wykonywanie usług transportowych oraz opróżnianie lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2017
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-12-30
umowy nr 118 i 119/2016/NZ podpisano z Zakładem Remontowo - Budowlanym BROMIX
Sp. j. Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2016-12-21
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo – Budowlanego „BROMIX” Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 116 677,80 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo – Budowlanego „BROMIX” Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 161 460,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
1
Zakład Remontowo – Budowlany „BROMIX” Spółka jawna
Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir
83-010 Straszyn ul. Spokojna 33
zadanie 1
Cena - 116 677,80 zł.
zadanie 2
Cena - 161 460,00 zł.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
20%
Liczba pkt w kryterium
Uprawnienia i doświadczenie kierowców 20%
Razem
1
60,00
20,00
20,00
100,00
ZADANIE 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
20%
Liczba pkt w kryterium
Uprawnienia i doświadczenie kierowców 20%
Razem
1
60,00
20,00
20,00
100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 21.12.2016 r.
Jednocześnie na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie na zadaniu 3 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na wykonywanie usług transportowych oraz opróżnianie lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2017
Numer referencyjny : 86/16/A
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 336.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 127.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.
Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego, pomieszczenia tymczasowego, względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe
na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do
rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca
będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi – 467.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby
przez niego upoważnione.
Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1 300.
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.): 400 ton.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
Przewozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 23:00 około 40 pracowników GZNK SZB z bazy przy ul. Floriańskiej 2 we wskazane miejsce na terenie Gdańska oraz ze wskazanego miejsca do bazy przy ul. Floriańskiej 2 samochodem przystosowanym do przewozu ludzi, np. autobusem.
Przewozu pracowników w dni wolne od pracy, o ile zajdzie taka konieczność.
Szacunkowa dzienna ilość kilometrów przewidziana do przejechania – około 50.
Szacunkowa ilość kilometrów przewidziana do przejechania w ciągu roku – około 12 000.
Dysponentem pojazdu w w/w zakresie będzie kierownik Działu Utrzymania Porządku i Czystości lub osoby przez niego upoważnione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały w § 1, 2 i 4 wzorów umów stanowiących załączniki do siwz.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 60100000-9.
Dodatkowe kody: 90500000-2.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 31/12/2017
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 100 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 150 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 75 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 - 250 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3 - 175 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3 - 225 000,00 zł.
w przypadku składania oferty na zadanie 1, 2 i 3 - 325 000,00 zł.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie:
w przypadku składania oferty na zadanie 1:
co najmniej 3 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli.
w przypadku składania oferty na zadanie 2:
co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.
w przypadku składania oferty na zadanie 3:
co najmniej 1 samochodem przystosowanym do przewozu ludzi, np. autobusem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
co najmniej 4 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli oraz 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton, w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3:
co najmniej 4 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton i 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli oraz 1 samochodem przystosowany do przewozu ludzi, np. autobusem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3:
co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton oraz 1 samochodem przystosowanym do przewozu ludzi, np. autobusem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 i 3:
co najmniej 5 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli, 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton, w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli oraz 1 samochodem przystosowanym do przewozu ludzi, np. autobusem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 100 000,00 zł każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
w przypadku składania oferty na zadanie 1:
12 osób na stanowisku ładowacza,
3 osoby na stanowisku kierowcy,
1 osobę na stanowisku kierowniczym.
w przypadku składania oferty na zadanie 2:
4 osoby na stanowisku ładowacza,
1 osobę na stanowisku kierowcy,
1 osobę na stanowisku kierowniczym.
w przypadku składania oferty na zadanie 3:
1 osobę na stanowisku kierowcy,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
16 osób na stanowisku ładowacza,
4 osoby na stanowisku kierowcy,
1 osobę na stanowisku kierowniczym.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 3:
12 osób na stanowisku ładowacza,
4 osoby na stanowisku kierowcy,
1 osobę na stanowisku kierowniczym.
w przypadku składania oferty na zadanie 2 i 3:
4 osoby na stanowisku ładowacza,
2 osoby na stanowisku kierowcy,
1 osobę na stanowisku kierowniczym.
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 i 3:
16 osób na stanowisku ładowacza,
5 osób na stanowisku kierowcy,
1 osobę na stanowisku kierowniczym.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania za mówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych (w zakresie dysponowania wyposażeniem i urządzeniem technicznym) lub zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 18 ppkt. 2 siwz.
Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób” kategorie posiadanych praw jazdy osób na stanowisku kierowców zgodnie z pkt.18 ppkt. 3a siwz.
Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób” okres doświadczenia osób na stanowisku kierowców zgodnie z pkt. 18 ppkt. 3b siwz.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XI. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :
ZADANIE 1 – 2 000,00 zł;
ZADANIE 2 – 3 100,00 zł
ZADANIE 2 – 1 400,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,20
3. uprawnienia i doświadczenie kierowców znaczenie 0,20
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
zmiany stawki podatku od towarów i usług,
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
i zmiany te będą miały faktyczny wpływ na koszty wykonania tego zamówienia, co musi wykazać Wykonawca i powinno być zaakceptowane przez Zamawiającego.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
05/12/2016, godzina: 07:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 05/12/2016 r. godzina 07:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2017.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Świadczenie usług transportowych w zakresie:
Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 336.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 127.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez niego upoważnione.
Załadunku i przewiezienia ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego, pomieszczenia tymczasowego, względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe
na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do
rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca
będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi – 467.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez niego upoważnione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 – zadanie 1 stanowiącym załącznik do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Dodatkowe przedmioty: 90500000-2.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017 r.
Kryteria oceny ofert
cena znaczenie 0,60
ocena stanu technicznego znaczenie 0,20
uprawnienia i doświadczenie kierowców znaczenie 0,20
Część nr 2
NAZWA: Wykonywanie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali wraz z wywozem
nieczystości.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1 300.
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.): 400 ton.
Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez niego upoważnione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 – zadanie 2 stanowiącym załącznik do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90500000-2
Dodatkowe przedmioty: 60100000-9.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017 r.
Kryteria oceny ofert
cena znaczenie 0,60
ocena stanu technicznego znaczenie 0,20
uprawnienia i doświadczenie kierowców znaczenie 0,20
Część nr 3
NAZWA: Wykonywanie usług transportowych w zakresie przewozu osób.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 23:00 około 40 pracowników GZNK SZB z bazy przy ul. Floriańskiej 2 we wskazane miejsce na terenie Gdańska oraz ze wskazanego miejsca do bazy przy ul. Floriańskiej 2 samochodem przystosowanym do przewozu ludzi, np. autobusem oraz przewozu pracowników w dni wolne od pracy, o ile zajdzie taka konieczność.
Szacunkowa dzienna ilość kilometrów przewidziana do przejechania – około 50.
Szacunkowa ilość kilometrów przewidziana do przejechania w ciągu roku – około 12 000.
Dysponentem pojazdu w w/w zakresie będzie kierownik Działu Utrzymania Porządku i Czystości lub osoby przez niego upoważnione.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 – zadanie 3 stanowiącym załącznik do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2016 r.
Kryteria oceny ofert
cena znaczenie 0,60
ocena stanu technicznego znaczenie 0,20
uprawnienia i doświadczenie kierowców znaczenie 0,20
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | siwz | 1,18 MB | 2016-11-23 13:16 | pobierz |
2 | zał. nr 1 - oświadczenie - przesłanki wyklucz | 182,14 KB | 2016-11-23 13:14 | pobierz |
3 | zał. nr 2 - oświadczenie - spełnianie warunków | 124,21 KB | 2016-11-23 13:12 | pobierz |
4 | zał. nr 3 - oświadczenie - grupa kapitałowa | 32,24 KB | 2016-11-23 13:11 | pobierz |
5 | wzór umowy - zadanie 1 | 279,82 KB | 2016-11-23 11:11 | pobierz |
6 | wzor umowy - zadanie 2 | 248,62 KB | 2016-11-23 11:10 | pobierz |
7 | wzór umowy - zadanie 3 | 232,09 KB | 2016-11-23 11:10 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-11-23 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-11-23 13:16 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-12-05 13:12 |