wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-06-03
~~Po powtórnej ocenie ofert, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Budowlanego „EFAK” Andrzej Kotecki, Edmund Figurski Sp. j. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Narwickiej 1 z ceną oferty 330 378,00 zł z VAT, wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych 0,031 W/mK, wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu 0,031 W/mK oraz wartością współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych 0,80 W/m2K.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena
1
Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych
„EURO – DACH” Rafał Pacholczyk
25-310 Kielce, ul. Tadeusza Kościuszki 11/109
cena oferty - 347 808,00 zł,
współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych – 0,031 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
– 0,034 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
– 0,90 W/m2K.
2
PHU „LABAR” Lech Labuda
80-202 Gdańsk, ul. Niedźwiednik 20
cena oferty - 376 040,16 zł,
współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych – 0,031 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
– 0,031 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
– 0,74W/m2K.
3
Przedsiębiorstwo Budowlane „EKOBUD” Kazimierz Kisiel
80-808 Gdańsk,
ul. Władysława Biegańskiego 10/9
cena oferty - 335 000,00 zł,
współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych – 0,18 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
– 0,16 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
– 0,90 W/m2K.
4
Firma Budowlana „EFAK”
Andrzej Kotecki, Edmund Figurski Spółka jawna
80-557 Gdańsk, ul. Narwicka 1
cena oferty -330 378,00 zł, współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych – 0,031 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
– 0,031 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
– 0,80 W/m2K.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez ściany zewnętrzne 15%
Liczba pkt w kryterium
Wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez stropodach 10%
Liczba pkt w kryterium
Wartość współczynnika przenikania ciepła przez okna zewnętrzne 15%
RAZEM
4 60,00
15,00
10,00
15,00
100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 08.06.2016 r.
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku.
Opis budynku
Budynek znajdujący się przy ulicy Mściwoja II 44 w Gdańsku jest budynkiem wolnostojącym oraz niepodpiwniczonym.
Część frontowa budynku (południowo-zachodnia) od strony ul. Mściwoja - dwukondygnacyjna. Przyległa do niej część środkowa i tylna - parterowa. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe, sanitariaty, serwerownia oraz pomieszczenia kotłowni. Pietro dwukondygnacyjnej części budynku zajmują pomieszczenia biurowe.
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy - 366,92m?.
Powierzchnia użytkowa - 398,25m?.
Kubatura - 1160,08m3.
Długość budynku - 29,25 m.
Szerokość budynku - 14,06 m.
Wysokość budynku - 7,09 m.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót na obiekcie do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
2. Zakres robót obejmuje roboty związane z:
a) robotami dociepleniowymi budynku obejmującymi między innymi:
? docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych do głębokości fundamentów,
? wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
? ocieplenie stropodachu pełnego styropapą,
? ocieplenie dachu drewnianego nad przybudówką wełną mineralną,
? przełożenie i remont elementów zainstalowanych na elewacjach,
? wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
? wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej,
? wykonanie opaski wokół budynku i odwodnienia,
? wykonanie docieplenia posadzki na gruncie,
b) robotami instalacyjnymi w zakresie:
? demontażu istniejącego kotła węglowego oraz montażu węzła cieplnego.
? wymiany instalacji c.o.
? wymiany elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej,
? niezbędnych robót elektrycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany ? projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 1 do siwz.
? Projektowana charakterystyka energetyczna ? załącznik nr 1a do siwz.
- Projekt branży architektonicznej ? załącznik nr 1.1 do siwz,
? Rysunek nr A1 ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 1.1a do siwz,
? Rysunek nr A2 ? rzut parteru ? załącznik nr 1.1b do siwz,
? Rysunek nr A3 ? rzut piętra ? załącznik nr 1.1c do siwz,
? Rysunek nr A4 ? rzut dachu ? załącznik nr 1.1d do siwz,
? Rysunek nr A5 ? przekrój A-A ? załącznik nr 1.1e do siwz,
? Rysunek nr A6 ? przekrój B-B ? załącznik nr 1.1f do siwz,
? Rysunek nr A7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 1.1g do siwz,
? Rysunek nr A8 ? elewacja południowa ? załącznik nr 1.1h do siwz,
? Rysunek nr A9 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 1.1i do siwz,
? Rysunek nr A10 ? elewacja północna ? załącznik nr 1.1j do siwz,
? Rysunek nr A11 ? zestawienie stolarki ? załącznik nr 1.1k do siwz.
- Projekt branży konstrukcyjnej ? załącznik nr 1.2 do siwz.
- Projekt branży sanitarnej ? załącznik nr 1.3 do siwz.
? Rysunek nr S1 ? instalacje sanitarne ? rzut parteru ? załącznik nr 1.3a do siwz,
? Rysunek nr S2 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 1.3b do siwz,
? Rysunek nr S3 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 1.3c do siwz,
? Rysunek nr S4 ? węzeł cieplny ? rzut parteru ? załącznik nr 1.3d do siwz,
? Rysunek nr S5 ? węzeł cieplny ? schemat technologiczny ? załącznik nr 1.3e do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy ? projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 2 do siwz.
- Projekt branży architektonicznej ? załącznik nr 2.1 do siwz,
? Rysunek nr A1 ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 2.1a do siwz,
? Rysunek nr A2 ? rzut parteru ? załącznik nr 2.1b do siwz,
? Rysunek nr A3 ? rzut piętra ? załącznik nr 2.1c do siwz,
? Rysunek nr A4 ? rzut dachu ? załącznik nr 2.1d do siwz,
? Rysunek nr A5 ? przekrój A-A ? załącznik nr 2.1e do siwz,
? Rysunek nr A6 ? przekrój B-B ? załącznik nr 2.1f do siwz,
? Rysunek nr A7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 2.1g do siwz,
? Rysunek nr A8 ? elewacja południowa ? załącznik nr 2.1h do siwz,
? Rysunek nr A9 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 2.1i do siwz,
? Rysunek nr A10 ? elewacja północna ? załącznik nr 2.1j do siwz,
? Rysunek nr A11 ? zestawienie stolarki ? załącznik nr 2.1k do siwz,
? Rysunek nr A12 ? docieplenie ściany fundamentowej ? załącznik nr 2.1l do siwz,
? Rysunek nr A13 ? opaska żwirowa ? załącznik nr 2.1m do siwz,
? Rysunek nr A14 ? docieplenie ściany fundamentowej ? załącznik nr 2.1n do siwz,
? Rysunek nrA15 ? detal mocowania płyt styropianowych ? załącznik nr 2.1o do siwz,
? Rysunek nr A16 ? docieplenie naroża zewnętrznego ? załącznik nr 2.1p do siwz,
? Rysunek nr A17 ? docieplenie otworu okiennego przekrój poprzeczny ? załącznik nr 2.1r do siwz,
? Rysunek nr A18 - docieplenie otworu okiennego przekrój pionowy ? załącznik nr 2.1s do siwz,
? Rysunek nr A19 ? docieplenie okapu przekrój pionowy ? załącznik nr 2.1t do siwz,
? Rysunek nr A20 ? ocieplenie ściany attykowej ? stropodachu ? załącznik nr 2.1u do siwz,
? Rysunek nr A21 ? detal połączenia styropapy ze stropodachem ? załącznik nr 2.1w do siwz,
? Rysunek nr A22 ? technologiczne docieplenia ścian zewnętrznych ? detale ? załącznik nr 2.1x do siwz.
3.3. Projekt wykonawczy ? instalacje sanitarne; projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 3 do siwz.
? Rysunek nr S1 ? instalacje sanitarne ? rzut parteru ? załącznik nr 3.1 do siwz,
? Rysunek nr S2 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 3.2 do siwz,
? Rysunek nr S3 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 3.3 do siwz,
? Rysunek nr S4 ? węzeł cieplny ? rzut parteru ? załącznik nr 3.4 do siwz,
? Rysunek nr S5 ? węzeł cieplny ? schemat technologiczny ? załącznik nr 3.5 do siwz.
3.4. Audyt energetyczny budynku administracyjno ? biurowego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Mściwoja II 44 ? Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 ? aktualizacja ? 2015 (stan prawny na dzień 28.10.2015 r.) - załącznik nr 4 do siwz.
? Dane dotyczące cen i taryf ? załącznik nr 4.1 do siwz,
? Analiza faktycznego zużycia ciepła i ciepłej wody użytkowej w budynku ? załącznik nr 4.2 do siwz,
? Określenie współczynników przenikania ciepła podstawowych przegród budowlanych w budynku ? załącznik nr 4.3 do siwz,
? Obliczenia sezonowego zużycia energii na cele grzewcze oraz zapotrzebowanie na moc cieplną dla stanu istniejącego ? załącznik nr 4.4 do siwz,
? Obliczenia sezonowego zużycia energii na cele grzewcze oraz zapotrzebowanie na moc cieplną dla stanu po modernizacji ? załącznik nr 4.5 do siwz,
? Inwentaryzacja techniczno ? budowlana Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7; Gdańsk, ul. Mściwoja II 44 ? załącznik nr 4.6 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 4.6a do siwz,
- Rysunek nr 2 ? rzut parteru ? załącznik nr 4.6b do siwz,
- Rysunek nr 3 ? rzut piętra ? załącznik nr 4.6c do siwz,
- Rysunek nr 4 ? przekrój A-A ? załącznik nr 4.6d do siwz,
- Rysunek nr 5 ? przekrój B-B ? załącznik nr 4.6.e do siwz,
- Fotografie nr 1-2 ? widoki elewacji frontowej SW ? załącznik nr 4.6f do siwz,
- Fotografia nr 3 ? widok elewacji bocznej SE ? załącznik nr 4.6g do siwz,
- Fotografia nr 4 ? widok elewacji tylnej NE ? część parterowa ? załącznik nr 4.6h do siwz,
- Fotografia nr 5 ? widok elewacji tylnej NE ? część 2-kondygnacyjna ? załącznik nr 4.6i do siwz,
- Fotografie nr 6-7 ? widok elewacji bocznej NW ? załącznik nr 4.6j do siwz.
3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? Projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44; branża architektura - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? Instalacje sanitarne. Projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Przedmiar robót ? termomodernizacja budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 ? roboty budowlane (o charakterze informacyjnym) - załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Przedmiar robót ? termomodernizacja budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 ? instalacja grzewcza wraz z węzłem cieplnym (o charakterze informacyjnym) - załącznik nr 8 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45262100-2, 45320000-6, 45321000-3, 45331000-6, 45332000-3, 45400000-1, 45420000-7, 45421110-8, 45450000-6, 45453000-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2016 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
? 2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda,
? 2 roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 4 osobami w tym:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,
? roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. INNE DOKUMENTY
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) dla ścian zewnętrznych (materiał ? styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych wynosi 0,038 W/m K (została określona na str. 24 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych powyżej 0,038 W/m K spowoduje
odrzucenie oferty.
f) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) dla stropodachu (materiał ? styropapa).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu wynosi 0,036 W/m K (została określona na str. 24 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu powyżej 0,036 W/mK spowoduje odrzucenie oferty.
g) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych (U).
Maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych wynosi 0,90 W/m2K (została określona na str. 4 projektu budowlanego ? projektowanej charakterystyki energetycznej stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych powyżej 0,90 W/m2K spowoduje odrzucenie oferty.
h) Wykonać i załączyć projektowaną charakterystykę energetyczną dla parametrów określonych przez Wykonawcę w ofercie, o których mowa w punktach e), f) i g).
i) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
j) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
? cena waga 60 %
? wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez ściany zewnętrzne waga 15 %
? wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez stropodach waga 10 %
? wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych waga 15 %
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ? 24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 07.04.2016 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.05.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 07.04.2016 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.03.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania 06 04 2016.pdf | 164,12 KB | 2016-04-06 14:13 | pobierz |
2 | modyfikacja siwz 06 04 2016.pdf | 35,17 KB | 2016-04-06 13:31 | pobierz |
3 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 06 04 2016.pdf | 60,99 KB | 2016-04-06 13:31 | pobierz |
4 | modyfikacja siwz 05 04 2016.pdf | 35,34 KB | 2016-04-05 14:50 | pobierz |
5 | ogłoszenie ozmianie ogłozenia 05 04 2016.pdf | 59,51 KB | 2016-04-05 14:50 | pobierz |
6 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 04 04 2016.pdf | 60,28 KB | 2016-04-04 14:44 | pobierz |
7 | modyfikacja siwz 04 04 2016.pdf | 35,86 KB | 2016-04-04 14:44 | pobierz |
8 | odpowiedź na pytanie 29 03 2016.pdf | 37,99 KB | 2016-03-29 10:58 | pobierz |
9 | ST 01.30.-ROZBIÓRKI.pdf | 53,1 KB | 2016-03-23 14:49 | pobierz |
10 | ST 01.23.-INIEKCJA.pdf | 62,02 KB | 2016-03-23 14:48 | pobierz |
11 | ST 01.20.-PODŁOGI PVC.pdf | 120,25 KB | 2016-03-23 14:48 | pobierz |
12 | ST 01.17.-NAWIERZCHNIE,OPASKI BETONOWE.pdf | 88,58 KB | 2016-03-23 14:48 | pobierz |
13 | ST 01.13.-OPASKA ŻWIROWA.pdf | 56,87 KB | 2016-03-23 14:48 | pobierz |
14 | ST 01.12.-ŚLUSARKA.pdf | 442,09 KB | 2016-03-23 14:47 | pobierz |
15 | ST 01.11.-STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA.pdf | 85,62 KB | 2016-03-23 14:47 | pobierz |
16 | ST 01.10.-TYNKI MOZAIKOWE.pdf | 69,81 KB | 2016-03-23 14:47 | pobierz |
17 | ST 01.09.-OBRÓBKI BLACHARSKIE, RYNNY, RURY SPUSTOWE.pdf | 62,01 KB | 2016-03-23 14:47 | pobierz |
18 | ST 01.08.-STYROPAPA.pdf | 111,52 KB | 2016-03-23 14:46 | pobierz |
19 | ST 01.07.-IZOLACJE TERMICZNE WEŁNA.pdf | 75,68 KB | 2016-03-23 14:46 | pobierz |
20 | ST 01.06.-IZOLACJE TERMICZNE ETICS.pdf | 180,66 KB | 2016-03-23 14:46 | pobierz |
21 | ST 01.05.-ROBOTY MUROWE.pdf | 92,68 KB | 2016-03-23 14:46 | pobierz |
22 | ST 01.04.-ROBOTY IZOLACYJNE.pdf | 110,66 KB | 2016-03-23 14:46 | pobierz |
23 | ST 01.03.-ZBROJENIE.pdf | 71,3 KB | 2016-03-23 14:45 | pobierz |
24 | ST 01.02.-BETONOWANIE I ZAPRAWY.pdf | 159,35 KB | 2016-03-23 14:44 | pobierz |
25 | ST 01.01.-ROBOTY ZIEMNE.pdf | 73,6 KB | 2016-03-23 14:44 | pobierz |
26 | ST 00.00.-WYMAGANIA OGÓLNE.pdf | 157,84 KB | 2016-03-23 14:44 | pobierz |
27 | rys. 2.1x DETAL DOCIEPLENIE GRANICY COKOŁU COFNIĘTEGO.pdf | 208,88 KB | 2016-03-23 14:43 | pobierz |
28 | rys. 2.1w DETAL POŁĄCZNIA STYROPAPY ZE STROPODACHEM.pdf | 153,99 KB | 2016-03-23 14:43 | pobierz |
29 | rys. 2.1u DETAL OCIEPLENIE ŚCIANY ATTYKOWEJ.pdf | 137,63 KB | 2016-03-23 14:43 | pobierz |
30 | rys. 2.1t DETAL DOCIEPLENIE OKAPU PRZEKRÓJ PIONOWY.pdf | 119,31 KB | 2016-03-23 14:43 | pobierz |
31 | rys. 2.1s DETAL DOCIEPLENIE OTWORU OKIENNEGO PRZEKRÓJ PIONOWY.pdf | 191,74 KB | 2016-03-23 14:42 | pobierz |
32 | rys. 2.1r DETAL DOCIEPLENIE OTWORU OKIENNEGO PRZEKRÓJ POZIOMY.pdf | 190,9 KB | 2016-03-23 14:42 | pobierz |
33 | rys. 2.1p DETAL DOCIEPLENIE NAROŻA ZEWNĘTRZNEGO.pdf | 117,08 KB | 2016-03-23 14:42 | pobierz |
34 | rys. 2.1o DETAL MOCOWANIA PŁYT STYROPIANOWYCH.pdf | 155,52 KB | 2016-03-23 14:41 | pobierz |
35 | rys. 2.1n DETAL TECHNOLOGIA DOCIEPLENIA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH.pdf | 203,53 KB | 2016-03-23 14:41 | pobierz |
36 | rys. 2.1m DETAL OPASKA ŻWIROWA.pdf | 161,32 KB | 2016-03-23 14:41 | pobierz |
37 | rys. 2.1l DETAL DOCIEPLENIE ŚCIANY FUNDAMENTOWEJ.pdf | 136,94 KB | 2016-03-23 14:41 | pobierz |
38 | rys. 2.1k ZESTAWIENIE STOLARKI.pdf | 224,13 KB | 2016-03-23 14:40 | pobierz |
39 | rys. 2.1j ELEWACJA PÓŁNOCNA.pdf | 195,7 KB | 2016-03-23 14:40 | pobierz |
40 | rys. 2.1i ELEWACJA ZACHODNIA.pdf | 208,39 KB | 2016-03-23 14:40 | pobierz |
41 | rys. 2.1h ELEWACJA POŁUDNIOWA.pdf | 215,26 KB | 2016-03-23 14:40 | pobierz |
42 | rys. 2.1g ELEWACJA WSCHODNIA.pdf | 201,42 KB | 2016-03-23 14:39 | pobierz |
43 | rys. 2.1f PRZEKRÓJ BB.pdf | 237,52 KB | 2016-03-23 14:39 | pobierz |
44 | rys. 2.1e PRZEKRÓJ AA.pdf | 366,47 KB | 2016-03-23 14:39 | pobierz |
45 | rys. 2.1d RZUT DACHU.pdf | 124,7 KB | 2016-03-23 14:38 | pobierz |
46 | rys. 2.1c RZUT PIĘTRA.pdf | 187,93 KB | 2016-03-23 14:38 | pobierz |
47 | rys. 2.1b RZUT PARTERU.pdf | 349,03 KB | 2016-03-23 14:38 | pobierz |
48 | rys. 2.1a PLAN SYTUACYJNY.pdf | 16,96 MB | 2016-03-23 14:38 | pobierz |
49 | rys. 1.1k ZESTAWIENIE STOLARKI.pdf | 224,13 KB | 2016-03-23 14:37 | pobierz |
50 | rys. 1.1j ELEWACJA PÓŁNOCNA.pdf | 195,7 KB | 2016-03-23 14:37 | pobierz |
51 | rys. 1.1i ELEWACJA ZACHODNIA.pdf | 208,39 KB | 2016-03-23 14:37 | pobierz |
52 | rys. 1.1h ELEWACJA POŁUDNIOWA.pdf | 215,26 KB | 2016-03-23 14:36 | pobierz |
53 | rys. 1.1g ELEWACJA WSCHODNIA.pdf | 201,42 KB | 2016-03-23 14:36 | pobierz |
54 | rys. 1.1f PRZEKRÓJ BB.pdf | 237,52 KB | 2016-03-23 14:36 | pobierz |
55 | rys. 1.1e PRZEKRÓJ AA.pdf | 366,47 KB | 2016-03-23 14:36 | pobierz |
56 | rys. 1.1d RZUT DACHU.pdf | 124,7 KB | 2016-03-23 14:35 | pobierz |
57 | rys. 1.1c RZUT PIĘTRA.pdf | 187,93 KB | 2016-03-23 14:35 | pobierz |
58 | rys. 1.1b RZUT PARTERU.pdf | 349,03 KB | 2016-03-23 14:35 | pobierz |
59 | rys. 1.1a PLAN SYTUACYJNY.pdf | 16,96 MB | 2016-03-23 14:35 | pobierz |
60 | mapa.pdf | 335,78 KB | 2016-03-23 14:34 | pobierz |
61 | karta_terenu_nr_001 (4).pdf | 197,06 KB | 2016-03-23 14:34 | pobierz |
62 | karta_terenu_nr_001 (3).pdf | 130,95 KB | 2016-03-23 14:33 | pobierz |
63 | karta_terenu_nr_001 (2).pdf | 115,55 KB | 2016-03-23 14:33 | pobierz |
64 | karta_terenu_nr_001 (1).pdf | 93,78 KB | 2016-03-23 14:33 | pobierz |
65 | AUIDYT - Rys.5.pdf | 274,78 KB | 2016-03-23 14:33 | pobierz |
66 | AUDYT - Rys.3.pdf | 265,36 KB | 2016-03-23 14:32 | pobierz |
67 | AUDYT - Rys.4.pdf | 143,95 KB | 2016-03-23 14:32 | pobierz |
68 | AUDYT - Rys.2.pdf | 309,45 KB | 2016-03-23 14:32 | pobierz |
69 | AUDYT - Rys.1.pdf | 663,27 KB | 2016-03-23 14:32 | pobierz |
70 | AUDYT - FOTO.pdf | 1,95 MB | 2016-03-23 14:31 | pobierz |
71 | 8. przedmiar robót instalacje grzewcze.pdf | 97,21 KB | 2016-03-23 14:31 | pobierz |
72 | 7. przedmiar budowl..pdf | 199,2 KB | 2016-03-23 14:31 | pobierz |
73 | 6. STRONA TYTUŁOWA_ST.pdf | 38,59 KB | 2016-03-23 14:30 | pobierz |
74 | 6. Specyfikacja techniczna sanitarne.pdf | 107,68 KB | 2016-03-23 14:30 | pobierz |
75 | 5. STWiORB-BOM NR 7 -STRONA TYTUŁOWA.pdf | 43,74 KB | 2016-03-23 14:29 | pobierz |
76 | 5. ST budowl. - SPIS TREŚCI.pdf | 34,34 KB | 2016-03-23 14:29 | pobierz |
77 | 4.5 AKT-ZALACZNIK NR 5.pdf | 147,81 KB | 2016-03-23 14:29 | pobierz |
78 | 4.4 AUDYT-ZALACZNIK NR 4.pdf | 149,03 KB | 2016-03-23 14:28 | pobierz |
79 | 4.3 AUDYT-ZALACZNIK NR 3.pdf | 143,46 KB | 2016-03-23 14:28 | pobierz |
80 | 4.3 AUDYT-ZALACZNIK NR 3.pdf | 143,46 KB | 2016-03-23 14:28 | pobierz |
81 | 4.1,2 AUDYT-ZAŁĄCZNIKI NR 1-2.pdf | 184,07 KB | 2016-03-23 14:28 | pobierz |
82 | 4. AUDYT-BOM7-AKTUALIZACJA-2015.pdf | 5,24 MB | 2016-03-23 14:27 | pobierz |
83 | 3.5 IS_rys.S5.pdf | 104,95 KB | 2016-03-23 14:27 | pobierz |
84 | 3.4 IS_rys.S4.pdf | 268,03 KB | 2016-03-23 14:27 | pobierz |
85 | 3.3 IS_rys.S3.pdf | 277,88 KB | 2016-03-23 14:27 | pobierz |
86 | 3.2 IS_rys.S2.pdf | 222,33 KB | 2016-03-23 14:26 | pobierz |
87 | 3. PW_Opis techniczny_sanitarny.pdf | 137,62 KB | 2016-03-23 14:26 | pobierz |
88 | 3. PW_opis techniczny, str. tytułowa.pdf | 38,8 KB | 2016-03-23 14:26 | pobierz |
89 | 2.1 opis PW architektura.pdf | 358,82 KB | 2016-03-23 14:26 | pobierz |
90 | 2. opis PW str. tytułowa.pdf | 172,63 KB | 2016-03-23 14:25 | pobierz |
91 | 1.3e IS_rys.S5.pdf | 104,95 KB | 2016-03-23 14:25 | pobierz |
92 | 1.3d IS_rys.S4.pdf | 268,03 KB | 2016-03-23 14:25 | pobierz |
93 | 1.3c IS_rys.S3.pdf | 277,88 KB | 2016-03-23 14:25 | pobierz |
94 | 1.3b IS_rys.S2.pdf | 222,33 KB | 2016-03-23 14:25 | pobierz |
95 | 1.3a IS_rys.S1.pdf | 392,18 KB | 2016-03-23 14:24 | pobierz |
96 | 1.3 PB_Opis techniczny_sanitarny.pdf | 150,47 KB | 2016-03-23 14:24 | pobierz |
97 | 1. i 2. opis PB - architekt. + konstr..pdf | 733,88 KB | 2016-03-23 14:24 | pobierz |
98 | 1. opis PB str. tytułowa.pdf | 175,92 KB | 2016-03-23 14:23 | pobierz |
99 | wzór umowy.pdf | 683,31 KB | 2016-03-23 14:23 | pobierz |
100 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 1,24 MB | 2016-03-23 14:23 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-03-23 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-03-23 14:22 |