Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę 12 budynków, aktualizacja dokumentacji budynku Rogaczewskiego 45, sprawowanie nadzorów autorskich.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-09-12
umowy na zadania 1, 2 i 3 podpisano z firmą Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski dnia 12.09.2018
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-08-29
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał, przy zastosowaniu art. 24aa:
na Zadaniu 1 ofertę firmy Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 z ceną 176 000,00 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 140 dni oraz doświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej 42 lata.
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
na Zadaniu 2 ofertę firmy Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 z ceną 176 000,00 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 140 dni oraz doświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej 42 lata.
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
na Zadaniu 3 ofertę firmy Szablowscy Architekci Stanisław Szablowski z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Zygmunta Wróblewskiego 2 lok. 1 z ceną 213 000,00 zł z VAT, terminem wykonania zamówienia 140 dni oraz doświadczeniem osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej 42 lata.
UZASADNIENIE WYBORU
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu i niepodlegająca odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena/
Termin wykonania zamówienia/
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej
1
Biuro Inżynierskie
Anna Gontarz – Bagińska
80-299 Gdańsk,
Nowy Świat, ul. Nad Jeziorem 13
Zadanie 1
Cena oferty: 405 900,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 170 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 25 lat
Zadanie 2
Cena oferty: 434 190,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 170 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 25 lat
Zadanie 3
Cena oferty: 510 942,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 170 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 25 lat
2
Paweł Jabłonowski
PRECYZJA
03-352 Warszawa,
ul. Rembielińska 20 lok. 166
Zadanie 1
Cena oferty: 420 660,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 140 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 30 lat
Zadanie 2
Cena oferty: 469 860,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 140 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 30 lat
Zadanie 3
Cena oferty: 528 900,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 140 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 30 lat
3
TYM-BUD
Zakład Remontowo – Budowlany
Waldemar Tymoszewski
83-000 Pruszcz Gdański,
ul. Komunalna 12
Zadanie 1
Cena oferty: 234 914,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 180 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 31 lat
Zadanie 2
Cena oferty: 249 259,50 zł
Termin wykonania zamówienia: 180 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 31 lat
Zadanie 3
Cena oferty: 301 134,75 zł
Termin wykonania zamówienia: 180 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 31 lat
4
Szablowscy Architekci
Stanisław Szablowski
80-234 Gdańsk,
ul. Zygmunta Wróblewskiego
2 lok. 1
Zadanie 1
Cena oferty: 176 000,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 140 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 42 lata
Zadanie 2
Cena oferty: 176 000,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 140 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 42 lata
Zadanie 3
Cena oferty: 213 000,00 zł
Termin wykonania zamówienia: 140 dni
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej: 42 lata
Poniżej przedstawiam streszczenie ocen, zawierającą punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Zadanie 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
Waga 15%
Razem
1
26,02
7
15
48,02
2
25,10
25
15
65,10
4
60,00
25
15
100,00
Zadanie 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
Waga 15%
Razem
1
24,32
7
15
46,32
2
22,47
25
15
62,47
4
60,00
25
15
100,00
Zadanie 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
Waga 60%
Liczba pkt w kryterium
termin wykonania zamówienia
Waga 25%
Liczba pkt w kryterium
Doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
Waga 15%
Razem
1
25,01
7
15
47,01
2
24,16
25
15
64,16
4
60,00
25
15
100,00
Zamawiający ocenił ofertę oraz na podstawie art. 91 ustawy prawo zamówień publicznych dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Punkty w kryterium cena zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 18 podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie ze wzorem.
Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia przyznane według zasady określonej w punkcie 18 podpunkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Oferta nr 2 i 4 - dla terminu 140 i mniej dni kalendarzowych Zamawiający przyznał Wykonawcom 25 pkt.
Oferta nr 1 – dla terminu 170 dni kalendarzowych Zamawiający przyznał 7 pkt.
Punkty w kryterium doświadczenie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej zostały przyznane według zasady określonej w punkcie 18 podpunkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dla doświadczenia powyżej 20 lat (oferta nr 1 – 25 lat, oferta nr 2 – 30 lat, oferta nr 4 – 42 lata) Zamawiający przyznał Wykonawcom 15 pkt.
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 10.09.2018 r
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Polska
e-mail nz@gznk.pl
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe;
Główny adres: www.gznk.pl
Adres profilu nabywcy: ww.gznk.pl
I.2) Wspólne zamówienie: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gznk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Polska
Osoba do kontaktów: Marek Skuhra
Tel.: +48 583023282
E-mail: nz@gznk.pl
Fax: +48 583458235
Kod NUTS: PL634
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gznk.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę 12 budynków, aktualizacja dokumentacji budynku Rogaczewskiego 45, sprawowanie nadzorów autorskich.
Numer referencyjny: 17/18/A
II.1.2) Główny kod CPV
71220000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej przebudowy i modernizacji dla 12 budynków gminnych mieszkalnych wraz z przebudową lokali celem ich usamodzielnienia, zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami; wykaz budynków - strona 3 siwz pkt 1a),
b) aktualizacja dokumentacji remontu budynku mieszkalnego przy ul. Rogaczewskiego 45, wraz z doprojektowaniem remontu instalacji wewnętrznych (działka nr 81 obręb: 0080) oraz przebudową lokali celem ich usamodzielnienia, zgodnie z planem zagospodarowania terenu w zakresie wymaganym prawem budowlanym i przepisami,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
• stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
• uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
opracowanie dokumentacji remontu budynków mieszkalnych przy ul. Na Stoku 12B, Biskupia 11, 17, 27 i sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi wg sporządzonej dokumentacji projektowej.
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
71221000
71320000
71314300
71248000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej remontu budynków mieszkalnych przy ul. Na Stoku 12B, Biskupia 11, Biskupia 17 i Biskupia 27 wraz z przebudową lokali celem ich usamodzielnienia dla każdego obiektu osobno oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi wg sporządzonej dokumentacji projektowej w następującym zakresie:
Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie usamodzielnienia lokali mieszkalnych.
Powyższe warianty rozwiązań należy przedłożyć do uzgodnienia GZNK SZB w terminie 3 tygodni od podpisania umowy.
Program prac konserwatorskich dla elewacji budynku jako element projektu budowlanego.
Projekt budowlany,
branża architektoniczno-konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz, uporządkowanie kominów wentylacyjnych,
branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,
branża teletechniczna: np.: telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej / anteny zbiorczej,
branża sanitarna-instalacje: wod.-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej.
Uwaga: Dla budynków przy ulicy: Biskupia 11, Biskupia 17, Biskupia 27 należy wykonać tylko dla części lokali projekty instalacji c.o. i c.w.u. dostosowujące istniejące projekty do nowego podziału mieszkań,
projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.).
Uwaga: Dla budynków przy ulicy: Biskupia 11, Biskupia 17, Biskupia 27 nie należy sporządzać dokumentacji projektowej instalacji węzła cieplnego.
Projekt wykonawczy
branża architektoniczno-konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz, uporządkowanie kominów wentylacyjnych,
branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,
branża teletechniczna: np.: telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej / anteny zbiorczej,
branża sanitarna-instalacje: wod.-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
uwaga: analogicznie jak ww. pkt 3.d)
projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.).
uwaga: analogicznie jak ww. pkt 3.e).
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiary robót.
Kosztorysy inwestorskie.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Charakterystyka energetyczna budynku.
Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych.
Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, GZDiZ oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
Uzyskanie pozytywnej opinii Konserwatora Zabytków.
Uzgodnienie dokumentacji węzła cieplnego z GPEC pod kątem przyszłego przekazania węzła na majątek GPEC
Sporządzenie map do celów projektowych.
Przygotowania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt 4.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania prac projektowych / Waga: 0,25
Kryterium jakości – Nazwa: Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej / Waga: 0,15
Cena – Waga: 0,60
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w dniach: 180
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.08.01.01-22-003/17
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
3.400 PLN (słownie: trzy tysiace czterysta złotych).
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
opracowanie dokumentacji remontu budynków mieszkalnych przy ul. Na Stoku 15, 23, 25 i 35 i sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi wg sporządzonej dokumentacji projektowej
Część 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
71221000
71320000
71314300
71248000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej remontu budynków mieszkalnych przy ul. Na Stoku 15, Na Stoku 23, Na Stoku 25 i Na Stoku 35 wraz z przebudową lokali celem ich usamodzielnienia dla każdego obiektu osobno oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi wg sporządzonej dokumentacji projektowej w następującym zakresie:
Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie usamodzielnienia lokali mieszkalnych.
Powyższe warianty rozwiązań należy przedłożyć do uzgodnienia GZNK SZB w terminie 3 tygodni od podpisania umowy.
Program prac konserwatorskich dla elewacji budynku jako element projektu budowlanego.
Projekt budowlany,
branża architektoniczno-konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz, uporządkowanie kominów wentylacyjnych,
branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,
branża teletechniczna: np.: telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej / anteny zbiorczej,
branża sanitarna-instalacje: wod.-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.).
Projekt wykonawczy
branża architektoniczno-konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz, uporządkowanie kominów wentylacyjnych,
branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,
branża teletechniczna: np.: telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej / anteny zbiorczej,
branża sanitarna-instalacje: wod.-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.).
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiary robót.
Kosztorysy inwestorskie.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Charakterystyka energetyczna budynku.
Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym WojewódzkimInspektorem Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych.
Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego, zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, GZDiZ oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
Uzyskanie pozytywnej opinii Konserwatora Zabytków.
Uzgodnienie dokumentacji węzła cieplnego z GPEC pod kątem przyszłego przekazania węzła na majątek GPEC
Sporządzenie map do celów projektowych.
Przygotowania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt 4.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania prac projektowych / Waga: 0,25
Kryterium jakości – Nazwa: Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej / Waga: 0,15
Cena – Waga: 0,60
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w dniach: 180
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.08.01.01-22-003/17
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
4.400 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta złotych).
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
opracowanie dokumentacji remontu budynków przy ul. Na Stoku 39,40, Biskupia 8A, Salwator 7, Rogaczewskiego 45, sprawowanie nadzorów autorskich.
Część 3
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
71221000
71320000
71314300
71248000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej remontu budynków mieszkalnych przy ul. Na Stoku 39, Na Stoku 40, Biskupia 8A, Salwator 7 i Rogaczewskiego 45 wraz z przebudową lokali celem ich usamodzielnienia dla każdego obiektu osobno oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi wg sporządzonej dokumentacji projektowej w następującym zakresie:
Koncepcja przebudowy obiektu w dwóch wariantach w zakresie usamodzielnienia lokali mieszkalnych.
Powyższe warianty rozwiązań należy przedłożyć do uzgodnienia GZNK SZB w terminie 3 tygodni od podpisania umowy.
Program prac konserwatorskich dla elewacji budynku jako element projektu budowlanego.
Projekt budowlany,
branża architektoniczno-konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz, uporządkowanie kominów wentylacyjnych,
branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,
branża teletechniczna: np.: telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej / anteny zbiorczej,
branża sanitarna-instalacje: wod.-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
Uwaga: Dla budynków przy ulicy: Salwator 7 oraz Rogaczewskiego 45 należy wykonać tylko dla części lokali projekty instalacji c.o. i c.w.u. dostosowujące istniejące projekty do nowego podziału mieszkań.
projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.).
Uwaga: Dla budynków przy ulicy: Salwator 7 oraz Rogaczewskiego 45 nie należy sporządzać dokumentacji projektowej instalacji węzła cieplnego.
Projekt wykonawczy
branża architektoniczno-konstrukcyjna: projekt usamodzielnienia lokali mieszkalnych, projekt termomodernizacji budynku (docieplenia ścian oraz stropów, izolacje przeciwwilgociowe) wraz z kolorystyką elewacji ścian ocieplonych i renowacją ścian zewnętrznych ocieplonych od wewnątrz, uporządkowanie kominów wentylacyjnych,
branża elektryczna w tym instalacje odgromowe,
branża teletechniczna: np.: telekomunikacyjna, domofonowa, telefoniczna, telewizji kablowej / antenyzbiorczej,
branża sanitarna-instalacje: wod.-kan., gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej,
uwaga: analogicznie jak ww. pkt 3.d)
projekt węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.).
uwaga: analogicznie jak ww. pkt 3.e).
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiary robót.
Kosztorysy inwestorskie.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Charakterystyka energetyczna budynku.
Uzgodnienia ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. z właściwym Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej lub Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym odpowiednio do przedmiotu ekspertyzy.
Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych.
Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, uzbrojenia podziemnego,
zarządców terenu (między innymi SAUR-Neptun, ENERGA, GZDiZ oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę) oraz Zespołu Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej.
Uzyskanie pozytywnej opinii Konserwatora Zabytków.
Uzgodnienie dokumentacji węzła cieplnego z GPEC pod kątem przyszłego przekazania węzła na majątek GPEC
Sporządzenie map do celów projektowych.
Przygotowania wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami.
Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 ppkt 4.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Termin wykonania prac projektowych / Waga: 0,25
Kryterium jakości – Nazwa: Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej / Waga: 0,15
Cena – Waga: 0,60
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w dniach: 180
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPPM.08.01.01-22-003/17
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
3.600 PLN (słownie: trzy tysiace sześćset złotych).
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określił kryteriów kwalifikacji w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
w zakresie zdolności zawodowych
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje, że usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie, lub
inne dokumenty–jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.
w zakresie kwalifikacji zawodowych
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmujące branże architektoniczną, konstrukcyjną i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych remontów obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości minimum 30 000 zł brutto każda.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz na Zadanie 1 i Zadanie 2, lub Zadanie 1 i Zadanie 3, lub Zadanie 2 i Zadanie 3 lub Zadanie 1 i Zadanie 2 i Zadanie 3 wyżej wymieniony warunek nie ulega zmianie.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca składający ofertę albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w usług, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po jednej usłudze, warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
skieruje do realizacji zamówienia minimum:
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz na Zadanie 1 i Zadanie 2, lub Zadanie 1 i Zadanie 3, lub Zadanie 2 i Zadanie 3 lub Zadanie 1 i Zadanie 2 i Zadanie 3 wyżej wymieniony warunek nie ulega zmianie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Odnośnie ww pkt 1a) i 1b)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu.
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.).
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
III.2.2) Warunki realizacji umowy
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jedolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn. zm.).
Warunki realizacji umowy zostały szczegółowo opisano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia.
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: Nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 02/07/2018
Czas lokalny: 10:30
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/08/2018
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 02.07.2018,
Czas lokalny 10.45
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego, Gdańsk, ul. Partyzantów 74 – świetlica, pokój 204
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda: nazwy firm, adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny,
terminu wykonania zamówienia, okresu rękojmi i warunków płatności.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się
Nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Nie dotyczy.
VI.3) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1-4 oraz złoży:
oświadczenie w formie jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
(szczegóły określono w pkt 7.2; 8.1, 10, 15.1 siwz).
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów dotyczących potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności,
oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Punkty do oceny ofert będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium - Cena - waga 60%
Kryterium -Termin wykonania prac projektowych - waga 25%
do 140 dni od dnia podpisania umowy - 25 pkt
od 141 do 150 dni od dnia podpisania umowy - 18 pkt
od 151 do 160 dni od dnia podpisania umowy - 12 pkt
od 161 do 170 dni od dnia podpisania umowy - 7 pkt
od 171 do 179 dni od dnia podpisania umowy - 3 pkt
180 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt
Kryterium - Doświadczenie projektanta w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (osoby posiadającej uprawnienia do projektowania)
do 4 lat - 0 pkt
powyżej 4 do 8 lat - 1 pkt
powyżej 8 do 12 lat - 3 pkt
powyżej 12 do 16 lat - 6 pkt
powyżej 16 do 20 lat - 10 pkt
powyżej 20 lat - 15 pkt
Termin wykonania zamówienia.
wykonanie dokumentacji – maksymalny termin 180 dni od dnia podpisania umowy.
nadzory autorskie:
Usługa na sprawowanie nadzoru autorskiego wykonywana będzie od dnia podpisania umowy na realizację robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych.
Planowany okres, w którym będą pełnione nadzory autorskie to lata 2019 - 2021 [dotyczy zadania 1, zadania 2 i
zadania 3].
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz o dodatkowe postanowienia określone w pkt 5 siwz "Warunki zmian postanowień umowy".
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl;
Fax.+22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl;
Fax.+22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania do tego rodzaju podpisu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel. +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl;
Fax.+22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2018 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | modyfikacja siwz 25.05.2018 | 208,5 KB | 2018-05-25 15:14 | pobierz |
2 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia | 170 KB | 2018-05-25 15:14 | pobierz |
3 | zał. 45-46- załączniki do ogłoszenia - modyfikacja Rogaczewskiego | 108,18 MB | 2018-05-25 14:10 | pobierz |
4 | zał 50-57 warunki przyłaczenia do msc - modyfikacja | 16,73 MB | 2018-05-25 15:13 | pobierz |
5 | SIWZ | 3,56 MB | 2018-05-23 14:49 | pobierz |
6 | Wzór umowy | 1,1 MB | 2018-05-23 14:52 | pobierz |
7 | zał. 1-20 do SIWZ | 17,44 MB | 2018-05-23 13:37 | pobierz |
8 | zał. 21-24 zadanie 1 | 11,9 MB | 2018-05-23 13:37 | pobierz |
9 | zał. 25-28 zadanie 2 | 110,55 MB | 2018-05-23 13:37 | pobierz |
10 | zał. 29-32 zadanie 3 | 20,53 MB | 2018-05-23 13:37 | pobierz |
11 | zał. 33-44 ekspertyzy, opinie techniczne | 50,71 MB | 2018-05-23 13:37 | pobierz |
12 | zał. 45-46 Rogaczewskiego 45 | 20,53 MB | 2018-05-23 13:37 | pobierz |
13 | zał. 47 wytyczne do kosztorysu.pdf | 145,45 KB | 2018-05-23 14:35 | pobierz |
14 | zał. 48 informacja z rejestru gruntów | 166,93 KB | 2018-05-23 14:49 | pobierz |
15 | zał. 49 wykaz budynków do wykonania dokumentacji.pdf | 2,44 MB | 2018-05-23 14:35 | pobierz |
16 | zał. 50 Na Stoku 12b - warunki przyłaczenia do msc.pdf | 1,88 MB | 2018-05-23 14:35 | pobierz |
17 | zał. 51 Na Stoku 15 -warunki przyłaczenia do msc.pdf | 1,86 MB | 2018-05-23 14:36 | pobierz |
18 | zał. 57 Biskupia 8a - warunki przyłaczenia do msc.pdf | 1,83 MB | 2018-05-23 14:36 | pobierz |
19 | zał. 58 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia format xml.xml | 130,29 KB | 2018-05-23 14:32 | pobierz |
20 | zał. 58a Edytowalna-wersja-formularza-JEDZ.doc | 192 KB | 2018-05-23 14:32 | pobierz |
21 | zał. 58a Formularz JEDZ.pdf | 511,78 KB | 2018-05-23 14:33 | pobierz |
22 | zał. 58b instrukcja wypełniania formularza JEDZ.pdf | 1,13 MB | 2018-05-23 14:34 | pobierz |
23 | zał. 59 oswiadczenie grupa kapitałowa | 241,43 KB | 2018-05-23 14:53 | pobierz |
24 | zmodyfikowany wzór umowy.pdf | 1,1 MB | 2018-06-22 14:23 | pobierz |
25 | zmodyfikowana zdolność zawodowa - wykaz usług.pdf | 340,61 KB | 2018-06-22 14:23 | pobierz |
26 | zmodyfikowana zdolność zawodowa - wykaz osób.pdf | 356,69 KB | 2018-06-22 14:23 | pobierz |
27 | zmodyfikowana oferta.pdf | 489,59 KB | 2018-06-22 14:22 | pobierz |
28 | ogłoszenie zmian 22.06.2018.pdf | 4,26 MB | 2018-06-22 14:21 | pobierz |
29 | modyfikacja siwz 22.06.2018.pdf | 1,94 MB | 2018-06-22 14:21 | pobierz |
30 | Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.pdf | 314,38 KB | 2018-06-22 14:20 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2018-05-21 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2018-05-21 12:56 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-07-09 15:18 |