BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Turystyczna 160 m 2, Zielona 4 m 1 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-05-05

Informuję, że dnia 05.05.2016 r została podpisana przez zamawiającego umowa z Firmą ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach przy ul. Górnej 2 na kwotę 104 818,25 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-04-19

~~OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dotyczy:  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:  Turystyczna 160 m 2,  Zielona 4 m 1 w Gdańsku, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.


 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2  Firmy ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan z siedzibą w Skarszewach przy ul. Górnej 2 z ceną oferty 104 818,25 zł z VAT oraz terminem wykonania zamówienia 50 dni od dnia podpisania umowy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Termin wykonania od dnia podpisania umowy
1 MAXI-TERM Wiesław Deneko
80-288 Gdańsk, ul. Bronisława Czecha 1 lok.4

 
136 063,78

 

 
50 dni

2  Firma ?Bolek i Lolek? Janusz Bogdan
83-250 Skarszewy, ul. Górna 2

250 Skarszewy, ul Górna 2Kazimier80-807 Gdańsk
           ul. Biegańskiego 10/9
 Kazimierz Kisiel
           80-807 Gdańsk
           ul. Biegańskiego 10/9
 
104 818,25   
50 dni

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85% 
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania 15% 
RAZEM
pkt
2 85,00 
15 100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 25.04.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:  Turystyczna 160 m 2,  Zielona 4 m 1 w Gdańsku.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wydzielenie pomieszczenia w.c. oraz  remont kuchni  i werandy w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym przy ul. Turystycznej 160 w Gdańsku Sobieszewie.
 Budynek znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków pod nr 1908 (wpisany do rejestru zabytków nieruchomych dn. 12-01-2015 r). Podlega uzgodnieniom z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
b) remont lokalu mieszkalnego z przebudową wewnętrznej instalacji gazu przy ul. Zielona 4 m 1 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
ul. Turystyczna 160 m 2
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
? zabezpieczenie konstrukcji werandy niezbędne dla wymiany podmurówki,
? rozbiórka podłogi drewnianej werandy oraz warstw posadzki kuchni i projektowanego pomieszczenia sanitarnego,
? rozbiórka drewnianych schodów zewnętrznych z balustradą,
? demontaż stolarki okiennej i drzwiowej werandy - zgodnie z zaleceniami wojewódzkiego konserwatora zabytków,
? demontaż umywalki wraz z podłączeniami wodnokanalizacyjnymi,
? wykucie otworów w ścianach i stropie dla podłączenia pionów i poziomów wodnokanalizacyjnych,
? demontaż i ponowny montaż kuchni węglowej, gazowej i szafek kuchennych po wykonaniu prac w pomieszczeniu kuchni,
b) Roboty budowlane:
 Weranda
? naprawa konstrukcji werandy,
? oczyszczenie drewna ze starych powłok malarskich i zabezpieczenie powłoką grzybobójczą i ogniochronną,
? malowanie werandy farbą do drewna typu lasur w kolorze jak opaski okienne,
? wymiana schodów zewnętrznych z balustradą na drewniane,
Kuchnia
? naprawa posadzki kuchni z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i termicznej,
? wykonanie ścianek działowych i okładzin z płyt kartonowo-gipsowych,
? montaż zlewozmywaka z wykonaniem instalacji wodno kanalizacyjnej,
? malowanie ścian i sufitu,
? wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia,
? naprawa, konserwacja i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
Węzeł sanitarny
? docieplenie ścian zewnętrznych,
? wykonanie tzw. suchego tynku,
? wykonanie posadzki z terakoty z izolacją przeciwwilgociową,
? zabezpieczenie ścian,
? montaż urządzeń sanitarnych,
? wykonanie wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia,
? malowanie ścian,
? montaż stolarki drzwiowej,
? naprawa i konserwacja okien,
? montaż grzejnika  i bojlera elektrycznego,
? drobne prace instalacji elektrycznych ? wg branży elektrycznej,
ul. Zielona 4 m 1
a)  roboty ogólnobudowlane tj.
? roboty rozbiórkowe,
? wykonanie ścianek działowych,
? wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
? wykonanie gładzi gipsowych,
? roboty tynkarskie,
? roboty malarskie,
? wymiana stolarki drzwiowej,
? wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
? wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
? naprawa stropów,
? wykonanie wentylacji,
b)  roboty sanitarne tj.
? wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
? przebudowa instalacji gazowej wraz z instalacją grzewczą,
c)  roboty elektryczne tj.
? wymiana/remont instalacji elektrycznej.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w projektach budowlanych, wykonawczych,  programie prac konserwatorskich oraz przedmiarach dla poszczególnych lokali.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1 Projekt budowlany ? Wydzielenie pomieszczenia wc  oraz remont kuchni i werandy  w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym ? SOBIESZEWO ul. Turystyczna 160 (działka nr 116/3, obręb 141) w zakresie  architektury, wewnętrznych instalacji wodno ? kanalizacyjnych  i elektrycznych - załącznik nr 1 do siwz.
a) Branża budowlana ? opis techniczny ? załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Sytuacja ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru - stan istniejący ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut poddasza - stan istniejący ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Przekrój A-A - stan istniejący ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut parteru - projekt  ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut poddasza - projekt ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A ? projekt ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Elewacja i przekrój AA przez werandę - projekt ? załącznik nr 1.1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 ? Weranda ? szczegóły konstrukcyjno-budowlane  ? załącznik nr 1.1.9 do siwz,
b) Wewnętrzne instalacje sanitarne ? opis techniczny ? załącznik  nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Instalacja wod-kan - rzut parteru (fragment) ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Instalacja wod-kan, wentylacja  - rzut I pietra (fragment) ? załącznik nr 1.2.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Instalacja wod-kan ? schemat instalacji wodociągowej ? załącznik nr 1.2.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Instalacja wod-kan ? rozwinięcie kanalizacji sanitarnej ? załącznik nr 1.2.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Szczegół przejścia kanału wentylacyjnego przez strop ? załącznik nr 1.2.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Szczegół przejścia kanału wentylacyjnego przez dach ? załącznik nr 1.2.6 do siwz,
c) Instalacje elektryczne ? opis techniczny ? załącznik nr 1.3 do siwz,
- Obliczenia techniczne ? załącznik nr 1.3.1 do siwz.
- Rysunek E-00 ? Specyfikacja materiałów ? załącznik nr 1.3.2 do siwz,
- Rysunek E-01 ? Schemat instalacji elektrycznej ? załącznik nr 1.3.3 do siwz,
- Rysunek E-02 ? Plan instalacji elektrycznych  parter? załącznik nr 1.3.4 do siwz,
3.2 Projekt wykonawczy ? Wydzielenie pomieszczenia wc  oraz remont kuchni i werandy w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym ? SOBIESZEWO ul. Turystyczna 160 (działka nr 116/3, obręb 141) w zakresie  architektury, wewnętrznych instalacji wodno ? kanalizacyjnych  i elektrycznych -  załącznik nr 2 do siwz.
a) Branża budowlana ? opis techniczny ? załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Plan sytuacyjny ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Rzut parteru - stan istniejący ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Rzut poddasza - stan istniejący ?załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Przekrój A-A - stan istniejący ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Rzut parteru - projekt  ? załącznik nr 2.1.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Rzut poddasza - projekt ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 ? Przekrój A-A - projekt? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 ? Elewacja i przekrój AA przez werandę - projekt ? załącznik nr 2.1.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 ? Weranda ? szczegóły konstrukcyjno-budowlane  ? załącznik nr 2.1.9 do siwz,
b) Wewnętrzne instalacje sanitarne ? opis techniczny ? załącznik  nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? Instalacja wod-kan - rzut parteru (fragment) ? załącznik nr 2.2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 ? Instalacja wod-kan, wentylacja  - rzut I pietra (fragment) ? załącznik nr 2.2.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 ? Instalacja wod-kan ? schemat instalacji wodociągowej ? załącznik nr 2.2.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 ? Instalacja wod-kan ? rozwinięcie kanalizacji sanitarnej ? załącznik nr 2.2.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 ? Szczegół przejścia kanału wentylacyjnego przez strop ? załącznik nr 2.2.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 ? Szczegół przejścia kanału wentylacyjnego przez dach ? załącznik nr 2.2.6 do siwz,
c) Instalacje elektryczne ? opis techniczny ? załącznik nr 2.3 do siwz,
- Obliczenia techniczne ? załącznik nr 2.3.1 do siwz.
- Rysunek E-00 ? Specyfikacja materiałów ? załącznik nr 2.3.2 do siwz.
- Rysunek E-01 ? Schemat instalacji elektrycznej ? załącznik nr 2.3.3 do siwz.
- Rysunek E-02 ? Plan instalacji elektrycznych  parter? załącznik nr 2.3.4 do siwz.
3.3 Program Prac Konserwatorskich  budynku mieszkalnego położonego  w Sobieszewie  przy ul. Turystycznej 160 w zakresie wydzielenia pomieszczenia  wc  oraz remontu kuchni i werandy lokalu nr 2. ? załącznik nr 3 do siwz.
3.4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wydzielenia pomieszczenia wc  oraz remontu kuchni i werandy  w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym ? SOBIESZEWO ul. Turystyczna 160  w zakresie architektury (działka nr 116/3, obręb 141) -  załącznik nr 4 do siwz.
3.5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym w Sobieszewie  przy ul. Turystycznej 160  - Roboty instalacyjne. Instalacja wodociągowa  i kanalizacyjna -  załącznik nr 5 do siwz.
3.6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Wydzielenie pomieszczenia łazienki w lokalu mieszkalnym nr 2 w Sobieszewie przy ul. Turystycznej 160  - roboty elektryczne -  załącznik nr 6 do siwz.
3.7 Przedmiar ? Wydzielenie pomieszczenia w.c. oraz remont kuchni i werandy w lokalu nr 2 w budynku mieszkalnym - Sobieszewo ul. Turystyczna  160 (działka nr 116/3, obręb 141) ? branża architektura -załącznik nr 7 do siwz.
3.8 Przedmiar robót ? Wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego w lokalu nr 2  Gdańsk ul. Turystyczna 160 ? branża sanitarna -załącznik nr 8 do siwz.
3.9 Przedmiar robót ? Budynek mieszkalny wielorodzinny ? instalacja elektryczna w łazience Sobieszewo ul. Turystyczna  160 - branża elektryczna - załącznik nr 9 do siwz.
3.10 Projekt architektoniczno-budowlany ? Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 1 zlokalizowanym na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego Gdańsk, ul. Zielona nr 4, działka nr 361/2, obręb 0100 - załącznik nr 10 do siwz.
- Rysunek nr 01 ? Sytuacja ? załącznik nr 10.1 do siwz,
- Rysunek nr 02 ? Rzut mieszkania. Instalacja gazu ? załącznik nr 10.2 do siwz,
- Rysunek nr 03 ? Aksonometria  gazu ? załącznik nr 10.3 do siwz,
- Rysunek nr 04 ? Rzut kominów ? IV piętro i dach ? załącznik nr 10.4 do siwz,
- Rysunek nr 05 ? Elewacja południowo - zachodnia  od strony podwórza ? załącznik nr 10.5. do siwz
3.11 Projekt wykonawczy ? Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu w lokalu mieszkalnym nr 1  zlokalizowanym na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego Gdańsk, ul. Zielona nr 4, działka nr 361/2, obręb 0100 - załącznik nr 11 do siwz.
- Rysunek nr 01 ? Sytuacja ? załącznik nr 11.1 do siwz,
- Rysunek nr 02 ? Rzut mieszkania. Instalacja gazu ? załącznik nr 11.2 do siwz,
- Rysunek nr 03 ? Aksonometria  gazu ? załącznik nr 11.3 do siwz,
- Rysunek nr 04 ? Rzut kominów ? IV piętro i dach ? załącznik nr 11.4 do siwz,
- Rysunek nr 05 ? Elewacja południowo - zachodnia  od strony podwórza ? załącznik nr 11.5 do siwz.
3.12 Ogólna Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ? załącznik nr 12 do siwz.
3.13 Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 13 do siwz.
3.14 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 14 do siwz.
3.15 Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 15 do siwz.
3.16 Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk, ul. Zielona 4 m 1 BOM - 2  ? branża ogólnobudowlana  -załącznik nr 16 do siwz.
3.17 Przedmiar ? Remont lokalu Gdańsk, ul. Zielona 4 m 1 BOM - 2  ? branża sanitarna  - załącznik nr 17 do siwz.
3.18 Przedmiar ? Remont lokalu Gdańsk, ul. Zielona 4 m 1 BOM - 2  ? branża elektryczna - załącznik nr 18 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45100000-8, 45111100-9, 45210000-2, 45262321-7, 45300000-0, 45320000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4,   45430000-0, 45431000-7,  45442100-8,  45450000-6.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
70 dni od dnia podpisania umowy.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  2 500,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 40.000,00 zł  brutto każda

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie

a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r  O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
?  świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
 oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.

c) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
f) 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 130 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 40.000,00 zł  brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
e) Podać w ofercie termin wykonania zamówienia.
       Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 70 dni.
   Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 70 dni  - jego oferta zostanie odrzucona.
f) Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
g) Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? termin wykonania zamówienia                       waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, Kierowników robót i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) nieprzekazania Wykonawcy decyzji  prawomocnego pozwolenia na budowę na wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej z dobudową przewodów kominowych w lokalu przy ul. Zielonej 4 m 1 w terminie max. 3 tygodni od dnia podpisania umowy,
b) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych
c) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
d) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 1a tj. nieprzekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji  prawomocnego pozwolenia na budowę w terminie max. 3 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentu.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 1b, 1c i 1d termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
4. Zmiana osoby Kierownika budowy,  Kierowników robót i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,  Kierownikami robót i  osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, Kierowników robót i  osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?36,90 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 24.03.2016 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia: 22.04.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 24.03.2016 r. godzina  10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 09.03.2016 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 783,86 KB 2016-03-09 16:41 pobierz
2 siwz.pdf 1,39 MB 2016-03-09 16:41 pobierz
3 specyfikacja techniczna - zał nr 16.pdf 1,02 MB 2016-03-09 16:41 pobierz
4 specyfikacja techniczna - zał nr 15.pdf 563,81 KB 2016-03-09 16:40 pobierz
5 specyfikacja techniczna - zał nr 14.pdf 680,3 KB 2016-03-09 16:40 pobierz
6 specyfikacja techniczna - zał nr 13.pdf 3,13 MB 2016-03-09 16:40 pobierz
7 specyfikacja techniczna - zał nr 12.pdf 2,45 MB 2016-03-09 16:40 pobierz
8 Specyfikacja -budowlana -zał nr 4.pdf 396,25 KB 2016-03-09 16:40 pobierz
9 Specyfikacja sanitarna - zał nr 5.pdf 281,96 KB 2016-03-09 16:39 pobierz
10 Specyfikacja - elektryk.- zał nr 6.pdf 163,41 KB 2016-03-09 16:39 pobierz
11 rysunek 05 elewacja południowo- zachodnia -zał nr 11.5.pdf 1,04 MB 2016-03-09 16:39 pobierz
12 rysunek 05 elewacja południowo- zachodnia -zał nr 10.5.pdf 1,04 MB 2016-03-09 16:39 pobierz
13 rysunek 04 rzut kominów - zał nr 11.4.pdf 2,07 MB 2016-03-09 16:39 pobierz
14 rysunek 04 rzut kominów - zał nr 10.4.pdf 2,07 MB 2016-03-09 16:38 pobierz
15 rysunek 03 aksonometra gazu - zał nr 10.3.pdf 1,04 MB 2016-03-09 16:38 pobierz
16 rysunek 02 rzut mieszkania .Instalacja gazu- zał nr 10.2.pdf 2,07 MB 2016-03-09 16:38 pobierz
17 rysunek 02 rzut mieszkania .Instalacja gazu- zał nr 10.2.pdf 2,07 MB 2016-03-09 16:37 pobierz
18 rysunek 01-sytuacja - zał. nr 11.1.pdf 1,04 MB 2016-03-09 16:37 pobierz
19 rysunek 01-sytuacja - zał. nr 10.1.pdf 1,04 MB 2016-03-09 16:37 pobierz
20 rys.nr 6 rzut poddasza - zał nr 2.1.6.pdf 245,91 KB 2016-03-09 16:37 pobierz
21 rys.nr 6 rzut poddasza - zał nr 1.1.6.pdf 245,91 KB 2016-03-09 16:37 pobierz
22 rys.nr 3 rzut poddasza - zał nr 2.1.3 - Kopia.pdf 224,32 KB 2016-03-09 16:36 pobierz
23 rys.nr 3 rzut poddasza - zał nr 1.1.3.pdf 224,32 KB 2016-03-09 16:36 pobierz
24 rys.nr 2 rzut parteru - zał nr 2.1.2.pdf 242,76 KB 2016-03-09 16:36 pobierz
25 rys.nr 2 rzut parteru - zał nr 1.1.2.pdf 242,76 KB 2016-03-09 16:36 pobierz
26 rys.9 weranda szczegóły - zał nr 2.1.9.pdf 225,38 KB 2016-03-09 16:35 pobierz
27 rys.9 weranda szczegóły - zał nr 1.1.9.pdf 225,38 KB 2016-03-09 16:35 pobierz
28 rys.8 elewacja i Przekrój A-A -zał nr 2.1.8.pdf 249,11 KB 2016-03-09 16:35 pobierz
29 rys.8 elewacja i Przekrój A-A -zał nr 1.1.8.pdf 249,11 KB 2016-03-09 16:35 pobierz
30 rys.7 przekrój A-A - zał nr 2.1.7.pdf 222,05 KB 2016-03-09 16:34 pobierz
31 rys.7 przekrój A-A - zał nr 1.1.7.pdf 222,05 KB 2016-03-09 16:34 pobierz
32 rys.4 przekrój A-A - zał nr 2.1.4.pdf 180,71 KB 2016-03-09 16:34 pobierz
33 rys.5 rzut parteru- zał nr 2.1.5.pdf 545,56 KB 2016-03-09 16:33 pobierz
34 rys.5 rzut parteru- zał nr 1.1.5.pdf 545,56 KB 2016-03-09 16:33 pobierz
35 rys.4 przekrój A-A - zał nr 1.1.4.pdf 180,71 KB 2016-03-09 16:28 pobierz
36 Rys. szczegół przejścia kanału went. przez dach- zał nr 2.2.6.pdf 22,3 KB 2016-03-09 16:28 pobierz
37 Rys. szczegół przejścia kanału went. przez dach- zał nr 1.2.6.pdf 22,3 KB 2016-03-09 16:28 pobierz
38 rys. nr E-O2 plan instal. elektr.- zał nr 1.3.4.pdf 122,39 KB 2016-03-09 16:27 pobierz
39 rys. nr E-00 specyfikacja materiałów- zał nr 1.3.2.pdf 22,39 KB 2016-03-09 16:27 pobierz
40 rys. nr E-00 specyfikacja materiałów - zał nr 2.3.2.pdf 22,39 KB 2016-03-09 16:27 pobierz
41 Rys. nr 5 szczegół przejścia kanału went. przez strop- zał nr 2.2.5.pdf 27,13 KB 2016-03-09 16:27 pobierz
42 Rys. nr 5 szczegół przejścia kanału went. przez strop- zał nr 1.2.5.pdf 27,13 KB 2016-03-09 16:26 pobierz
43 Rys. nr 4 rozwinięcie kanalizacji sanitarnej- zał nr 2.2.4.pdf 20,16 KB 2016-03-09 16:26 pobierz
44 Rys. nr 4 rozwinięcie kanalizacji sanitarnej- zał nr 1.2.4.pdf 20,16 KB 2016-03-09 16:26 pobierz
45 Rys. nr 3 schemat instalacji wodociagowej - zał. nr 2.2.3.pdf 19,62 KB 2016-03-09 16:25 pobierz
46 Rys. nr 3 schemat instalacji wodociagowej - zał. nr 1.2.3.pdf 19,62 KB 2016-03-09 16:25 pobierz
47 Rys. nr 2 rzut I pietra -zał nr 2.2.2.pdf 18,86 KB 2016-03-09 16:25 pobierz
48 rysunek 02 rzut mieszkania .Instalacja gazu- zał nr 10.2.pdf 2,07 MB 2016-03-09 16:24 pobierz
49 rys. nr 1 -sytuacja - zał nr 2.1.1.pdf 858,91 KB 2016-03-09 16:24 pobierz
50 Rys. nr 1 rzut parteru - zał nr 2.2.1.pdf 21,66 KB 2016-03-09 16:24 pobierz
51 Rys. nr 1 rzut parteru - zał nr 1.2.1.pdf 21,66 KB 2016-03-09 16:23 pobierz
52 rys. nr E-O1 schemat instalacji elektr.-zał nr 2..3.3.pdf 119,3 KB 2016-03-09 16:22 pobierz
53 rys. nr E-O1 schemat instalacji elektr.-zał nr 1.3.3.pdf 119,3 KB 2016-03-09 16:21 pobierz
54 Przedmiary -ogólnobudowlane - zał nr 7.pdf 127,31 KB 2016-03-09 16:21 pobierz
55 przedmiar zał nr 18.pdf 110,47 KB 2016-03-09 16:21 pobierz
56 przedmiar zał nr 17.pdf 164,31 KB 2016-03-09 16:20 pobierz
57 przedmiar zał nr 16.pdf 138,95 KB 2016-03-09 16:20 pobierz
58 Przedmiar robót - zał nr 8.pdf 40,3 KB 2016-03-09 16:20 pobierz
59 przedmiar elektryczny - zał nr 9.pdf 58,06 KB 2016-03-09 16:20 pobierz
60 projekt wykonawczy - zał nr 11.pdf 128,37 KB 2016-03-09 16:20 pobierz
61 projekt budowlany zał. nr 10.pdf 128,27 KB 2016-03-09 16:19 pobierz
62 program konserwatorski turystyczna -zał nr 3.pdf 3,29 MB 2016-03-09 16:19 pobierz
63 opis techniczny- wewnetrzne instalacje sanitarne- zał nr 2.2 - Kopia.pdf 247,86 KB 2016-03-09 16:18 pobierz
64 opis techniczny- wewnetrzne instalacje sanitarne- zał nr 1.2.pdf 247,86 KB 2016-03-09 16:18 pobierz
65 opis techniczny -branża budowlana - zał nr 2.1.pdf 649,89 KB 2016-03-09 16:18 pobierz
66 opis techniczny -branża budowlana - zał nr 1.1.pdf 649,89 KB 2016-03-09 16:18 pobierz
67 opis techniczny - instalacje elektryczne- zał. nr 2.3.pdf 172,33 KB 2016-03-09 16:17 pobierz
68 opis techniczny - instalacje elektryczne- zał. nr 1.3.pdf 172,33 KB 2016-03-09 16:17 pobierz
69 oblicz techniczne zał nr 2.3.1.pdf 17,5 KB 2016-03-09 16:17 pobierz
70 oblicz techniczne zał nr 1.3.1.pdf 17,5 KB 2016-03-09 16:17 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-03-09
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-03-09 16:15