wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropów i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-07-01
Informuję, że w dniu 01.07.2016 r została podpisana przez Zamawiającego umowa z Firmą Handlowo - Usługową SARDAW Marcin Plichta z siedzibą w Skarszewach przy ul. Starogardzkiej 17 na kwotę 342 127,09 zł z VAT oraz współczynnikiem przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla ścian zewnętrznych - 0,040 W/mK i współczynnikiem przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla cokołu budynku - 0,040 W/mK
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-06-20
~~OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropów i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku prowadzonego w trybie przetargu prowadzonego w nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 Firmy Handlowo ? Usługowej SARDAW Marcin Plichta z siedzibą w Skarszewach przy ul. Starogardzkiej 17 z ceną oferty 342 127,09 zł z VAT oraz współczynnikiem przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla ścian zewnętrznych - 0,040 W/mK i współczynnikiem przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla cokołu budynku - 0,040 W/mK
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla ścian zewnętrznych Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla cokołu budynku
1 M-INVEST Sp z o.o.
83-307 Kiełpino, ul. Osiedlowa 5
349 800,60
0,31 W/mK
0,31 W/mK
2 Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel
80-807 Gdańsk, ul. Biegańskiego 10/9
358 746,30
0,032 W/mK
0,033 W/mK
3 Firma Handlowo ?Usługowa SARDAW
Marcin Plichta
83-250 Skarszewy, ul. Starogardzka 17
342 127,09
0,040 W/mK
0,040 W/mK
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 75% Liczba pkt w kryterium
Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla ścian zewnętrznych 15% Liczba pkt w kryterium
Współczynnik przewodzenia ciepła zastosowanego materiału izolacyjnego dla cokołu budynku 10%
RAZEM
pkt
3 75,00
15 10 100,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 27.06.2016 r
Treść postępowania:
~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropów i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wykonanie prac budowlanych polegających na naprawie stropu piwnicznego, stropu ceramicznego, stropu drewnianego i dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku gminnym przy ul. Białej 5 w Gdańsku.
1.1 Opis budynku
Budynek mieszkalny jest budynkiem wolnostojącym, jednopiętrowym z poddaszem użytkowym, podpiwniczony.
Budynek wykonano w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany piwnic i ściany kondygnacji naziemnych murowane z cegły pełnej 25/38cm.
Więźba dachowa drewniana, dwuspadowa, dach pokryty papą.
Stropy międzykondygnacyjne drewniane, w piwnicy częściowo ceramiczne.
Schody z piwnicy na parter drewniane zabiegowe natomiast z parteru na piętro oraz z piętra na poddasze - drewniane jednobiegowe bez spocznika.
Elewacja budynku otynkowana. Tynk miejscami zabrudzony, zniszczony mechanicznie, lokalnie z ubytkami odsłaniającymi warstwy muru.
Drzwi od strony ulicy i od strony podwórza do piwnicy ? stare, zniszczone i o niskiej szczelności.
Obiekt znajduje się w gminnej ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny.
2. Zakres robót obejmują roboty związane z:
? dociepleniem ścian zewnętrznych piętra i parteru wraz z naprawą elewacji,
? wykonaniem docieplenia fundamentów wraz z izolacją pionową i poziomą,
? wykonaniem nowej posadzki w piwnicy,
? remontem stropu nad piwnicą,
? remontem schodów z piwnicy na parter
? usunięciem w mieszkaniach miejsc zagrzybionych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany budynku pn ?Projekt budynku gminnego przy ul. Białej 5 w Gdańsku w zakresie naprawy stropu piwnicznego, stropu ceramicznego, stropu drewnianego, docieplenia ścian zewnętrznych? Gdańsk, ul. Biała 5 80-435 Gdańsk obręb 0042, dz.nr 529 - załącznik nr 1 do siwz.
a) Projekt architektoniczno-budowlany ? załącznik nr 1.1.do siwz.
- Rysunek nr AY_ 001 Sytuacja ? załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 001 Zdjęcia ? elewacje stan istniejący ? załącznik nr 1.1.2 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 002 Zdjęcia ? wnętrze stan istniejący ? załącznik nr 1.1.3 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 003 Zdjęcia ? strop nad piwnica stan istniejący ? załącznik nr 1.1.4 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 004 Rzut piwnicy- stan istniejący ? załącznik nr 1.1.5 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 005 Rzut parteru - stan istniejący ? załącznik nr 1.1.6 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 006 Rzut piętra - stan istniejący ? załącznik nr 1.1.7 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 007 Elewacja frontowa i tylna ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1.8 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 008 Elewacje boczne ? stan istniejący ? załącznik nr 1.1.9 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 001 Rzut piwnicy ? załącznik nr 1.1.10 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 002 Rzut parteru ? załącznik nr 1.1.11 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 003 Rzut piętra? załącznik nr 1.1.12 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 004 Elewacja frontowa i tylna - załącznik nr 1.1.13 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 005 Elewacje boczne ? załącznik nr 1.1.14 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 006 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana ocieplana ? załącznik nr 1.1.15 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 007 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana nieocieplana ? załącznik nr 1.1.16 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 008 Detal okna - ściana nieocieplana ? załącznik nr 1.1.17 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 009 Detal okna - ściana ocieplana ? załącznik nr 1.1.18 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 010 Detal gzymsu - elewacja tylna ? załącznik nr 1.1.19 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 011 Detal gzymsu - elewacja frontowa ? załącznik nr 1.1.20 do siwz ,
- Rysunek nr AP_ 012 Detal schodów do piwnicy ? załącznik nr 1.1.21 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 013 Detal stropu? załącznik nr 1.1.22 do siwz,
b) Orzeczenie o stanie technicznym. Budynek mieszkalny ? dz. Nr 529, obręb 042 Gdańsk, ul. Biała 5 -załącznik nr 1.2 do siwz.
- Rysunek Rzut piwnicy ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Dokumentacja fotograficzna ? załącznik nr 1.2.2 (10 fotografii) do siwz.
c) Projekt budowlany - Konstrukcja ? Projekt remontu stropu nad piwnicą. Gdańsk ul. Biała 5 - dz.nr 529, obręb 042- załącznik nr 1.3 do siwz.
- Rysunek nr K/1 Rzut stropu nad piwnicami ? załącznik nr 1.3.1 do siwz,
- Rysunek nr K/2 A, B i C Szczegóły stropu ? załącznik nr 1.3.2 do siwz,
- Rysunek nr K/3 Przekrój płyty stropowej ? załącznik nr 1.3.3 do siwz,
- Rysunek nr K/4 Bieg schodowy z piwnicy na parter ? załącznik nr 1.3.4 do siwz,
3.2. Projekt wykonawczy budynku pn. ?Projekt budynku gminnego przy ul. Białej 5 w Gdańsku w zakresie naprawy stropu piwnicznego, stropu ceramicznego, stropu drewnianego, docieplenia ścian zewnętrznych? Gdańsk, ul. Biała 5 80-435 Gdańsk obręb 0042, dz.nr 529 - załącznik nr 2 do siwz.
a) Projekt architektoniczno-budowlany ? załącznik nr 2.1 do siwz.
- Rysunek nr AY_ 001 Sytuacja ? załącznik nr 2.1.1 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 001 Zdjęcia ? elewacje stan istniejący ? załącznik nr 2.1.2 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 002 Zdjęcia ? wnętrze stan istniejący ? załącznik nr 2.1.3 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 003 Zdjęcia ? strop nad piwnica stan istniejący ? załącznik nr 2.1.4 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 004 Rzut piwnicy- stan istniejący ? załącznik nr 2.1.5 do siwz do siwz,
- Rysunek nr AI _ 005 Rzut parteru - stan istniejący ? załącznik nr 2.1.6 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 006 Rzut piętra - stan istniejący ? załącznik nr 2.1.7 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 007 Elewacja frontowa i tylna ? stan istniejący ? załącznik nr 2.1.8 do siwz,
- Rysunek nr AI _ 008 Elewacje boczne ? stan istniejący ? załącznik nr 2.1.9 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 001 Rzut piwnicy ? załącznik nr 2.1.10 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 002 Rzut parteru ? załącznik nr 2.1.11 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 003 Rzut piętra? załącznik nr 2.1.12 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 004 Elewacja frontowa i tylna - załącznik nr 2.1.13 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 005 Elewacje boczne ? załącznik nr 2.1.14 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 006 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana ocieplana ? załącznik nr 2.1.15 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 007 Detal cokołu oraz przyziemia - ściana nieocieplana ? załącznik nr 2.1.16 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 008 Detal okna - ściana nieocieplana ? załącznik nr 2.1.17 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 009 Detal okna - ściana ocieplana ? załącznik nr 2.1.18 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 010 Detal gzymsu - elewacja tylna ? załącznik nr 2.1.19 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 011 Detal gzymsu - elewacja frontowa ? załącznik nr 2.1.20 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 012 Detal schodów do piwnicy ? załącznik nr 2.1.21 do siwz,
- Rysunek nr AP_ 013 Detal stropu? załącznik nr 2.1.22 do siwz.
b) Orzeczenie o stanie technicznym. Budynek mieszkalny Gdańsk, ul. Biała 5 -załącznik nr 2.2 do siwz.
- Rysunek Rzut piwnicy ? załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- Dokumentacja fotograficzna ? załącznik nr 1.2.2 (10 fotografii) do siwz.
c) Projekt wykonawczy - Konstrukcja ? Projekt remontu stropu nad piwnicą - załącznik nr 2.3 do siwz.
- Rysunek nr K/1 Rzut stropu nad piwnicami ? załącznik nr 2.3.1 do siwz,
- Rysunek nr K/2 A, B i C Szczegóły stropu ? załącznik nr 2.3.2 do siwz,
- Rysunek nr K/3 Przekrój płyty stropowej ? załącznik nr 2.3.3 do siwz,
- Rysunek nr K/4 Bieg schodowy z piwnicy na parter ? załącznik nr 2.3.4 do siwz,
3.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty budowlane. Wymagania ogólne. Roboty budowlane w zakresie budynków - załącznik nr 3 do siwz.
3.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty Konstrukcyjne. Betonowanie. Zbrojenie (przygotowanie i montaż zbrojenia) - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty przy wznoszeniu rusztowań. Wznoszenie rusztowań. Demontaż rusztowań - załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Izolacyjne przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków - załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty hydroizolacyjne. Wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Okładziny z płyt Gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe). Instalowanie ścianek działowych - załącznik nr 10 do siwz.
3.11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych - załącznik nr 11 do siwz.
3.12. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Kładzenie i wykładanie podłóg. Pokrywanie podłóg. Kładzenie terakoty - załącznik nr 12 do siwz.
3.13. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków - załącznik nr 13 do siwz.
3.14. Przedmiar ? kolorystyka elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami towarzyszącymi Gdańsk, ul. Biała 5- załącznik nr 14 do siwz.
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
100 dni od dnia podpisania umowy.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 zł.
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
? 2 roboty polegające na wykonaniu robót konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
? 2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
? 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji metodą iniekcji ścian fundamentowych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji metodą iniekcji ścian fundamentowych), a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie dla danego rodzaju.
W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
W tym przypadku, podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega, będzie musiał wykazać zrealizowanie robót budowlanych dla danego rodzaju robót w wymaganej liczbie. Ponadto w sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu musi on być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował udostępniony zakres robót budowlanych.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie
a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
? świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu:
? robót konstrukcyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,
? remontu i docieplenia ścian zewnętrznych budynków objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto,
? izolacji metodą iniekcji ścian fundamentowych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) zastosowanego przez Wykonawcę materiału izolacyjnego dla ścian zewnętrznych (styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła zastosowanego do izolacji ścian materiału izolacyjnego wynosi 0,040 W/m K (została określona w pkt 6.1 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenia ciepła dla zastosowanego do izolacji ścian materiału izolacyjnego powyżej 0,040 W/m K spowoduje odrzucenie oferty.
f) Podać w złożonej ofercie wartość współczynnika przewodzenia ciepła (?) zastosowanego przez Wykonawcę materiału izolacyjnego dla cokołu budynku (polistyren lub styropian).
Maksymalna wartość współczynnika przewodzenia ciepła zastosowanego do izolacji cokołu materiału izolacyjnego wynosi 0,040 W/m K (została określona w pkt 6.1 projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 1 do siwz).
Określenie współczynnika przewodzenie ciepła dla zastosowanego do izolacji cokołu materiału izolacyjnego powyżej 0,040 W/m K spowoduje odrzucenie oferty.
g) Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
h) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
i) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert:
- kryterium cena waga 75 %
- kryterium wartość współczynnika przewodzenia ciepła styropianu zastosowanego
do izolacji ścian zewnętrznych waga 15 %
- kryterium wartość współczynnika przewodzenia ciepła styropianu lub polistyrenu
zastosowanego do izolacji cokołu waga 10 %
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) wstrzymania robót przez zamawiającego w przypadku niewyprowadzenia lokatorów z parteru budynku w terminie maksymalnym 40 dni od dnia podpisania umowy, uniemożliwiających wykonywanie remontu stropu piwnicznego,
d) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1a,1b, 1c i 1d termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?36,90 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 19.05.2016 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 17.06.2016 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 19.05.2016 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.05.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 19.05.2016.pdf | 3,62 MB | 2016-05-19 13:47 | pobierz |
2 | zmodyfikowany przedmiar - zał nr 14.pdf | 401,51 KB | 2016-05-19 13:46 | pobierz |
3 | zmodyfikowana sst zał nr 13.pdf | 766,96 KB | 2016-05-19 13:46 | pobierz |
4 | modyfikacja siwz 19.06.2016.pdf | 3,49 MB | 2016-05-19 13:46 | pobierz |
5 | odpowiedzi na pytania -19.05.2016.pdf | 1,01 MB | 2016-05-19 13:46 | pobierz |
6 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 17.06.2016.pdf | 1,06 MB | 2016-05-17 13:47 | pobierz |
7 | modyfikacja siwz 17.06.2016.pdf | 633,44 KB | 2016-05-17 13:47 | pobierz |
8 | ogłoszenie o zmiane ogłoszenia.pdf | 1,05 MB | 2016-05-16 15:06 | pobierz |
9 | modyfikacja siwz.pdf | 633,77 KB | 2016-05-16 15:06 | pobierz |
10 | siwz 33.doc | 395 KB | 2016-05-05 08:42 | pobierz |
11 | przedmiar.pdf | 143,27 KB | 2016-05-05 08:39 | pobierz |
12 | siwz.pdf | 1,37 MB | 2016-05-04 13:33 | pobierz |
13 | wzór umowy.pdf | 734,19 KB | 2016-05-04 13:29 | pobierz |
14 | specyfikacje techniczne - zał nr 13.pdf | 116,67 KB | 2016-05-04 13:29 | pobierz |
15 | specyfikacje techniczne - zał nr 12.pdf | 106,89 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
16 | specyfikacje techniczne - zał nr 11.pdf | 60,05 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
17 | specyfikacje techniczne - zał nr 9.pdf | 116,78 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
18 | specyfikacje techniczne - zał nr 8.pdf | 174,32 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
19 | specyfikacje techniczne - zał nr 7.pdf | 48,46 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
20 | specyfikacje techniczne - zał nr 6.pdf | 47,03 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
21 | specyfikacje techniczne - zał nr 5.pdf | 47,05 KB | 2016-05-04 13:28 | pobierz |
22 | specyfikacje techniczne - zał nr 4.pdf | 89,58 KB | 2016-05-04 13:27 | pobierz |
23 | specyfikacje techniczne - zał nr 3.pdf | 107,79 KB | 2016-05-04 13:27 | pobierz |
24 | rysunki K-1 ,K-2, K-3, K -4 -zał 2.3.1-2.3.4.pdf | 157,76 KB | 2016-05-04 13:27 | pobierz |
25 | projekt wykonawczy remontu stropu - zał nr 2.3.pdf | 312,74 KB | 2016-05-04 13:26 | pobierz |
26 | orzeczenie o stanie technicznym - zał nr 2.2.pdf | 861,34 KB | 2016-05-04 13:26 | pobierz |
27 | rysunek AP_013- zał. nr 2.1.22.pdf | 459,29 KB | 2016-05-04 13:26 | pobierz |
28 | rysunek AP_012- zał. nr 2.1.21.pdf | 570,98 KB | 2016-05-04 13:25 | pobierz |
29 | rysunek AP_011- zał. nr 2.1.20.pdf | 480,27 KB | 2016-05-04 13:25 | pobierz |
30 | rysunek AP_010- zał. nr 2.1.19.pdf | 444,09 KB | 2016-05-04 13:25 | pobierz |
31 | rysunek AP_009- zał. nr 2.1.18.pdf | 366,38 KB | 2016-05-04 13:24 | pobierz |
32 | rysunek AP_008- zał. nr 2.1.17.pdf | 491,6 KB | 2016-05-04 13:24 | pobierz |
33 | rysunek AP_007- zał. nr 2.1.16.pdf | 529,17 KB | 2016-05-04 13:24 | pobierz |
34 | rysunek AP_006- zał. nr 2.1.15.pdf | 573,34 KB | 2016-05-04 13:24 | pobierz |
35 | rysunek AP_005- zał. nr 2.1.14.pdf | 435,86 KB | 2016-05-04 13:23 | pobierz |
36 | rysunek AP_004- zał. nr 2.1.13.pdf | 607,6 KB | 2016-05-04 13:23 | pobierz |
37 | rysunek AP_003- zał. nr 2.1.12.pdf | 352,63 KB | 2016-05-04 13:23 | pobierz |
38 | rysunek AP_002- zał. nr 2.1.11.pdf | 515,99 KB | 2016-05-04 13:23 | pobierz |
39 | rysunek AP_001- zał. nr 2.1.10.pdf | 381,09 KB | 2016-05-04 13:22 | pobierz |
40 | rysunek AI_008 - zał. nr 2.1.9 -.pdf | 346,33 KB | 2016-05-04 13:22 | pobierz |
41 | rysunek AI_007 - zał. nr 2.1.8.pdf | 343,65 KB | 2016-05-04 13:22 | pobierz |
42 | rysunek AI_006 - zał. nr 2.1.7.pdf | 206,64 KB | 2016-05-04 13:21 | pobierz |
43 | rysunek AI_005 - zał. nr 2.1.6.pdf | 282,76 KB | 2016-05-04 13:21 | pobierz |
44 | rysunek AI_004 - zał. nr 2.1.5.pdf | 245,79 KB | 2016-05-04 13:21 | pobierz |
45 | rysunek AI_003 - zał nr 2.1.4.pdf | 890,83 KB | 2016-05-04 13:21 | pobierz |
46 | rysunek AI_002 - zał nr 2.1.3.pdf | 1,59 MB | 2016-05-04 13:21 | pobierz |
47 | rysunek AI_001 - zał nr 2.1.2.pdf | 932,63 KB | 2016-05-04 13:21 | pobierz |
48 | rysunek AY_001 - zał. nr 2.1.1.pdf | 243,43 KB | 2016-05-04 13:20 | pobierz |
49 | projekt architektoniczno-budowlany - zał nr 2.1.pdf | 789,82 KB | 2016-05-04 13:17 | pobierz |
50 | projekt wykonawczy -załacznik nr 2.pdf | 2,04 MB | 2016-05-04 13:17 | pobierz |
51 | projekt wykonawczy -załacznik nr 2.pdf | 2,04 MB | 2016-05-04 13:13 | pobierz |
52 | rysunki K-1 ,K-2, K-3, K -4 -zał 1.3.1-1.3.4.pdf | 157,76 KB | 2016-05-04 13:13 | pobierz |
53 | projekt remontu stropu - zał. nr 1.3.pdf | 312,84 KB | 2016-05-04 13:13 | pobierz |
54 | orzeczenie o stanie technicznym-zał nr 1.2.pdf | 865,17 KB | 2016-05-04 13:12 | pobierz |
55 | rysunek AP_013- zał. nr 1.1.22.pdf | 459,29 KB | 2016-05-04 13:11 | pobierz |
56 | rysunek AP_012- zał. nr 1.1.21.pdf | 570,98 KB | 2016-05-04 13:11 | pobierz |
57 | rysunek AP_011- zał. nr 1.1.20.pdf | 480,27 KB | 2016-05-04 13:11 | pobierz |
58 | rysunek AP_010- zał. nr 1.1.19.pdf | 444,09 KB | 2016-05-04 13:10 | pobierz |
59 | rysunek AP_009- zał. nr 1.1.18.pdf | 366,38 KB | 2016-05-04 11:27 | pobierz |
60 | rysunek AP_008- zał. nr 1.1.17.pdf | 491,6 KB | 2016-05-04 11:27 | pobierz |
61 | rysunek AP_007- zał. nr 1.1.16.pdf | 529,17 KB | 2016-05-04 11:27 | pobierz |
62 | rysunek AP_006- zał. nr 1.1.15.pdf | 573,34 KB | 2016-05-04 11:26 | pobierz |
63 | rysunek AP_005- zał. nr 1.1.14.pdf | 435,86 KB | 2016-05-04 11:26 | pobierz |
64 | rysunek AP_004- zał. nr 1.1.13.pdf | 607,6 KB | 2016-05-04 11:26 | pobierz |
65 | rysunek AP_003- zał. nr 1.1.12.pdf | 352,63 KB | 2016-05-04 11:25 | pobierz |
66 | rysunek AP_002- zał. nr 1.1.11.pdf | 515,99 KB | 2016-05-04 11:25 | pobierz |
67 | rysunek AP_001- zał. nr 1.1.10.pdf | 381,09 KB | 2016-05-04 11:25 | pobierz |
68 | rysunek AI_008 - zał. nr 1.1.9.pdf | 346,33 KB | 2016-05-04 11:25 | pobierz |
69 | rysunek AI_007 - zał. nr 1.1.8.pdf | 343,65 KB | 2016-05-04 11:24 | pobierz |
70 | rysunek AI_006 - zał. nr 1.1.7.pdf | 206,64 KB | 2016-05-04 11:24 | pobierz |
71 | rysunek AI_005 - zał. nr 1.1.6.pdf | 282,76 KB | 2016-05-04 11:24 | pobierz |
72 | rysunek AI_004 - zał. nr 1.1.5.pdf | 245,79 KB | 2016-05-04 11:24 | pobierz |
73 | rysunek AI_003 - zał nr 1.1.4.pdf | 890,83 KB | 2016-05-04 11:23 | pobierz |
74 | rysunek AI_002 - zał nr 1.1.3.pdf | 1,59 MB | 2016-05-04 11:23 | pobierz |
75 | rysunek AI_001 - zał nr 1.1.2.pdf | 932,63 KB | 2016-05-04 11:23 | pobierz |
76 | rysunek AY_001 - zał. nr 1.1.1.pdf | 243,43 KB | 2016-05-04 11:23 | pobierz |
77 | projekt architektoniczno - budowlany - zał. nr 1.1.pdf | 742,4 KB | 2016-05-04 11:22 | pobierz |
78 | projekt budowlany - zał nr 1.pdf | 1,15 MB | 2016-05-04 11:22 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2016-05-04 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2016-05-04 09:36 |