BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remoncie elewacji, wymianie i renowacji stolarki okiennej oraz remoncie dachów budynków mieszkalnych przy ul. Białej 4, 8, 11 i Wajdeloty 15B w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-08-02

umowy podpiano dnia 02.08.2017 r.:

- zadanie 1 - umowa nr 55/2017/NZ z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński,

- zadanie 2 - umowa nr 56/2017/NZ z Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym LEMA Sp.j.

  Tysler Leszek & Pomierski Mariusz,

- zadanie 3 - umowa nr 57/2017/NZ z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-07-27

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1:

na zadaniu 1 - ofertę nr 3 firmy « KOMPLEKS » Krzysztof Dziemiński  z siedzibą: 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 16, z ceną oferty 695 998,27 zł brutto, z terminem wykonania 31.10.2017 r. i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 12 robót.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
na zadaniu 2 - ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego « LEMA » Sp.j. Tysler Leszek & Pomierski Mariusz  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32, z ceną oferty 309 530,93 zł brutto, z terminem wykonania 31.10.2017 r. i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 12 robót.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.
na zadaniu 3 - ofertę nr 3 firmy « KOMPLEKS » Krzysztof Dziemiński  z siedzibą: 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 16, z ceną oferty 1 703 437,37 zł brutto, z terminem wykonania 31.10.2017 r. i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 12 robót.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca wykluczeniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym

 
 

1
 

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LEMA” Sp.j.

Tysler Leszek &

Pomierski Mariusz

ul. Bażyńskiego 32,

80-309 Gdańsk

 
 

Zadanie 2

Cena oferty: 309 530,93 zł

Termin wykonania zamówienia 31.10.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 12 robót

 

 

 
 

2
Przedsiębiorstwo Budowlane „RECON” Sp. z o.o.

ul. Grzegorza z Sanoka 4,

80-408 Gdańsk

 
Zadanie 1

Cena oferty: 711 873,63 zł

Termin wykonania zamówienia 30.11.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 14 robót

Zadanie 2

Cena oferty: 345 901,85 zł

Termin wykonania zamówienia 30.11.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 14 robót

Zadanie 3

Cena oferty: 2 052 167,86 zł

Termin wykonania zamówienia 30.11.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 14 robót

 

 

 

 
3
„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński

Gołębiewko 16,

83-209 Godziszewo

 
Zadanie 1

Cena oferty: 695 998,27 zł

Termin wykonania zamówienia 31.10.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 12 robót

Zadanie 2

Cena oferty: 395 879,38 zł

Termin wykonania zamówienia 31.10.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 12 robót

Zadanie 3

Cena oferty: 1 703 437,37 zł

Termin wykonania zamówienia 31.10.2017 r.

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 12 robót

 
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Zadanie 1

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  20%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie  osoby  na stanowisku kierowniczym -20%
Razem
2
58,66
0
20
78,66
3
60,00
20
20
100,00
Zadanie 2

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  20%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie  osoby  na stanowisku kierowniczym -20%
Razem
1
60,00
20
20
100,00
2
53,69
0
20
73,69
3
46,91
20
20
86,91
Zadanie 3

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  20%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie  osoby  na stanowisku kierowniczym -20%
Razem
2
49,80
0
20
69,80
3
60,00
20
20
100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 01.08.2017 r.

 

Treść postępowania:

 

 
 
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20 58/ 320-12-95, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:     zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

 

ogłasza przetarg nieograniczony

 

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

 

na

wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remoncie elewacji, wymianie i renowacji stolarki okiennej oraz remoncie dachów budynków mieszkalnych przy ul. Białej 4, 8, 11 i Wajdeloty 15B w Gdańsku.

 

Numer referencyjny : 34/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: tak.

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.

 

KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remoncie elewacji, wymianie i renowacji stolarki okiennej oraz remoncie dachów budynków mieszkalnych przy ul. Białej 4, 8, 11 i Wajdeloty 15B w Gdańsku.

 

I.  Opis budynku, zakres robót

I.1. ul. Bała 4

I.1.1 Charakterystyka budynku:

Budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Białej 4 jest budynkiem wolnostojącym, w całości podpiwniczonym składającym się z trzech brył. Bryła główna budynku jest dwupiętrowa, bryła od strony północnej jest jednopiętrowa z poddaszem użytkowym, zharmonizowana z bryłą główną budynku, natomiast od strony ogrodu dobudowana jest przybudówka. Budynek wykonano w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany piwnic i ściany kondygnacji naziemnych murowane z cegły pełnej. Więźba dachowa drewniana, wielospadowa, dach pokryty papą.

Stropy międzykondygnacyjne drewniane, w piwnicy ceramiczne.

Schody z piwnicy na parter drewniane jednobiegowe bez spoczników, natomiast pozostałe - drewniane dwubiegowe ze spocznikiem.

Elewacja budynku otynkowana. Tynk miejscami zabrudzony, zniszczony mechanicznie, lokalnie z ubytkami odsłaniającymi warstwy muru.

Stolarka okienna w części mieszkań została wymieniona na nowe okna PCV. Pozostałe okna – stare, drewniane.

Drzwi od strony ulicy i od strony  podwórza do piwnicy – stare, zniszczone i o niskiej szczelności.

 

Parametry budynku:

Powierzchnia zabudowy -  316,10 m².

Powierzchnia użytkowa - 554,00 m².

Kubatura – 3 256,13 m3.

Wysokość budynku – poniżej 12,00 m.

Obiekt znajduje się w gminnej  ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz rejon tzw. Drogi Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście Gdańsku (nr ew. planu 0708)  ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny.

 

I.1.2 Zakres robót obejmuje roboty związane z:

uszczelnieniem pokrycia dachu, osuszeniem/wymianą wilgotnych i osłabionych elementów konstrukcyjnych dachu oraz wykonaniem impregnacji przeciwgrzybicznej elementów drewnianych więźby dachowej,
zabezpieczeniem budynku przed wpływem wody opadowej, osuszeniem i zlikwidowaniem pleśni oraz zagrzybienia ze ścian a także wykonaniem koryta odprowadzającego wody opadowe od ścian budynku,
uzupełnieniem w piwnicy zaprawy i cegły w wiązaniach muru, szczególnie na sklepieniach łukowych,
wykonaniem izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej metodą iniekcji,
wykonaniem nowej posadzki w piwnicy,
wymianą oraz wyrównaniem posadzki na poddaszu,
remontem schodów drewnianych prowadzących do piwnicy,
wykonaniem opaski betonowej wokół budynku,
wykonaniem renowacji balkonów, zamontowaniem kapinosów na balkonach oraz wykonaniem nowych balustrad,
wypełnieniem rys i spękań elastyczną zaprawa klejową przeznaczoną do pęknięć "pracujących",
dokonaniem przeglądu, demontażu spękanych odcinków gzymsu i jego powtórnego odtworzenia,
ociepleniem ścian zewnętrznych budynku.
ukryciem przewodów przebiegających po elewacji w izolacji/ tynku,
wymianą skrzynek okienek piwnicznych,
remontem schodów zewnętrznych wraz z montażem nowych balustrad,
wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniem blendy,
ociepleniem wskazanych przewodów wentylacyjnych, poprowadzeniem nowych przewodów i przełożeniem nieprawidłowo podłączonych.
 

I.2. ul. Bała 8

I.2.1   Charakterystyka budynku:

Budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Białej 8 od strony północno-zachodniej częściowo przylega do budynku mieszkalnego przy ul. Białej 9. Ściana północno-zachodnia obiektu przebiega wzdłuż granicy działki. Bryła budynku jest dwupiętrowa z poddaszem nieużytkowym, częściowo podpiwniczona.

W budynku znajdują się trzy wejścia, wszystkie na elewacji frontowej (południowo-wschodnia).

Budynek wykonano w technologii tradycyjnej murowanej.

Więźba dachowa drewniana, jedno i dwuspadowa, dach pokryty papą.

Konstrukcja domu tradycyjna murowana w mieszanym układzie konstrukcyjnym.

Ściany piwnic i ściany kondygnacji naziemnych murowane z cegły pełnej 38 cm.

Stropy międzykondygnacyjne drewniane.

Schody obu klatek jednobiegowe bez spocznika, drewniane.

Balkon drewniany oparty na werandzie. Brak balustrady.

Elewacja budynku otynkowana. Tynk miejscami zabrudzony, zniszczony mechanicznie, lokalnie z ubytkami odsłaniającymi warstwy muru.

Stolarka okienna w części mieszkań została wymieniona na nowe okna PCV. Pozostałe okna – stare, drewniane.

Drzwi – stare drewniane, zniszczone i o niskiej szczelności.

 

Parametry budynku:

Powierzchnia zabudowy -  104,86 m².

Powierzchnia użytkowa – 167,00 m².

Kubatura – 671,10 m3.

Wysokość budynku – poniżej 12,00 m.

 

  I.2.2  Zakres robót obejmuje roboty związane z:

dociepleniem ścian zewnętrznych,
remontem werandy wejściowej wraz z balkonem,
wykonaniem 1-krotnego krycia dachu papą termozgrzewalną,
załataniem ubytków w tynku na kominie,
wymianą rynien, rur spustowych i opierzenia,
ukryciem przewodów elektrycznych w izolacji/ tynku,
wykonaniem nowej posadzki w piwnicy z warstwami izolacji przeciwwilgociowej,
naprawą schodów zewnętrznych do budynku oraz schodów do piwnicy,
wykonaniem nowej opaski betonowej wokół budynku,
naprawą ścian piwnicy oraz uzupełnieniem zaprawy z cegieł w wiązaniu muru oraz odgrzybieniem ściany i wykonaniem izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej metodą iniekcji,
wyburzeniem oraz wykonaniem nowej ścianki oporowej przy wejściu do piwnicy,
wzmocnieniem więźby dachowej ze względu na nadmierne ugięcia,
wykonaniem impregnacji przeciwgrzybicznej elementów drewnianych więźby dachowej,
wypełnieniem wszelkich rys i spękań elastyczną zaprawą klejową przeznaczoną do pęknięć „pracujących"
wykonaniem brakujących przewodów wentylacyjnych i przełożeniem przewodów nieprawidłowo podłączonych.
wymianą stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej.
 

I.3. ul. Bała 11

I.3.1  Charakterystyka budynku:

Budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Białej 11 wybudowany został prawdopodobnie na przełomie XIX i XX w. Budynek obecnie od strony płn. zach. sąsiaduje z budynkiem mieszkalnym przy ul. Wajdeloty 15B, natomiast od strony ściany szczytowej (elewacja płd. - wsch.) sąsiaduje z parterowymi garażami. Wejście główne do budynku znajduje się od strony elewacji frontowej (płd. - zach.), dodatkowe wejście zlokalizowane jest od strony podwórza (elewacja płn. - wsch.).

Budynek składa się z czterech kondygnacji nadziemnych (parter, I, II piętro, poddasze z użytkowym strychem). Budynek jest podpiwniczony. Budynek przy ścianie szczytowej (elewacja płd. - wsch.) posiada przejazd bramny.

Ściany zewnętrzne budynku od strony elewacji frontowej oraz szczytowej są otynkowane, natomiast ściana zewnętrzna od podwórza wykończona jest cegłą elewacyjną. Elewacja frontowa budynku posiada dekoracyjne zdobienia architektoniczne w postaci gzymsów podparapetowych, miedzykondygnacyjnych, gzymsów w koronie ścianki kolankowej oraz inne elementy zdobnicze. W obrębie wejścia głównego do budynku znajduje się zdobiony portal.

Budynek posiada drewniane drzwi wejściowe o zabytkowym charakterze, natomiast w ilościach szczątkowych (w nielicznych lokalach mieszkalnych) występuje drewniana stolarka okienna o zabytkowym charakterze. Ściana oporowa zlokalizowana w sąsiedztwie budynku w górnej części zabezpieczona jest barierką ochronną o zabytkowym charakterze w konstrukcji z kutej stali.

Obiekt znajduje się w gminnej  ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz rejon tzw. Drogi Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście Gdańsku (nr ew. planu 0708)  ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny.

 

I.3.1 Zakres robót obejmuje roboty związane z:

wykonaniem izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic,
wymianą okien w poziomie piwnic oraz naprawą studzienek /oświetlaczy okien piwnic,
remontem, renowacją i kolorystyką elewacji frontowej,
wykonaniem docieplenia i kolorystyki elewacji od strony podwórza,
wymianą stolarki okiennej na kondygnacjach nadziemnych,
remontem i renowacją drzwi zewnętrznych,
remontem pokrycia dachowego oraz wymianą rynien i rur spustowych,
udrożnieniem przewodów kominowych;
remontem muru oporowego oraz schodów zewnętrznych.
 

I.4. ul. Wajdeloty 15B

I.4.1  Charakterystyka budynku:

Budynek mieszkalny zlokalizowany przy ul. Wajdeloty 15B wybudowany został prawdopodobnie na przełomie XIX i XX w. Budynek obecnie od strony południowej sąsiaduje z budynkiem mieszkalnym przy ul. Biała 11.

Wejście główne do budynku znajduje się od strony elewacji frontowej (zachodniej ), dodatkowe wejście zlokalizowane jest od strony podwórza (elewacja wschodnia).

Budynek składa się z czterech kondygnacji nadziemnych ( parter, I, II piętro, użytkowy strych).

Budynek jest podpiwniczony. Ściany zewnętrzne budynku od strony elewacji frontowej oraz szczytowej są otynkowane, natomiast ściana zewnętrzna od podwórza wykończona jest cegłą elewacyjną.

Elewacja frontowa budynku posiada dekoracyjne zdobienia architektoniczne w postaci gzymsów podparapetowych, miedzykondygnacyjnych, gzymsów okapowych oraz inne elementy zdobnicze. W obrębie wejścia głównego do budynku znajduje się zdobiony portal.

Budynek posiada drewniane drzwi wejściowe o zabytkowym charakterze, natomiast w ilościach szczątkowych (w nielicznych lokalach mieszkalnych) występuje drewniana stolarka okienna o zabytkowym charakterze. Ściana oporowa zlokalizowana przy ulicy Wajdeloty w sąsiedztwie budynku w górnej części zabezpieczona jest barierką ochronną o zabytkowym charakterze w konstrukcji z kutej stali.

Obiekt znajduje się w gminnej  ewidencji zabytków oraz zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcz rejon tzw. Drogi Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście Gdańsku (nr ew. planu 0708)  ochronie podlega charakter obiektu oraz detal architektoniczny.

 

I.4.2  Zakres robót obejmuje roboty związane z:

wykonaniem izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic,
wymianą okien w poziomie piwnic oraz naprawą studzienek /oświetlaczy okien piwnic,
remontem, renowacją i kolorystyką elewacji frontowej,
wykonaniem docieplenia i kolorystyki elewacji od strony podwórza oraz szczytowej,
wymianą stolarki okiennej na kondygnacjach nadziemnych,
remontem i renowacją drzwi zewnętrznych,
remontem pokrycia dachowego oraz wymianą rynien i rur spustowych,
udrożnieniem przewodów kominowych,
remontem muru oporowego oraz schodów zewnętrznych.
 

I.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

Projekt budowlany budynku – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym Gdańsk ul. Biała 4, 80-435 Gdańsk  obręb 0042,  dz. nr 530 -  załącznik nr 1 do siwz
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym Gdańsk ul. Biała 4, 80-435 Gdańsk  obręb 0042,  dz. nr 530 – załącznik nr 1a do siwz,
Rysunek nr AY_01 – sytuacja – załącznik nr 1b do siwz,
Rysunek nr AE_01 – elewacja frontowa pd-zach (nieocieplana) – załącznik nr 1c do siwz,
Rysunek nr AE_02 – elewacja boczna frontowa pd-wsch – załącznik nr 1d do siwz,
Rysunek nr AE_03 – elewacja tylna  pn-wsch – załącznik nr 1e do siwz,
Rysunek nr AE_04 – elewacja boczna pn-zach – załącznik nr 1f do siwz,
Rysunek nr AD_01 – detal cokołu oraz przyziemia – ściana ocieplana – załącznik nr 1g do siwz,
Rysunek nr AD_02 – detal cokołu oraz przyziemia – ściana nieocieplana – załącznik nr 1h do siwz,
Rysunek nr AD_03 – detal okna – ściana ocieplana – załącznik nr 1i do siwz,
Rysunek nr AD_04 – detal okna – ściana nieocieplana – załącznik nr 1j do siwz,
Rysunek nr AD_05 – detal gzymsu – elewacja tylna – załącznik nr 1k do siwz,
Rysunek nr AD_06 – detal gzymsu - elewacja frontowa – załącznik nr 1l do siwz,
Rysunek nr AD_07 – detal schodów do piwnicy – załącznik nr 1m do siwz,
Rysunek nr AD_08 – detal nowych schodów zewnętrznych – załącznik nr 1n do siwz,
Rysunek nr AD_09 – detal schodów zewnętrznych przybudówki – załącznik nr 1o do siwz,
Rysunek nr AD_10 – detal schodów zewnętrznych do piwnicy – załącznik nr 1p do siwz,
Rysunek nr AD_11 – detal balustrady balkonowej – załącznik nr 1q do siwz,
Rysunek nr AD_12 – rzut piwnicy – załącznik nr 1r do siwz,
Rysunek nr AD_13 – rzut parteru – załącznik nr 1s do siwz,
Rysunek nr AD_14 – rzut poddasza – załącznik nr 1t do siwz,
Rysunek nr AD_15 – rzut kominów – załącznik nr 1.1u do siwz,
Rysunek nr AO_01 – zestawienie stolarki okiennej – załącznik nr 1w do siwz,
Rysunek nr AO_01.1 – okno 01 – załącznik nr 1x do siwz,
Rysunek nr AO_01.2 – okno 02 – załącznik nr 1y do siwz,
Rysunek nr AO_01.3 – okno 03 – załącznik nr 1z do siwz,
Rysunek nr AO_01.4 – okno 04 – załącznik nr 1aa do siwz,
Rysunek nr AO_01.5 – okno 05 – załącznik nr 1bb do siwz,
Rysunek nr AO_01.6 – okno 06 – załącznik nr 1cc do siwz,
Rysunek nr AO_01.7 – okno 07 – załącznik nr 1dd do siwz,
Rysunek nr AO_01.8 – okno 08 – załącznik nr 1ee do siwz,
Rysunek nr AO_01.9 – okno 09 – załącznik nr 1ff do siwz,
Rysunek nr AO_01.10 – okno 010 – załącznik nr 1gg do siwz
Rysunek nr AO_01.11 – okno 011– załącznik nr 1hh do siwz,
Rysunek nr AO_02 – zestawienie stolarki drzwiowej – załącznik nr 1ii do siwz,
Rysunek nr AO_02.1 – drzwi D1 – załącznik nr 1jj do siwz,
Rysunek nr AO_02.2 – drzwi D2 – załącznik nr 1kk do siwz,
Rysunek nr AO_02.3 – drzwi D3 – załącznik nr 1ll do siwz,
Rysunek nr AO_02.4 – drzwi D4 – załącznik nr 1mm do siwz,
Rysunek nr AO_02.5 – drzwi D5 – załącznik nr 1nn do siwz,
Projekt budowlany – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym ul. Biała 4, dz. nr 530, obręb 0042, Gdańsk -  branża konstrukcyjna - załącznik nr 2 do siwz.
Rysunek nr K-1 – schody zewnętrzne – rzut, przekrój - załącznik nr 2a do siwz,
Rysunek nr K-2 – schody zewnętrzne – zbrojenie - załącznik nr 2b do siwz,
Rysunek nr K-3 – słupy, belki - zbrojenie - załącznik nr 2c do siwz,
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym; ul. Biała 4, dz. nr 530, obręb 0042, Gdańsk – załącznik nr 2d do siwz,
Orzeczenie techniczne konstrukcji budynku mieszkalnego, jednorodzinnego w zabudowie bliźniaczej, w związku z przebudową; lokalizacja – ul. Biała 4, 80-435 Gdańsk, obręb 0042, dz. nr 530 – załącznik nr 2e do siwz,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty budowlane, wymagania ogólne, roboty budowlane w zakresie budynków - załącznik nr 3 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 4 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne – roboty ziemne przy wykonywaniu wykopów pod wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - załącznik nr 5 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty hydroizolacyjne – izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków - załącznik nr 6 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty hydroizolacyjne – wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 7 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – bezspoinowe systemy ocieplenia ścian budynków - załącznik nr 8 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty przy wznoszeniu rusztowań – wznoszenie rusztowań – demontaż rusztowań - załącznik nr 9 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ciesielskie - załącznik nr 10 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – wykonywanie pokryć dachowych – krycie dachu papą - załącznik nr 11 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 12 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - załącznik nr 13 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty konstrukcyjne – betonowanie – zbrojenie (przygotowanie i montaż) - załącznik nr 14 do siwz.
Przedmiar – kolorystyka elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami towarzyszącymi Gdańsk ul. Biała 4 -  załącznik nr 15 do siwz.
Projekt budowlany budynku – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym Gdańsk ul. Biała 8, 80-435 Gdańsk  obręb 0042,  dz. nr 496/12 -  załącznik nr 16 do siwz.
Rysunek nr AL_005 – zestawienie stolarki okiennej – stan istniejący – załącznik nr 16a do siwz,
Rysunek nr AL_006 – zestawienie stolarki drzwiowej – stan istniejący – załącznik nr 16b do siwz,
Projekt architektoniczno – budowlany – załącznik nr 16.1 do siwz,
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – projekt kolorystyki elewacji budynku    mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym Gdańsk ul. Biała 8, 80-435 Gdańsk  obręb 0042,  dz. nr 530 – załącznik nr 16.1a do siwz,
Rysunek nr AY_01 – sytuacja – załącznik nr 16.1b do siwz,
Rysunek nr AE_01 – elewacja frontowa  – załącznik nr 16.1c do siwz,
Rysunek nr AE_02 – elewacja tylna – załącznik nr 16.1d do siwz,
Rysunek nr AE_03 – elewacja boczna – załącznik nr 16.1e do siwz,
Rysunek nr AD_01 – detal cokołu oraz przyziemia – załącznik nr 16.1f do siwz,
Rysunek nr AD_02 – detal okna – załącznik nr 16.1g do siwz,
Rysunek nr AD_03 – detal murka oporowego – załącznik nr 16.1h do siwz,
Rysunek nr AD_04 – detal werandy - widok – załącznik nr 16.1i do siwz,
Rysunek nr AD_05 – detal werandy - rzut – załącznik nr 16.1j do siwz,
Rysunek nr AD_06 – detal werandy – przekrój A-A – załącznik nr 16.1k do siwz,
Rysunek nr AD_07 – schemat przeprowadzenia przewodu wentylacyjnego na elewacji – załącznik nr 16.1l do siwz,
Rysunek nr AD_08 – rzut kominów – załącznik nr 16.1m do siwz,
Rysunek nr AO_01 – zestawienie stolarki okiennej projektowane - załącznik nr 16.1n do siwz,
Rysunek nr AO_01.1 – okno 01 – załącznik nr 16.1o do siwz,
Rysunek nr AO_01.2 – okno 02 – załącznik nr 16.1p do siwz,
Rysunek nr AO_01.3 – okno 03 – załącznik nr 16.1q do siwz,
Rysunek nr AO_01.4 – okno 04 – załącznik nr 16.1r do siwz,
Rysunek nr AO_01.5 – okno 05 – załącznik nr 16.1s do siwz,
Rysunek nr AO_01.6 – okno 07 – załącznik nr 16.1t do siwz,
Rysunek nr AO_01.7 – okno 08 – załącznik nr 16.1u do siwz,
Rysunek nr AO_01.8 – okno 09 – załącznik nr 16.1w do siwz,
Rysunek nr AO_01.9 – okno 10 – załącznik nr 16.1x do siwz,
Rysunek nr AO_01.10 – okno 11 – załącznik nr 16.1y do siwz,
Rysunek nr AO_01.11– okno 12 – załącznik nr 16.1z do siwz,
Rysunek nr AO_01.12 – okno 13 – załącznik nr 16.1aa do siwz,
Rysunek nr AO_01.13 – okno 14 – załącznik nr 16.1bb do siwz,
Rysunek nr AO_01.14– okno 15 – załącznik nr 16.1cc do siwz
Rysunek nr AO_02 – zestawienie stolarki drzwiowej projektowane – załącznik nr 16.1dd do siwz,
Rysunek nr AO_02.1 – drzwi D2 – załącznik nr 16.1ee do siwz,
Rysunek nr AO_02.2 – drzwi D3 – załącznik nr 16.1ff do siwz,
Rysunek nr AO_02.3 – drzwi D4 – załącznik nr 16.1gg do siwz,
Rysunek nr AO_02.4 – drzwi D5 – załącznik nr 16.1hh do siwz,
Projekt budowlany – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami   towarzyszącym ul. Biała 8, dz. nr 496/12, obręb 0042, Gdańsk -  branża konstrukcyjna - załącznik nr 17 do siwz.
Rysunek nr K-01 – weranda - konstrukcja – I - załącznik nr 17a do siwz,
Rysunek nr K-02 – weranda - konstrukcja – II - załącznik nr 17b do siwz,
Rysunek nr K-03 – schody zewnętrzne – zbrojenie - załącznik nr 17c do siwz,
Rysunek nr K-04 – mur oporowy - zbrojenie - załącznik nr 17d do siwz,
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – projekt kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami  towarzyszącym; ul. Biała 8, dz. nr 496/12, obręb 0042, Gdańsk – załącznik nr 17e do siwz,
Orzeczenie techniczne konstrukcji budynku mieszkalnego, jednorodzinnego w zabudowie bliźniaczej, w związku z przebudową; lokalizacja – ul. Biała 8, 80-435 Gdańsk, obręb 0042, dz. nr 496/12 – załącznik nr 17f do siwz,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty budowlane, wymagania ogólne, roboty budowlane w zakresie budynków - załącznik nr 18 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty rozbiórkowe - załącznik nr 19 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne – roboty ziemne przy wykonywaniu wykopów pod wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - załącznik nr 20 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty hydroizolacyjne – izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków - załącznik nr 21 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty hydroizolacyjne – wtórne izolacje przegród w budynkach wykonywane metodą iniekcji - załącznik nr 22 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – bezspoinowe systemy ocieplenia ścian budynków - załącznik nr 23 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty przy wznoszeniu rusztowań – wznoszenie rusztowań – demontaż rusztowań - załącznik nr 24 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ciesielskie - załącznik nr 25 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – wykonywanie pokryć dachowych – krycie dachu papą - załącznik nr 26 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 27 do siwz.
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - załącznik nr 28 do siwz.
Przedmiar – kolorystyka elewacji budynku mieszkalnego wraz z dociepleniem i pracami towarzyszącymi  Gdańsk ul. Biała 8 -  załącznik nr 29 do siwz.
Projekt budowlany remontu: ścian zewnętrznych z dociepleniem i kolorystyką, izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic, dachu z udrożnieniem kominów, wymiany stolarki oraz naprawa muru w budynku gminnym przy ul. Białej 11 w Gdańsku, Gdańsk ul. Biała 11 (dz. nr 489/2 obręb 42) -  załącznik nr 30 do siwz.
Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – budynek mieszkalny wielorodzinny, Gdańsk, ul. Biała 11 (dz. nr 489/2, obręb 42) – załącznik nr 30a do siwz,
Rysunek nr A/1 – rzut piwnic – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 30b do siwz,
Rysunek nr A/2 – rzut parteru – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 30c do siwz,
Rysunek nr A/3 – rzut piwnic – załącznik nr 30d do siwz,
Rysunek nr A/4 – rzut parteru – załącznik nr 30e do siwz,
Rysunek nr A/5 – rzut piętra (powtarzalnego I, II) – załącznik nr 30f do siwz,
Rysunek nr A/6 – rzut dachu – załącznik nr 30g do siwz,
Rysunek nr A/7 – przekrój I - I - załącznik nr 30h do siwz,
Rysunek nr A/8 – przekrój II - II - załącznik nr 30i do siwz,
Rysunek nr A/9 – elewacja południowo – zachodnia - załącznik nr 30j do siwz,
Rysunek nr A/10 – elewacja południowo – wschodnia - załącznik nr 30k do siwz,
Rysunek nr A/11 – elewacja północno – wschodnia - załącznik nr 30l do siwz,
Rysunek nr A/12 – zestawienie okien - załącznik nr 30m do siwz,
Rysunek nr A/13 – profil podokapowy – Nr 3’ - załącznik nr 30n do siwz,
Rysunek nr A/14 – profile elewacyjne - załącznik nr 30o do siwz,
Rysunek nr A/14a – profile elewacyjne - załącznik nr 30p do siwz,
Rysunek nr A/14b – profile elewacyjne - załącznik nr 30q do siwz,
Rysunek nr A/15 – szczegół – izolacja pionowa - załącznik nr 30r do siwz,
Rysunek nr A/16 – szczegół 1, szczegół 2 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 30s do siwz,
Rysunek nr A/17 – szczegół 3 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 30t do siwz,
Rysunek nr A/18 – szczegół 4 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 30u do siwz,
Rysunek nr A/19 – szczegół 5 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 30w do siwz,
Rysunek nr A/20 – szczegóły okna O6 - załącznik nr 30x do siwz,
Rysunek nr A/21 – szczegóły okna O6 - załącznik nr 30y do siwz,
Rysunek nr A/22 – szczegóły okien: O4, O5 - załącznik nr 30z do siwz,
Rysunek nr A/23 – szczegóły okien: O4, O5 - załącznik nr 30aa do siwz,
Rysunek nr K/1 – remont ściany – rozmieszczenie szczegółów - załącznik nr 30bb do siwz,
Rysunek nr K/2 – remont ściany – rozmieszczenie szczegółów - załącznik nr 30cc do siwz,
Rysunek nr K/3 – remont ściany – rozmieszczenie szczegółów - załącznik nr 30dd do siwz,
Rysunek nr K/4 – szczegół „A” – Przykład. naprawa pasów podokiennych i nadproży  - załącznik nr 30ee do siwz,
Rysunek nr K/5 – przykładowa naprawa muru przy budynku mieszkalnym – ul. Biała 11 - załącznik nr 30ff do siwz.
Specyfikacje techniczne – budynek mieszkalny gminny - projekt remontu ścian zewnętrznych wraz z  dociepleniem i kolorystyką, izolacja ścian piwnic, remont dachu z udrożnieniem kominów, wymiana stolarki oraz naprawa muru przy budynku Gdańsk ul. Biała 11 -  załącznik nr 31 do siwz.
Przedmiar robót – budynek mieszkalny gminny - projekt remontu ścian zewnętrznych wraz z  dociepleniem i kolorystyką, izolacja ścian piwnic, remont dachu z udrożnieniem kominów, wymiana stolarki oraz naprawa muru przy budynku Gdańsk ul. Biała 11 -  załącznik nr 32 do siwz.
Projekt budowlany remontu: ścian zewnętrznych z dociepleniem i kolorystyką, izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic, dachu z udrożnieniem kominów, wymiany stolarki oraz naprawa muru w budynku gminnym przy ul. Wajdeloty 15B w Gdańsku, Gdańsk ul. Wajdeloty 15B (dz. nr 489/2 obręb 42) -  załącznik nr 33 do siwz.
Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – budynek mieszkalny wielorodzinny, Gdańsk, ul. Wajdeloty 15B (dz. nr 489/2, obręb 42) – załącznik nr 33a do siwz,
Rysunek nr A/1 – rzut piwnic – roboty rozbiórkowe – załącznik nr 33b do siwz,
Rysunek nr A/2 – rzut piwnic – załącznik nr 33c do siwz,
Rysunek nr A/3 – rzut parteru - załącznik nr 33d do siwz,
Rysunek nr A/4 – rzut piętra (powtarzalnego I, II) – załącznik nr 33e do siwz,
Rysunek nr A/5 – rzut dachu – załącznik nr 33f do siwz,
Rysunek nr A/6 – przekrój I - I - załącznik nr 33g do siwz,
Rysunek nr A/7 – elewacja zachodnia - załącznik nr 33h do siwz,
Rysunek nr A/8 – elewacja północna - załącznik nr 33i do siwz,
Rysunek nr A/9 – elewacja wschodnia - załącznik nr 33j do siwz,
Rysunek nr A/10 – zestawienie okien - załącznik nr 33k do siwz,
Rysunek nr A/11 – profile elewacyjne - załącznik nr 33l do siwz,
Rysunek nr A/11a – profile elewacyjne - załącznik nr 33m do siwz,
Rysunek nr A/11b – profile elewacyjne - załącznik nr 33n do siwz,
Rysunek nr A/12 – profile podokapowy – Nr 3’ - załącznik nr 33o do siwz,
Rysunek nr A/13 – szczegół – izolacja pionowa - załącznik nr 33p do siwz,
Rysunek nr A/14 – szczegół 1, szczegół 2 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 33q do siwz,
Rysunek nr A/15 – szczegół 3 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 33r do siwz,
Rysunek nr A/16 – szczegół 4 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 33s do siwz,
Rysunek nr A/17 – szczegół 5 – izolacja termiczna ścian zew. - załącznik nr 33t do siwz,
Rysunek nr A/18 – szczegóły okna O3 - załącznik nr 33u do siwz,
Rysunek nr A/19 – szczegóły okna O3 - załącznik nr 33w do siwz,
Rysunek nr K/1 – remont ściany – rozmieszczenie szczegółów - załącznik nr 33x do siwz,
Rysunek nr K/2 – remont ściany – rozmieszczenie szczegółów - załącznik nr 33y do siwz,
Rysunek nr K/3 – remont ściany – rozmieszczenie szczegółów - załącznik nr 33z do siwz,
Rysunek nr K/4 – szczegół „A” – Przykład. naprawa pasów podokiennych i nadproży - załącznik nr 33aa do siwz,
Rysunek nr K/5 – przykładowa naprawa muru przy budynku mieszkalnym – ul. Wajdeloty 15B - załącznik nr 33bb do siwz.
Specyfikacje techniczne – budynek mieszkalny gminny - projekt remontu ścian zewnętrznych wraz z  dociepleniem i kolorystyką, izolacja ścian piwnic, remont dachu z udrożnieniem kominów, wymiana stolarki oraz naprawa muru przy budynku Gdańsk ul. Wajdeloty 15B -  załącznik nr 34 do siwz.
Przedmiar robót – budynek mieszkalny gminny - projekt remontu ścian zewnętrznych wraz z  dociepleniem i kolorystyką, izolacja ścian piwnic, remont dachu z udrożnieniem kominów, wymiana stolarki oraz naprawa muru przy budynku Gdańsk ul. Wajdeloty 15B -  załącznik nr 35 do siwz.
 

I.6  Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak; dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, tynkarskie w pełnym wymiarze etatu.

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę  lub umów równoważnych co najmniej 5 osób do wykonywania w/w czynności na każde zadanie (3 zadania – 15 osób).

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7.

Dodatkowe kody: 45100000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45111300-1, 45210000-2, 45260000-7, 45261214-7, 45262300-4, 45262310-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262500-6, 45320000-6, 45331210-1, 45421000-4, 45421100-5, 45422000-1, 4545000-6.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Data zakończenia 30.11.2017 r.

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:

w przypadku składania oferty na zadanie 1 –     500 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 –     250 000,00 zł.
w przypadku składania oferty na zadanie 3 –  1 500 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadania 1 i 2 –    750 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadania 1 i 3 –  2 000 000,00 zł.
w przypadku składania oferty na zadania 2 i 3 –  1 750 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na  wszystkie zadania  –  2 250 000,00 zł.
 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:

a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

w przypadku składania oferty tylko na zadanie 2

2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków  o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynkach  o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.
w pozostałych przypadkach

2 roboty budowlane polegające na remoncie i dociepleniu ścian zewnętrznych budynków  objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych w budynkach  objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
 

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. wykonanie izolacji ścian fundamentowych), a drugą - drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.

Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch robót w każdym z rodzajów robót budowlanych, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej  liczbie dla danego rodzaju.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b) skieruje do realizacji zamówienia :

w przypadku składania oferty tylko na zadanie 2

1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez  ograniczeń,
w pozostałych przypadkach

1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez  ograniczeń oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział  w robotach budowlanych  prowadzonych przy zabytkach  nieruchomych  wpisanych do rejestru lub inwentarza  muzeum będącego  instytucją  kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.)
1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:
osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2014. poz.1446 z późn.zm.),
lub

osobą w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która posiada:
świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i  dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz, która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 w/w ustawy,

oraz
osoby do wykonwana remontów w lości :
w przypadku składania oferty na jedno zadanie – 5 osób,
w przypadku składania oferty na dwa zadania –10 osób,
w przypadku składania oferty na trzy zadania – 15 osób.

 

     Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

     Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak.

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

1.     Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

2.     Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

a)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

b)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

c)   (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Nie dotyczy

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

 

IX.1. W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach   zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
 

2.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty  budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

 

 

 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie  uzyskać referencji.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1) Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie zrealizowanych usług oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat.

Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.

Maksymalny termin wykonania  zamówienia nie może być dłuższy niż do 30.11.2017 r.

 Jeżeli Wykonawca określi termin później niż 30.11.2017 r. - jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w druku wykaz osób doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy.
Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 38 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium.

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 43 000,00 zł w tym:

zadanie 1 – 10 000,00 zł;
zadanie 2 –   5 000,00 zł;
zadanie 3 – 28 000,00 zł;
 

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie dotyczy

 

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
1.   Cena                                                                                                                        znaczenie   0,60

2.   Doświadczenie kierownika budowy                                                                     znaczenie   0,20

3.   Termin wykonania                                                                                                 znaczenie   0,20
 
 
 
 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp; tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:

zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy osoby do prowadzenia prac konserwatorskich jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub osobą, do prowadzenia prac konserwatorskich,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub osoby do prowadzenia prac konserwatorskich, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
 

XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
11.07.2017, godzina: 10:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: okres w dniach: do 09.08.2017 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.07.2017 r. godzina 10:45,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych.

80- 171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 82.

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 
 

Część nr 1

nazwa

Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remoncie elewacji, wymianie i renowacji stolarki okiennej oraz remoncie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Białej 4 w Gdańsku

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje roboty związane z:

a)   uszczelnieniem pokrycia dachu, osuszeniem/wymianą wilgotnych i osłabionych elementów konstrukcyjnych dachu oraz wykonaniem impregnacji przeciwgrzybicznej elementów drewnianych więźby dachowej,

b)   zabezpieczeniem budynku przed wpływem wody opadowej, osuszeniem i zlikwidowaniem pleśni oraz zagrzybienia ze ścian a także wykonaniem koryta odprowadzającego wody opadowe od ścian budynku,

c)   uzupełnieniem w piwnicy zaprawy i cegły w wiązaniach muru, szczególnie na sklepieniach łukowych,

d)   wykonaniem izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej metodą iniekcji,

e)   wykonaniem nowej posadzki w piwnicy,

f)    wymianą oraz wyrównaniem posadzki na poddaszu,

g)   remontem schodów drewnianych prowadzących do piwnicy,

h)   wykonaniem opaski betonowej wokół budynku,

i)    wykonaniem renowacji balkonów, zamontowaniem kapinosów na balkonach oraz wykonaniem nowych balustrad,

j)    wypełnieniem rys i spękań elastyczną zaprawa klejową przeznaczoną do pęknięć "pracujących",

k)   dokonaniem przeglądu, demontażu spękanych odcinków gzymsu i jego powtórnego odtworzenia,

l)    ociepleniem ścian zewnętrznych budynku.

m)  ukryciem przewodów przebiegających po elewacji w izolacji/ tynku,

n)   wymianą skrzynek okienek piwnicznych,

o)   remontem schodów zewnętrznych wraz z montażem nowych balustrad,

p)   wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonaniem blendy,

q)   ociepleniem wskazanych przewodów wentylacyjnych, poprowadzeniem nowych przewodów i przełożeniem nieprawidłowo podłączonych.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7.

Dodatkowe kody: 45100000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45111300-1, 45210000-2, 45260000-7, 45261214-7, 45262300-4, 45262310-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262500-6, 45320000-6, 45331210-1, 45421000-4, 45421100-5, 45422000-1, 4545000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Data zakończenia 30.11.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1.   Cena                                                                        znaczenie 0,60

2.   Doświadczenie kierownika budowy                         znaczenie  0,20

3.   Termin wykonanua                                                  znaczemie 0,20
 

 

Część nr 2

nazwa

Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remoncie elewacji, wymianie i renowacji stolarki okiennej oraz remoncie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Białej 8 w Gdańsku

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje roboty związane z:

dociepleniem ścian zewnętrznych,
remontem werandy wejściowej wraz z balkonem,
wykonaniem 1-krotnego krycia dachu papą termozgrzewalną,
załataniem ubytków w tynku na kominie,
wymianą rynien, rur spustowych i opierzenia,
ukryciem przewodów elektrycznych w izolacji/ tynku,
wykonaniem nowej posadzki w piwnicy z warstwami izolacji przeciwwilgociowej,
naprawą schodów zewnętrznych do budynku oraz schodów do piwnicy,
wykonaniem nowej opaski betonowej wokół budynku,
naprawą ścian piwnicy oraz uzupełnieniem zaprawy z cegieł w wiązaniu muru oraz odgrzybieniem ściany i wykonaniem izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej metodą iniekcji,
wyburzeniem oraz wykonaniem nowej ścianki oporowej przy wejściu do piwnicy,
wzmocnieniem więźby dachowej ze względu na nadmierne ugięcia,
wykonaniem impregnacji przeciwgrzybicznej elementów drewnianych więźby dachowej,
wypełnieniem wszelkich rys i spękań elastyczną zaprawą klejową przeznaczoną do pęknięć „pracujących"
wykonaniem brakujących przewodów wentylacyjnych i przełożeniem przewodów nieprawidłowo podłączonych.
wymianą stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7.

Dodatkowe kody: 45100000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45111300-1, 45210000-2, 45260000-7, 45261214-7, 45262300-4, 45262310-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262500-6, 45320000-6, 45331210-1, 45421000-4, 45421100-5, 45422000-1, 4545000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Data zakończenia 30.11.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:
Cena                                                                        znaczenie 0,60
Doświadczenie kierownika budowy                         znaczenie  0,20
Termin wykonania                                                    znaczenie 0,20
 

 

 

 

Część nr 3

nazwa

Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej, remoncie elewacji, wymianie i renowacji stolarki okiennej oraz remoncie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Białej 11 i Wajdeloty 15B w Gdańsku

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Zakres robót obejmuje roboty związane z:

Biała 11

wykonaniem izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic,
wymianą okien w poziomie piwnic oraz naprawą studzienek /oświetlaczy okien piwnic,
remontem, renowacją i kolorystyką elewacji frontowej,
wykonaniem docieplenia i kolorystyki elewacji od strony podwórza,
wymianą stolarki okiennej na kondygnacjach nadziemnych,
remontem i renowacją drzwi zewnętrznych,
remontem pokrycia dachowego oraz wymianą rynien i rur spustowych,
udrożnieniem przewodów kominowych;
remontem muru oporowego oraz schodów zewnętrznych.

Wajdeloty 15B
wykonaniem izolacji ścian zewnętrznych w poziomie piwnic,
wymianą okien w poziomie piwnic oraz naprawą studzienek /oświetlaczy okien piwnic,
remontem, renowacją i kolorystyką elewacji frontowej,
wykonaniem docieplenia i kolorystyki elewacji od strony podwórza oraz szczytowej,
wymianą stolarki okiennej na kondygnacjach nadziemnych,
remontem i renowacją drzwi zewnętrznych,
remontem pokrycia dachowego oraz wymianą rynien i rur spustowych,
udrożnieniem przewodów kominowych,
remontem muru oporowego oraz schodów zewnętrznych.
 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7.

Dodatkowe kody: 45100000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45111300-1, 45210000-2, 45260000-7, 45261214-7, 45262300-4, 45262310-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262500-6, 45320000-6, 45331210-1, 45421000-4, 45421100-5, 45422000-1, 4545000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Data zakończenia 30.11.2017 r.

 

Kryteria oceny ofert:

Cena                                                                        znaczenie 0,60
Doświadczenie kierownika budowy                         znaczenie  0,20
Termin wykonania                                                    znaczenie 0,20
 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania. 433,52 KB 2017-07-10 09:57 pobierz
2 siwz 841,28 KB 2017-06-26 14:34 pobierz
3 oswiadczenie podst. wykluczenia zał. 36. 354,41 KB 2017-06-26 14:34 pobierz
4 oswiadczenie warunki udzialu zał. 37 383,94 KB 2017-06-26 14:33 pobierz
5 oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 38 174,21 KB 2017-06-26 14:33 pobierz
6 Wzór umowy zad. 1. 291,45 KB 2017-06-26 14:33 pobierz
7 Wzór umowy zad. 2 289,36 KB 2017-06-26 14:32 pobierz
8 Wzór umowy zad. 3. 287,17 KB 2017-06-26 14:32 pobierz
9 BIALA 4_opis do projektu + BIOZ. 178,22 KB 2017-06-26 14:27 pobierz
10 BIALA 4_okladka projektu PB 36,08 KB 2017-06-26 14:27 pobierz
11 BIALA 4_okladka projektu BIOZ 35,26 KB 2017-06-26 14:26 pobierz
12 AY_01_SYTUACJA 275,17 KB 2017-06-26 14:26 pobierz
13 AO_02_ZESTAWIENIE STOLARKI DRZWIOWEJ 472,58 KB 2017-06-26 14:25 pobierz
14 AO_02.5_DRZWI D5 308,38 KB 2017-06-26 14:25 pobierz
15 AO_02.4_DRZWI D4 294,81 KB 2017-06-26 14:25 pobierz
16 AO_02.3_DRZWI D3 299,32 KB 2017-06-26 14:24 pobierz
17 AO_02.2_DRZWI D2 299,45 KB 2017-06-26 14:24 pobierz
18 AO_02.1_DRZWI D1 900,24 KB 2017-06-26 14:23 pobierz
19 AO_01_ZESTAWIENIE STOLARKI OKIENNEJ 443,92 KB 2017-06-26 14:22 pobierz
20 AO_01.11_OKNO 11 296,51 KB 2017-06-26 14:20 pobierz
21 AO_01.10_OKNO 10. 300,86 KB 2017-06-26 14:19 pobierz
22 AO_01.9_OKNO 9 298,58 KB 2017-06-26 14:19 pobierz
23 AO_01.8_OKNO 8 301,45 KB 2017-06-26 14:19 pobierz
24 AO_01.7_OKNO 7. 300,43 KB 2017-06-26 14:18 pobierz
25 AO_01.6_OKNO O6 301,31 KB 2017-06-26 14:18 pobierz
26 AO_01.5_OKNO O5 301,2 KB 2017-06-26 14:18 pobierz
27 AO_01.4_OKNO O4 298,46 KB 2017-06-26 14:17 pobierz
28 AO_01.3_OKNO O3 301,8 KB 2017-06-26 14:17 pobierz
29 AO_01.2_OKNO O2 298,69 KB 2017-06-26 14:17 pobierz
30 AO_01.1_OKNO O1 300,35 KB 2017-06-26 14:16 pobierz
31 AE_04 ELEWACJA BOCZNA PN-ZACH 411,62 KB 2017-06-26 14:15 pobierz
32 AE_03 ELEWACJA TYLNA PN-WSCH 500,29 KB 2017-06-26 14:15 pobierz
33 AE_02 ELEWACJA BOCZNA PD-WSCH. 417,91 KB 2017-06-26 14:14 pobierz
34 AE_01_ ELEWACJA FRONTOWA PD-ZACH 643,34 KB 2017-06-26 14:13 pobierz
35 AD_15_RZUT KOMINOW 490,36 KB 2017-06-26 14:13 pobierz
36 AD_15_RZUT KOMINOW 490,36 KB 2017-06-26 14:12 pobierz
37 AD_14_RZUT PODDASZA 355,8 KB 2017-06-26 14:12 pobierz
38 AD_13_RZUT PARTERU 573 KB 2017-06-26 14:12 pobierz
39 AD_12_RZUT PIWNICY 420,05 KB 2017-06-26 14:11 pobierz
40 AD_11_DETAL BALUSTARDY BALKONOWEJ 406,66 KB 2017-06-26 14:11 pobierz
41 AD_10_SCHODOW ZEWNETRZNYCH DO PIWNICY 469,51 KB 2017-06-26 14:10 pobierz
42 AD_09_DETAL SCHODOW ZEWNETRZNYCH PRZYBUDOWK 474 KB 2017-06-26 14:10 pobierz
43 AD_08_DETAL NOWYCH SCHODOW ZEWNETRZNYCH 570,36 KB 2017-06-26 14:09 pobierz
44 AD_07_DETAL SCHODOW DO PIWNICY 291,19 KB 2017-06-26 14:09 pobierz
45 AD_06_DETAL GZYMSU - elewacja frontowa 371,83 KB 2017-06-26 14:09 pobierz
46 AD_05_DETAL GZYMSU - elewacja tylna 306,58 KB 2017-06-26 14:08 pobierz
47 AD_04_DETAL OKNA - sciana nieocieplana 355,26 KB 2017-06-26 14:08 pobierz
48 AD_03_DETAL OKNA - sciana ocieplana 409,21 KB 2017-06-26 14:08 pobierz
49 AD_02_DETAL COKOLU ORAZ PRZYZIEMIA - sciana nieocieplana. 370,27 KB 2017-06-26 14:07 pobierz
50 AD_01_DETAL COKOLU ORAZ PRZYZIEMIA - sciana ocieplana 401,22 KB 2017-06-26 14:07 pobierz
51 Biała_4_konstrukcja. 2,93 MB 2017-06-26 14:06 pobierz
52 ST KM DESIGN Biała 4 wym ogól 0 108,43 KB 2017-06-26 14:05 pobierz
53 ST KM DESIGN Biała 4 rob rozb 1 46,63 KB 2017-06-26 14:04 pobierz
54 ST KM DESIGN Biała 4 rob ziemne 2. 89,59 KB 2017-06-26 14:04 pobierz
55 ST KM DESIGN Biała 4 izol fundam 3 166,82 KB 2017-06-26 14:04 pobierz
56 ST KM DESIGN Biała 4 izol iniekcją 4 116,77 KB 2017-06-26 14:03 pobierz
57 ST KM DESIGN Biała 4 elewacje 5. 112,86 KB 2017-06-26 14:03 pobierz
58 ST KM DESIGN Biała 4 rusztowania 6 48,46 KB 2017-06-26 14:02 pobierz
59 ST KM DESIGN Biała 4 rob ciesielskie 7 49,59 KB 2017-06-26 14:02 pobierz
60 ST KM DESIGN Biała 4 pokrycia dachowe 8 67,08 KB 2017-06-26 14:02 pobierz
61 ST KM DESIGN Biała 4 stol okienna i drzw 9 36,17 KB 2017-06-26 14:01 pobierz
62 ST KM DESIGN Biała 4 wentylacje 10 97,93 KB 2017-06-26 14:01 pobierz
63 Przedmiar KM DESIGN przedm Kolorystyka elewacji Biała 4 181,11 KB 2017-06-26 13:57 pobierz
64 OPIS do projektu Biała 8 149,19 KB 2017-06-26 13:56 pobierz
65 AD_01_DETAL COKOLU ORAZ PRZYZIEMIA 416,36 KB 2017-06-26 13:55 pobierz
66 AD_02_DETAL OKNA 382,78 KB 2017-06-26 13:55 pobierz
67 AD_03_DETAL MURKA OPOROWEGO 405,51 KB 2017-06-26 13:55 pobierz
68 AD_04_DETAL WERANDY - WIDOK 330,69 KB 2017-06-26 13:54 pobierz
69 AD_05_DETAL WERANDY - RZUT 415,05 KB 2017-06-26 13:54 pobierz
70 AD_06_DETAL WERANDY - PRZEKROJ A-A. 512,26 KB 2017-06-26 13:54 pobierz
71 AD_07_SCHEMAT POPROWADZENIE PRZEWODU NA ELEWACJI. 322,61 KB 2017-06-26 13:53 pobierz
72 AD_08_RZUT KOMINOW 374,75 KB 2017-06-26 13:52 pobierz
73 AE_01 ELEWACJA FRONTOWA 549,7 KB 2017-06-26 13:52 pobierz
74 AE_02 ELEWACJA TYLNA 411,6 KB 2017-06-26 13:51 pobierz
75 AE_03 ELEWACJE BOCZNE 520,12 KB 2017-06-26 13:28 pobierz
76 AO_01.1_OKNO O1. 265,35 KB 2017-06-26 13:28 pobierz
77 AO_01.2_OKNO O2 255,39 KB 2017-06-26 13:28 pobierz
78 AO_01.3_OKNO O3 255,71 KB 2017-06-26 13:27 pobierz
79 AO_01.4_OKNO O4 265,07 KB 2017-06-26 13:27 pobierz
80 AO_01.5_OKNO O5 270,37 KB 2017-06-26 13:26 pobierz
81 AO_01.6_OKNO O7. 266,57 KB 2017-06-26 13:26 pobierz
82 AO_01.7_OKNO O8 268,5 KB 2017-06-26 13:25 pobierz
83 AO_01.8_OKNO O9 269,2 KB 2017-06-26 13:25 pobierz
84 AO_01.9_OKNO O10 282,64 KB 2017-06-26 13:25 pobierz
85 AO_01.10_OKNO O11 278,28 KB 2017-06-26 13:25 pobierz
86 AO_01.11_OKNO O12 278,48 KB 2017-06-26 13:24 pobierz
87 AO_01.12_OKNO O13 278,73 KB 2017-06-26 13:24 pobierz
88 AO_01.13_OKNO O14 286,16 KB 2017-06-26 13:24 pobierz
89 AO_01.14_OKNO O15 275,99 KB 2017-06-26 13:23 pobierz
90 AO_01_ZESTAWIENIE STOLARKI OKIENNEJ 436,36 KB 2017-06-26 13:23 pobierz
91 AO_02.1_DRZWI D2 436,36 KB 2017-06-26 13:22 pobierz
92 AO_02.1_DRZWI D2 251,52 KB 2017-06-26 13:22 pobierz
93 AO_02.2_DRZWI D3 251,81 KB 2017-06-26 13:21 pobierz
94 AO_02.3_DRZWI D4 249,24 KB 2017-06-26 13:21 pobierz
95 AO_02.4_DRZWI D5 249,94 KB 2017-06-26 13:20 pobierz
96 AO_01.1_OKNO O1 265,35 KB 2017-06-26 11:55 pobierz
97 AO_02_ZESTAWIENIE STOLARKI DRZWIOWEJ 325,06 KB 2017-06-26 11:53 pobierz
98 AY_01_SYTUACJA 295,3 KB 2017-06-26 11:52 pobierz
99 OKLADKA_informacje dotyczace BIOZ 35,6 KB 2017-06-26 11:50 pobierz
100 OKLADKA_strona tytulowa. 36,33 KB 2017-06-26 11:50 pobierz
101 KONSTRUKCJA_opis i rysunki Biała 8. 3,76 MB 2017-06-26 11:48 pobierz
102 ST KM DESIGN Biała 8 wym ogól 0 108,29 KB 2017-06-26 11:45 pobierz
103 ST KM DESIGN Biała 8 rob rozb 1 46,71 KB 2017-06-26 11:45 pobierz
104 ST KM DESIGN Biała 8 rob ziemne 2 89,59 KB 2017-06-26 11:44 pobierz
105 ST KM DESIGN Biała 8 izol fundam 3 173,58 KB 2017-06-26 11:44 pobierz
106 ST KM DESIGN Biała 8 izol iniekcją 4 116,77 KB 2017-06-26 11:44 pobierz
107 ST KM DESIGN Biała 8 elewacje 5 114,68 KB 2017-06-26 11:43 pobierz
108 ST KM DESIGN Biała 8 rusztowania 6 48,46 KB 2017-06-26 11:43 pobierz
109 ST KM DESIGN Biała 8 rob ciesiel 7 50,76 KB 2017-06-26 11:43 pobierz
110 ST KM DESIGN Biała 8 pokr dachowe 8 67,06 KB 2017-06-26 11:42 pobierz
111 ST KM DESIGN Biała 8 stolarka 9. 34,86 KB 2017-06-26 11:42 pobierz
112 ST KM DESIGN Biała 8 wentylacje 10 94,51 KB 2017-06-26 11:41 pobierz
113 Przedmiar KM DESIGN przedm Kolorystyka el Biała 8. 184,12 KB 2017-06-26 11:40 pobierz
114 zał. 32 - Przedmiar Biała 11 60,59 KB 2017-06-26 11:38 pobierz
115 zał. 31 - Specyfikacja techniczna Białą 11 1,69 MB 2017-06-26 11:37 pobierz
116 zał. 30 - Pojekt budowlany Białą 11 10,83 MB 2017-06-26 11:37 pobierz
117 PB br A-K ul. Wajdeloty 15 B Gdańsk 11,47 MB 2017-06-26 11:34 pobierz
118 ST Wajeloty 15B1 1,69 MB 2017-06-26 11:32 pobierz
119 Wajdeloty 15B - roboty budowlane_przedmiar 60,11 KB 2017-06-26 11:31 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2017-06-26
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2017-06-26 14:36
Ostatnia aktualizacja: 2017-07-11 12:41