wykonanie robót budowlanych polegających na: dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 „B” do obowiązujących przepisów p.poż. instalacji klimatyzacji, malowaniu elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-09-08
Informuję, że dnia 08.09.2017r została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, na kwotę 733 382,03 zł brutto, z terminem wykonania 27.12.2017 r. okresem gwarancji 3 lata i doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 0 robót.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2017-09-06
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa ust. 1, ofertę nr 1 firmy Biuro Obsługi Budownictwa Paweł Biełuś z siedzibą w Kowalach przy ul. Kominkowej 5, z ceną oferty 733 382,03 zł brutto, z terminem wykonania 27.12.2017 r. okresem gwarancji 3 lata i doświadczeniem osoby na stanowisku kierowniczym – 0 robót.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/
termin wykonania zamówienia/
okres udzielonej gwarancji/
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym
1
Biuro Obsługi Budownictwa
Paweł Biełuś
ul. Kominkowa 5
80-180 Kowale
Cena oferty: 733 382,03 zł
Termin wykonania zamówienia 27.12.2017 r.
Okres udzielonej gwarancji – 3 lata
Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym – 0 robót
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena – 60%
Liczba pkt w kryterium
Termin wykonania - 20%
Liczba pkt w kryterium
Okres udzielonej gwarancji - 10%
Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym 10%
Razem
1
60,00
1,00
0,00
0,00
61,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.09.2017 r.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowe(URL)j: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.gznk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 225 000 EURO
wykonanie robót budowlanych polegających na:
dostosowaniu budynku przy ul. Partyzantów 74 „B” do obowiązujących przepisów p.poż.
instalacji klimatyzacji,
malowaniu elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych.
Numer referencyjny : 46/17/A
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: nie.
I. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB przy ul. Partyzantów 74 „B” (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów p.poż., polegające na wykonaniu: wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych, klimatyzacji piętra 2 i 3, a także malowanie elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia użytkowa budynku - 1 041,51 m2
Powierzchnia zabudowy - 313,79 m2
Kubatura - 4 626,25 m3
Wysokość budynku - 13,70 m.
Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej, murowanej, posiada cztery kondygnacje nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum.
Budynek wyposażony jest w instalacje:
wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody,
centralnego ogrzewania
elektryczną i teletechniczną,
odgromową,
wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w części budynku,
wentylacji grawitacyjnej
Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN)
Zakres robót obejmuje:
Roboty budowlane:
wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową,
wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza,
przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra,
prace szpachlarskie i malarskie,
malowanie elewacji z wymianą podokienników zewnętrznych,
roboty porządkowe.
Roboty sanitarne:
demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej,
prace kominiarskie,
remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej części pomieszczeń,
modernizację systemu wentylacji pozostałych pomieszczeń biurowych,
wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego,
modernizację systemu wentylacji pomieszczeń sanitarnych.
Roboty elektryczne i SAP:
instalację oświetlenia ewakuacyjnego (awaryjnego),
instalację oddymiania,
instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP,
instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.
Instalacja klimatyzacji dla piętra 2 i 3 zgodnie z aneksem - podział na etapy - dla etapu I.
wykonanie otworów w ścianach, stropach i dachu dla przeprowadzenia instalacji chłodniczej,
wykonanie obudowy instalacji chłodniczej i skroplinowej,
podłączenie instalacji odprowadzenia skroplin do pionów,
zainstalowanie nowych tablic klimatyzacji,
wykonanie zasilania tablic TK z istniejącego złącza kablowego budynku ,
zasilanie klimatyzatorów z poszczególnych tablic.
Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Projekt budowlany remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 – załącznik nr 1 do siwz,
Branża budowlana – załącznik nr 1.1. do siwz,
Rysunek nr 1 – Sytuacja w terenie – załącznik nr 1.1. 1 do siwz,
Rysunek nr 2 – Rzut piwnicy - projekt – załącznik nr 1.1.2 do siwz,
Rysunek nr 3 – Rzut parteru - projekt – załącznik nr 1.1.3 do siwz,
Rysunek nr 4 – Rzut I piętra - projekt – załącznik nr 1.1.4 do siwz,
Rysunek nr 5 – Rzut II piętra - projekt – załącznik nr 1.1.5 do siwz,
Rysunek nr 6 – Rzut III piętra - projekt – załącznik nr 1.1.6 do siwz,
Rysunek nr 7 – Przekrój A-A – załącznik nr 1.1.7 do siwz,
Rysunek nr 8 – Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej – załącznik nr 1.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne – załącznik nr 1.2 do siwz,
Rysunek nr E-11 str. 1/2 – Schemat główny tablicy TP – załącznik nr 1.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-11 str. 2/2 – Schemat główny tablicy TP – załącznik nr 1.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Piwnica – załącznik nr 1.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Piwnica – załącznik nr 1.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Parter – załącznik nr 1.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Parter – załącznik nr 1.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro – załącznik nr 1.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro – załącznik nr 1.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro – załącznik nr 1.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro – załącznik nr 1.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro – załącznik nr 1.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro – załącznik nr 1.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-21 – Schemat instalacji SAP – załącznik nr 1.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 1/2 – Plan instalacji SAP Piwnica – załącznik nr 1.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 2/2 – Plan instalacji SAP Piwnica – załącznik nr 1.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 1/2 – Plan instalacji SAP Parter – załącznik nr 1.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 2/2 – Plan instalacji SAP Parter – załącznik nr 1.2.17 do siwz,,
Rysunek nr E-24 str. 1/2 – Plan instalacji SAP I Piętro – załącznik nr 1.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-24 str. 2/2 – Plan instalacji SAP I Piętro – załącznik nr 1.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 1/2 – Plan instalacji SAP II Piętro – załącznik nr 1.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 2/2 – Plan instalacji SAP II Piętro – załącznik nr 1.2.21 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 1/2 – Plan instalacji SAP III Piętro – załącznik nr 1.2.22 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 2/2 – Plan instalacji SAP III Piętro – załącznik nr 1.2.23 do siwz,
Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 – załącznik nr 2 do siwz.
Branża budowlana – załącznik nr 2.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – Sytuacja w terenie – załącznik nr 2.1.1 do siwz,
Rysunek nr 2 – Rzut piwnicy - projekt – załącznik nr 2.1.2 do siwz,
Rysunek nr 3 – Rzut parteru - projekt – załącznik nr 2.1.3 do siwz,
Rysunek nr 4 – Rzut I piętra - projekt – załącznik nr 2.1.4 do siwz,
Rysunek nr 5 – Rzut II piętra - projekt – załącznik nr 2.1.5 do siwz,
Rysunek nr 6 – Rzut III piętra - projekt – załącznik nr 2.1.6 do siwz,
Rysunek nr 7 – Przekrój A-A – załącznik nr 2.1.7 do siwz,
Rysunek nr 8 – Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej – załącznik nr 2.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne – załącznik nr 2.2 do siwz.
Rysunek nr E-11 str. 1/2 – Schemat główny tablicy TP – załącznik nr 2.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-11 str. 2/2 – Schemat główny tablicy TP – załącznik nr 2.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Piwnica – załącznik nr 2.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-12 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Piwnica – załącznik nr 2.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Parter – załącznik nr 2.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-13 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. Parter – załącznik nr 2.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro – załącznik nr 2.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-14 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro – załącznik nr 2.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II piętro – załącznik nr 2.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-15 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II piętro – załącznik nr 2.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 1/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro – załącznik nr 2.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-16 str. 2/2 – Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro – załącznik nr 2.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-21 – Schemat instalacji SAP – załącznik nr 2.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 1/2 – Plan instalacji SAP Piwnica – załącznik nr 2.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-22 str. 2/2 – Plan instalacji SAP Piwnica – załącznik nr 2.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 1/2 – Plan instalacji SAP Parter – załącznik nr 2.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-23 str. 2/2 – Plan instalacji SAP Parter – załącznik nr 2.2.17 do siwz,
Rysunek nr E-24 str. 1/2 – Plan instalacji SAP I Piętro – załącznik nr 2.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-24 str. 2/2 – Plan instalacji SAP I Piętro – załącznik nr 2.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 1/2 – Plan instalacji SAP II Piętro – załącznik nr 2.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-25 str. 2/2 – Plan instalacji SAP II Piętro – załącznik nr 2.2.21 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 1/2 – Plan instalacji SAP III Piętro – załącznik nr 2.2.22 do siwz,
Rysunek nr E-26 str. 2/2 – Plan instalacji SAP III Piętro – załącznik nr 2.2.23 do siwz.
Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego „B” Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych – Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) – załącznik nr 3 do siwz.
Branża sanitarna – załącznik nr 3.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny – załącznik nr 3.1.1 do siwz,
Rysunek nr W1 – Wentylacja – Rzut piwnicy – załącznik nr 3.1.2 do siwz,
Rysunek nr W2 – Wentylacja rzut parteru – załącznik nr 3.1.3 do siwz,
Rysunek nr W3 – Wentylacja rzut I piętra – załącznik nr 3.1.4 do siwz,
Rysunek nr W4 – Wentylacja rzut II piętra – załącznik nr 3.1.5 do siwz,
Rysunek nr W5 – Wentylacja rzut III piętra – załącznik nr 3.1.6 do siwz,
Rysunek nr W6 – Wentylacja rzut dachu – załącznik nr 3.1.7 do siwz,
Rysunek nr W7 – Wentylacja Przekrój A-A – załącznik nr 3.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne – załącznik nr 3.2 do siwz,
Rysunek nr E-01 – Schemat główny tablicy TW – załącznik nr 3.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Widok tablicy TW – załącznik nr 3.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - III pietro – załącznik nr 3.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 1/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - dach – załącznik nr 3.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 2/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - dach – załącznik nr 3.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - węzeł cieplny – załącznik nr 3.2.6 do siwz,
Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego „B” Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych – Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) – załącznik nr 4 do siwz,
Branża sanitarna – załącznik nr 4.1 do siwz,
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny – załącznik nr 4.1.1 do siwz,
Rysunek nr W1 – Wentylacja – Rzut piwnicy – załącznik nr 4.1.2 do siwz,
Rysunek nr W2 – Wentylacja rzut parteru – załącznik nr 4.1.3 do siwz,
Rysunek nr W3 – Wentylacja rzut I piętra – załącznik nr 4.1.4 do siwz,
Rysunek nr W4 – Wentylacja rzut II piętra – załącznik nr 4.1.5 do siwz,
Rysunek nr W5 – Wentylacja rzut III piętra – załącznik nr 4.1.6 do siwz,
Rysunek nr W6 – Wentylacja rzut dachu – załącznik nr 4.1.7 do siwz,
Rysunek nr W7 – Wentylacja Przekrój A-A – załącznik nr 4.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne – załącznik nr 4.2 do siwz,
Rysunek nr E-01 – Schemat główny tablicy TW – załącznik nr 4.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Widok tablicy TW – załącznik nr 4.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - III pietro – załącznik nr 4.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 1/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - dach – załącznik nr 4.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 str. 2/2 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - dach – załącznik nr 4.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Plan Instalacji elektr. Wentylacja - węzeł cieplny – załącznik nr 4.2.6 do siwz,
Projekt Budowlany- Projekt klimatyzacji w budynku biurowym „B” Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych – Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) – załącznik nr 5 do siwz.
Branża sanitarna – załącznik nr 5.1 do siwz.
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny – załącznik nr 5.1.1 do siwz,
Rysunek nr KI1 – Klimatyzacja rzut parteru – załącznik nr 5.1.2 do siwz,
Rysunek nr KI2 – Klimatyzacja rzut I piętra – załącznik nr 5.1.3 do siwz,
Rysunek nr KI3 – Klimatyzacja rzut II piętra – załącznik nr 5.1.4 do siwz,
Rysunek nr KI4 – Klimatyzacja rzut III piętra – załącznik nr 5.1.5 do siwz,
Rysunek nr KI5 – Klimatyzacja rzut dachu – załącznik nr 5.1.6 do siwz,
Rysunek nr KI6 – Klimatyzacja przekrój A-A – załącznik nr 5.1.7 do siwz,
Rysunek nr KI7 – Klimatyzacja schematy – załącznik nr 5.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne – załącznik nr 5.2 do siwz,
Rysunek nr E-01 strona 1/2 – Schemat główny tablicy TK – załącznik nr 5.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-01 strona 2/2 – Schemat główny tablicy TK – załącznik nr 5.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Schemat główny tablicy KPO – załącznik nr 5.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Schemat główny tablicy KP1 – załącznik nr 5.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 – Schemat główny tablicy KP2 – załącznik nr 5.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Schemat główny tablicy KP3 – załącznik nr 5.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut parteru – załącznik nr 5.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut parteru – załącznik nr 5.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut I piętra – załącznik nr 5.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut I piętra – załącznik nr 5.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut II piętra – załącznik nr 5.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut II piętra – załącznik nr 5.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut III piętra – załącznik nr 5.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut III piętra – załącznik nr 5.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut dachu – załącznik nr 5.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut dachu – załącznik nr 5.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-11 – Widok rozdzielnicy TK – załącznik nr 5.2.17 do siwz,
Rysunek nr E-12 – Widok rozdzielnicy KPO – załącznik nr 5.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-13 – Widok rozdzielnicy KP1 – załącznik nr 5.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-14 – Widok rozdzielnicy KP2 – załącznik nr 5.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-15 – Widok rozdzielnicy KP3 – załącznik nr 5.2.21 do siwz.
Projekt Wykonawczy - Projekt klimatyzacji w budynku biurowym „B” Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych – Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40) – załącznik nr 6 do siwz
Branża sanitarna – załącznik nr 6.1 do siwz.
Rysunek nr 1 – Plan Sytuacyjny – załącznik nr 6.1.1 do siwz,
Rysunek nr KI1 – Klimatyzacja rzut parteru – załącznik nr 6.1.2 do siwz,
Rysunek nr KI2 – Klimatyzacja rzut I piętra – załącznik nr 6.1.3 do siwz,
Rysunek nr KI3 – Klimatyzacja rzut II piętra – załącznik nr 6.1.4 do siwz,
Rysunek nr KI4 – Klimatyzacja rzut III piętra – załącznik nr 6.1.5 do siwz,
Rysunek nr KI5 – Klimatyzacja rzut dachu – załącznik nr 6.1.6 do siwz,
Rysunek nr KI6 – Klimatyzacja przekrój A-A – załącznik nr 6.1.7 do siwz,
Rysunek nr KI7 – Klimatyzacja schematy – załącznik nr 6.1.8 do siwz,
Instalacje elektryczne – załącznik nr 6.2 do siwz.
Rysunek nr E-01 strona 1/2 – Schemat główny tablicy TK – załącznik nr 6.2.1 do siwz,
Rysunek nr E-01 strona 2/2 – Schemat główny tablicy TK – załącznik nr 6.2.2 do siwz,
Rysunek nr E-02 – Schemat główny tablicy KPO – załącznik nr 6.2.3 do siwz,
Rysunek nr E-03 – Schemat główny tablicy KP1 – załącznik nr 6.2.4 do siwz,
Rysunek nr E-04 – Schemat główny tablicy KP2 – załącznik nr 6.2.5 do siwz,
Rysunek nr E-05 – Schemat główny tablicy KP3 – załącznik nr 6.2.6 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut parteru – załącznik nr 6.2.7 do siwz,
Rysunek nr E-06 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut parteru – załącznik nr 6.2.8 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut I piętra – załącznik nr 6.2.9 do siwz,
Rysunek nr E-07 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut I piętra – załącznik nr 6.2.10 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut II piętra – załącznik nr 6.2.11 do siwz,
Rysunek nr E-08 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut II piętra – załącznik nr 6.2.12 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut III piętra – załącznik nr 6.2.13 do siwz,
Rysunek nr E-09 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut III piętra – załącznik nr 6.2.14 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 1/2 – Klimatyzacja rzut dachu – załącznik nr 6.2.15 do siwz,
Rysunek nr E-10 strona 2/2 – Klimatyzacja rzut dachu – załącznik nr 6.2.16 do siwz,
Rysunek nr E-11 – Widok rozdzielnicy TK – załącznik nr 6.2.17 do siwz,
Rysunek nr E-12 – Widok rozdzielnicy KPO – załącznik nr 6.2.18 do siwz,
Rysunek nr E-13 – Widok rozdzielnicy KP1 – załącznik nr 6.2.19 do siwz,
Rysunek nr E-14 – Widok rozdzielnicy KP2 – załącznik nr 6.2.20 do siwz,
Rysunek nr E-15 – Widok rozdzielnicy KP3 – załącznik nr 6.2.21 do siwz.
Projekt klimatyzacji w budynku biurowym „B” Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych – Samorządowego Zakładu Budżetowego położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40). Aneks - podział na etapy – załącznik nr 7 do siwz,
Rysunek nr KI7a – Klimatyzacja schematy: parter, I piętro – załącznik nr 7.1.1 do siwz,
Rysunek nr KI7b – Klimatyzacja schematy: II piętro, III piętro – załącznik nr 7.1.2 do siwz,
Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 – załącznik nr 8 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w budynku biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 – Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji – załącznik nr 9 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku ul. Partyzantów 74. Roboty elektryczne – załącznik nr 10 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego „B” GZNKZB położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych – załącznik nr 11 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacja klimatyzacji w budynku biurowym „B” GZNKZB położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne. Roboty instalacji elektrycznych – załącznik nr 12 do siwz.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji klimatyzacji w budynku biurowym B zlokalizowanym w Gdańsku ul. Partyzantów 74 – Roboty instalacyjne. Instalacja klimatyzacji – załącznik nr 13 do siwz
Przedmiar – remontu budynku biurowego „B” GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 – branża ogólnobudowlana – załącznik nr 14 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek Biurowy „B” GZNK – Instalacja wentylacji mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie – załącznik nr 15 do siwz
Przedmiar robót. Dostosowanie budynku B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – branża elektryczna – załącznik nr 16 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek biurowy „B” GZNK – instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – branża elektryczna – załącznik nr 17 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek biurowy „B” GZNK – ETAP 1 Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – branża elektryczna –
– załącznik nr 18 do siwz.
Przedmiar robót. Budynek Biurowy „B” GZNK – ETAP 1-Piętro 2 i Piętro 3 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – Instalacja klimatyzacji –ETAP I - Piętro 2 i Pietro 3 – załącznik nr 19 do siwz.
Przedmiar - Malowanie elewacji ul. Partyzantów 74B – załącznik nr 20 do siwz.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: sanitarne w
zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektryczne, malarskie, stolarskie w zakresie wymiany stolarki drzwiowej w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 4 osoby do wykonywania w/w czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
II. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 45000000-7
Dodatkowe kody: 45100000-8, 45111300-4, 45311200-2, 45312100-8, 45314300-4, 45317000-2, 45331210-1, 45400000-1,
45410000-4, 45421000-4, 45442100-8.
III. Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących instalacji klimatyzacji dla parteru i piętra I zgodnie z aneksem podział na etapy - dla Etapu II. Wartość robót zostanie określona w kosztorysie ofertowym.
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych,
kosztorys ofertowy dla etapu II dotyczącego instalacji klimatyzacji na parterze i na I piętrze powinien być wykonany przy następujących założeniach:
koszty pośrednie i zysk takie same jak w kosztorysie dla etapu I ,
wartość rbg kosztorysowej może wzrosnąć maksymalnie o procentowy wzrost minimalnego wynagrodzenia, w stosunku do stanu obowiązującego na dzień złożenia kosztorysu ofertowego dla etapu I.
wzrost cen urządzeń podstawowych niezbędnych do wykonania II etapu nie może być wyższy niż wzrost cen rynkowych tych urządzeń w stosunku do cen przyjętych w kosztorysie ofertowym dla etapu I.
IV. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
Do 28.12.2017
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
V.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy
V.1.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 600 000,00 zł;
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
V.1.3. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych obejmujących wykonanie klimatyzacji i wentylacji obiektu użytkowego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się Wykonawca albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 8 osób:
w tym następujące osoby:
1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
oraz:
co najmniej 4 osoby do wykonywania remontów w zakresie robót sanitarnych obejmujących instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji , elektrycznych, malarskich, stolarskich w zakresie wymiany stolarki drzwiowej.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane i usługi niezbędne do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
VI. PODSTAWY WYKLUCZENIA
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: tak
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
lub
inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
„Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych (w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia) innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP – Nie dotyczy
XI. INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W PUNKTACH OD VII DO X
Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za wady. Minimalna gwarancja winna wynosić co najmniej 3 lata. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
Jeżeli wykonawca określi termin gwarancji poniżej 3 lat, to jego oferta zostanie odrzucona.
Podać w druku Wykaz osób doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy tj. osoby posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przez doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym rozumie się kierowanie robotami sanitarnymi obejmującymi wykonanie klimatyzacji i wentylacji obiektu użytkowego.
Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 28.12.2017 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego
Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
XII. PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie dotyczy
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
cena znaczenie 0,60
termin wykonania robót znaczenie 0,20
doświadczenie osoby na stanowisku kierowniczym znaczenie 0,10
okres udzielonej gwarancji za wady znaczenie 0,10
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp:
Tak
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne: Nie dotyczy
Licytacja elektroniczna: Nie dotyczy
XIV. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
klęski żywiołowe,
brak zapewnienia dostępu do remontowanych pomieszczeń w okresie 4 dni z winy zamawiającego,
wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,
konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy,
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
XV. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Termin składania ofert:
22.08.2017 r godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
Termin związania ofertą: do 20.09.2017 r.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 22.08.2017 r. godzina 10:15,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: nz@gznk.pl.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ 46 | 695,12 KB | 2017-08-08 08:40 | pobierz |
2 | Umowa - wzór | 298,46 KB | 2017-08-08 08:38 | pobierz |
3 | Zał.nr 1.1-projekt budowlany-branża budowlana.pd | 129,31 KB | 2017-08-07 21:03 | pobierz |
4 | Zał nr 1.1.2-Rys.nr 2 - rzut piwnicy | 191,97 KB | 2017-08-07 20:59 | pobierz |
5 | Zał nr 1.1.1-rysunek nr 1 sytuacja w terenie | 291,13 KB | 2017-08-07 21:00 | pobierz |
6 | Zał nr 1.1.3-Rys.nr 3 - rzut parteru | 585,72 KB | 2017-08-07 20:59 | pobierz |
7 | Zał nr 1.1.4-Rys.nr 4 - rzut I piętra | 636,49 KB | 2017-08-07 20:58 | pobierz |
8 | Zał nr 1.1.5-Rys.nr 5 - rzut II piętra | 517,03 KB | 2017-08-07 20:53 | pobierz |
9 | Zał nr 1.1.6.-Rys.nr 6 - rzut III piętra. | 512,56 KB | 2017-08-07 20:53 | pobierz |
10 | Zał nr 1.1.7-Rys.nr 7- Przekrój A-A. | 187,75 KB | 2017-08-07 20:51 | pobierz |
11 | Zał nr 1.1.8- Rys.nr 8 - zestawienie stolarki. | 162,2 KB | 2017-08-07 20:51 | pobierz |
12 | Zał.nr 1.2- projekt budowlany- instalacje elektryczne | 124,52 KB | 2017-08-07 20:38 | pobierz |
13 | Zał.nr 1.2.1-Rys. nr E-11 schemat główny tablicy TP | 91,81 KB | 2017-08-07 20:42 | pobierz |
14 | Zał. nr 1.2.2-Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP | 89,58 KB | 2017-08-07 20:36 | pobierz |
15 | Zał nr 1.2.3-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica | 89,58 KB | 2017-08-07 20:35 | pobierz |
16 | Zał nr 1.2.4-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica | 107,08 KB | 2017-08-07 20:33 | pobierz |
17 | Zał nr 1.2.5-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter | 229,98 KB | 2017-08-07 20:33 | pobierz |
18 | Zał nr 1.2.6-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter | 187,25 KB | 2017-08-07 20:31 | pobierz |
19 | Zał nr 1.2.7-Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro | 217,43 KB | 2017-08-07 20:31 | pobierz |
20 | Zał nr 1.2.8- Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro. | 210,62 KB | 2017-08-07 20:29 | pobierz |
21 | Zał nr 1.2.9-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro | 196,75 KB | 2017-08-07 20:28 | pobierz |
22 | Zał nr 1.2.10-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro | 180,39 KB | 2017-08-07 20:25 | pobierz |
23 | Zał nr 1.2.11-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro- | 195,43 KB | 2017-08-07 20:25 | pobierz |
24 | Zał nr 1.2.12-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro | 183,16 KB | 2017-08-07 20:24 | pobierz |
25 | Zał nr 1.2.13-Rys. E-21 Schemat instalacji SAP | 167,75 KB | 2017-08-07 20:22 | pobierz |
26 | Zał nr 1.2.14-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica | 98,29 KB | 2017-08-07 20:19 | pobierz |
27 | Zał nr 1.2.15-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica | 88,79 KB | 2017-08-07 20:19 | pobierz |
28 | Zał nr 1.2.16-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter | 233,92 KB | 2017-08-07 20:20 | pobierz |
29 | Zał nr 1.2.17-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parte | 195,14 KB | 2017-08-07 20:15 | pobierz |
30 | Zał nr 1.2.18-Rys. E-24 Plan instalacji SAP I piętro | 228,26 KB | 2017-08-07 20:14 | pobierz |
31 | Zał nr 1.2.19-Rys. E-24 Plan instalacji SAP II piętro | 221,65 KB | 2017-08-07 20:15 | pobierz |
32 | Zał nr 1.2.20-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro | 206,3 KB | 2017-08-07 20:13 | pobierz |
33 | Zał nr 1.2.21-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II piętro | 187,48 KB | 2017-08-07 20:10 | pobierz |
34 | Zał nr 1.2.22-Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro | 207,21 KB | 2017-08-07 20:10 | pobierz |
35 | Zał nr 1.2.23-Rys. E-26 Plan instalacji SAP III piętro | 186,8 KB | 2017-08-07 20:09 | pobierz |
36 | Zał.nr 2.1-projekt wykonawczy-branża budowlana | 129,26 KB | 2017-08-07 20:04 | pobierz |
37 | Zał nr 2.1.1-rysunek nr 1 sytuacja w terenie | 291,13 KB | 2017-08-07 19:56 | pobierz |
38 | Zał nr 2.1.2-Rys.nr 2 - rzut piwnicy | 191,82 KB | 2017-08-07 19:55 | pobierz |
39 | Zał nr 2.1.3-Rys.nr 3 - rzut parteru | 585,54 KB | 2017-08-07 19:53 | pobierz |
40 | Zał nr 2.1.4-Rys.nr 4 - rzut I piętra | 636,34 KB | 2017-08-07 19:52 | pobierz |
41 | Zał nr 2.1.5-Rys.nr 5 - rzut II piętra | 516,83 KB | 2017-08-07 19:49 | pobierz |
42 | Zał nr 2.1.6-Rys.nr 6 - rzut III piętra. | 512,36 KB | 2017-08-07 19:46 | pobierz |
43 | Zał nr 2.1.7-Rys.nr 7- Przekrój A-A | 187,55 KB | 2017-08-07 19:46 | pobierz |
44 | Zał nr 2.1.8-Rys.nr 8 - zestawienie stolarki | 187,55 KB | 2017-08-07 19:45 | pobierz |
45 | Zał.nr 2.2-projekt wykonawczy -instalacje elektryczne. | 124,52 KB | 2017-08-07 19:44 | pobierz |
46 | Zał nr 2.2.1 -Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP | 92,03 KB | 2017-08-08 09:02 | pobierz |
47 | Zał nr 2.2.2-Rys. E-11 Schemat główny tablicy TP | 93,2 KB | 2017-08-07 19:40 | pobierz |
48 | Zał nr 2.2.3-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica | 101,13 KB | 2017-08-07 19:39 | pobierz |
49 | Zał nr 2.2.4-Rys. E-12 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Piwnica. | 110,29 KB | 2017-08-07 19:34 | pobierz |
50 | Zał nr 2.2.5-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter | 237,13 KB | 2017-08-07 19:24 | pobierz |
51 | Zał nr 2.2.6-Rys. E-13 Plan oświetlenia ewakuacyjnego.Parter- | 193,65 KB | 2017-08-07 19:23 | pobierz |
52 | Zał nr 2.2.7 - Rys. nr. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego | 222,64 KB | 2017-08-07 19:21 | pobierz |
53 | Zał nr 2.2.8-Rys. E-14 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. I Piętro | 215,76 KB | 2017-08-07 19:20 | pobierz |
54 | Zał nr 2.2.9-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro | 201,67 KB | 2017-08-07 19:20 | pobierz |
55 | Zał nr 2.2.10-Rys. E-15 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. II Piętro | 185,17 KB | 2017-08-07 19:18 | pobierz |
56 | Zał 2.2.11-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro | 195,64 KB | 2017-08-08 09:04 | pobierz |
57 | Zał nr 2.2.12-Rys. E-16 Plan oświetlenia ewakuacyjnego. III Piętro | 183,39 KB | 2017-08-07 19:16 | pobierz |
58 | Zał nr 2.2.13-Rys. E-21 Schemat instalacji SAP | 183,39 KB | 2017-08-07 19:15 | pobierz |
59 | Zał nr 2.2.15-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica | 91,57 KB | 2017-08-07 19:11 | pobierz |
60 | Zał nr 2.2.16-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter | 241,47 KB | 2017-08-07 19:10 | pobierz |
61 | Zał nr 2.2.14-Rys. E-22 Plan instalacji SAP Piwnica | 102,08 KB | 2017-08-07 19:11 | pobierz |
62 | Zał nr 2.2.17-Rys. E-23 Plan instalacji SAP Parter | 201,58 KB | 2017-08-07 19:10 | pobierz |
63 | Zał nr 2.2.18-Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro. | 228,49 KB | 2017-08-07 19:07 | pobierz |
64 | Zał nr 2.2.19-Rys. E-24 Plan instalacji SAP I Pietro | 227,2 KB | 2017-08-07 19:04 | pobierz |
65 | Zał nr 2.2.20-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro | 206,3 KB | 2017-08-07 19:04 | pobierz |
66 | Zał nr 2.2.21-Rys. E-25 Plan instalacji SAP II Pietro | 192,28 KB | 2017-08-07 19:02 | pobierz |
67 | Zał nr 2.2.22-Rys. E-25 Plan instalacji SAP III Pietro | 207,75 KB | 2017-08-07 19:01 | pobierz |
68 | Zał nr 2.2.23-Rys. E-26 Plan instalacji SAP III Pietro | 191,79 KB | 2017-08-07 19:00 | pobierz |
69 | Zał nr 3 -projekt budowlany wentylacji. | 201,24 KB | 2017-08-07 18:58 | pobierz |
70 | Zał. nr 3.1.1 - rysunek nr 1 sytuacja w terenie | 291,13 KB | 2017-08-08 09:07 | pobierz |
71 | Zał nr 3.1.2-Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy | 27,1 KB | 2017-08-07 18:57 | pobierz |
72 | Zał nr 3.1.3-Rys. E-02 Schemat tablicy TW | 93,31 KB | 2017-08-07 18:56 | pobierz |
73 | Zał nr 3.1.3-Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru | 190,49 KB | 2017-08-07 18:53 | pobierz |
74 | Zał nr 3.1.4-Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra. | 186,64 KB | 2017-08-07 18:42 | pobierz |
75 | Zał nr 3.1.2-Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy | 27,1 KB | 2017-08-07 18:32 | pobierz |
76 | Zał nr 3.1.5-Rys.nr W4 Wentylacja- rzut II piętra | 176,98 KB | 2017-08-07 18:41 | pobierz |
77 | Zał nr 3.1.6-Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra | 181,41 KB | 2017-08-07 18:41 | pobierz |
78 | Zał nr 3.2 projekt budowlany -instalacje elektr | 427,19 KB | 2017-08-07 18:40 | pobierz |
79 | zał nr 3.2.1-Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW | 93,69 KB | 2017-08-07 18:38 | pobierz |
80 | Zał nr 3.2.2 -Rys. E-02 Schemat główny tablicy TW | 93,31 KB | 2017-08-08 09:09 | pobierz |
81 | Zał nr 3.2.3 -Rys. E-03 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -III piętro | 111,41 KB | 2017-08-07 18:32 | pobierz |
82 | Zał nr 3.2.4-Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach. | 97,92 KB | 2017-08-07 18:22 | pobierz |
83 | Zał nr 3.2.5 -Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach | 94,85 KB | 2017-08-08 09:16 | pobierz |
84 | Zał nr 3.2.6-Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny | 108,2 KB | 2017-08-07 18:07 | pobierz |
85 | Zał nr 4.1-projekt wykonawczy instalacji wentylacji | 201,24 KB | 2017-08-07 18:07 | pobierz |
86 | Zał nr 4.1.1- rysunek nr 1 plan sytuacyjny | 291,13 KB | 2017-08-07 18:04 | pobierz |
87 | Zał nr 4.1.2-Rys.nr W1 Wentylacja- rzut piwnicy | 27,12 KB | 2017-08-07 18:03 | pobierz |
88 | Zał nr 4.1.3-Rys.nr W2 Wentylacja- rzut parteru | 190,27 KB | 2017-08-07 18:02 | pobierz |
89 | Zał nr 4.1.4-Rys.nr W3 Wentylacja- rzut I piętra. | 186,88 KB | 2017-08-07 17:55 | pobierz |
90 | Zał nr 4.1.5-Rys.nr W4 Wentylacja- rzut I piętra | 177,25 KB | 2017-08-07 17:59 | pobierz |
91 | Zał nr 4.1.6-Rys.nr W5 Wentylacja- rzut III piętra | 181,65 KB | 2017-08-07 17:56 | pobierz |
92 | Zał nr 4.1.7- Rys.nr W6 Wentylacja- rzut dachu | 72,23 KB | 2017-08-07 17:48 | pobierz |
93 | Zał nr 4.1.8-Rys.nr W7 Wentylacja- Przekrój A-A. | 36,21 KB | 2017-08-07 17:44 | pobierz |
94 | Zał nr 4.2 projekt - instalacje elekt | 175,26 KB | 2017-08-07 17:42 | pobierz |
95 | Zał nr 4.2.1-Rys. E-01 Schemat główny tablicy TW | 93,69 KB | 2017-08-07 17:37 | pobierz |
96 | Zał nr 4.2.2-Rys. E-02 Widok tablicy TW | 93,31 KB | 2017-08-07 17:34 | pobierz |
97 | Zał nr 4.2.3-Rys. E-03 Plan instalacji elektr.Wentylacja -III piętro | 111,29 KB | 2017-08-07 17:34 | pobierz |
98 | Zał nr 4.2.4-Rys. E-04 Plan instalacji elektr.Wentylacja -dach. | 97,81 KB | 2017-08-07 17:31 | pobierz |
99 | Zał nr 4.2.5-Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach | 94,74 KB | 2017-08-07 17:29 | pobierz |
100 | Zał. nr 4.2.6-Rys. E-05 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -węzeł cieplny- | 108,08 KB | 2017-08-07 17:25 | pobierz |
101 | Zał nr 5 -Projekt klimatyzacji - projekt budowlany | 262,7 KB | 2017-08-07 14:44 | pobierz |
102 | Zał nr 5.1.1-Rys. nr 1 -plan sytuacyjny | 75,5 KB | 2017-08-07 14:43 | pobierz |
103 | Zał nr 5.1.2 - Rys. K1 projekt budowlany | 370,78 KB | 2017-08-07 14:43 | pobierz |
104 | Zał nr 5.1.3- Rys. K2 projekt budowlany | 370,66 KB | 2017-08-07 14:43 | pobierz |
105 | Zał nr 5.1.4 - Rys. K 3 projekt budowlanyzał | 302,46 KB | 2017-08-07 14:43 | pobierz |
106 | Zał nr 5.1.5 - Rys. K 4 projekt budowlany | 289,02 KB | 2017-08-07 14:43 | pobierz |
107 | Zał nr 5.1.6-Rys. K5 - projekt budowlany-zał nr 5.1.6 | 129,47 KB | 2017-08-07 14:42 | pobierz |
108 | Zał nr 5.1.7 - Rys. K6. projekt budowlany | 129,65 KB | 2017-08-07 14:42 | pobierz |
109 | Zał nr 5.1.8 - Rys. K 7 projekt budowlany | 633,12 KB | 2017-08-07 14:42 | pobierz |
110 | Zał nr 5.2-Projekt klimatyzacji-pr.bud. instal.elektryczne | 3,9 MB | 2017-08-07 14:42 | pobierz |
111 | Zał nr 6- Projekt klimatyzacji - projekt wykonawczyzał | 252,83 KB | 2017-08-07 14:42 | pobierz |
112 | Zał nr 6.1.1 - Rys. nr 1 -plan sytuacyjny | 75,5 KB | 2017-08-07 14:41 | pobierz |
113 | Zał nr 6.1.2 - Rys. K1 projekt wykonawczy | 386,12 KB | 2017-08-07 14:41 | pobierz |
114 | Zał. 6.1.3- Rys. K2 projekt wykonawczy | 370,42 KB | 2017-08-07 14:44 | pobierz |
115 | Zał nr 6.1.4- Rys. K3 projekt wykonawczy | 301 KB | 2017-08-07 14:40 | pobierz |
116 | Zał nr 6.1.5 -Rys. K4 projekt wykonawczy - | 288,78 KB | 2017-08-07 14:40 | pobierz |
117 | Zał nr 6.1.6-Rys. K5 projekt wykonawczy | 129,52 KB | 2017-08-07 14:40 | pobierz |
118 | Zał nr 6.1.7 - rysunek nr KI6 rojekt wykonawczy | 132,76 KB | 2017-08-07 12:47 | pobierz |
119 | Zał nr 6.1.8 - Rys. K7 projekt wykonawczy | 633,04 KB | 2017-08-07 12:47 | pobierz |
120 | Zał nr 6.2- Projekt klimatyzacji-pr.wyk. instal.elektryczne | 258,76 KB | 2017-08-07 12:46 | pobierz |
121 | Zał nr 3.2.5-Rys. E-04 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -dach | 97,92 KB | 2017-08-07 18:11 | pobierz |
122 | Zał nr 6.2.1 -rysunek nr E-01.1projekt wykonawczy | 158,72 KB | 2017-08-07 12:45 | pobierz |
123 | Zał nr 6.2.2 -rysunek E-01.2 projekt wykonawczy | 94,42 KB | 2017-08-07 12:45 | pobierz |
124 | Zał nr 3.2.3 -Rys. E-03 Plan instalacji elekktr.Wentylacja -III piętro. | 111,41 KB | 2017-08-07 18:27 | pobierz |
125 | Zał nr 6.2.3-rysunek nr E 02 projekt wykonawczy | 79,64 KB | 2017-08-07 12:45 | pobierz |
126 | Zał nr 6.2.4 - rysunek E-03 projekt wykonawczy | 137,62 KB | 2017-08-07 12:44 | pobierz |
127 | Zał nr 6.2.5-rysunek E-04 projekt wykonawczy | 127,37 KB | 2017-08-07 12:44 | pobierz |
128 | Zał nr 6.2.6- rysunek E-05 projekt wykonawczy. | 128,4 KB | 2017-08-07 12:43 | pobierz |
129 | Zał nr 6.2.7- rysunek E-06.1projekt wykonawczy | 268,51 KB | 2017-08-07 12:43 | pobierz |
130 | Zał nr 6.2.8-rysunek E-06.2 projekt wykonawczy | 300,56 KB | 2017-08-07 12:42 | pobierz |
131 | Zał nr 6.2.9- rysunek E-07.1projekt wykonawczy | 232,72 KB | 2017-08-07 12:42 | pobierz |
132 | Zał nr 6.2.10- rysunek E-07.2 projekt wykonawczy | 267,16 KB | 2017-08-07 12:42 | pobierz |
133 | Zał nr 6.2.11-rysunek E-08.1projekt wykonawczy | 230,69 KB | 2017-08-07 12:41 | pobierz |
134 | Zał nr 6.2.12-rysunek E-08.2projekt wykonawczy | 217,63 KB | 2017-08-07 12:40 | pobierz |
135 | Zał nr 6.2.13-rysunek E-09.1projekt wykonawczy | 242,78 KB | 2017-08-07 12:38 | pobierz |
136 | Zał nr 6.2.14-rysunek E-09.2projekt wykonawczy | 223,68 KB | 2017-08-07 12:35 | pobierz |
137 | Zał nr 6.2.15-rysunek E-10.1projekt wykonawczy | 136,64 KB | 2017-08-07 12:34 | pobierz |
138 | Zał nr 6.2.16- rysunek E-10.2 projekt wykonawczy | 173,54 KB | 2017-08-07 12:34 | pobierz |
139 | Zał nr 6.2.17 rysunek E-11projekt wykonawczy | 148,57 KB | 2017-08-07 12:33 | pobierz |
140 | Zał nr 6.2.18-rysunek E-12 projekt wykonawczy | 94,61 KB | 2017-08-07 12:33 | pobierz |
141 | Zał nr 6.2.19-rysunek E-13 projekt wykonawczy. | 93,37 KB | 2017-08-07 12:33 | pobierz |
142 | Zał nr 6.2.20-rysunek E-14projekt wykonawczy | 91,88 KB | 2017-08-07 12:32 | pobierz |
143 | Zał nr 6.2.21- rysunek E-15 projekt wykonawczy | 91,97 KB | 2017-08-07 12:31 | pobierz |
144 | Załącznik nr 7 - projekt klimatyzacji | 176,57 KB | 2017-08-07 12:29 | pobierz |
145 | Załącznik nr 7.1.1 - rysunek nr KI7a | 529,46 KB | 2017-08-07 12:29 | pobierz |
146 | Załącznik nr 7.1.2 - rysunek nr KI7b | 374,44 KB | 2017-08-07 12:29 | pobierz |
147 | Zał nr 9 - Specyfikacja techniczna | 155,42 KB | 2017-08-07 12:05 | pobierz |
148 | Zał nr 8 - Specyfikacja techniczna | 305,24 KB | 2017-08-07 12:05 | pobierz |
149 | Zał nr 10 - Specyfikacje techniczne | 581,47 KB | 2017-08-07 12:04 | pobierz |
150 | Zał nr 11 - Specyfikacja techniczna. | 327,78 KB | 2017-08-07 12:04 | pobierz |
151 | Zał nr 12- Specyfikacja techniczna | 209,04 KB | 2017-08-07 12:04 | pobierz |
152 | Zał nr 13 - Specyfikacja techniczna | 155,42 KB | 2017-08-07 12:03 | pobierz |
153 | Zał. nr 14 przedmiar | 123,29 KB | 2017-08-07 12:03 | pobierz |
154 | Zał. nr 15 przedmiar. | 112,69 KB | 2017-08-07 12:03 | pobierz |
155 | Zał. nr 16 przedmiar | 163,71 KB | 2017-08-07 12:02 | pobierz |
156 | Zał nr 17 przedmiar | 35,49 KB | 2017-08-07 12:02 | pobierz |
157 | Zał. nr 18 przedmiar | 63,59 KB | 2017-08-07 12:02 | pobierz |
158 | Zał. nr 19 przedmiar | 198,8 KB | 2017-08-07 12:01 | pobierz |
159 | Zał. nr 20 przedmiar | 127,9 KB | 2017-08-07 12:01 | pobierz |
160 | oświadczenie podstawy wykluczenia zał. 21. pdf | 506,24 KB | 2017-08-07 22:47 | pobierz |
161 | oświadczenie grupa kapitałowa zał. 23. | 297,16 KB | 2017-08-07 22:46 | pobierz |
162 | oświadczenie warunki udziału postępowanie zał. 22 | 442,95 KB | 2017-08-07 22:45 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2017-08-02 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2017-08-07 16:18 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-08-22 12:59 |