BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót budowlanych polegających na:  dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 „B” do obowiązujących przepisów p.poż.  instalacji klimatyzacji,  malowaniu elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2017-09-08

Informuję, że dnia 08.09.2017r została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą   Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, na kwotę 733 382,03 zł brutto, z terminem wykonania 27.12.2017 r. okresem gwarancji  3 lata  i doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 0 robót.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2017-09-06

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę nr 1 firmy Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, z ceną oferty 733 382,03 zł brutto, z terminem wykonania 27.12.2017 r. okresem gwarancji  3 lata  i  doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 0 robót.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/

termin wykonania zamówienia/

okres udzielonej gwarancji/

doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym

 
 

1
Biuro Obsługi Budownictwa

Paweł Biełuś

ul. Kominkowa 5

80-180 Kowale
 

Cena oferty: 733 382,03  zł

Termin wykonania zamówienia 27.12.2017 r.

Okres udzielonej gwarancji – 3 lata 

Doświadczenie  osoby  na stanowisku  kierowniczym – 0 robót

 

 

 
 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium       

Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium

Termin wykonania -  20%
Liczba pkt w kryterium

Okres udzielonej gwarancji -  10%
Liczba pkt w kryterium

Doświadczenie  osoby  na stanowisku kierowniczym 10%
Razem
1
60,00
1,00
0,00
0,00
61,00
 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.09.2017 r.

 

 

 

Treść postępowania:

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowe(URL)j: www.gznk.pl

e-mail nz@gznk.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:           zamówienia publicznego

Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak

Pisemnie - pocztą lub osobiście

Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

                                              

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO

wykonanie robót budowlanych polegających na:

dostosowaniu  budynku przy ul. Partyzantów 74 „B” do obowiązujących przepisów p.poż.
instalacji klimatyzacji,
malowaniu elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych.

 

Numer referencyjny : 46/17/A

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie podzielone jest na części: nie.

 

I. Krótki opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB  przy ul. Partyzantów 74 „B”  (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów  p.poż., polegające na wykonaniu: wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych, klimatyzacji piętra 2 i 3,  a także malowanie  elewacji  z wymianą  podokienników zewnętrznych.

 

Charakterystyczne parametry techniczne budynku:

Powierzchnia użytkowa budynku                                    -        1 041,51 m2

Powierzchnia zabudowy                                                   -           313,79 m2

Kubatura                                                                              -         4 626,25 m3                  

Wysokość budynku                                                           -              13,70 m.

 

Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej, murowanej, posiada cztery kondygnacje nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum.

Budynek wyposażony jest w instalacje:
wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody,
centralnego ogrzewania
elektryczną i teletechniczną,
odgromową,
wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w części budynku,
wentylacji grawitacyjnej
Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
   Zakres robót obejmuje:

Roboty budowlane:
wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową,
wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza,
przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra,
prace szpachlarskie i malarskie,
malowanie elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych,
roboty porządkowe.
Roboty sanitarne:
demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej,
prace kominiarskie,
remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej części  pomieszczeń,
modernizację  systemu wentylacji pozostałych pomieszczeń biurowych,
wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego,
modernizację systemu wentylacji  pomieszczeń sanitarnych.
Roboty elektryczne i SAP:
instalację oświetlenia ewakuacyjnego (awaryjnego),
instalację oddymiania,
instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP,
instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.
Instalacja klimatyzacji dla piętra 2 i 3 zgodnie z aneksem - podział na  etapy - dla etapu I.
wykonanie otworów  w ścianach, stropach i dachu dla przeprowadzenia instalacji chłodniczej,
wykonanie obudowy instalacji chłodniczej i skroplinowej,
podłączenie instalacji odprowadzenia skroplin  do pionów,
zainstalowanie nowych tablic klimatyzacji,
wykonanie zasilania tablic TK z istniejącego złącza  kablowego budynku ,
zasilanie klimatyzatorów z poszczególnych tablic.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej  budynku.
   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

Projekt budowlany remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40                                                                                                                                              – załącznik nr 1 do siwz,
Branża budowlana                                                                                                                                  – załącznik nr 1.1. do siwz,
Rysunek nr 1 – Sytuacja w terenie                                                                                                      – załącznik nr 1.1. 1 do siwz,
Rysunek nr 2 – Rzut piwnicy    - projekt                                                                                             – załącznik nr 1.1.2 do siwz,
Rysunek nr 3 – Rzut parteru      - projekt                                                                                           – załącznik nr 1.1.3 do siwz,
Rysunek nr 4 – Rzut I piętra      - projekt                                                                                            – załącznik nr 1.1.4 do siwz,
Rysunek nr 5 – Rzut II piętra    - projekt                                                                                              – załącznik nr 1.1.5 do siwz,
Rysunek nr 6 – Rzut III piętra   - projekt                                                                                              – załącznik nr 1.1.6 do siwz,
Rysunek nr 7 – Przekrój A-A                                                                                                                – załącznik nr 1.1.7 do siwz,
Rysunek nr 8 – Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej                                                         – załącznik nr 1.1.8 do siwz,
  Instalacje elektryczne                                                                                                                          – załącznik nr 1.2 do siwz,
Rysunek nr E-11 str. 1/2 – Schemat  główny tablicy TP                                                                    – załącznik nr 1.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-11 str. 2/2 – Schemat  główny tablicy TP                                                                    – załącznik nr 1.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Piwnica                                          – załącznik nr 1.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Piwnica                                          – załącznik nr 1.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Parter                                            – załącznik nr 1.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Parter                                            – załącznik nr 1.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. I Piętro                                          – załącznik nr 1.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. I Piętro                                          – załącznik nr 1.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. II Piętro                                         – załącznik nr 1.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. II Piętro                                         – załącznik nr 1.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. III Piętro                                        – załącznik nr 1.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. III Piętro                                        – załącznik nr 1.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-21 – Schemat instalacji SAP                                                                                          – załącznik nr 1.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  Piwnica                                                                    – załącznik nr 1.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  Piwnica                                                                    – załącznik nr 1.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  Parter                                                                       – załącznik nr 1.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 2/2 – Plan instalacji SAP Parter                                                                        – załącznik nr 1.2.17 do siwz,,
Rysunek nr E-24 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  I Piętro                                                                     – załącznik nr 1.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-24 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  I Piętro                                                                     – załącznik nr 1.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  II Piętro                                                                    – załącznik nr 1.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  II Piętro                                                                    – załącznik nr 1.2.21 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  III Piętro                                                                   – załącznik nr 1.2.22 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  III Piętro                                                                   – załącznik nr 1.2.23 do siwz,
Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40                                                                                                                                             – załącznik nr 2 do siwz.
  Branża budowlana                                                                                                                                 – załącznik nr 2.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – Sytuacja w terenie                                                                                                      – załącznik nr 2.1.1 do siwz,
Rysunek nr 2 – Rzut piwnicy  - projekt                                                                                              – załącznik nr 2.1.2 do siwz,
Rysunek nr 3 – Rzut parteru    - projekt                                                                                             – załącznik nr 2.1.3 do siwz,
Rysunek nr 4 – Rzut I piętra    - projekt                                                                                               – załącznik nr 2.1.4 do siwz,
Rysunek nr 5 – Rzut II piętra   - projekt                                                                                               – załącznik nr 2.1.5 do siwz,
Rysunek nr 6 – Rzut III piętra  - projekt                                                                                               – załącznik nr 2.1.6 do siwz,
Rysunek nr 7 – Przekrój A-A                                                                                                                – załącznik nr 2.1.7 do siwz,
Rysunek nr 8 – Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej                                                         – załącznik nr 2.1.8 do siwz,
  Instalacje elektryczne                                                                                                                          – załącznik nr 2.2 do siwz.
Rysunek nr E-11 str. 1/2 – Schemat  główny tablicy TP                                                                    – załącznik nr 2.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-11 str. 2/2 – Schemat  główny tablicy TP                                                                    – załącznik nr 2.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Piwnica                                          – załącznik nr 2.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Piwnica                                          – załącznik nr 2.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Parter                                            – załącznik nr 2.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. Parter                                            – załącznik nr 2.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. I Piętro                                          – załącznik nr 2.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. I Piętro                                          – załącznik nr 2.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. II piętro                                         – załącznik nr 2.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. II piętro                                         – załącznik nr 2.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 1/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. III Piętro                                        – załącznik nr 2.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 2/2 – Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. III Piętro                                        – załącznik nr 2.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-21 – Schemat instalacji SAP                                                                                          – załącznik nr 2.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  Piwnica                                                                    – załącznik nr 2.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  Piwnica                                                                    – załącznik nr 2.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  Parter                                                                       – załącznik nr 2.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 2/2 – Plan instalacji SAP Parter                                                                        – załącznik nr 2.2.17 do siwz,
Rysunek nr E-24 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  I Piętro                                                                     – załącznik nr 2.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-24 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  I Piętro                                                                     – załącznik nr 2.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  II Piętro                                                                    – załącznik nr 2.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  II Piętro                                                                    – załącznik nr 2.2.21 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 1/2 – Plan instalacji SAP  III Piętro                                                                   – załącznik nr 2.2.22 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 2/2 – Plan instalacji SAP  III Piętro                                                                   – załącznik nr 2.2.23 do siwz.
Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego „B” Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych – Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)                                                                                                                  – załącznik nr 3 do siwz.
Branża sanitarna                                                                                                                                     – załącznik nr 3.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny                                                                                                            – załącznik nr 3.1.1 do siwz,
Rysunek nr W1 – Wentylacja – Rzut piwnicy                                                                                     – załącznik nr 3.1.2 do siwz,
Rysunek nr W2 – Wentylacja rzut parteru                                                                                        – załącznik nr 3.1.3 do siwz,
Rysunek nr W3 – Wentylacja rzut I piętra                                                                                         – załącznik nr 3.1.4 do siwz,
Rysunek nr W4 – Wentylacja rzut II piętra                                                                                        – załącznik nr 3.1.5 do siwz,
Rysunek nr W5 – Wentylacja rzut III piętra                                                                                       – załącznik nr 3.1.6 do siwz,
Rysunek nr W6 – Wentylacja rzut dachu                                                                                           – załącznik nr 3.1.7 do siwz,
Rysunek nr W7 – Wentylacja Przekrój A-A                                                                                        – załącznik nr 3.1.8 do siwz,
  Instalacje elektryczne                                                                                                                          – załącznik nr 3.2 do siwz,
Rysunek nr E-01 –  Schemat  główny tablicy TW                                                                               – załącznik nr 3.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-02 –  Widok tablicy TW                                                                                                 – załącznik nr 3.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - III pietro                                     – załącznik nr 3.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 1/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - dach                                             – załącznik nr 3.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 2/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - dach                                             – załącznik nr 3.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - węzeł cieplny                                            – załącznik nr 3.2.6 do siwz,
Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego „B” Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych – Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)                                                                                  – załącznik nr 4 do siwz,
Branża sanitarna                                                                                                                                     – załącznik nr 4.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny                                                                                                            – załącznik nr 4.1.1 do siwz,
Rysunek nr W1 – Wentylacja – Rzut piwnicy                                                                                     – załącznik nr 4.1.2 do siwz,
Rysunek nr W2 – Wentylacja rzut parteru                                                                                        – załącznik nr 4.1.3 do siwz,
Rysunek nr W3 – Wentylacja rzut I piętra                                                                                         – załącznik nr 4.1.4 do siwz,
Rysunek nr W4 – Wentylacja rzut II piętra                                                                                        – załącznik nr 4.1.5 do siwz,
Rysunek nr W5 – Wentylacja rzut III piętra                                                                                        – załącznik nr 4.1.6 do siwz,
Rysunek nr W6 – Wentylacja rzut dachu                                                                                           – załącznik nr 4.1.7 do siwz,
Rysunek nr W7 – Wentylacja Przekrój A-A                                                                                        – załącznik nr 4.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne                                                                                                                            – załącznik nr 4.2 do siwz,
Rysunek nr E-01 – Schemat  główny tablicy TW                                                                                – załącznik nr 4.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Widok tablicy TW                                                                                                  – załącznik nr 4.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - III pietro                                     – załącznik nr 4.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 1/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - dach                                             – załącznik nr 4.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 2/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - dach                                             – załącznik nr 4.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja  - węzeł cieplny                                            – załącznik nr 4.2.6 do siwz,
Projekt Budowlany- Projekt klimatyzacji w budynku biurowym „B” Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych – Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)  – załącznik nr 5 do siwz.
Branża sanitarna                                                                                                                                     – załącznik nr 5.1 do siwz.
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny                                                                                                            – załącznik nr 5.1.1 do siwz,
Rysunek nr KI1 – Klimatyzacja  rzut parteru                                                                                       – załącznik nr 5.1.2 do siwz,
Rysunek nr KI2 – Klimatyzacja  rzut I piętra                                                                                        – załącznik nr 5.1.3 do siwz,
Rysunek nr KI3 – Klimatyzacja  rzut II piętra                                                                                       – załącznik nr 5.1.4 do siwz,
Rysunek nr KI4 – Klimatyzacja  rzut III piętra                                                                                      – załącznik nr 5.1.5 do siwz,
Rysunek nr KI5 – Klimatyzacja  rzut dachu                                                                                          – załącznik nr 5.1.6 do siwz,
Rysunek nr KI6 – Klimatyzacja  przekrój A-A                                                                                      – załącznik nr 5.1.7 do siwz,
Rysunek nr KI7 – Klimatyzacja  schematy                                                                                           – załącznik nr 5.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne                                                                                                                             – załącznik nr 5.2 do siwz,
Rysunek nr E-01 strona 1/2 – Schemat główny tablicy TK                                                        – załącznik nr 5.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-01 strona 2/2 – Schemat główny tablicy TK                                                        – załącznik nr 5.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Schemat główny tablicy KPO                                                                         – załącznik nr 5.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Schemat główny tablicy KP1                                                                          – załącznik nr 5.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 – Schemat główny tablicy KP2                                                                          – załącznik nr 5.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Schemat główny tablicy KP3                                                                          – załącznik nr 5.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut parteru                                                          – załącznik nr 5.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut parteru                                                          – załącznik nr 5.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut I piętra                                                           – załącznik nr 5.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut I piętra                                                           – załącznik nr 5.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut II piętra                                                          – załącznik nr 5.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut II piętra                                                          – załącznik nr 5.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut III piętra                                                         – załącznik nr 5.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut III piętra                                                         – załącznik nr 5.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut dachu                                                             – załącznik nr 5.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut dachu                                                             – załącznik nr 5.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-11 – Widok rozdzielnicy TK                                                                                    – załącznik nr 5.2.17 do siwz,
Rysunek nr E-12 – Widok rozdzielnicy KPO                                                                                 – załącznik nr 5.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-13 – Widok rozdzielnicy KP1                                                                                 – załącznik nr 5.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-14 – Widok rozdzielnicy KP2                                                                                 – załącznik nr 5.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-15 – Widok rozdzielnicy KP3                                                                                 – załącznik nr 5.2.21 do siwz.
Projekt Wykonawczy - Projekt klimatyzacji w budynku biurowym „B” Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych – Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)           – załącznik nr 6 do siwz
Branża sanitarna                                                                                                                                     – załącznik nr 6.1 do siwz.
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny                                                                                                     – załącznik nr 6.1.1 do siwz,
Rysunek nr KI1 – Klimatyzacja  rzut parteru                                                                                – załącznik nr 6.1.2 do siwz,
Rysunek nr KI2 – Klimatyzacja  rzut I piętra                                                                                  – załącznik nr 6.1.3 do siwz,
Rysunek nr KI3 – Klimatyzacja  rzut II piętra                                                                                 – załącznik nr 6.1.4 do siwz,
Rysunek nr KI4 – Klimatyzacja  rzut III piętra                                                                                – załącznik nr 6.1.5 do siwz,
Rysunek nr KI5 – Klimatyzacja  rzut dachu                                                                                   – załącznik nr 6.1.6 do siwz,
Rysunek nr KI6 – Klimatyzacja  przekrój A-A                                                                                – załącznik nr 6.1.7 do siwz,
Rysunek nr KI7 – Klimatyzacja  schematy                                                                                    – załącznik nr 6.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne                                                                                                                             – załącznik nr 6.2 do siwz.
Rysunek nr E-01 strona 1/2 – Schemat główny tablicy TK                                                        – załącznik nr 6.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-01 strona 2/2 – Schemat główny tablicy TK                                                        – załącznik nr 6.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Schemat główny tablicy KPO                                                                         – załącznik nr 6.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Schemat główny tablicy KP1                                                                          – załącznik nr 6.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 – Schemat główny tablicy KP2                                                                          – załącznik nr 6.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Schemat główny tablicy KP3                                                                         – załącznik nr 6.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut parteru                                                          – załącznik nr 6.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut parteru                                                          – załącznik nr 6.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut I piętra                                                           – załącznik nr 6.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut I piętra                                                           – załącznik nr 6.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut II piętra                                                          – załącznik nr 6.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut II piętra                                                          – załącznik nr 6.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut III piętra                                                         – załącznik nr 6.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut III piętra                                                        – załącznik nr 6.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 1/2 – Klimatyzacja  rzut dachu                                                             – załącznik nr 6.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 2/2 – Klimatyzacja  rzut dachu                                                             – załącznik nr 6.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-11 – Widok rozdzielnicy TK                                                                                    – załącznik nr 6.2.17 do siwz,
Rysunek nr E-12 – Widok rozdzielnicy KPO                                                                                 – załącznik nr 6.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-13 – Widok rozdzielnicy KP1                                                                                 – załącznik nr 6.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-14 – Widok rozdzielnicy KP2                                                                                 – załącznik nr 6.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-15 – Widok rozdzielnicy KP3                                                                                 – załącznik nr 6.2.21 do siwz.
Projekt klimatyzacji w budynku biurowym „B” Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych – Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40). Aneks - podział na etapy                                                                                                                                          – załącznik nr 7 do siwz,
Rysunek nr KI7a – Klimatyzacja  schematy: parter, I piętro                                                      – załącznik nr 7.1.1 do siwz,
Rysunek nr KI7b – Klimatyzacja  schematy: II piętro, III piętro                                                 – załącznik nr 7.1.2 do siwz,
Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku  przy ul. Partyzantów 74 w zakresie  poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40                                                                                             –  załącznik nr 8 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w  budynku biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 – Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji                                                                                                                                                                                               – załącznik nr 9 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku ul. Partyzantów 74. Roboty elektryczne                                                                                                                             – załącznik nr 10 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego „B” GZNKZB położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych                                                                                                                    – załącznik nr 11 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacja klimatyzacji w budynku biurowym „B” GZNKZB położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne. Roboty instalacji elektrycznych                                                                                                                                                                                  – załącznik nr 12 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji klimatyzacji w budynku biurowym B zlokalizowanym w Gdańsku ul. Partyzantów 74 – Roboty instalacyjne. Instalacja klimatyzacji – załącznik nr 13 do siwz
 Przedmiar – remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 – branża ogólnobudowlana                                                                                – załącznik nr 14 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek Biurowy „B”  GZNK – Instalacja wentylacji  mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie                                                                                                                          – załącznik nr 15 do siwz
Przedmiar robót. Dostosowanie  budynku  B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – branża elektryczna                                                                                                                                           – załącznik nr 16 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek biurowy „B”  GZNK – instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – branża elektryczna                                                                               – załącznik nr 17 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek biurowy „B” GZNK – ETAP 1 Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – branża elektryczna –

                                                                                                                                                                – załącznik nr 18 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek Biurowy „B”  GZNK – ETAP 1-Piętro 2 i Piętro 3 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – Instalacja klimatyzacji –ETAP I - Piętro 2 i Pietro 3                                                                          – załącznik nr 19 do siwz.
Przedmiar -  Malowanie elewacji ul. Partyzantów 74B                                                                  – załącznik nr 20 do siwz.

 
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: sanitarne w

zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektryczne, malarskie, stolarskie w zakresie wymiany stolarki drzwiowej w pełnym wymiarze etatu.

 

Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę  lub umów równoważnych co najmniej 4 osoby do wykonywania w/w czynności.

Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

 

II. Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny kod: 45000000-7

Dodatkowe kody: 45100000-8, 45111300-4, 45311200-2, 45312100-8, 45314300-4, 45317000-2, 45331210-1, 45400000-1,

45410000-4, 45421000-4, 45442100-8.

 

III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

 

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących instalacji klimatyzacji dla parteru i piętra I zgodnie z aneksem  podział na etapy - dla Etapu II. Wartość robót zostanie określona w kosztorysie ofertowym.

Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych,
kosztorys ofertowy dla etapu II dotyczącego instalacji klimatyzacji na parterze i na I piętrze powinien być wykonany przy następujących założeniach:
koszty pośrednie i zysk takie same jak w kosztorysie dla etapu I ,
wartość  rbg  kosztorysowej  może wzrosnąć maksymalnie  o procentowy wzrost minimalnego wynagrodzenia, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień złożenia kosztorysu ofertowego dla etapu I.
wzrost cen urządzeń podstawowych niezbędnych do wykonania  II etapu nie może być wyższy niż wzrost  cen rynkowych tych urządzeń w stosunku do cen przyjętych w kosztorysie ofertowym dla etapu I.

 

IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:

Do 28.12.2017

 

V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy

 

V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 600 000,00 zł;
 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:

wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane  polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych obejmujących  wykonanie klimatyzacji i wentylacji obiektu użytkowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się Wykonawca albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.

 
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  doświadczenia nie zostanie spełniony.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.

 

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

b)  skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 8 osób:

w tym następujące osoby:

1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).

                  Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,

oraz:
co najmniej 4 osoby  do wykonywania remontów w zakresie robót sanitarnych obejmujących instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji , elektrycznych, malarskich, stolarskich w zakresie wymiany  stolarki drzwiowej.
 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

 

Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

W odniesieniu do  warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak

 

VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA

Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp

 

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak

 

VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak

 

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

 

W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty  budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone

lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie  uzyskać referencji.

 

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach  zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych

„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

1.  Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2.  Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.

 

X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy

 

XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X

Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za wady.  Minimalna gwarancja winna wynosić co najmniej 3 lata. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.

Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji poniżej 3 lat, to jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w druku Wykaz osób doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy tj. osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Przez doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym rozumie się kierowanie robotami sanitarnymi obejmującymi wykonanie klimatyzacji i wentylacji obiektu użytkowego.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania  robót nie może być dłuższy niż 28.12.2017 r.  Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie   odrzucona.
Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego
Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

XII. PROCEDURA

OPIS

Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak

Informacja na temat wadium

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  10 000,00 zł 

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

 

Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

 

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie

 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

 

Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie dotyczy

 

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
 
cena                                                                                                             znaczenie  0,60

termin wykonania robót                                                                          znaczenie  0,20

doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym                           znaczenie  0,10

okres udzielonej gwarancji za wady                                                      znaczenie  0,10
 
 
 
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:

Tak
 
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy

Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy

 
 
XIV. ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
   w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
brak zapewnienia dostępu  do remontowanych pomieszczeń  w okresie 4 dni  z winy zamawiającego,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych  zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku  gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została

          wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.

 
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Termin składania ofert:
22.08.2017 r godzina: 10:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski

Termin związania ofertą: do 20.09.2017 r.


Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 

Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie

 

Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 22.08.2017 r. godzina 10:15,

Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska  stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 SIWZ 46 695,12 KB 2017-08-08 08:40 pobierz
2 Umowa - wzór 298,46 KB 2017-08-08 08:38 pobierz
3 Zał.nr 1.1-projekt budowlany-branża budowlana.pd 129,31 KB 2017-08-07 21:03 pobierz
4 Zał nr 1.1.2-Rys.nr 2 - rzut piwnicy 191,97 KB 2017-08-07 20:59 pobierz
5 Zał nr 1.1.1-rysunek nr 1 sytuacja w terenie 291,13 KB 2017-08-07 21:00 pobierz
6 Zał nr 1.1.3-Rys.nr 3 - rzut parteru 585,72 KB 2017-08-07 20:59 pobierz
7 Zał nr 1.1.4-Rys.nr 4 - rzut I piętra 636,49 KB 2017-08-07 20:58 pobierz
8 Zał nr 1.1.5-Rys.nr 5 - rzut II piętra 517,03 KB 2017-08-07 20:53 pobierz
9 Zał nr 1.1.6.-Rys.nr 6 - rzut III piętra. 512,56 KB 2017-08-07 20:53 pobierz
10 Zał nr 1.1.7-Rys.nr 7- Przekrój A-A. 187,75 KB 2017-08-07 20:51 pobierz
11 Zał nr 1.1.8- Rys.nr 8 - zestawienie stolarki. 162,2 KB 2017-08-07 20:51 pobierz
12 Zał.nr 1.2- projekt budowlany- instalacje elektryczne 124,52 KB 2017-08-07 20:38 pobierz
13 Zał.nr 1.2.1-Rys. nr E-11 schemat główny tablicy TP 91,81 KB 2017-08-07 20:42 pobierz
14 Zał. nr 1.2.2-Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP 89,58 KB 2017-08-07 20:36 pobierz
15 Zał nr 1.2.3-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica 89,58 KB 2017-08-07 20:35 pobierz
16 Zał nr 1.2.4-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica 107,08 KB 2017-08-07 20:33 pobierz
17 Zał nr 1.2.5-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter 229,98 KB 2017-08-07 20:33 pobierz
18 Zał nr 1.2.6-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter 187,25 KB 2017-08-07 20:31 pobierz
19 Zał nr 1.2.7-Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro 217,43 KB 2017-08-07 20:31 pobierz
20 Zał nr 1.2.8- Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro. 210,62 KB 2017-08-07 20:29 pobierz
21 Zał nr 1.2.9-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro 196,75 KB 2017-08-07 20:28 pobierz
22 Zał nr 1.2.10-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro 180,39 KB 2017-08-07 20:25 pobierz
23 Zał nr 1.2.11-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- 195,43 KB 2017-08-07 20:25 pobierz
24 Zał nr 1.2.12-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro 183,16 KB 2017-08-07 20:24 pobierz
25 Zał nr 1.2.13-Rys. E-21 Schemat instalacji SAP 167,75 KB 2017-08-07 20:22 pobierz
26 Zał nr 1.2.14-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica 98,29 KB 2017-08-07 20:19 pobierz
27 Zał nr 1.2.15-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica 88,79 KB 2017-08-07 20:19 pobierz
28 Zał nr 1.2.16-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter 233,92 KB 2017-08-07 20:20 pobierz
29 Zał nr 1.2.17-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parte 195,14 KB 2017-08-07 20:15 pobierz
30 Zał nr 1.2.18-Rys. E-24 Plan instalacji SAP I piętro 228,26 KB 2017-08-07 20:14 pobierz
31 Zał nr 1.2.19-Rys. E-24 Plan instalacji SAP II piętro 221,65 KB 2017-08-07 20:15 pobierz
32 Zał nr 1.2.20-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro 206,3 KB 2017-08-07 20:13 pobierz
33 Zał nr 1.2.21-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro 187,48 KB 2017-08-07 20:10 pobierz
34 Zał nr 1.2.22-Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro 207,21 KB 2017-08-07 20:10 pobierz
35 Zał nr 1.2.23-Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro 186,8 KB 2017-08-07 20:09 pobierz
36 Zał.nr 2.1-projekt wykonawczy-branża budowlana 129,26 KB 2017-08-07 20:04 pobierz
37 Zał nr 2.1.1-rysunek nr 1 sytuacja w terenie 291,13 KB 2017-08-07 19:56 pobierz
38 Zał nr 2.1.2-Rys.nr 2 - rzut piwnicy 191,82 KB 2017-08-07 19:55 pobierz
39 Zał nr 2.1.3-Rys.nr 3 - rzut parteru 585,54 KB 2017-08-07 19:53 pobierz
40 Zał nr 2.1.4-Rys.nr 4 - rzut I piętra 636,34 KB 2017-08-07 19:52 pobierz
41 Zał nr 2.1.5-Rys.nr 5 - rzut II piętra 516,83 KB 2017-08-07 19:49 pobierz
42 Zał nr 2.1.6-Rys.nr 6 - rzut III piętra. 512,36 KB 2017-08-07 19:46 pobierz
43 Zał nr 2.1.7-Rys.nr 7- Przekrój A-A 187,55 KB 2017-08-07 19:46 pobierz
44 Zał nr 2.1.8-Rys.nr 8 - zestawienie stolarki 187,55 KB 2017-08-07 19:45 pobierz
45 Zał.nr 2.2-projekt wykonawczy -instalacje elektryczne. 124,52 KB 2017-08-07 19:44 pobierz
46 Zał nr 2.2.1 -Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP 92,03 KB 2017-08-08 09:02 pobierz
47 Zał nr 2.2.2-Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP 93,2 KB 2017-08-07 19:40 pobierz
48 Zał nr 2.2.3-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica 101,13 KB 2017-08-07 19:39 pobierz
49 Zał nr 2.2.4-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica. 110,29 KB 2017-08-07 19:34 pobierz
50 Zał nr 2.2.5-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter 237,13 KB 2017-08-07 19:24 pobierz
51 Zał nr 2.2.6-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter- 193,65 KB 2017-08-07 19:23 pobierz
52 Zał nr 2.2.7 - Rys. nr. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego 222,64 KB 2017-08-07 19:21 pobierz
53 Zał nr 2.2.8-Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro 215,76 KB 2017-08-07 19:20 pobierz
54 Zał nr 2.2.9-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro 201,67 KB 2017-08-07 19:20 pobierz
55 Zał nr 2.2.10-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro 185,17 KB 2017-08-07 19:18 pobierz
56 Zał 2.2.11-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro 195,64 KB 2017-08-08 09:04 pobierz
57 Zał nr 2.2.12-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro 183,39 KB 2017-08-07 19:16 pobierz
58 Zał nr 2.2.13-Rys. E-21 Schemat instalacji SAP 183,39 KB 2017-08-07 19:15 pobierz
59 Zał nr 2.2.15-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica 91,57 KB 2017-08-07 19:11 pobierz
60 Zał nr 2.2.16-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter 241,47 KB 2017-08-07 19:10 pobierz
61 Zał nr 2.2.14-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica 102,08 KB 2017-08-07 19:11 pobierz
62 Zał nr 2.2.17-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter 201,58 KB 2017-08-07 19:10 pobierz
63 Zał nr 2.2.18-Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro. 228,49 KB 2017-08-07 19:07 pobierz
64 Zał nr 2.2.19-Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro 227,2 KB 2017-08-07 19:04 pobierz
65 Zał nr 2.2.20-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro 206,3 KB 2017-08-07 19:04 pobierz
66 Zał nr 2.2.21-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro 192,28 KB 2017-08-07 19:02 pobierz
67 Zał nr 2.2.22-Rys. E-25 Plan instalacji SAP III Pietro 207,75 KB 2017-08-07 19:01 pobierz
68 Zał nr 2.2.23-Rys. E-26 Plan instalacji SAP III Pietro 191,79 KB 2017-08-07 19:00 pobierz
69 Zał nr 3 -projekt budowlany wentylacji. 201,24 KB 2017-08-07 18:58 pobierz
70 Zał. nr 3.1.1 - rysunek nr 1 sytuacja w terenie 291,13 KB 2017-08-08 09:07 pobierz
71 Zał nr 3.1.2-Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy 27,1 KB 2017-08-07 18:57 pobierz
72 Zał nr 3.1.3-Rys. E-02 Schemat tablicy TW 93,31 KB 2017-08-07 18:56 pobierz
73 Zał nr 3.1.3-Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru 190,49 KB 2017-08-07 18:53 pobierz
74 Zał nr 3.1.4-Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra. 186,64 KB 2017-08-07 18:42 pobierz
75 Zał nr 3.1.2-Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy 27,1 KB 2017-08-07 18:32 pobierz
76 Zał nr 3.1.5-Rys.nr W4 Wentylacja- rzut II piętra 176,98 KB 2017-08-07 18:41 pobierz
77 Zał nr 3.1.6-Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra 181,41 KB 2017-08-07 18:41 pobierz
78 Zał nr 3.2 projekt budowlany -instalacje elektr 427,19 KB 2017-08-07 18:40 pobierz
79 zał nr 3.2.1-Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW 93,69 KB 2017-08-07 18:38 pobierz
80 Zał nr 3.2.2 -Rys. E-02 Schemat główny tablicy TW 93,31 KB 2017-08-08 09:09 pobierz
81 Zał nr 3.2.3 -Rys. E-03 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -III piętro 111,41 KB 2017-08-07 18:32 pobierz
82 Zał nr 3.2.4-Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach. 97,92 KB 2017-08-07 18:22 pobierz
83 Zał nr 3.2.5 -Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach 94,85 KB 2017-08-08 09:16 pobierz
84 Zał nr 3.2.6-Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny 108,2 KB 2017-08-07 18:07 pobierz
85 Zał nr 4.1-projekt wykonawczy instalacji wentylacji 201,24 KB 2017-08-07 18:07 pobierz
86 Zał nr 4.1.1- rysunek nr 1 plan sytuacyjny 291,13 KB 2017-08-07 18:04 pobierz
87 Zał nr 4.1.2-Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy 27,12 KB 2017-08-07 18:03 pobierz
88 Zał nr 4.1.3-Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru 190,27 KB 2017-08-07 18:02 pobierz
89 Zał nr 4.1.4-Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra. 186,88 KB 2017-08-07 17:55 pobierz
90 Zał nr 4.1.5-Rys.nr W4 Wentylacja- rzut I piętra 177,25 KB 2017-08-07 17:59 pobierz
91 Zał nr 4.1.6-Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra 181,65 KB 2017-08-07 17:56 pobierz
92 Zał nr 4.1.7- Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu 72,23 KB 2017-08-07 17:48 pobierz
93 Zał nr 4.1.8-Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A-A. 36,21 KB 2017-08-07 17:44 pobierz
94 Zał nr 4.2 projekt - instalacje elekt 175,26 KB 2017-08-07 17:42 pobierz
95 Zał nr 4.2.1-Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW 93,69 KB 2017-08-07 17:37 pobierz
96 Zał nr 4.2.2-Rys. E-02 Widok tablicy TW 93,31 KB 2017-08-07 17:34 pobierz
97 Zał nr 4.2.3-Rys. E-03 Plan instalacji elektr.Wentylacja -III piętro 111,29 KB 2017-08-07 17:34 pobierz
98 Zał nr 4.2.4-Rys. E-04 Plan instalacji elektr.Wentylacja -dach. 97,81 KB 2017-08-07 17:31 pobierz
99 Zał nr 4.2.5-Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach 94,74 KB 2017-08-07 17:29 pobierz
100 Zał. nr 4.2.6-Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny- 108,08 KB 2017-08-07 17:25 pobierz
101 Zał nr 5 -Projekt klimatyzacji - projekt budowlany 262,7 KB 2017-08-07 14:44 pobierz
102 Zał nr 5.1.1-Rys. nr 1 -plan sytuacyjny 75,5 KB 2017-08-07 14:43 pobierz
103 Zał nr 5.1.2 - Rys. K1 projekt budowlany 370,78 KB 2017-08-07 14:43 pobierz
104 Zał nr 5.1.3- Rys. K2 projekt budowlany 370,66 KB 2017-08-07 14:43 pobierz
105 Zał nr 5.1.4 - Rys. K 3 projekt budowlanyzał 302,46 KB 2017-08-07 14:43 pobierz
106 Zał nr 5.1.5 - Rys. K 4 projekt budowlany 289,02 KB 2017-08-07 14:43 pobierz
107 Zał nr 5.1.6-Rys. K5 - projekt budowlany-zał nr 5.1.6 129,47 KB 2017-08-07 14:42 pobierz
108 Zał nr 5.1.7 - Rys. K6. projekt budowlany 129,65 KB 2017-08-07 14:42 pobierz
109 Zał nr 5.1.8 - Rys. K 7 projekt budowlany 633,12 KB 2017-08-07 14:42 pobierz
110 Zał nr 5.2-Projekt klimatyzacji-pr.bud. instal.elektryczne 3,9 MB 2017-08-07 14:42 pobierz
111 Zał nr 6- Projekt klimatyzacji - projekt wykonawczyzał 252,83 KB 2017-08-07 14:42 pobierz
112 Zał nr 6.1.1 - Rys. nr 1 -plan sytuacyjny 75,5 KB 2017-08-07 14:41 pobierz
113 Zał nr 6.1.2 - Rys. K1 projekt wykonawczy 386,12 KB 2017-08-07 14:41 pobierz
114 Zał. 6.1.3- Rys. K2 projekt wykonawczy 370,42 KB 2017-08-07 14:44 pobierz
115 Zał nr 6.1.4- Rys. K3 projekt wykonawczy 301 KB 2017-08-07 14:40 pobierz
116 Zał nr 6.1.5 -Rys. K4 projekt wykonawczy - 288,78 KB 2017-08-07 14:40 pobierz
117 Zał nr 6.1.6-Rys. K5 projekt wykonawczy 129,52 KB 2017-08-07 14:40 pobierz
118 Zał nr 6.1.7 - rysunek nr KI6 rojekt wykonawczy 132,76 KB 2017-08-07 12:47 pobierz
119 Zał nr 6.1.8 - Rys. K7 projekt wykonawczy 633,04 KB 2017-08-07 12:47 pobierz
120 Zał nr 6.2- Projekt klimatyzacji-pr.wyk. instal.elektryczne 258,76 KB 2017-08-07 12:46 pobierz
121 Zał nr 3.2.5-Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach 97,92 KB 2017-08-07 18:11 pobierz
122 Zał nr 6.2.1 -rysunek nr E-01.1projekt wykonawczy 158,72 KB 2017-08-07 12:45 pobierz
123 Zał nr 6.2.2 -rysunek E-01.2 projekt wykonawczy 94,42 KB 2017-08-07 12:45 pobierz
124 Zał nr 3.2.3 -Rys. E-03 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -III piętro. 111,41 KB 2017-08-07 18:27 pobierz
125 Zał nr 6.2.3-rysunek nr E 02 projekt wykonawczy 79,64 KB 2017-08-07 12:45 pobierz
126 Zał nr 6.2.4 - rysunek E-03 projekt wykonawczy 137,62 KB 2017-08-07 12:44 pobierz
127 Zał nr 6.2.5-rysunek E-04 projekt wykonawczy 127,37 KB 2017-08-07 12:44 pobierz
128 Zał nr 6.2.6- rysunek E-05 projekt wykonawczy. 128,4 KB 2017-08-07 12:43 pobierz
129 Zał nr 6.2.7- rysunek E-06.1projekt wykonawczy 268,51 KB 2017-08-07 12:43 pobierz
130 Zał nr 6.2.8-rysunek E-06.2 projekt wykonawczy 300,56 KB 2017-08-07 12:42 pobierz
131 Zał nr 6.2.9- rysunek E-07.1projekt wykonawczy 232,72 KB 2017-08-07 12:42 pobierz
132 Zał nr 6.2.10- rysunek E-07.2 projekt wykonawczy 267,16 KB 2017-08-07 12:42 pobierz
133 Zał nr 6.2.11-rysunek E-08.1projekt wykonawczy 230,69 KB 2017-08-07 12:41 pobierz
134 Zał nr 6.2.12-rysunek E-08.2projekt wykonawczy 217,63 KB 2017-08-07 12:40 pobierz
135 Zał nr 6.2.13-rysunek E-09.1projekt wykonawczy 242,78 KB 2017-08-07 12:38 pobierz
136 Zał nr 6.2.14-rysunek E-09.2projekt wykonawczy 223,68 KB 2017-08-07 12:35 pobierz
137 Zał nr 6.2.15-rysunek E-10.1projekt wykonawczy 136,64 KB 2017-08-07 12:34 pobierz
138 Zał nr 6.2.16- rysunek E-10.2 projekt wykonawczy 173,54 KB 2017-08-07 12:34 pobierz
139 Zał nr 6.2.17 rysunek E-11projekt wykonawczy 148,57 KB 2017-08-07 12:33 pobierz
140 Zał nr 6.2.18-rysunek E-12 projekt wykonawczy 94,61 KB 2017-08-07 12:33 pobierz
141 Zał nr 6.2.19-rysunek E-13 projekt wykonawczy. 93,37 KB 2017-08-07 12:33 pobierz
142 Zał nr 6.2.20-rysunek E-14projekt wykonawczy 91,88 KB 2017-08-07 12:32 pobierz
143 Zał nr 6.2.21- rysunek E-15 projekt wykonawczy 91,97 KB 2017-08-07 12:31 pobierz
144 Załącznik nr 7 - projekt klimatyzacji 176,57 KB 2017-08-07 12:29 pobierz
145 Załącznik nr 7.1.1 - rysunek nr KI7a 529,46 KB 2017-08-07 12:29 pobierz
146 Załącznik nr 7.1.2 - rysunek nr KI7b 374,44 KB 2017-08-07 12:29 pobierz
147 Zał nr 9 - Specyfikacja techniczna 155,42 KB 2017-08-07 12:05 pobierz
148 Zał nr 8 - Specyfikacja techniczna 305,24 KB 2017-08-07 12:05 pobierz
149 Zał nr 10 - Specyfikacje techniczne 581,47 KB 2017-08-07 12:04 pobierz
150 Zał nr 11 - Specyfikacja techniczna. 327,78 KB 2017-08-07 12:04 pobierz
151 Zał nr 12- Specyfikacja techniczna 209,04 KB 2017-08-07 12:04 pobierz
152 Zał nr 13 - Specyfikacja techniczna 155,42 KB 2017-08-07 12:03 pobierz
153 Zał. nr 14 przedmiar 123,29 KB 2017-08-07 12:03 pobierz
154 Zał. nr 15 przedmiar. 112,69 KB 2017-08-07 12:03 pobierz
155 Zał. nr 16 przedmiar 163,71 KB 2017-08-07 12:02 pobierz
156 Zał nr 17 przedmiar 35,49 KB 2017-08-07 12:02 pobierz
157 Zał. nr 18 przedmiar 63,59 KB 2017-08-07 12:02 pobierz
158 Zał. nr 19 przedmiar 198,8 KB 2017-08-07 12:01 pobierz
159 Zał. nr 20 przedmiar 127,9 KB 2017-08-07 12:01 pobierz
160 oświadczenie podstawy wykluczenia zał. 21. pdf 506,24 KB 2017-08-07 22:47 pobierz
161 oświadczenie grupa kapitałowa zał. 23. 297,16 KB 2017-08-07 22:46 pobierz
162 oświadczenie warunki udziału postępowanie zał. 22 442,95 KB 2017-08-07 22:45 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2017-08-02
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2017-08-07 16:18
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-22 12:59