wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Zagroble 7 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-09-03
umowę nr 71/2015/NZ podpisano z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński dnia 2015*-09-03Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-08-20
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, z ceną oferty 162 000,00 zł z VAT oraz okresem udzielonej gwarancji za wady 3 lata.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 20.08.2015 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Zagroble 7 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Zagroble 7 w Gdańsku.
Budynek został wybudowany na początku XX w. Jest to obiekt parterowy z poddaszem mieszkalnym
oraz strychem usytuowanym w górnej części dachu. Budynek jest podpiwniczony. Wejście do piwnicy przez właz w posadzce w klatce schodowej na parterze. Na poziomie parteru znajdują się
dwa lokale mieszkalne z niezależnymi wejściami od strony elewacji południowej. Na poddaszu
znajdują się dwa lokale mieszkalne, wejście na poziom poddasza odbywa się drzwiami
zewnętrznymi od strony elewacji północnej oraz wspólną klatką schodową. Do budynku od strony
północnej przylega pierwotna weranda, natomiast od strony południowej dobudowane w
późniejszym okresie dwie parterowe przybudówki. Aktualnie budynek jest zamieszkały i
użytkowany zgodnie z przeznaczeniem.
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany fundamentowe murowane z cegły
pełnej 52 cm. Ściany zewnętrzne nośne kondygnacji nadziemnej murowane z cegły pełnej gr. 38 cm.
Budynek od zewnątrz częściowo otynkowany (pierwotnie ceglany). Ściany wewnętrzne nośne -
murowane z cegły pełnej 25 cm, w miejscach kominów poszerzone do gr. 38 cm. Stropy drewniane
belkowe ze ślepym pułapem, wypełnione polepą glinianą. Więźba dachowa drewniana, dwuspadowa,
w konstrukcji płatwiowo - krokwiowej. Oparcie krokwi przy ścianie kolankowej na płatwach
stolcowych. W linii słupów płatwie stolcowe przy okapie podparte słupami oraz wzmocnione
zastrzałami. Przykrycie budynku z dachówki ceramicznej esówki na łatach oraz deskowaniu pełnym.
Weranda wejściowa (elewacja północna) w konstrukcji drewnianej szkieletowej - przykrycie dachu
z dachówki ceramicznej, przybudówki od strony południowej - przykrycie z papy na deskowaniu.
Kominy - murowane z cegły pełnej od zewnątrz otynkowane oraz blachy stalowej ocynkowanej.
2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe:
? demontaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, papy asfaltowej wraz z deskowaniem,
? demontaż obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych,
? demontaż elementów więźby dachowej,
? rozbiórka kominów murowanych,
b) montaż pokrycia dachu:
? montaż elementów więźby dachowej,
? przemurowanie kominów z cegły klinkierowej,
? odbudowa kominów z blachy stalowej ocynkowanej,
? wykonanie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej oraz papy termozgrzewalnej,
? wykonanie izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej połaci dachowych,
? wykonanie obróbek blacharskich, opierzeni, montaż rynien i rur spustowych, montaż płotków
śniegowych oraz stopni kominiarskich,
c) roboty uzupełniające:
? wykonanie drobnych instalacji elektrycznych (odtworzenie instalacji elektrycznych oraz oświetlenia dla częściowo remontowanych pomieszczeń poddasza).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt wykonawczy remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zagroble 7 w Gdańsku - załącznik nr 1 do siwz:
? rysunek nr 1 ? szkic sytuacyjny ? załącznik nr 1a do siwz,
? rysunek nr 2 ? inwentaryzacja budowlana ? rzut poddasza? załącznik nr 1b do siwz,
? rysunek nr 3 ? inwentaryzacja budowlana ? rzut strychu? załącznik nr 1c do siwz,
? rysunek nr 4 ? inwentaryzacja budowlana ? rzut dachu? załącznik nr 1d do siwz,
? rysunek nr 5 ? inwentaryzacja budowlana ? przekrój A ? A ? inwentaryzacja budowlana ?
? załącznik nr 1e do siwz,
? rysunek nr 6 ? inwentaryzacja budowlana ? elewacja północna, elewacja zachodnia? załącznik nr 1f do siwz,
? rysunek nr 7 ? inwentaryzacja budowlana ? elewacja południowa, elewacja wschodnia - załącznik nr 1g do siwz,
? rysunek nr 8 ? projekt budowlany - rzut poddasza ? załącznik nr 1h do siwz,
? rysunek nr 9 ? projekt budowlany - rzut strychu - załącznik nr 1i do siwz,
? rysunek nr 10 ? projekt budowlany - rzut dachu ? załącznik nr 1j do siwz,
? rysunek nr 11 ? projekt budowlany - przekrój I - I ? załącznik nr 1k do siwz,
? rysunek nr 12 ? projekt budowlany - elewacja północna, elewacja zachodnia ? załącznik nr 1l do siwz,
? rysunek nr 13 ? projekt budowlany - elewacja południowa, elewacja wschodnia ? załącznik nr 1m do siwz,
? rysunek nr 14 ? projekt budowlany - zestawienie okien ? załącznik nr 1n do siwz,
? orzeczenie o stanie technicznym ? załącznik nr 1o do siwz.
3.2. Projekt budowlany remontu więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zagroble 7 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz:
? rysunek nr 1 ? szkic sytuacyjny ? załącznik nr 2a do siwz,
? rysunek nr 2 ? inwentaryzacja budowlana ? rzut poddasza? załącznik nr 2b do siwz,
? rysunek nr 3 ? inwentaryzacja budowlana ? rzut strychu? załącznik nr 2c do siwz,
? rysunek nr 4 ? inwentaryzacja budowlana ? rzut dachu? załącznik nr 2d do siwz
? rysunek nr 5 ? inwentaryzacja budowlana ? przekrój A ? A ? inwentaryzacja budowlana ?
? załącznik nr 2e do siwz,
? rysunek nr 6 ? inwentaryzacja budowlana ? elewacja północna, elewacja zachodnia? załącznik nr 2f do siwz,
? rysunek nr 7 ? inwentaryzacja budowlana ? elewacja południowa, elewacja wschodnia - załącznik nr 2g do siwz,
? rysunek nr 8 ? projekt budowlany - rzut poddasza ? załącznik nr 2h do siwz,
? rysunek nr 9 ? projekt budowlany - rzut strychu - załącznik nr 2i do siwz,
? rysunek nr 10 ? projekt budowlany - rzut dachu ? załącznik nr 2j do siwz,
? rysunek nr 11 ? projekt budowlany - przekrój I - I ? załącznik nr 2k do siwz,
? rysunek nr 12 ? projekt budowlany - elewacja północna, elewacja zachodnia ? załącznik nr 2l do siwz,
? rysunek nr 13 ? projekt budowlany - elewacja południowa, elewacja wschodnia ? załącznik nr 2m do siwz,
? rysunek nr 14 ? projekt budowlany - zestawienie okien ? załącznik nr 2n do siwz,
? orzeczenie o stanie technicznym ? załącznik nr 2o do siwz.
3.3. Specyfikacje techniczne ? budynek mieszkalny wielorodzinny Gdańsk, ul. Zagroble 7 ? dz. Nr 286, obręb 300 - załącznik nr 3 do siwz.
3.4. Przedmiar ? remont więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Gdańsk, ul. Zagroble 7 - załącznik nr 4 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym).
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45261000-4, 45261211-6, 45261214-7, 45262500-6, 45311200-2, 45320000-6, 45422000-1, 45442120-4.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
60 dni od dnia podpisania umowy
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 3 000,00 ZŁ
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko-blacharskich o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko-blacharskich o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
e) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
f) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
? kryterium cena waga 0,90
? kryterium okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. intensywne, ponad przeciętne opady atmosferyczne, wichury i nagłe załamanie pogody uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonanie robót budowlanych.
2. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
3. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności + kolejne 2 dni.
5. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 10.08.2015 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 08.09.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 10.08.2015 r. godzina 10:45
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.07.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | przedmiar robót.pdf | 123,83 KB | 2015-07-24 13:15 | pobierz |
2 | specyfikacje techniczne cz. II.pdf | 1,37 MB | 2015-07-24 13:15 | pobierz |
3 | specyfikacje techniczne cz. I.pdf | 775,44 KB | 2015-07-24 13:15 | pobierz |
4 | projekt budowlany - rysunki.pdf | 761,43 KB | 2015-07-24 13:15 | pobierz |
5 | projekt budowlany - rysunki.pdf | 761,43 KB | 2015-07-24 13:14 | pobierz |
6 | projekt wykonawczy - rysunki.pdf | 760,57 KB | 2015-07-24 13:14 | pobierz |
7 | projekt wykonawczy.pdf | 2,56 MB | 2015-07-24 13:14 | pobierz |
8 | wzór umowy.pdf | 619,19 KB | 2015-07-24 13:14 | pobierz |
9 | specyfikacja istotnych warunkó zamówienia.pdf | 1,09 MB | 2015-07-24 13:13 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2015-07-24 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2015-07-24 13:13 |