Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-01-26
informuję, że umowa została podpisana w dniu 26.01.2016 r. z KONSORCJUM FIRM: Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 i Wojciech Kowiel, Biuro Techniczne ? Kowiel z siedzibą w Kolbudach, Bąkowo Wieczornych Mgieł 21.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-01-20
~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 4 KONSORCJUM FIRM: Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 i Wojciech Kowiel, Biuro Techniczne ? Kowiel z siedzibą w Kolbudach, Bąkowo Wieczornych Mgieł 21 z ceną oferty 171 954,00 zł z VAT i realizacją prac projektowych 04.05.2016 r.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1 Elżbieta Kierska-Łukaszewska
ARCHITEKTÓW GRUPA
30-126 Kraków, ul. Gabrieli Zapolskiej 24A
cena oferty: 210 000,36 zł
termin realizacji prac projektowych ? 04.05.2016 r.
2 LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska
80-438 Gdańsk, ul. Grażyny 18/4
cena oferty: 98 400,00 zł
termin realizacji prac projektowych ? 31.05.2016 r.
3 ?DIOGENES STUDIO? Sp. z o.o.
80-351 Gdańsk ul. Tysiąclecia 4
cena oferty: 88 560,00 zł
termin realizacji prac projektowych ? 31.05.2016 r.
4 KONSORCJUM FIRM:
Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski
80-234 Gdańsk, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1
Wojciech Kowiel, Biuro Techniczne ? Kowiel
83-050 Kolbudy, Bąkowo Wieczornych Mgieł 21 cena oferty: 171 954,00 zł
termin realizacji prac projektowych ? 04.05.2016 r.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
cena 90% Liczba pkt w kryterium
termin wykonania 10% Razem
1 69,60 11,00 80,60
4 85,00 11,00 96,60
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 25.01.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na
wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zagospodarowania podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska wraz ze sprawowaniem nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
a) dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania podwórek na terenie Głównego Miasta Gdańska w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi.
Podwórka objęte projektowaniem:
1) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Podgarbary 10, Garbary 1 ? 6/7, Ogarna 1 - działka geodezyjna nr 321/11 obręb 89 - powierzchnia terenu 928,00 m2,
2) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Szeroka 97 i 98, Grobla II 12/14B, C i D - działka geodezyjna nr 143/3 obręb 89 - powierzchnia terenu 513,00 m2,
3) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Piwna 48/49 ? 58, Św. Ducha 26/30 ? 48 - działka geodezyjna nr 353/14 i część działki 353/17 (wyłączony fragment przy budynkach Piwna 47 Szewska ?) obręb 89 - powierzchnia terenu 1 950,00 m2,
4) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Świętojańska 65 i 66, Grobla III 1/6A, B, C i D - działka geodezyjna nr 107/3 i 107/4 obręb 89 - powierzchnia terenu 1 782,00 m2,
5) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Piwna 3 -13; Lektykarska 1 ? 3, Długa 68 ? 80, Tkacka 17-26 - działka geodezyjna nr 287/22 obręb 89 - powierzchnia terenu 3 781,00 m2,
6) teren zaplecza podwórzowego przy budynkach ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2 i 3, część działki geodezyjnej 440/16 (fragment przy w/w budynkach) obręb 89 - powierzchnia terenu 894,00 m2.
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
? stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
? uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
Uwaga
W przypadku, gdy przy opracowaniu projektu wystąpi konieczność objęcia zagospodarowaniem części działek przyległych do w/w wymienionych, a nie stanowiących własności Zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie uzyskać niezbędne uzgodnienia z właścicielami poszczególnych posesji i wykonać opracowanie w ramach zaoferowanej ceny.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo ? kosztorysowej w następującym zakresie:
1) Koncepcja programowo przestrzenna zagospodarowania poszczególnych podwórek.
Koncepcje będą uzgadniane z:
- Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych w poszczególnych kwartałach podwórek, wg harmonogramu spotkań konsultacyjnych. Zakłada się 2 spotkania na każde podwórko: pierwsze spotkanie konsultacyjne i drugie spotkanie akceptacyjne. Zamawiający przekaże dane kontaktowe do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i udostępni miejsce spotkań konsultacyjnych. Wykonawca musi zakładać dostosowanie zakresu projektu do wyartykułowanych (poprzez Zarządy) na spotkaniu konsultacyjnym potrzeb mieszkańców.
- Gdańskim Zarządem Nieruchomości Komunalnych ? po uzyskaniu akceptacji funkcjonalnego zagospodarowania podwórek przez Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych.
2) Uzyskania wszelkich materiałów, między innymi takich jak: mapy do celów projektowych, decyzje lokalizacyjne, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
3) Projekt budowlany zagospodarowania poszczególnych podwórek zawierający:
a) projekt domknięcia podwórka, w zależności od kontekstu sytuacyjnego i wytycznych miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego może to być: brama, furtka, przegroda trwała typu mur, ogrodzenie ażurowe, przegroda miękka typu żywopłot (do czasu odpowiedniego zagęszczenia zabezpieczony lekką konstrukcją systemową) lub adekwatne rozwiązania mieszane bądź alternatywne,
b) projekt nowej altany śmietnikowej, bądź projekt remontu istniejącej,
c) projekt dojazdu do altany śmietnikowej,
d) projekt zagospodarowania w rozdziale na części: utwardzone place postojowe oraz drogi wewnętrzne i tereny zielone wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze, place zabaw, itp.),
e) projekt branży sanitarnej z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
f) projekt branży elektrycznej.
4) Projekt wykonawczy zagospodarowania poszczególnych podwórek zawierający:
a) projekt domknięcia podwórka, w zależności od kontekstu sytuacyjnego i wytycznych miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego może to być: brama, furtka, przegroda trwała typu mur, ogrodzenie ażurowe, przegroda miękka typu żywopłot (do czasu odpowiedniego zagęszczenia zabezpieczony lekką konstrukcją systemową) lub adekwatne rozwiązania mieszane bądź alternatywne,
b) projekt nowej altany śmietnikowej, bądź projekt remontu istniejącej,
c) projekt dojazdu do altany śmietnikowej,
d) projekt zagospodarowania w rozdziale na części: utwardzone place postojowe oraz drogi wewnętrzne i tereny zielone wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze, place zabaw, itp.),
e) projekt branży sanitarnej z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
f) projekt branży elektrycznej.
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
6) Przedmiary robót.
7) Kosztorysy inwestorskie.
8) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
9) Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, ZDiZ,) oraz odwodnienia terenu (Gdańskie Melioracje) jak również Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
10) Uzgodnienie dokumentacji poprzez pozyskanie pozytywnej opinii Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
11) Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
12) Złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
13) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
3. Dokumenty przekazane przez zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji:
- założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich ? załącznik nr 1 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71221000-3,
Dodatkowe przedmioty: 71320000-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 3 400,00 ZŁ
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez główne usługi Zamawiający rozumie opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
1.1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
1.2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
1.3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
1.4. Udzielić rękojmi za dzieło na okres minimum 24 miesięcy.
1.5. Podać w złożonej ofercie termin realizacji prac projektowych.
Maksymalny termin wykonania prac projektowych nie może być dłuższy niż 31.05.2016 r. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
1.6. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
1.7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
1.8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria:
1) cena waga 0,85
2) termin wykonania prac projektowych waga 0,15
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
2) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
? odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
? gdy uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków będą trwały ponad trzy tygodnie.
3) Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
4) Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
5) Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
6) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt od 1) do 5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT
05.01.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Termin związania ofertą:
Do dnia: 03.02.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 05.01.2016 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22.12.2015 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Założenia do kosztorysów -załącznik nr 1.pdf | 28,27 KB | 2015-12-22 11:41 | pobierz |
2 | Wzór umowy.pdf | 630,59 KB | 2015-12-22 11:41 | pobierz |
3 | SIWZ.pdf | 1,18 MB | 2015-12-22 11:41 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2015-12-22 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2015-12-22 11:37 |