BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dostosowanie budynku przy ul Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-01-05

Informuję, że dnia 05.01.2016 r. została podpisana umowa z firmą   4ml budowa Sp. z o.o. z siedzibą w Kartuzach przy ul. Piłsudzkiego 13 na kwotę   553 233,24 z VAT i  udzieloną 6 - letnią gwarancją.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2015-12-29

~~
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 6 firmy 4ml budowa Sp. z o.o. z siedzibą w Kartuzach przy ul. Piłsudzkiego 13 z ceną oferty  553 233,24 z VAT i  udzieloną 6 - letnią gwarancją.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena [zł}]/gwarancja za wady


Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś
80-180 Kowale, ul. Kominkowa 5  
        
 
cena oferty:   583 432,80
okres udzielonej gwarancji za wady ?  6 lat

 

2 MSP ?SMOK? Keister, Ksepka Spółka Jawna
 83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa 13   

 
cena brutto ? 615 624,73
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat

  57 726,00

3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe  ?DACHBUD? Marian Formella
81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11
 
cena brutto ? 631 060,55 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat

4 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ?WISTPOL? Sp. z o.o.     
 80-283 Gdańsk, ul. Potokowa 26
 
cena brutto ? 726 000,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 4 lata


5 Firma Budowlana ?EFAK? Edmund Figurski & Andrzej Kotecki Spółka jawna
80-557 Gdańsk, ul Narwicka 1
 
cena brutto ? 569 729,46 zł
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat


6 4ml budowa Sp. z o.o.
83-300 Kartuzy, ul. Piłsudzkiego 13
 
cena brutto ? 553 233,24 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat


7 Konsorcjum firm:
Nad-Bud Bogusław Nadolski
80-297 Banino, Rębiechowo Barniewicka  61
BAŁ-RWIK Spółka  z o.o.    
83-331 Przyjaźń Łąkowa 23A

 


 
cena brutto ? 498 140,89 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata


8 Firma ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy, ul Górna 2
 cena brutto ? 734 284,23 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?5 lat


9 Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD?  Kazimierz Kisiel
80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
        
 
cena brutto ? 671 580,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat


10 Konsorcjum firm:
Impel Tech Solutions ?COMPANY? Sp. z o.o. Sp.k.
04-242 Warszawa, ul. Marsa 56 a
Construct Solutions Sp. z o. o.
53-111 Wrocław,  ul. Ślężna 118
        

 
cena brutto ? 741 690,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata


11 Firma Handlowo-Usługowa SINDBUD
Mirosław Bemowski
83-000 Pruszcz Gd., ul. Sienkiewicza 7
 cena brutto ? 674 367,98 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?5 lat


12 Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK? Wiesław Gulgowski
80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83
 cena brutto ? 589 495,88 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady 6  lat


13 FIRMA  MAJSTER BUD  Oskar Wasilewski
83-031 Łęgowo, ul. Krótka 9 cena brutto ? 543 000,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata


14 Przedsiębiorstwo Budowlane ?RECON? Sp. z o.o.
80-408 Gdańsk  ul. Grzegorza z Sanoka 4 cena brutto ? 745 600,81 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 90% Liczba pkt w kryterium
Okres udzielonej gwarancji 10% Razem
1 76,84 10 86,84
2 72,82 10 82,82
3 71,04 10 81,04
5 78,69 10 88,69
6 81,04 10 91,04
7 90,00 0 90,00
8 61,06 4 65,06
9 66,76 10 76,76
12 76,05 10 86,05

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po   04 .01.2016r.

 

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

na dostosowanie  budynku przy ul Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty  remontowe budynku użytkowego ? zamieszkania zbiorowego przy ul. Wyzwolenia 48 związane z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów p.poż.

Charakterystyczne parametry techniczne:
Powierzchnia całkowita  -      2 852,01 m2
Powierzchnia zabudowy    -      578,46 m2,
Powierzchnia użytkowa    -   2 201,39 m2,
Kubatura         -     10 214,55 m3     
Wysokość budynku                   -        15,80 m.

Budynek posiada cztery kondygnacje  nadziemne i jedną podziemną. Na parterze znajduje się  przychodnia lekarska, natomiast na kondygnacjach wyższych  pokoje hotelowe, łazienki i kuchnie.
W piwnicy znajdują się pomieszczenia techniczne i magazynowe.
W części hotelowej budynku znajduje się  jedna klatka schodowa ? żelbetowa, zamykana drzwiami.
Klatka schodowa jest  wyposażoną w klapę dymową.
Budynek budowany tradycyjnie ? murowany, stropy DZ-3 a nad schronem strop żelbetowy. Stropodach  wentylowany  kryty papą.
Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną, centralne ogrzewanie i wentylację grawitacyjną.

2. Zakres robót obejmuje:
2.1 .Roboty budowlane
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty konstrukcyjne i murarskie,
c) roboty montażowe,
d) roboty wykończeniowe
e) roboty porządkowe
2.2 .Roboty sanitarne
a) roboty demontażowe
b) budowa instalacji hydrantowej
2.3 .Roboty elektryczne
a) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego
b) wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru
2.4 .Roboty drogowe
  Wykonanie dodatkowego podjazdu (zatoki) dla pojazdów jednostek ochrony przeciwpożarowej.
 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany. Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 ? załącznik nr 1 do siwz.
1) Projekt budowlano - konstrukcyjny            ? załącznik nr 1.1    do siwz
- Rysunek nr 1? plan sytuacyjny            ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 roboty rozbiórkowe  ? Rzut piwnic          ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 roboty rozbiórkowe  ? Rzut parteru        ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 roboty rozbiórkowe  ? Rzut I piętra         ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 roboty rozbiórkowe  ? Rzut II piętra        ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 roboty rozbiórkowe  ? Rzut III piętra         ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 roboty budowlane    ? Rzut piwnic         ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 roboty  budowlane   ? Rzut parteru   ? załącznik nr 1.1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 roboty  budowlane   ? Rzut  I piętra        ? załącznik nr 1.1.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 roboty budowlane  ? Rzut  II piętra         ? załącznik nr 1.1.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 roboty budowlane  ? Rzut  III piętra       ? załącznik nr 1.1.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 roboty budowlane  ? Rzut  dachu        ? załącznik nr 1.1.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 roboty budowlane  ? Przekrój A-A        ? załącznik nr 1.1.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 roboty budowlane  ? Elewacja frontowa      ? załącznik nr 1.1.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 roboty budowlane  ? Elewacje tylna            ? załącznik nr 1.1.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 roboty budowlane  ? Elewacje szczytowe    ? załącznik nr 1.1.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 roboty budowlane  ? Zestawienie okien       ? załącznik nr 1.1.17 do siwz,
   - Rysunek nr 18 roboty budowlane  ? Zestawienie drzwi       ? załącznik nr 1.1.18 do siwz,
   - Rysunek nr K-1 szczegóły konstrukcyjne         ? załącznik nr 1.1.19 do siwz,
2) Droga pożarowa           ? załącznik nr 1.2 do siwz
  - Rysunek nr 1? projekt zagospodarowania  zatoka p.poż      ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
        - Rysunek nr 2 ? przekroje poprzeczne                       ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,

3) Instalacja hydrantowa             ? załącznik nr 1.3 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Rzut piwnic              ? załącznik nr 1.3.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru               ? załącznik nr 1.3.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut I pietra               ? załącznik nr 1.3.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut II pietra              ? załącznik nr 1.3.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut III pietra                ? załącznik nr 1.3.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Schemat instalacji hydrantowej        ? załącznik nr 1.3.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Pomieszczenie wodomierza    ? załącznik nr 1.3.7 do siwz

4) Instalacje elektryczne     ? załącznik nr 1.4 do siwz
- Rysunek nr E-001? Schemat  sygnalizacji pożaru       ? załącznik nr 1.4.1 do siwz,
- Rysunek nr E-002 str. 1/2 ? Schemat  główny tablicy TP      ? załącznik nr 1.4.2 do siwz
- Rysunek nr E-002 str. 2/2 ? Schemat  główny tablicy TP      ? załącznik nr 1.4.3 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru   
  i oświetlenia  ewakuacyjnego  ? Rzut piwnic   ? załącznik nr 1.4.4 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut parteru   ? załącznik nr 1.4.5 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut I pietra  ? załącznik nr 1.4.6 do siwz,
- Rysunek nr E-04 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut II pietra  ? załącznik nr 1.4.7 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut III pietra  ? załącznik nr 1.4.8 do siwz,
- Rysunek nr E-06 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
   i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut piwnic  ? załącznik nr 1.4.9 do siwz,
- Rysunek nr E-07 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut parteru  ? załącznik nr 1.4.10 do siwz,
- Rysunek nr E-08 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut I pietra  ? załącznik nr 1.4.11 do siwz,
- Rysunek nr E-09 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
   i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut II pietra  ? załącznik nr 1.4.12 do siwz
- Rysunek nr E-10 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
          i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut III pietra  ? załącznik nr 1.4.13 do siwz,
  - Rysunek nr E-11 ? Widok tablicy TP  ? załącznik nr 1.4.14 do siwz,
 

3.2. Projekt budowlano ? wykonawczy. Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p.poż Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060       ? załącznik nr 2 do siwz.
 1) Projekt budowlano - konstrukcyjny           ? załącznik nr 2.1 do siwz
- Rysunek nr 1? plan sytuacyjny           ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 roboty rozbiórkowe  ? Rzut piwnic         ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 roboty rozbiórkowe  ? Rzut parteru       ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 roboty rozbiórkowe  ? Rzut I piętra        ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 roboty rozbiórkowe  ? Rzut II piętra  ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 roboty rozbiórkowe  ? Rzut III piętra         ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 roboty budowlane    ? Rzut piwnic        ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 roboty  budowlane   ? Rzut parteru  ? załącznik nr 2.1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 roboty  budowlane   ? Rzut  I piętra       ? załącznik nr 2.1.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 roboty budowlane  ? Rzut  II piętra        ? załącznik nr 2.1.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 roboty budowlane  ? Rzut  III piętra       ? załącznik nr 2.1.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 roboty budowlane  ? Rzut  dachu        ? załącznik nr 2.1.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 roboty budowlane  ? Przekrój A-A        ? załącznik nr 2.1.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 roboty budowlane  ? Elewacja frontowa      ? załącznik nr 2.1.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 roboty budowlane  ? Elewacje tylna            ? załącznik nr 2.1.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 roboty budowlane  ? Elewacje szczytowe    ? załącznik nr 2.1.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 roboty budowlane  ? Zestawienie okien       ? załącznik nr 2.1.17 do siwz,
   - Rysunek nr 18 roboty budowlane  ? Zestawienie drzwi       ? załącznik nr 2.1.18 do siwz,
   - Rysunek nr K-1 szczegóły konstrukcyjne         ? załącznik nr 2.1.19 do siwz,
2) Droga pożarowa              ? załącznik nr 2.2 do siwz
 - Rysunek nr 1? projekt zagospodarowania  zatoka p.poż      ? załącznik nr 2.2.1 do siwz,
  - Rysunek nr 2 ? przekroje poprzeczne                       ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
3) Instalacja hydrantowa            ? załącznik nr 2.3 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Rzut piwnic               ? załącznik nr 2.3.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru                ? załącznik nr 2.3.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut I pietra               ? załącznik nr 2.3.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut II pietra              ? załącznik nr 2.3.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut III pietra                ? załącznik nr 2.3.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Schemat instalacji hydrantowej        ? załącznik nr 2.3.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Pomieszczenie wodomierza    ? załącznik nr 2.3.7 do siwz
4) Instalacje elektryczne       ? załącznik nr 2.4 do siwz
- Rysunek nr E-001? Schemat  sygnalizacji pożaru       ? załącznik nr 2.4.1 do siwz,
- Rysunek nr E-002 str. 1/2 ? Schemat  główny tablicy TP      ? załącznik nr 2.4.2 do siwz,
- Rysunek nr E-002 str. 2/2 ? Schemat  główny tablicy TP      ? załącznik nr 2.4.3 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru   
  i oświetlenia  ewakuacyjnego  ? Rzut piwnic   ? załącznik nr 2.4.4 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut parteru   ? załącznik nr 2.4.5 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut I pietra  - załącznik nr 2.4.6 do siwz,
- Rysunek nr E-04 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut II pietra  ? załącznik nr 2.4.7 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut III pietra  ? załącznik nr 2.4.8 do siwz,
- Rysunek nr E-06 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
   i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut piwnic  ? załącznik nr 2.4.9 do siwz,
- Rysunek nr E-07 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut parteru  ? załącznik nr 2.4.10 do siwz,
- Rysunek nr E-08 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut I pietra  ? załącznik nr 2.4.11 do siwz,
- Rysunek nr E-09 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
  i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut II pietra  ? załącznik nr 2.4.12 do siwz,
- Rysunek nr E-10 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
   i oświetlenia  ewakuacyjnego ? Rzut III pietra  ? załącznik nr 2.4.13 do siwz,
- Rysunek nr E-11 ? Widok tablicy TP  ? załącznik nr 2.4.14 do siwz,
3.3. Ocena-Ekspertyza. Budynek zamieszkania zbiorowego Gdańsk ul. Wyzwolenia 48? załącznik nr 3 do siwz,
- Rysunek nr 1  ? rzut piwnicy          ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr 2  ? Rzut parteru          ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr 3  ? Rzut I piętra           ? załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr 4  ? Rzut II piętra          ? załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr 5  ? Rzut III piętra           ? załącznik nr 3.5 do siwz,
- Rysunek nr 6  ? Rzut dachu           ? załącznik nr 3.6 do siwz,

- Rysunek nr 7 ? Przekrój  ? załącznik nr 3.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 zagospodarowanie terenu         ? załącznik nr 3.8 do siwz.
3.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane -  Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 ? załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty instalacyjne. Instalacja  hydrantowa.   Dostosowanie  budynku użytkowego i zakwaterowania  zbiorowego zlokalizowanego  w Gdańsku  ul. Wyzwolenia 48  do obowiązujących przepisów p.poż.- załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty instalacji elektrycznych.  Dostosowanie  budynku zakwaterowania  zbiorowego  w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 48  do obowiązujących przepisów p.poż.- załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Przedmiar robót. Dostosowanie  budynku zamieszkania zbiorowego  do obowiązujących przepisów p. poż. Gdańsku, ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 7 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.8. Przedmiar robót. Instalacja hydrantowa. - Dostosowanie  budynku do przepisów p. poż. Gdańsk, ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 8 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.9. Przedmiar robót ? branża teletechniczna. Budynek zamieszkania zbiorowego - instalacja SAP i oświetlenia awaryjnego. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 9 do siwz (o charakterze informacyjnym).
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot:  45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111100-9, 45233140-2, 45261000-4, 45262000-1 45311200-2, 45312100-8 45314300-4 45317000-2, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45453000-7

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
          
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
zakończenie 31.05.2016 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WADIUM
INFORMACJA  NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 13 000,00 ZŁ

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny

 

 

 

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 5 osobami tj.:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 700 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU  
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
 Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III   INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku  zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
 Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
 Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
 Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.
e) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
? cena                          -  waga  0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady         - waga   0,10

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
  
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów, spadku temperatury poniżej + 5?C, uniemożliwiających wykonywanie robót drogowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.  Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe

TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.11.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  24.12.2015 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  25.11.2015 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.11.2015 r.


 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 20.11.2015.pdf 1,16 MB 2015-11-23 07:14 pobierz
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 20.11.2015.pdf 4,39 MB 2015-11-20 16:01 pobierz
3 modyfikacja siwz 20.11.2015.pdf 4,06 MB 2015-11-20 16:00 pobierz
4 Instalacje elektryczne (zmodyfikowany) - zał 2.4 -.pdf 923,29 KB 2015-11-20 16:00 pobierz
5 Instalacje elektryczne (zmodyfikowany) - zał 1.4.pdf 923,29 KB 2015-11-20 16:00 pobierz
6 Rysunek E-08 (prawidłowy) załącznik nr 2.4.11.pdf 1,43 MB 2015-11-20 15:59 pobierz
7 Rysunek E-08 (prawidłowy) załącznik nr 1.4.11.pdf 1,43 MB 2015-11-20 15:59 pobierz
8 odpowiedzi na pytania.doc 946 KB 2015-11-20 15:56 pobierz
9 SIWZ.doc 542 KB 2015-11-18 13:53 pobierz
10 przedmiar robót- załącznik nr 9.pdf 97,76 KB 2015-11-10 21:16 pobierz
11 Przedmiar robót- zał nr 8.pdf 35,33 KB 2015-11-10 21:15 pobierz
12 przedmiar robót- zał.nr 7.pdf 135,64 KB 2015-11-10 21:15 pobierz
13 Specyfikacja techn. inst. elektryczne - zał nr 6.pdf 161,65 KB 2015-11-10 21:15 pobierz
14 Specyfikacja instalacja hydrantowa - zał nr 5.pdf 147,85 KB 2015-11-10 21:14 pobierz
15 Specyfikacja techn budowlana- zał nr 4.pdf 435,7 KB 2015-11-10 21:14 pobierz
16 przekroj - załącznik nr 3.7.pdf 120,74 KB 2015-11-10 20:59 pobierz
17 rzut dachu -załącznik nr 3.6.pdf 97,47 KB 2015-11-10 20:58 pobierz
18 rzut IIIpiętra -załącznik nr 3.5.pdf 162,06 KB 2015-11-10 20:58 pobierz
19 rzut II piętra -załącznik nr 3.4.pdf 158,21 KB 2015-11-10 20:58 pobierz
20 rzut I piętra -załącznik nr 3.3.pdf 162,51 KB 2015-11-10 20:57 pobierz
21 rzut parteru -załącznik nr 3.2.pdf 184,56 KB 2015-11-10 20:57 pobierz
22 rzut piwnicy - załącznik nr 3.1.pdf 216,95 KB 2015-11-10 20:57 pobierz
23 Ocena -Ekspertyza - załącznik nr 3.pdf 140,07 KB 2015-11-10 20:57 pobierz
24 rysunek E-011 - załacznik nr 2.4.14.pdf 81,3 KB 2015-11-10 20:55 pobierz
25 rysunek E-010 - załacznik nr 2.4.13.pdf 159,19 KB 2015-11-10 20:55 pobierz
26 rysunek E-09 - załacznik nr 2.4.12.pdf 160,64 KB 2015-11-10 20:55 pobierz
27 rysunek E-08 - załacznik nr 2.4.11.pdf 193,02 KB 2015-11-10 20:54 pobierz
28 rysunek E-07 - załacznik nr 2.4.10.pdf 193,05 KB 2015-11-10 20:54 pobierz
29 rysunek E-06 - załacznik nr 2.4.9.pdf 186,04 KB 2015-11-10 20:54 pobierz
30 rysunek E-05 - załacznik nr 2.4.8.pdf 159,03 KB 2015-11-10 20:54 pobierz
31 rysunek E-04 - załacznik nr 2.4.7.pdf 160,57 KB 2015-11-10 20:54 pobierz
32 rysunek E-03 - załacznik nr 2.4.6.pdf 167,52 KB 2015-11-10 20:53 pobierz
33 rysunek E-02 - załacznik nr 2.4.5.pdf 159,88 KB 2015-11-10 20:52 pobierz
34 rysunek E-01 - załacznik nr 2.4.4.pdf 164,23 KB 2015-11-10 20:52 pobierz
35 rysunek E-001 - załacznik nr 2.4.3.pdf 98,39 KB 2015-11-10 20:52 pobierz
36 rysunek E-001 - załacznik nr 2.4.2.pdf 98,47 KB 2015-11-10 20:51 pobierz
37 rysunek 001 -zał. nr 2.4.1.pdf 190,88 KB 2015-11-10 20:51 pobierz
38 projekt budowlany - instalacje elektryczne - zał nr 2.4.pdf 721,09 KB 2015-11-10 20:51 pobierz
39 rys 7- zał nr 2.3.7.pdf 102,42 KB 2015-11-10 20:44 pobierz
40 rys 6- zał nr 2.3.6.pdf 84,37 KB 2015-11-10 20:44 pobierz
41 rys 5- zał nr 2.3.5.pdf 237,07 KB 2015-11-10 20:43 pobierz
42 rys 4- zał nr 2.3.4.pdf 237,74 KB 2015-11-10 20:43 pobierz
43 rys 3- zał nr 2.3.3.pdf 239,06 KB 2015-11-10 20:43 pobierz
44 rys 2- zał nr 2.3.2.pdf 253,82 KB 2015-11-10 20:43 pobierz
45 rys 1- zał nr 2.3.1.pdf 254,21 KB 2015-11-10 20:42 pobierz
46 projekt budowlany -instalacja hydrantowa - zał nr 2.3.pdf 346,84 KB 2015-11-10 20:41 pobierz
47 Przekroje poprzeczne -zał. nr 2.2.2..pdf 208,43 KB 2015-11-10 20:37 pobierz
48 Projekt zagosp. zatoka p.poż- zał nr 2.2.1.pdf 1,36 MB 2015-11-10 20:37 pobierz
49 projekt budowlany - droga pożarowa - zał nr 2.2.pdf 550,35 KB 2015-11-10 20:36 pobierz
50 RYS. K 1 - zał nr 2.1.18.pdf 272,55 KB 2015-11-10 20:34 pobierz
51 RYS.18 - zał nr 2.1.18.pdf 353,62 KB 2015-11-10 20:34 pobierz
52 RYS.17- zał nr 2.1.17.pdf 156,8 KB 2015-11-10 20:34 pobierz
53 RYS.16 - zał nr 2.1.16.pdf 162,53 KB 2015-11-10 20:33 pobierz
54 RYS.15 - zał nr 2.1.15.pdf 169,78 KB 2015-11-10 20:33 pobierz
55 RYS.14 - zał nr 2.1.14.pdf 166,51 KB 2015-11-10 20:32 pobierz
56 RYS.13 - zał nr 2.1.13.pdf 215,04 KB 2015-11-10 20:32 pobierz
57 RYS.12 - zał nr 2.1.12.pdf 145,48 KB 2015-11-10 20:32 pobierz
58 RYS.11- zał nr 2.1.11.pdf 510,48 KB 2015-11-10 20:32 pobierz
59 RYS.10 - zał nr 2.1.10.pdf 499,79 KB 2015-11-10 20:31 pobierz
60 RYS.9 - zał nr 2.1.9.pdf 498,33 KB 2015-11-10 20:31 pobierz
61 RYS.8 - zał nr 2.1.8.pdf 607,32 KB 2015-11-10 20:30 pobierz
62 RYS.7 - zał nr 2.1.7.pdf 468,61 KB 2015-11-10 20:30 pobierz
63 RYS.6 - zał nr 2.1.6 .pdf 406,15 KB 2015-11-10 20:29 pobierz
64 RYS.5 - zał nr 2.1.5.pdf 408,85 KB 2015-11-10 20:29 pobierz
65 RYS.4 - zał nr 2.1.4.pdf 407,79 KB 2015-11-10 20:29 pobierz
66 RYS.3 - zał nr 2.1.3.pdf 507,54 KB 2015-11-10 20:29 pobierz
67 RYS.2 - zał nr 2.1.2.pdf 422,57 KB 2015-11-10 20:28 pobierz
68 RYS.1 - zał nr 2.1.1.pdf 648,21 KB 2015-11-10 20:28 pobierz
69 projekt budowlano konstrukcyjny zał nr 2.1.pdf 346,02 KB 2015-11-10 20:27 pobierz
70 rysunek E-011 - załacznik nr 1.4.14.pdf 81,3 KB 2015-11-10 19:51 pobierz
71 rysunek E-010 - załacznik nr 1.4.13.pdf 159,19 KB 2015-11-10 19:50 pobierz
72 rysunek E-09 - załacznik nr 1.4.12.pdf 160,64 KB 2015-11-10 19:50 pobierz
73 rysunek E-08 - załacznik nr 1.4.11.pdf 193,02 KB 2015-11-10 19:50 pobierz
74 rysunek E-07 - załacznik nr 1.4.10.pdf 193,05 KB 2015-11-10 19:49 pobierz
75 rysunek E-06 - załacznik nr 1.4.9.pdf 186,04 KB 2015-11-10 19:49 pobierz
76 rysunek E-05 - załacznik nr 1.4.8.pdf 159,03 KB 2015-11-10 19:49 pobierz
77 rysunek E-04 - załacznik nr 1.4.7.pdf 160,57 KB 2015-11-10 19:49 pobierz
78 rysunek E-03 - załacznik nr 1.4.6.pdf 167,52 KB 2015-11-10 19:48 pobierz
79 rysunek E-02 - załacznik nr 1.4.5.pdf 159,88 KB 2015-11-10 19:48 pobierz
80 rysunek E-01 - załacznik nr 1.4.4.pdf 164,23 KB 2015-11-10 19:48 pobierz
81 rysunek E-001 - załacznik nr 1.4.3.pdf 98,39 KB 2015-11-10 19:47 pobierz
82 rysunek E-001 - załacznik nr 1.4.2.pdf 98,47 KB 2015-11-10 19:47 pobierz
83 rysunek 001 -zał. nr 1.4.1.pdf 190,88 KB 2015-11-10 19:47 pobierz
84 instalacje elektryczne- zał nr 1.4.pdf 803,14 KB 2015-11-10 19:45 pobierz
85 rys 7- zał nr 1.3.7.pdf 102,42 KB 2015-11-10 19:44 pobierz
86 rys 6- zał nr 1.3.6.pdf 84,37 KB 2015-11-10 19:43 pobierz
87 rys 5- zał nr 1.3.5.pdf 237,07 KB 2015-11-10 19:43 pobierz
88 rys 4- zał nr 1.3.4.pdf 237,74 KB 2015-11-10 19:43 pobierz
89 rys 3- zał nr 1.3.3.pdf 239,06 KB 2015-11-10 19:43 pobierz
90 rys 2- zał nr 1.3.2.pdf 253,82 KB 2015-11-10 19:42 pobierz
91 rys 1- zał nr 1.3.1.pdf 254,21 KB 2015-11-10 19:42 pobierz
92 projekt budowlany -instalacja hydrantowa - zał nr 1.3.pdf 346,84 KB 2015-11-10 19:42 pobierz
93 Przekroje poprzeczne -zał. nr 1.2.2..pdf 208,43 KB 2015-11-10 19:41 pobierz
94 Projekt zagosp. zatoka p.poż- zał nr 1.2.1.pdf 1,36 MB 2015-11-10 19:40 pobierz
95 projekt budowlany - droga pożarowa - zał nr 1.2.pdf 550,35 KB 2015-11-10 19:39 pobierz
96 RYS. K 1 - zał nr 1.1.18.pdf 272,55 KB 2015-11-10 19:38 pobierz
97 RYS.18 - zał nr 1.1.18.pdf 353,62 KB 2015-11-10 19:38 pobierz
98 RYS.18 - zał nr 1.1.18.pdf 353,62 KB 2015-11-10 19:37 pobierz
99 RYS.17- zał nr 1.1.17.pdf 156,8 KB 2015-11-10 19:37 pobierz
100 RYS.16 - zał nr 1.1.16.pdf 162,53 KB 2015-11-10 19:36 pobierz
101 RYS.15 - zał nr 1.1.15.pdf 169,78 KB 2015-11-10 19:36 pobierz
102 RYS.14 - zał nr 1.1.14.pdf 166,51 KB 2015-11-10 19:35 pobierz
103 RYS.13 - zał nr 1.1.13.pdf 215,04 KB 2015-11-10 19:35 pobierz
104 RYS.12 - zał nr 1.1.12.pdf 145,48 KB 2015-11-10 19:34 pobierz
105 RYS.11- zał nr 1.1.11.pdf 510,48 KB 2015-11-10 19:34 pobierz
106 RYS.10 - zał nr 1.1.10.pdf 499,79 KB 2015-11-10 19:33 pobierz
107 RYS.9 - zał nr 1.1.9.pdf 498,33 KB 2015-11-10 19:33 pobierz
108 RYS.8 - zał nr 1.1.8.pdf 607,32 KB 2015-11-10 19:32 pobierz
109 RYS.7 - zał nr 1.1.7.pdf 468,61 KB 2015-11-10 19:32 pobierz
110 RYS.6 - zał nr 1.1.6 .pdf 406,15 KB 2015-11-10 19:30 pobierz
111 RYS.5 - zał nr 1.1.5.pdf 408,85 KB 2015-11-10 19:29 pobierz
112 RYS.4 - zał nr 1.1.4.pdf 407,79 KB 2015-11-10 19:28 pobierz
113 RYS.3 - zał nr 1.1.3.pdf 507,54 KB 2015-11-10 19:27 pobierz
114 RYS.2 - zał nr 1.1.2.pdf 422,57 KB 2015-11-10 19:27 pobierz
115 RYS.1 - zał nr 1.1.1.pdf 648,21 KB 2015-11-10 19:26 pobierz
116 projekt budowlano konstrukcyjny zał nr 1.1.pdf 346,02 KB 2015-11-10 19:25 pobierz
117 wzór umowa.pdf 650,26 KB 2015-11-10 19:24 pobierz
118 siwz.pdf 1,28 MB 2015-11-10 19:23 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2015-11-10
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2015-11-10 15:00