BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej Domów Rybackich przy ul. Bałtyckiej 22/25, 20/21/27, 18/19/28/29, 16/17/30/31 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2016-08-25

Informuję, że w dniu 25.08.2016 r. została podpisana umowa z Firmą Handlowo ? Usługową SARDAW Marcin Plichta z siedzibą w Skarszewach przy ul. Starogardzkiej 17 na kwotę 120 028,87 zł z VAT oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcy.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-08-19

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.
poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Firmy Handlowo ? Usługowej SARDAW Marcin Plichta z siedzibą w Skarszewach  przy ul. Starogardzkiej 17 z ceną oferty 120 028,87 zł z VAT oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Gwarancja za wady

1 LUPUS Spółka z o.o.
81-389 Gdynia, ul. Świętojańska 71/6 
 
125 639,72 zł

 
60 miesięcy

2 Firma Handlowo ?Usługowa SARDAW Marcin Plichta   
83-250 Skarszewy,  ul. Starogardzka 17
 
120 028,87 zł  
61 miesięcy

3 Jan Rekowski Zakład Wielobranżowy
83-322 Stężyca, ul. Stolema 4
     
   235 207,68 zł   
60 miesięcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 90% 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja za wady 10% 
RAZEM
pkt
2 90,00 
10 100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.08.2016 r

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na wykonanie izolacji przeciwwilgociowej  Domów Rybackich przy ul. Bałtyckiej 22/25, 20/21/27, 18/19/28/29, 16/17/30/31 w Gdańsku

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku, obręb 008,
       budynki: nr 22/25, działka nr 238,
         nr 20/21/27, działka nr 230/2,
         nr 18/19/28/29, działki nr 187/5, 196/7,
         nr 16/17/30/31, działki nr 199/3, 198/4.
2. Charakterystyka obiektu
Budynki zostały wybudowane na przełomie wieku XIX i XX, jako budynki mieszkalne (checze rybackie). Domy Rybackie przy ul. Bałtyckiej 22/25, 20/21/27, 18/19/28/29, 16/17/30/31 w Gdańsku, wpisane są do rejestru zabytków pod nr 989 (nowy nr 1190) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków  w Gdańsku z dnia 27 listopada 1987 r.
Są to budynki parterowe z poddaszem nieużytkowym, kryte dwuspadowym dachem. Ściany murowane wykonane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej. Strop nad parterem jest drewniany belkowy, więźba dachowa drewniana. Pokrycie wykonane jest z blachodachówki i dachówki ceramicznej. Wody opadowe odprowadzane są orynnowaniem wykonanym z blachy stalowej ocynkowanej bezpośrednio na teren.
3. Zakres robót obejmuje:
­ rozbiórkę wylewki betonowej i chodników z płyt betonowych,
­ przesadzenie roślinności ozdobnej,
­ oczyszczenie powierzchni ścian,
­ przemurowanie ścian,
­ wymianę tynków,
­ izolację poziomą przy zastosowaniu iniekcji niskociśnieniowej,
­ izolację pionową od zewnątrz przy zastosowaniu grubopowłokowych mas bitumicznych wraz z folią kubełkową,
­ wykonanie cokołu,
­ wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,
­ wykonanie opaski chłonnej,   
­ odtworzenie nawierzchni,
­ odtworzenie zieleni.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
4.1. Projekt budowlano-wykonawczy + BIOZ ? Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku. Gdańsk, ul. Bałtycka, obręb 008, budynki: nr 22/25, działka nr 238, nr 20/21/27, działka nr 230/2, nr 18/19/28/29, działki nr 187/5, 196/7, nr 16/17/30/31, działki nr 199/3, 198/4 ? obszar oddziaływania: działki nr 196/9; 198/3; 199/4; 230/3; 231/2; 262 -  załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr A -1? Projekt zagospodarowania terenu  ?  załącznik nr 1.1 do siwz.
- Rysunek nr A-2 ? Rzut przyziemia, przekrój ? budynek 101 przy ul. Bałtyckiej 16, 17, 30, 31 w Gdańsku       ? załącznik nr 1.2 do siwz.
- Rysunek nr A-3 ? Rzut przyziemia, przekrój ? budynek 102 przy ul. Bałtyckiej 18, 19, 28, 29 w Gdańsku     ? załącznik nr 1.3 do siwz.
- Rysunek nr A-4 ? Rzut przyziemia, przekrój ? budynek 103 przy ul. Bałtyckiej 20, 21, 27 w Gdańsku ? załącznik nr 1.4 do siwz.
- Rysunek nr A-5 ? Rzut przyziemia, przekrój ? budynek 104 przy ul. Bałtyckiej 22, 25 w Gdańsku ? załącznik nr 1.5 do siwz.
- Rysunek nr A-6 ? Detal A. Izolacje ścian fundamentowych budynków nr 101 (ul. Bałtycka 16, 17, 30, 31); 102 (ul. Bałtycka 18, 19, 28, 29); 103 (ul. Bałtycka 20, 21, 27). Detal B. Przekrój poprzeczny przez rynsztok. ? załącznik nr 1.6 do siwz.
- Rysunek nr A-7 ? Detal A. Izolacje ścian fundamentowych budynku nr 104 (ul. Bałtycka 22, 25). Detal B. Przekrój poprzeczny przez rynsztok. ? załącznik nr 1.7 do siwz.
4.2. Orzeczenie konstrukcyjno-konserwatorskie - Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku. Gdańsk, ul. Bałtycka, obręb 008, budynki: nr 22/25, działka nr 238, nr 20/21/27, działka nr 230/2, nr 18/19/28/29, działki nr 187/5, 196/7, nr 16/17/30/31, działki nr 199/3, 198/4 ? obszar oddziaływania: działki nr 196/9; 198/3; 199/4; 230/3; 231/2; 262-  załącznik nr 2 do siwz.
4.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku. Gdańsk, ul. Bałtycka, obręb 008, budynki: nr 22/25, działka nr 238, nr 20/21/27, działka nr 230/2, nr 18/19/28/29, działki nr 187/5, 196/7, nr 16/17/30/31, działki nr 199/3, 198/4 ? obszar oddziaływania: działki nr 196/9; 198/3; 199/4; 230/3; 231/2; 262 -  załącznik nr 3 do siwz.
4.4.  Przedmiary robót ? Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku - załącznik nr 4 do siwz.
-   Przedmiar - Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku ? Bud. Nr 101 ul. Bałtycka 16, 17, 30, 31 - załącznik nr 4.1 do siwz.
-   Przedmiar - Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku ? Bud. Nr 102 ul.   Bałtycka 18, 19, 28, 29 - załącznik nr 4.2 do siwz.
-   Przedmiar - Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku ? Bud. Nr 103 ul. Bałtycka 20, 21, 27 - załącznik nr 4.3 do siwz.
-   Przedmiar - Izolacja ścian fundamentowych budynków przy ul. Bałtyckiej w Gdańsku ? Bud. Nr 104 ul. Bałtycka 22, 25 - załącznik nr 4.4 do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
45111200-0, 45112700-2, 45000000-7, 45320000-6, 45410000-4, 45440000-3, 77211400-6.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
120 dni od dnia podpisania umowy

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  3 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert  minimum:
-  2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 80 000,00 zł  brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
b)  1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
?  świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
 oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
c)    1 osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.).

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
-  wykonaniu izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych zabytkowych obiektów wpisanych do rejestru zabytków  podlegających odbiorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości co najmniej 80 000,00 zł  brutto.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
c) podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
       Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
       Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
f) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
g) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,90
? okres udzielonej gwarancji za wady               waga    0,10

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, osoba do prowadzenia prac konserwatorskich i archeologa  jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia   przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
?  klęski żywiołowe,
?  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót konserwatorskich i robot budowlanych zewnętrznych.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) wstrzymania robót przez konserwatora zabytków w związku z dokonaniem odkrycia zabytku i koniecznością przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych w odniesieniu do robót zewnętrznych uniemożliwiających ich wykonanie.
d) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy, osoby do prowadzenia prac konserwatorskich i archeologa może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i osobą do prowadzenia prac konserwatorskich oraz archeologicznych, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i  osoby do prowadzenia prac konserwatorskich oraz archeologicznych, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?73,80 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 05.07.2016 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  03.08.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 05.07.2016 r. godzina  10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.06.2016 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz.doc 367 KB 2016-06-30 11:19 pobierz
2 Wzor umowy.pdf 748,38 KB 2016-06-20 13:07 pobierz
3 SIWZ.pdf 1,23 MB 2016-06-20 13:07 pobierz
4 Przedmiar- bud. 104 - załącznik 4.4.pdf 61,44 KB 2016-06-20 13:07 pobierz
5 Przedmiar- bud. 103 - załącznik 4.3.pdf 60,89 KB 2016-06-20 13:06 pobierz
6 Przedmiar- bud. 102 - załącznik 4.2.pdf 60,89 KB 2016-06-20 13:06 pobierz
7 Przedmiar- bud. 101 - załącznik 4.1.pdf 58,32 KB 2016-06-20 13:06 pobierz
8 Przedmiary robót - str. tyt. - załącznik 4.pdf 26,4 KB 2016-06-20 13:06 pobierz
9 Specyfikacje techniczne - załącznik 3.pdf 716,19 KB 2016-06-20 13:06 pobierz
10 Orzeczenie konstr.-konserw.- zał. nr 2.pdf 1,3 MB 2016-06-20 13:05 pobierz
11 Rysunek A-7 ? budynku 104 ? załącznik 1.7.pdf 908,99 KB 2016-06-20 13:05 pobierz
12 Rysunek A-6 ? budynek 101-103- zał. 1.6.pdf 1016,46 KB 2016-06-20 13:05 pobierz
13 Rysunek A-5 ? budynek 104 ? załącznik 1.5.pdf 461,33 KB 2016-06-20 13:05 pobierz
14 Rysunek A-4 ? budynek 103 - załącznik 1.4.pdf 462,08 KB 2016-06-20 13:05 pobierz
15 Rysunek A-3 ? budynek 102 ? załącznik 1.3.pdf 479,08 KB 2016-06-20 13:04 pobierz
16 Rysunek A-2 ? budynek 101 ? załącznik 1.2.pdf 464,34 KB 2016-06-20 13:04 pobierz
17 Rysunek A -1? załącznik nr 1.1.pdf 4,32 MB 2016-06-20 13:04 pobierz
18 Projekt bud-wyk + BIOZ-uzgodnienia-zał 1.pdf 2,75 MB 2016-06-20 13:04 pobierz
19 Projekt bud-wyk + BIOZ-uprawnienia-zał 1.pdf 2,71 MB 2016-06-20 13:04 pobierz
20 Projekt bud-wyk + BIOZ-opis - zał 1.pdf 1,46 MB 2016-06-20 13:03 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2016-06-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2016-06-20 13:02