zagospodarowanie wnętrz podwórzowych: przy ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2, 3 w Gdańsku (działka nr 440/16 obręb ew. 89), przy ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1 w Gdańsku (działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89).
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-04-19
umowy zostały podpisane:
- na zadaniu 1 - dnia 19.04.2017 r. z Przedsiębiorstwem Wielobranżowym MIZAN Sławomir Ossowski,
- na zadaniu 2 - dnia 19.04.2017 r. z Przedsiębiorstwem Wielobranżowym MIZAN Sławomir Ossowski.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-04-11
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1 :
na zadaniu 1 ofertę nr 3 firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MIZAN” Sławomir Ossowski z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Burzyńskiego 10A z ceną oferty 138 990,00 zł brutto, z terminem wykonania 45 dni, okresem gwarancji 25 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
na zadaniu 2 ofertę nr 3 firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MIZAN” Sławomir Ossowski z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Burzyńskiego 10A z ceną oferty 184 131,00 zł brutto, z terminem wykonania 45 dni, okresem gwarancji 25 miesięcy.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
termin wykonania zamówienia/
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
1
AKSAMIT Sp. z o. o.
ul. Brylantowa 7
80-180 Gdańsk
ZADANIE 1
Cena oferty: 172 342,75
termin wykonania zamówienia: 45 dni
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy
ZADANIE 2
Cena oferty: 207 161,96
termin wykonania zamówienia: 45 dni
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy
2
FB – JELCZ FRANCISZEK BERGAŃSKI
ul. Polna 45
80-209 Chwaszczyno
ZADANIE 1
Cena oferty: 153 897,60
termin wykonania zamówienia: 45 dni
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy
ZADANIE 2
Cena oferty: 215 004,00
termin wykonania zamówienia: 45 dni
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy
3
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „MIZAN” SŁAWOMIR OSSOWSKI
ul. Burzyńskiego 10A
80-462 Gdańsk
ZADANIE 1
Cena oferty: 138 990,00
termin wykonania zamówienia: 45 dni
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy
ZADANIE 2
Cena oferty: 184 131,00
termin wykonania zamówienia: 45 dni
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 25 m- cy
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania - 25%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja - 15%
Razem
1
48,39
25
15
88,39
2
54,19
25
15
94,19
3
60,00
25
15
100,00
ZADANIE 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania - 25%
Liczba pkt w kryterium
Gwarancja - 15%
Razem
1
53,33
25
15
93,33
2
51,38
25
15
91,38
3
60,00
25
15
100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 18.04.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
krajowy numer indentyfikacyjny 19281776900000
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20, 320 12 95 fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
na zagospodarowanie wnętrz podwórzowych:
przy ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2, 3 w Gdańsku (działka nr 440/16 obręb ew. 89),
przy ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1 w Gdańsku (działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89).
Numer referencyjny : 17/17/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich czści.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:
ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2, 3; działka nr 440/16 pbręb ew. 89,
ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1; działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89.
Zakres robót obejmuje między innymi:
ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2, 3; działka nr 440/16 pbręb ew. 89,
roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne,
remont i przebudowa wiaty śmietnikowej,
wykonanie ogrodzenia wraz z montażem furtek i bramy wjazdowej dwuskrzydłowej,
roboty elektryczne – wykonanie instalacji elektroenergetycznych - oświetlenie wiaty śmietnikowej, oświetlenie wejść, zasilanie bramy wjazdowej,
wykonanie instalacji domofonowej przy furtkach wejściowych połączonej z instalacjami wewnątrzbudynkowymi.
Uwaga.
Przedmiot zamówienia wynikający z projektów zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2, 3, działka nr 440/16 obręb ew. 89 (załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 i 1.4 do siwz) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarach zał. nr 1.6 i 1.7 do siwz.
ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1; działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89.
roboty ziemne,
wykonanie wiaty śmietnikowej wraz z montażem furtek z blachy stalowej malowanej,
wykonanie ogrodzenia wraz z montażem furtek i bram wjazdowych dwuskrzydłowych,
wykonanie nawierzchni z płyt chodnikowych oraz kostki granitowej,
naprawa uszkodzonych nawierzchni utwardzonych,
humusowanie skarp wraz z obsianiem trawą,
pielęgnacja trawników,
roboty elektryczne – wykonanie instalacji elektroenergetycznych - oświetlenie wiaty śmietnikowej, zasilanie bramy wjazdowej,
wykonanie instalacji domofonowej przy furtkach wejściowych połączonej z instalacjami wewnątrzbudynkowymi.
Uwaga.
Przedmiot zamówienia wynikający z projektów zagospodarowania wnętrza podwórzowego przy ul. Podgharbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89 (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do siwz) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarach zał. nr 2.6 i 2.7 do siwz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników 1, 2, 3; działka nr 440/16 pbręb ew. 89,
Projekt budowlany zagospodarowania terenu ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników1, 2 i 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16, obręb ew. 89 – załącznik nr 1.1 do siwz,
Rysunek nr ZT.1 – zagospodarowanie terenu – załącznik nr 1.1a do siwz,
Rysunek nr ZT.2 – ogrodzenie – załącznik nr 1.1b do siwz,
Rysunek nr ZT.3 – szczegół ogrodzenia – załącznik nr 1.1c do siwz,
Rysunek nr ZT.4 – wiata śmietnikowa – załącznik nr 1.1d do siwz,
Rysunek nr ZT.5 – wyposażenie terenu – załącznik nr 1.1e do siwz,
Projekt budowlany zagospodarowania terenu ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników1, 2 i 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16, obręb ew. 89; branża: instalacje elektryczne – załącznik nr 1.2 do siwz,
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 1.2a do siwz,
Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA – OPERATOR S.A. Oddział w Gdańsku – załącznik nr 1.2b do siwz,
Rysunek nr E-01 – zagospodarowanie terenu ul. Długi Targ 25/27, Chlebnicka 17/18, 19/20, Pończoszników 1, 2, 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16 obr. 89 – załącznik nr 1.2c do siwz,
Rysunek nr E-02 – schemat zasilania – załącznik nr 1.2d do siwz,
Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników1, 2 i 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16, obręb ew. 89 – załącznik nr 1.3 do siwz,
Rysunek nr PW.1 – zagospodarowanie terenu – załącznik nr 1.3a do siwz,
Rysunek nr PW.2 – ogrodzenie – załącznik nr 1.3b do siwz,
Rysunek nr PW.3 – szczegół ogrodzenia – załącznik nr 1.3c do siwz,
Rysunek nr PW.4 – wiata śmietnikowa – załącznik nr 1.3d do siwz,
Rysunek nr PW.5 – wyposażenie terenu – załącznik nr 1.3e do siwz,
Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników1, 2 i 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16, obręb ew. 89; branża: instalacje elektryczne – załącznik nr 1.4 do siwz,
Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA – OPERATOR S.A. Oddział w Gdańsku – załącznik nr 1.4a do siwz,
Rysunek nr E-01 – zagospodarowanie terenu ul. Długi Targ 25/27, Chlebnicka 17/18, 19/20, Pończoszników 1, 2, 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16 obr. 89 – załącznik nr 1.4b do siwz,
Rysunek nr E-02 – schemat zasilania – załącznik nr 1.4c do siwz,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót etap I; lokalizacja: ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników1, 2 i 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16, obręb ew. 89 – załącznik nr 1.5 do siwz,
Przedmiar – zagospodarowanie terenu – ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20, Pończoszników1, 2 i 3, dz. nr 440/16, obręb ew. 89 80-830 Gdańsk - załącznik nr 1.6 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót),
Przedmiar – złącze kablowe wraz z szafką oświetleniową 6-cio obwodową, zasilanie bramy wjazdowej, oświetlenie w wiacie śmietnikowej i przy furtce oraz domofony – ul. Długi Targ 25/27, Chlebnicka 17/18, 19/20, Pończoszników1, 2, 3, 80-830 Gdańsk, dz. nr 440/16, obr. 89 - załącznik nr 1.7 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót),
ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1; działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89,
Projekt budowlany zagospodarowania terenu ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89 – załącznik nr 2.1 do siwz,
Rysunek nr ZT.1 – zagospodarowanie terenu – załącznik nr 2.1a do siwz,
Rysunek nr ZT.2 – ogrodzenie – załącznik nr 2.1b do siwz,
Rysunek nr ZT.3 – ogrodzenie – załącznik nr 2.1c do siwz,
Rysunek nr ZT.4 – wiata śmietnikowa – załącznik nr 2.1d do siwz,
Rysunek nr ZT.5 – wyposażenie terenu, nawierzchnie – załącznik nr 2.1e do siwz,
Projekt budowlany zagospodarowania terenu ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89; branża: instalacje elektryczne – załącznik nr 2.2 do siwz,
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 2.2a do siwz,
Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA – OPERATOR S.A. Oddział w Gdańsku – załącznik nr 2.2b do siwz,
Rysunek nr E-01 – zagospodarowanie terenu ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10, 321/11, obr. ew. 89 – załącznik nr 2.2c do siwz,
Rysunek nr E-02 – schemat zasilania – załącznik nr 2.2d do siwz,
Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89 – załącznik nr 2.3 do siwz,
Rysunek nr PW.1 – zagospodarowanie terenu – załącznik nr 2.3a do siwz,
Rysunek nr PW.2 – ogrodzenie – załącznik nr 2.3b do siwz,
Rysunek nr PW.3 – ogrodzenie – załącznik nr 2.3c do siwz,
Rysunek nr PW.4 – wiata – rzut, przekroje – załącznik nr 2.3d do siwz,
Rysunek nr PW.5 – wiata – elewacje – załącznik nr 2.3e do siwz,
Rysunek nr PW.6 – wyposażenie terenu, nawierzchnie – załącznik nr 2.3f do siwz,
Rysunek nr PW.7 – nawierzchnie – załącznik nr 2.3g do siwz,
Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89; branża: instalacje elektryczne – załącznik nr 2.4 do siwz,
Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA – OPERATOR S.A. Oddział w Gdańsku – załącznik nr 2.4a do siwz,
Rysunek nr E-01 – zagospodarowanie terenu ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10, 321/11, obr. ew. 89 – załącznik nr 2.4b do siwz,
Rysunek nr E-02 – schemat zasilania – załącznik nr 2.4c do siwz,
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót etap I; lokalizacja: ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89 – załącznik nr 2.5 do siwz,
Przedmiar – zagospodarowanie terenu – etap 1 – ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1,, dz. nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89 80-8270 Gdańsk - załącznik nr 2.6 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót),
Przedmiar – złącze kablowe wraz z szafką oświetleniową 6-cio obwodową, zasilanie bramy wjazdowej, oświetlenie w wiacie śmietnikowej oraz domofony – ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1, 80-827 Gdańsk, dz. nr 321/10; 321/11, obr. ew. 89 - załącznik nr 2.7 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót).
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. brukarstwa, robót drogowych oraz robót elektrycznych.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 2 osoby,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 3 osoby,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 - 5 osób,
do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe przedmiotyy: 45111000-8, 45233142-6, 45233222-1, 45262426-3, 45310000-3, 45314000-1, 45342000-6, 77310000-6.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Okres w dniach : 60 dni
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna : Nie dotyczy
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, placów, podwórek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót budowlanych winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane.
skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
W przypadku składania oferty na zadanie 1
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
3 osoby do wykonywania robót zakresie określonym przez Zamawiającego.
W przypadku składania oferty na zadanie 2
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
5 osób do wykonywania robót zakresie określonym przez Zamawiającego.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2
1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
8 osób do wykonywania robót zakresie określonym przez Zamawiającego.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robót, do realizacji których te zdolności są wymagane
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym w ofercie.
Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.
Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni.
Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 1 200,00 zł ,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 800,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 – 3 000,00 zł.,
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. cena znaczenie 0,60
2. termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
3. okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
27.03.2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 25.04.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.03.2017 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko inspektor ds. Zamówień publicznych
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 12 95
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
Nazwa: zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20,
Pończoszników 1, 2, 3 w Gdańsku, działka nr 440/16 obręb ew. 89.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Długi Targ 25/27 i 28/29, Chlebnicka 17/18 i 19/20,
Pończoszników 1, 2, 3 w Gdańsku, działka nr 440/16, obręb ew. 89.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45262426-3, 45310000-3, 45314000-1, 45342000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach : 60 dni
Kryteria oceny ofert:
1. cena znaczenie 0,60
2. termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
3. okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
Część nr 2
Nazwa : zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1 w Gdańsku, działki nr 321/10 oraz 321/11 obręb ew. 89.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Obejmuje zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ul. Podgarbary 10, Garbary 1-6/7, Ogarna 1 w Gdańsku, działki nr 321/10 oraz 321/11, obręb ew. 89.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45111000-8, 45233142-6, 45233222-1, 45262426-3, 45310000-3, 45314000-1, 45342000-6, 77310000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach : 60 dni
Kryteria oceny ofert:
cena znaczenie 0,60
termin wykonania zamówienia znaczenie 0,25
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane znaczenie 0,15
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia | 600,92 KB | 2017-03-08 14:32 | pobierz |
2 | wzór umowy | 768,78 KB | 2017-03-08 14:31 | pobierz |
3 | specyfikacja techniczna Podgarbary | 2 MB | 2017-03-08 14:31 | pobierz |
4 | specyfikacja techniczna Długi Targ | 1,53 MB | 2017-03-08 14:31 | pobierz |
5 | -E02 Podgarbary | 133,9 KB | 2017-03-08 14:30 | pobierz |
6 | E01 Podgarbary | 1,42 MB | 2017-03-08 14:30 | pobierz |
7 | warunki przyłączenia Długi Targ | 1,31 MB | 2017-03-08 14:30 | pobierz |
8 | rys. ZT 5 Podgarbary | 859,31 KB | 2017-03-08 14:26 | pobierz |
9 | rys. ZT 5 Długi Targ | 636,57 KB | 2017-03-08 14:26 | pobierz |
10 | rys. ZT 4 Podgarbary | 148,85 KB | 2017-03-08 14:25 | pobierz |
11 | rys. ZT 4 Długi Targ | 131,04 KB | 2017-03-08 14:25 | pobierz |
12 | rys. ZT 3 Podgarbary | 245,04 KB | 2017-03-08 14:24 | pobierz |
13 | rys. ZT 3 Długi Targ | 121,73 KB | 2017-03-08 14:24 | pobierz |
14 | rys. ZT 2 Podgarbary | 247,77 KB | 2017-03-08 14:24 | pobierz |
15 | rys. ZT 2 Długi Targ | 157,57 KB | 2017-03-08 14:23 | pobierz |
16 | rys. ZT. 1 Długi Targ | 1,5 MB | 2017-03-08 14:23 | pobierz |
17 | rys. ZT 1 Podgarbary | 2 MB | 2017-03-08 14:22 | pobierz |
18 | rys. EO-2 Długi Targ | 136,25 KB | 2017-03-08 14:22 | pobierz |
19 | rys. EO-1 Długi Targ | 1,31 MB | 2017-03-08 14:22 | pobierz |
20 | przedmiar-zagospodarowanie Poggarbary | 155,41 KB | 2017-03-08 14:20 | pobierz |
21 | przedmiar-elektryczne Długi Targ | 121,03 KB | 2017-03-08 14:20 | pobierz |
22 | przedmiar- zagospodarowanie Długi Targ | 137,16 KB | 2017-03-08 14:19 | pobierz |
23 | przedmiar - elektryczne Podgarbary | 73,4 KB | 2017-03-08 14:19 | pobierz |
24 | projekt-zagospodarowanie Długi Targ | 2,12 MB | 2017-03-08 14:19 | pobierz |
25 | projekt - zagospodarowanie Podgarbary | 2,11 MB | 2017-03-08 14:18 | pobierz |
26 | projekt - elektryczne Długi Targ | 53,15 KB | 2017-03-08 14:17 | pobierz |
27 | oswiadczenie warunki udzialu postepowanie zał. 4 | 269,15 KB | 2017-03-08 14:17 | pobierz |
28 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3 | 284,96 KB | 2017-03-08 14:16 | pobierz |
29 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5 | 189,12 KB | 2017-03-08 14:15 | pobierz |
30 | Opis_elektr_W05_01 Podgarbary | 53,51 KB | 2017-03-08 14:12 | pobierz |
31 | Opis_elektr_05_01 Podgarbary | 52,59 KB | 2017-03-08 14:12 | pobierz |
32 | informacja bioz Długi Targ | 32,64 KB | 2017-03-08 14:11 | pobierz |
33 | Garbary warunki przyłączenia | 1,32 MB | 2017-03-08 14:11 | pobierz |
34 | BIOZ1 Podgarbary | 32,44 KB | 2017-03-08 14:10 | pobierz |
35 | E02 Podgarbary | 132,68 KB | 2017-03-08 14:10 | pobierz |
36 | E01 Podgarbary | 1,42 MB | 2017-03-08 14:10 | pobierz |
37 | PODGARBARY_str tyt | 85,68 KB | 2017-03-08 14:09 | pobierz |
38 | PODGARBARY_PW_OPIS | 2,09 MB | 2017-03-08 14:09 | pobierz |
39 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-7 | 153,47 KB | 2017-03-08 14:09 | pobierz |
40 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-6 | 862,28 KB | 2017-03-08 14:08 | pobierz |
41 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-5 | 136,81 KB | 2017-03-08 14:08 | pobierz |
42 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-4 | 209,41 KB | 2017-03-08 14:08 | pobierz |
43 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-3 | 244,39 KB | 2017-03-08 14:07 | pobierz |
44 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-2 | 247,76 KB | 2017-03-08 14:07 | pobierz |
45 | PODGARBARY_PW_160625 - Arkusz - PW-1 | 2,01 MB | 2017-03-08 14:07 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2017-03-08 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2017-03-08 14:04 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-04-11 11:55 |