BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-09-15

~~Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.
poz. 2164) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Budowlane RECON Spółka z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy  ul. Grzegorza z Sanoka 4 z ceną oferty 366 727,21 zł z VAT oraz udzieloną gwarancja za wady w wysokości 61 miesięcy.

UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca  wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu..

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer
oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena
[zł] Gwarancja za wady

1 Przedsiębiorstwo Budowlane RECON Spółka z o.o.
80-408 Gdańsk, ul. Grzegorza z Sanoka 4
 
366 727,21 zł

 

 
61 miesięcy

2 Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A.
w Warszawie
Oddział Gdańsk 80-717 Gdańsk, ul. Miałki Szlak 59
 
363 554,77 zł  
61 miesięcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
   Nr oferty Liczba pkt w kryterium
Cena 85 % 
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja za wady 15% 
RAZEM
pkt
1 85 
15 100

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 20.09.2016 r

 

 

Treść postępowania:

~~ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
   
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

na wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku.

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
       
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich polegających na remoncie elewacji w zakresie naprawy i powstrzymania destrukcji budynku mieszkalnego przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku na terenie dz. Nr 144 obręb 80 wraz z wymianą lub konserwacją stolarki okiennej, położonego w granicach umocowań Biskupiej Górki, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 266 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 14 czerwca 1968 r. (obecnie pod numerem 475) oraz historycznego układu urbanistycznego Gdańska wpisanym do rejestru zabytków pod nr 8 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 11 października 1947 r. (obecnie pod numerem 15), uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta RP z dnia 8 września 1994 za pomnik historii.
Opis budynku
Budynek powstał w latach  1890 -1905. Posiada 5 kondygnacji i jest podpiwniczony.
Budynek  murowany z cegły maszynowej czerwonej (od frontu) i żółtoróżowej o spieku półklinkierowym w wątku krzyżowym, częściowo tynkowany. Otwory okienne są prostokątne,  jednakowej wielkości,  rozmieszczone regularnie i zamknięte łukiem odcinkowym. Stolarka okienna w większości bezstylowa z PCV.
Obiekt jest kryty dachem wielospadowym.
2. Zakres robót obejmuje:
- oczyszczenie i zabezpieczenie osłabionej struktury cegły i detalu architektonicznego,
- przemurowanie zniszczonych fragmentów muru,
- wymiany tynków elewacji,
- wymiany istniejącej ahistorycznej stolarki okiennej z PCV na drewnianą,
- częściową renowację istniejącej stolarki okiennej,
- częściową wymianę z zachowaniem oryginalnych elementów stolarki okiennej,
- wymianę opierzenia na wykonane  z blachy tytanowo - cynkowej,
- wymianę opierzenia naczółka szczytu od frontu oraz parapetów okien klatki schodowej na elewacji tylnej.
UWAGA:  Drzwi do klatki  schodowej elewacji tylnej opisane w Programie Prac Konserwatorskich (Załącznik nr 3 do siwz) nie są w zakresie wykonania zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany ? Projekt wymiany i konserwacji stolarki okiennej w kamienicy przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku. 80-875 Gdańsk, ul. Biskupia 17 dz. nr 144, obręb geodezyjny nr 80  ? załącznik nr 1 do siwz
- Rysunek nr 1617-01 ? Plan Sytuacyjny         ?  załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr 1617-02 ? Numeracja okien elewacja frontowa-wschodnia    ?  załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr 1617-03 ? Numeracja okien elewacja tylna - zachodnia   ?  załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr 1617-04 ? Numeracja okien rzut parteru  ?  załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr 1617-05 ? Numeracja okien rzut pietra  1     ?  załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr 1617-06 ? Numeracja okien rzut pietra  2     ?  załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr 1617-07 ? Numeracja okien rzut pietra  3     ?  załącznik nr 1.7 do siwz,

- Rysunek nr 1617-08 ? Numeracja okien rzut pietra  4     ?  załącznik nr 1.8 do  siwz,
- Rysunek nr 1617-09 ? Zestawienie stolarki okiennej 1     ?  załącznik nr 1.9 do  siwz,
- Rysunek nr 1617-10 ? Zestawienie stolarki okiennej 2     ?  załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr 1617-11 ? Zestawienie stolarki okiennej 3     ?  załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr 1617-12 ? Zestawienie stolarki okiennej 4     ?  załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr 1617-13 ? Zestawienie stolarki okiennej 5     ?  załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr 1617-14 ? Okno W 1          ?  załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr 1617-15 ? Okno W 2          ?  załącznik nr 1.15 do siwz,
- Rysunek nr 1617-16 ? Okno W 3         ?  załącznik nr 1.16 do siwz,
- Rysunek nr 1617-17 ? Okno W 4         ?  załącznik nr 1.17 do siwz,
- Rysunek nr 1617-18 ? Okno W 5         ?  załącznik nr 1.18 do siwz,
- Rysunek nr 1617-19 ? Okno W 6         ?  załącznik nr 1.19 do siwz,
- Rysunek nr 1617-20 ? Okno W 7         ?  załącznik nr 1.20 do siwz,
- Rysunek nr 1617-21 ? Okno W 8         ?  załącznik nr 1.21 do siwz,
- Rysunek nr 1617-22 ? Okno W 9         ?  załącznik nr 1.22 do siwz,
- Rysunek nr 1617-23 ? Okno W 10         ?  załącznik nr 1.23 do siwz,
3.2. Projekt wykonawczy ? Projekt wymiany i konserwacji stolarki okiennej w kamienicy przy ul. Biskupiej 17 w
 Gdańsku. 80- 875 Gdańsk, ul. Biskupia 17 dz. nr 144, obręb geodezyjny nr 80 ? załącznik nr 2 do siwz,
- Rysunek nr 1617-24 ? Okna detale ? na podstawie okna W2    ?  załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr 1617-25 ? Okna detale ? na podstawie okna W2     ?  załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr 1617-26 ? Okna detale ? na podstawie okna W2     ?  załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr 1617-27 ? Okna detale ? na podstawie okna W3     ?  załącznik nr 2.4 do siwz,
3.3. Program Prac Konserwatorskich przewidywanych dla elewacji kamienicy przy ul. Biskupiej 17 w Gdańsku ? załącznik nr 3 do siwz.
3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty renowacyjne  elewacji 80-875 Gdańsk, ul. Biskupia 17 -  załącznik nr 4 do siwz.
3.5. Przedmiar robót ? Gdańsk Biskupia 17 remont elewacji - załącznik nr 5 do siwz.

4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik  do siwz.

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45453000-7.
Dodatkowe przedmioty: 45324000-4, 45260000-7, 45262100-2, 45400000-1, 45420000-7, 45421110-8, 45450000-6 
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
100 dni od dnia podpisania umowy.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  5 000,00 zł.

ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania.

2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
 W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji z wymianą okien w budynkach  objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 150 000,00 zł  brutto,

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.

3. Potencjał techniczny

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie

a) 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez  ograniczeń oraz, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. 2014. poz. 1446 z późn.zm.),
b)  1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
? osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r  O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. 2014. poz. 1446 z późn.zm.),
lub
? osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
?  świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
? dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
 oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
 Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu elewacji z wymianą okien w budynkach  objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 150 000,00 zł  brutto,
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
? pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III. INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
       Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
       Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
e) Złożyć Kosztorys ofertowy  (uproszczony), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
 

g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
      nie

Kryteria oceny ofert:
? cena                                                             waga    0,85
? okresy udzielonej gwarancji za wady             waga    0,15

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
? klęski żywiołowe,
? wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów przez kolejne 3 dni, spadku temperatury poniżej + 5?C przez kolejne 5 dni, uniemożliwiających wykonywanie robót dociepleniowych i wymiany stolarki okiennej.
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
c) inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
d) konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia  zamówienia w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby do prowadzenia prac konserwatorskich może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy i  osobą do prowadzenia prac konserwatorskich, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy i  osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.


INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ?36,90 zł.
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.

TERMIN SKŁADANIA OFERT 17.08.2016 r. godzina  10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

Termin związania ofertą:
Do dnia:  15.09.2016 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 17.08.2016 r. godzina  10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 27.07.2016 r.

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przedmiar robót - zał nr 5.pdf 294,58 KB 2016-07-27 14:53 pobierz
2 specyfikacja techniczna - zał nr 4.pdf 156,89 KB 2016-07-27 14:53 pobierz
3 Program prac konserwatorskich - zał nr 3.pdf 596,73 KB 2016-07-27 14:53 pobierz
4 1617_27_Okna detale ? na podstawie okna W2 - zał nr 2.4.pdf 483,22 KB 2016-07-27 14:52 pobierz
5 1617_26_Okna detale ? na podstawie okna W2 - zał nr 2.3.pdf 330,61 KB 2016-07-27 14:52 pobierz
6 1617_25_Okna detale ? na podstawie okna W2 - zał nr 2.2.pdf 215,9 KB 2016-07-27 14:52 pobierz
7 1617_24 Okna detale ? na podstawie okna W2 - zał nr 2.1.pdf 485,83 KB 2016-07-27 14:52 pobierz
8 projekt wykonawczy - zał nr 2.pdf 790,39 KB 2016-07-27 14:52 pobierz
9 1617-23 Okno W 10 - załacznik nr 1.23.pdf 389,99 KB 2016-07-27 14:52 pobierz
10 1617-22 Okno W 9- załacznik nr 1.22.pdf 363,04 KB 2016-07-27 14:51 pobierz
11 1617-21 Okno W 8- załacznik nr 1.21.pdf 382,03 KB 2016-07-27 14:51 pobierz
12 1617-20 Okno W 7 - załacznik nr 1.20.pdf 391,56 KB 2016-07-27 14:51 pobierz
13 1617-19 Okno W 6 - załacznik nr 1.19.pdf 383,19 KB 2016-07-27 14:51 pobierz
14 1617-18 Okno W 5 - załacznik nr 1.18.pdf 377,51 KB 2016-07-27 14:51 pobierz
15 1617-17 Okno W 4 - załacznik nr 1.17.pdf 318,11 KB 2016-07-27 14:50 pobierz
16 1617-16 Okno W 3 - załacznik nr 1.16.pdf 364,68 KB 2016-07-27 14:50 pobierz
17 1617-15 Okno W 2 - załacznik nr 1.15.pdf 409,37 KB 2016-07-27 14:50 pobierz
18 1617-14 Okno W 1 - załacznik nr 1.14.pdf 384,84 KB 2016-07-27 14:50 pobierz
19 1617-13 Zestawienie stolarki okiennej 5 zał nr 1.18.pdf 437,05 KB 2016-07-27 14:49 pobierz
20 1617-12 Zestawienie stolarki okiennej 4- zał nr 1.12.pdf 501,92 KB 2016-07-27 14:49 pobierz
21 1617-11 Zestawienie stolarki okiennej 3- zał nr 1.11.pdf 502,2 KB 2016-07-27 14:49 pobierz
22 1617-10 Zestawienie stolarki okiennej 2- zał nr 1.10.pdf 489,99 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
23 1617-09 Zestawienie stolarki okiennej 1- zał nr 1.9.pdf 500,03 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
24 1617-08 Numeracja okien rzut 4 pietra- zał nr 1.8.pdf 430,76 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
25 1617-07 Numeracja okien rzut 3 pietra- zał nr 1.7.pdf 440,18 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
26 1617-06 Numeracja okien rzut 2 pietra- zał nr 1.6.pdf 448,9 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
27 1617-05 Numeracja okien rzut 1 pietra- zał nr 1.5.pdf 476,81 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
28 1617-04 Numeracja okien rzut parteru - zał nr 1.4.pdf 336,16 KB 2016-07-27 14:48 pobierz
29 1617-03 Numeracja okien elewacja tylna- zał nr 1.3.pdf 402,51 KB 2016-07-27 14:47 pobierz
30 1617-02 Numeracja okien elewacja frontowa-wschodnia - zał nr 1.2.pdf 475,33 KB 2016-07-27 14:47 pobierz
31 1617-01 Plan Sytuacyjny - zał nr 1.1.pdf 462,19 KB 2016-07-27 14:47 pobierz
32 projekt budowlany - zał nr 1.pdf 3,76 MB 2016-07-27 14:47 pobierz
33 wzór umowy.pdf 683,24 KB 2016-07-27 14:47 pobierz
34 siwz.pdf 1,2 MB 2016-07-27 14:47 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2016-07-27
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2016-07-27 14:16