BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2016-10-21

 

 

Data rozstrzygnięcia zadania nr 1  - 25.10.2016 r.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający na:
- zadaniu 1 wybrał ofertę nr 2 Przedsiębiorstwa Produkcyjno – Handlowo – Usługowego „DACHBUD” Marian Formella z siedzibą w Gdyni przy ul. Afrodyty 11, ze stawką  rbg 22,85 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena [zł]
2
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „DACHBUD” Marian Formella

81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11

 
Zadanie 1

- stawka rbg  22,85

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

 
4
„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
Zadanie 1

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE 1

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

RAZEM
2
60,00
25
15
100,00
4
50,09
25
15
90,09
 Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta na zadaniu 1 po 31.10.2016 r.

 

Data rozstrzygnięcia zadania nr 2, 3 i 4   21.10.2016 r.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający na:
- zadaniu 2 wybrał ofertę nr 4 firmy „KOMPLEKS”  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo, ze stawką  rbg 27,37 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

- zadaniu 3 wybrał ofertę nr 4 firmy „KOMPLEKS”  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo, ze stawką  rbg 27,37 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

- zadaniu 4 wybrał ofertę nr 1 firmy F.H.U. BUD-ROB  Szpek Paweł  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wolfganga Mozarta 32, ze stawką  rbg 15,81 zł brutto z narzutami, wykazanym: systemem pracy dwuzmianowym 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty oraz czasem remontu 1 mieszkania – 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena [zł]
1
F.H.U  BUD - ROB Szpek Paweł 

80-171 Gdańsk, ul. Wolfganga Mozarta 32
Zadanie 4

- stawka rbg  15,81

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
2
Przedsiębiorstwo Produkcujno – Handlowo – Usługowe „DACHBUD” Marian Formella

81-601 Gdynia, ul. Afrodyty 11

 
Zadanie 2

- stawka rbg  27,61

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 4

- stawka rbg  24,75

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
3
Firma „Bolek i Lolek” Janusz Bogdan

83-250 Skarszewy, ul. Górna 2

 
Zadanie 4

- stawka rbg  18,15

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
4
„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
Zadanie 2

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 3

- stawka rbg  27,37

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.

Zadanie 4

- stawka rbg  27,37

- system pracy – brak wskazania systemu pracy,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
5
Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK”

Wiesław Gulgowski

80-257 Gdańsk, ul. Juliusza Słowackiego 83

 
Zadanie 4

- stawka rbg  18,70 zł,

- system pracy 2 x 8 h od poniedziałku do soboty,

- czas remontu 1 mieszkania – 28 dni.
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

ZADANIE 2

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
2
59,48
25
15
99,48
4
60,00
25
15
100,00
ZADANIE 3

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
4
60,00
25
15
100,00
ZADANIE 4

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium

Stawka rbg  60%
Liczba pkt w kryterium

 

System pracy 25%
Liczba pkt w kryterium

 

Czas remontu 1 mieszkania 15%
 

 

RAZEM
1
60,00
25
15
100,00
2
38,33
25
15
78,33
3
52,26
25
15
92,26
5
50,73
25
15
90,73
 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte na

- zadaniu 2 i 4

  po 26.10.2016 r.

- zadaniu 3

  po 21.10.2016 r.

 

 

Treść postępowania:

Gdański  Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul.Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:       zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branż budowalnej, sanitarnej i elektrycznej

 

Numer referencyjny : 81/16/A

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części

 

I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

       

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2016 robót remontowych lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie administrowanym przez BOM nr 1, 2, 4 i 9.
 

2.  Przewidywany zakres zamówienia:

-  szacunkowa ilość lokali mieszkalnych                                  - 28 szt.

-  szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych    - 980 m2. 

3.  Zamawiający planuje przystosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych znajdujących się na parterze tych budynków  w przypadkach, kiedy pozwalają na to warunki techniczne, tzn. wejścia do klatek schodowych i klatki schodowe przystosowane są dla osób niepełnosprawnych.           

Zakres rzeczowy robót:
      I Remonty ogólnobudowlane

Remonty ogólnobudowlane obejmują między innymi roboty w zakresie wymiany tynków, robót malarskich, wymiany podłóg, wymiany wykładzin, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remontu przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
demontaż stolarki drzwiowej,
poszerzenie otworu na stolarkę,
wymianę nadproży,
montaż nadproży,
przestawienie pieca kaflowego,
rozebranie pieca kaflowego,
postawienie nowego pieca kaflowego,
demontaż stolarki okiennej,
skucie tynku ściany i sufitów,
zerwanie płyt pilśniowych z podłóg
zerwanie desek podłogowych wraz z legarami,
wybranie zasypki,
skucie posadzek cementowych,
skucie posadzek z betonu,
rozebranie ścianki działowej drewnianej obitej płytą pilśniową,
rozebranie ścianki działowej drewnianej otynkowanej,
rozebranie ścianki działowej z cegły,
rozebranie filarków,
odgrzybienie mechaniczne ścian i sufitów,
odgrzybienie i zabezpieczenie przed grzybami środkami chemicznymi ścian i sufitów,
rozebranie ścianki działowej z karton gipsu,
skucie terakoty, płytek ściennych,
demontaż boazerii,
zerwania tapet ze ścian i sufitów,
zmycie farby ze ścian i sufitów,
gruntowanie ścian i sufitów,
wykonanie tynków kat III cementowych, cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach,
montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do pokoi wraz z oblistwowaniem i okuciami,
montaż kompletnych drzwi wewnętrznych do węzłów sanitarnych wraz z oblistwowaniem i okuciami,
montaż drzwi wejściowych do lokalu, kompletnych z klamkami, wizjerem klasa antywłamaniowa 3 wraz z oblistwowaniem,
wymianę belek stropowych,
dwustronne wzmocnienie belek stopowych,
montaż podłóg z płyt OSB gr 25mm,
montaż podłóg z desek podłogowych gr 25 mm,
montaż izolacji z wełny mineralnej w stropie między belkami,
montaż folii paroprzepuszczalnej na ślepym pułapie,
odgrzybienie i impregnacja belek stropowych,
odgrzybienie i impregnacja ślepego pułapu,
wymianę ślepego pułapu,
wykonanie izolacji z foli na podłodze,
wykonanie wylewki betonowej na stropie,
wykonanie zbrojenia siatką podłogi,
wykonanie posadzki samopoziomującej,
wykonanie wylewki betonowej  na gruncie,
wykonanie chudego betonu na gruncie, 
wykonanie podsypki piaskowej na gruncie  minimalna gr 10 cm,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli w płynie minimalna grubość 2 mm na ścianach w pomieszczeniach,
wykonanie izolacji z foli w płynie grubość 3 mm na podłogach w pomieszczeniach mokrych,
ułożenie płytek terakotowych na kleju, elastycznych z fugami wodoodpornymi,
ułożenie płytek ściennych na klej, fuga wodoodporna + wykonanie cokolika,
ułożenie paneli podłogowych gr 8 mm klasa AC 4 z listwami przypodłogowymi,
wykonanie podkładu z włókna drzewnego pod panele i wielowarstwowe podłogi drewniane grubości 4 mm,
położenie wykładziny PCV gr 2-3 mm,
ułożenie listw przyściennych drewnianych,
wykonanie progów drzwiowych z listw aluminiowych,
wymiana stolarki okiennej z drewna klejonego podział i rysunek okna zgodny z oryginalną stolarką w budynku współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K),
wymiana stolarki okiennej z PCV; ilość komór w profilu minimum 5; profil wzmacniany
współczynnik przenikania szyb max U= 1,0W/(m2*K),
wymianę podokienników zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanie powlekanej,
wymianę podokienników wewnętrznych z płyty mdf,
montaż nawiewników okiennych w ramie lub skrzydle okiennym,
gruntowanie ścian i sufitów,
wykonanie gładzi 2 warstwowej na ścianach,
wykonanie gładzi 2 warstwowej na sufitach,
dwukrotne malowanie ścian kolory pastelowe,
dwukrotne malowania sufitów na biało,
postawienie ścianki działowej z karton gipsu na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną,
wykonanie otworu drzwiowego w ściance z karton-gipsu,
wymianę podsufitówki z desek drewnianych na płyty karton-gips na stelażu /mocowanie bezpośrednio do sufitu,
wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu montowanym bezpośrednio do konstrukcji sufitu,
wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kartonowo - gipsowych na stelażu - na wieszakach,
wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.

II Remonty sanitarne
Remonty w zakresie instalacji sanitarnej, gazowej i ogrzewania obejmują w szczególności:
demontaż instalacji wod-kan z wykuciem ze ścian,
demontaż baterii umywalkowej,
demontaż baterii zlewozmywakowej,
demontaż baterii wannowej,
demontaż baterii natryskowej,
demontaż wodomierza,
demontaż kuchenki,
demontaż podgrzewacza wody przepływowego,
demontaż pogrzewacza wody pojemnościowego,
demontaż pieca gazowego,
demontaż pieca na paliwo stałe,
demontaż instalacji ogrzewania,
demontaż grzejników płytowych,
demontaż grzejników członowych wszystkich typów do 16 elementów,
montaż instalacji wodociągowej z rur PE-AL-PE od wodomierza do urządzeń wraz z podejściem i zaworami pod baterie,
montaż zaworu do wodomierzy,
montaż wodomierzy,
montaż zaworu do miski ustępowej,
montaż zaworu do pralki,
 montaż zaworu w zmywaku,
montaż baterii umywalkowej,
montaż baterii zlewozmywakowej,
montaż baterii natryskowej,
montaż baterii wannowej,
montaż wanny kąpielowej stalowej na leżu styropianowym z obudową,
montaż brodzika natryskowego wraz z kabiną 4 ścienną na leżu styropianowym,
montaż umywalki wraz z postumentem/półnogą,
montaż miski ustępowej typu kompakt,
montaż zlewozmywaka z szafką,
montaż rur PCV kanalizacyjnych wraz z podejściami od pionu do urządzeń sanitarnych,
wymiana trójnika kanalizacyjnego fi 110 mm,
montaż czyszczak fi 110 mm,
montaż czyszczaka fi 50 mm,
 montaż syfonu pod zlewozmywak,
 montaż syfonu pod umywalkę,
montaż podgrzewacza wody pojemnościowego do 60 dm3,
montaż podgrzewacza wody przerwowego elektrycznego,
montaż podgrzewacza wody przepływowego gazowego wraz z podłączeniem do komina,
demontaż instalacji gazowej wraz z podejściem pod gazomierz,
demontaż gazomierza,
wykonanie instalacji gazowej z rur czarnych bez szwu, spawanej,
wykonanie podejścia pod gazomierz - belka montażowa,
montaż zaworów kulowych gazowych dla gazomierza,
montaż zaworów kulowych gazowych pod piec gazowy,
montaż filtra do gazu pod piec gazowy,
montaż kuchenki gazowo-elektrycznej,
montaż szybkozłącza gazowego dla kuchenki,
montaż instancji ogrzewania z rur wielowarstwowych łączonych na kształtki zaciskowe,
montaż grzejników płytowych z podłączeniem dolnym z zaworami i głowicami termostatycznymi,
montaż pieca gazowego jednofunkcyjnego z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
montaż pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania z podłączeniem do komina i sterowaniem temperatury w pokojach,
montaż zestawu przyłączeniowego zaworowego z możliwością regulacji,
próba szczelności instalacji gazowej,
próba instalacji wodociągowej,
próba instalacji wraz z regulacją instalacji ogrzewania,
płukanie grzejników z demontażu wraz z przygotowaniem do ponownego montażu,
montaż grzejników z odzysku wraz z zaworami na powrocie i zaworami grzejnikowymi z głowica termostatyczną,
malowanie instalacji gazowej,
malowanie grzejników,
zamurowanie i otynkowanie bruzd po zdemontowanych instalacjach,
wywóz i utylizacja gruzu na wysypisku śmieci.

III Remonty elektryczne
 Roboty instalacji elektrycznej obejmują w szczególności:
demontaż instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu,
demontaż tablic licznikowych,
demontaż tablic mieszkaniowych,
ułożenie przewodów YDYp 3x2,5 mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem  i zaprawieniem bruzd,
ułożenie przewodów YDYp 3x1,5 mm2 ,YDYp 4x1,5 mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd,
montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 3f wraz z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 3-biegunowym i wyłącznikiem głównym 3 biegunowym,
montaż skrzynki pomiarowej licznikowej 1 fazowej z zabezpieczeniami, przedlicznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym i wyłącznikiem głównym,
montaż tablicy mieszkaniowej (12-18 modułowa) wraz zabezpieczeniami w tym jedno zabezpieczenie - wyłącznik różnicowo – prądowy, wyłącznika oraz wyłącznika głównego -  minimalna ilość obwodów  dla układu 1 fazowego 9 dla układu 3 fazowego 12,
przygotowanie podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego,
 montaż gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP 44,
montaż gniazd podwójnych,
montaż wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16A IP20 IP44,
montaż wyłączników świecznikowych IP20,
 montaż przycisku światło-dzwonek IP20,
montaż lamp – plafoniery łazienka IP44,
montaż złączy świecznikowych,
pomiary instalacji elektrycznej obwodów 1 i 3 fazowych,
pomiar wyłącznika różnicowo - prądowego,
pomiar szybkości wyłączania – gniazd wtykowych,
ułożenie przewodów wyrównawczych,
ułożenie przewodu YDY 3x4, 3x6, 3x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 1 fazowej,
ułożenie przewodu YDY 5x4, 5x6, 5x10 mm2 od WLZ do Tablicy licznikowej 3 fazowej,
montaż pieca akumulacyjnego dynamicznego o mocy max 2kW z przepływem powietrza wymuszonym działaniem wentylatora w dolnej części pieca,
montaż pieca konwektorowego w pomieszczeniu kuchni o mocy do 2kW,
 montaż pieca elektrycznego typu drabinka w łazience,
montaż programatora – regulator temperatury.

 

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagane minimalne parametry jakościowe i funkcjonalne oraz wymagane cechy materiałów stanowią:
Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe – załącznik nr 1.5 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 2 do siwz..
Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 3 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 4 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.

 
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych, takich jak; tynkarskie, malarskie, kafelkarskie, ciesielskie, itp.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o

pracę co najmniej 8 osób do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (4 zadania – 32 osoby).

W/w osoby winny pracować w systemie pracy wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7.

Dodatkowe kody: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych o podobnym zakresie i charakterze co zamówienie podstawowe, tj. zgodnym w pkt 1 pn. „Opis przedmiotu zamówienia”, w okresie trzech lat, polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Przewidywany całkowity zakres zamówienia – 44 lokale o powierzchni 1 540,00 m2.

 

 

 

 

 

 

 

Przewidywany orientacyjny zakres zamówienia na poszczególnych BOM-ach.

ZADANIE/BOM
Ilość lokali
m2
ZADANIE 1 BOM 1
11
385,00
ZADANIE  2 BOM 2
13
455,00
ZADANIE  3 BOM 4
12
420,00
ZADANIE  4 BOM 9
8
280,00
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:

1. Po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.

2. W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

data zakończenia: 23/12/2016

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4

w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 300 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 600 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 900 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na cztery zadania – 1 200 000,00 zł.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

b)  skieruje do realizacji zamówienia:

w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 14 osób,
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 22 osoby,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 30 osób,
w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 38 osób,

 

 

w tym następujące osoby:
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

    Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

oraz:
w przypadku składania oferty:
na jedno zadanie – 8 osób do wykonywania remontów,
na dwa zadania – 16 osób do wykonywania remontów,
na trzy zadania – 24 osoby do wykonywania remontów,
na wszystkie zadania – 32 osoby do wykonywania remontów.

 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.    Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.    Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

 

IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.

2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.

4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

5. Podać w ofercie czas wykonania remontu 1 mieszkania. Maksymalny czas wykonania remontu 1 mieszkania nie może być dłuższy niż 42 dni. Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania remontu 1 mieszkania powyżej 42 dni - jego oferta zostanie odrzucona.

6. Wykonawca określi system pracy w godzinach 6-22 tzn. czy jest to jeden z niżej wymienionych: a) system jednozmianowy 8 godzinny od poniedziałku do piątku, b) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do piątku, c) system dwuzmianowy 2 x 8 godzin od poniedziałku do soboty,

7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.

8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

XI. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 5 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na dwa zadania – 10 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 15 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na wszystkie zadania – 20 000,00 zł,

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

 

KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria
 
 
- cena                                                                                      znaczenie   0,60
 
- system pracy                                                                          znaczenie   0,25
 
- czas wykonania remontu 1 mieszkania                                     znaczenie   0,15
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy PZP oraz dodatkowo następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.

2. Ilość lokali mieszkalnych pod zasiedlenie może ulec zwiększeniu.

3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

 

 

 

 

 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

1. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Ilości lokali mieszkalnych pod zasiedlenie może ulec zwiększeniu, jeżeli nie zostaną wykorzystane wszystkie środki finansowe przeznaczone na realizację danej umowy.

3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w siwz.

4. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
14/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Polski
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 14/10/2016 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1.

 

Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 1.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 7.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.

 

 

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

Czas trwania lub termin wykonania:

23/12/2016 r.

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  znaczenie    0,60
-         system pracy                                                 znaczenie    0,25
-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie    0,15
 

Część nr 2

nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2.

 

Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 2.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 7.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

Czas trwania lub termin wykonania:

23/12/2016 r.

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  znaczenie    0,60
-         system pracy                                                 znaczenie    0,25
-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie    0,15
 

Część nr 3

nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4.

 

Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 4.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 7.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

Czas trwania lub termin wykonania:

23/12/2016 r.

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  znaczenie    0,60
-         system pracy                                                 znaczenie    0,25
-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie    0,15
 

 

 

Część nr 4

nazwa: wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9.

 

Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obejmuje wykonywanie w roku 2016 robót polegających na remoncie lokali mieszkalnych pod zasiedlenie będących w zarządzie GZNK SZB na terenach administrowanych przez BOM 9.

Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do remontu – 7.

Szacunkowa powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych - 245 m2.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7.

Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3,  45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45450000-6.

 

Czas trwania lub termin wykonania:

23/12/2016 r.

 

Kryteria oceny ofert:

-         cena                                                                  znaczenie    0,60
-         system pracy                                                 znaczenie    0,25
-         czas wykonania remontu 1 mieszkania            znaczenie    0,15
 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odp. na pytania, modyfikacja 74,5 KB 2016-10-12 10:00 pobierz
2 modyfikacja siwz 04.10.2016 125,67 KB 2016-10-04 14:13 pobierz
3 specyfikacje techniczne cz.II 2,79 MB 2016-09-29 14:06 pobierz
4 specyfikacje techniczne cz. I 2,99 MB 2016-09-29 14:06 pobierz
5 wzór umowy 920,54 KB 2016-09-29 14:04 pobierz
6 oświadczenie grupa kapitałowa 32,48 KB 2016-09-29 14:03 pobierz
7 oświadczenie spełnianie warunków 122 KB 2016-09-29 14:01 pobierz
8 oświadczenie przesłanki wykluczenia 171,41 KB 2016-09-29 14:00 pobierz
9 specyfikacja istotnych warunków zamówienia 1,41 MB 2016-09-29 13:58 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2016-09-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2016-09-29 14:12
Ostatnia aktualizacja: 2016-10-14 12:12