Wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2015-11-03
informuję, że umowa została podpisana w dniu 03.11.2015 r. z Przedsiębiorstwem Budowlanym EKOBUD Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-10-27
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Biegańskiego 10/9 z ceną jednostkową brutto za zabezpieczenie 1m2 stropu ? 285,00 zł, ceną jednostkową brutto za malowanie 1m2 ścian - 40,00 zł, oraz udzieloną gwarancją na okres 5 lat.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena, gwarancja
1 Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD?
Kazimierz Kisiel
80-807 Gdańsk
ul. Biegańskiego 10/9 - cena jednostkowa brutto za zabezpieczenie 1m2 stropu ? 285,00 zł
- cena jednostkowa brutto za malowanie 1m2 ścian - 40,00 zł
- gwarancja za wady ? 5 lat
2 Firma Budowlana ?EFAK? Spółka jawna
Edmund Figurski & Andrzej Kotecki
80-557 Gdańsk
ul Narwicka 1
- cena jednostkowa brutto za zabezpieczenie 1m2 stropu ? 416,97 zł
- cena jednostkowa brutto za malowanie 1m2 ścian - 22,76 zł
- gwarancja za wady ? 6 lat
3 Firma ?Bolek i Lolek?
Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy
ul Górna 2
- cena jednostkowa brutto za zabezpieczenie 1m2 stropu ? 215,25 zł
- cena jednostkowa brutto za malowanie 1m2 ścian - 7,38 zł
- gwarancja za wady ? 5 lat
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 02.10.2015 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO
na wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia stropów budynku przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku, które uwzględni zachowanie istniejących pogrubionych warstw tynku na sufitach oraz wprowadzi dodatkową warstwę ochronną pozwalającą na doprowadzenie stropów do klasy REI 60 odporności pożarowej.
Struktura funkcjonalna obiektu.
Budynek należący do gminy i pełni funkcję przychodni lekarskiej. Na kondygnacjach rozmieszczone są poradnie złożone z gabinetów lekarskich, gabinetów zabiegowych, pomieszczeń pielęgniarskich i pomocniczych. W przyziemiu znajduje się rejestracja pacjentów i gabinety firmy Remed + Lektus. Istnieją tu gabinety RTG i ortopedii. W piwnicy znajdują się pomieszczenia administracyjne i techniczne. Na I piętrze zlokalizowane są gabinety zarządzane przez firmę Remed + Lektus. Przemysłowy Zespół Opieki Zdrowotnej zajmuje całe II piętro. Na III piętrze zlokalizowane jest laboratorium Sanepidu. Dwie ostatnie kondygnacje zajmują pomieszczenia biurowe Sanepidu.
Charakterystyka konstrukcyjna obiektu.
Według danych historycznych pod elewacją z czerwonej cegły znajduje się szkielet nośny żelbetowy, złożony ze słupów i belek nośnych posadowionych na palach betonowych o długości od 8,5 m do 13,5 m.
W podłoże gruntowe wbito ok. 300 pali. Z analizy rozstawienia i ilości słupów można domniemać, że każdy ze słupów posadowiono na czterech palach. Na głowicach pali oparto płyty i belki przenoszące obciążenia ścian. Z rusztu żelbetowego struktury belek podwalinowych wyprowadzono żelbetowe słupy nośne obiektu. Na każdej kondygnacji, na słupach wsparto podciągi w strefie przykorytarzowej i żelbetowe belki nadprożowe nadokienne. Utworzono w ten sposób dwie linie zewnętrzne i dwie linie wewnętrzne tworzące osie podparcia dla płyt stropowych w układzie trójprzęsłowym. Jedynie nad III piętrem występują belki żelbetowe w układzie poprzecznym, dźwigające ściany dwóch ostatnich kondygnacji, których obrys wykonano w formie cofniętej nie pokrywającej się podstawowym układem nośnym obiektu.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) wykonanie zabezpieczenia stropów tj.
roboty przygotowawcze,
roboty ślusarskie,
roboty montażowe belek podsufitowych,
roboty montażowe elementów metalowych sufitu podwieszonego,
roboty montażowe płyt g-k sufitu podwieszonego,
roboty malarskie,
roboty elektryczne,
roboty porządkowe,
b) roboty malarskie ścian.
Szacunkowa powierzchnia zabezpieczenia stropów ? 1 490,00 m2 .
Szacunkowa powierzchnia malowania ścian ? 1 590,00 m2 .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Inwentaryzacja architektoniczno ? konstrukcyjna z ekspertyzą techniczną dotyczącą zabezpieczenia budynku ETAP B ? 1 (piwnica, parter, I piętro, II piętro). Budynek przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku, 80-858 Gdańsk, ul. Wałowa 27, działka Nr 165 ? załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 1.1,
- Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut parteru - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój B-B ? załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Elewacja frontowa ? załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 ? Elewacja boczna ? załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 ? Rzut stropu nad piwnicą ? załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 ? Rzut stropu nad parterem ? załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 ? Rzut stropu nad I piętrem ? załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 ? Rzut stropu nad II piętrem ? załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 ? Rzut stropu nad piwnicą. Ekspertyza ? zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 ? Rzut stropu nad parterem. Ekspertyza ? zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 1.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 ? Rzut stropu nad I piętrem. Ekspertyza? zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 1.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 ? Rzut stropu nad II piętrem. Ekspertyza?zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 1.17 do siwz,
- Rysunek nr 18 ? Zabezpieczenie stropu ? przekrój poprzeczny ? Detal ? załącznik nr 1.18 do siwz,
- Rysunek nr 19 ? Zabezpieczenie stropu ? przekrój podłużny ? Detal ? załącznik nr 1.19 do siwz .
3.2. Inwentaryzacja architektoniczno ? konstrukcyjna z ekspertyzą techniczną dotyczącą zabezpieczenia budynku ETAP B ? 2 (III piętro, IV piętro, V piętro). Budynek przychodni lekarskiej przy ul. Wałowej 27 w Gdańsku, 80-858 Gdańsk, ul. Wałowa 27, działka Nr 165 ? załącznik nr 2 do siwz.
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut III piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut IV piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut V piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut dachu ? załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój B-B ? załącznik nr 2.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Elewacja frontowa ? załącznik nr 2.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 ? Elewacja boczna ? załącznik nr 2.9, do siwz
- Rysunek nr 10 ? Rzut stropu nad III piętrem ? załącznik nr 2.10,
- Rysunek nr 11 ? Rzut stropu nad IV piętrem ? załącznik nr 2.11,
- Rysunek nr 12 ? Rzut stropu nad V piętrem ? załącznik nr 2.12,
- Rysunek nr 13 ? Rzut stropu nad III piętrem. Ekspertyza ? zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 2.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 ? Rzut stropu nad IV piętrem. Ekspertyza ? zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 2.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 ? Rzut stropu nad V piętrem. Ekspertyza ? zabezpieczenie stropu ? załącznik nr 2.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 ? Zabezpieczenie stropu ? przekrój poprzeczny ? Detal ? załącznik nr 2.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 ? Zabezpieczenie stropu ? przekrój podłużny ? Detal ? załącznik nr 2.17 do siwz.
3.3. Szczegółowy zakres robót- załącznik nr 3 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45223200-8, 45262400-5, 45310000-3, 45421146-9, 45442100-8, 45450000-6.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
29.12.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych na czynnym obiekcie związanym ze służbą zdrowia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto,
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
- wykonaniu robót remontowych na czynnym obiekcie związanym ze służbą zdrowia o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto,
- wykonaniu robót remontowych obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady,
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
Określenie terminu gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty,
e) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
f) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
? cena jednostkowa brutto za zabezpieczenie 1m2 stropu waga 0,70
? cena jednostkowa brutto za malowanie 1m2 ścian waga 0,20
? okres udzielonej gwarancji za wady waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4. Zmiana osoby Kierownika budowy może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 16.10.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 14.11.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.10.2015 r. godzina 10:30,
Miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.10.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania -14.10.2015.pdf | 50,69 KB | 2015-10-14 11:10 | pobierz |
2 | Wzór umowy.pdf | 609,01 KB | 2015-10-01 14:06 | pobierz |
3 | Szczegółowy zakres robót- załącznik nr 3.pdf | 37,88 KB | 2015-10-01 14:06 | pobierz |
4 | SIWZ.pdf | 1,09 MB | 2015-10-01 14:06 | pobierz |
5 | Rysunek nr 19-Zabezpieczenie stropu-przekrój podłużny-Detal-załącznik nr 1.19.pdf | 160,3 KB | 2015-10-01 14:06 | pobierz |
6 | Rysunek nr 18-Zabezpieczenie stropu-przekrój poprzeczny-Detal-załącznik nr 1.18.pdf | 112,82 KB | 2015-10-01 14:05 | pobierz |
7 | Rysunek nr 17-Zabezpieczenie stropu-przekrój podłużny-Detal-załącznik nr 2.17.pdf | 159,85 KB | 2015-10-01 14:04 | pobierz |
8 | Rysunek nr 17-Rzut stropu nad II piętrem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 1.17.pdf | 88,98 KB | 2015-10-01 14:04 | pobierz |
9 | Rysunek nr 16-Zabezpieczenie stropu-przekrój poprzeczny-Detal-załącznik nr 2.16.pdf | 112,72 KB | 2015-10-01 14:04 | pobierz |
10 | Rysunek nr 16-Rzut stropu nad I piętrem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 1.16.pdf | 105,4 KB | 2015-10-01 14:04 | pobierz |
11 | Rysunek nr 15-Rzut stropu nad V piętrem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 2.15.pdf | 68,45 KB | 2015-10-01 14:04 | pobierz |
12 | Rysunek nr 15-Rzut stropu nad parterem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 1.15.pdf | 100,28 KB | 2015-10-01 14:03 | pobierz |
13 | Rysunek nr 14-Rzut stropu nad piwnicą. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 1.14.pdf | 75,23 KB | 2015-10-01 14:03 | pobierz |
14 | Rysunek nr 14-Rzut stropu nad IV piętrem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 2.14.pdf | 82,23 KB | 2015-10-01 14:03 | pobierz |
15 | Rysunek nr 13-Rzut stropu nad III piętrem. Ekspertyza-zabezpieczenie stropu-załącznik nr 2.13.pdf | 121,05 KB | 2015-10-01 14:03 | pobierz |
16 | Rysunek nr 13-Rzut stropu nad II piętrem-załącznik nr 1.13.pdf | 365,09 KB | 2015-10-01 14:02 | pobierz |
17 | Rysunek nr 12-Rzut stropu nad V piętrem-załącznik nr 2.12.pdf | 181,34 KB | 2015-10-01 14:02 | pobierz |
18 | Rysunek nr 12-Rzut stropu nad I piętrem-załącznik nr 1.12.pdf | 368,16 KB | 2015-10-01 14:02 | pobierz |
19 | Rysunek nr 11-Rzut stropu nad parterem-załącznik nr 1.11.pdf | 368,69 KB | 2015-10-01 14:02 | pobierz |
20 | Rysunek nr 11-Rzut stropu nad IV piętrem-załącznik nr 2.11.pdf | 312,16 KB | 2015-10-01 14:02 | pobierz |
21 | Rysunek nr 10-Rzut stropu nad piwnicą-załącznik nr 1.10.pdf | 364,03 KB | 2015-10-01 14:01 | pobierz |
22 | Rysunek nr 10-Rzut stropu nad III piętrem-załącznik nr 2.10.pdf | 352,24 KB | 2015-10-01 14:01 | pobierz |
23 | Rysunek nr 9 ? Elewacja boczna ? załącznik nr 2.9.pdf | 52,15 KB | 2015-10-01 14:01 | pobierz |
24 | Rysunek nr 9 ? Elewacja boczna ? załącznik nr 1.9.pdf | 52,11 KB | 2015-10-01 14:01 | pobierz |
25 | Rysunek nr 8 ? Elewacja frontowa ? załącznik nr 2.8.pdf | 70,45 KB | 2015-10-01 14:01 | pobierz |
26 | Rysunek nr 8 ? Elewacja frontowa ? załącznik nr 1.8.pdf | 79,77 KB | 2015-10-01 14:00 | pobierz |
27 | Rysunek nr 7 ? Przekrój B-B ? załącznik nr 2.7.pdf | 79,3 KB | 2015-10-01 14:00 | pobierz |
28 | Rysunek nr 7 ? Przekrój B-B ? załącznik nr 1.7.pdf | 67,23 KB | 2015-10-01 14:00 | pobierz |
29 | Rysunek nr 6 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 2.6.pdf | 57,44 KB | 2015-10-01 14:00 | pobierz |
30 | Rysunek nr 6 ? Przekrój A-A ? załącznik nr 1.6.pdf | 54,39 KB | 2015-10-01 13:59 | pobierz |
31 | Rysunek nr 5 ? Rzut II piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.5.pdf | 241,55 KB | 2015-10-01 13:59 | pobierz |
32 | Rysunek nr 5 ? Rzut dachu ? załącznik nr 2.5.pdf | 80,72 KB | 2015-10-01 13:59 | pobierz |
33 | Rysunek nr 4 ? Rzut V piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 2.4.pdf | 211,59 KB | 2015-10-01 13:59 | pobierz |
34 | Rysunek nr 4 ? Rzut I piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.4.pdf | 269,06 KB | 2015-10-01 13:59 | pobierz |
35 | Rysunek nr 3 ? Rzut parteru - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.3.pdf | 270,1 KB | 2015-10-01 13:58 | pobierz |
36 | Rysunek nr 3 ? Rzut IV piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 2.3.pdf | 247,34 KB | 2015-10-01 13:58 | pobierz |
37 | Rysunek nr 2 ? Rzut piwnicy - Inwentaryzacja ? załącznik nr 1.2.pdf | 278,3 KB | 2015-10-01 13:58 | pobierz |
38 | Rysunek nr 2 ? Rzut III piętra - Inwentaryzacja ? załącznik nr 2.2.pdf | 289,88 KB | 2015-10-01 13:58 | pobierz |
39 | Rysunek nr 1 - Sytuacja - załącznik nr 2.1.pdf | 9,32 MB | 2015-10-01 13:58 | pobierz |
40 | Rysunek nr 1 - Sytuacja - załącznik nr 1.1.pdf | 9,32 MB | 2015-10-01 13:58 | pobierz |
41 | Inwentaryzacja architekt.-konstr. z ekspertyzą ETAP B-2 III, IV, V piętro opis - zał. nr 2.pdf | 1,48 MB | 2015-10-01 13:57 | pobierz |
42 | Inwentaryzacja architekt. - konstr. z ekspertyzą ETAP B - 1 - piwnica, parter, I, II piętro.pdf | 14,7 MB | 2015-10-01 13:57 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-10-01 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-10-01 13:56 |