zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Partyzantów 17B oraz ul. Chodkiewicza 12 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-08-18
na zad. 1 umowę podpisano z PPU ZIELEŃ Sp. z o.o. na zad. 2 postępowanie zostało unieważnione.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-08-12
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że:
- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Produkcyjno ? Usługowego ?ZIELEŃ? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Partyzantów 76 z ceną oferty 50 507,70 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 30 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe
?ZIELEŃ? Sp. z o.o.
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 76
Zadanie 1
- cena: 50 507,70 zł,
- termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy.
2
GARDEN ? BRUK s.c.
Jacek Tuszkowski, Kamil Tuszkowski
80-180 Borkowo, ul. Kolarska 24
Zadanie 1
- cena: 52 398,00 zł,
- termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy
Zadanie 2
- cena: 73 800,00 zł,
- termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy
3
?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński
83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
Zadanie 2
- cena: 39 360,00 zł,
- termin wykonania 30 dni od dnia podpisania umowy
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert - zadanie 1
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja 10%
RAZEM
pkt
1 90,00 10,00 100,00
2 86 75 10,00 96,75
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.08.2015 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach ul. Partyzantów 17B oraz
ul. Chodkiewicza 12 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
- ul. Partyzantów 17B,
- ul. Chodkiewicza 12.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
- ul. Partyzantów 17B
- roboty ziemne,
- karczowanie drzew,
- wykopanie drzew młodych do przesadzenia,
- sadzenia drzew i krzewów,
- ręczne rozrzucenie ziemi,
- ułożenie agrowłókniny,
- ręczne rozrzucenie kory,
- ręczne rozrzucenie kamieni ozdobnych,
- wykonanie trawników,
- odmłodzenie drzew,
- palikowanie drzew,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
- ul. Chodowieckiego 12
- wykonanie ogrodzenia metalowego,
- remont muru oporowego,
- wykonanie furtki,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
- wycinka krzewów,
- nasadzenie nowych krzewów,
- przycinka drzew.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- ul. Partyzantów 17B
- Projekt nasadzeń zieleni dla wnętrza podwórzowego ul. Partyzantów 17a/17b w Gdańsku działki nr 308 i 309/2 obręb 49 - załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rys. 1 - inwentaryzacja terenu z gospodarką drzewostanem - załącznik nr 1.1a do siwz,
- Rys. 2 - koncepcja główna - załącznik nr 1.1b do siwz,
- Rys. 3 - materiał roślinny wymiarowanie - załącznik nr 1.1c do siwz,
- Rysunek - plan sytuacyjny ul. Partyzantów 17A - załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek - plan sytuacyjny ul. Partyzantów 17b - załącznik nr 1.3 do siwz,
- Zdjęcia stanu obecnego ul. Partyzantów 17A/17B - załączniki nr 1.4 do siwz,
- Książka przedmiarów Partyzantów - załącznik nr 1.5. do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym),
- Projekt nasadzeń zieleni dla wnętrza podwórzowego ul. Partyzantów 17a/17b w Gdańsku działki nr 308 i 309/2 obręb 49 - załącznik nr 1.1 do siwz,
- ul. Chodowieckiego 12
- Kosztorys zagospodarowania działki nr 214/2 dzierżawionej przez Wspólnotę Mieszkaniową przy ul. Chodowieckiego 12 - zakres prac - załącznik nr 2.1 do siwz,
- Plan sytuacyjny - Daniela Chodowieckiego 12 - załącznik nr 2.2 do siwz,
- Zdjęcia ogrodzenia oraz muru oporowego ul. Chodowieckiego 12 - załącznik nr 2.3 do siwz,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty budowlane, roboty drogowe, roboty w zakresie naprawy dróg, roboty w zakresie chodników ? załącznik nr 3 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
50 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 600,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 500,00 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2 - 1.100,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
W przypadku składania oferty na zadanie 1:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 robotę budowlaną polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek,
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na zadanie 2:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2:
- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
W przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającą wykształcenie minimum średnie techniczne w specjalności ogrodniczej lub leśnej oraz co najmniej 3 letnią praktykę zawodową w w/w specjalności,
- 3 osobami do wykonywania prac.
W przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 2 osobami do wykonywania robót.
W przypadku składania oferty na dwa zadania powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
- roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek (zadanie 1),
- roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto (zadanie 2).
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów o wartości niemniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
- Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
- Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.
- Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 50 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 50 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Kryteria:
§Cena waga 0,90
§Termin wykonania zamówienia waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów, silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
- Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 30.07.2015 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 28.08.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 30.07.2015 r. godzina 10:45
Miejsce: siedziba Zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80 - 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.07.2015 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynku ul. Partyzantów 17B,
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty ziemne,
- karczowanie drzew,
- wykopanie drzew młodych do przesadzenia,
- sadzenia drzew i krzewów,
- ręczne rozrzucenie ziemi,
- ułożenie agrowłókniny,
- ręczne rozrzucenie kory,
- ręczne rozrzucenie kamieni ozdobnych,
- wykonanie trawników,
- odmłodzenie drzew,
- palikowanie drzew,
- wykonanie obrzeży betonowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
50 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
Część nr 2
nazwa
Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy budynku ul. Chodowieckiego 12.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres robót obejmuje między innymi:
- wykonanie ogrodzenia metalowego,
- remont muru oporowego,
- wykonanie furtki,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych,
- wycinka krzewów,
- nasadzenie nowych krzewów,
- przycinka drzew.
Wspólny słownik zamówień
(CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45233140-2, 45233142-6, 45233222-1, 45342000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
50 dni
Kryteria oceny ofert:
-cena waga 0,90
- termin wykonania zamówienia waga 0,10
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | 3. załącznik - specyfikacje techniczne.pdf | 4,03 MB | 2015-07-15 13:04 | pobierz |
2 | 2. załączniki - Chodowieckiego 12.pdf | 4,02 MB | 2015-07-15 13:04 | pobierz |
3 | 1. załączniki - Partyzantó 17B.pdf | 13,28 MB | 2015-07-15 13:04 | pobierz |
4 | wzór umowy.pdf | 603,89 KB | 2015-07-15 13:03 | pobierz |
5 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,06 MB | 2015-07-15 13:03 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2015-07-15 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2015-07-15 13:02 |