźdźca,
  • montaż kiwaczek,
  • montaż pergoli podwójnej  wraz z ławeczką kątową,
  • wykonanie obrzeży betonowych,
    • montaż dwóch tablic z koszami do koszykówki,
    • malowanie lini na boisku do koszykówki,
    • uporządkowanie terenu.
  • ul. Jaskółcza 4 i 5
    • wykonanie bramy dwuskrzydłowej,
    • roboty ziemne,
    • wykonanie podbudowy,
    • wykonanie nawierzchni betonowej,
    • montaż stołu do ping-ponga,
    • rozrzucenie ziemi żyznej,
  • wykonanie trawników,
    • wykonanie obrzeży betonowych,
    • montaż stolika metalowego czteroosobowego,
    • montaż ławki bujanej drewnianej - huśtawki,
  • ułożenie płyt typu Yomb,
    • uporządkowanie terenu.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B
    • Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - załącznik nr 1.1 do siwz.
    • Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 26.05.2015 r. załącznik nr 1.2 do siwz.
    • Przedmiar - ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B - załącznik nr 1.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  2. ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10
    • Mapka - Koncepcja zagospodarowania kwartału Dmowskiego/Klonowa - załącznik nr 2.1 do siwz.
    • Rysunek ? jeździec - załącznik nr 2.2 do siwz.
    • Rysunek ? pergola z podwójną ławką - załącznik nr 2.3 do siwz.
    • Zdjęcie ? pergola Milton-podwójna ławka - załącznik nr 2.4 do siwz.
    • Rysunek ? orbitrek - załącznik nr 2.5 do siwz.
    • Zdjęcie ? bramy - załącznik nr 2.6 do siwz.
    • Przedmiar ? urządzenie podwórza ul. Dmowskiego / Klonowa - załącznik nr 2.7 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  3. ul. Jaskółcza 4 i 5
    • Mapka - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 3.1 do siwz.
    • Rysunek stołu do ping-ponga, pergoli, ławki bujanej drewnianej, stolika metalowego czteroosobowego, płyty mini ? yomb - załącznik nr 3.2 do siwz.
  4. Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Jaskółcz 4 i 5 - załącznik nr 3.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników ? załącznik nr 4 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 3.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

60 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

  • w przypadku składania oferty na jedno zadanie -    500,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na dwa zadania -    1 000,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na trzy zadania -    1 500,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

 

 

 

 

 

  1. Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

 

W przypadku składania oferty na jedno zadanie:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 2 osobami do wykonywania robót.

 

W przypadku składania oferty na dwa zadania:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 4 osobami do wykonywania robót.

 

W przypadku składania oferty na trzy zadania:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 6 osobami do wykonywania robót.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości minimum 25 000,00 zł brutto.

              Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
    3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    4. Udzielić rękojmi za wady na okres  minimum 3 lat.
    5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
    6. Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.

  1. Złożyć druk Formularz cenowy odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie, który należy sporządzić według wzoru druku Zamawiającego.
  2. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
  3. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie     

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

Kryteria:

§Cena                                                         waga    0,90

§Termin wykonania zamówienia    waga    0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
  3. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  4. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
  5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  6. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  7. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  8. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 29.07.2015 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  27.08.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  29.07.2015 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.07.2015 r.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza  8B.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • roboty rozbiórkowe nawierzchni,
  • roboty ziemne
    • wykonanie podbudowy
  • wykonanie obrzeży betonowych,
  • wykonanie chodnika i drogi z kostki brukowej betonowej płukanej (płyty betonowe szare płukane o fakturze kamiennej),
  • wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej,
  • regulacja pionowa studzienek.

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                waga    0,90

  • termin wykonania zamówienia          waga    0,10

 

Część nr 2

nazwa

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Klonowa 4 oraz ul. Dmowskiego 10

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów metalowych wraz z montażem bramy i furtki,
  • roboty rozbiórkowe nawierzchni,
  • roboty przygotowawcze przy powierzchniowych robotach ziemnych,
  • roboty ziemne,
  • wykonanie podbudowy pod warstwę ziemi,
  • rozrzucenie ziemi żyznej,
  • montaż siłowni zewnętrznej wraz z montażem orbitreka i jeźdźca,
  • montaż kiwaczek,
  • montaż pergoli podwójnej  wraz z ławeczką kątową,
  • wykonanie obrzeży betonowych,
  • montaż dwóch tablic z koszami do koszykówki,
  • malowanie lini na boisku do koszykówki,
  • uporządkowanie terenu.

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                waga    0,90

  • termin wykonania zamówienia          waga    0,10

 

 

 

 

Część nr 3

nazwa

Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Jaskółcza 4 i 5

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • wykonanie bramy dwuskrzydłowej,
  • roboty ziemne,
  • wykonanie podbudowy,
  • wykonanie nawierzchni betonowej,
  • montaż stołu do ping-ponga,
  • rozrzucenie ziemi żyznej,
  • wykonanie trawników,
    • wykonanie obrzeży betonowych,
    • montaż stolika metalowego czteroosobowego,
    • montaż ławki bujanej drewnianej - huśtawki,
    • ułożenie płyt typu Yomb,
    • uporządkowanie terenu.

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

60 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                waga    0,90

  • termin wykonania zamówienia          waga    0,10

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 27 07 2015.pdf 147,42 KB 2015-07-27 14:23 pobierz
2 zmodyfikowany przedmiar Dmowskiego - Klonowa.pdf 64,33 KB 2015-07-27 14:23 pobierz
3 zmodyfikowany przedmiar Targ Rybny, Tobiasza.pdf 48,37 KB 2015-07-27 14:22 pobierz
4 modyfikacja siwz 27 07 2015.pdf 49,01 KB 2015-07-27 14:22 pobierz
5 odpowiedzi na pytania 27 07 2015.pdf 59,1 KB 2015-07-27 14:21 pobierz
6 Specyfikacje techniczne - załącznik nr 4.pdf 3,97 MB 2015-07-14 14:24 pobierz
7 Zdjęcie ? bramy - załącznik nr 2.6.pdf 1,97 MB 2015-07-14 14:24 pobierz
8 Mapka - Koncepcja zagospodarowania kwartału Dmowskiego Klonowa - załącznik nr 2.1.pdf 1,58 MB 2015-07-14 14:24 pobierz
9 Mapka - zagospodarowanie terenu - załącznik nr 3.1.pdf 1,42 MB 2015-07-14 14:24 pobierz
10 Zdjęcie ? pergola Milton-podwójna ławka - załącznik nr 2.4.pdf 1,27 MB 2015-07-14 14:24 pobierz
11 SIWZ.pdf 1,02 MB 2015-07-14 14:23 pobierz
12 Rysunek stołu do ping-ponga, pergoli, ławki bujanej, stolika metalowego, płyty yomb - załącznik nr 3 826,39 KB 2015-07-14 14:23 pobierz
13 Wzór umowy.pdf 632,83 KB 2015-07-14 14:23 pobierz
14 Rysunek ? pergola z podwójną ławką - załącznik nr 2.3.pdf 617,88 KB 2015-07-14 14:23 pobierz
15 Rysunek ? orbitrek - załącznik nr 2.5.pdf 477,94 KB 2015-07-14 14:22 pobierz
16 Rysunek ? jeździec - załącznik nr 2.2.pdf 466 KB 2015-07-14 14:22 pobierz
17 Rysunek - zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - załącznik nr 1.1.pdf 150,64 KB 2015-07-14 14:22 pobierz
18 Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - załącznik nr 1.2.pdf 118,49 KB 2015-07-14 14:22 pobierz
19 Przedmiar - zagospodarowanie podwórka ul. Jaskółcz 4 i 5 - załącznik nr 3.3.pdf 78,98 KB 2015-07-14 14:22 pobierz
20 Przedmiar ? urządzenie podwórza ul. Dmowskiego Klonowa - załącznik nr 2.7.pdf 75,55 KB 2015-07-14 14:22 pobierz
21 Przedmiar - ul. Targ Rybny 10B i 10C oraz ul. Tobiasza 8B - załącznik nr 1.3.pdf 60,69 KB 2015-07-14 14:21 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-07-14
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2015-07-14 14:20