dostosowanie budynku przy ul Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-01-05
Informuję, że dnia 05.01.2016 r. została podpisana umowa z firmą 4ml budowa Sp. z o.o. z siedzibą w Kartuzach przy ul. Piłsudzkiego 13 na kwotę 553 233,24 z VAT i udzieloną 6 - letnią gwarancją.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2015-12-29
~~
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 6 firmy 4ml budowa Sp. z o.o. z siedzibą w Kartuzach przy ul. Piłsudzkiego 13 z ceną oferty 553 233,24 z VAT i udzieloną 6 - letnią gwarancją.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena [zł}]/gwarancja za wady
1
Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś
80-180 Kowale, ul. Kominkowa 5
cena oferty: 583 432,80
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat
2 MSP ?SMOK? Keister, Ksepka Spółka Jawna
83-200 Starogard Gdański, ul. Kanałowa 13
cena brutto ? 615 624,73
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat
57 726,00
3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ?DACHBUD? Marian Formella
81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11
cena brutto ? 631 060,55 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat
4 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ?WISTPOL? Sp. z o.o.
80-283 Gdańsk, ul. Potokowa 26
cena brutto ? 726 000,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 4 lata
5 Firma Budowlana ?EFAK? Edmund Figurski & Andrzej Kotecki Spółka jawna
80-557 Gdańsk, ul Narwicka 1
cena brutto ? 569 729,46 zł
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat
6 4ml budowa Sp. z o.o.
83-300 Kartuzy, ul. Piłsudzkiego 13
cena brutto ? 553 233,24 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat
7 Konsorcjum firm:
Nad-Bud Bogusław Nadolski
80-297 Banino, Rębiechowo Barniewicka 61
BAŁ-RWIK Spółka z o.o.
83-331 Przyjaźń Łąkowa 23A
cena brutto ? 498 140,89 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata
8 Firma ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy, ul Górna 2
cena brutto ? 734 284,23 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?5 lat
9 Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel
80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9
cena brutto ? 671 580,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ? 6 lat
10 Konsorcjum firm:
Impel Tech Solutions ?COMPANY? Sp. z o.o. Sp.k.
04-242 Warszawa, ul. Marsa 56 a
Construct Solutions Sp. z o. o.
53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118
cena brutto ? 741 690,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata
11 Firma Handlowo-Usługowa SINDBUD
Mirosław Bemowski
83-000 Pruszcz Gd., ul. Sienkiewicza 7
cena brutto ? 674 367,98 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?5 lat
12 Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK? Wiesław Gulgowski
80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83
cena brutto ? 589 495,88 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady 6 lat
13 FIRMA MAJSTER BUD Oskar Wasilewski
83-031 Łęgowo, ul. Krótka 9 cena brutto ? 543 000,00 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata
14 Przedsiębiorstwo Budowlane ?RECON? Sp. z o.o.
80-408 Gdańsk ul. Grzegorza z Sanoka 4 cena brutto ? 745 600,81 zł.
okres udzielonej gwarancji za wady ?3 lata
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 90% Liczba pkt w kryterium
Okres udzielonej gwarancji 10% Razem
1 76,84 10 86,84
2 72,82 10 82,82
3 71,04 10 81,04
5 78,69 10 88,69
6 81,04 10 91,04
7 90,00 0 90,00
8 61,06 4 65,06
9 66,76 10 76,76
12 76,05 10 86,05
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 04 .01.2016r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 320-02-20/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na dostosowanie budynku przy ul Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku użytkowego ? zamieszkania zbiorowego przy ul. Wyzwolenia 48 związane z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów p.poż.
Charakterystyczne parametry techniczne:
Powierzchnia całkowita - 2 852,01 m2
Powierzchnia zabudowy - 578,46 m2,
Powierzchnia użytkowa - 2 201,39 m2,
Kubatura - 10 214,55 m3
Wysokość budynku - 15,80 m.
Budynek posiada cztery kondygnacje nadziemne i jedną podziemną. Na parterze znajduje się przychodnia lekarska, natomiast na kondygnacjach wyższych pokoje hotelowe, łazienki i kuchnie.
W piwnicy znajdują się pomieszczenia techniczne i magazynowe.
W części hotelowej budynku znajduje się jedna klatka schodowa ? żelbetowa, zamykana drzwiami.
Klatka schodowa jest wyposażoną w klapę dymową.
Budynek budowany tradycyjnie ? murowany, stropy DZ-3 a nad schronem strop żelbetowy. Stropodach wentylowany kryty papą.
Budynek wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, telefoniczną, centralne ogrzewanie i wentylację grawitacyjną.
2. Zakres robót obejmuje:
2.1 .Roboty budowlane
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty konstrukcyjne i murarskie,
c) roboty montażowe,
d) roboty wykończeniowe
e) roboty porządkowe
2.2 .Roboty sanitarne
a) roboty demontażowe
b) budowa instalacji hydrantowej
2.3 .Roboty elektryczne
a) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego
b) wykonanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru
2.4 .Roboty drogowe
Wykonanie dodatkowego podjazdu (zatoki) dla pojazdów jednostek ochrony przeciwpożarowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany. Dostosowanie budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 ? załącznik nr 1 do siwz.
1) Projekt budowlano - konstrukcyjny ? załącznik nr 1.1 do siwz
- Rysunek nr 1? plan sytuacyjny ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 roboty rozbiórkowe ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 roboty rozbiórkowe ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 roboty rozbiórkowe ? Rzut I piętra ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 roboty rozbiórkowe ? Rzut II piętra ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 roboty rozbiórkowe ? Rzut III piętra ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 roboty budowlane ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 roboty budowlane ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 roboty budowlane ? Rzut I piętra ? załącznik nr 1.1.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 roboty budowlane ? Rzut II piętra ? załącznik nr 1.1.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 roboty budowlane ? Rzut III piętra ? załącznik nr 1.1.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 roboty budowlane ? Rzut dachu ? załącznik nr 1.1.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 roboty budowlane ? Przekrój A-A ? załącznik nr 1.1.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 roboty budowlane ? Elewacja frontowa ? załącznik nr 1.1.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 roboty budowlane ? Elewacje tylna ? załącznik nr 1.1.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 roboty budowlane ? Elewacje szczytowe ? załącznik nr 1.1.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 roboty budowlane ? Zestawienie okien ? załącznik nr 1.1.17 do siwz,
- Rysunek nr 18 roboty budowlane ? Zestawienie drzwi ? załącznik nr 1.1.18 do siwz,
- Rysunek nr K-1 szczegóły konstrukcyjne ? załącznik nr 1.1.19 do siwz,
2) Droga pożarowa ? załącznik nr 1.2 do siwz
- Rysunek nr 1? projekt zagospodarowania zatoka p.poż ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? przekroje poprzeczne ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
3) Instalacja hydrantowa ? załącznik nr 1.3 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.3.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.3.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut I pietra ? załącznik nr 1.3.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut II pietra ? załącznik nr 1.3.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut III pietra ? załącznik nr 1.3.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Schemat instalacji hydrantowej ? załącznik nr 1.3.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Pomieszczenie wodomierza ? załącznik nr 1.3.7 do siwz
4) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 1.4 do siwz
- Rysunek nr E-001? Schemat sygnalizacji pożaru ? załącznik nr 1.4.1 do siwz,
- Rysunek nr E-002 str. 1/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 1.4.2 do siwz
- Rysunek nr E-002 str. 2/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 1.4.3 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.4.4 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.4.5 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut I pietra ? załącznik nr 1.4.6 do siwz,
- Rysunek nr E-04 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut II pietra ? załącznik nr 1.4.7 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut III pietra ? załącznik nr 1.4.8 do siwz,
- Rysunek nr E-06 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut piwnic ? załącznik nr 1.4.9 do siwz,
- Rysunek nr E-07 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut parteru ? załącznik nr 1.4.10 do siwz,
- Rysunek nr E-08 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut I pietra ? załącznik nr 1.4.11 do siwz,
- Rysunek nr E-09 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut II pietra ? załącznik nr 1.4.12 do siwz
- Rysunek nr E-10 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut III pietra ? załącznik nr 1.4.13 do siwz,
- Rysunek nr E-11 ? Widok tablicy TP ? załącznik nr 1.4.14 do siwz,
3.2. Projekt budowlano ? wykonawczy. Dostosowanie budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p.poż Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 ? załącznik nr 2 do siwz.
1) Projekt budowlano - konstrukcyjny ? załącznik nr 2.1 do siwz
- Rysunek nr 1? plan sytuacyjny ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 roboty rozbiórkowe ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 roboty rozbiórkowe ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 roboty rozbiórkowe ? Rzut I piętra ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 roboty rozbiórkowe ? Rzut II piętra ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 roboty rozbiórkowe ? Rzut III piętra ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 roboty budowlane ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 roboty budowlane ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 roboty budowlane ? Rzut I piętra ? załącznik nr 2.1.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 roboty budowlane ? Rzut II piętra ? załącznik nr 2.1.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 roboty budowlane ? Rzut III piętra ? załącznik nr 2.1.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 roboty budowlane ? Rzut dachu ? załącznik nr 2.1.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 roboty budowlane ? Przekrój A-A ? załącznik nr 2.1.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 roboty budowlane ? Elewacja frontowa ? załącznik nr 2.1.14 do siwz,
- Rysunek nr 15 roboty budowlane ? Elewacje tylna ? załącznik nr 2.1.15 do siwz,
- Rysunek nr 16 roboty budowlane ? Elewacje szczytowe ? załącznik nr 2.1.16 do siwz,
- Rysunek nr 17 roboty budowlane ? Zestawienie okien ? załącznik nr 2.1.17 do siwz,
- Rysunek nr 18 roboty budowlane ? Zestawienie drzwi ? załącznik nr 2.1.18 do siwz,
- Rysunek nr K-1 szczegóły konstrukcyjne ? załącznik nr 2.1.19 do siwz,
2) Droga pożarowa ? załącznik nr 2.2 do siwz
- Rysunek nr 1? projekt zagospodarowania zatoka p.poż ? załącznik nr 2.2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? przekroje poprzeczne ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
3) Instalacja hydrantowa ? załącznik nr 2.3 do siwz
- Rysunek nr 1 ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.3.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.3.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut I pietra ? załącznik nr 2.3.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut II pietra ? załącznik nr 2.3.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut III pietra ? załącznik nr 2.3.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Schemat instalacji hydrantowej ? załącznik nr 2.3.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Pomieszczenie wodomierza ? załącznik nr 2.3.7 do siwz
4) Instalacje elektryczne ? załącznik nr 2.4 do siwz
- Rysunek nr E-001? Schemat sygnalizacji pożaru ? załącznik nr 2.4.1 do siwz,
- Rysunek nr E-002 str. 1/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 2.4.2 do siwz,
- Rysunek nr E-002 str. 2/2 ? Schemat główny tablicy TP ? załącznik nr 2.4.3 do siwz,
- Rysunek nr E-01 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.4.4 do siwz,
- Rysunek nr E-02 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.4.5 do siwz,
- Rysunek nr E-03 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut I pietra - załącznik nr 2.4.6 do siwz,
- Rysunek nr E-04 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut II pietra ? załącznik nr 2.4.7 do siwz,
- Rysunek nr E-05 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut III pietra ? załącznik nr 2.4.8 do siwz,
- Rysunek nr E-06 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut piwnic ? załącznik nr 2.4.9 do siwz,
- Rysunek nr E-07 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut parteru ? załącznik nr 2.4.10 do siwz,
- Rysunek nr E-08 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut I pietra ? załącznik nr 2.4.11 do siwz,
- Rysunek nr E-09 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut II pietra ? załącznik nr 2.4.12 do siwz,
- Rysunek nr E-10 ? Plan instalacji sygnalizacji pożaru
i oświetlenia ewakuacyjnego ? Rzut III pietra ? załącznik nr 2.4.13 do siwz,
- Rysunek nr E-11 ? Widok tablicy TP ? załącznik nr 2.4.14 do siwz,
3.3. Ocena-Ekspertyza. Budynek zamieszkania zbiorowego Gdańsk ul. Wyzwolenia 48? załącznik nr 3 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? rzut piwnicy ? załącznik nr 3.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru ? załącznik nr 3.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut I piętra ? załącznik nr 3.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Rzut II piętra ? załącznik nr 3.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut III piętra ? załącznik nr 3.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut dachu ? załącznik nr 3.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój ? załącznik nr 3.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 zagospodarowanie terenu ? załącznik nr 3.8 do siwz.
3.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane - Dostosowanie budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 dz. 190 obr. 060 ? załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty instalacyjne. Instalacja hydrantowa. Dostosowanie budynku użytkowego i zakwaterowania zbiorowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.- załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Roboty instalacji elektrycznych. Dostosowanie budynku zakwaterowania zbiorowego w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 48 do obowiązujących przepisów p.poż.- załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Przedmiar robót. Dostosowanie budynku zamieszkania zbiorowego do obowiązujących przepisów p. poż. Gdańsku, ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 7 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.8. Przedmiar robót. Instalacja hydrantowa. - Dostosowanie budynku do przepisów p. poż. Gdańsk, ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 8 do siwz (o charakterze informacyjnym).
3.9. Przedmiar robót ? branża teletechniczna. Budynek zamieszkania zbiorowego - instalacja SAP i oświetlenia awaryjnego. Gdańsk ul. Wyzwolenia 48 - załącznik nr 9 do siwz (o charakterze informacyjnym).
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111100-9, 45233140-2, 45261000-4, 45262000-1 45311200-2, 45312100-8 45314300-4 45317000-2, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45453000-7
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
zakończenie 31.05.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 13 000,00 ZŁ
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 5 osobami tj.:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 700 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych budynków o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata.
Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty.
e) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
? cena - waga 0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady - waga 0,10
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów, spadku temperatury poniżej + 5?C, uniemożliwiających wykonywanie robót drogowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 25.11.2015 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 24.12.2015 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 25.11.2015 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 10.11.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania 20.11.2015.pdf | 1,16 MB | 2015-11-23 07:14 | pobierz |
2 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 20.11.2015.pdf | 4,39 MB | 2015-11-20 16:01 | pobierz |
3 | modyfikacja siwz 20.11.2015.pdf | 4,06 MB | 2015-11-20 16:00 | pobierz |
4 | Instalacje elektryczne (zmodyfikowany) - zał 2.4 -.pdf | 923,29 KB | 2015-11-20 16:00 | pobierz |
5 | Instalacje elektryczne (zmodyfikowany) - zał 1.4.pdf | 923,29 KB | 2015-11-20 16:00 | pobierz |
6 | Rysunek E-08 (prawidłowy) załącznik nr 2.4.11.pdf | 1,43 MB | 2015-11-20 15:59 | pobierz |
7 | Rysunek E-08 (prawidłowy) załącznik nr 1.4.11.pdf | 1,43 MB | 2015-11-20 15:59 | pobierz |
8 | odpowiedzi na pytania.doc | 946 KB | 2015-11-20 15:56 | pobierz |
9 | SIWZ.doc | 542 KB | 2015-11-18 13:53 | pobierz |
10 | przedmiar robót- załącznik nr 9.pdf | 97,76 KB | 2015-11-10 21:16 | pobierz |
11 | Przedmiar robót- zał nr 8.pdf | 35,33 KB | 2015-11-10 21:15 | pobierz |
12 | przedmiar robót- zał.nr 7.pdf | 135,64 KB | 2015-11-10 21:15 | pobierz |
13 | Specyfikacja techn. inst. elektryczne - zał nr 6.pdf | 161,65 KB | 2015-11-10 21:15 | pobierz |
14 | Specyfikacja instalacja hydrantowa - zał nr 5.pdf | 147,85 KB | 2015-11-10 21:14 | pobierz |
15 | Specyfikacja techn budowlana- zał nr 4.pdf | 435,7 KB | 2015-11-10 21:14 | pobierz |
16 | przekroj - załącznik nr 3.7.pdf | 120,74 KB | 2015-11-10 20:59 | pobierz |
17 | rzut dachu -załącznik nr 3.6.pdf | 97,47 KB | 2015-11-10 20:58 | pobierz |
18 | rzut IIIpiętra -załącznik nr 3.5.pdf | 162,06 KB | 2015-11-10 20:58 | pobierz |
19 | rzut II piętra -załącznik nr 3.4.pdf | 158,21 KB | 2015-11-10 20:58 | pobierz |
20 | rzut I piętra -załącznik nr 3.3.pdf | 162,51 KB | 2015-11-10 20:57 | pobierz |
21 | rzut parteru -załącznik nr 3.2.pdf | 184,56 KB | 2015-11-10 20:57 | pobierz |
22 | rzut piwnicy - załącznik nr 3.1.pdf | 216,95 KB | 2015-11-10 20:57 | pobierz |
23 | Ocena -Ekspertyza - załącznik nr 3.pdf | 140,07 KB | 2015-11-10 20:57 | pobierz |
24 | rysunek E-011 - załacznik nr 2.4.14.pdf | 81,3 KB | 2015-11-10 20:55 | pobierz |
25 | rysunek E-010 - załacznik nr 2.4.13.pdf | 159,19 KB | 2015-11-10 20:55 | pobierz |
26 | rysunek E-09 - załacznik nr 2.4.12.pdf | 160,64 KB | 2015-11-10 20:55 | pobierz |
27 | rysunek E-08 - załacznik nr 2.4.11.pdf | 193,02 KB | 2015-11-10 20:54 | pobierz |
28 | rysunek E-07 - załacznik nr 2.4.10.pdf | 193,05 KB | 2015-11-10 20:54 | pobierz |
29 | rysunek E-06 - załacznik nr 2.4.9.pdf | 186,04 KB | 2015-11-10 20:54 | pobierz |
30 | rysunek E-05 - załacznik nr 2.4.8.pdf | 159,03 KB | 2015-11-10 20:54 | pobierz |
31 | rysunek E-04 - załacznik nr 2.4.7.pdf | 160,57 KB | 2015-11-10 20:54 | pobierz |
32 | rysunek E-03 - załacznik nr 2.4.6.pdf | 167,52 KB | 2015-11-10 20:53 | pobierz |
33 | rysunek E-02 - załacznik nr 2.4.5.pdf | 159,88 KB | 2015-11-10 20:52 | pobierz |
34 | rysunek E-01 - załacznik nr 2.4.4.pdf | 164,23 KB | 2015-11-10 20:52 | pobierz |
35 | rysunek E-001 - załacznik nr 2.4.3.pdf | 98,39 KB | 2015-11-10 20:52 | pobierz |
36 | rysunek E-001 - załacznik nr 2.4.2.pdf | 98,47 KB | 2015-11-10 20:51 | pobierz |
37 | rysunek 001 -zał. nr 2.4.1.pdf | 190,88 KB | 2015-11-10 20:51 | pobierz |
38 | projekt budowlany - instalacje elektryczne - zał nr 2.4.pdf | 721,09 KB | 2015-11-10 20:51 | pobierz |
39 | rys 7- zał nr 2.3.7.pdf | 102,42 KB | 2015-11-10 20:44 | pobierz |
40 | rys 6- zał nr 2.3.6.pdf | 84,37 KB | 2015-11-10 20:44 | pobierz |
41 | rys 5- zał nr 2.3.5.pdf | 237,07 KB | 2015-11-10 20:43 | pobierz |
42 | rys 4- zał nr 2.3.4.pdf | 237,74 KB | 2015-11-10 20:43 | pobierz |
43 | rys 3- zał nr 2.3.3.pdf | 239,06 KB | 2015-11-10 20:43 | pobierz |
44 | rys 2- zał nr 2.3.2.pdf | 253,82 KB | 2015-11-10 20:43 | pobierz |
45 | rys 1- zał nr 2.3.1.pdf | 254,21 KB | 2015-11-10 20:42 | pobierz |
46 | projekt budowlany -instalacja hydrantowa - zał nr 2.3.pdf | 346,84 KB | 2015-11-10 20:41 | pobierz |
47 | Przekroje poprzeczne -zał. nr 2.2.2..pdf | 208,43 KB | 2015-11-10 20:37 | pobierz |
48 | Projekt zagosp. zatoka p.poż- zał nr 2.2.1.pdf | 1,36 MB | 2015-11-10 20:37 | pobierz |
49 | projekt budowlany - droga pożarowa - zał nr 2.2.pdf | 550,35 KB | 2015-11-10 20:36 | pobierz |
50 | RYS. K 1 - zał nr 2.1.18.pdf | 272,55 KB | 2015-11-10 20:34 | pobierz |
51 | RYS.18 - zał nr 2.1.18.pdf | 353,62 KB | 2015-11-10 20:34 | pobierz |
52 | RYS.17- zał nr 2.1.17.pdf | 156,8 KB | 2015-11-10 20:34 | pobierz |
53 | RYS.16 - zał nr 2.1.16.pdf | 162,53 KB | 2015-11-10 20:33 | pobierz |
54 | RYS.15 - zał nr 2.1.15.pdf | 169,78 KB | 2015-11-10 20:33 | pobierz |
55 | RYS.14 - zał nr 2.1.14.pdf | 166,51 KB | 2015-11-10 20:32 | pobierz |
56 | RYS.13 - zał nr 2.1.13.pdf | 215,04 KB | 2015-11-10 20:32 | pobierz |
57 | RYS.12 - zał nr 2.1.12.pdf | 145,48 KB | 2015-11-10 20:32 | pobierz |
58 | RYS.11- zał nr 2.1.11.pdf | 510,48 KB | 2015-11-10 20:32 | pobierz |
59 | RYS.10 - zał nr 2.1.10.pdf | 499,79 KB | 2015-11-10 20:31 | pobierz |
60 | RYS.9 - zał nr 2.1.9.pdf | 498,33 KB | 2015-11-10 20:31 | pobierz |
61 | RYS.8 - zał nr 2.1.8.pdf | 607,32 KB | 2015-11-10 20:30 | pobierz |
62 | RYS.7 - zał nr 2.1.7.pdf | 468,61 KB | 2015-11-10 20:30 | pobierz |
63 | RYS.6 - zał nr 2.1.6 .pdf | 406,15 KB | 2015-11-10 20:29 | pobierz |
64 | RYS.5 - zał nr 2.1.5.pdf | 408,85 KB | 2015-11-10 20:29 | pobierz |
65 | RYS.4 - zał nr 2.1.4.pdf | 407,79 KB | 2015-11-10 20:29 | pobierz |
66 | RYS.3 - zał nr 2.1.3.pdf | 507,54 KB | 2015-11-10 20:29 | pobierz |
67 | RYS.2 - zał nr 2.1.2.pdf | 422,57 KB | 2015-11-10 20:28 | pobierz |
68 | RYS.1 - zał nr 2.1.1.pdf | 648,21 KB | 2015-11-10 20:28 | pobierz |
69 | projekt budowlano konstrukcyjny zał nr 2.1.pdf | 346,02 KB | 2015-11-10 20:27 | pobierz |
70 | rysunek E-011 - załacznik nr 1.4.14.pdf | 81,3 KB | 2015-11-10 19:51 | pobierz |
71 | rysunek E-010 - załacznik nr 1.4.13.pdf | 159,19 KB | 2015-11-10 19:50 | pobierz |
72 | rysunek E-09 - załacznik nr 1.4.12.pdf | 160,64 KB | 2015-11-10 19:50 | pobierz |
73 | rysunek E-08 - załacznik nr 1.4.11.pdf | 193,02 KB | 2015-11-10 19:50 | pobierz |
74 | rysunek E-07 - załacznik nr 1.4.10.pdf | 193,05 KB | 2015-11-10 19:49 | pobierz |
75 | rysunek E-06 - załacznik nr 1.4.9.pdf | 186,04 KB | 2015-11-10 19:49 | pobierz |
76 | rysunek E-05 - załacznik nr 1.4.8.pdf | 159,03 KB | 2015-11-10 19:49 | pobierz |
77 | rysunek E-04 - załacznik nr 1.4.7.pdf | 160,57 KB | 2015-11-10 19:49 | pobierz |
78 | rysunek E-03 - załacznik nr 1.4.6.pdf | 167,52 KB | 2015-11-10 19:48 | pobierz |
79 | rysunek E-02 - załacznik nr 1.4.5.pdf | 159,88 KB | 2015-11-10 19:48 | pobierz |
80 | rysunek E-01 - załacznik nr 1.4.4.pdf | 164,23 KB | 2015-11-10 19:48 | pobierz |
81 | rysunek E-001 - załacznik nr 1.4.3.pdf | 98,39 KB | 2015-11-10 19:47 | pobierz |
82 | rysunek E-001 - załacznik nr 1.4.2.pdf | 98,47 KB | 2015-11-10 19:47 | pobierz |
83 | rysunek 001 -zał. nr 1.4.1.pdf | 190,88 KB | 2015-11-10 19:47 | pobierz |
84 | instalacje elektryczne- zał nr 1.4.pdf | 803,14 KB | 2015-11-10 19:45 | pobierz |
85 | rys 7- zał nr 1.3.7.pdf | 102,42 KB | 2015-11-10 19:44 | pobierz |
86 | rys 6- zał nr 1.3.6.pdf | 84,37 KB | 2015-11-10 19:43 | pobierz |
87 | rys 5- zał nr 1.3.5.pdf | 237,07 KB | 2015-11-10 19:43 | pobierz |
88 | rys 4- zał nr 1.3.4.pdf | 237,74 KB | 2015-11-10 19:43 | pobierz |
89 | rys 3- zał nr 1.3.3.pdf | 239,06 KB | 2015-11-10 19:43 | pobierz |
90 | rys 2- zał nr 1.3.2.pdf | 253,82 KB | 2015-11-10 19:42 | pobierz |
91 | rys 1- zał nr 1.3.1.pdf | 254,21 KB | 2015-11-10 19:42 | pobierz |
92 | projekt budowlany -instalacja hydrantowa - zał nr 1.3.pdf | 346,84 KB | 2015-11-10 19:42 | pobierz |
93 | Przekroje poprzeczne -zał. nr 1.2.2..pdf | 208,43 KB | 2015-11-10 19:41 | pobierz |
94 | Projekt zagosp. zatoka p.poż- zał nr 1.2.1.pdf | 1,36 MB | 2015-11-10 19:40 | pobierz |
95 | projekt budowlany - droga pożarowa - zał nr 1.2.pdf | 550,35 KB | 2015-11-10 19:39 | pobierz |
96 | RYS. K 1 - zał nr 1.1.18.pdf | 272,55 KB | 2015-11-10 19:38 | pobierz |
97 | RYS.18 - zał nr 1.1.18.pdf | 353,62 KB | 2015-11-10 19:38 | pobierz |
98 | RYS.18 - zał nr 1.1.18.pdf | 353,62 KB | 2015-11-10 19:37 | pobierz |
99 | RYS.17- zał nr 1.1.17.pdf | 156,8 KB | 2015-11-10 19:37 | pobierz |
100 | RYS.16 - zał nr 1.1.16.pdf | 162,53 KB | 2015-11-10 19:36 | pobierz |
101 | RYS.15 - zał nr 1.1.15.pdf | 169,78 KB | 2015-11-10 19:36 | pobierz |
102 | RYS.14 - zał nr 1.1.14.pdf | 166,51 KB | 2015-11-10 19:35 | pobierz |
103 | RYS.13 - zał nr 1.1.13.pdf | 215,04 KB | 2015-11-10 19:35 | pobierz |
104 | RYS.12 - zał nr 1.1.12.pdf | 145,48 KB | 2015-11-10 19:34 | pobierz |
105 | RYS.11- zał nr 1.1.11.pdf | 510,48 KB | 2015-11-10 19:34 | pobierz |
106 | RYS.10 - zał nr 1.1.10.pdf | 499,79 KB | 2015-11-10 19:33 | pobierz |
107 | RYS.9 - zał nr 1.1.9.pdf | 498,33 KB | 2015-11-10 19:33 | pobierz |
108 | RYS.8 - zał nr 1.1.8.pdf | 607,32 KB | 2015-11-10 19:32 | pobierz |
109 | RYS.7 - zał nr 1.1.7.pdf | 468,61 KB | 2015-11-10 19:32 | pobierz |
110 | RYS.6 - zał nr 1.1.6 .pdf | 406,15 KB | 2015-11-10 19:30 | pobierz |
111 | RYS.5 - zał nr 1.1.5.pdf | 408,85 KB | 2015-11-10 19:29 | pobierz |
112 | RYS.4 - zał nr 1.1.4.pdf | 407,79 KB | 2015-11-10 19:28 | pobierz |
113 | RYS.3 - zał nr 1.1.3.pdf | 507,54 KB | 2015-11-10 19:27 | pobierz |
114 | RYS.2 - zał nr 1.1.2.pdf | 422,57 KB | 2015-11-10 19:27 | pobierz |
115 | RYS.1 - zał nr 1.1.1.pdf | 648,21 KB | 2015-11-10 19:26 | pobierz |
116 | projekt budowlano konstrukcyjny zał nr 1.1.pdf | 346,02 KB | 2015-11-10 19:25 | pobierz |
117 | wzór umowa.pdf | 650,26 KB | 2015-11-10 19:24 | pobierz |
118 | siwz.pdf | 1,28 MB | 2015-11-10 19:23 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2015-11-10 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2015-11-10 15:00 |