BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 1 przy ul. Siennej 6 w Gdańsku.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-06-20

 Informuję, że dnia 20.06.2017 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z  firmą Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, na kwotę  1 001 242,40 zł zł brutto, z terminem wykonania 05.12.2017 r., okresem gwarancji  61 miesięcy i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 7 robót.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-06-14

 Po powtórnej ocenie ofert,  działając na podstawie  art. 92 ust. 2  ustawy prawo zamówień publicznych Informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę nr 1 firmy Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, z ceną oferty 1 001 242,40 zł zł brutto, z terminem wykonania 05.12.2017 r., okresem gwarancji  61 miesięcy i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 7 robót.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres udzielonej gwarancji/

doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym

  

1
Biuro Obsługi Budownictwa

Paweł Biełuś

ul. Kominkowa 5

80-180 Kowale
 

Cena oferty: 1 001 242,40  zł

Termin wykonania zamówienia 05.12.2017 r.

Okres udzielonej gwarancji - 61 miesięcy 

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 7 robót

 2
“KOMPLEKS” 

Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18
 

Cena oferty: 1 052 532,29  zł

Termin wykonania zamówienia 02.10.2017 r.

Okres udzielonej gwarancji – 6 lat

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 8 robót

 Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  30%
Liczba pkt w kryterium

Okres udzielonej gwarancji -  10%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie  osoby  na stanowisku kierowniczym
Razem
1
50,00
0,00
10,00
10,00
70,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 19.06.2017 r.

 

 

06.06.2017 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę nr 1 firmy Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, z ceną oferty 1 001 242,40 zł zł brutto, z terminem wykonania 05.12.2017 r., okresem gwarancji  61 miesięcy i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 7 robót.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres udzielonej gwarancji/

doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym

 
 

1
Biuro Obsługi Budownictwa

Paweł Biełuś

ul. Kominkowa 5

80-180 Kowale
 

Cena oferty: 1 001 242,40  zł

Termin wykonania zamówienia 05.12.2017 r.

Okres udzielonej gwarancji - 61 miesięcy 

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 7 robót

 

 

 
 

2
Dziemiński Krzysztof “KOMPLEKS”  Gołębiewko 18

83-209 Gołębiewko
 

Cena oferty: 1 052 532,29  zł

Termin wykonania zamówienia 02.10.2017 r.

Okres udzielonej gwarancji – 6 lat

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 8 robót

 

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  30%
Liczba pkt w kryterium

Okres udzielonej gwarancji -  10%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie  osoby  na stanowisku kierowniczym
Razem
1
50,00
0,00
10,00
10,00
70,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 12.06.2017 r.

 

Treść postępowania:

 

I.  KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.  Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego siedziby BOM nr 1 przy ul. Siennej  6 w Gdańsku.

Opis budynku

Istniejący  budynek zlokalizowany jest  w Gdańsku przy ul. Siennej 6. Jest to budynek biurowy, wolnostojący usytuowany  na działce  budowlanej pozbawionej zieleni  wysokiej. Budynek nie jest podpiwniczony.

Wybudowany  w technologii tradycyjnej murowanej w układzie podłużnym.

W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne, archiwum, wc dla petentów i personelu oraz kotłownia. Dach jest płaski, kryty papą bitumiczną. Opierzenia blacharskie, parapety, rynny i rury spustowe wykonane z blachy ocynkowanej. Tynk zewnętrzny jest cementowo – wapienny typu baranek. Tynk wewnętrzny  cementowo – wapienny malowany farba emulsyjną oraz olejną.

Obiekt usytuowany  jest na  terenie  płaskim utwardzonym płytami chodnikowymi oraz trylinką.

 

Budynek wyposażony jest w instalacje:

wodociągową,
kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
gazową,
elektryczną,
teletechniczną
wentylacji grawitacyjnej,
odgromową,

 

Parametry budynku:

Powierzchnia zabudowy -   341,45 m².

Powierzchnia całkowita  -   492,00 m².

Powierzchnia użytkowa  -   432,10 m².

Kubatura                         - 1313,58 m3.

Wysokość budynku        -       7,00 m.

Ilość kondygnacji           -       2 nadziemne
Zakres robót obejmuje roboty związane z:
Rozbiórką:
instalacji  elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., po odłączeniu od sieci zewnętrznej,
stolarki okiennej i drzwiowej,
 pokrycia dachowego i obróbek blacharskich,
stropodachu żelbetowego,
schodów żelbetowych,
ścianek zewnętrznych i wewnętrznych,
posadzek,
ław i ścian fundamentowych.
wykonaniem  izolacji przeciwwodnych, przeciwwilgociowych i paroizolacji,
wykonaniem  nowego  pokrycia połaci dachu,
wykonaniem nowych płyt stropodachu,
wykonaniem nowych schodów,
robotami murowymi,
wykonaniem nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
dociepleniem ścian zewnętrznych,
wykonaniem robót sanitarnych obejmujących instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz wentylację mechaniczną z klimatyzatorami,
wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej,
robotami wykończeniowymi wewnętrznymi  i zewnętrznymi,
zagospodarowaniem terenu, w tym parkingi i miejsca postojowe.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej  budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

Projekt budowlany rozbiórki północnej części budynku Biura Obsługi Mieszkańców nr 1 położonego w Gdańsku  przy ul. Siennej 6, dz. nr  287/2, obręb 92 załącznik nr 1 do siwz.
Rysunek nr 1  - Sytuacja  –  załącznik nr 1.1do siwz,
Rysunek nr 2  - Rzut parteru i fundamentów pod planowaną rozbiórką ściany – załącznik nr 1.2 do siwz,
Rysunek nr 3  - Rzut dachu z planowaną rozbiórką  stropodachu – załącznik nr 1.3 do siwz,
Rysunek nr 4  - Przekrój A-A z zaznaczonym fragmentem rozbiórki  – załącznik nr 1.4 do siwz,
Rysunek nr 5  - Elewacja Wschodnia, zachodnia, północna z zaznaczonymi rozbiórkami – załącznik nr 1.5 do siwz.
Projekt przebudowy budynku. Budynek BOM-1 Gdańsk ul. Sienna 6, dz. nr  287/1, 287/2 obręb 92 – załącznik nr 2 do siwz.
Inwentaryzacja - załącznik nr 2.1 do siwz.
Rysunek nr 1  - Inwentaryzacja  Rzut parteru  –  załącznik nr 2.1a do siwz,
Rysunek nr 2  - Inwentaryzacja  Rzut piętra –  załącznik nr 2.1b do siwz,
Rysunek nr 3  - Inwentaryzacja  Rzut dachu   –  załącznik nr 2.1c do siwz,
Rysunek nr 4  - Inwentaryzacja Przekrój A-A –  załącznik nr 2.1d do siwz,
Rysunek nr 5  - Inwentaryzacja Przekrój B-B –  załącznik nr 2.1e do siwz,
Rysunek nr 6  - Inwentaryzacja Elewacja południowa  –  załącznik nr 2.1f do siwz,
Rysunek nr 7  - Inwentaryzacja Elewacja północna  –  załącznik nr 2.1g do siwz,
Rysunek nr 8  - Inwentaryzacja Elewacja wschodnia – załącznik nr 2.1h do siwz
Rysunek nr 9  - Inwentaryzacja Elewacja zachodnia – załącznik nr 2.1i do siwz.
Projekt budowlany - załącznik nr 2.2 do siwz.
Rysunek nr 1    - Projekt zagospodarowania terenu  –  załącznik nr 2.2a do siwz,
Rysunek nr 2    - Część architektoniczno-budowlana Rzut parteru  –  załącznik nr 2.2b do siwz,
Rysunek nr 3    - Część architektoniczno-budowlana Rzut piętra –  załącznik nr 2.2c do siwz,
Rysunek nr 4    - Część architektoniczno-budowlana Rzut dachu –  załącznik nr 2.2d do siwz,
Rysunek nr 5    - Część architektoniczno-budowlana Przekrój A-A –  załącznik nr 2.2e do siwz,
Rysunek nr 6    - Część architektoniczno-budowlana Przekrój B-B –  załącznik nr 2.2fdo siwz,
Rysunek nr 7    - Część architektoniczno-budowlana Przekrój C-C –  załącznik nr 2.2g do siwz,
Rysunek nr 8    - Część architektoniczno-budowlana Elewacja południowa –  załącznik nr 2.2h do siwz,
Rysunek nr 9    - Część architektoniczno-budowlana Elewacja północna –  załącznik nr 2.2i do siwz,
Rysunek nr 10  - Część architektoniczno-budowlana Elewacja wschodnia –  załącznik nr 2.2j do siwz,
Rysunek nr 11  - Część architektoniczno-budowlana Elewacja zachodnia –  załącznik nr 2.2k do siwz,
Rysunek nr 12  - Część architektoniczno-budowlana Zestawienie stolarki drzwiowej –  załącznik nr 2.2l do siwz,
Rysunek nr 13  - Część architektoniczno-budowlana Zestawienie stolarki okiennej –  załącznik nr 2.2m do siwz,
Rysunek nr 14  - Część architektoniczno-budowlana Zestawienie witryn –  załącznik nr 2.2n do siwz.
Konstrukcja – załącznik nr 2.3 do siwz.
Projekt branży sanitarnej - załącznik nr 2.4 do siwz.
Rysunek nr 1 – Proj. instalacji. Rzut parteru - instalacja c.o.– załącznik nr 2.4a do siwz,
Rysunek nr 2 – Proj. instalacji. Rzut I piętra - instalacja c.o.– załącznik nr 2.4b do siwz,
Rysunek nr 3 – Proj. instalacji. Rozwinięcie instalacji centralnego ogrzewania  – załącznik nr 2.4c do siwz,
Rysunek nr 4 – Proj. instalacji. Schemat kotłowni  – załącznik nr 2.4d do siwz,
Rysunek nr 5 – Proj. instalacji. Rzut parteru (fragment) Instalacja wod-kan  – załącznik nr 2.4e do siwz,
Rysunek nr 6 – Proj. instalacji. Rzut I pietra. Instalacja wod-kan  – załącznik nr 2.4f do siwz,
Rysunek nr 7 – Proj. instalacji. Rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej – załącznik nr 2.4g do siwz,
Rysunek nr 8 – Proj. instalacji. Schemat instalacji wodociągowej – załącznik nr 2.4h do siwz.
Projekt branży elektrycznej - załącznik nr 2.5 do siwz
wytyczne do planu bioz - załącznik nr 2.5a do siwz,
Specyfikacja materiałów nr E-00 –załącznik nr 2.5b do siwz,
Rysunek nr E-01 – schemat główny  rozdzielnicy RG – załącznik nr 2.5c do siwz,
Rysunek nr E-02 – schemat główny  tablicy TP  strona 1/2– załącznik nr 2.5d do siwz,
Rysunek nr E-02 – schemat główny  tablicy TP strona 2/2– załącznik nr 2.5e do siwz,
Rysunek nr E-03 – schemat główny  tablicy TP 1 strona 1/2– załącznik nr 2.5f do siwz,
Rysunek nr E-03 – schemat główny  tablicy TP 1 strona 2/2– załącznik nr 2.5g do siwz,
Rysunek nr E-04 – schemat główny  tablicy RW – załącznik nr 2.5h do siwz,
Rysunek nr E-05 – schemat główny  tablicy komputerowej TKP – załącznik nr 2.5i do siwz,
Rysunek nr E-06 – schemat główny  tablicy komputerowej TK1 – załącznik nr 2.5j do siwz,
Rysunek nr E-07 – widok tablicy TP – załącznik nr 2.5k do siwz,
Rysunek nr E-08 – widok tablicy T1 – załącznik nr 2.5l do siwz,
Rysunek nr E-09 – widok tablicy RW – załącznik nr 2.5m do siwz,
Rysunek nr E10  – widok tablicy TK1– załącznik nr 2.5n do siwz,
Rysunek nr E11  – widok tablicy TKP– załącznik nr 2.5o do siwz,
Rysunek nr E-12  – Plan instalacji elektrycznych parter– załącznik nr 2.5p do siwz,
Rysunek nr E-13  – Plan instalacji elektrycznych piętro– załącznik nr 2.5r do siwz,
Rysunek nr E-14  – Plan instalacji oświetleniowej parter – załącznik nr 2.5s do siwz,
Rysunek nr E-15  – Plan instalacji oświetleniowej piętro – załącznik nr 2.5t do siwz,
Rysunek nr E-16  – Plan instalacji komputerowej parter – załącznik nr 2.5u do siwz,
Rysunek nr E-17  – Plan instalacji komputerowej piętro – załącznik nr 2.5w do siwz.
Projektowana charakterystyka energetyczna - załącznik nr 2.6 do siwz.
Geotechniczne warunki  posadowienia budynku przy ul. Siennej 6- załącznik nr 2.7do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przebudowa  BOM Nr 1 Gdańsk, ul. Sienna 6 -  załącznik nr 3 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przebudowa budynku BOM Nr 1 w Gdańsku ul. Sienna nr 6. Roboty instalacyjne -  załącznik nr 4 do siwz.
Specyfikacja techniczna. Budynek BOM -1 Gdańsk ul. Sienna 6. Instalacje elektryczne -  załącznik nr 5 do siwz.
Przedmiar.  Przebudowa BOM Nr 1 Gdańsk, ul. Sienna 6 – załącznik nr 6 do siwz.
Kosztorys. Przedmiar robót. Przebudowa  budynku BOM 1 Gdańsk ul. Sienna 6. Sanitarne – wod-kan. – załącznik nr 7 do siwz.
Kosztorys. Przedmiar robót. Przebudowa  budynku BOM 1 Gdańsk ul. Sienna 6. Instalacje sanitarne – centralne ogrzewanie – załącznik nr 8 do siwz.
Przedmiar robót do kosztorysu inwestorskiego – Remont budynku BOM 1 – instalacje elektryczne – załącznik nr 9 do siwz
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, elektryczne i hydrauliczne związane z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę co najmniej 5 osób do wykonywania w/w czynności

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

 
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV :  45110000-1, 45112710-5, 45111000-8, 45223100-7, 45233200-1, 45260000-7, 45262311-4

45262500-6, 45310000-3, 45320000-6, 45324000-4, 45331100-7, 45332300-6, 45332000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45421141-4, 45431000-7, 45442100-8, 45430000-0, 45431000-7

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

NIE

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia 05.12.2017 R.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości, co najmniej 1 000 000,00 zł;

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

1. Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane  polegające na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach  użyteczności publicznej w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda.

 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach  użyteczności publicznej w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie  doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b) jeżeli skieruje do realizacji zamówienia minimum 10 osób, w tym:

 następujące osoby:

1 osobę, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

oraz:

5 osób do wykonywania remontów,

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP :

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów tj. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5

 

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty  budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie  uzyskać referencji.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5.

 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za wady.  Minimalna gwarancja winna wynosić co najmniej 3 lata. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji poniżej 3 lat, to jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w druku wykaz osób doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania  robót nie może być dłuższy niż 05.12.2017 r.  Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie   odrzucona.
Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego
Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 12 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

 

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  15 000,00 zł 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
-                cena                                                                                                             waga  50 %

-                termin wykonania robót:                                                                             waga  30 %

-                okres udzielonej gwarancji za wady                                                 waga  10  %

-                doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym                          waga  10  % 
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:  TAK
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
brak zapewnienia dostępu  do remontowanych pomieszczeń  w okresie 4 dni  z winy zamawiającego,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
11.05.2017, godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 09.06.2017 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.05.2017 r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe  specjalista  ds  zamówień publicznych

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 21. 640,94 KB 2017-04-26 15:36 pobierz
2 Umowa - wzór 305,35 KB 2017-04-26 15:36 pobierz
3 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 12 41 KB 2017-04-26 15:33 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu zał. 11 61,5 KB 2017-04-26 15:33 pobierz
5 oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 10 65,5 KB 2017-04-26 15:33 pobierz
6 Przedmiar robót-instalacje elektryczne - załacznik nr 9. 96,08 KB 2017-04-26 15:32 pobierz
7 Przedmiar robót- Instalacje sanitarne-centralne ogrzewanie - załacznik nr 8. 174,05 KB 2017-04-26 15:32 pobierz
8 Przedmiar robót -sanitarne -wod-kan - załacznik nr 7 205,45 KB 2017-04-26 15:31 pobierz
9 Przedmiar -przebudowa - załącznik nr 6 382,29 KB 2017-04-26 15:31 pobierz
10 Specyfikacja techniczna.Instalacje Elektryczne - załacznik nr 5 184,89 KB 2017-04-26 15:30 pobierz
11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Roboty instalacyjne - załacznik nr 4 369,36 KB 2017-04-26 15:30 pobierz
12 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załacznik nr 3 567 KB 2017-04-26 15:29 pobierz
13 Badania geotechniczne -załacznik nr 2.7 750,52 KB 2017-04-26 15:29 pobierz
14 Charakterystyka energetyczna załącznik nr 2.6 170,22 KB 2017-04-26 15:29 pobierz
15 Specyfikacja materiałów E-00 - złacznik nr 2.5b 46,36 KB 2017-04-26 15:27 pobierz
16 Rysunek nr E-17 -Plan instalacji komputerowej piętro- załacznik nr 2.5w 197,45 KB 2017-04-26 15:26 pobierz
17 Rysunek nr E-16 -Plan instalacji komputerowej parter- załacznik nr 2.5u 330,93 KB 2017-04-26 15:25 pobierz
18 Rysunek nr E-15 -Plan instalacji oświetleniowej piętro- załacznik nr 2.5t. 235,96 KB 2017-04-26 15:25 pobierz
19 Rysunek nr E-14 -Plan instalacji oświetleniowej parter- załacznik nr 2.5s 409,75 KB 2017-04-26 15:25 pobierz
20 Rysunek nr E-13 -Plan instalacji elektrycnych piętro- załacznik nr 2.5r. 217,26 KB 2017-04-26 15:24 pobierz
21 Rysunek nr E-12 -Plan instalacji elektrycnych parter- załacznik nr 2.5p. 336,81 KB 2017-04-26 15:24 pobierz
22 Rysunek nr E-11 -widok tablicy TKP- załacznik nr 2.5o 61,76 KB 2017-04-26 15:23 pobierz
23 Rysunek nr E-10 -widok tablicy TK1- załacznik nr 2.5n 62,7 KB 2017-04-26 15:23 pobierz
24 Rysunek nr E-09 -widok tablicy RW- załacznik nr 2.5m. 62,18 KB 2017-04-26 15:23 pobierz
25 Rysunek nr E-08 -widok tablicy T1- załacznik nr 2.5l. 63,82 KB 2017-04-26 15:22 pobierz
26 Rysunek nr E-07 -widok tablicy TP- załacznik nr 2.5k. 66,23 KB 2017-04-26 15:22 pobierz
27 Rysunek nr E-06 -schemat główny tablicy komputerowej TK1 - załacznik nr 2.5j 102,45 KB 2017-04-26 15:22 pobierz
28 Rysunek nr E-05 -schemat główny tablicy komputerowej TKP - załacznik nr 2.5i. 108,01 KB 2017-04-26 15:21 pobierz
29 Rysunek nr E-04 -schemat główny Tablicy RW- załacznik nr 2.5h 91,6 KB 2017-04-26 15:21 pobierz
30 Rysunek nr E-03 -schemat główny Tablicy TP1 strona 2-2- załacznik nr 2.5g 94,67 KB 2017-04-26 15:21 pobierz
31 Rysunek nr E-03 -schemat główny Tablicy TP1 strona 1-2- załacznik nr 2.5f. 113,38 KB 2017-04-26 15:20 pobierz
32 Rysunek nr E-02 -schemat główny Tablicy TP strona 2-2- załacznik nr 2.5e 99,95 KB 2017-04-26 15:20 pobierz
33 Rysunek nr E-02 -schemat główny Tablicy TP strona 1-2- załacznik nr 2.5d. 108,09 KB 2017-04-26 15:19 pobierz
34 Rysunek nr E-01 -schemat główny rozdzielnicy RG - załacznik nr 2.5c 108,92 KB 2017-04-26 15:19 pobierz
35 projekt branży elektrycznej załacznik nr 2.5. 35,38 KB 2017-04-26 15:19 pobierz
36 projekt branży elektrycznej - załacznik nr 2.5 88,63 KB 2017-04-26 15:18 pobierz
37 Rysunek nr 8-Proj.instalcji.Rzut parteru.Schemat instalacji wodociągowej-załącznik nr 2.4h 25,22 KB 2017-04-26 15:17 pobierz
38 Rysunek nr 7-Proj.instalcji.Rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej-załącznik nr 2.4g. 25,66 KB 2017-04-26 15:17 pobierz
39 Rysunek nr 6-Proj.instalcji.Rzut I piętra.Instalacja wod-kan-załącznik nr 2.4f. 36,12 KB 2017-04-26 15:17 pobierz
40 Rysunek nr 5-Proj.instalcji.Rzut parteru.Instalacja wod-kan-załącznik nr 2.4e. 26,96 KB 2017-04-26 15:16 pobierz
41 Rysunek nr 4-Proj.instalcji.Schemat kotłowni-załącznik nr 2.4d 17,13 KB 2017-04-26 15:16 pobierz
42 Rysunek nr 3-Proj.instalcji.Rozwinięcie instalacji c.o.-załącznik nr 2.4c 114,63 KB 2017-04-26 15:15 pobierz
43 Rysunek nr 2-Proj.instalcji.Rzut I piętra-załącznik nr 2.4b 43,27 KB 2017-04-26 15:15 pobierz
44 Rysunek nr 1-Proj.instalcji.Rzut parteru-załącznik nr 2.4a 186,51 KB 2017-04-26 15:15 pobierz
45 Projekt branży sanitarnej - załącznik nr 2.4. 135,36 KB 2017-04-26 15:15 pobierz
46 konstrukcja - załacznik nr 2.3. 12,05 MB 2017-04-26 15:14 pobierz
47 Rysunek nr 14 -Część architektoniczno-budowlana Zestawienie witryn – załącznik nr 2.2n. 253,48 KB 2017-04-26 15:13 pobierz
48 Rysunek nr 13- Część architektoniczno-budowlana Zestawienie stolarki okiennej – załącznik nr 2.2m,. 184,34 KB 2017-04-26 15:12 pobierz
49 Rysunek nr 12-Część architektoniczno-budowlana Zestawienie stolarki drzwiowej– załącznik nr 2.2l. 254,67 KB 2017-04-26 15:12 pobierz
50 Rysunek nr 11 -Część architektoniczno-budowlana Elewacja zachodnia – załącznik nr 2.2k. 123 KB 2017-04-26 15:12 pobierz
51 Rysunek nr 10 -Część architektoniczno-budowlana Elewacja wschodnia – załącznik nr 2.2j. 123,77 KB 2017-04-26 15:11 pobierz
52 Rysunek nr 9-Część architektoniczno budowlana Elewacja północna -zał. nr 2.2i 119,64 KB 2017-04-26 15:11 pobierz
53 Rysunek nr 8 -Część architektoniczno-budowlana Elewacja południowa – załącznik nr 2.2h. 119,66 KB 2017-04-26 15:11 pobierz
54 Rysunek nr 7- Część architektoniczno-budowlana Przekrój C-C– załącznik nr 2.2g,. 322,4 KB 2017-04-26 15:10 pobierz
55 Rysunek nr 6 -Część architektoniczno-budowlana Przekrój B-B– załącznik nr 2.2f 514,83 KB 2017-04-26 15:10 pobierz
56 Rysunek nr 5-Część architektoniczno-budowlana Przekrój A-A – załącznik nr 2.2e 216,43 KB 2017-04-26 15:10 pobierz
57 Rysunek nr 4 - Część architektoniczno-budowlana Rzut dachu – załącznik nr 2.2d 149,51 KB 2017-04-26 15:09 pobierz
58 Rysunek nr 3 - Część architektoniczno-budowlana Rzut piętra – załącznik nr 2.2c 357,13 KB 2017-04-26 15:09 pobierz
59 Rysunek nr 2 - Część architektoniczno-budowlana Rzut parteru – załącznik nr 2.2b,. 485,46 KB 2017-04-26 10:06 pobierz
60 Rysunek nr 1-Projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 2.2a,. 490,88 KB 2017-04-26 10:05 pobierz
61 Rysunek nr 9-Inwentaryzacja Elewacja zachodnia -załacznik nr 2.1f. 111,75 KB 2017-04-26 10:03 pobierz
62 Rysunek nr 8-Inwentaryzacja Elewacja wschodnia -załacznik nr 2.1h 111,71 KB 2017-04-26 10:02 pobierz
63 Rysunek nr 7-Inwentaryzacja Elewacja północna -załacznik nr 2.1g 112,02 KB 2017-04-26 10:02 pobierz
64 Rysunek nr 6-Inwentaryzacja Elewacja południowa -załacznik nr 2.1f 111,3 KB 2017-04-26 10:02 pobierz
65 Rysunek nr 5-Inwentaryzacja Przekrój B-B -załacznik nr 2.1e 209,57 KB 2017-04-26 10:01 pobierz
66 Rysunek nr 4-Inwentaryzacja Przekrój A-A -załacznik nr 2.1d 165,91 KB 2017-04-26 10:01 pobierz
67 Rysunek nr 3-Inwentaryzacja Rzut dachu -załacznik nr 2.1c 125,52 KB 2017-04-26 10:01 pobierz
68 Rysunek nr 2-Inwentaryzacja Rzut piętra -załacznik nr 2.1b 294,17 KB 2017-04-26 09:49 pobierz
69 Rysunek nr 1-Inwentaryzacja Rzut parteru -załacznik nr 2.1a 360,84 KB 2017-04-26 09:49 pobierz
70 projekt przebudowy budynku BOM 1-zał. nr 2 66,72 KB 2017-04-26 09:49 pobierz
71 projekt przebudowy budynku BOM 1-zał. nr 2 623,72 KB 2017-04-25 08:28 pobierz
72 Rysunek nr 5 - elewacja wschodnia, zachodnia,północna-załacznik nr 1.5 185,37 KB 2017-04-25 08:10 pobierz
73 Rysunek nr 4 -Przekrój A-A z zaznaczonym fragmentem rozbiórki - załacznik nr 1.4 349,44 KB 2017-04-25 08:09 pobierz
74 Rysunek nr 3 -Rzut dachu z planowaną rozbiórką stropodachu-załacznik nr 1.3 216,58 KB 2017-04-25 08:09 pobierz
75 Rysunek nr 2 -Rzut parteru i fundamentów pod planowaną rozbiórka- załacznik nr 1.2. 701,7 KB 2017-04-25 08:08 pobierz
76 Rysunek nr 1 - sytuacja - załacznik nr 1.1. 1,41 MB 2017-04-25 08:07 pobierz
77 Projekt budowlany rozbiórki - załacznik nr 1 169,26 KB 2017-04-25 08:07 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2017-04-24
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2017-04-26 15:41
Ostatnia aktualizacja: 2017-05-11 13:08