BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Partyzantów 17B oraz ul. Chodkiewicza 12 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2015-08-18

na zad. 1 umowę podpisano z PPU ZIELEŃ Sp. z o.o. na zad. 2 postępowanie zostało unieważnione.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-08-12

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że:
 
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Produkcyjno ? Usługowego ?ZIELEŃ? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Partyzantów 76 z ceną oferty  50 507,70 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 30 dni od dnia podpisania umowy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
  - na zadaniu 2 postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.  

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 


Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe
?ZIELEŃ? Sp. z o.o.
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76
 
Zadanie 1     
 - cena: 50 507,70 zł,
 - termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy.



GARDEN ? BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
 Zadanie 1     
 - cena: 52 398,00 zł,
  - termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2     
 - cena: 73 800,00 zł,
  - termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy



?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
 
Zadanie 2     
 - cena: 39 360,00 zł,
  - termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy

 

 

     Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  - zadanie 1
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10% 
RAZEM
pkt
1 90,00 10,00 100,00
2 86 75 10,00 96,75

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.08.2015 r.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

 

na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Partyzantów 17B oraz

ul. Chodkiewicza 12 w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
  • ul.  Partyzantów 17B,
  • ul. Chodkiewicza 12.
  1. Zakres robót obejmuje między innymi:
    1. ul. Partyzantów 17B
  • roboty ziemne,
  • karczowanie drzew,
  • wykopanie drzew młodych do przesadzenia,
  • sadzenia drzew i krzewów,
  • ręczne rozrzucenie ziemi,
  • ułożenie agrowłókniny,
  • ręczne rozrzucenie kory,
  • ręczne rozrzucenie kamieni ozdobnych,
  • wykonanie trawników,
  • odmłodzenie drzew,
  • palikowanie drzew,
  • wykonanie obrzeży betonowych,
  • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
    1. ul. Chodowieckiego 12
  • wykonanie ogrodzenia metalowego,
  • remont muru oporowego,
  • wykonanie furtki,
  • roboty ziemne,
  • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
  • wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
  • wycinka krzewów,
  • nasadzenie nowych krzewów,
  • przycinka drzew.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. ul. Partyzantów 17B
    • Projekt nasadzeń zieleni dla wnętrza podwórzowego ul. Partyzantów 17a/17b w Gdańsku działki nr 308 i 309/2 obręb 49 - załącznik nr 1.1 do siwz,
      • Rys. 1 - inwentaryzacja terenu z gospodarką drzewostanem - załącznik nr 1.1a do siwz,
      • Rys. 2 - koncepcja główna - załącznik nr 1.1b do siwz,
      • Rys. 3 - materiał roślinny wymiarowanie - załącznik nr 1.1c do siwz,
    • Rysunek - plan sytuacyjny ul. Partyzantów 17A - załącznik nr 1.2 do siwz,
    • Rysunek - plan sytuacyjny ul. Partyzantów 17b - załącznik nr 1.3 do siwz,
    • Zdjęcia stanu obecnego ul. Partyzantów 17A/17B - załączniki nr 1.4 do siwz,
    • Książka przedmiarów Partyzantów - załącznik nr 1.5. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
  2. ul. Chodowieckiego 12
    • Kosztorys zagospodarowania działki nr 214/2 dzierżawionej przez Wspólnotę Mieszkaniową przy ul. Chodowieckiego 12 - zakres prac - załącznik nr 2.1 do siwz,
    • Plan sytuacyjny - Daniela Chodowieckiego 12 - załącznik nr 2.2 do siwz,
    • Zdjęcia ogrodzenia oraz muru oporowego ul. Chodowieckiego 12 - załącznik nr 2.3 do siwz,
  3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników ? załącznik nr 3 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 2.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

50 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 600,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 500,00 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2 - 1.100,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

     Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

 

  1. Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:

W przypadku składania oferty na zadanie 1:

  • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 robotę budowlaną polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek,
  • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.

W przypadku składania oferty na zadanie 2:

  • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.

W przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2:

  • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
  • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

 

W przypadku składania oferty na zadanie 1:

  • 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającą wykształcenie minimum średnie techniczne w specjalności ogrodniczej lub leśnej oraz co najmniej 3 letnią praktykę zawodową w w/w specjalności,
  • 3 osobami do wykonywania prac.

W przypadku składania oferty na zadanie 2:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 2 osobami do wykonywania robót.

W przypadku składania oferty na dwa zadania powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:

  • roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek (zadanie 1),
  • roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (zadanie 2).

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
    Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu nasadzeń drzew  i krzewów o wartości niemniejszej niż 20 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
    3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    4. Udzielić rękojmi za wady na okres  minimum 3 lat.
    5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż 50 dni.

Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 50 dni - jego oferta zostanie odrzucona.

  1. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
  2. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie      

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

Kryteria:

§Cena                                                         waga    0,90

§Termin wykonania zamówienia    waga    0,10

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
  2. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    1. klęski żywiołowe,
    2. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
  3. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  4. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
  5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  6. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  7. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  8. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 30.07.2015 r. godzina 10:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  28.08.2015 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  30.07.2015 r. godzina 10:45

Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80 - 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.07.2015 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynku ul. Partyzantów 17B,

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • roboty ziemne,
  • karczowanie drzew,
  • wykopanie drzew młodych do przesadzenia,
  • sadzenia drzew i krzewów,
  • ręczne rozrzucenie ziemi,
  • ułożenie agrowłókniny,
  • ręczne rozrzucenie kory,
  • ręczne rozrzucenie kamieni ozdobnych,
  • wykonanie trawników,
  • odmłodzenie drzew,
  • palikowanie drzew,
  • wykonanie obrzeży betonowych,
  • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

50 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                waga    0,90

  • termin wykonania zamówienia          waga    0,10

 

Część nr 2

nazwa

Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynku ul. Chodowieckiego 12.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:

  • wykonanie ogrodzenia metalowego,
  • remont muru oporowego,
  • wykonanie furtki,
  • roboty ziemne,
  • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
  • wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
  • wycinka krzewów,
  • nasadzenie nowych krzewów,
  • przycinka drzew.

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

50 dni

 

Kryteria oceny ofert:

-cena                                                waga    0,90

  • termin wykonania zamówienia          waga    0,10

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 3. załącznik - specyfikacje techniczne.pdf 4,03 MB 2015-07-15 13:04 pobierz
2 2. załączniki - Chodowieckiego 12.pdf 4,02 MB 2015-07-15 13:04 pobierz
3 1. załączniki - Partyzantó 17B.pdf 13,28 MB 2015-07-15 13:04 pobierz
4 wzór umowy.pdf 603,89 KB 2015-07-15 13:03 pobierz
5 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,06 MB 2015-07-15 13:03 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2015-07-15
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2015-07-15 13:02