BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-06-03

~~Po powtórnej ocenie ofert, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Budowlanego „EFAK” Andrzej Kotecki, Edmund Figurski Sp. j.  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Narwickiej 1 z ceną oferty 330 378,00 zł z VAT, wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych 0,031 W/mK,  wartością współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu 0,031 W/mK oraz wartością współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych 0,80 W/m2K.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy Cena

 


Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych
 „EURO – DACH” Rafał Pacholczyk
25-310 Kielce, ul. Tadeusza Kościuszki 11/109
   cena oferty                                            - 347 808,00 zł,
współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych                                         – 0,031 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
 – 0,034 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
                                                             – 0,90 W/m2K.

 


PHU „LABAR” Lech Labuda
80-202 Gdańsk, ul. Niedźwiednik 20
  cena oferty                                           - 376 040,16 zł,
współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych                                         – 0,031 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
 – 0,031 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
                                                             – 0,74W/m2K.

 


Przedsiębiorstwo Budowlane „EKOBUD” Kazimierz Kisiel
 80-808 Gdańsk,
 ul. Władysława Biegańskiego 10/9
  cena oferty                                         - 335 000,00 zł,
współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych                                         – 0,18 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
 – 0,16 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
                                                             – 0,90 W/m2K.

 


Firma Budowlana „EFAK”
Andrzej Kotecki, Edmund Figurski Spółka jawna
80-557 Gdańsk, ul. Narwicka 1
  cena oferty                                           -330 378,00 zł, współczynnik przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych                                         – 0,031 W/mK,
współczynnik przewodzenia ciepła dla stropodachu
 – 0,031 W/mK,
współczynnik przenikania ciepła dla okien zewnętrznych
                                                             – 0,80 W/m2K.

 


Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 60% 
Liczba pkt w kryterium
Wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez ściany zewnętrzne  15% 
Liczba pkt w kryterium
Wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez stropodach  10% 
Liczba pkt w kryterium
Wartość współczynnika przenikania ciepła przez okna zewnętrzne  15% 

 


RAZEM
4 60,00 
15,00 
10,00 
15,00 
100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 08.06.2016 r.

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na  wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 mieszczącego się przy ul. Mściwoja II 44 w Gdańsku.
Opis budynku
Budynek znajdujący się przy ulicy Mściwoja II 44 w Gdańsku jest budynkiem wolnostojącym oraz niepodpiwniczonym.
Część frontowa budynku (południowo-zachodnia) od strony ul. Mściwoja - dwukondygnacyjna. Przyległa do niej część środkowa i tylna - parterowa. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe, sanitariaty, serwerownia oraz pomieszczenia kotłowni. Pietro dwukondygnacyjnej części budynku zajmują pomieszczenia biurowe.
Parametry budynku:
Powierzchnia zabudowy -  366,92m?.
Powierzchnia użytkowa - 398,25m?.
Kubatura - 1160,08m3.
Długość budynku - 29,25 m.
Szerokość budynku - 14,06 m.
Wysokość budynku - 7,09 m.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót na obiekcie do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
2. Zakres robót obejmuje roboty związane z:
a) robotami dociepleniowymi budynku obejmującymi między innymi:
? docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych do głębokości fundamentów,
? wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
? ocieplenie stropodachu pełnego styropapą,
? ocieplenie dachu drewnianego nad przybudówką wełną mineralną,
? przełożenie i remont elementów zainstalowanych na elewacjach,
? wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
? wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej,
? wykonanie opaski wokół budynku i odwodnienia,
? wykonanie docieplenia posadzki na gruncie,
b) robotami instalacyjnymi w zakresie:
? demontażu istniejącego kotła węglowego oraz montażu węzła cieplnego.
? wymiany instalacji c.o.
? wymiany elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody użytkowej,
? niezbędnych robót elektrycznych.


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany ? projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44  -  załącznik nr 1 do siwz.
? Projektowana charakterystyka energetyczna ? załącznik nr 1a do siwz.
- Projekt branży architektonicznej  ?  załącznik nr 1.1 do siwz,
? Rysunek nr A1 ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 1.1a do siwz,
? Rysunek nr A2 ? rzut parteru ? załącznik nr 1.1b do siwz,
? Rysunek nr A3 ? rzut piętra ? załącznik nr 1.1c do siwz,
? Rysunek nr A4 ? rzut dachu ? załącznik nr 1.1d do siwz,
? Rysunek nr A5 ? przekrój A-A ? załącznik nr 1.1e do siwz,
? Rysunek nr A6 ? przekrój B-B ? załącznik nr 1.1f do siwz,
? Rysunek nr A7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 1.1g do siwz,
? Rysunek nr A8 ? elewacja południowa ? załącznik nr 1.1h do siwz,
? Rysunek nr A9 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 1.1i do siwz,
? Rysunek nr A10 ? elewacja północna ? załącznik nr 1.1j do siwz,
? Rysunek nr A11 ? zestawienie stolarki ? załącznik nr 1.1k do siwz.
- Projekt branży konstrukcyjnej ? załącznik nr 1.2 do siwz.
- Projekt branży sanitarnej ? załącznik nr 1.3 do siwz.
? Rysunek nr S1 ? instalacje sanitarne ? rzut parteru ? załącznik nr 1.3a do siwz,
? Rysunek nr S2 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 1.3b do siwz,
? Rysunek nr S3 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 1.3c do siwz,
? Rysunek nr S4 ? węzeł cieplny ? rzut parteru ? załącznik nr 1.3d do siwz,
? Rysunek nr S5 ? węzeł cieplny ? schemat technologiczny ? załącznik nr 1.3e do siwz.
3.2. Projekt wykonawczy ? projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44  -  załącznik nr 2 do siwz.
- Projekt branży architektonicznej  ?  załącznik nr 2.1 do siwz,
? Rysunek nr A1 ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 2.1a do siwz,
? Rysunek nr A2 ? rzut parteru ? załącznik nr 2.1b do siwz,
? Rysunek nr A3 ? rzut piętra ? załącznik nr 2.1c do siwz,
? Rysunek nr A4 ? rzut dachu ? załącznik nr 2.1d do siwz,
? Rysunek nr A5 ? przekrój A-A ? załącznik nr 2.1e do siwz,
? Rysunek nr A6 ? przekrój B-B ? załącznik nr 2.1f do siwz,
? Rysunek nr A7 ? elewacja wschodnia ? załącznik nr 2.1g do siwz,
? Rysunek nr A8 ? elewacja południowa ? załącznik nr 2.1h do siwz,
? Rysunek nr A9 ? elewacja zachodnia ? załącznik nr 2.1i do siwz,
? Rysunek nr A10 ? elewacja północna ? załącznik nr 2.1j do siwz,
? Rysunek nr A11 ? zestawienie stolarki ? załącznik nr 2.1k do siwz,
? Rysunek nr A12 ? docieplenie ściany fundamentowej ? załącznik nr 2.1l do siwz,
? Rysunek nr A13 ? opaska żwirowa ? załącznik nr 2.1m do siwz,
? Rysunek nr A14 ? docieplenie ściany fundamentowej ? załącznik nr 2.1n do siwz,
? Rysunek nrA15 ? detal mocowania płyt styropianowych ? załącznik nr 2.1o do siwz,
? Rysunek nr A16 ? docieplenie naroża zewnętrznego ? załącznik nr 2.1p do siwz,
? Rysunek nr A17 ? docieplenie otworu okiennego przekrój poprzeczny ? załącznik nr 2.1r do siwz,
? Rysunek nr A18 - docieplenie otworu okiennego przekrój pionowy ? załącznik nr 2.1s do siwz,
? Rysunek nr A19 ? docieplenie okapu przekrój pionowy ? załącznik nr 2.1t do siwz,
? Rysunek nr A20 ? ocieplenie ściany attykowej ? stropodachu ? załącznik nr 2.1u do siwz,
? Rysunek nr A21 ? detal połączenia styropapy ze stropodachem ? załącznik nr 2.1w do siwz,
? Rysunek nr A22 ? technologiczne docieplenia ścian zewnętrznych ? detale ? załącznik nr 2.1x do siwz.
3.3. Projekt wykonawczy ? instalacje sanitarne; projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44  -  załącznik nr 3 do siwz.
? Rysunek nr S1 ? instalacje sanitarne ? rzut parteru ? załącznik nr 3.1 do siwz,
? Rysunek nr S2 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 3.2 do siwz,
? Rysunek nr S3 ? instalacje sanitarne ? rzut piętra ? załącznik nr 3.3 do siwz,
? Rysunek nr S4 ? węzeł cieplny ? rzut parteru ? załącznik nr 3.4 do siwz,
? Rysunek nr S5 ? węzeł cieplny ? schemat technologiczny ? załącznik nr 3.5 do siwz.
3.4. Audyt energetyczny budynku administracyjno ? biurowego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Mściwoja II 44 ? Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7 ? aktualizacja ? 2015 (stan prawny na dzień 28.10.2015 r.) -  załącznik nr 4 do siwz.
? Dane dotyczące cen i taryf  ?  załącznik nr 4.1 do siwz,
? Analiza faktycznego zużycia ciepła i ciepłej wody użytkowej w budynku ? załącznik nr 4.2 do siwz,
? Określenie współczynników przenikania ciepła podstawowych przegród budowlanych w budynku ? załącznik nr 4.3 do siwz,
? Obliczenia sezonowego zużycia energii na cele grzewcze oraz zapotrzebowanie na moc cieplną dla stanu istniejącego ? załącznik nr 4.4 do siwz,
?  Obliczenia sezonowego zużycia energii na cele grzewcze oraz zapotrzebowanie na moc cieplną dla stanu po modernizacji ? załącznik nr 4.5 do siwz,
? Inwentaryzacja techniczno ? budowlana Biuro Obsługi Mieszkańców nr 7; Gdańsk, ul. Mściwoja II 44 ? załącznik nr 4.6 do siwz,
- Rysunek nr 1 ? plan sytuacyjny ? załącznik nr 4.6a do siwz,
- Rysunek nr 2 ? rzut parteru ? załącznik nr 4.6b do siwz,
- Rysunek nr 3 ? rzut piętra ? załącznik nr 4.6c do siwz,
- Rysunek nr 4 ? przekrój A-A ? załącznik nr 4.6d do siwz,
- Rysunek nr 5 ? przekrój B-B ? załącznik nr 4.6.e do siwz,
- Fotografie nr 1-2 ? widoki elewacji frontowej SW ? załącznik nr 4.6f do siwz,
- Fotografia nr 3 ? widok elewacji bocznej SE ? załącznik nr 4.6g do siwz,
- Fotografia nr 4 ? widok elewacji tylnej NE ? część parterowa ? załącznik nr 4.6h do siwz,
- Fotografia nr 5 ? widok elewacji tylnej NE ? część 2-kondygnacyjna ? załącznik nr 4.6i do siwz,
- Fotografie nr 6-7 ? widok elewacji bocznej NW ? załącznik nr 4.6j do siwz.
3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? Projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44; branża architektura - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? Instalacje sanitarne. Projekt wielobranżowy termomodernizacji budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Przedmiar robót ? termomodernizacja budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 ? roboty budowlane (o charakterze informacyjnym) - załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Przedmiar robót ? termomodernizacja budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 7 przy ul. Mściwoja II 44 ? instalacja grzewcza wraz z węzłem cieplnym (o charakterze informacyjnym) - załącznik nr 8 do siwz.
     
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45262100-2, 45320000-6, 45321000-3, 45331000-6, 45332000-3, 45400000-1, 45420000-7, 45421110-8, 45450000-6, 45453000-7.   
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2016 r.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  6 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
? 2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków  o wartości co najmniej 200 000,00 zł  brutto każda,
? 2 roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 4 osobami w tym:
? 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
? 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
?   1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
? 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

 

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
? roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków  o wartości co najmniej 200 000,00 zł  brutto,
? roboty budowlane polegające na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych lub wykonaniu nowych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) dla ścian zewnętrznych (materiał ? styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych wynosi 0,038 W/m K (została określona na str. 24 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
  Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla ścian zewnętrznych powyżej 0,038 W/m K spowoduje  
  odrzucenie oferty.
f) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) dla stropodachu (materiał ? styropapa).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu wynosi 0,036 W/m K (została określona na str. 24 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla stropodachu powyżej 0,036 W/mK spowoduje      odrzucenie oferty.
g) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych (U).
Maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych wynosi 0,90 W/m2K (została określona na str. 4 projektu budowlanego ? projektowanej charakterystyki energetycznej stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych powyżej 0,90 W/m2K spowoduje      odrzucenie oferty.
h) Wykonać i załączyć projektowaną charakterystykę energetyczną dla parametrów określonych przez Wykonawcę w ofercie, o których mowa w punktach e), f) i g).
i) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
j) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                                                          waga  60 %
? wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez ściany zewnętrzne                  waga  15 %
? wartość współczynnika przewodzenia ciepła przez stropodach                             waga  10 %
? wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien zewnętrznych                        waga  15 %

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b i 1c termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ? 24,60 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 07.04.2016 r. godzina  10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  06.05.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 07.04.2016 r. godzina  10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor  ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.03.2016 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania 06 04 2016.pdf 164,12 KB 2016-04-06 14:13 pobierz
2 modyfikacja siwz 06 04 2016.pdf 35,17 KB 2016-04-06 13:31 pobierz
3 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 06 04 2016.pdf 60,99 KB 2016-04-06 13:31 pobierz
4 modyfikacja siwz 05 04 2016.pdf 35,34 KB 2016-04-05 14:50 pobierz
5 ogłoszenie ozmianie ogłozenia 05 04 2016.pdf 59,51 KB 2016-04-05 14:50 pobierz
6 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 04 04 2016.pdf 60,28 KB 2016-04-04 14:44 pobierz
7 modyfikacja siwz 04 04 2016.pdf 35,86 KB 2016-04-04 14:44 pobierz
8 odpowiedź na pytanie 29 03 2016.pdf 37,99 KB 2016-03-29 10:58 pobierz
9 ST 01.30.-ROZBIÓRKI.pdf 53,1 KB 2016-03-23 14:49 pobierz
10 ST 01.23.-INIEKCJA.pdf 62,02 KB 2016-03-23 14:48 pobierz
11 ST 01.20.-PODŁOGI PVC.pdf 120,25 KB 2016-03-23 14:48 pobierz
12 ST 01.17.-NAWIERZCHNIE,OPASKI BETONOWE.pdf 88,58 KB 2016-03-23 14:48 pobierz
13 ST 01.13.-OPASKA ŻWIROWA.pdf 56,87 KB 2016-03-23 14:48 pobierz
14 ST 01.12.-ŚLUSARKA.pdf 442,09 KB 2016-03-23 14:47 pobierz
15 ST 01.11.-STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA.pdf 85,62 KB 2016-03-23 14:47 pobierz
16 ST 01.10.-TYNKI MOZAIKOWE.pdf 69,81 KB 2016-03-23 14:47 pobierz
17 ST 01.09.-OBRÓBKI BLACHARSKIE, RYNNY, RURY SPUSTOWE.pdf 62,01 KB 2016-03-23 14:47 pobierz
18 ST 01.08.-STYROPAPA.pdf 111,52 KB 2016-03-23 14:46 pobierz
19 ST 01.07.-IZOLACJE TERMICZNE WEŁNA.pdf 75,68 KB 2016-03-23 14:46 pobierz
20 ST 01.06.-IZOLACJE TERMICZNE ETICS.pdf 180,66 KB 2016-03-23 14:46 pobierz
21 ST 01.05.-ROBOTY MUROWE.pdf 92,68 KB 2016-03-23 14:46 pobierz
22 ST 01.04.-ROBOTY IZOLACYJNE.pdf 110,66 KB 2016-03-23 14:46 pobierz
23 ST 01.03.-ZBROJENIE.pdf 71,3 KB 2016-03-23 14:45 pobierz
24 ST 01.02.-BETONOWANIE I ZAPRAWY.pdf 159,35 KB 2016-03-23 14:44 pobierz
25 ST 01.01.-ROBOTY ZIEMNE.pdf 73,6 KB 2016-03-23 14:44 pobierz
26 ST 00.00.-WYMAGANIA OGÓLNE.pdf 157,84 KB 2016-03-23 14:44 pobierz
27 rys. 2.1x DETAL DOCIEPLENIE GRANICY COKOŁU COFNIĘTEGO.pdf 208,88 KB 2016-03-23 14:43 pobierz
28 rys. 2.1w DETAL POŁĄCZNIA STYROPAPY ZE STROPODACHEM.pdf 153,99 KB 2016-03-23 14:43 pobierz
29 rys. 2.1u DETAL OCIEPLENIE ŚCIANY ATTYKOWEJ.pdf 137,63 KB 2016-03-23 14:43 pobierz
30 rys. 2.1t DETAL DOCIEPLENIE OKAPU PRZEKRÓJ PIONOWY.pdf 119,31 KB 2016-03-23 14:43 pobierz
31 rys. 2.1s DETAL DOCIEPLENIE OTWORU OKIENNEGO PRZEKRÓJ PIONOWY.pdf 191,74 KB 2016-03-23 14:42 pobierz
32 rys. 2.1r DETAL DOCIEPLENIE OTWORU OKIENNEGO PRZEKRÓJ POZIOMY.pdf 190,9 KB 2016-03-23 14:42 pobierz
33 rys. 2.1p DETAL DOCIEPLENIE NAROŻA ZEWNĘTRZNEGO.pdf 117,08 KB 2016-03-23 14:42 pobierz
34 rys. 2.1o DETAL MOCOWANIA PŁYT STYROPIANOWYCH.pdf 155,52 KB 2016-03-23 14:41 pobierz
35 rys. 2.1n DETAL TECHNOLOGIA DOCIEPLENIA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH.pdf 203,53 KB 2016-03-23 14:41 pobierz
36 rys. 2.1m DETAL OPASKA ŻWIROWA.pdf 161,32 KB 2016-03-23 14:41 pobierz
37 rys. 2.1l DETAL DOCIEPLENIE ŚCIANY FUNDAMENTOWEJ.pdf 136,94 KB 2016-03-23 14:41 pobierz
38 rys. 2.1k ZESTAWIENIE STOLARKI.pdf 224,13 KB 2016-03-23 14:40 pobierz
39 rys. 2.1j ELEWACJA PÓŁNOCNA.pdf 195,7 KB 2016-03-23 14:40 pobierz
40 rys. 2.1i ELEWACJA ZACHODNIA.pdf 208,39 KB 2016-03-23 14:40 pobierz
41 rys. 2.1h ELEWACJA POŁUDNIOWA.pdf 215,26 KB 2016-03-23 14:40 pobierz
42 rys. 2.1g ELEWACJA WSCHODNIA.pdf 201,42 KB 2016-03-23 14:39 pobierz
43 rys. 2.1f PRZEKRÓJ BB.pdf 237,52 KB 2016-03-23 14:39 pobierz
44 rys. 2.1e PRZEKRÓJ AA.pdf 366,47 KB 2016-03-23 14:39 pobierz
45 rys. 2.1d RZUT DACHU.pdf 124,7 KB 2016-03-23 14:38 pobierz
46 rys. 2.1c RZUT PIĘTRA.pdf 187,93 KB 2016-03-23 14:38 pobierz
47 rys. 2.1b RZUT PARTERU.pdf 349,03 KB 2016-03-23 14:38 pobierz
48 rys. 2.1a PLAN SYTUACYJNY.pdf 16,96 MB 2016-03-23 14:38 pobierz
49 rys. 1.1k ZESTAWIENIE STOLARKI.pdf 224,13 KB 2016-03-23 14:37 pobierz
50 rys. 1.1j ELEWACJA PÓŁNOCNA.pdf 195,7 KB 2016-03-23 14:37 pobierz
51 rys. 1.1i ELEWACJA ZACHODNIA.pdf 208,39 KB 2016-03-23 14:37 pobierz
52 rys. 1.1h ELEWACJA POŁUDNIOWA.pdf 215,26 KB 2016-03-23 14:36 pobierz
53 rys. 1.1g ELEWACJA WSCHODNIA.pdf 201,42 KB 2016-03-23 14:36 pobierz
54 rys. 1.1f PRZEKRÓJ BB.pdf 237,52 KB 2016-03-23 14:36 pobierz
55 rys. 1.1e PRZEKRÓJ AA.pdf 366,47 KB 2016-03-23 14:36 pobierz
56 rys. 1.1d RZUT DACHU.pdf 124,7 KB 2016-03-23 14:35 pobierz
57 rys. 1.1c RZUT PIĘTRA.pdf 187,93 KB 2016-03-23 14:35 pobierz
58 rys. 1.1b RZUT PARTERU.pdf 349,03 KB 2016-03-23 14:35 pobierz
59 rys. 1.1a PLAN SYTUACYJNY.pdf 16,96 MB 2016-03-23 14:35 pobierz
60 mapa.pdf 335,78 KB 2016-03-23 14:34 pobierz
61 karta_terenu_nr_001 (4).pdf 197,06 KB 2016-03-23 14:34 pobierz
62 karta_terenu_nr_001 (3).pdf 130,95 KB 2016-03-23 14:33 pobierz
63 karta_terenu_nr_001 (2).pdf 115,55 KB 2016-03-23 14:33 pobierz
64 karta_terenu_nr_001 (1).pdf 93,78 KB 2016-03-23 14:33 pobierz
65 AUIDYT - Rys.5.pdf 274,78 KB 2016-03-23 14:33 pobierz
66 AUDYT - Rys.3.pdf 265,36 KB 2016-03-23 14:32 pobierz
67 AUDYT - Rys.4.pdf 143,95 KB 2016-03-23 14:32 pobierz
68 AUDYT - Rys.2.pdf 309,45 KB 2016-03-23 14:32 pobierz
69 AUDYT - Rys.1.pdf 663,27 KB 2016-03-23 14:32 pobierz
70 AUDYT - FOTO.pdf 1,95 MB 2016-03-23 14:31 pobierz
71 8. przedmiar robót instalacje grzewcze.pdf 97,21 KB 2016-03-23 14:31 pobierz
72 7. przedmiar budowl..pdf 199,2 KB 2016-03-23 14:31 pobierz
73 6. STRONA TYTUŁOWA_ST.pdf 38,59 KB 2016-03-23 14:30 pobierz
74 6. Specyfikacja techniczna sanitarne.pdf 107,68 KB 2016-03-23 14:30 pobierz
75 5. STWiORB-BOM NR 7 -STRONA TYTUŁOWA.pdf 43,74 KB 2016-03-23 14:29 pobierz
76 5. ST budowl. - SPIS TREŚCI.pdf 34,34 KB 2016-03-23 14:29 pobierz
77 4.5 AKT-ZALACZNIK NR 5.pdf 147,81 KB 2016-03-23 14:29 pobierz
78 4.4 AUDYT-ZALACZNIK NR 4.pdf 149,03 KB 2016-03-23 14:28 pobierz
79 4.3 AUDYT-ZALACZNIK NR 3.pdf 143,46 KB 2016-03-23 14:28 pobierz
80 4.3 AUDYT-ZALACZNIK NR 3.pdf 143,46 KB 2016-03-23 14:28 pobierz
81 4.1,2 AUDYT-ZAŁĄCZNIKI NR 1-2.pdf 184,07 KB 2016-03-23 14:28 pobierz
82 4. AUDYT-BOM7-AKTUALIZACJA-2015.pdf 5,24 MB 2016-03-23 14:27 pobierz
83 3.5 IS_rys.S5.pdf 104,95 KB 2016-03-23 14:27 pobierz
84 3.4 IS_rys.S4.pdf 268,03 KB 2016-03-23 14:27 pobierz
85 3.3 IS_rys.S3.pdf 277,88 KB 2016-03-23 14:27 pobierz
86 3.2 IS_rys.S2.pdf 222,33 KB 2016-03-23 14:26 pobierz
87 3. PW_Opis techniczny_sanitarny.pdf 137,62 KB 2016-03-23 14:26 pobierz
88 3. PW_opis techniczny, str. tytułowa.pdf 38,8 KB 2016-03-23 14:26 pobierz
89 2.1 opis PW architektura.pdf 358,82 KB 2016-03-23 14:26 pobierz
90 2. opis PW str. tytułowa.pdf 172,63 KB 2016-03-23 14:25 pobierz
91 1.3e IS_rys.S5.pdf 104,95 KB 2016-03-23 14:25 pobierz
92 1.3d IS_rys.S4.pdf 268,03 KB 2016-03-23 14:25 pobierz
93 1.3c IS_rys.S3.pdf 277,88 KB 2016-03-23 14:25 pobierz
94 1.3b IS_rys.S2.pdf 222,33 KB 2016-03-23 14:25 pobierz
95 1.3a IS_rys.S1.pdf 392,18 KB 2016-03-23 14:24 pobierz
96 1.3 PB_Opis techniczny_sanitarny.pdf 150,47 KB 2016-03-23 14:24 pobierz
97 1. i 2. opis PB - architekt. + konstr..pdf 733,88 KB 2016-03-23 14:24 pobierz
98 1. opis PB str. tytułowa.pdf 175,92 KB 2016-03-23 14:23 pobierz
99 wzór umowy.pdf 683,31 KB 2016-03-23 14:23 pobierz
100 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,24 MB 2016-03-23 14:23 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2016-03-23
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2016-03-23 14:22