Usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2017
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-12-30
Informuję, że umowy na zadaniu 1, 2 i 3 zostały podpisane w dniu 30.12.2016 r. z firmą TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-12-27
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał ofertę nr 2 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 49 413,95 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 wybrał ofertę nr 2 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 68 817,02 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 3 wybrał ofertę nr 2 TOI TOI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 29 z ceną brutto 2 175,12 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
1
TOI TOI Polska Sp. z o.o.
03-044 Warszawa,
ul. Płochocińska 29
zadanie 1
Cena - 49 413,95 zł.
zadanie 2
Cena - 68 817,02 zł.
zadanie 3
Cena - 2 175,12 zł
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
40%
Razem
1
60,00
40,00
100,00
ZADANIE 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
40%
Razem
1
60,00
40,00
100,00
ZADANIE 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Średni wiek samochodów
40%
Razem
1
60,00
40,00
100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 27.12.2016 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 209 000 EURO
na usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2017
Numer referencyjny : 91/16/A
AC
Rodzaj zamówienia: usługi
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: tak.A
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
I. KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska na obszarze administrowanym przez Zamawiającego oraz budynków Skarbu Państwa w roku 2017.
Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 6 863,60 m3.
W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.
2. Zakres usługi obejmuje:
a) wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
b) każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub wc wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni;
c) co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy
d) usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 25,1 tony, w tym na zadanie 1 ok. 10 ton, na zadanie 2 ok. ok. 15 tony oraz na zadanie 3 ok. 0,1 tony.
e) zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb,
f) usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem lub e-mail’em.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Wykaz szamb określony w załącznikach „Wykaz szamb na 2017 r.”- Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 31/12/2017
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 250), aktualne na dzień składania oferty.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
· 2 samochodami asenizacyjnymi,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3
· 1 samochodem asenizacyjnym,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
· 4 samochodami asenizacyjnymi,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3
· 2 samochodami asenizacyjnymi,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
· 4 samochodami asenizacyjnymi,
spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2
· 2 osoby na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3:
· 1 osoby na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
· 4 osoby na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 i zadanie 3
· 2 osoby na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
· 4 osoby na stanowisku kierowcy.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
b) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
c) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. zezwolenie w formie decyzji wydanej przez Prezydenta Miasta Gdańska na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 250).
2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania za mówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych (w zakresie dysponowania samochodami ascenizacyjnymi) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
5. Podać w wykazie „zdolność techniczna” rok produkcji samochodów zgodnie z pkt. 18 ppkt. 2 siwz.
6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XI. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 860,00 zł w tym:
ZADANIE 1 – 1 600,00 zł
ZADANIE 2 – 2 200,00 zł
ZADANIE 3 – 60,00 zł
W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria
1. cena znaczenie 0,60
2. ocena stanu technicznego znaczenie 0,40
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; nie
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone jeżeli:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) zmianie może ulec ilość wywożonych nieczystości płynnych, w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamb, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
g) zmianie może ulec lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2017 r. stanowiącym załącznik nr 1 do poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości dla danego zadania tj:
na zadaniu 1 – 2 824,30 m3;
na zadaniu 2 – 3 933,30 m3
na zadaniu 3 – 106,00 m3
w przypadku przejęcia nowych nieruchomości,
h) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
NFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
20/12/2016, godzina: 07:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 20/12/2016 r. godzina 07:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2017 - BOM 1, BOM 2, BOM 4.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wywóz 2 824,30 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 1 - Wykaz szamb na 2017 r. BOM 1, BOM 2 i BOM 4 oraz usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 10 ton.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017 r.
Kryteria oceny ofert
cena znaczenie 0,60
ocena stanu technicznego znaczenie 0,40
Część nr 2
NAZWA: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2017 - BOM 7, BOM 8, BOM 9.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
wywóz 3 933,30 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 2 - Wykaz szamb na 2017 r. BOM 7, BOM 8 i BOM 9 oraz usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 15 ton.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017 r.
Kryteria oceny ofert
cena znaczenie 0,60
ocena stanu technicznego znaczenie 0,40
Część nr 3
NAZWA: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2017 – obiekty Skarbu
Państwa.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wywóz 106,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 - Zadanie 3 - Wykaz szamb na 2017 r. Skarb Państwa oraz usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 0,1 tony.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 90410000-4.
Dodatkowe kody: 90513500-1.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2017 r.
Kryteria oceny ofert
cena znaczenie 0,60
ocena stanu technicznego znaczenie 0,40
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1 wykaz szamb na 2017 Skarb Państwa.pdf | 311,69 KB | 2016-12-09 14:19 | pobierz |
2 | Załącznik nr 1 wykaz szamb na 2017 BOM-7, BOM-8, BOM-9.pdf | 405,09 KB | 2016-12-09 14:19 | pobierz |
3 | załącznik nr 1 wykaz szamb na 2017 BOM-1, BOM-2, BOM-4.pdf | 351,33 KB | 2016-12-09 14:19 | pobierz |
4 | Oświadczenie -grupa kapitałowa- załącznik nr 4.pdf | 168,19 KB | 2016-12-09 14:18 | pobierz |
5 | Oświadczenie -spełnienia warunków- załacznik nr 3.pdf | 427,2 KB | 2016-12-09 14:18 | pobierz |
6 | Oświadczenie - przesłanki wykluczenia- załącznik nr 2.pdf | 426,15 KB | 2016-12-09 14:17 | pobierz |
7 | wzór umowy.pdf | 211,32 KB | 2016-12-09 14:17 | pobierz |
8 | siwz.pdf | 603,34 KB | 2016-12-09 14:17 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2016-12-09 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-12-09 14:20 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-12-20 10:19 |